Omniva kliendid on pahurad, sest saadetiste kohaletoimetamine venib ning väidetavalt ei paku tõhusat abi ka ettevõtte klienditeenindus. Foto: Tiina Kõrtsini
Kristiina Tilk 16. aprill 2020 22:45
Inimeste rahulolematus Omniva teenustega kogub aina hoogu. Peamiselt kurdavad kliendid pika ooteaja üle. On ka neid, kellele teevad pahameelt valedesse pakiautomaatidesse-postkontoritesse saadetud pakid. Osa klientidest väidab sootuks, et nende pakid on teadmata kadunud. Omniva ütleb, et kui saadetis on paar päeva teel olnud, ei tasu kohe asuda sellest klienditeenistusele kurtma. 

Koroonakriis on Omnivaga saadetavate Eesti-siseste pakkide arvu suurendanud ligi kahekordseks. Sarnaseks mulluse jõuluajaga, kui klientideni tuli kuu jooksul toimetada poolteist miljonit saadetist.

Edasi lugemiseks:

VÕIDA RAHA!

Telli Õhtuleht Kirjastuse digipakett ja saad

Vaata võimalusi
  • ligipääsu kogu Õhtulehe tasulisele sisule
  • vähem reklaami
  • jagada lugemisõigust nelja sõbraga
  • võimaluse võita 100 € lisatulu kuus
Näita vähem
1 € / kuu11.99 € / kuu
-92%
Telli

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
  • Ühe artikli lugemisõigus
Näita vähem
3.99