Lugejakiri

KODANIK RAEVUS: olukord Omnivas on ebanormaalne! Kolme kirja kättesaamiseks kulub 20 minutit!   (1)

Toimetas Marvel Riik, 7. aprill 2020 13:04
Olukord Pallasti postkontori juures teisipäeva ennelõunal.Foto: Stanislav Moshkov
Kinnisvaraäris tegutsev Margus pole sugugi rahul Omniva tegevusega. Saamaks kätte töösaadetisi, tuli tal töökohast sõita linna teise otsa ehk Lasnamäele, kus asub Omniva peakontor. Seal avanes talle vaatepilt, mis ajas tal närvi niivõrd mustaks, et majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumile tuli kirjutada üks kuri kiri.

„Üheksa inimest seisab õues, parkimisplatsil järjekorras. Autosid pole kuhugi panna, kuna igal parkimiskohal hoiab üks inimene vajalikku kahemeetrist vahemaad,“ kirjeldab ta nähtut. „Kõigi Tallinna saadetud kirjade ja pakkide väljastamiseks on kaks (sic!) inimest. Mikrofone paigaldatud ei ole, mistõttu läbi maski ja läbi eraldava klaasi ei saa venelannast teenindaja millestki aru. Seetõttu kulus kolme kirja kättesaamiseks 20 minutit.“

Samal teemal

Kuna Omniva on Eesti rahvale kuuluv ettevõte, peaksid kõik otsused tulema Marguse hinnangul lähtudes rahva heaolust. „Kõigi kaubanduskeskustes asuvate ruumide eest makstakse jätkuvalt üürileandjatele üüri. Seadus lubab ühte asutust keskuses lahti hoida. Miks postipunktid kinni pandi?“ küsib ta kirjas ministeeriumile. „Kokkuvõttes tuleks erinevad postkontorid lahti teha ja kirjad–pakid viivitamatult suunata vähemalt asukoha lähedasse postkontorisse, et vähendada ühest linna otsast teise sõitmisega kaasnevat nakatumise riski.“

Õhtuleht käis kaamerasilmaga kontrollimas, kas olukord on tõesti nii hull nagu Margus seda kirjeldas. Fotograafi pildid näitavad, et vähemalt teisipäeva hommikupoolikul (mis kattub kellaajaliselt Marguse külastusega päev varem) polnud Omniva Pallasti postkontoris probleeme.

Marguse pahameele tõukajaks on asjaolu, et talle kui lepingulisele partnerile ei tulnud teavitust sellest, et tema tavapärane post on ära suunatud ja seda mitte lähimasse postkontorisse. Frustratsiooni tekitas veel see, et postiinimesed ei suutnud talle kohe selgeid vastuseid anda.

Lõppkokkuvõttes saabus Omnivalt siiski vabanduskiri, milles selgitati, et üldklienditeenindus on eriolukorra tõttu ülekoormatud. „Eriolukorrast tingitud kaubanduskeskuste sulgemise tõttu on suletud ka seal asuvad postkontorid. Sellekohane info on üleval Omniva kodulehel. Suletud postkontoritest suunati kõik saadetised ümber ajutiselt avatud postiväljastuspunktidesse. Väljastuspunktist ei ole võimalik saadetist kahjuks teise postkontorisse suunata. Soovi korral on võimalik saadetis tellida teenustasu eest aadressile,“ selgitas Omniva kliendihaldur olukorda Margusele.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee