Ei midagi juhuslikku: kaubavaliku väljapanekul sätitakse kallimad tooted ostleja silmade kõrgusele.

Foto: PantherMedia/Scanpix
Tarbija
19. november 2022 09:39

VALGUS-LÕHNAD-VÄRVID: sa isegi ei usu, millega poed sind ostulõksu meelitavad!

Kaupmees ei jäta tarbija ostma meelitamisel midagi juhuse hooleks. Kauplustes on kõik hoolsalt läbi mõeldud selleks, et sinna tulnud inimene ei lahkuks tühjade kätega. Millega poed meid siis ära tinistavad?

Isegi kui kõik ostud on eelnevalt planeeritud langetatakse suurem osa ostuotsuseid siiski poes, ütles Tallinna tehnikaülikooli turunduse dotsenti Oliver Parts Õhtulehe podcastis „Börsisupp.“ Kauplusesse sisenemise hetkest on kõik tarbija meeled mõjutatud nii, et ta kindlasti sealt midagi ostaks.

Edasi lugemiseks:

Telli Õhtuleht Kirjastuse digipakett ja saad

Vaata võimalusi
  • ligipääsu kogu Õhtulehe tasulisele sisule
  • vähem reklaami
  • jagada lugemisõigust nelja sõbraga
Näita vähem
1 € / kuu9.99 € / kuu
-90%
Telli

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
  • Ühe artikli lugemisõigus
Näita vähem
3.99