Eesti uudised

Urmas Reinsalu noomib politseid: midagi läks nihu, sünnitusele tõtanud pereisa trahv tuleb tühistada

Toimetas Merilyn Närep, 9. veebruar 2020 17:08

307 KOMMENTAARI

m
Mida siin modereerida. / 10. veebruar 2020 16:04
Kas 10-aastane poiss on meedik? Kas issi polegi esmane peresisene abi emmele??
v
Võib / 10. veebruar 2020 16:02
ju väita.... Ka Eestis jääb totakaid aegapikku vähemaks ning isegi politsei kontrollib üsna usinalt ja teadlikult väiteid, mida unelevad kodanikud kokku mehkeldavad. Seega rahvas ajab vähem jaburat juttu ja politsei tuvastab kähku, mis vale, mis tõsi. Antud juhtumit võib lugeda erakordseks juhtumiks, sest 10-aastane poiss pole ikkagi meedik, vaid 10-aastane poiss. Ja kahtlemata on pere siseselt esimene abi ikkagi kaasalt.
k
Kui ei/ 10. veebruar 2020 15:51
olnud arstiharidusega spetsialist... Kas tead ka, kui palju kriisi-olukorras aitab kas-või lähedase käeke, silmside? Ja lihane isa on samavõrra osaline pere juurdekasvus, kui emagi. Sest laps on ühine, ühiselt soovitud, planeeritud, ühiselt tehtud. Igal olukorral on erinevaid punkte, igal perel on ka vahete-vahel õnne olla pisipere esimese kisa juures ja sedagi hardunult kuulata nagu kauneimat muusikaheli.
t
tzux/ 10. veebruar 2020 14:49
k
Kui/ 10. veebruar 2020 12:27
mees ei onud just arstiharidusega spetsialist siis ei õigusta kihutamist küll mitte miski! Teiste tervise ja elude arvelt lapse sünnile kihutada.... Ei näe küll põhjust trahvi tühistamiseks. Sellises olukorras helistatakse kiirabisse esmajärjekorras mitte mehele.
n
naine/ 10. veebruar 2020 13:19
Oleneb ka,kui palju mees kiirust ületas. Muidugi oli kiiruse ületamine ohuks endale ja teistele. "tark ei torma", kuid tagantjärele sellele vaadates võiks ju trahvi noomitusega asendada. Lootuses,et naine rohkem ei sünnita :)
s
Seega tingimus/ 10. veebruar 2020 13:27
kui naine steriliseeritakse, siis trahv tühistatakse :).
t
to Kui/ 10. veebruar 2020 14:25
Mis see arsti haridus siia puutub? Isegi politseinik teeb oma kolleegile trahvi, kui too vabal ajal kihutab! Aga eskordi oleks pidanud pakkuma küll! Ja pärast kogu loole lähenedes võiks see trahv olla ikka minimaalne! Kõik see näitab taas, et suurte trahvidega siin elus asju ei lahendata.
m
Mina/ 10. veebruar 2020 15:21
No on jutt, mees ei ole spetsialist abi andma, aga 10 aastane poiss oli! Ma usun, et 99 % sajast kihutaksid samamoodi ,teades et lähedane vajab abi. See kes ei kihutaks on südametu inimeseloom. Kiirabi tööd halvustamata, mainin ikkagi, et isa oleks enne kiirabi kohale jõudnud, kui politseid teel poleks olnud. Niisiis sellest järeldus,kelle abi on kiirem?!
i
Iron Iia/ 10. veebruar 2020 12:13
Veel sündimata maksumaksjale väänati juba eos 4 sotti, et juba varakult aru saaks, mis tulemas on:D

k
KXBTVL/ 10. veebruar 2020 11:23
Lugupeetud minister kasutab väljendit "NIHU" Kas teadjamad ei selgitaks selle päritolu ja tähendust lahemalt?
p
politseitakso/ 10. veebruar 2020 11:21
Äkki siis juba hädaolukorras kohe politsei liiklusliinile helistada ja politsei omale kuskile järgi tellida. Nii ei saa ka midagi nihu minna.
v
Võiks hoopis/ 10. veebruar 2020 13:29
Reinsalule helistada, tal kindlasti kiiruse ületamise õigus ehk operatiiv kaart.
t
Taat/ 10. veebruar 2020 11:20
e
Et/ 10. veebruar 2020 13:29
toon teile kanepit, pärast tarvitamist kihutage palju tahate.
e
Ets/ 10. veebruar 2020 11:14
Oh jummel küll! Kas välisminister ikka peab tegelema liiklustrahvidega?
v
Väga hea/ 10. veebruar 2020 11:09
Kui nyyd kiirusega vahele jään ytlen et naine synnitab vahet pole milline naine
e
eimitte/ 10. veebruar 2020 10:40
Jälle poliitik sekkub ja avaldab iga asja kohta arvamust. Las kohus teeb otsuse. Ei kujuta ette, mis signaali see kihutajatele annab, kui kohus trahvi tühistab.
k
keegi ei tühista midagi, sest see polegi eesmärk/ 10. veebruar 2020 10:47
soovija loodab selle sõnumiga vaid uuteks valimisteks petupunkte saada.
m
10. veebruar 2020 10:40
Mis erakonda see autojuht kukub?
r
Rein/ 10. veebruar 2020 10:37
Miks trahv tühistada? Trahv tehti õige asja eest, lihtsalt politsei suhtumist tuleb muuta. Kõik ikka ei ole ümberringi pätid ja kaabakad.

s
10. veebruar 2020 10:31
Sünnitajatel tuleks helistada oma mehe asemel politseinikule, see sõidab vilkurite ja sireenidega kohale ning võtab sünnituse vastus. Mees saab aga rahulikult tööd teha.
t
10. veebruar 2020 10:30
Trahv oli 100 trahviühikut, seega pidi ikka väga palju rauas olema
n
nojah/ 10. veebruar 2020 12:02
Keegi siin kirjutas, et polnud kohe peatunud. Kui nii, siis kui oleks kohe seisma jäänud ja asja ära selgitanud, oleks ka politseinikud vastutulelikumad olnud.
t
Tõnisson/ 10. veebruar 2020 10:14
Liigne agarus on ja jääb ogaruseks... vaata kustotsast iganes.
k
Kiirabi oleks/ 10. veebruar 2020 10:02
sama kiirusega kihutanud aga pole kuulnud et kiiruse ületamine 400 eu trahvi tooks. Olen saanud 20 eu. Joobes juhid võivad 200 jne trahvi saada aga kiiruse ületamine, mis nali see siin üldse on ja veel põhjuseks naine sünnitab, kas politsei on nii tuim ja ainult paragrafid on inimese reguleerimiseks, kohtusse ja selline politsei või kes iganes lõpetada. Huvitav kui ne.eger või pe.de oleks kihutanud, kuidas siis oleks?
s
Sass/ 10. veebruar 2020 09:43
Asi ei olnudki mitte niivõrd kiiruse ületamises kui pereisa ei peatunud politsei märguandele. Oleks seisma jäänud ja rääkinud oma teema ära, siis oleks ka politsei eskortinud ta koju. Ma ei leia, et peaks trahvi tühistama. Ise süüdi.
k
Kle/ 10. veebruar 2020 10:03
sa oled ikka täielik jo.bu, juhm inimene.
o
Olen nõus, et oleks pidanud peatuma./ 10. veebruar 2020 12:29
Aga, et veel eskortima!?!?!? Sii jah kui tal oleks juba naine autos olnud ja kihutab haigla poole või kiirabile vastu.
k
kes meist ei ole plekita/ 10. veebruar 2020 09:38
kiirustame aeglaselt mõistuse ja seaduse piires
j
juku/ 10. veebruar 2020 09:33
tühistada tuleks kommunistide poolt tehtud seadused eesti vabariigis,,,palju seal riigikogus neid kommuniste veel on-palju,,kas on vabariik või ikka veel kompartei suunab ja käseb??? miks ???
h
Hämmastav/ 10. veebruar 2020 09:31
Palju õnne perele, kuid... Kas võime öelda, et ei saa öelda, et riskida ei tasuks, tasub. Tegelikult laps ju sündis ka ilma kihutava isa abita. Küll aga peame me küsima, et mis tagajärjed oleks olnud kui politsei ei oleks kihutavat meest peatanud. Eelmisel aastal pöörduti Häirekeskuse poole 957 668 korda. Igal hädasolijal ja tema lähedasel erandlikult oma lugu rääkida. On kaks varianti, kas siis saab kihutad või ei saa. Kas edaspidi peab arvestama eranditega, kohtupraktikaga, seadusega või millega. Kui pere oleks kogunud annetust trahvi maksmiseks, oleks asi lahendatud igati inimlikult.
h
Hämmastav on see/ 10. veebruar 2020 10:08
et Eestis on miljon 300 inimest ja 957667 korda oli aastas häda abi vaja, kas inimesed ei oska enam üldse elada? koguaeg mingi häda kaelas. Mis numbrid need on, mida siia pannakse, id.io.odid.

v
vanamemm/ 10. veebruar 2020 09:25
Loomulikult isa kiirustas, mis ju mõistetav, kuid ta oli ikkagi potensiaalse ohu allikas. Mõtted koonduvad ühte kindlasse punkti ja siis unustad riski, mis võib saada saatuslikuks nii endale kui teistele. Politseile puhutakse igasugu jama kui vahele jäädakse, politsei ei saa küll eristada vajaduskihutajat lihtsalt kihutajast. Nii, et politsei ei teinud midagi valesti. Hr. Reinsalu ei peaks sekkuma, nii me löömegi seaduse ees inimesi erinevatesse kastidesse. Õnnitlen isa
j
juku/ 10. veebruar 2020 09:25
lööge riigikogust kommunistid minema ja hakake rahva tahtega arvestama-kuhu kadus kaust allkirjadega kaotada kuluhüvitised?miks ei arvestata mida rahvas tahab,, see raudtee ehitus.-küsige rahvalt,,kas tahetakse sinna raha raisata?
j
10. veebruar 2020 09:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
jantküla ärni/ 10. veebruar 2020 09:39
p
poiss teeb EKREt/ 10. veebruar 2020 09:18
Peaasi, et püünele pääseks - mida on välisministril öelda siseministri haldusalas toimuva kohta? - Politsei tegi enda tööd nagu peab (reegleid järgides), mitte nagu võiks unistada (reegleid valikuliselt eirates).
p
Politsei kohus oli eskortida isa pere juurde. / 10. veebruar 2020 09:35
j
Juta/ 10. veebruar 2020 09:14
Püha Jumal! Jätke oma idiootsed kommentaarid!!!
t
trahvi saab tühistada ainult kohus ,aga/ 10. veebruar 2020 09:07
kes kulud maksab .ja miks nüüd paanika lahti läks ,kui asi suure kella küljes .
n
Noh, igal juhul tubli valitsus/ 10. veebruar 2020 09:07
Lisasid vähemalt vaesele Eesti pensionärile 7 euri juurde. Nüüd ei saa keegi väita nagu all loetav arvustus: Heiner Tilk tund aega tagasi Raporteeri Aga mida siin imestada , igal aastal läheb pool miljardit pensioniraha teise sambasse kelmide nuumamiseks ja võõraste riikide majanduse turgutamiseks. Ja kurjategijad presidetinnaga eesotsas julgevad ikka veel esineda kuidas keegi pahatahtlik Seeder tahab purustada nende õigustatud ootusi parasiteerida aegade lõpuni praeguste pensinäride raha peal. Jagame ümber, siis jagub kõigile.

k
Kiirabi/ 10. veebruar 2020 09:06
Kiirabi tulenb kutsuda, kihutada ei tohi, kuna seab ohtu kogu liikluse.
v
Valdu/ 10. veebruar 2020 08:38
Sünnitus pole üldiselt hädaolukord, kus mees saab midagi ära teha.On hullemaid olukordi - infarkt, insult, võõrkeha hingetorus, kukkumine läbi ukseklaasi või kuskilt kõrgelt redelilt, peaga vastu teravat kapinurka, laps kukkus tiiki jne. Ja mees kihutab kohale nagu reanimobiil? Ja tal on õigustus kihutada, riskides liiklusavariiga, mis suurel kiirusel on sageli letaalne?
j
JL/ 10. veebruar 2020 09:07
Pange ennast isa olukorda....
h
Huvitaja./ 10. veebruar 2020 09:45
Huvitav miks siis ema varem haiglasse ei pöördunud vaid jättis asja juhuse hooleks, et kui laps tuleb eks siis näe kuidas.
s
Samuti noor isa. / 10. veebruar 2020 18:52
Ei no, haiglasse ei lasta enne, kui sünnitustegevus alanud on. Ja kui oli kiire sünnitus nagu antud juhul ala veed ja läps järgi, siis loomulikult, ei jõua kuidagi haiglasse, eriti veel kuusalust. Ise võtsin enda tütre ise vastu, niiet isana saab väga palju ikka ära teha.
s
Soov/ 10. veebruar 2020 08:30
KOMMENTEERIGE ARTIKLIT mitte TEISI KOMMENTAARE! Jobujuttu on selletagi küllalt.
m
10. veebruar 2020 08:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
siseminister/ 10. veebruar 2020 13:38
n
Nagu/ 10. veebruar 2020 07:27
pea alati, on ka selle juhtumiga seoses ,on' ja ,oleks' variandid kõikehõlmavad. ,On' juhtum oli see, et toimus sünnitus, isa kiirustas abikaasale appi. Õnneks läks kõik ikkagi hästi, seda 10-aastase poisi tublidusele. Arvan, et õige oleks olnud, kui politsei pistnuks isa oma autosse ja sireenidega koheselt isa koju toimetanud, ,,Arveid klaarida'' oleks peale juhtumi lõppu olnud isegi piisavalt aega. ,,Oleks'' variantide korral unustati täheldada maavärinat ja konna hüppamist teele.
t
TK/ 10. veebruar 2020 07:35
Politsei ja nõukogude miilits on ju samad. Mõlemad harimatud ja võimuahned .
j
juku/ 10. veebruar 2020 07:12
nii vöib ju igaüks väita et kiirustab koju kuna seal on midagi lahti!!!kui ikka rikkusid liikluseeskirju siis vastuta-...miks pole siis seal kirjas et hädaolukorras vöib liikluseeskirju eirata?hangi vilkur ja kima... aga ta oleks ju vöinud helistada politseile ja teatada et selline asi kodus-aidake mul koju jöuda kiiresti?! onju telefonid olemas!?
p
Paanikas olles ei tule head mõtted kohe pähe/ 10. veebruar 2020 09:32
l
Loodan,/ 10. veebruar 2020 07:11
et ka Eesti politseil juhtub aeg-ajalt mõistus kõrvade, mitte üksnes protokollide vahele tulema.
m
midagi ei tule tühistada/ 10. veebruar 2020 06:56
mille poolest tema tähtsam kui möni teine. Näiteks 1 kord kiirustasin et jöuda tanklasse enne kui kütus löppeb ja sain trahvi A Öigus .Kus on öigus?

u
10. veebruar 2020 04:40
USA või mujal nii ei käituks nagu meil minister. Kui siis kuskil edevusest aafrikas või pakistanis ja tazikistanis et näidata kui võimas ma olen!
j
jämejalalt/ 10. veebruar 2020 03:42
Meil päris mitu sellist välisministrit siin,kes ütlevad millist rohtu pead võtma.
l
lahtiste uste päev/ 10. veebruar 2020 09:37
arvan,et see valitsus on kogu kambaga teitelt pärit
t
Toslem/ 10. veebruar 2020 00:26
Enamus siin on mingid lõualoksutajad, kes sobivad nendega kokku, kes meil jala üle põlve viskavad ja kohtlast naeru kõkutavad, kui neilt midagai asjaliku küsitakse.
m
mida veel/ 9. veebruar 2020 23:54
vilkurid peal ja kohe on rallisõitjad
õ
õige mees, mõistab olukorra tõsidust/ 9. veebruar 2020 23:50
Tuleb Reinsalul lasta seadusesse sisse kirjutada, et kui naine kodus rase, siis on mehel lubatud kihutada ja võib olla ka mõõdukalt napsisena. Raseda naise mehe autol peaks olema vilkur, et teised liiklejad teaksid karta. Sünnitus võib ju iga hetk alata ja see juba on justiitsministri hinnangul selline hädaolukord, kus enam mingid piirangud ei kehti. Puhas elude päästmine, kasvõi teiste elude hinnaga!
f
Floora/ 10. veebruar 2020 05:19
Aga see komm on ju labane hülgemö.l.a, ausalt
õ
õige mees 23.50/ 10. veebruar 2020 11:49
küll okka mõned võivad rumalad olla, milleks mõistus, IQ paisatv väga väike olema.
v
vabandust / 10. veebruar 2020 11:52
ikka, mitte okka. Paistab, mitte paisatv.
p
9. veebruar 2020 23:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
lol/ 9. veebruar 2020 23:55
sulle peaks ka ordeni kuhugi toppima
j
juss/ 9. veebruar 2020 23:33
Ma sain ka selle eest, et sõitsin korraga autost ja rekkast mööda, kuna nende vahel ei olnud piisavalt pikivahet kuhu reastuda. seega läks kiirus ca 25km/h üle, trahv ca 120€. oeh, ei oskagi nagu midagi öelda.
t
To juss/ 10. veebruar 2020 04:34
Mõtle enne kui kirjutad
a
anna abi/ 10. veebruar 2020 09:28
kas sul ka naine sünnitas ja 10 aastane võttis kodus sünnitust vastu?
p
päris/ 9. veebruar 2020 23:05
rumal arvamus, tegemist suure kiiruseületamisega, arvestades trahvi suurust. Kui keegi oleks auto alla jäänud, tekkinud liiklusohtlik olukord? kas tühistame siis ka trahvid? poogen ju teised inimelud, mina pean haiglasse jõudma? Sa Urmas Reinsalu, pole just kõige nutisem vend.
p
pole oluline/ 9. veebruar 2020 23:23
peaasi, et korrigeerib ise seadusi.

s
Sinaiida/ 9. veebruar 2020 22:25
Siin mingi Jaan tundub et on kõige suurem sooda ja erutunud. Võib olla tasuks Tinderist kaaslane leida, muidu võib selline permanentne erutus fataalselt lõppeda.
t
to Sinaiida/ 9. veebruar 2020 23:05
Kui tahad midagi siin kirjutada või oma kirjutusega tõestada, siis oleks küll soovitav seda selgemalt teha. Minu arusaamise järgi oled üks külm ja tundetu inimtüüp.
m
Martt/ 9. veebruar 2020 22:12
Nihu ei läinud midagi. Kiiruseületamise eest trahv nagu igale seadust rikkunud kodanikule. Seadus nimelt ei erista sünnitusele kiirustajat muudest rikkujatest. Tulnuks politsei abi paluda ning nemad kihutavad.
j
Jaak/ 10. veebruar 2020 06:47
Mille poolest on politseinikust kihutaja õigem teistest kihutajatest
k
kui oleks teinud avarii ja kedagi ..../ 9. veebruar 2020 21:57
siis oleks saanud karistada hädakaitse ületamise eest ja teised oleksid saanud matuseid pidada ? On öeldud - meil on kriisiabi ja meditsiiniabi , mis tähtsust sel mehe tulekul ja jõudmisel on ? Mismoodi see sündimist oleks edasilükanud ? Kas õlut tarvitanult lõuna kõrvale -oleks ka õigustatud sõit olnud ? Miks mees üldse tööle läks kui teada oli nii viimasel olek?
k
kui kui/ 10. veebruar 2020 00:12
kui seal oleks küüned ...
j
Juura/ 10. veebruar 2020 00:17
Sa oled rumal inimene.Sinu meelest ei oleks parem olnu,kui et isa oleks aidanud sünnitust vastu võtta väikese poja asemel.Ja selle viimasel oleku jutu kohta ütleks,et sa ei tea ikka sünnitusest mitte midagi.Et mõni mees võib kuu aega kodus passida,sest münel naisel ongi nii kaua viiamane olek ja kauemgi.Ja usu või mitte,aga enamus mehi on valmis ka üllesena koju tormama kui häda on väga käes,sina seda muidugi ei mõista.
2
21.57 to eile/ 10. veebruar 2020 04:39
Haige kommentaar ega seda ette tea millal sünnitus algab
l
Lätlane./ 9. veebruar 2020 21:54
Üks minister käskis põllul sünnitada. Järgmine saadab isa sünnitust vastu võtma.
j
Jaan/ 9. veebruar 2020 21:56
p
9. veebruar 2020 23:16
Pange veel sinna modereerimisele, kui süda rahu saab.
l
lauga lööma/ 9. veebruar 2020 21:35
n
9. veebruar 2020 21:23
Need minuste panijad ja halvasti kirjutajad,pangeka ennast sellisesse olukorda.Kuidas käituksite.Targutada on siin lihtne.Enne mõelge,kui siin kribite midagi.
p
panen/ 9. veebruar 2020 23:07
ennast olukorda millisesse? Kütan mingi 150 kmh haigla poole. Kui keegi oleks auto alla jäänud? Põhjustanud surmaga lõppenud avarii? Käi autokoolis ja õpi, palju sul reageerimisaega sellistel puhkudel. Täis lamp ikka.
s
sa arvatavasti/ 10. veebruar 2020 00:14
ajad inimese alla isegi 40-ga küttes.
p
puruvana/ 9. veebruar 2020 20:54
äbardlikud miinuste panijad. Kiire sõit ei ole kaugeltki kihutamine. Taguge endale kirvega pähe. Tallinna ja Kuusalu vahel on väga hea nähtavusega ja korralik tee. Samas pole lund pole libedat. No ja suvel 110 sõita ju lubatud. Veelkord, kiire sõitmine pole kihutamine. Reinsalu on tubli.
k
kui/ 9. veebruar 2020 21:14
kui tüüp 400 eurot trahvi sai, pidi kiirus olema ikka võimsalt üle lubatu. ilm võib olla sul ükskõik milline, aga selliste kiiruste juures ei jõua teele tekkinud takistusele lihtsalt reageerida piisavalt kiiresti.
T
/ 9. veebruar 2020 21:27
e
Ehh/ 10. veebruar 2020 07:40
Miinuseid laovad siin valvesolevad miilitsad
p
Paragrahv/ 9. veebruar 2020 20:53
Rahvas on seaduste lugemisest lolliks läinud. Kodanike õigustatud ootus, et politsei on inimeste abistamiseks, sai seekord oluliselt rikutud, mis peab politseinike hulgas tooma vallanduse ning ministrite suhtes tuleb rakendada võetust.

p
Pereisa autol polnud kirjas/ 9. veebruar 2020 20:50
Et naine sünnitab.Kus see politsei seda teadma pidi.Kiiruseületus on kiiruseületus.Kiirabil oleks aeg kiiremini liigutama hakata.Insuldist jauratakse koguaeg aga kui minu isal oli insult siis kiirabi jõudis 25 minutit hiljem Tallinnas kohale.
s
9. veebruar 2020 20:49
Sellel, kes Saaremaal kolm inimest surnuks sõitis oli ju ka kuhugi kiire ja hädaseisund, sest märkas kurje politseinike
l
lõpeta/ 10. veebruar 2020 00:15
m
9. veebruar 2020 20:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
marko/ 9. veebruar 2020 21:07
sa kindlasti kuulnud sellest...eestlased lo lle seadusi saksa täpsusega....ja siin sa nüüd oled
t
Tundmatu/ 9. veebruar 2020 22:04
Kui helistada veel 112 oleks abi alles õhtul tulnud, MARKO mida Sa ise sellises olukorras teeksid?
t
tundmatule/ 9. veebruar 2020 23:44
Siin on kommenteerimas mõistusega inimesed, versus seadusetundjad. Kusjuures mõnda tahax, lähex, olex, panex, las.-ex
h
Hästi öeldud!/ 9. veebruar 2020 20:44
Muidugi oleks tulnud isa ju politseiautos kohale viia, siin pole midagi rääkida," kirjutas oma sotsiaalmeedia postituses Eesti välisminister Urmas Reinsalu.
k
kirjutas puhkepäeval,/ 10. veebruar 2020 13:50
järelikult peomeeleolus äkki?
k
Kogu , / 9. veebruar 2020 20:43
see pere tuleb " meie aja kangelasteks " nimetada , et suurem osa kommenteerijatest maha rahuneksid . Kihutas naise juurde , õnn , et kellegi teise naist - ema alla ei ajanud .
t
Toslem/ 9. veebruar 2020 20:43
Õige jutt aga teisalt issand, kui palju on meil jobusid.
t
9. veebruar 2020 20:42
Tubli ja vapper poiss,politsei haritusest ei saa aru.Nad on harjunud pätte püüdma,kuid lihtsat inimest tema mures ei mõista.Jah,mida peavad ääremaade naised tegema......sünnitusmajad kinni ja lapsed ,mehed sünnituskoolitusele.Edaspidi ei tahaks küll kohtuda nii rumalate ametnikega.Arenguruumi veel on.....
m
muidugi/ 9. veebruar 2020 21:08
peaks trahvi tühistama, aga teisalt - ega politsei või ju teada, kas mees räägib tõtt või ajab hädavalet. nii olekski just tühistamine õige, kui hädaolukord tõeks osutub.
a
andestaja/ 9. veebruar 2020 20:33
kusagilt lugesin, et kui politseile teatada hädaolukorralisest sõidust ja millisel marsuudil, siis tagatakse ohutus.
v
võimalik,/ 9. veebruar 2020 21:10
aga kas niisuguse ehmatuse peale just inimesel see asjaolu meelde tuleb - kui just varem pole sarnast olukorda olnud?
j
9. veebruar 2020 22:19
Ja kuidas see käib- kas võin sõitmise ajal helistada, või pean teeveerel kinni pidama?

k
9. veebruar 2020 20:22
kas tõesti põhjus väldib kuridegu
a
ah/ 9. veebruar 2020 20:25
o
ongi võimalik/ 9. veebruar 2020 20:34
Tuleb välja, et õiges riigis on ka see võimalik kui peremehed alamate vastu heatahtlikud.
p
Populist/ 9. veebruar 2020 20:22
Nii et kõik kihutama, kui põhjust enda ja teiste eludega riskimiseks näib olevat. 10 min varem kohale jõudnud isa oleks kindlasti komplikatsioonide korral sünnituse päästnud. Pigem olgem õnnelikud, et pereisa kedagi alla ei ajanud ning ise ka terve. Trahv on muidugi krõbe, aga ju siis oli tõesti hullumeelne kihutamine.
e
9. veebruar 2020 23:26
Ei usu, et auto kiirus oli pooletunnise teekonna ajal 400 km/h. See ikka krõbe trahv küll.
o
opossum/ 9. veebruar 2020 20:11
Liiklusreeglid on täitmiseks. Miinuste ladujad õigustavad nende rikkumise õigust.
t
to Jaan / 9. veebruar 2020 20:06
Mis hädaabi , kas see mees oli siis arst vòi kuidas ?
k
kas siis/ 9. veebruar 2020 20:26
peab tingimata arst olema?
m
mõtlik/ 9. veebruar 2020 20:02
Pidi ikka väga palju üle olemakui niisugune trahv väänati!
n
nõus/ 9. veebruar 2020 20:01
Täitsa nõus hr. Reinsaluga!
e
9. veebruar 2020 20:10
et,siis kui on põhjus ,siis anna minna kõik on õige
t
to 20.10/ 9. veebruar 2020 20:30
jah, kui oma pereliikme elu mängus, siis annangi minna! Mida sa siin imestad?
t
to-le/ 9. veebruar 2020 20:46
ja kui keegi oleks kõrvateelt ette sõitnud, sest auto veel kaugel, mis siis oleks juhtunud? Niisuguseid olukordi küllalt olnud ja surma saadud.
t
to 20.46/ 9. veebruar 2020 22:43
Kuitaja ära targuta, eks ole! Ela oma elu ja vaata, et liigeldes tähelepanelik oled! Niisugused tergutajad on tavaliselt ise suured liiklusseaduse rikkujad!
h
9. veebruar 2020 19:59
haige suhtumine,aga noh kiiruseületajad püüavad siin ennast õigustada
j
Jah/ 9. veebruar 2020 20:47
kui vahele jääme, siis nüüd teame, mida öelda, ähvardame ka Reinsaluga.
s
9. veebruar 2020 19:56
seadused on lollidele ja nende kontrollijatele, tark saab ise hakkama!

v
Väga õige./ 9. veebruar 2020 19:49
Tubli ja inimlik hr. Reinsalu. Muidugi tuleb trahv tühistada. Igaüks kihutaks,kui niisugune olukord oleks.
t
9. veebruar 2020 20:13
tubli kihutan ,noh 12 inimest jäid alla aga naise päästsin .Järgmisel valimistel kandideerin PÄÄSTAKS+
s
Soomest/ 9. veebruar 2020 22:02
Minu abikaas kihutas ka millalgi ammu 200-ga( mitte Eestis), 3-ne vennatütar peal, too oli söönud rotimürki, vaja oli imeruttu haiglasse jõuda! Mootorratta politsei sõitis isegi , kinni ei pidanud. Ei tea, kas oleks trahvi teinud,igatahes elu ja surma küsimus oli , lapse elu oli ohus, iga minut oli arvel.
t
to 22:02/ 10. veebruar 2020 00:46
võtsin paar viina ja naabrimees kogematta hakkas tõmblema - panin pillile hääled sisse ja kihutasin tuhatnelja haigla poole - ristmikul sõitsin ennast, naabrimeest ja lasteiaia bussis sõitnud 10e last surnuks
k
kuda/ 9. veebruar 2020 19:46
nii palju...tean juhtumit kus ületati kiitust 24km/h ja trahv oli 120 eurot?
5
50km/h/ 9. veebruar 2020 19:48
p
Populist/ 9. veebruar 2020 20:26
Üks 'hull' kihutas koos naisega Tallinnas Sossi mäest alla ja mäletamist mööda üle 100ga sünnitama.
p
POLITSEI-le/ 10. veebruar 2020 00:21
kui trahvimaiad olete ,minge paremTammsaare teele ,Tallinnas.
e
Ei mõista/ 9. veebruar 2020 19:44
Mis hädaseisund see oli? Kas mees töötas ämmaemandana või mis oleks juhtunud, kui mees oleks kaks minutit hiljem kohale jõudnud, mida ta kihutades ajaliselt võitnud oleks?
e
ei sa mõista jah/ 10. veebruar 2020 00:06
Mina pole isa, pole velsker ega ka ämmaemand. Aga loomalapsi on korduvalt tulnud üksi siia ilma aidata, sest abi piiratud aja tõttu polnud kusagilt võtta. Teate kuidas tahaks neile OLEX-i vendadele-õdedele "kenasti" öelda.
j
juga/ 10. veebruar 2020 01:11
Ilmselt ei ole see ainus asi, mida Sa ei mõista.
l
Loomaabi/ 10. veebruar 2020 13:57
Ma ka kihutan, sest karu hakkas metsas sünnitama, see ju eluohtlik tegevus, kuidas muidu.
e
Eestlane/ 9. veebruar 2020 19:35
Jumal tänatud et EKRE on võimul, nii õiglane ja hea.
s
seisan sambal soni käes/ 9. veebruar 2020 20:10
soni ka varnas vajadusel võtta
s
sa THI sugulane,/ 10. veebruar 2020 00:23
võid küll ironiseerida aga nii tõesti on.
n
9. veebruar 2020 19:34
Normaalne mees, maksis trahvi ära ja ei vingu. Mingid Anud, Reinsulud ja teised pehmekesed siin nutavad ja tagutavad.
k
9. veebruar 2020 20:01
kusnüüdtulikõvakuttvälja,sittupurki
K
A 20:01/ 9. veebruar 2020 21:24
õ
õige/ 9. veebruar 2020 19:26
väga õige, tuleb tühistada. uue elu alustamine on hea õigustus kiirust ületada ja potentsiaalselt enda ja veel kellegi elu selle tõttu lõpetada.
v
9. veebruar 2020 20:12
Vaevalt ta mingi 150ga littis. Pigem 120.
a
Andrus/ 9. veebruar 2020 19:21
Valitsus on õige ja peabki olema karm sellistega. Ja loodan et Peaminister ei jäta seda nii
m
9. veebruar 2020 19:48
Ma loodan, et kui isamaa selle tühistab, siis vaidlustab president selle otsuse.
m
mh/ 9. veebruar 2020 19:20
See nüüd küll mingi poliitiku otsustada ei ole. Kohus on selleks loodud

m
Mikk/ 9. veebruar 2020 19:19
Mina olen täitsa nõus et trahv tuleb tühistada see on õige otsus
m
9. veebruar 2020 19:36
mikk on ilmselt tihe rikkuja ja loodab,et midagi muutub
p
Pole siin/ 9. veebruar 2020 21:22
e
Eport/ 9. veebruar 2020 19:18
See on kahjuks vale nii ei tohi. Kihutamine on keelatud ja kui ei saa aru siis maksa trahve
p
9. veebruar 2020 19:14
Pohmelliga võib ka poodi kihutada, sest elu on ohus
t
9. veebruar 2020 19:13
Tubli ka Reinsalu nii peabki tegutsrma, teie teate mis see on .
o
Olen küll/ 9. veebruar 2020 19:11
Väga tubli poiss Ralf sa olid ettearvamatult tubli, mõni täiskasvanu ei saa ka sellise asjaga hakkama.Sulle tuleks anda teemete märk selle eest .
o
Odin/ 9. veebruar 2020 19:09
Eesti politsei on juba amma muutunud abistavast instantsist üksnes riigikassa täitjaks trahvide näol.
ä
9. veebruar 2020 19:37
ära ,siis täida riigikassat
e
ema/ 9. veebruar 2020 19:01
väga õige otsus Reinsalu poolt,loodame ,et politsei tühistab trahvi
s
A/ 9. veebruar 2020 21:21
t
to ema/ 10. veebruar 2020 09:05
ja kui see kihutaja oleks vahepeal teie lapse surnuks sõitnud, kas siis ka õigustaksite teda...?
e
ewe/ 9. veebruar 2020 19:00
liiklusseaduses on selgelt kirjas, et kaasliiklejate elu ning tervist pole õigus mingil moel ohtu seada, isegi mitte sünnitavale naisele appi tormates...õnnelik juhus, et kedagi surnuks ei sõitnud ja enne rajalt maha võeti...trahv on õigustatud-kas just 400 eurot, aga ikkagi ...
j
Jaan/ 9. veebruar 2020 19:07
vale jutt teie poolt, selgelt on kirjas ka erandolukord ehk hädaabi!
m
9. veebruar 2020 19:15
Mida sa räägid kui sa midagi ei tea pea suu kinni, ik on õige mis minister räägib.
k
9. veebruar 2020 20:13
Kiirabil ka siis piirikiirus ja nii kui üle, kohe litt kirja. Vahet pole et vilkurid ja sireen. Kaasliiklejate elu ning tervist ei tohi ohustada

v
Viimane kord / 9. veebruar 2020 19:00
Kujutagem nüüd endale ette , varsti hakkavad kõik nii käituma . Naine sünnitab , ämm on op laual , sõber abiellub jne , jne . Ei taha selliste kihutajatega ühele teele sattuda . Ma loodan , et te saate minust aru ja mõistate minu muret .
k
9. veebruar 2020 19:17
Kuulge ärge tehke ennast nii tähtsaks
t
9. veebruar 2020 19:20
tead, mina sa oma "murega" sinna pimedasse kohta. Selle asemel et siin p.r.ä.ä.k.s.u.d.a koju kiirustavast isast, võiksite ühehäälselt selle 10 aastase poisi esitada vabariigi aastapäeval auraha saamiseks!
h
Hillar/ 9. veebruar 2020 19:41
Ei saa sinust aru ega mõista.
m
maksumaksjana maksad politseile ülisuurt palka ja pensionit/ 9. veebruar 2020 18:59
aga ta teeb sulle trahvi aga seekord õnneks läks kõik hästi
n
9. veebruar 2020 18:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ä
9. veebruar 2020 19:17
Ära õienda pea suu kinni
k
A/ 9. veebruar 2020 21:19
a
Aadu Võrumaa Teataja/ 9. veebruar 2020 18:57
Reinsalu kommentaar läks nihu! Seaduse ees peavad kõik võrdsed olema . Inimlikult saab isast aru aga ametlikult tal ei olnud “alarmsõidu” õigust. Ainuke millega nõustuda võib on see et politsei oleks võinud isa koju lennutada. Ja trahvi oleks võinud niiöelda homme teha kutsega jaoskonda .
k
Kas politseiga/ 9. veebruar 2020 19:09
kihutamine on ohutu? Alles oli üks politseibuss vastu puud pannud, kui kihutas.
k
9. veebruar 2020 19:18
Kuule Adu sa oled ka ikka päris ........
p
Poe siin/ 9. veebruar 2020 21:19
s
sa Aadu pole sünnitanud,/ 10. veebruar 2020 00:29
aga kindel pole,ehk oled sa soovahetusega hakkama saanud.
e
ery/ 9. veebruar 2020 18:55
sellest ma kogu aeg räägingi - meie (liiklus)politsei oskab miilitsa kombel iga hinna eest riigikassat täita, mitte vaadates rikkumist laiemas pildis. Ma isegi lepiks sellega, kui see oleks nii igal pool, aga ei ole ju, alles hiljuti oli skandaal, kus mingi vandaal tuli näituse avamisele räuskama ja politsei tulekuks ( 2 tundi ) oli vennike lahkunud, kuna politseil lihtsalt polnud ressurssi !
s
Selleks tulebki/ 9. veebruar 2020 19:11
trahviraha korjata, et oleks ressurssi.
k
9. veebruar 2020 19:20
Kuule ery kõigepealt vaadake politseid ennast ja tulege õiendama .
t
tohoh/ 9. veebruar 2020 19:27
Teie räägite sellest kogu aeg
a
Anne/ 9. veebruar 2020 18:54
Tunnustus hàrra Reinsalule,tuleb osata ka andeks paluda.Tubli tegu ministrilt!
õ
9. veebruar 2020 19:21
Õige Anne olen teiega nõus.
k
9. veebruar 2020 18:51
Kui kiirabi juba kihutas, siis miks see isa veel kihutas?
k
9. veebruar 2020 18:57
kui kunagi lapsevanemaks saad,taipad miks.
n
9. veebruar 2020 19:22
Naine helistas esmalt mehele ja alles siis, kui tundis, et kiireks läheb ka kiirabisse. Naine ju ei pidanud teadma, et mees kihutama kukub.
1
9. veebruar 2020 19:43
18.57-le olen kolme poisi isa ja mitte kunagi ei juhtund sellist jama ,ainult inimestel ,kes ei plaaneeri oma asju juhtub selline jama,kus võidakse isegi keegi surnuks sõitta
1
9. veebruar 2020 19:46
19.22-le naine ei oleks pidanud esimesena mehele helistama vaid hädaabisse või oli mees äkki ämmaemand
e
ega ta saa,/ 10. veebruar 2020 00:31
j
9. veebruar 2020 18:50
just selline suhtumine tulebki ära nullida,kuriteole ei ole ükski põhjus seletatav
j
9. veebruar 2020 19:22
Ju sul ei ole peret ega lapsi kui nii räägid
m
mikk/ 9. veebruar 2020 19:38
Pole olnud mingit kuritegu - hädaseisundis vöib piirkiirust ületada ja ka hullemat teha.

p
pühavaim/ 9. veebruar 2020 18:50
EV minister, kes kasutab platnoi sõnavara, tuletist rõvedast venekeelsest roppusest!!! Uskumatu!!!
a
Aadu Võrumaa Teataja/ 9. veebruar 2020 19:00
Nihu on tuletis sõnast nihkesse, mitte venekeelsest roppusest
p
pühavaim/ 9. veebruar 2020 20:13
nihu 'nii nagu ei peaks olema v ei tohiks olla' ← vene kõnek ni hujá 'mitte midagi' Samast allikast võib olla laenatud ka nehkugi.
e
E pole/ 9. veebruar 2020 21:18
r
rrr/ 9. veebruar 2020 18:49
Igale juhtumile tuleb läheneda personaalselt, hinnates asjaolusid - teeolud, juhi seisund jms. Kõigile ühe lauaga mõõtmine pole niikuinii õige ega õiglane. Antud juhul trahvi suurus viitab küll kas väga suurele rikkumisele või korduvale rikkumisele. Pereisa võiks teha vastuväite ja ehk karistust vähendatakse asjaolusid arvestades
k
Kolme lapse isa/ 9. veebruar 2020 18:44
Aga kui ma juhuslikut olen täis ja pean sõitma naist aitama- kas siis see on ka OK? Ja kui on üle 1.5 promilli, kas siis pannakse vangi, või hoopis viib politsei koju ja teeb pai? Tahaks teada.
j
Jaan/ 9. veebruar 2020 19:10
Kas te olete l.o.l.l või täiesti purjus, et sellist ajuvaba küsimust esitate?
j
9. veebruar 2020 19:32
Jaan ei tea ka vastust, ise arvab, et on kõige targem.
m
Mare/ 9. veebruar 2020 18:44
tühistamine oleks küll õige ,aga meie riigis oleks see ime kui see nii läheb!
e
ema/ 9. veebruar 2020 18:44
Põhiseadus: kõik kodanikud on seaduse ees võrdsed. Inimlikult saan ma Reinsalu suhtumisest aru, aga...pereisa käitumine oli ikka väga vale. Kui ta oleks kellegi teise lapse surnuks sõitnud, siis mis?!
p
Poliitiliselt/ 9. veebruar 2020 19:14
saan Reinsalust aru, sest tahab odavat populaarsust võita, et hääli saada valimistel.
k
KAS/ 9. veebruar 2020 19:15
trahv siis päästis kõige hullemast.Inimlikult oleks saanud seda kohe kindlasti teisiti lahendada kinnipidamise hetkest. Kihutamine oli juba toimunud ja trahv kohe kindlasti ei olnud see, mis lahendas olukorda hetkel positiivselt.
t
to Poliitiliselt/ 9. veebruar 2020 20:41
Palgaline, ega sinu mur.jameid armastavat reformi nagunii iial valima ei hakka.
k
kaasliikleja/ 9. veebruar 2020 18:42
Mõelge ometi, kui see kihutaja oleks teie pere surnuks või vigaseks sõitnud, mis laulu te siis laulaksite.
n
naisuke/ 9. veebruar 2020 18:52
Kas kiirabi sõitis normkiirusel? Mõelge ometi!
e
ery to naisuke/ 9. veebruar 2020 18:57
kiirabil on valgus- ja helisignaal, millega end teistele sõidukitele märgatavaks teha.
j
Jaan/ 9. veebruar 2020 19:11
ületas kümme kilomeetrit tunnis lubatud kiirust, milline killer ta on, mõelge ise peaga kulla inimeseloom!
k
kuidas olud nõuavad/ 9. veebruar 2020 20:19
siis Reinsalu räägiks seda kuidas on vaja karmistada karistused
t
to Jaan/ 9. veebruar 2020 23:12
ahah, ületas 10 kmh? Sai 400 eurot trahvi? Matemaatika longab?
a
9. veebruar 2020 18:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Jah,/ 9. veebruar 2020 19:16
ikkagi kangelased, hoidsid ära kellegi surnukssõitmise, aga kas naabrid on nii targad, et aru saaks?
t
9. veebruar 2020 19:26
Täitsa õiged tulebki nii teha et nimed avalikustada
k
9. veebruar 2020 18:40
kas iga minister võib teise valdkonna töötaja otsuse tühistada ,lahe vot see on tase

R
.../ 9. veebruar 2020 18:39
Raha ei haise ja ju loodeti, et suure kella külge ei lähe.
a
Andree/ 9. veebruar 2020 18:38
Välisminister Reinsalu söna "nihu" ontuletatud vene roppusest ni huija ehk otse eesti keeles " mitte munnigi" . Reinsalu rikastab jöuliselt eesti keelt.
a
Andreele/ 9. veebruar 2020 18:51
Kui ongi laensõna, siis "rikastatud" juba väga ammu: https://www.eki.ee/dict/ekss/index.cgi?Q=nihu&F=M https://sonaveeb.ee/search/est-est/detail/nihu/1
s
Sentinel/ 9. veebruar 2020 19:00
Kae filoloogi, omal ju kah nimi tuletatud väljendist "anonimnõi dratšun"".
p
proovi/ 9. veebruar 2020 21:21
aru saada, et iga eestikeelne sõna, mis algab nih-ga, ei ole tuletatud venekeelsest roppusest (nihutama, nihik, nihelema....), aga muidugi, kui see on ainus, mis sulle pähe mahub, siis muidugi.
a
Andree/ 9. veebruar 2020 21:41
Aga väga loogiline ju,kui välisminister Reinsalu vöi kersti tahab ÛRO-s öelda mitte munnigi,siis on igati parem ,kui ta ütleb lihtsalt nihu. Muidu on liiga ropp.
p
pühavaim/ 10. veebruar 2020 06:21
Muidugi on tuletatud venekeelesest roppusest. Samuti ka laialt kasutatud pohui. nihu 'nii nagu ei peaks olema v ei tohiks olla' ← vene kõnek ni hujá 'mitte midagi' Samast allikast võib olla laenatud ka nehkugi.
t
to Andree/ 10. veebruar 2020 12:12
nihu on tähenduses läks viltu, vene keelega pole siin mingit pistmist. Kui ise tarvitad venekeelseid roppusi, siis ei maksa arvata, et kõik seda teevad. Pealegi pisut vanemad inimesed ei ole kasutanud venekeelseid roppusi, see nooremate komme. Läks üle 50 aasta, kui võeti omaks kultuuritoojate keel, kahjuks.
m
Malle/ 9. veebruar 2020 18:35
Kui kaunis ja õiglane lähenemine Reinsalu poolt!
k
9. veebruar 2020 18:45
kas tekstis on iroonia ,kui jah ,siis toetan
n
Näete kui lihtne / 9. veebruar 2020 19:19
on inimeste ajusid pesta, Malle hääl valimistel võidetud.
k
kohutav/ 9. veebruar 2020 18:35
loeks nagu venekeelset kommentaariumi. poleks ealeski uskunud, meie omad eestlased ohliku rikkumise heaks kiidavad. aga eks nad istuvad ka purjuspeaga rooli, kui on tekkinud hädaolukord (viinad otsas)
j
Jaan/ 9. veebruar 2020 18:38
v
veelgi kohutavam/ 9. veebruar 2020 18:49
Poleks uskunud, et mõni kiidab veel takka, et milleks oli vaja veel kiirabi ressursse raisata, laps ju sündis ära ning pereisa aitas oma trahviga ju riiki üleval pidada. Kas tõesti on masside esindajatel tekkinud üleüldine aju taandareng?
a
Anu/ 9. veebruar 2020 18:33
Karistusseadustik ütleb, et karistada võib, kui tegu vastab süüteokoosseisule, on õigusvastane ja isik on süüdi Antud juhul esineb õigustav asjaolu: hädaseisund. Võinuks häirekeskusest järele küsida või mees koju eskortida.Rumalus ruulib.
k
kodanik/ 9. veebruar 2020 18:46
rasedus ja sünnitamine ei ole mingi häda, 9 kuud on aega oma asju planeerida ja sättida, et poleks vaja kihutada
k
Kui ma / 9. veebruar 2020 19:21
kihutamisega vahele jään, siis ütlen, et hädaolukord, Anu ähvardas aknast alla hüpata, lähen teda päästma :).
p
Pereisana elan üle selle trahvi, peaasi et pisike ja ema terved! Jõudu!/ 9. veebruar 2020 18:29
Ega need pole politseinikeks sündinud, enamus omal valikul ameti valinud. Neil pole enamusel kodu ega peret, koerast rääkimata. Ja vaielda pole mõtet, vaevalt see kasu toob.
q
Qwert/ 9. veebruar 2020 18:23
Reegel on, et kiiruseületajaid tuleb karistada. Nagu kõik me algklassidest teame, siis reeglitel on ka erandeid, ilma milleta reegleid ei oleks. Nii ka antud loos oli kiiruse ületamine erand, mis oli aktsepteeritav kui see ei seadnud enda ega teiste elu ohtu. Inimlikkust! Soomes oleks politseinikud aidanud pereisal kohale jõuda, ja kui vaja olnud, siis ka beebi ilmale tuua.
j
Jaan/ 9. veebruar 2020 18:25
Me pole Soomes ju!!!! Mis seda Soomet näiteks tuua? Miks Jaapanit näiteks ei too või Bangladeshi!?
t
To Qwert/ 9. veebruar 2020 19:05
Erand tühistab reegli.
k
kui nii suur trahv,/ 9. veebruar 2020 19:24
siis pidi ikka ropult suur kiirus olema, kui teel oleks tulnud sama olukord, kui hiljuti Saaremaal, oleks tagajärg sama. Joobe puudus poleks midagi ära hoidnud.

r
Rikkumine/ 9. veebruar 2020 18:21
On rikkumine vahet pole kas selle sooritab, isa, ema v kes tahes
j
Jaan/ 9. veebruar 2020 18:28
Loe krt asrtikkel läbi, seletab täpselt ära, milline erand on!
s
sain täna parkimistrahvi / 9. veebruar 2020 18:31
Rocc al Mare parklas, seal oli avarii, buss sõitis autole otsa ja siis veel üks auto bussile otsa, kõik oli segamini, seal on nii kitsad parkimiskohad. Ettenägelikult parkisin oma auto natuke kaugemale tee äärde. Veerand tundi kaupluses käies oli üks vastik unipark/ selline firma siis/ mulle 35.-€ leppetrahvi teinud. Maksan ja kirun, et pühapäeval otsustasin poodi minna. Luban, et enam sellesse poodi ei lähe.
a
Aadu Võrumaa Teataja / 9. veebruar 2020 19:03
Unipark, ära maksa, pole kohustuslik . Trahvi saavad teha ainult riigivõimu esindajad , mitte eraõiguslik firma
a
Ants/ 9. veebruar 2020 18:18
Me ei tea mis juhtunuks, kui isa kodu poole oleks edasi kihutanud. Õnneks ei tea. Ehk hoidis see peatus mone suutu laiba ära. Me ei tea.
j
Jaan/ 9. veebruar 2020 18:27
Mis targutad siis ,kui ei tea!?
j
Jaanile,/ 9. veebruar 2020 19:26
tagantjärgi targutamisest poleks mingit abi. Nüüd äkki jääb mõni kihutamine ära.
E
See/ 9. veebruar 2020 18:17
Ei õigusta kihutamist kui pereisa oleks sõpradega parajasti napsu teinud kas siis oleks ka ok kui purjus peaga sõidab
j
Jaan/ 9. veebruar 2020 18:29
Kas te olete ise praegu kaine või, et sellist ajuvaba küsimust esitate?
j
Joobnutel/ 9. veebruar 2020 19:29
on meri põlvini, muidugi oleks kihutanud veelgi kiiremini. Ajuvabad arvavad, et kiirusepiirangud on kiusamiseks, kuigi tegelikult väikesed ületamised ongi, aga siin oli tegemist suure ületamisega, kui nii suur trahv.
s
Sellega/ 9. veebruar 2020 18:17
on nii ja naa!Trahvi peaks vaikselt,ilma kisa ja kärata tühistama,võttes arvesse erakordseid asjaolusid.Samas aga ei ole kõigest sellest väga pöördesse minna,sest inimesed on leidlikult valelikud,et trahvist pääseda.Tean üht juhust,kus üks naine pani padja kõhule(justkui oleks rase)ja teine(omamata lube)sõidutas teda autoga,väites neid peatanud politseile,et kohe on sünnitama minek.Ja usutigi,ehkki tegelikult läksid nad joogijärele.Küsimusele,miks ilma lubadeta naine rooli istus,väitsid nad,et elukaaslane oli purjus ja magas.Selliseid lugusid on mustmiljon!
t
Triljon/ 9. veebruar 2020 18:34
e
9. veebruar 2020 18:16
eesti miilits on nii saamatu,et lausa minister isiklikult peab vahele sekkuma?lepikus istuvad föönihoidjad,miskit abi neist pole.
a
aare/ 9. veebruar 2020 18:14
asjad on ikka täitsa p--s kui minister kiidab heaks eluohtliku seaduserikkumise ja teeb potentsiaalsest tapjast kangelase
j
Jaan/ 9. veebruar 2020 18:30
Artikkel lugege palun kenasti läbi, seletab täpselt milles on erand!
a
Ajuvaba Jaanile/ 9. veebruar 2020 19:33
Kui suur kiiruseületamine on lubatud, siis pole see ju ohtlik, milleks üldse keelud siis? Kas vähe on inimesi kihutamisega surnuks sõidetud? Milles see tema kasu oleks sõltunud, kui oleks minutikese varem jõudnud, mille ta oleks ära hoidnud, mis nüüd halvasti läks?
x
xMees/ 9. veebruar 2020 18:13
Ta ületas kiirust, sõites linnalähedasel Tallinn-Narva maanteel - sirgel neljarajalisel teel, mille sõidusuunad on eraldatud, kedagi ohtu seadmata, kus võib suveperioodil sõita 110 km/h. Ka praegu pole libe.
a
9. veebruar 2020 18:19
alati võib ette tulla ettearvamatuid asju
k
ka autojuht/ 9. veebruar 2020 18:46
Kui sai 400 trahvi, siis võib ju oletada kui palju ta kiirust ületas. Ime, et auto juhitavust ei kaotanud!
x
9. veebruar 2020 20:19
Xmees olen teiega nõus.

s
seekord läks hästi/ 9. veebruar 2020 18:13
Inimene oleks võinud ennast surnuks, vigaseks kihutada, kellegi ära tappa ja me tahame silma kinni pigistada!!? Kas me peame nüüd hakkama liikluses arvestama võimalike sünnitustele kihutajatega? Mis inimlikkusest me räägime? Ennem kui hüppad, mõtle! Ei ole siis vaja ka Saaremaa meest süüdlaseks teha, tema tahtis ka hoopis koju kiiresti magama kihutada.
m
Maali/ 9. veebruar 2020 18:08
kulla ministrihärra, mis ajast on sünnitamine hädaseisund (meil sulgetakse isegi sünnitusmajasid)? kas minister ei saa aru, kui ohtlik oli see ähmi täis mehe kihutamine? kuidas oleks mõjunud sünnitajale, kui mees oleks ennast või kedagi teist sandiks sõitnud või üldse ...
e
9. veebruar 2020 18:17
Ega Maalid ei suuda ju sügavuti lugeda. Reinsalu ütleb ju ilusti: "Muidugi oleks tulnud isa ju politseiautos kohale viia, siin pole midagi rääkida,"
v
Vanasti said naised/ 9. veebruar 2020 19:35
ilma meesteta sünnitatud, nüüd peab kohe politsei isa vaatama viima, aga mõni on niisuguses olukorras minestanud jne.
a
Ah!/ 9. veebruar 2020 18:05
Igal pool mujal on inimlikkust ja arusaamist. Soomes näiteks oleks appi tuldud. Meil veel ikka see nõukaaegne jäänuk alles. Ei ole ainult must ja valge! Ja antud olukord oli eriline. Teistel tagantjärele muidugi hea targutada.Tubli pere ja ainult õnne pisipoja sünni puhul!
n
Nii et / 9. veebruar 2020 19:36
teiste ja enda elu ohtuseadmine on inimlik?
a
9. veebruar 2020 20:21
Ah tubli olen teiega ühes paadis.
S
\*_*// 9. veebruar 2020 18:02
See on juba tase! Peatähtis on trahv väänata ja siis ka veel karistuseks kummi venitada. See, mida räägib "süüdlane" on tähtsusetu. Antud juhul oleks pidanud tõesti isa POL autosse kutsuma ja kohale viima või siis eskortima nagu presidenti. Inimelu on tähtsam, kui trahviraha linnuke töö tulemuslikuse arvestuse lehel.
p
9. veebruar 2020 18:19
preemia tuleb juu. nagu agarad parkimise trahvijad.
i
9. veebruar 2020 18:20
inimelu on tõesi tähtis ja sellepärast on ka kiirusepiirangud
p
poiss/ 9. veebruar 2020 18:48
Aga teiste liiklejate elud? Pole tähtsad? Või kui oleks enda sodiks sõitnud???
m
mis toimub/ 9. veebruar 2020 17:59
Kindel ei! Mis selle inimesega lahti ometi on? Küll president eksib, küll politsei eksib. Rikkumine on rikkumine, hoolimata sellest, kas keegi sünnitab või saab infarkti. Teiste ohtu seadmist me ei saa tolereerida. Midagi ei ole teha mehe arvamusega, kel aastaid tagasi oma töö pooleli jäi (elatisseadusega) Peegeldan suhtumist, kui peres on auto, on sellel isal ka raha oma tegude eest vastutada.
t
9. veebruar 2020 18:18
n
9. veebruar 2020 18:20
ning lasta uuel ilmakodanikul kasvõi surra, sest seadus on selline?
a
Aadu/ 9. veebruar 2020 18:31
Kujuta ette kiirabi ületab ka kiirust
s
Sit.. Aadule/ 9. veebruar 2020 19:40
Kiirabi arst on saanud operatiivmasina juhtimise koolituse, pealegi on neil sireenid ja vilkurid ja nende ülesanne on inimesi päästa.
t
to mis toimub/ 9. veebruar 2020 21:01
Kaljulaid ongi üks suur eksimus algusest peale.
p
Politseikaptenmiilits/ 9. veebruar 2020 17:46
Eks see massiline metsade mahavõtmine ole ka politseile probleemiks. Tuleb varjumiseks uusi kohti otsida aga trahviplaan tahab täitmist. Aga vähemalt põõsastes ja metsatukkades on meil vägagi turvaline
t
9. veebruar 2020 18:21
teil on liikluskultuuri suhtumisega probleem
h
https://www.youtube.com/watch?v=I0UVQZii5fM/ 9. veebruar 2020 17:42
t
to https://www.youtube.com/watch?v=I0UVQZii5fM/ 9. veebruar 2020 21:08

m
Mina tahan elada./ 9. veebruar 2020 17:37
Urmas Reinsalu, paneme siis seadusesse kirja, millal võime kihutamisega teiste liiklejate elusi ohtu seada.
t
TAHAD TEADA/ 9. veebruar 2020 17:59
antud olukorras tuleb ka inimlikkus päevakorda , kusjuures politseinik ei ole ainult selleks, et ainult trahvida. Peaks olema vajadusel abistav organ,kes täidab oma ülesannet, aga antud juhul oleks saanud inimlikult käituda, võtnud abivajaja enda autosse, kuna antud juhul oli pere kõige tähtsam. Ei ole vaja ülbeid kommentaare, see ei vii kuskile.
1
9. veebruar 2020 18:25
17.59-le just selliste juhtumite jaoks on meil päästeteenistus ja nendel on lubatud kihutada abivajajani aga,kui meie arvame,et meie tegevus on õigustatud sõltumatta kaasliiklejaist siis noh jah
t
to tahad teada/ 9. veebruar 2020 19:20
täitis ju enda esmast ülessannet liiklust rahustada ja võttis segase kihutaja maha. kui mõelda, mis mõttete mullis autojuht sellel hetkel oli, siis on hea, et edasi ei saanud kihutada. ning minu teada politsei ei paku tavainimestele taksoteenust
s
sünna/ 9. veebruar 2020 17:34
Vaevalt et see ähmis pereisa oleks seal midagi rohkem ära teinud kui tema asjalik poeg. Karjunud "pressi-pressi!"? Kihutamine oli vale. Oleks see pereisa hukkunud või ennast või teisi vigaseks sõitnud, mis siis?
t
to Minister 17.33/ 9. veebruar 2020 17:53
Palgaline, ära tõmble iga artikli all.
m
Minister/ 9. veebruar 2020 17:33
Valige mind ja ma tühistan kõik piirangud! Hoiatan ainult, kui tahan Ratta kombel vaid hääli saada, siis ei pruugi oma lubadust täita, koalitsioonipartnerid ei lubaks ja trahve vaja ka tühja riigikassasse :).
a
appikene/ 9. veebruar 2020 17:32
Reinsalu suust sellist juriidilist p.a.s.k.a. küll ei oleks oodanud. Kiirabi oli juba kutsutud, keda või mida see sünnitaja mees veel "päästma" kihutas 150 km /h
t
to Nii et/ 9. veebruar 2020 17:57
Palgaline, lõpeta see totakas populaarsuse võitmise jutt. Mur.ja.meid ja muid toleraste - globaliste nagunii pooldama ei hakka.
r
9. veebruar 2020 19:30
n
Nii et/ 9. veebruar 2020 17:29
üleskutse seadusi rikkuda? Ekrelased ronivad välisministri tegevusalasse, nüüd välisminister siseministri alasse. Milleks siis üldse kiirusepiirangud, igaüks valigu kiiruse vastavalt põhjusele ja selle leiab alati. Kunagi üks kihutaja sõitis otsa autole, millega toodi koju sünnitusmajast last ja laps sai surma. Aga minister tahab populaarsust võita, kuigi ise üritas varem trahve viiekordistada.
k
kodanik/ 9. veebruar 2020 17:27
Reinsalu võtab õiguse omi seadusi kirjutada, ehk saab sünnitaja juurde kihutaja endale õiguse ka teisi puruks sõita ja alla ajada. Trahvisumma järgi oli kas tegemist väga suure kiirusega või oli varem kehtivaid karistusi. Mees kes ise on justiitsminister olnud peaks ikka mõtlema mida suust välja ajab.
m
9. veebruar 2020 17:33
Mis puruks sõita? Politsei oleks pidanud pereisa võtma oma autisse ja sireenide ulguses kohale kihutama. Aga raha oli tähtsam..
1
9. veebruar 2020 18:27
17.33-le miks,kas pereisa sünnitas
k
kas politsei on/ 9. veebruar 2020 19:15
arst, et võib meditsiinilist teenust koos isaga osutada - politsei võiks teie arust uksele panna hinnakirja - kes tahab kiiresti kuhugi jõuda, me sõidutame teatud hinna või tunnustuse eest
k
9. veebruar 2020 20:31
Kodanik. Keegi pole kedagi alla ajanud midagi ei juhtunud mis te käite kogu aeg.
v
veteran/ 9. veebruar 2020 17:26
Pollad panid seekord täiega puusse- tublid mehed kuid inimlikkust neis nüüd küll ei ole!
o
oleks lasknud/ 9. veebruar 2020 19:46
kihutada või ise kellegi surnuks sõitnud, mida on ette tulnud, siis oleks kõik inimlik?
l
Loru/ 9. veebruar 2020 17:23
Meie miilits kaitseb mind?????????
j
jah/ 9. veebruar 2020 17:30
oleks sa sellele autole ette jäänud koos oma lastega, siis ...
l
Loru/ 9. veebruar 2020 18:00
Meie teedel liigub iga päev sadu juhte kes on kas joobes või laksu all nii et kui suur on võimalus on jääda auto alla kus on juht kes kiirustab oma perele appi
l
Lorule/ 9. veebruar 2020 19:49
Mäletate juhust, kui politseinik sõitis vilkuritega öösel Tartu linnas Riia mäel joobnud teeületaja surnuks, teine pääses. Isegi öösel, kui inimesed magavad, sõidetakse inimene surnuks.

l
Lisaks veel/ 9. veebruar 2020 17:21
Trahv tühistada, ilmselge. Riik vaadaku nüüd peeglisse - Kuusalus, 40 km (!?) Tallinnast ei ole arsti ega kiirabi! Milleks siis sotsmaksu raha läheb? Ja riik nutab, et lapsi ei sünni. Kui juba 40 km pealinnast pole kiirabi, siis kulla Eest, sügav kaastunne - riik on juba hukule määratud! Häbi, poliitikud!
k
9. veebruar 2020 17:31
Kiirabi ei jõuab isegi 20 km kauguselt 2 tunnise hilinemisega kohale ja vahepeal jõuab inimene ära surra. Vabanduseks toodi: a meil oli vahetuse vahetus.
e
et siis kui väga vaja on,/ 9. veebruar 2020 19:10
siis võin kihutada - aga kui saarema surmaavarii juht sama põhjenduse toob, et oli väga vaja kihutada, mis sa selle kohta ütleksid? juhus on pime ja on surma saadus ja sutnuks sõidetud, ka politsei ning kiirabi enda poolt, inimesi, sest oli kiire pulma, sünnitusele, väljakutsele jne
t
9. veebruar 2020 20:48
Tubli toetan tubli veel.
l
lol/ 9. veebruar 2020 17:21
päris nii ka ikka ei ole, et sünnitus annab õiguse kihutamiseks.
v
vaatan, et enamus arvab, et/ 9. veebruar 2020 19:12
kui on põhjus, küll siis võid kihutada - mis te siis ütleksite, kui ta oleks kellegi laibaks sõitnud
o
Osoo/ 9. veebruar 2020 19:14
On küll päris nii, iga mees kimaks samas olukorras
h
Haige riik ja ta v6imunäitajad/ 9. veebruar 2020 17:16
Politsei jurakad,miilitsa ajal sellist poleks juhtunud
l
Loru/ 9. veebruar 2020 17:25
Minu miilits kaitseb meid?????
k
Kahju,/ 9. veebruar 2020 19:51
et sa Loru sel hetkel seal teed ei ületanud, kui see kihutas.
t
to Haige.../ 9. veebruar 2020 21:02
vkuusimunäitjad? jurakad,miilitsa?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee