Eesti uudised

Linnasaadik kukkus trammis ja sai hulgimurde: „Roolis on korralikult koolitamata ja kogemusteta juhid.“

Toimetas Marvel Riik, 16. veebruar 2020 11:02

128 KOMMENTAARI

e
Endel./ 18. veebruar 2020 21:23
Uskumatu! Nüüd ka võiksid saata Transpordiametnikud linnaissile mokaotsast vabanduse ja selgituse, et juhiga räägitakse... Ei ole ju vaja pressis sellist tühja-tähja kajastada.
n
Njah/ 17. veebruar 2020 11:08
No reffikommud peletasid normaalsed juhid välismaale ja reiseks tuleb vähem juua,siis ei kukuta nii lihtsalt
h
18. veebruar 2020 00:42
Huvitav, kas Tallinnas valib ja paneb trammijuhte ametisse linnapea ja kas linnapea peab kõiki liinidel sõitvaid tramme käima iga päev kontrollimas, kas ja millises seisukorras on need sõidukid puhtuse poolest? Nendel ühissõidukitel vist nagu peaks olema ise mingid ametimehed, kes seda tööd ehk peaksid tegema. Tundub, et juba refid hakkavad linnapea juures "vigu" otsima. Ei nemad ka väsi. Ja paistab, et midagi pole teha, siis ajaviiteks kas või mõni rahulolematus või kaebus kirja panna.
t
trollidepark/ 17. veebruar 2020 10:32
juba vanasti oli reklaam,et 5 kuuga juhiks ja 9 kuuga emaks
t
to trollidepark/ 17. veebruar 2020 14:19
2 kuuga saab trammijuhiks.
a
ammettituul/ 17. veebruar 2020 16:28
seda enam,et trammijuhiks,aga ametitoolile partetoetusega veel kiiremini
m
maakas/ 17. veebruar 2020 10:19
a
autojuht provintsist/ 17. veebruar 2020 10:10
Tallinna liiklus pole normaalne vaid pigem hullumeelne. Näiteks mina püüan seal igati vähem ringi sõita. Ülekoormatud tihe liiklus. Kiirustavad ja reeglid ning liiklusmärke eiravad liiklushuligaanid. Eriti tipptundidel. Virtuaalmaailmas hõljuvad, ninapidi nutisse sukeldunud ja reaalmaailmast välja lülitanud jalakäijad, kes võivad iga sekund kusgil süüdimatult ette astuda. Liiklust mitte tundvad jalgratturid Kuidas sellise tohuvapohus veel sõidugraafikus saaks püsida? Kuidas sujuvalt sõita ja ilma äkkpidurduseta mitte avariidesse sattuda? Selliseid superjuhte otsi vist tikutulega.
h
HP/ 18. veebruar 2020 00:48
Kes käsib kõigil sinna Tallinna ronida? Tulge väiksematesse linnadesse, kus pole tramme, trolle ega ka tööd ja vaadake ning tundke, kui rahulik siin on.
o
olge meiega/ 17. veebruar 2020 10:05
kindlasti ORAVAD roolis,sellest ka halvad sõiduelamused ühistranspordis
k
Kogemusteta juhid?/ 17. veebruar 2020 09:56
aga kus on siis kogemustega juhid? Kas mitte lahe taga koristajaks või mustatöölisteks? Selleks et ära elada. 8 tundi Tallinna hullumeelses liikluses, sõidugraafikust kinni pidades ja reisijate rahulolematusi kuulates tööd teha on ränk katsumus. Ja sellise töö eest tahaks ikka ka vähemasti korralikku palkagi.
m
mina arvan, et/ 17. veebruar 2020 09:51
ühistransport on üle koormatud, räpane ja kahjuks ka nakkusohtlik. Pluss ajusid k mõttetu valideerimine. Kas poleks mõttekam see erakonda reklaamiv transpordikommuuna ära lõpetada ja sõit taas tasuliseks muuta? Siis igasugu alkashid ei trügiks sinna end soojendama ja välja magama. Siis jääks lehkavaid-määrivaid pesematuid vähmaks ja ruumi oleks rohkem. Ka võimalusi istuda või kusagilt kinni hoida. Poleks ka mingit valideerimistki, kui ostaksin endale kuupileti. Praegused ülerahvastatud ja räpased bussid-trammid ei kutsu sõitma.Pigem eelistab see, kellel on oma auto, sõita hoopis sellega.
t
18. veebruar 2020 00:55
Täiesti nõus. Miks peab Tallinnas saama tasuta sõita ja teistes linnades , kus pole töökohti nii nagu Tallinnas, peab ostma pilet. On see Tallinn siis mingi muu riik Eestis? Aitab juba sellest inimeste ja inimeste vahel vahe tegemisest.

k
keegi/ 17. veebruar 2020 09:46
Kogenud sõitjad juba teavad, millal tramm (või buss) paigalt võttes järsema nõksu teeb ja üldse kuidas ühissõidukis püsti jääda. Üks käsi peab pidevalt millestki kinni hoidma! Noh, tädi hoidis kinni oma sõidukaardist, aga... Ülikud, kes sõidavad ühistranspordiga harva, eeldavad muidugi, et see liigub sujuvalt kui limusiin.
k
kondimurdja/ 17. veebruar 2020 09:42
vanaproual on ilmselt osteoporoos, selle seisundi puhul võib hulgimurru saada ka kodus vaibaserval komistades ja kukkudes
p
Pigem/ 17. veebruar 2020 09:35
on linnaliikluses tänavamaasturite roolis korralikult koolitamata ja kogemusteta juhid, tänu kellele tekivad tänavatel liiklusohtlikud olukorrad...
t
Tiit/ 17. veebruar 2020 09:12
Kui Kristen Michal oleks linnapea, siis saaksid koik trammi ja bussijuhid kohe kogemustega juhtideks ja Tallinnas paistaks kogu aeg päike.
e
elust enesest/ 17. veebruar 2020 16:31
aga parteitagatubades käibki elu toolidejagamisel sellistel alustel,küll tooliga tuleb ka tarkus ning kogemus noore nõuniku abiga
o
18. veebruar 2020 01:02
Oi, kuidas mulle meeldib, et mõni on ikka inimene ja saab aru, et Michal tüüribki sinna linnapea kohale. Siis on ju igas linnas nende valitsus. Tartus ju ka nüüd uued tuuled ja siia kavatsetakse luua ka trammiliiklus. Ei tea, kas tasuline või tasuta.
a
Arvamus/ 17. veebruar 2020 09:09
Kala hakkab ikka peast mädanema.
t
Trollijuht/ 17. veebruar 2020 08:38
Ja linna juhivad kogemusteta saadikud ja poliitikud, seega 1:1
o
Otto/ 17. veebruar 2020 08:31
Vippidele peab vilkuriga mytsid pähe panema, siis trammijuhid teavad, et vipid söidavad ja söidab sujuvalt, siis vipid ei kuku ja on täie töövöime ja möistuse juures, siis läheb köigil elu paremaks, siis ei tehta pörutadasaanud olekus kahetisi otsuseid, aga jah, kuklavilkur, muidu ei tunne ära.
m
Mina/ 17. veebruar 2020 08:30
Jutt õige , olukord on päris hulluks läinud , sisenedes trammi või bussi peab kohe istuma või kinni hoidma ja kinni hoidma väga tugevalt , sest tõmme mida sõiduk teeb peatusest lahkumisel või peatusse saabumisel on nii raju , et viib jalad alt ka tugevamal. Tundub nagu sõidaks mingi logu traktoriga kuskil põllul vagude vahel.Aastaid tagasi esines sellist sõidustiili harva. Ka on kummaline , et osad trammid on täiesti külmad ja kütmata ning osad soojad !?
j
17. veebruar 2020 09:11
Jutt öige.Eile olin sunnitud kasutama Tartus yhistransporti ja bussid alustasid ja peatuste eel sujuvalt peatusid,mitte nagu siin.Pealegi on bussid nii mustad ja inimesi täis,eriti Päelgulinna 40
s
sest Pelgurannas elab teine rahvus/ 17. veebruar 2020 09:36
osa busse on seega mustemad kui teised - aga pidurdab sõiduk järsult, sest omakorda ees on liiklusohtlik situatsioon ja pidurdatakse
s
sõitsin trollis ja minuga oli kaasas inimene, kel äsjapaigaldatud jalaprotees / 17. veebruar 2020 16:26
Iga kord, kui troll peatuses pidurdas või kohalt võttis, siis pool meetrit lendasid ette või taha. Katsu siis olla ja teist inimest hoida. Mitte ootamatu olukord vaid oskamatu juhtimine.

n
Nii armas lugu/ 17. veebruar 2020 07:51
80 kukkumist, seega ka 80 kaebust enamasti ja järsku kui üks tähtsam nina kukub, siis alles teema üleval... Nii meil asjad käivad ju, enne ei muutu miskit, kui mõne tähtsa tädi või onuga miskit ei juhtu.
j
joosep/ 17. veebruar 2020 07:50
järjekordne oravate kius ei midagi uut
k
Kirjaoskamatu autor. Ära sülita lugejale hinge./ 17. veebruar 2020 07:25
Kas keegi tõlgiks sissejuhatava teksti emakeelseks?
p
Püüdke harjuda/ 17. veebruar 2020 07:01
Kus saab trammijuht kogemusi, ikka igapäevaselt trammiroolis töötades.
a
Arne/ 17. veebruar 2020 06:31
Ma tahaks näha sujuvat pidurdamist kui sulle ette keeratakse.
õ
Õppige sõitma./ 17. veebruar 2020 07:03
Ka siis tuleb osata sujuvalt pidurdada.
t
Tiit/ 17. veebruar 2020 04:29
Milles trammijuht süüdi on kui keegi ei oska trammis ennast kinni hoida. Kui poleks olnud äkkpidurdamist, mine tea palju siis oleks kannatanuid olnud.
i
Indreko/ 17. veebruar 2020 04:12
Ükskord kihutas trammijuht sellise hooga, nagu oleks trammirallil! See oli ikka julm ralli!
t
tallalaud/ 17. veebruar 2020 10:07
vastavalt graafikule (+-) 1

k
Kirjutajatel puue ka ? / 17. veebruar 2020 02:33
keegi ei vaata ja ei tea mis liikluses sünnib- minge rooli üheks päevaks ja te üldse ei soovi enam liikuda. See on kohutav kuipalju on Ühistranspordile ettesõite ja siis lisaks pidurdamine. Bussid saavad veel roolida kuskile,tramm -ei saa! Lisaks jooksevad jalakäijad vales kohas ületee
b
Bussidel ei peaks olema / 17. veebruar 2020 02:43
teatud piirkonna liinidel automaatkäikudega , nende kiirendus on teine. Lisaks - bussid on nagu taevatreppidega, mingid astmed bussis - sellist jama IKARUS bussidel polnud ja oli siis ka madalam osa ,kuid see oli tagumine -päras:). Ma püüan haigete jalgade pärast vältida bussisõitu linnas, tundub olema tõkistega salong ja eluohtlik.
k
kukkuja Tartus/ 17. veebruar 2020 01:35
Kukkumised ühistranspordis pole ainult Tallinnas. Isiklikult kukkusin möödunud aastal bussis äkkpidurduse tõttu nii, et põlv sai viga ja vajas õmblust. Lähedane proua kukkus bussi pidurdamise tõttu katki oma ribid.(Ikka Tartus) Seda tuleb ette ka paremates "perekondades". Vanasti seda väga ei juhtunud, sest bussid olid tuubil täis. Ülalnimetatud tekst on valimispropaganda.
m
Martt/ 17. veebruar 2020 00:36
Pigem on saamatu ja hädine sõitja kes ei oska kinni hoida.
t
Tiia/ 17. veebruar 2020 00:29
Kui ikka on Michal mängus ei saa mitte midagi uskuda
t
Tuuli/ 16. veebruar 2020 23:58
Pr klaar on 82 aastane, s 1938a 25 jaan, miks ta valideerib, sisene trammi ja istu, enda lollus, rahvasaadik
e
Eh, / 17. veebruar 2020 16:29
valideerima peab ikka. Statistika
p
Penskar 68 / 16. veebruar 2020 23:33
Kas see reisija oli siis õppe luukere? Võõra transpordiga sõites ei tunne ma kunagi turvaliselt, vaatan nii ette, kui taha, ennekõike hoija kinni ja tugevalt, aitab palju, kogemus olemus.
a
16. veebruar 2020 22:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kas apostlid/ 17. veebruar 2020 03:08

E
./ 16. veebruar 2020 21:35
Esimest korda trammiga sõites kukkusin ka kellelegi sülle, sest tramm hakkas järsult liikuma, kuid oma viga, et piisavalt tugevasti kinni ei hoidnud ja pole mõtet viriseda kui maha prantsatad, oma süü :)
i
innuendo/ 16. veebruar 2020 21:27
Eesti ei vaja tasuta ühistransporti. Kunagi loodi see selleks, et autosid vähendada linnateedel aga tänu tasuta transpordile on autode arv pigem suurenenud. Oleks buss tasuline, sõidaksin vahel isegi bussiga aga tasuta asju ei ole vaja, sest need ei ole tasuta.
s
16. veebruar 2020 21:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
Lea/ 17. veebruar 2020 06:42
Mis tähendab RAMBLEV ???
a
apteek aitab/ 16. veebruar 2020 21:18
alati on kõige ohtlikum midagi teha ja üheskoos seda teha on veel kahjulikum tegevus
a
16. veebruar 2020 20:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
c
Crazy eights (võtta ajusi, ei tea lüll kus kohast)/ 16. veebruar 2020 23:21
Elektromagneetilistest rööpapiduritest oled midagi kuulnud? Nendega varustatud isegi vanad Tatra trammid. Samuti tänapäeva kiirrongid. Seega olenemata haardetegur on ainult meie raudteel, mitte trammidel.
j
16. veebruar 2020 20:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
normaalselt,igas lauses 7 viga. Ei kvalifitseeru huumoriks/ 17. veebruar 2020 02:17
s
Sa to normaalselt,igas lauses 7 viga. Ei kvalifitseeru huumoriks/ 17. veebruar 2020 03:05
k
kilekotivana/ 16. veebruar 2020 20:23
Et vastutusest vabastamise allkirja nõutakse, et Eestil enii tüüpiline. Samas Prantsusmaal annab sellises olukorras hoopis bussijuht igale soovijale kindlustuse jaoks tõendi, et liikluse tõttu oli sunnitud järsult pidurdama ja inimesed võisid viga saada. PS. Kui see on retrotramm, olen mina Saagim.
m
16. veebruar 2020 20:21
mida see linnasaks trammis tegi ?

n
nägija/ 16. veebruar 2020 19:37
huvitav, kui ma annan teada, et keegi kodutu bussis kuseb põrandale, seda loetakse siis sobimatuks kommentaariks
n
nägija/ 16. veebruar 2020 19:34
nr 5 bussis võttis üks tüüp sõna otseses mõttes võttis riista välja ja kusi bussis põrandale nii, et ojad voolasid, seda sai ka öeldud (nais)bussijuhile, aga oma vaiksel tasasel moel tüüpi korrale kutsuma minnes polnud sellest tolku midagi, tüüp sõitis bussis edasi.
r
raudmees/ 16. veebruar 2020 19:04
Trammijuht teeb äkkpidurduse siis kui mõni molutajast autojuht arvab end maailma nabaks Muidugi kui sa nii harva trammiga sõitma juhtud on kukkumine kerge tulema Ah et pole kust kinni hoida Ärge ajage udu Hea film on venelastel Üks ärimees on sunnitud kord metroos sõitma ja läheb peaaegu hulluks Tramm on ikka lihtrahva mitte eliidi sõiduk
M
A/ 16. veebruar 2020 19:01
Mis ajast trammil nüüd rool on?

ü
ühista transpordi? / 16. veebruar 2020 18:37
v
väga närviline/ 16. veebruar 2020 18:20
linnasaadik eksis trammi ja avastas tegeliku elu
a
Ants/ 16. veebruar 2020 18:17
Inimesed, hoiduge Tallinna hühistranspordist.
s
sa Ants,/ 16. veebruar 2020 22:52
mine kusele,näpud värisevad.
a
A.S./ 16. veebruar 2020 18:09
Minuarust on Tallinna liiklus väga närviline ja ärapanev. Võrdlen Soome liiklusega.
l
Leidsid ka/ 16. veebruar 2020 18:46
o
on/ 16. veebruar 2020 20:23
seda olnud ka 20 a. tagasi...kui tol ajal oli seal majade juures 8 konteinerit iga sorti prügi jaoks eraldi, siis meie praegu veel hakkame sellele mõtlema...ka oli seal valgusfoorid mis näevad ja annavad sulle rohelise tule kui tänav on tühi tulijatest, ei tea kas meil sellega tegeldakse- ikka oleme soomest 25 aastat maas ka 25 aasta pärast...miskipärast mõeldakse vaid ametniku heaolule, mitte inimesele igapäevases elus.
m
mine sõida Pariisis,/ 16. veebruar 2020 22:53
isegi venelased jäävad neile alla.
m
Muhv/ 16. veebruar 2020 18:02
Sellepärast meil midagi paremaks ei muutugi, et valdkonna eest vastutaja ütleb et kõigileon õigused ja linnatranspordis toimub haisva kodutu resotsialiseerumine. Ta võiks ise sõita nt trammiga kui keegi kõrval võikalt haiseb.
j
Jah/ 16. veebruar 2020 17:56
Eks õnnetusi juhtub ikka kahjuks. Mina olen vigane kuna ei saanud abi väikelinnas kus reformierakondlased kaotasid üra ravisaamise võimaluse kohapeal kaotades paljudes kohtade arstiabisaamise võimaluse.
h
helistage 003/ 16. veebruar 2020 21:15
tundub küll,et abi saamiseks tuleb midagi kätte võtta teil
a
Aeg minna/ 16. veebruar 2020 17:42
haigekassa.ee/blogi/milliseid-muresid-aitab-lahendada-pereode

i
Ivo Rosenberg/ 16. veebruar 2020 17:22
Saadikud ärgu virisegu nii palju. Sõitis kogemata ka ühistranspordiga ja kohe hulgimurrud. Oma viga kui kinni ei hoia.
v
vana inimene ju/ 16. veebruar 2020 17:44
pole nii osav valideerimine ja mupo on mõttetu tasuta siis tasuta olgu kõigile ja tühistagu sissekirutuse nõue se oli nagu absurd30 a tallinnas elanud sissekirjutatud omal ajal ametlikult siis kaotati sissekirjutused ja heal päeval äkki öeldakse piletit ostes te pole tallinna kodanik minge linnavalitsusse
k
kust ta pidi teadma,/ 16. veebruar 2020 22:55
milleks need käsipuud trammis on.
k
16. veebruar 2020 17:11
v
viisakas/ 16. veebruar 2020 16:45
...kõige ohtlikum on bussis sõita...
e
Ehk/ 16. veebruar 2020 16:40
Aga äkki peaks koolitama hoopis neid autojuhte ja hooletuid jalakäijaid, kellede pärast trammid on sunnitud neid äkkpeatusi tegema?
j
Jalakäijatel ei ole eesõigus!/ 16. veebruar 2020 17:50
Jalakäijad astuvad süüdimatult sõidukitele ette. Eriti ülekäiguradadel. Ei jõuta mõni sekund oodata, mil auto mööda sõidab.
s
Saab veel/ 16. veebruar 2020 16:39
Nendel kickpoksijatel on ka paber kaasas- ehmatasin ųhte, kui soris mu garaazis ja ehmatusest täispasandas, pärast oli mingi blanketiga end pųhkinud.
õ
Õigusekantlerr/ 16. veebruar 2020 16:21
OH TE ULLIKESED, oh tee vaesekesed. Kas te tõesti ei tea, et seistes liikuvad transpordi tuleb kinni hoida, et mitte kukkuda.
c
Capslocki sõtkumine/ 16. veebruar 2020 18:44
t
to:Capslocki sõtkumine / täna, 18:44/ 16. veebruar 2020 19:49
SINU KIUSTE KIRJUTAME NÜÜD NII ehk siis teksti rõhutamine on sinu arust keelatud, saohmu.
t
to saohmu./ 16. veebruar 2020 20:57
sa kirjutate? Kakoi jazõk? Või "Õigusekantlerrid" kirjutavad?
m
Möh/ 16. veebruar 2020 15:21
Hämmastav, et Tallinna linnapea õigustab räpaseid busse ja tramme. Ta vist ise ei sõida ühistranspordiga, et ei tea, kui mustad need on.
k
16. veebruar 2020 16:41
Kõlvart tundub õigustavat Korrakaitseseaduse paragraf 55 eiramist.
k
kats/ 16. veebruar 2020 19:26
Minu meelest ka kui inimene ise ennast ei väärtusta ja elementaarset hügieeni ei pea, siis ikka ei tohiks olla lubatud olla sõita trammiga. Ja siis öeldakse, et sõida ühistranspordiga, kui lihtsalt gaasimaski ette ja kaitseülikonna tahaks selga panna. Istuda üldse ei julge- saad sitikad ja putukad ka veel.
s
sul Möh,/ 16. veebruar 2020 23:02
pole ju Tallinnaga mingit pistmist,istu oma Kirbukaka külas ja ära pirise.

v
Valideerima ei pea 65 aastased ja 65 aastast vanemad./ 16. veebruar 2020 15:01
Tihti vaatan, et üsna eakad kiirustavad kibekähku valideerima. 65 aastased ja 65 aastast vanemad ei pea üldsegi valideerima.
ü
Üle 65 aasta vanune olen/ 16. veebruar 2020 17:45
Ja ma ei valideerigi mitte kunagi. Isikutunnistus on kaasa, kui vaja ette näidata. Millegipärast on mulle mõni teine reisija märkusigi teinud, et miks ma ei valideeri. Eriti agarad teistele ütlejad on just venekeelsed mutid
a
Aasta siis/ 16. veebruar 2020 18:43
m
18. veebruar 2020 01:33
Ma üle 80-ne ja mul polegi seda asjandust, mida peaks nn.valideerima. Kas ma siis võin ikka bussiga sõita (Tartus) või pean pileti ostma? Kunagi jäi see kaart võtmata, sest see asutus, kust neid jagati, jäi kaugeks ja niisiis ma ei julge bussisõitu kasutada.Ega ju nii vanal inimesel polegi mujal käia, kui arsti juures, kuid kaarti ei ole ja siis kannatan taksosõidu välja (rahaliselt).
p
Päälinna trammide kohta muud polegi lisada, aga BUSSID!/ 16. veebruar 2020 14:59
Trammid liiguvad ju ikkagi mööda rööpaid ja sinkad-vinkadi eriti ei saa hüpelda, aga BUSSID! Lõõtsaga bussid kimavad niikui sarvilised oleks kannul.
k
Käepide/ 16. veebruar 2020 14:56
Mingisugustes uutes trammides: hoian ukse juures olevast käepidemest kinni ja siis avaneb see uks ja käepide ju liigub koos uksega kälje peale. Nii. Seejärel on see käepide tihedalt (või väikese vahega) vastu ust. Tõmbasin käe ruttu ära, sest muidu oleks vahele jäänud. Proovige ise!
p
pensionär/ 16. veebruar 2020 14:54
Trammis ja bussis kukuvadki põhiliselt vanainimesed, kellel tasakaalu ja koordinatsioonitaju on nõrgenenud.
t
Tiiu/ 16. veebruar 2020 20:57
õigus, sest istekohad on hõivatud nutisõltlaste poolt, vanainimesed seisavad kannatlikult püsti, aga need tatikad istuvad ja ümbrust ei näe.
t
Tõesti/ 16. veebruar 2020 14:47
Vana inimene peaks olema ikka ettevaatlikum! Trammid sõidavad reeglina sujuvalt, aga kui keegi hull ette sõidab vmt, siis peab tõesti ekstreemselt pidurdama.
a
andrus/ 16. veebruar 2020 14:46
kas linnasaadikud on koolitatud ,paistab et ei ole
e
ee/ 16. veebruar 2020 14:39
Michal, aga Bolti taksojuhid on kah ju koolitamata? Kuidas siis neid saab lubada reisijaid vedama?
k
Kuna/ 16. veebruar 2020 19:10
tegu on innovatsiooniga siis sellist asja ei ole ilus kritiseerida, ainult kiitma peaks.
s
seal enamus kaevurite järglased,/ 16. veebruar 2020 23:05
a dorogu pokazete?Taksojuhid,susi neid söögu või kits nuusutaks.

h
hm/ 16. veebruar 2020 14:31
kas nad äkki sellest ka kirjutavad, miks kogemustega juhid kõik soomes töötavad ???
a
Anton/ 16. veebruar 2020 18:16
Vähemalt Helsingis on nüüd üksjagu bussijuhte väääga hästi päevitunud, taksojuhid ka!
n
Noo/ 16. veebruar 2020 14:29
Proua on pensionar. Tal puudub valideerimise kohustus. Seega on m6ttetu viidata enda korralikuks kodanikuks olemisele.
x
xxx/ 16. veebruar 2020 14:47
Kõik Tallinna sissekirjutusega inimesed võivad jätta valideerimata või üldse rohelise kaarti koju, sest tasuta sõiduõigust on võimalik ka ID kaartiga tõestada.
o
Oswald/ 16. veebruar 2020 16:07
To:XXX Ei vasta tõele. Valideerimata jätnud Tallinna sissekirjutausega isiku võtab MuPO bussist maha, koostab piletita sõitmise eest protokolli ja teeb trahvi. Omal nahal kogetud.
m
A/ 16. veebruar 2020 18:40
p
Pole siin/ 16. veebruar 2020 18:41
m
16. veebruar 2020 14:27
n
No..../ 16. veebruar 2020 14:24
....ega ilmaaegu ju ei pidurdata!
t
Trammi paigalt kiirendus on trammi juhtajami kontrolleri püsitarkvaraprobleem./ 16. veebruar 2020 14:22
Alustaks objektiivsuse huvides sellest, et pr Liis Klaar on ammu selles eas, et tal valideerimiskohustus puudub. Teiseks rääkida tuleks sellest, et kui aastakümneid tagasi oli Eestis sotsiaalselt igati aktsepteeritav, et enda paberpileti võis komposteerimiseks ulatada täiesti tundmatule reisikaaslasele ja see ulatas omakorda järgmisele ja pilet tuli trammivaguni teisest otsast komposteerituna tagasi.. siis tänapäeval see pr Liis Klar ilmselt ei julgeks trammi sisenedes kohe maha istuda ja siis paluda võhivõõrast eestlast enda rohelist kaardikest valideerida. Vat see on hulga tõsisem probleem.
a
anne/ 16. veebruar 2020 15:13
Trammipilet pole võrreldav rohelise kaardiga.
v
vene aeg/ 16. veebruar 2020 17:48
oli üldse lebo sõitsid tasuta halvemal juhul kontroll ütles minge välja
o
oli/ 16. veebruar 2020 17:49
z
zxc/ 16. veebruar 2020 14:21
Kodutute kohta on juba aastaid tagasi pakutud teha Tallinna suur läbipaistva katusega kuppelhoone, kus pakkuda kodututele ulualust, sanitaarteenust, riiete aurutamist ja ehk ka dokumentide kordategemist jne.
n
nad ei lähe isegi kodutute öömajja, kus saaksid end pesta ja uusi riideid/ 16. veebruar 2020 14:25
veel vähem lähevad nad mingisse kuppelhoonesse.
k
16. veebruar 2020 14:27
kodutute öömajja nad ei lähe, kuna seal on drastiline rezhiim.
o
Oswald/ 16. veebruar 2020 16:09
Tammsaare pargis avati äsja uhke, lausa nelja sissepääsuga kohvik-restoran. Selles hoones oleks prükkaritel päris mõnus pesitseda.
t
tallinnlane/ 16. veebruar 2020 14:16
Minge ise trammijuhiks. Graafik on ees ja minuti pealt olge peatuses ja siis minuti pealt sõitke välja. Liipritega teel, mis on auto teega mõnes kohas sama tee. Neid, kes autoga trammile ette keeravad on igapäevane nähtus. Kui pidurdad kukuvad trammiga sõitjad, ei pidurda ongi avarii.
v
Vana/ 16. veebruar 2020 13:59
Praegusel ajal ongi tendents loogikavaba juttu ajada. Võib-olla on see seotud naiste üha suurema domineerimisega, eriti ajakirjanduses. Kas siis trammijuht pidurdab niisama naljaviluks? Ahh? Või äkki kalpsas mõni tegelane nina nutis ja kõrvikud peas põdrana rataste alla.

k
käivitame propaandatekstimasina... soojeneb... töökorras! ready>/ 16. veebruar 2020 13:49
NÄETE nüüd näite varal isegi ilmekalt, et Reformierakond aastaid sügavalt eksis kui kritiseeris keskerakondliku linnavalitsuse reisisaatjate plaani. Reisisaatjad abistasid ja juhendasid reisijaid, aga Reformierakond ainult kritiseeris neid. Nüüd aga aastaid hiljem, kui reisisaatjaid enam ei ole, võtab reformierakondlane Miihal nõuks viidata trammitramspordis just puudujääkidele, mis on tekkinud sellest, et abistavate reisisaatjate ametikohad suure reformierakondliku poliitilise surve tõttu kaotati.. No kui kahepalgeline see reformierakond ikka olla võib...tal on alati kõik halvasti! Näete! :D
s
16. veebruar 2020 13:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
Samal ajal ukrainas./ 16. veebruar 2020 14:30
Odessa trammid youtube.com/watch?v=madyXWc_5W4
i
Idi/ 16. veebruar 2020 19:02
ü
ühista transport/ 16. veebruar 2020 13:10
Loodetavsti saab sellest ühistast ühisveondus ja kõik liigub sujuvalt.
t
Toompea saadik. / 16. veebruar 2020 13:07
Trammiga ei sõida, vett ei joo.
k
Kalle/ 16. veebruar 2020 13:07
Teiste inimeste heaolu hinnaga ei tohiks see nn. resotsialiseerumine küll toimuda. Tuleb leida lahendused: enne sotsmajast väljumist pamperssid jalga näiteks või kel pidamine väike sõidab vajadusel invataksoga jne. Räpase ühistranspordiga ei tohi leppida. Ka teised lihtsad inimesed, kes autot ei oma, tahavad väärikalt, ilma mustust kogemata, sõita hommikul tööle, kooli ning õhtul sama puhtana koju tagasi.Küllap on see probleemiks ka teistes eesti linnades. Linnavalitsejad saavad selle eest palka, et tekkinud probleeme lahendada. Vajadusel tuleks lahenduse leidmiseks kaasata kogu ühiskond.
t
Tirnipi/ 16. veebruar 2020 12:57
Kalsiumivajaduseta, inimeseks ei saa. Võid ju kukkuda uksest väljaminnes samuti.
k
Kalsium?/ 16. veebruar 2020 13:08
j
juut joob palju õltsi,/ 16. veebruar 2020 23:13
mis on luudest kaltsiumi välja loputanud,samas see hernehirmutis kukub ümber ka ilma ptdurdamiseta.
l
lilli/ 16. veebruar 2020 12:39
jaemurre oleks kergem variant.
d
duuo/ 16. veebruar 2020 12:49