see kõlakas käidi lennuohutuse foorumil juba eile 13:12 välja.Ju on põhjust.Kriiskav la mm as seal muidugi lugemas ei käi ja selle saidi olemasolust pole tal lommulikult aimugi.
Kas moni arvab, et relvad tehakse sellised, et detaile ja akusid vahetada ei saa. Ühekordsed, aeg läheb mööda ja kallis seade muutub kasutuks. ärge unistade.
See lennuk lihtsalt tõmmati Talibani poolt alla ja kogu lugu. USA seda muidugi tunnistada ei taha ning sellepärast vassibki nagu Iraani raketirünnaku kohtagi: esialgselt ei saanud vigastada ühtegi nende sõdurit, aga mida aeg edasi, siis on see arv juba tõusnud üle 30ne sõduri. Vene vassib täpselt samuti...
Harimatud usuhullud voivad nemad olla aga keegi ei ole seda rahvast suutnud alistada.
USA ei saanud ka oma kiidetud superrelvadega kitsekarjustest jagu.
näide kuidas tulevad uudised,mida pole kohe mötet tösiselt vötta,algul oli isegi teada reisijate arv palju hukkus.No on ajakirjanikud.Kui kusagilt kaugemalt tulevad mingist suurest önnetusest uudised,siis vöib juhtuda et pool sellest on vale.
kas siis lennuliiklust üldse ei jälgita? täiesti juhuslikult uuris minu laps lennuliiklust internetis ja avastas, et üks transpordilennuk kadus järsku ekraanilt
Kui inimene veedaks lennukis sama aja oma elust, kui autos või ühistranspordis siis oleks lennuk kõige riskantsem transpordivahend.
Inimestele see pseudoturvaline teooria lendamisest sobib igati.