Sallima on sunnitud tõesti kõike , mis ebanormaalne ja loodusseadustega kokku ei käi? Kiidame ainult takka ja arutleda oskame, kes on süüdi ! Kolmanda osapoole juttu kuulata ei suuda, sest päheõpitud esimene kuulekuse sõna saab seaduseks .Aga vaimse arengu taset keegi tõsta ei taha, salli ja kuula, peaasi et mitte ei mõtle! Mõtlev inimene aga ...!
Täiesti ilmselt (mida on ka kommentaariumites näha) ei suurenda see kampaania mitte sidusust vaid tekitab vaenu ja solvab suurt osa elanikkonnast. Kiigel tasuks võtta vastutus.
Siin on täna u r r u a u g u p o i s i d sae käima tõmmanud... .Ainult vaseliin on puudu.Kiigepoiss tuleb igal hommikul tööle,põsed punnis nagu Taavi Rõivasel.Teadagi,mis sinna põske on antud.
Kui ma oleksin homo, oleksin solvunud, et mind pannakse ühte patta puuetega inimestega. Kui ma oleksin puudega, tunneksin egamigavust, et mind on võrreldud homodega.
Homode soosijad on äärmised egoistid ja ühiskonnale ohtlikud. T. Kiik, Reikop jt. Ühiskonnale oleks olnud kasulik kui nende emad oleks olnud homod. Kõik homod, mitte ei naera ühiskonna üle, vaid ironiseerivad ka oma ema. Seetõttu peab jätkusuutlik ühiskond neid põlastama.
08:59 sallivekre´´kampaanija-pensjonäär´´, kus on su esimese klassi aabits?
Peale sinise äratuse.atikate on igasugused haledad kirjaoskamatud tobud ka veel helmede poolt siia minister Kiike sõimama käsutatud.
eeleinspektsioon peaks sekkuma täna, 14:54
Jah, päris suure summa peaks suunama ka ekre trollide õigekirjaõppele. See, kuidas need nn. rahvuslased meie keelt solgivad, on ületanud juba igasuguse taluvuspiiri.
Kui vaadata tänase päeva Postimehe küsitlust samal teemal, siis võib öelda, et Kiik valetab avalikult või ignoreerib teadlikult probleemi. Hetke seisuga on 44% küsitlusele vastanud eestlastest Kiige väitele vastu. See on pea- aegu pool vastanutest! ja Kiik väidab meile avalikult valetades, et see ei lõhesta ühiskonda! Kui see ei ole vale, siis mis see on?
küsimus keda need plakatid häirivad.Üle 80% rahvale ei meeldinud.Minule ei meeldi see raha raiskamine ,kui haiglad ei jaksa aparaate osta,haiged ei saa abi,koolid ja sünnitusmajad kinni ---aga teleri reklaam juääretult kallis--sinna raha on .......
Paistab- et lahendust ei olegi-koigil oma seisukoht-,juhul-kui jumal-on olemas-, pani ta ambrisse-, --taiega--(Piibel tuleb sellisel juhul kehtetuks kuulutada-)ning kirikud keelustada--(Saatana varjupaigad-)
näis kas ta nüüd jälle vabandab, andestab ja peseb... ja kõik läheb vanas vaimus edasi? 24. jaanuar 2020 18:38
Mida aeg edasi seda hullemaks muutub selle papakaabu psüühhiline olukord.
Enne olid refid ja sotsid neil hammaste vahel, nüüd on nad järjega juba oma koalitsiooniliikmete kallal, siin siis Ratase juhitud keskerakonna ministri Kiik kallal.
Näis, kas peaminister Ratas laseb nüüd ikka ja jälle edasi helmetel skandaalitseda, räusata ja isegi oma erakonna ministrile helme poolt suure kaarega pähe lasta?
