Eesti uudised

Taavi Aas: elektritõukerattaid tuleb reguleerida ja veapunktisüsteemi loomist kiirendada (32)

LISA KOMMENTAAR

Lollus ! 29. jaanuar 2020 18:05
Hoopis auto tuleks konfiskeerida, nagu seda Inglismaal tehakse, Seal käib see väga lihtsalt !
moderaator kas sa oled roolijoodik, 29. jaanuar 2020 12:19
et ettepanek auto arestida sulle ei meeldi...
konservilaadne toode 29. jaanuar 2020 12:34
moderaatorid on need teised omas mahlas,nemad elavad oma elu
veaauk 29. jaanuar 2020 12:16
ei hoia joodikut ega muidu liikluspätti tegutsemast, auto, kui kuriteo vahend arestida mõneks ajaks kergema rikkumise korral, korduva ning raske puhul koheselt sundmüüki...rikkumisvahendi puudumine väldib selliste tegelaste liiklusesse sattumist mitte mingid veapunktid...nii lihtne see ongi...
xcv 29. jaanuar 2020 11:27
Tuleb reguleerida nii, et nõuda minimaalselt 26" rattaid, kiivri kandmise kohustust ja kohustust sõita vaid sõiduteel.
Oswald 29. jaanuar 2020 11:25
Kuidas saab tõuksiga jalakäijast mööduda kui nõutakse sõitmist sama kiiresti/aeglaselt kui liigub jalakäija?

Jah, 29. jaanuar 2020 11:15
et mõlemad rattad veereksid ikka ühes suunas. Kui reguleerida nii, nagu jookseb nt. Tallinna linnavalitsus, siis ei piisa ei regulatsioonidest, ei rataste arvust. Isegi T.Aasast ei piisa. Toimub lihtsalt vabajooksu maraton.
tyhijooks 29. jaanuar 2020 11:43
väga hea tähelepanek,meil on vabajooks viimasel ajal hästi arenenud
Ja 29. jaanuar 2020 11:14
Ja olgu kohe olla poliitikas poliitikutele samasugune veapunktisüsteem~!
29. jaanuar 2020 11:10
nii et las aga kihutavad oma tõuksidega mööda kõnniteed edasi?ei hakka need noored nokad sul iialgi mingeid kiiruspiiranguid jälgima,panevad aga täie lauluga.ehk siis miskit muutub kui asi laipadeni läheb?
PEEP 29. jaanuar 2020 11:09
T.Aas on tubli, töökas ja aus poliitik ja kõik mida ta teeb on õige.
nälg ja hirm ajavad puu otsa 29. jaanuar 2020 11:45
veapunktisüsteem... 29. jaanuar 2020 10:53
....ei ohja roolijoodikuid, vaid aitab pisirikkujaid kergema vaevaga karistada ja trahvida.
Hobune ja Maalt 29. jaanuar 2020 10:26
Vastavalt seadusele tuleb häälestada jah. Minuarust tuleb Lätis ära käia ja registreerida. Niipalju ikka välja jookseb.
..... 29. jaanuar 2020 10:53
Anna oma hobusele puhkust ja pane hobuvankrile elektrimootor ja aku pääle. Saad koos oma " innovaatilise hobuvankridga " kuulsaks ja presidendilt medali rinda. :)
Jalakäija 29. jaanuar 2020 10:08
Kus peaksid jalakäijad käima,kui kõnniteel sõidavad kõrvuti jalgratturid või noormehed tõuksidega? Jalakäija sinna enam ei mahu.Hea on,kui kõrval on haljasala, kuhu kihutajate eest põigata.
EMO 29. jaanuar 2020 10:07
Need ohtlikud ja suhteliselt mõttetud nn. " elektritõukerattad " tuleks hoopis keelustada ja tänavapildist kaotada. Tavalise tõukerattaga pole neil midagi ühist, ainult siis kui aku või veomootor tuksis. Suurel kiirusel ka 25 km tunnis on nad jalakäiale ja sõitjale endale ohtlikud. Igapäevaselt nende kasutajaid ja nende ohvreid teedel, kõnniteedel kokku lappida pole just lõbus. Kõik saadud traumad on inimese vananedes hiljem neile endale ja ühiskonnale ainult liigseks koormaks.

Paljud 29. jaanuar 2020 09:52
kasutajad pole liiklusreeglitest midagi kuulnud,enne kui midagi teha tuleks kedagi natukene liikluseeskirjadest informeerida.Suvel võtab iga nokats selle tõuksi ja sõidab kuidas tahab,nii ikka ei saa,mingid reeglid peaks olema.Vanasti tehti koolis jalgratta juhiluba.
Juhan. 29. jaanuar 2020 09:41
Kui abimootoriga jalgrattad tehti mobeedideks siis elektrimootoriga varustatud sõiduriistad võiks samad olla.
punajuur 29. jaanuar 2020 10:08
ühed sääreväristajad keik
iiyy 29. jaanuar 2020 09:31
on ikka ohtlikud asjad küll. Sõidavad nii suure kiirusega ja vaikselt. Pole mingi ime sinna alla jääda. Seda enam , kui vintis peaga seal on. Jube lihtsalt.
lugeja 29. jaanuar 2020 09:20
ploe vaja jalgratast leiutada tehke karmimad seadused ja ei mingeid väljavabandusi peale karistuse määramist,et ikka andestame
andestame ja keerame pöse ette 29. jaanuar 2020 10:11
jah,rattast algab köik pihta,maailma parim leiutis
reguleerija 29. jaanuar 2020 09:18
rahvas tuleb augustada ja rattad ning jalakäijad on saatanast
Nipik 29. jaanuar 2020 09:13
Veapunktivärk on hea! Saab palgata hulga ametnikke, kes punkte sisestavad ja trahviarveid välja kirjutavad.
trahv trahviks 29. jaanuar 2020 10:21
aga kui rihm lahti v numbrituli ei põle ja tulekustuti on aegunud pealt hakkad korduseksamitel käima ja oled vb pool aastat jalamees, siis keerab see terve pere elu pea peale
simmani poiss 29. jaanuar 2020 11:39
jah,kui numbertuli ei põle ning süsihapu pitsatita on kyll nadi pool aastat jalgratast taltsutada
joppakolla 29. jaanuar 2020 09:05
Ausalt ka? Olete kari primaate kes kisab kaasa kui üks leiab ussikese aga oma peaga ei suudeta ju ometi mõelda. Veapunkti süsteem!? Kas ikka mäletate seda augustatud talongi kaante vahel? Essugi.Teil on see mõte, et saaks aga rohkem raha igasugustesse kassadesse aga seda mis on teie kõigi ametnike suurim kohus, selle olete unustanud.
KESKERAKOND ON SUURTE MUUTUSTE TEEL 29. jaanuar 2020 08:53
kui enne võimule saamist räägiti rahvast , siis võimule saamise järel kuuleme jutte vaid rahast.

ätt. 29. jaanuar 2020 08:08
Elektritõukside jäoks teeme eeskirjad aga kui pole järelvalvet siis pole neist ka kasu !! Veapunkti süsteem mis on paljudes riikides ja paljudes riikides mõtetuks tunnistatud,toob õnne meie õuele ??
to ätt! 29. jaanuar 2020 08:36
Saame aru küll! Kogu selle Aasa jutu peale, loen välja, et mitte midagi ei muutu. Tõuksid vuravad endiselt rahva jalakäijate keskel ja õnnetuste puhul on kõik õiged ja keegi ei vastuta. Või loeb keegi siit Aasa jutust välja midagi liikluskultuuri sarnast?
ei midagi uut 29. jaanuar 2020 09:00
vene ajal ju oli juhiloa talong ja selle augustamine.