Poliitika

Margus Linnamäe: olen apteegireformis äärmiselt pettunud, esitan riigile sundvõõrandamise eest kahjunõude

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 7. veebruar 2020, 10:45

143 KOMMENTAARI

h
Haigekassa peab kohe lõpetama meie rahade kantimise selle tegelase firmadele.../ 10. veebruar 2020, 07:02
See oleks kriminaalse käitumise kiire välja juurimine.
r
Reform nagu Soomes/ 8. veebruar 2020, 19:26
Mida hr.Linnamäe ohib ? 5 aastat oli seadus vastu võetud ja aega oma apteeke müüki panna. Miks peaks seda seadust muutma hakkama mis on juba 5 aastat kehtinud. Teenus pole nii hiilgav midagi nagu Linnamäe ohib.
r
Reform tehti Soomes ära./ 8. veebruar 2020, 13:31
Hr Linnamäe peaks ammu teadma et selline seis ei vasta seadusele. Peaks olema selge huvide konflikt. Apteeke on liiga palju.Minu elukohas pandi kinni postkontor aga seeeest avati teine apteek. Ostjaid ei jätkunud ühtegi. Nüüd mõlemal käive väike tuleb hindu tõsta.
s
Sõge moderaator./ 8. veebruar 2020, 13:27
Moderaator ei lase tõeseid,viisakaid kommentaare läbi. Selge kes tellib muusika.
v
v/ 8. veebruar 2020, 10:28
Inimseadused teevad uue ajastule kombekohaselt tuule alla igale teisiti mõtlejale. Vahet kes sa pole, keda kummardasid, alati uus hakkab looma oma meeskonda ja olemata mis on sinu mõttemaailm või päheõpitud aukoodeks.Ja vaimselt ole nii tugev kui tahes kui hetkekski murdud saab sinust ohver. Selle inimnõrkuse on ära õppinud need, kes tahavad sellest maailmast võtta kõik , mis veel annab. Areng ei saa ju kasvada kui midagi müüa pole. Kasvõi hirmust elatuvad need, kes seda välja imevad, et ise ellu jääda.Ja usud et neis on kaastundevõime? Ellujäämiseks ei pea kõikki hävitama, looduseadusi ehk õ
j
Ja proviisorite peale pole solvunud?Miks nemad apteeke ei tee ja oma?Kes keelanud?/ 7. veebruar 2020, 23:53
s
Samuti pettunud/ 7. veebruar 2020, 23:13
Ah-soo, et pettunud kuna ei lasta monopoolses seisus olla. Huvitav, oled ise maaletooja ja saad selle äri kasumid, siis veel samade toodete hulgimüüja ja jälle kasumid, lisaks veel ka sama kauba jaemüügikohtade omanik ja ikka kasumid ühte ja samasse taskusse ja siis ei ole veel rahul kui sellist monopoli piirama hakatakse. Mees, kas sul natuke piinlik ei ole sellist iba ajada? Kas saad rahu alles siis kui kogu maailma raha sinu taskus on?

t
treial/ 7. veebruar 2020, 22:57
omanik võib oma varaga teha mis tahab,aga keegi peab maksud maksma ka siis,kui riik on rumala seaduse valmis treinud
k
7. veebruar 2020, 22:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tühja tähja lugu/ 7. veebruar 2020, 23:00
kiik isiklikult ei ole siin jalgu maast lahti saanud,aga valitsuskabinet tegeleb kurat teab millega
h
huvitav/ 7. veebruar 2020, 20:29
kas riik saab siis apteegid omale või?
m
mis hädaga teha/ 7. veebruar 2020, 23:02
just püüdis kaupmehed ja varustajad eri leeri jagada jutuga
t
tahad / 7. veebruar 2020, 20:22
reformarite seadusega kurnata Eesti tühjaks, segada valitsemist jne. Võib olla oleks parem sul selle Randp. koos ärasõita Eestist
V
-/ 7. veebruar 2020, 20:03
Väga õige, las reform maksab, see nende seadus.
k
7. veebruar 2020, 20:22
Keegi ei pea midagi maksma. Kui Linnamägi tahab oma apteegid ära kinkida, kinkigu.
s
Seepsee/ 7. veebruar 2020, 20:00
j
Juku/ 7. veebruar 2020, 19:57
Korralikus apteegis on ju ravimeid vähemalt 100 tuhande euro eest, sest kliendile ei saa öelda "Hetkel ei ole, me tellime ja homme saate kätte". Proviisoritel ei ole sellist raha ning nad peavad selle ärimeestelt või pankadelt laenama. Sobivate ruumide ostmiseks või rendiks on ka raha vaja ning palka ja makse tuleb ka maksta.
k
Küsin/ 7. veebruar 2020, 19:53
Kas isand Linnamäe ei saanud 5 aastat tagasi teada, et apteegireform jõustub 01.04.2020? Milliseid ettevalmistusi ta selleks seni on teinud? Või oli lootus, et rahapakk õigesse parteikontorisse lahendab olukorra oligarhi kasuks.

m
Maamees/ 7. veebruar 2020, 19:19
Linnamägi,maksku kõigepealt riigile enda tulumaksuvõlg ära,koos viivistega.
t
Taat teisest külast/ 7. veebruar 2020, 20:59
t
toni/ 7. veebruar 2020, 17:57
Proviisorid ! Linnamägi ei kingi teile midagi ! Vaadake, et võlaorjusse ei satu !
t
7. veebruar 2020, 19:44
Tasuta on ainult juust hiirelõksus.
h
Haige/ 7. veebruar 2020, 17:21
Geneeriline platseebo tuleks keelustada, miks need ravimid ei toimi, kui kinnitatakse et toimeainet samapalju ja kõrvalnähud meetrilisel paberil
e
ehhe/ 8. veebruar 2020, 20:33
Originaalravimid on kallimad. kõik ju karjuvad, et ravimid on kallid, need geneerilised!
e
ELUS INIMENE/ 7. veebruar 2020, 17:13
http://clc-eesti.ee/ Eestimaa Elusate Inimeste kogukond on loodud selleks, et pakkuda seaduslikku õiguskaitset Eestimaa elusatele inimestele, meestele ja naistele. Me oleme pannud oma sünni kirja maailma kõrgeima kohtuorgani The Common Law Courti andmeregistrisse - mis tähendab avalikult teatamist, et me oleme elusad inimesed ning kuulume elusate inimeste rahvusvahelise kohtu The Common Law Courti jurisdiktsiooni alla. Sellise staatusega inimese sundimine statuutsüsteemi (sh Eesti vabariigi seaduste) alla on kriminaalne sund ning kuritegu inimeste vastu
m
margus/ 7. veebruar 2020, 15:53
miks tahetkse pidevalt reformida?kas selleks ,et midagi teha,tagajärg olgu vöi hullem,siis varsti jälle vaja reformida,eluga edasiminek puudub ,aina löhume ja reformime,tulemused nagu valdade reformimisel.Seda apteekide jama pole vaja,see ei muuda elu odavamaks,kannatab ainult tarbja.
j
jah/ 7. veebruar 2020, 15:34
olen pensionär ja ostan ravimid kodulähedasest apteegist, olen sellega väga rahul kui ainult perearst veidi täpsem oleks, olen nõus rohkem maksma et ei peaks kuhugi kaugele eriti praeguse libedaga, ravimeid otsima minema, jätke ometi see reform tulemata
2
7. veebruar 2020, 15:30
2kuu pärast, kui apteegid suletakse, on kaitsevahendid otsas, ravimitega varustatakse ainult haiglaid, SARSi laadne viirusepuhang kõrgseisus ja Tallinn garantiinis. Kadrioru lossi ümber on tsra ja Kadrioru lossi asukad liiguvad kaitseriietuses ja helikopteriga. Palju õnne.
i
Isamaalise äri/ 7. veebruar 2020, 15:20

v
v/ 7. veebruar 2020, 15:18
Iga mõte peab teenima mega kasumit? Iga kaotus sunnib kohtusse, inimlikku koostöö inimese ja inimlikku seaduste vahel puudub. Õige keegi pole ju veel hakkanud inimesele survet avaldama, et vaimse maailma seaduste eest pole pääsu . Ja kui aru ei saa, ega selline kedagi ära ei kuula. Peatähtis on eesmärk! Ja omasuguseid jätkub igal ametipostil.Vaene kahte leeri jagunenud inimass, seda juhib aga...ja ikka usume et meie otsustame. Aga suur unistus vist hakkab kokku varisema.
h
Huvitav seisukoht/ 7. veebruar 2020, 14:59
Seadus jõustus 5 aastat tagasi ja Linnamäel oli aega 5 aastat oma apteeke proviisoritele kinkida ja müüa.
x
xxx/ 8. veebruar 2020, 20:40
proviisoril on lihtsam olla palgatööl kui olla omanik ja vastutada 24x7. Kuidas müüa, kui ostjaid ei ole!
h
Huvitav./ 7. veebruar 2020, 14:54
Kust kohast härra Linnamäel need üüratud summad laekuvad,et pea terve Eesti kokku osta?! Kunagi käis loengut pidamas Kanada maksuametnik ja rääkis,et sealkandis uuritakse isikute tuludeklaratsioone. Kui on väga suured laekumised ,peavad olema näidatud ka sissetulekute allikad. Kas meil neid asju maksuameti poolt uuritakse või on see jälle üks suurärimeestele loodud hämar koht? Või ei huvita see kedagi,peaasi,et raha liigub.
s
7. veebruar 2020, 15:08
See ei ole Linnamäe raha mille eest ta ostab, see on Linnamäe firmade raha. Tänu oravatele on firmade investeeringud tulumaksuvabad.
k
kade/ 8. veebruar 2020, 20:46
ehtne eestlaslik kadedus.
M
...../ 7. veebruar 2020, 14:34
a
ab/ 7. veebruar 2020, 14:28
ja maksumaksjad peavad selle summa sisse nõudma konkreetselt neilt, kes sellise seaduse vastuvõtsid!
r
7. veebruar 2020, 19:47
Raha tuleb sisse nõuda neilt, kes andsid lootust, et seadust ei pea täitma
r
rein/ 7. veebruar 2020, 14:27
kui tegemist on sundvõõrandamisega, siis on olemas mingi kord, palju kompensatsiooni makstakse. v'hemalt tavakodanikele see kord kehtib. loodan et ka teise eesti koorekihis kehtib sama kord
p
pealkiri/ 7. veebruar 2020, 14:20
Pealkiri pole seotud sisuga. Pole mingit riigi sundvõõrandamist. Kui see oleks, siis läheks vara riigile. Praegu on tegu kinkimisega. Linnamäe annab ja proviisor võtab. selge kinkeleping, kui Linnamäe annab varad omal soovil üle. Ehk polegi paha mõte. Riik sundvõõrandab ja saab apteegid endale. Ja alustab apteekide loomist otsast peale.
i
imelik/ 7. veebruar 2020, 14:17
aga miks keegi ei räägi Euroapteegist, neil sai kah siiber meie poliitikute tegematajätmistest, ilmne vihje eelmistele ministritele
n
7. veebruar 2020, 14:28
Neil sai siiber kriminaalse keskerakonna ja ekre seadusele vastutöötamisest ja mõttetutest ettepanekutest seaduse muutmiseks.

n
nuh/ 7. veebruar 2020, 14:13
rahandusminister rääkis esimeses stuudios, et tema tahab seaduse muutmisega kaitsta riiki hiigelnõuete eest. Samas püüdsid Sikut ja Rõivas teda naeruvääristada.
t
Teeks äkki järgmise seadusega Rõivase ja Sikkutid/ 7. veebruar 2020, 14:23
m
7. veebruar 2020, 14:24
Martini kokkumäng hulgimüüjaga?
h
7. veebruar 2020, 14:29
Huvitav, palju EKRE-le või Helmedele selle eest maksti?
e
ehitamine/ 7. veebruar 2020, 14:07
Jah, juba 25 aastat on lubatud ehitada monopoli. Läänelikes riikides on firmad, kes on monopoolses seisuses, maksnud ikka trahve. Nüüd nõuab Linnamäe monopoli lammutamise eest raha.Kui seda peetakse õigeks, eks peaksid maksma siis need valitsejad, kes selle monopoli tekke heaks töötasid.
p
Proviisorid tormake ruttu ostma/ 7. veebruar 2020, 13:33
https://www.osta.ee/valga-haigla-apteek-koos-inventari-ja-kaupadega-133763751.html
s
7. veebruar 2020, 13:40
See ei ole Linnamäe oma
j
Jätkame ebaõiglaselt rikastunute vara sundvõõrandamisega./ 7. veebruar 2020, 13:28
Aitab töörahva arvel rikastumisest! Ei, igasugustele hüvitamistele rahva taskust!
l
?/ 7. veebruar 2020, 16:57
k
Kes riik/ 7. veebruar 2020, 13:22
Mitu aastat oli teada. Aga ei. Nuumab ennast viimase minutini haigete rahaga.
t
Tan Kist/ 7. veebruar 2020, 14:04
Ma "annaks" apteegi oma jopest proviisorile ja see teeniks mulle senist tulu edasi. Lisaks võtaks veel riigi käest kena kopika kahjutasuks.
k
7. veebruar 2020, 15:31
Kas haiged on nii haiged et viivad raha tema apteekidesse?
m
Maimu/ 7. veebruar 2020, 13:20
Mina ei saa üldse aru, mis jama see on. Kui mina rohtusid apteegist kätte ei saa, lähen tänavale suure sildiga, vot nii.
k
7. veebruar 2020, 14:30
Kas hullumajast lastakse tänavale?
j
Juku/ 7. veebruar 2020, 15:17
Sildi peale on kirjutatud "Kutsuge kiirabi"

r
Reformidareformi/ 7. veebruar 2020, 13:02
Peaks nii kange alko kui retseptiravimite müügi tegema riigi monopoliks oleks paljud probleemid kadunud
m
mikk/ 7. veebruar 2020, 16:04
Just - taastame nöukogude vöimu ja korra! Kulakud ja pursuid Siberisse.
m
7. veebruar 2020, 13:01
Minister Kiige põikpäisus on ummiktee. või toetab ta oma jäärapäisusega reffe? Helme ettepanek apteegireformi teostamiseks on kõige loogilisem, aga kes seda on nõus toetama, tegemist ju ikka paljude poolt vihatud Helmega.
p
Plagiaat nagu Vakral/ 7. veebruar 2020, 14:13
Helmed unustasid eelnõud kopeerides isegi eelmise justiitsministri sõnad sisse. See pole tõsiselt võetav ettepanek, vaid lihtsalat lahmimine.
r
riigimaffia/ 7. veebruar 2020, 13:00
tuleks uurida siis kuhu liigub raha,otsene välja pressimine nendelt,kes said raha
k
7. veebruar 2020, 14:14
Kesk sai reformi peatamise eest 100 000. Palju sai EKRE?
a
Aivu/ 7. veebruar 2020, 13:00
Kui ikka tabletid maksavad hingehinda eestis, mis rahva tervisest sa mees räägid, mingid reformid tuleb vist teha ikka küll.Toetasid ka valet erakonda arvatavasti
k
7. veebruar 2020, 12:53
Kahjunõue tuleb esitada reformitegijatele nimeliselt, aga mitte riigile, st. rahvale. Sama kõrgetest aktsiisidest tuleneva kahjuga. Millal järgnevad karistused?
k
7. veebruar 2020, 14:27
Kahjunõudeks pole ju antud juhul alust.
j
Juku/ 7. veebruar 2020, 12:52
Proviisorid rääkisid et apteegid ei ole kasumlikud. Ju siis saab Linnamäe neist ainult lastele taskuraha.