Pohiseadusele- ,,aga inimlikust-seisukohast,,?...kui lapsed tulevad koolist--..esitavad kusimusi-pede teemadel-mida neile -siis vastata-,et jah on normaalne -kui onud-........arulagedad-olendid on-need ,-kes oigustavad -pedepropagandiste-,!
Lapsed saaksid seletusest kohe ära. Reeglina tulebki see vihaõhutamine vanainimestelt, kes lastele rõhutavad, et omasooiharad on teistest orientatsiooni tõttu ühiskonnas vähem väärt/halvemad. Kui orientatsioon oleks enda teha, siis miks nii tagurlikus väikeriigis/konnatiigis nagu eesti tahaks keegi gei olla? Jube. Praegu aitab eestit ainult lootus, et mart helme ja ülejäänud boomerite põlvkond lõplikult välja sureb. Siis saavad tegusamad inimesed boomerite asemel lõpuks maailma parandamisega tegeleda. Piinlik lugeda, ausalt.
Tegelikult ju ongi "vähem väärt" kui ei suuda ise endaga toime tulla ja sotsmin. peab neile toimetulekuks miljoneid jagama. Need tegusad "maailmaparandajad" pigem rohkem lõhuvad "urruauke" ,vaevalt sellest maailm paraneb.
Keeleinspektsioon peaks sekkuma täna, 14:54
Jah, päris suure summa peaks suunama ka ekre trollide õigekirjaõppele. See, kuidas need nn. rahvuslased meie keelt solgivad, on ületanud juba igasuguse taluvuspiiri.
Kui kampaania sõnum paljudele kohale ei jõua, siis on tegemist ebaõnnestunud ettevõtmisega. Arvestades kulutatud raha ja tõusnud meelepaha on see otseselt kahjulik, analüüsitagu tulemust ilusamaks palju tahes.
peab- poliitikaga tegelema- ainult proffid-,,-noored (teevad-vigu ning on manipuleeritavad-)-nagu ministriproua-Madise-,,.-kuigi ta on tark-ning meeldiva olekuga-kuid ikkagi-ei ole see seaduslik- tegevus-.
Kas tanel poiss on oma jaburusest ise aru saanud ja mida ta siis sellega nüüd siis saavutas,saavutab.Üles kiskuda teema,milleks pole mingit põhjust,aga tahaks kakelda,poisikeste värk!Paneme plakati üles ja nurga taga hõõrume käsi ja vaatame mis nüüd saama hakkab-kasva suureks ja tee silmad lahti.Kuulsamaks tahaks saada,aga kogud endale sitakoorma selga.
poliitikasse, ta on liiga liberaalne libedik ja tal puudub oma arvamus.teeb mida kästakse omasoo ihalejate poolt. selline käitumine on eestile vastuvõtmatu.
kas tööd pole teha vaid ainult oma sallimisest jaurata? ma ei salli sind - no ja siis? ei tohi või? hakka midagi tarka tegema kui ei tea, oska, küsi nõuandjatelt. phhhh päevast päeva oma sooiharuse ja sallimatusega - kas selle eest saad palka
Kui sõnum enamusele kohale ei jõua, siis on kampaania järelikult läbi kukkunud ja raha tuulde loobitud. Kui aga kampaania on kõigutanud niigi nigelat ühiskonna sidusust ja süvendanud lõhestatust, siis tuleb kanda vastutust ja tagasi astuda.
et Kapi-tanel on enesele appi saanud--sahtli kleidipoisid--Mart Teil on rahva -(volitused)selline-homopropageerimine-koolides ning valitsuses -peatada-igal- asjal-on piirid-.aitab-.!
on ainult Helmel veel ainukesena aru peas.Rootsis iga päev pommid plahvatavad.Soomuutmisoperatsioonide tegijad kahetsevad.....Sallijad on kas kinni makstud või ajupestud.Võtke või muulane Mary--lausvaletaja,titevankriga rammija--ülbitseb ja lõi filmijat---sallime ja lömitame--ikkagi välismaalane!!!..
Ärge uskuge kõike, mis lehes ilmub. Pange ka oma aju tööle ja reguleerige oma mõtlemist. Süüdi tunnistab inimest ainult kohus, aga mitte turunaiste jutud. Rumalusel peaks ka ikka piir olema.
Kust tulete, kuhu lähete, mida soovite? 24. jaanuar 2020 11:26
Mässajad on alati vähemuses. Nad õhutavad end mitmeti, isegi nii, et sisendavad endale soovi mitte olla mässaja ... Nad tahavad olla ühiskonna loomulik osa, aga olge ... Paraku tunnete ka ise, et olete EBALOOMULIKULT pealetükkivad!?
Kui ISE aru EI SAA mine 3 päevaks Rootsi--sinna piirkonda kus politsei ei julge minna.Miks võetakse Sallivas Rootsis tööle 10000 uut politseinikku. Peab ju lausa puude ja põõsastega olema kui aru ei saa et Aafriikaa EI sobi siia.
Kas alljärgneva postituse saatnud isik teab juba kohtuotsusest?
Kui teab, siis andku teada, mis karistus ja mis lahendus oli?
Ootame vastust "kahekeelsetelt ekredelt"....või pöördume veebipolitsei poole.
"kahekeelsed ekred
/
täna, 10:30
Aga ekred sallivadki ju vägivallatsejaid,
parim näide praegu kohtu all olev ekrelasest naisepeksja Kuusik, keda kõik ekred õigustasid ja kaitsesid...oli ju nii?!
Mardile ei jõuagi asjad kohale. Tal on ainult oma mantra, mida ta kogu aeg korrutab. Ja kes midagi teisiti arvavad, on tema meelest rumalad ( muidugi tema poolt vängemalt sõimatud).
Keeleinspektsioon peaks sekkuma 24. jaanuar 2020 16:54
Jah, päris suure summa peaks suunama ka ekre trollide õigekirjaõppele. See, kuidas need nn. rahvuslased meie keelt solgivad, on ületanud juba igasuguse taluvuspiiri.
sundkorras ei hakka keegi pe.dera.ste sallima, see pole sallivus, see on oma primitiivse maailmavaate pealesurumine. Igasugu paraaditamiste ja lippudega.
mingit sallivust. Sest sallivus on Tanel Kiigel ja muudel LGPT sa.as.tal valikuline. Ainult pe.rse.trukk.ija.id sallitakse, mitte haigeid, invaliide, tänavalapsi, töötuid, kodutuid, neist tehta väljagi, mis sallivusest me räägime? Haiglad kerjavad aparaatideks raha et lapsi päästa, SALLIVUS, õu.dne loogika.
Lageraie tegiat peab sallima, kes hävitas teise riigi , olgu see inimese või looma. Sellist sallivuse seadust, enne hävitan siis peame tagajärgi hakkama parandama? Äkki meie lageraie tõttu põgenevad meie looduspere ka naabri juurde et oleme võtnud oma seadustega neilt kodu. Enda õigustuseks ja kaitseks tuleb sallida põhjuse tekitajat , et enda süüd puhtaks pesta, kaitstes nende plaane ja huve kes on autorid? Huvitav uue ajastu psühholoogia, kus õpite ja kuhu paberid sisse saaks anda? Kaastundevõime ja hoolivuse eest kõrgeim rahva autasu...
noorele sotsiaalministrile on vanad tüsedad ja eakad sotsialistidest tädid ministeeriumis kõrvuni pähe istunud ja lahti seletanud kui tähtis on normaalsust eirata ja mitte tegeleda eluliste probleemidega vaid ebanormaalsete probleemidega
natuke teistmoodi...kiiga kaaga, kuuske kaske, kõik need s an d i d tuppa Iaske! 24. jaanuar 2020 10:18
Meediaärimees Hans H. Luik ütles põsepunnitaja peaministri ja praeguse valitsuse kohta küllaltki lühidalt ja haruldaselt täppipanevalt
- ”Eesti valija on lasknud sandi(d) sauna
ja sandid on roninud veel ka lavale, mida vana eestlane, nagu ma saan aru, taunimisväärseks on pidanud,
aga peaministriga on meil probleem. Kui tema jätkab otsustamise asemel põskede punnitamist, siis on ta meid ikka kõvasti petnud,”sõnas Luik.
Ära alnge äärmustesse, tutvu , loe ja õpi milles on küsimus. Vähemused tähendab ka vanureid, invaliide, teist rassi jne. Ka sina oled natuke imelik, aga ikkagi inimene.
Aga ekred sallivadki ju vägivallatsejaid,
parim näide praegu kohtu all olev ekrelasest naisepeksja Kuusik, keda kõik ekred õigustasid ja kaitsesid...oli ju nii?!
sa oled ikka nii alatu inimene. ekre ei kaitse vägivallatsejaid, aga kuniks kohus pole süüdi mõistnud, ei saa inimest poolest saadik maa sisse taguda. vasakpoolsed muidugi saavad ja tagusidki. tuleta endale meelde, et ekre oli ainus erakond, kes viskas võlja kõik need, kellel oli vägivallakuritegu, kõikides teistes erakondades jäeti vägivallatsejad liikmeteks edasi. kus su loogika on, et ekre kaitseb vägivallatsejaid?
Mulle jõudis ilusti sünum kohale : et ma heidin pildiloleva inimeselaadse suguseid järjest rohkem. Ehk siis omusid. Need teised on inimesed ja seda teavad kõi ilma kampaaniatagi.
Kiik ei saa isegi seda aru, et see just Mart Helmele on kohale jõudnud. Kuna Helme ei ole nõus sellise tegevuse toetamisega, tõlgendab Kiik , et sallivuskampaania ei ole kohale jõudnud. Tema reageerimine annab ju selgelt mõista, et jõudis kohale aga sellise tegevuse toetamise vastu. Muidugi ka suurem osa eesti rahvast.
Kiik ja Helme saavad omavahel kindlasti jutud räägitud, erinevalt reformierakondlaste taktikast, kõik teised tanki panna. Kui mitu korda pani reformierakond tanki sotsid, isamaa. See kasvataski reformile selga libeda kasuka, nüüd susivad juba mitmendat aastat valitsust? Reformierakonda ei huvita juba ammu eestimaalaste saatus, küll on neil ainult üks unistus, jälle piruka juurde saada ja lihtrahvast kottima hakata oma 10a. töötad, kirja läheb 4a. skeemidega.
Kes eestimaalsteat, nende elust ja tulevikust hoolib ongi reformierakond. Nii paljud inimesed on sellest aru saanud ja järjest lahkuvad keskist ja ekrest
Uus halb õudusunenägu. Kui inimesele pole sallivust emapiimaga kaasa antud, tuleb vigasid otsida kromosoomides . Saab teha vaimse arengu teste, aurafoto oleks abiks. Valedetektori abil suudaksime inimese sobivust ametikohal? Sõnas peitub kas tõde või vale, vale on edasiviiv jõud. Äratab ülesse need , kes otsivad tõde . Tõde on see, et ei pea pugema kaitsekilbi taha. Vale on aga ülikaval ja suudab oma näitlemisoskusega veenda ja vastu võtta seadus , mis teda kaitsevad. Küsimisoskus peab sellise eristama ja panna tõde rääkima. Aga vahel nad isegi ei saa aru, mida nad suust välja ütlevad.
Lp. v 09:19
Sallida ei ole võimalik seda, kui inimene teadlikult viljeleb vaimse puudena omasooiharust.
