Seisukoht

Seisukoht | Pesumasinamüüja must auk (8)

Vidrik Võsoberg, reporter, 2. veebruar 2020, 18:17
Foto: Aldo Luud
Pesumasin läks katki, teisipäeval soetasime tuntud elektroonikaketi netipoest uue. Pidi jõudma ühe kuni kolme tööpäevaga meie valitud kauplusse.

Reedeks polnud masinast kippu ega kõppu, küll aga uuris kauplusekett iga päev meilitsi: kuidas teenusega rahul olete? Lõpuks võtsime ise klienditeenindusega ühendust: öeldi, et pole mingit takistust, miks masin ei peaks hiljemalt reede õhtuks kohale jõudma. Vastavat teadet siiski ei laekunud.

Laupäeval käisime poes kohal, seal laiutati käsi: masinat netu. Ilmselt tuleb esmaspäevase kaubasaadetisega, arvasid müüjad.

Esmaspäevaks oli perekonna musta pesu kuhi juba päris korralikuks kasvanud, aga pesumasinat polnud endiselt kuskil. Klienditeenindus lubas uurida ja teada anda – ei teinud seda aga teisipäeva lõunakski.

Võtsime jälle ise ühendust. Sama klienditeeninduse töötaja, kes reedelgi. Lubas jälle uurida, kus pesumasin asub, ja siis teada anda. Tundide kaupa vaikust. Lõpuks teade: homme tuleb. Ei selgitust, ei vabandust.

Kolmapäeval saime lõpuks teate: pesumasin on kohal. Jess! Polnudki enam väga sokke, mida jalga panna. Vabandust ega selgitust ei tulnud siiski ka sedakorda.

Euronicsil on vist kuskil mingi must auk, kuhu kaovad tellitud pesumasinad ja tellimuse jälgi ajavad klienditeenindajad. Ning vabandused ja selgitused takkapihta.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee