Näide sellest kuidas mõtetult maksumaksja raha maha matta või siis kuhugi
kantida ?Kuid meie KAPO ja prokuratuur nagu kuldid rukkis ! Kelle huvisid meil tegelikult kaitstakse ?
Ma ei suutnud seda jura isegi lugeda. Fakt on, et nad keerasid EA pesre. Lisaks on fakt see, et nad pakkusid otselende kuhugi, kuhu keegi lennata ei viitsiks, näiteks Minski. Ma ei suuda aru saada, miks peaks Minski lendama.
Siis teine asi, neil pole otselende sinna, kuhu inimesed tahavad lennata. Näiteks Londonisse, Pariisi, Rooma jms lõuna Euroopa. Täiesti null.
Finnair suudab edukalt ka Aasiast suuri lennukeid lennutada. Eesti sellega hakkama ei saanud.
Ainuke asi, millega Eesti siin nüüd hakkama sai on Tallink. Ja see on tänu (endistele) odavatele hindadele ja eestlaste töötamine Soomes.
Flybe-st tuleksid siis G-FBEF, EG, EH, EI, EJ, EK. Jätaks praegu ES-AEE vahele ja annaks uutele lindudele sabatähiseks vastavalt ES-AEF, EG, EH, EI, EJ, EK. Oleks ju maagiline?
...Estonian Airi töötajate nõuded Nordica,kui järglase vastu on siiani kohtus jahvatamisel...töötajad ootavad oma rahasid siiani aga Swensson teeb jälle uue firma...Kapo võiks vaadata kogu seda jama läbi aastate aga vist nagu ikka meil ,kõik on jokk...
Eks vanamees on Svenssonitega tihedalt seotud. SAS-i loogika on lihtne. Tahate meie lende lennata - rendite selleks meie vanad CRJ lennukid. MOTT
SAS saab oma vanad lennukid Eestlastele kaela määrida ja suurema kasumi Eestlaste madalama tööjõu kulu osas. Mis Palmer saab SAS-lt, teab vist ainult U. Palme hauas.