Muideks see väide, et omasooiharus on geenihälve sai juba mõne aasta eest teaduslikult ümber lükatud! Ennematel aegadel oli "geenihälve" omasooiharate põhi argument oma väärastumise õigustamiseks!
kõiki tuleb sallida - h o m o sid , m o s l e m e i d, n e e g r e i d aga normaalset eestlastest he.teroperekonda ei tohi sallida, nemad ei saa abirahasid vaid peavad oma taskust kõik kinni maksma
Millest sa aru ei saanud ja kus oli kirjas, et hetero perekondi ei tohi sallida just oli kirjas KÕIK ON SAMAVÄÄRSED, aga Sa ütled nagu kaabugi, valega seda, mis ainult sulle meeldib.
Kui ei jõua kohale, siis sinusugistele ka on see kampaania mõeldud: rumal, aga ikkagi inimene! Võibolla kunagi jõuab kohale, aga kui ei, no pole midagi teha. On ka selliseid, ikka inimene.
Vaatasin eile esimest stuudiot ja seal pani küll minister puusse.Saatejuht mainis sallivuskampaanias ühte klippi,kus tüdruk oma pimedale emale selgitas,mida ekraanil nägi.Ja minister vastas,et err soovib saada ju ka rohkem raha viipekeelsete saadete tegemisekd.Pime ja viipekeel.........................
On sul arusaamisega raskusi? Minister ütles, et seda raha, mis kulutati kampaania peale, oleks saanud võib-olla paremini kasutada viipekeelsete uudiste tarbeks. Kampaania on mõttetu, sest seda, et puuetega inimesi tuleb aidata, teab nagunii igaüks. Ja kes seda ei taha, sellele ei aita ka mingi kampaania. Üldse oleks mõistlik suure raha eest korraldatavad kampaaniad jätta nõukaaega ja kulutada see raha abistamise peale!!!
Tegelikult ei maksa alahinnata seda survet, mis ükskõik millisel Sotsiaalministril on. Ilmselt lõviosa sotsiaalministeeriumi töötajatest ja inimestest kes seal töötavad on väga liberaalsed ja tugevalt vähemuste eest häälekalt võitlevad indiviidid. Teiselt poolt on jälle üsnagi konservatiivsed koalitsioonipartnerid. Halb positsioon olla sotsiaalminister kui sa ei ole just sotsiaaldemokraat ja koalitsioonis.
Sallivust peale sundida ei saa. See tuleb välja teenida. Elagu, pidagu pidu, tehku tööd ja ongi nii. Miks peavad nad vehkima lippudega, et olen selline või selline, olgu. Mina olen eestlane ja ei käi tänaval seda hõikamas.
ei käi ka pimedad, kurdid ega muude puuetega inimesed-eestlased tänaval seda hõikamas, et neil on puue. Probleem on tolerantsuses. Juba kooli algklassides narrivad kasvatamatutest peredest lapsed teistest erinevaid lapsi ja eesmärk ongi sellele tähelepanu pöörata, et kõik on inimesed.
Tjah. Usun, et paljudele pole sõnum kohale jõudnud. Eriti veel... nö. kampaania korras.
Tanel Kiik peaks alustama sealt, kus kõige kitsam. Ja tegudega mitte loosungitega.
Tegutseb mitmel rindel ja on viisakas, arukas ja erudeeritud, mitte nagu mõni n.ö. ” min.oster” Toetame sind Tanel, ka härra Ratas kiitis su tööd väga !
Ma tahan homodele rääkida et seksin oma iluduskuningannaga kerstiga. Istuda maha ja rääkida minu ning mu armsa naise suhtes. Ja ma tahan et homod kuuleksid meid!
aga aken on juba praokil, uued tulijad harjuvad juba maasta madalast häIvet normaalsuseks pidama, vaata rootsit, mitukümmend aastat propagandat sotside poolt ja enamus ongi seda meelt, et nii on õige.
Tanel Kiigele kohale ei jõua, et vähemused pole mitte kiimas pe.rve.rdid vaid lastekodu lapsed, kodutud, vaesed keda keegi ei toeta, invaliidid, haiglatele kerjatakse rahasi aparaatide ostmiseks. Sellele mõ.lak.ale Kiigele on vähemus pe.rver.did, millal jõuab see kohale et selline asi on isiklik kõrvalekalle ja need inimesed pole invaliidid, mitte inimesed kes abi vajaks.
Miks teatud inimesed selled kampaanias ainult geidest räägivad? Ju see neile ikka nii südamelähedane, et sellest kogu aeg mõtlevad. Kampaaniaga pööratakse tähelepanu ka paljudele teistele, isegi sellistele rumalatele, ikkagi inimesed.
See pole kampaania. See on ajupesu. Kui tahta tõelist sallivust edendada, siis tuleks seda hoopis teisiti teha. Päris paljud inimesed on seda kampaaniat põhjendatult kritiseerinud. Usun et Tanel Kiik on siiski mõtlemisvõimeline inimene ja suudab seetõttu ka kriitikute argumentidest aru saada.
mehed mehikesed on kommenteerimas. Kui Eestis on sellise arengupeetusega kommenteerivad mehed, siis tulebki nad välja vahetada selliste meeste vastu, kellel on olemas mingi inimlik arengutase. Eesti roppusi loopivad mehikesed ei ole kõlblikud mitte millekski.
roolijoodikud ja naisetümitajad ka vähemus. ühe saime presidendiks ja see andis teisele lausa ordeni raseda naise jalaga kõhtu põrutamise eest. selline on eesti, mida tahtsimegi.
Süüdi on pab ulased, kõik naised on nende juurde jooksnud ja rahvuslikud patrioodid olgu ilma! Paljud plaanivad nüüd kui naist ei leia hoopis mehele minna. Häda ei anna häbeneda. Piiblis Jumal kah ütleb, et pole mitte hea, kui inimene üksi jääb!
EKREIKE ei salli eesti rahvast. 24. jaanuar 2020 07:37
Zimar.jevitega eesotsas võitlevad nad vene koolide säilitamise eest ja eestikeelsele haridusele ülemineku vastu. Samuti loovad nad eesti rahva vastu valitsusvastaste rahvarahutuste mahasurumise üksust.
andnud need miljonid lastehaiglale-siis oleks olnud öige kasutus rahale-aga ega seal ministeeriumis vist pole ühtegi õieti mõtlevat-nad harjunud laristama maksumaksja rahaga,,,kas neid sinna ministeeriumisse on üldse nii palju vaja? kui lugeda nimesid siis ikka nöunik ja asjaajaja,,pooled vöiks sealt koondada ja siis oleks ka neid seal veel palju!!!!!
Mis peaks Mart Helmele kohale jõudma,mida ta peaks sallima, mida pean mina sallima vasta Tanel. MEIE EEST,I RAHVAS SALLIB ISEGI LIIGA PALJU ÜLEKOHUT, meie rahvas on liiga kannatlik totrustega , samuti salaja toimunud sisserändega just nimelt salaja rahva teadmata,kaua võib oma rahvast tallata ja petta, kogu rahvas hakkab mässama.
usun kindlasti,et Helme on palju sallivam, kui hetkel see sallivuskampaania. Kindlasti ei pea kasutama raha sinna, kus antud kampaaniaga nõuavad terved noored inimesed. Ja nende noorte inimeste vanaemad virelevad hooldekodudes,kusjuures neid hooldavad inimesed,kes saavad miinimum palka. Kas Kiik saab ikka aru, mida tähendab sallivuskampaania? Ka mina kommenteerija sallin neid inimesi, küll aga ei pea õigeks sellise tegevuse ( see muidugi isiklik asi) toetamist. Selline kampaania kaasab noori,kes leiavad, et see on õige. Ei ole EKRE valija olnud, kuid sellise tegevuse toetamist ei pea õigeks
Laste hambaravi raha vähendati, nii õeldi hambaravist, jaanuaris pandud aja sai aprilli kuusse, mile või kelle arvelt, kui kõik on samapalju inimesed, hallo mis toimub? Minule kampaaniat vaja ei ole, minu arvamus pagulastest ja omasooiharatest ei muutu, ei kuulu Eesti ühiskonda,!
