Eesti uudised

OMNIVA KLIENDID ON KURJAD: järsku saab enne eriolukord läbi, kui pakk kohale jõuab (1)

Kristiina Tilk, 16. aprill 2020 22:45
Omniva kliendid on pahurad, sest saadetiste kohaletoimetamine venib ning väidetavalt ei paku tõhusat abi ka ettevõtte klienditeenindus. Foto: Tiina Kõrtsini
Inimeste rahulolematus Omniva teenustega kogub aina hoogu. Peamiselt kurdavad kliendid pika ooteaja üle. On ka neid, kellele teevad pahameelt valedesse pakiautomaatidesse-postkontoritesse saadetud pakid. Osa klientidest väidab sootuks, et nende pakid on teadmata kadunud. Omniva ütleb, et kui saadetis on paar päeva teel olnud, ei tasu kohe asuda sellest klienditeenistusele kurtma. 

Koroonakriis on Omnivaga saadetavate Eesti-siseste pakkide arvu suurendanud ligi kahekordseks. Sarnaseks mulluse jõuluajaga, kui klientideni tuli kuu jooksul toimetada poolteist miljonit saadetist.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

16.04.2020
E-ostlemine on täies hoos: kaupa liigub pesukäsnast mängukonsoolini. Kullerid: veel saame hakkama!
10.04.2020
Omniva pakiäri juht pikast ooteajast: palun ärge valage viha meie töötajate peale välja, nad rassivad pühadeta ja oma tervise hinnaga

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee