Rahvusriigid saaksid kiiremini seguneda? Vastu rahva tahtmist, aga loodust oleme juba niigi hävitanud? Riigilipud tambiti porisse,öeldi ju otse välja mida meist arvatakse, arusaamatu on see ainult , kas kohale ei jõua? Kas ei tundu natuke ürgne liikumisvahend et nii palju loodus varasid raisata. Nagu oleks rahva otsustada, kellele on õigus antud oma elusülesannet täita. Aga muidugi , oma mõtlemise kinkisime ära ja hilisemaid nõuded on seadustega ära kaitstud. Kas keegi on näinud, et mingi suur otsus on tagasi lükatud?
Läheb vaja ja sellele ,lahkuvale rahalaevale, tegelikult alternatiivi ei ole. Panused on nii suured, et kui sellest projektist loobuksime, siis on laev kreenis. Ikka edasi ulgumerele, tulgu peale seda või veeuputus !
valimislubadus:LÕPETAME RB PROJEKTI JA loome kvaliteetse raudteeühenduse Euroopaga,kasutades maksimaalset juba olemasolevat raudteetaristut.Parandame olemasolevaidsiseriiklikke raudteeühendusi.Ei ole veel kuulnud,et EKRE oleks RB vastu
kuna eestlane on peremeesrahvas/ 8. veebruar 2020 11:18
ja iga õige peremees on ka oma sõna peremees, siis pole probleemi kui peremees käitub ka oma sünaga just nii nagu tahab. Tahab peremees sõna anda, annab. Tahab peremees süna tagasi võtta , võtab. Milles asi ?
Mida ütlesin ma valesti või solvavat?Miks minu kommentaar ei kõlba?Kas Jüri Ratas on ikka eestimeelne mees, kuna tahab rahvavastast RB-t ning mahitab seaduserikkujast ministrit?
Jüri Ratas ei ole eestimeelne mees.Tema toetus juba kõrbenud RB-le paneb temas tõsiselt kahtlema.Samuti pole ta veel ametliku seisukohaga esinenud seoses oma sotsministri ränga seaduserikkumisega, mille eest tuleks ta kohe maha võtta ja kohtu alla anda, rääkimata kogu raha, mille ta varastas abivajajatelt homode kasuks, tagastamisest oma taskust.
usa saab omale raudtee poolast vene piirini,mille peal vedada oma sõjatehnikat baltimaadesse poola varustusbaasidest.Kaubaveost on asi päris kaugel,aga muidugi holopid peavad selle valmis ehitama.
No aga rahad ju liiguvad. . .teadagi kelle taskusse. Seega vaja ükskõik kuidas selle juurdevoolu mitte peatada. Mis sest et asja ei saa. . .praegu ju raha liigub.No ja hää nuts.
ei noh, üldiselt on kõik OK. Kui rahvalt viimast välja pigistatakse ja see raudtee eikuhugl valmis ehitatakse, saavad projektipõhised elukunstnikud oma rasvase noosi kätte. Kui seda projektipõhist projekti valmis ei ehitata, maksab rahvas siiani saadud raha Euroopasse koos protsentigega tagasi, aga elukunstnikud projektidest saavad oma noosi ikka kätte. Nii , et tegelikult ongi kõik OK.
Meil käib rahva viimase, allesjäänud vara agar müügikampaania ja selleks ajaks kui Railiga asjad selgeks saavad, on ka Jämejalg laiali saadetud või erastatud ja iga ohmu vaatab ise kuidas hakkama saada.
Toob Tartu rahvale sellise kasu, et saame ühe raudtee juurde, mis vastab kaasaja ohutusnõuetele ning maanteed, kõnniteed ei ristu rongiteedega, vaid ülesõidud on erinevatel tasapindadel, ei pea oma puukingadega rongi alla kobistama ,
Ka mina unistan villast, tosinast luksusautost, kõige suuremast jahist sadamas, eralennukist jne... Reaalsus kahjuks on see, et ausa tööga jäävadki need ainult unistusteks.
Asi see Sinu unistatud kama koguda pole, aga kogu see nodi nõuab edasisebimist ja hakkadki selle nimel rabelema. Nii nagu RB-gi. Ise see ennast tasuma ei hakka.
Teades ehituses olevat valemit,2/3, et esialgsest plaanitud graafikust venib ehitus kahekordseks, ehk siis kuuelt aastalt kaheteistkümnele ja maksumuselt 5,8-lt miljardilt eurolt kolmekordseks planeeritust, ehk, siis 17,4 miljardi euroni, võib juba iga esimese klassi taustaga olev inimene välja arvutada antud projekti rentaabluse või mitterentaabluse.