Ma arvan, et ma ei eksi, kui eeldan, et igas majapidamises valmistab sageli peavalu üks ja seesama küsimus – mida õhtuks süüa teha? Söömisega on see häda, et kui üks söögikord saab edukalt seljatatud, on järgmine juba mõne tunni pärast ees ootamas. Jälle on vaja nuputada, mida valmistada. Soovitavalt midagi, mida poleks juba nelikümmend seitse korda teinud … vähemalt sel nädalal.
Igaks nädalaks üks idee
Kes pole veel avastanud, siis Lidlis on teemanädalad, mis ideepuudusele natukestki leevendust toovad.
Teemanädalad liiguvad reeglina rahvusköökide rütmis. Näiteks on mõni nädal pühendatud Balkani toidule, mõnikord on keskmes Ameerika köök jne.
Kui Itaalia toitudega oleme päris hästi kursis ja teeme neid palju ka ilma spetsiaalse meelde tuletamiseta, siis paljud rahvusköögid on meie jaoks võõrad. Mulle meeldib, et Lidl toob eksootilised toidud kandikul kätte, ilma et ise suurt nuputama peaks.
Sageli on teemanädala staarideks sellised road, mida on ka lihtne valmistada. Näiteks mõni vormiroog, mis tuleb vaid ahju lükata. See teeb ju ka koka elu kergemaks.
Valikus on ka magusat
Kord rääkis üks sõbranna, kuidas ta avastas Aasia teemanädalalt ühe oma lemmikmagustoidu. Paneeritud banaane tellib ta „hiinakas“ söömas käies peaaegu iga kord, sest need maitsevad talle nii väga. Nüüd leidis ta selle magustoidu Lidlist ja andis sellele väga hea hinnangu.
Tihtipeale mõtlen ka ise, kui mugav see tegelikult on, et magustoite saab parajate portsjonite kaupa valmis osta. Naudin kokkamist küll, kuid ma ei hakka valetama – kreembrüleed ei valmista ma kodus ise mitte kunagi.
Prantsuse teemanädalal saab selle hõrgutise Lidlist kaasa haarata.
Kes ees, see mees
Alles hiljuti sünnipäeval käies pakuti külalistele tõeliselt mõnusat kreemja sisuga fetajuustuga keerupirukat. Perenaiselt selle kohta lähemalt uurides sain teada, et pirukas pärineb Lidlist, kus on parasjagu käimas Kreeka teemanädal.
Muidugi läksin järgmisel päeval ka ise pirukat Lidlisse otsima, kuid külmaleti vastavas vahes ootas mind tühjus. Selgus, et teemanädala tooteid on saadaval piiratud koguses ja kui kaup on läbi müüdud, siis juurde seda ei toodagi, enne, kui rotatsioon on jõudnud taas sama teemanädalani.
Õnneks on teemanädalate motiivid korduvad.
Tooteid on rohkem kui kolm
Ehkki Lidli reklaamid toovad teemanädala fookusse reeglina kolm toodet, on neid kaupluses palju rohkem. Mõnikord isegi paarkümmend, nii et avastamist ja valikut on küllalt.
„Sageli on teemanädala staarideks sellised road, mida on ka lihtne valmistada. Näiteks mõni vormiroog, mis tuleb vaid ahju lükata.“Mariliis
Kui vaatama hakata, on riiulid ka nii märgistatud, et just teemanädala kraami otsija kõik vajaliku üles leiab. Vaid sügavkülmast tuleb tooteid tähelepanelikumalt otsida.
Teemanädalaga seondub ka üks hea soovitus. Lisaks rahvusköökidele on aeg-ajalt nädala teemaks XXL. Sel ajal pakutakse paljusid tooteid suuremas pakendis, kusjuures ka hinnad on siis tavapärasest soodsamad. Ideaalne aeg varusid täiendada!