a
AB / 7. veebruar 2020, 12:51
Kui Kiik arvab et tema tehtud reform on õige ja järelandmisi ei tee siis mina leian et kahjunõude maksab ta omast taskust Ei ole mõistust sel poisinolgil mine lasteaeda tagasi
n
nipernaadi/ 7. veebruar 2020, 12:53
kiik on selles loos täitsa poiske
k
7. veebruar 2020, 14:29
Kiik üks nutikamaid praeguses valitsuses. Poisikesena käitub Martin, nagu jonnipunn. Kui kiitust ei.saa, siis muudkui jonnin.
i
imelik/ 7. veebruar 2020, 12:48
aga miks sel perioodil kui seadus oli vastu võetud tollased sots. ministrid Ossinovski ja Sikkut probleemiga ei tegelenud, aga nüüd 2 kuud enne tähtaega on valjuhäälselt kriitilised
s
7. veebruar 2020, 14:15
Siis polnud mingit probleemi. Linnamäel oli seaduse täitmiseks 5 aastat aega.
j
Jobu/ 7. veebruar 2020, 12:39
Miks te tema käest ostate, on ju veel teiste firmade ja proviisorite apteeke. Mina ei ole kunagi tema apteekidest ostnud.
t
7. veebruar 2020, 13:09
Teised kujundavad oma hinna jälle tema apteekide järgi...nii lihtne see ongi...olen ka ettevõtja ja otsin kõige kallima hinna ja lasen törts alla janii seekujunebki
j
Jobu/ 7. veebruar 2020, 12:38
Miks te tema käest ostate, on ju veel teiste firmade ja proviisorite apteeke. Mina ei ole kunagi tema apteekidest ostnud.
k
Kust algus saadi?/ 7. veebruar 2020, 12:32
Loomulikult reffide ajal! Nüüd aga tõmbab miljardär oma suurusehullusega juba kõigile mütsi pähe. Lenda, lenda, Linnamäe! Ükskord tuleb alla ka tulla!
t
7. veebruar 2020, 14:31
Teatud inimgrupi puhul igal juhul refid-sotsid süüdi. Ükskõik, kas üldse adjasse puutuvad või mitte, ikka süüdi. Sest isake ütleb nii.
k
Kuusik Kaasik/ 7. veebruar 2020, 12:26
eks isandLinnamäe on nii ennegi teinud, et laseb korra sõrmenipsu ja kõik reffidSotsud hakkasid tema pilli järgi tantsima. Ole sa ükskõik kui helge pea tahes, aga ilma korruptiivse ja rumala pugejaReffivalitsuse abita omale siin Eestis suuriMilijoonisi kokku ajada ei saanud. Sama pankadega..Kas kunnArvab nüüdki, et esitab Riigile ühe järjekordse uduarve ja kõik löövadKulpi?
ä
Ära pek.sa se.gast/ 7. veebruar 2020, 12:42
Reformi ajal võetu bvastu sedus, mis piirab hülgimüüjatel apteeke omandada. Selle vastu hakkasin sõdima Linnamäe äripartnerilt 100 000 annetuse saanud kriminaalne keskerakond ja nüüd ka EKRE. Huvitav, palju EKRE-le maksti?
l
Ly/ 7. veebruar 2020, 15:22
Kes sunnib Linnamäed apteeke "sundvõõrandama"? Euroopa kohus oleks ammu sellele kartellile vee peale tõmmanud ja ära lammutanud.
v
Vasja/ 7. veebruar 2020, 12:23
Elamislubadega toodi Eestisse vene ärimehed ja tuuakse ka vene proviisorid. Esitage tellimus!
t
Teen/ 7. veebruar 2020, 12:23
ettepaneku, riigistada kõigi eraomandivastase maailmavaatega seltsimeeste varad eestis. Olete ju nõus eksole ?

