Mis vabast ajast te sonite? Minge nendele kursustele, mis toimuvad töö ajal. Kui oled firmas hinnatud juht, siis maksab firma sulle kooli päevad kinni, nagu tööpäevad ja lisaks ka kursuse maksumuse. Uurige välja, kus on odavam, või hoopis tasuta kursused. Mina olen neli korda täiendkoolitustel käinud. Kaks korda olen saanud ilma rahata (Euroraha eest) ja kaks korda on tööandja kursuse maksumuse ja tööpäevad kinni maksnud. Koolituse tase on autokoolides aga väga erineva tasemiga. Kes teeb asja kolme päevaga selgeks, kes ei suuda seda ka seitsme päevaga. Kõik oleneb lektorite kompetentsusest.
Paistab, et valdav enamus siinkirjutajaid ei jaga absoluutselt teemat. Kuidas oli selline asi võimalik, et ainult osades 35-st tunnist käidi? Kui mina viimane kord täiendkoolitusel käisin, siis iga koolipäeva alguses andsid kõik kohalolijad allkirja, kooli juhataja tegi sellest foto ja saatis Maanteeametisse ja nii tehti ka õhtul peale viimast tundi. Kui mõnda kursusel osalejat allkirja andmise hetkel kohal ei olnud, siis ta automaatselt langes grupist välja. Mina ei oleks ka sellega nõus, et keegi saab tunnistuse ilma kohal käimata ja mina pean need tunnid kohal istuma.
Mis kohtu ja karistamise jutt siin käib. Kohtunikud on juba ammu oma otsusega selgeks teinud, et "rollatamine" on täiesti seaduslik tegevus ja selle eest ei karistata.
Veokijuhid õpivad üksteise käest,mida vaja ja loomulikust intelligentsist.Selleks pole vaja euroopa lol lidemaade eeskujul peale suruda tasulisi tsirkusekoolitusi eelarvelistel eesmärkidel.
oma rahulolematust väljendada; kas, kes ja miks peab läbima ... huvitatud asjaosaline kirjutagu õiguskantslerile, kelle kantselei seadust ja nõudeid võrdleks, ehk on põhiseadusvastasus; keegi pole märku andnud, märku andmata ei tee seaduslikkus järelevalveorganid (seaduseandja, õk, kohus jmt) mitte midagi
22 aastat kaugsõidus,nüüd jälle loll,kuna tunnistus aegund... Riigi tasandil raha lüpsmine! 35 tunni mõttetu pahna asemel piisaks poolest päevast mingite uuenduste tutvustamiseks.
Aga täpselt seda Rollas tehtigi, ja keegi ei keelanud ka kõik 35 tundi seal käia, ise asi , et oligi targem mitte aega r a i s a t a ja võttagi läbi ainult nädalavahetsuse päevad, kus kõik need viimase viie aasta uuendused ära räägiti ja said ka küsida kui midagi huvitas. KJõik käis ametlikult, mis altkäenaksust siin sonitakse. Ja peamine RIIK SAI OMA NOOSI KÄTTE. Millega nüüd rahul polda?
Praegusel valitsusel näpud põhkjas kui ei kunagi varem. Need hoopis tõstavad riigilõivu ja mõtlevad veel mingit lisakoolitust juurde. Kohalikest on lihtsam raha kätte saada. Et vooriva võõrriikide transiidst profiiti Iõigata puudub neil mõistus.
tuleb välja et mida rohkem staazi ja kogemust seda rumalam.umbes et 40 a koguaeg valesti kinnitanud koormat jne.mõeldakse ainult kuidas raha kergemalt kätte saada
Autokool on läbi käidud ja saadud selle eest vastava kategooria kutsetunnistus.Mis eurotsirkuse tegemine see ametikoolitus muud on ,kui eelarve täitmine.
Aga see ongi täiesti absurdne nõue ju. Kui omada vastava kategooria juhitunnistust, on see piisav ka selle kategooriaga töötamiseks. Ja oleks siis veel ühekordne röövimine, ei, iga mõne aasta tagant vaja uuesti kümneid tunde istuda ja oma niigi vähest vaba aega raisata. Ja selle eest on veel rõõm maksta ka. Ning siis peab veel kõigele lisaka välja ostma täiesti mõttetu plastikkaardi- kutselise juhi tunnistus. Selle loogika järgi peaksid kõik juhiluba vahetama minevad inimesed uuesti läbima autokooli teooriakursuse. Kuigi, pooltele amatöörjuhtidele oleks see isegi hädavajalik.
See on rahapump ja mittevajalik iga viie aasta tagant teostatav kohustuslik rahalüps.
Mitte mingit kasu ega otstarvet sellisel "koolitusel" tegelikult pole ja riik võiks selle rumaluse lihtsalt maksuna, mitte mitmenädalase elu nässukeeramisena vormistada.
KOMMENTAARID (36)