SUNDKÄIK: Saskia Alusalu nentis, et ilma sotsiaalmeedias oma toetajaid reklaamimata ei olekski tal olnud võimalust sporti teha.
Foto: Aldo LuudSaskia Alusalu sotsiaalmeedia võlust ja valust: see on õudne – aga alternatiivi ka ei ole (3)
Elame ajastul, mis näib olevat sotsiaalmeediast läbi imbunud nagu riie koidest ning on inimesi, kelle kogu elu tundubki mööduvat sotsiaalmeedia lõpututes avarustes. Mõistagi ei saa sotsiaalmeediast üle ega ümber ka sportlased, sest – iseäranis individuaalatleetide puhul – näib valitsevat suhtumine, et kui sind pole sotsiaalmeedias, pole sind olemaski. Kuid kas kõik, mis sotsiaalmeedias hiilgab, on ikka kuld?
Kolmapäeval Tartus peetud Eesti spordi- ja olümpiamuuseumi sünnipäevakonverentsi teise teemaderingi üldpealkirjaks oli „Muutumises olümpia“ ning selle sessiooni viimase osana arutlesid olümpiasportlane Saskia Alusalu, spordivaldkonna turundus- ja kommunikatsioonijuht Stella Täht ning Eesti olümpiakomitee (EOK) kommunikatsioonijuht Merili Luuk just nimelt sotsiaalmeedia rollist spordis ja sportlaste karjääris.
Kommentaarid