õ
--/ 7. veebruar 2020, 12:21
õnneks on muud võimalused juba suured ja seda keemiat kõik juba ammu enam apteegist ei ostagi, kasutatakse oma immuunsuse tõstmise võimalusi toidulisanditega ja hiina toodetega ka,toimivad hästi.
a
./ 7. veebruar 2020, 12:19
aga nõudeid saab vaid maksumaksja heaks kiita või mitte, sest riigile tulevad rahad maksumaksjailt, siis omakorda hakkavad kõik kodanikud hr.Linnamäekeselt tagastust nõudma.MEIE RAHAD, ärikas aga rikastus, vaatame isklikud varad üle.
a
appi!/ 7. veebruar 2020, 13:19
Kas sa elad endiselt sotsialismuses? Ärimehed teevadki äri ja tahavad kasumit. Kui proviisorid ostavad apteegid, tahavad ka nemad kasumit. Ainult oma õpitud erialaga pole neil enam aega tegeleda ja sinu valikud muutuvad ka kehvemaks!
l
lugesid kommentaare/ 7. veebruar 2020, 12:18
ja sain aru et õhtulehte loevad ainult poolearulised.(ja, ja , mina ka )
s
Sellise ülbuse eest peaks näpud sahtli vahele panema tegemist on allumatusega ,riigivastase tegevuse/ 7. veebruar 2020, 12:14
t
Toomas/ 7. veebruar 2020, 12:10
Müts maha Linnamäe ees. Põhimõtteliselt teeb ta oma töötajatele 60 miöjoni eurose kingituse
k
kleine Faustpatrone / 7. veebruar 2020, 12:58
t
Toomasele/ 7. veebruar 2020, 14:11
Ei usu, et Linnamäe kõigest 60 miljoni pärast sellist lärmi lööks. Mängus on ikka suuremad rahad.
e
Eks ole/ 7. veebruar 2020, 14:25
Martin toob selle raha Danske panga käest Ameerikast. Ena mul asja
t
Toomas/ 7. veebruar 2020, 14:45
Jah, 160 apteeki, yhe apteegi hind on umbes 1 miljon, umbes 160 miljonit kingib tegelikult pluss tulevane kasum jne
n
Nips/ 7. veebruar 2020, 12:07
Mis hirmus väärtus see apteek siis on: üüripind, sahtlikesed-kapikesed, arvuti ja paar tooli ja müügilett. Ega see kupatus nii hirmkallis olla tohiks, et nutikas proviisor ei jaksaks seda välja osta.
j
Johannes/ 7. veebruar 2020, 12:25
miks peaks proviisorid just Linnamäe poolt pakutavt sisseseadet täna küsitava hinnaga ostma ? kui aeg käes leiavad proviisori juhitavad apteegid turult nii rendipinndu kui sisseseadet.
ä
ärimees/ 7. veebruar 2020, 12:51
Jah, kõigest 100 000 euri. Osta ära!
m
Meil on ju/ 7. veebruar 2020, 12:05
selliseid vähemõistuslikke küllalt, kes Linnamäele hea meelega raha maksaksid. Linnamäe teab, millist nuppu vajutada. Sellised ärikad ostaksid riigi niuhti ära. Ostavad seadusi ja julgevad seda ka avalikult välja öelda. Vot, mida raha teeb! On igasuguseid maailma vallutajaid kukutatud. Kukub ka see.
m
Mis kahju / 7. veebruar 2020, 12:00
ta siis kannatas, maksis erakondadele altkäemaksu ja vastuteenet ei saanud?

n
Nipik/ 7. veebruar 2020, 11:58
Aga kui proviisorid ei tahagi omandada Linnamäe apteeki - siis pole kahjunõudeks ka alust. Siis tuleb apteek lihtsalt sulgeda. Linnades ongi neid ülearu palju. Saaks hakkama hulga vähematega, kuigi see on väga mugav, kui teenus on kättesaadav iga nurga peal.
n
"Nipik! vist pole ühtegi rohtu eales ostnud? Arvab, et need lendavad apteeki ise? Ja külmikud teatud/ 7. veebruar 2020, 12:19
p
patsient/ 7. veebruar 2020, 12:26
Kas sa tahad seista pikkades järjekordades. Vaata kui palju on poekette ja ikka seisad sabades.
p
Patsiendile/ 7. veebruar 2020, 12:40
Kas sa käid apteegis sama tihti kui toidupoes? Ei näinud ma varem (kui apteeke märksa vähem oli) apteekides pikki ravimijärjekordi ja ei tule neid ka nüüd.
k
küsimus/ 7. veebruar 2020, 13:20
Miks peab mugavusest loobuma ja kuidagi HAKKAMA SAAMA?
j
,/ 7. veebruar 2020, 11:58
ja väiksepalgaliste arvelt rikastumine nagu polnudki miskit jh, üks afääride jada arstindusega seotuna, jne...ongi nagu borm jh, miks meie noori veel süüdistatakse, pole ausad,pole sellised jne...kus keskkonnas ja millisel ajastul me elame,on ka noortele selline pinnas.HÄBIIII.Vaid rahhhaaa,rahhaaa rohkem ,rohkem,kuid kelle ja mis hindade arvelt, hullem kui nõukaaeg,m siis vähemalt pandi vangigi.
s
See ju rahapesu/ 7. veebruar 2020, 11:57
Maksis raha erakondadele ja nüüd nõuab rahvalt ehk maksumaksjatelt tagasi.
š
šhaakal/ 7. veebruar 2020, 11:53
Nuta nuta, õiglus seatakse nuud jalule ja enam ei saa haigete ja nõrkade arvelt rikastuda!
i
imelik/ 7. veebruar 2020, 12:28
Ma ei jõua ära imestada, kui rumalad võivad inimesed olla. Paistab, et ollakse nii ära hellitatud - astud apteeki ja proviisor nõustab sind ja saad valida sama toimeainega ravimite vahel... Paistab, et eesti rahvas igatseb jälle defitsiiti...
v
Vasja/ 7. veebruar 2020, 11:52
Eestis tuleks käivitada salaravimite müügikett. Lähed linnas kuuse juurde ja vilistad ning kohe tormab kohale klienditeenindaja. Esitad tellimuse, klienditeenindaja teeb telefonikõne ning mõne minuti pärast tuuakse teile soovitud kaup.
m
Mart/ 7. veebruar 2020, 12:19
m
Mina küsin,/ 7. veebruar 2020, 11:46
millises valdkonnas pole veel Eestis korruptsiooni?
a
analüütik/ 7. veebruar 2020, 11:41
No selle käki keeras ju kokku eelmine valitsus-keskid,sotsid,isamaa.Martin Helme ju hoiataski kahjunõude eest,aga teda ei kuulata.
x
X/ 7. veebruar 2020, 11:51
Ikka üleeelmine valitsus st. reformierakond ja peaminister Rõivas.
m
Mis käki?/ 7. veebruar 2020, 12:28
Seadust pole veel vastu võetud ega tühistatud, kõik on praeguse valitsuskoalitsiooni kätes.
a
analüütikule/ 7. veebruar 2020, 13:10
Unustasid ära reffidest Rõivase, Kruuse ja veel mõne mehe. Nendest sai see reform ju alguse. Nüüd tuleks ka neid mittemidagi tegemise eest süüdistada. Pole nad mingid puhtad poisid selles asjas.

l
lohe/ 7. veebruar 2020, 11:39
Ta võtab sedasi tehes suure riski. Kohtus ütleb riigi esindaja, et 5 aasta jooksul saanuks omandi käest ära müüa kahju kandmata - uut omanikku saanuks otsida töötajate seast ja kuulutusega meediast; müüki korraldada laenu ja järelmaksuga; uuele omanikule pakkuda ka frantsiisi lepingut... ...kui ta suudab Põhiseaduse sundvõõrandamise vastase kaitse kehtivust laiendada, siis on tore, aga mulle tundub, et ta võtab suure ärilise riski ja võib kohtus edu mitte saavutades rahaliselt palju kaotada.
o
oled kindel, et see variant oleks lubatud?/ 7. veebruar 2020, 12:06
ainult proviisor tohib ju omanik olla, frantsiisileping on mingi vahepealne variant, kus vana omanik jääb alles
l
lohe/ 7. veebruar 2020, 12:21
Küsimuse peale "oled kindel?" - ise ma jurist pole, aga BENU näib olevat arvamusel, et frantsiisileping oleks korrektne.
l
Lehelugeja/ 7. veebruar 2020, 11:37
Kui inimene on viinud Postimehe ja selle kohalikud väljaanded koomaeelsesse seisundisse, siis peaks ta suu pidama. Postimees on sümbol ja selle hävitamine on... Laia silmaringiga inimene teab. Häbi, rikas mees. Apteekide varal rahva raha väljapressimine on teine häbiplekk selle mehe rinnal, sest nõutud summat ei maksa segaduse tekitajad, vaid rahvas.
l
lugeja/ 7. veebruar 2020, 13:23
Koomaeelsesse seisundisse viisid Postimehe hoopis sellise sotsliberitest kiislerid ja jaagantid..
m
mis riigile?/ 7. veebruar 2020, 11:21
see tähendab meile, maksumaksjatele, kes niigi talle kallite ravimite näol raha kokku ajanud.:D
s
Sundvõõrandatud vallad/ 7. veebruar 2020, 11:21
peaks samasuguse kahjunõude esitama!
v
varsti võõrandame vaba riigi/ 7. veebruar 2020, 11:20
äri on äri ja rahal ei ole kodumaad
p
praegune/ 7. veebruar 2020, 12:31
valitsus tegeleb sellega edukalt.
m
maakas/ 7. veebruar 2020, 11:13
No näete, nagu kommunaalkombinaat, millele talv tuli ootamatult! Aega on olnud ju 5 (viis) aastat!
o
olen otsustanud/ 7. veebruar 2020, 11:11
Lihtsuses lausa geniaalne. Olen otsustanud oma apteegiäri raha vastu vahetada. Selleks annan oma ärid üle proviisoritele, riik maksab kõik mulle kinni hinnaga, mille samuti kohe otsustan. Kuigi riik maksab, ei saa ta apteegikettide omanikuks, sest pange tähele, andsin need proviisoritele. Saan kätte summa mille tahan, olen otsustanud. Ja ühtlasi proviisorid, kes apteegid saavad, pangu tähele et tasuta lõunaid pole olemas. Tulevikus peaksime proviisoritega leidma aega maha istuda ja arutada, kui väärtuslikud ärid nad saanud on ja milline peaks olema makstav tasu omandatu eest. Olen otsustanud.
l
lohe/ 7. veebruar 2020, 11:41
Olen sarnases olukorras olnud, kus otsustasin kahju kanda oma valitud ajal ja viisil - ning kohtus väitis vastaspool, et minu otsus oli põhjendamatu ja ennatlik, ning tegelikku sundust polnud veel tekkinud. See on väga libe tee, ta võib Põhiseaduse maksma panemise asemel lihtsalt kaotada kohtus.
n
naine/ 7. veebruar 2020, 12:29
Arvad, et rohud ei maksa ju midagi? Kasvavad puu otsas= muudkui nopi ja müü? Nii rikkaid apteekreid vaevalt et väljaspool Tallinna leidub. NN.minister Kiik suudab siis Margus Linnamäe 25 aastase elutöö südametunnistuseta lõpetada? Vastu mitte midagi saamata? Siililegi selge, et riik peab kahjunõude täitma ja Kiik vastutuse võtma: tagasi astuma! Nii arvame meie, eesti inimesed ja valijad
n
Naisele/ 7. veebruar 2020, 14:40
Mina nii ei arva. Ja veel paljud. Ja Kiik on üks nutikamaid selles valitsuses. Ega see, kes kõvasti ainult kisab, pole üldse asjast aru saanud, ainult näitab kõigile oma rumalust. Ja topib oma nina igale poole.
t
Tervishoiunõunik/ 7. veebruar 2020, 11:11
Mida oligi arvata SDE ja RE poolt fabritseeritud apteegireformi puhul.Omandiõigus on põhiseadusega kaitstud,selle sunniviisiline muutmine ei ole omane õigusriigile,pigem meenutab aastaid 1940 ja edasi.
j
7. veebruar 2020, 11:20
Jätke reform nüüd küll mängust välja ja laitke ikka omasid.
l
lohe/ 7. veebruar 2020, 11:46
Endise sundüürnikuna võin öelda, et seaduspärane võõrandamine on paraku raskelt vaidlustatav. :( Riik on üsnagi kinnistanud omale õiguse võõrandada vara poliitikaeesmärkide täitmiseks, kui see toimub seaduse alusel. Linnamäe kahjuks töötab, et tal oli 5 aastat müügiks - aga ta ei müünud.

k
7. veebruar 2020, 11:09
Kas see arve läheb reformierakonnale või jagatakse seaduse vastu võtnud erakondade vahel kuidagi?
a
aga nii nagu riik rahvale ei suuda rahvas vastata/ 7. veebruar 2020, 11:12
ju ta 101 klubisse läheb ja meie maksame kinni oma pensionifondiga
l
lohe/ 7. veebruar 2020, 11:47
Arve, kui see tuleb (kui see täies mahus tuleb) jagataks maksumaksjate vahel vastavalt makstud maksude summale.
5
.. / 7. veebruar 2020, 11:09
5 aastat oli aega ja nüüd lihtsalt apteegid oma proviisoritele anda ja riigilt apteekide maksumus sisse nõuda? No on ikka äriplaan.
k
7. veebruar 2020, 11:15
Kõike tehakse omal ajal, kui sundvõõrandamine teoks on saanud.
r
riigibuss/ 7. veebruar 2020, 11:08
Apteegireform on rollobande vaimusünnitus... kompensatsioon tuleks reformisotsidelt välja nõuda.
c
Ct/ 7. veebruar 2020, 11:47
Ja praegune valitsus ei tee midagi, et seda reformi mitte läbi viia. Seega on kõik võrdselt süüdi. Juu siis on selle tulemus kõigile erakondadele kasulik.
h
Haigekassa peab selle suliga kontaktid lõpetama../ 7. veebruar 2020, 11:07
Pikanäputegelased meie rahadest eemale...
e
ehh/ 7. veebruar 2020, 11:03
Viimased viis aastat oleks pidanud asja ette valmistama.
j
Juku/ 7. veebruar 2020, 11:11
Milline komm-u-nistlik mõtteavaldus. Braavo! Ehk siis teie arvates on täiesti okei, et riik on asunud vaba ettevõtlust kägistama ja siit edasi võib ükskõik mis valdkonnas sama stsenaariumit korrata? Need proviisorid on võinud aastast 91 alates samamoodi apteeke avada ja omanikud olla. Paraku palju seda teinud pole.
e
ehh/ 7. veebruar 2020, 11:47
Tglt ongi okei. Asjaolud ja ajad muutuvad. Kui miski kiiva jookseb, peabki muutuseid läbi viima. Hea näide oli apteekide kinnipanek nn hoiatuseks. Selline käitumine näitas, et kui anda liiga suur turuosa vastutustundetule, hakkavad sellised asjad varem või hiljem korduma.
k
7. veebruar 2020, 11:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
saamatuse saamatus/ 7. veebruar 2020, 11:17
ega Kiik seadusi tee,aga valitsus ei suuda neid ellu viia ja siit langeb ka vari viimasele sotsiaalministrile ning peaministrile ning kogu valitsusele ning 101 rahvaesindajale,keda meise ole valinud,kes see nädal jälle rõõmsasti kohtuvad töönädala raames valijatega
t
Turumutt/ 7. veebruar 2020, 11:02
Eks nüüd hakkavad koos apteekritega omanikeks ka advokaadid- 51% kuulub proviisorile ja 49% advokaadile, kindlasti tekivad ka osanike lepingud, mis võtavad proviisorilt võimaluse firmat juhtida. Ehk see reform küll midagi ei muuda. Kahjuks ei saa meie poliitikud (v.a. Helme, nagu selgus teisipäevases ETV saates), et ainus võimalus hindu alla saada on vähendada eritingimusi ja suurendada sellega konkurentsi. Meie aga suurendame nõudeid ja sellega sulgeme ka turgu. Mis siis juhtub- loomulikult hinnad tõusevad.
k
7. veebruar 2020, 14:49
Kui arvad, et Helmed on ainukesed teadjamehed, siis oled teel sohu. Nad tegelikult oskavad ainult kisada. Kui Martinile etv-s konkreetne küsimus esitati, hakkas hoopis mingit muud loba ajama.
r
reede/ 7. veebruar 2020, 10:56
Olen Linnamäega täiesti nõus Arutu vaen rikaste ja edukate vastu meedia toetusel viib hästi toimiva apteegisüsteemi hävingusse Selle üle võivad plaksutada vaid padusotsid Ratase seisukoht aga praeguses seisus on hoopis arusaamatu
i
imelik/ 7. veebruar 2020, 12:34
Ei saa aru, mis praegusel apteegisüsteemil VIGA ON. Järjekordi pole, haige inimene ei pea kurat teab kust apteeki otsima ja hindadel on ju piirmäärad. Kasumit tahavat kõik olgu ärimees või proviisor.

c
Cipoliino/ 7. veebruar 2020, 10:56
No vot, Taavi-poisi peenhäälestuse viljad hakkavad selguma. Reformimeestel polnud vaja omal ajal Linnamäed kangutada- ta teenib ka tulevikus sama häsit, ainult, et riik peab nüüd talle pappi viskama. Sama juhtus Tallinna Sadamas- mitte mingit vahet pole, kas opereerib riik või Leedo- ainult et Leedo ei eihitanud laevu riigi papi eest ja ei maksnud ka reformierakonnale alt hõlma sidrunites,
6
60+/ 7. veebruar 2020, 10:50
Oleks äärmiselt imelik, kui kahjunõue võetakse menetlusse. Kehtiva nn reformiseaduse täitmiseks oli nõude esitajal 5 aastat aega! Piisav ajaressurss, selleks et seadust täita.
j
Juku/ 7. veebruar 2020, 11:16
Aga miks ei peaks võtma? On inimene, kes on 91 aastast alates oma ettevõtet arendanud, tänaseks on tal teatud arv apteeke. Seda täiesti seaduslikult ja täiesti vabas konkurentsis. Keegi pole keelanud proviisoritel kunagi apteeke asutada? Aga täna ollakse selles seisus, et inimene, kes on kõige kiuste tänaseks saavutanud selle , mis tal on. Siis temale öeldakse, et kuule nüüd pead andma üle poole oma vaevaga üles ehitatud ettevõttest kellelegi suvalisele, kellel enne pole kunagi julgust olnud ettevõtjaks hakata. Ja küll sa siis näed, kuidas su äri edasi õitseb! Absurd ju.
j
Juku/ 7. veebruar 2020, 11:18
Lisaks veel, et kõige suurem absurd on see, et on olemas väga suur hulk komm-u-nistliku mõtteviisiga inimesi, kes kiidavad selle heaks! Apteegireformiga kaotatakse vaba turumajandus Eestis. Vabadus ettevõtlusele, sest kui see vastu võetakse, siis miks ei võiks mõnes teises valdkonnas samuti minna? Näiteks riik astub Merko või Nordeconi putkasse sisse ja ütleb samuti, et kuulge liiga hästi läheb seltsimehed, nüüd peate 51%oma varast ära andma oma ettevõtte ehitajatele.
l
lisan/ 7. veebruar 2020, 11:45
Hea Juku võiks näpuga viidata istuva valitsuse suunas: rattalaagrid on kaks järjestikku hooaega hoidnud Toompea toolist kinni...
m
mina ei imesta/ 7. veebruar 2020, 12:36
Püha taevas ma olen rohuteadlane ja ei taha hakata ärimeheks. Reformist on huvitatud ainult need proviisorid, kes on ahned ja tahavad kõva kasumit saada, aga odavad ketid segavad.
i
Isamaalise äri/ 7. veebruar 2020, 10:50
k
kodutu/ 7. veebruar 2020, 12:37
Meenutab küüditamist: sinu kodu võeti ära ja anti punavanakesele.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee