Eesti uudised

Omniva pakiäri juht pikast ooteajast: palun ärge valage viha meie töötajate peale välja, nad rassivad pühadeta ja oma tervise hinnaga (10)

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 10. aprill 2020 13:36
Omniva juhatuse liige, E-kaubanduse ja pakiäri valdkonna juht Andre Veskimeister, Foto: Sven Arbet/Ekspress Meedia
Omniva pakiäri juht Andre Veskimeister jagas reedel Facebookis, et postitöötajad on aina kuhjuva töö alla uppumas ja palus kõigilt Omniva klientidelt mõistmist ka siis kui tellitud paki kohale toimetamine viibib. „Mul on kahju, aga see on tänane reaalsus, mis ei ole tekkinud ei meie ega teie tõttu,“ kirjutas Veskimeister.

„Viimase nädalaga on nõudlus pakiteenuse järele hüppeliselt kasvanud. Kuid samas ka osade meie klientide rahuoluematus. Omniva pakiautomaadid, sorteerimiskeskus ja jaotuspunktid meie klientide kaupadest laeni täitunud. Suurem osa tavakaubandusest on suletud. Nii on e-kaubandus ainus toimiv tarnekanal,“ seletas Veskimeister.

Samal teemal

Ta tõi näiteks, et ainuüksi laupäeval toob üks suur interneti kaubamaja Omnivale kaheksa veokitäit kaupa, kui tavaline märtsikuu kogus on üks veoauto. „Aga selliseid kaupmehi on sadu,“ märkis ta.

Veskimeister tõdes, et see pole veel kõik. „Olukorda ei paranda tõsiasi, et paljud postkontorid on suletud mitte meie soovist, vaid Eesti inimeste tervise säästmiseks ja neid tuhandeid pakke seal proovime suunata õigetesse kohtadesse, kus klientidel neid veidi parem oleks kätte saada. Ja paljud töötajad on haiguse kahtlusega koju saadetud, et viirus ei satuks sorteerimisekeskusesse,“ kirjeldas ta praegust olukorda.

Veskimeistri sõnul on nad eriolukorra kehtestamisest alates kohale toimetanud 717 324 pakki, mis tavalisega võrreldes päris suur kogus. „Praegu on näha, et need kogused kasvavad endiselt,“ lisas ta.

Veskimeister tõdes, et neil ei ole praegu puhkepäevi ega pühasid ning töö käib kahes vahetuses iga päev. „Mitte kodukontorist, vaid päriselt tööl ja klientide juures käies. 2600 Omniva töötajat. Ma saan aru meie klientide pahameelest, kui pakk on teel olnud kauem, kui olete seda eeldanud. Mul on kahju, aga see on tänane reaalsus, mis ei ole tekkinud ei meie ega teie tõttu. Kui kõik poed kinni pannakse, siis on sellel oma mõju. Ainus küsimus on, kuidas me seda nüüd lahendame,“ kirjutas ta.

Sellega seoses esitab ta Omniva klientidele ka mõned palved.

„Esiteks, kui saate pakiautomaadi pakikutse SMSi, siis palun minge sellele võimalikult kiiresti järele. See on ainus turvaline ja tervist säästev kanal praegu pakkide koheale toimetamiseks ja kui te võtate oma paki kiiresti välja, siis saab seda kasutada keegi teine,“ seletas Veskimeister ja tänas kõiki kliente, kes seda ka praeguseni on kiiresti teinud.

Teiseks palub ta klienditeenindusse helistada alles siis kui pakk on olnud teel kauem kui kolm päeva. „See helistamine ei kiirenda paki teekonda. Kui pakk on üle viie päeva teel olnud, siis on tegemist probleemiga ja seda tuleb lahendada,“ teatas ta ja lisas, et kui Omniva suudab koos partneritega teenindada 3000 kõnet päevas, siis viimasel neljal päeval on see kõnemaht olnud palju suurem.

Kolmandana palun Veskimeister kõigil klientidel täita Omniva lehel ära eelistuste tulbad, sest see aitab kaasa kõigi kiiremale teenidamisele.

Veskimeistri neljas palve on inimlikum. „Kui te olete Omniva teenusega rahulolematud, siis palun ärge elage seda välja meie klienditeenindajate ja kullerite peal. Nemad ausalt pingutavad oma tööd teha iga päev ilma pühadeta oma tervise hinnaga samamoodi, kui teised eesliini töötajad. Mina vastutan selle eest,“ kirjutas ta.

Veskimeister teatas, et järgmisel nädalal avab Omniva neli täiendavat pakiväljastuspunkti Tallinnas, kus on kõige suurem nõudlus pakiteenuste järele. Esmaspäeval avatakse Õismäe pakipunkt ning sealt edasi Viimsi, Laagri ja Mustamäe pakipunktid.

„Ja lõpetuseks - palun olge kodus ja hoidke oma tervist. Selle viiruse peatamine on teie töö, et meie saaksime tervena tööl käia,“ palus ta kõiki.

Lõpetuseks oli tal veel üks soov. „Teen nüüd midagi, mida ma poleks uskunud, et ma kunagi teen. Nagu ma alguses ütlesin, on Omniva alates 12.märtsist kohale toimetanud üle 700 tuhande paki. Ma olen kindel, et teie hulgas on kümneid tuhandeid inimesi, kellele oleme saadetised kohale toimetanud mõistliku ajaga. Palun pange sellele postitusele laik või kirjutage kommentaaridesse oma lugu, kui teil on positiivne kogemus olnud. Seda mitte minu jaoks, vaid meie töötajate jaoks. Et nad näeksid, et nende töö on vajalik. Mina tänan teid!“

 

Samal teemal

08.03.2020
SUUR ÜLEVAADE: kust saab tellida toidukaupa koju?
07.03.2020
KODANIK RAEVUS: olukord Omnivas on ebanormaalne! Kolme kirja kättesaamiseks kulub 20 minutit!  
16.02.2020
Tähelepanu! Neid asju pead teadma enne kauba ja toidu koju tellimist