Mis sallivusest see noormees räägib....kutt ise on avalikult andnud märku, et ei salli homöopaatia ravimeetodeid...rohkem sallivust, kulla ministrihakatis
Mitte ühelegi normaalsele inimesele ei lähe peale kohustuslik õpetus, kuidas sallida! Oleme elanud palju sajandeid, ilma, et keegi dikteeriks, kuidas päid silitada. Sa, Kiik, oled veel noor ja uljas. Usu, sellise energiaga sa lihtsalt lendad karussellist välja!
Kiigele ei ole kohale jõudnud, mis on tema peamised tööülesanded. Sisuline töö on ministeeriumis tegemata, tegeldakse kõrvaliste asjadega, raha ja aega kulutatakse mõttetule propagandale. Inimeste raviks raha ei jätku, Eestis elab ikka veel suur osa rahvast vaesusepiiril jne. Kiige meelest on Eesti inimesed sallimatud ja võõrvihkajad, tuleb matsirahvale puust ja punaseks ette teha, keda sallida ja keda mitte. Olles kokku puutunud lõputute probleemidega oma vana ja haige ema hooldamisel ja ravil, on selline raha kulutamine lihtsalt häbematu.
rahva vihale, need kampaaniad. Ei pea keegi viha homode, ei teiste rasside peale, kui seda nemad ise, pluss veel sots.ministeerium söögi alla ja peale ei korrutaks, kuidas ma peaksin sallima. Seadused on kõigile võrdsed. Veel võrdsemaid aga nõuavad vähemused koos Kiigega. Miks, Kiik, kas ise ka aru saad, kuidas õhutad rahva vahel vaenu?
Mina arvan, et ei ole aru saadud, või ei ole "tahetud" aru saada, et asi on inimese käitumises; kui inimene käitub vastikult, siis tee nii palju kampaaniat kui tahad,
keegi sellepärast armsaks ei saa.
Minule, 50 a, võib kampaaniat teha ka 10 miljardi eest - hane selga vesi. Aga pudelikael on põhikooli õpilased, neile on p ede ikka p ede ja kaks isa perekond v äär.
ei saa aru kampaania sisust, siis tõesti pole sellisega midagi teha. Tema jaoks pole puudega, haigeid ega kurte ning ta ka ei märka neid. Inimlikkus on puudu ja enamuses on see kasvatamatuse küsimus
Aga geide vastu mingit erilist viha ühiskonnas polegi. Nad ise kedagi ei häiri, võib-olla nende tähelepanuvajadus ja nõudmised häirivad mõnda. Asotsiaale jälestavad inimesed palju enam, aga ometi on ju asotsiaal ka #samapaljuinimene. Äkki võiks sotsiaalministeerium teha ühe kampaania ka asotsiaalide kaitseks?
a kust jüngrist i m ik endale üldse interneti sai ja miks pidevalt r avil käib? või ongi siis h u I Iu a rsti juures nii pikad järjekorrad, et peab lausa 55 aastat ootama?
Toon näite veel varasemast ajast, "Ainult eesel kõnnib murul!" (1980). Tulemus - null. Hoolimata sik-sakki ehitatud siseteedest jookseb elanikkond kogu maailmas nii poodi kui bussi ratsionaalselt kõige lühemat lõiku pidi, hoolimata kampaanialikust mõnitamisest. Kui ei usu, vaadake aknast välja.
Kampaaniad ei ole midagi, mida iga asjahuviline võiks teha. Et kampaania mõju oleks võikalik ette ennustada, peab see olema väga heade spetsialistide tehtud. Sotsiaalsed kampaaniad eeldavad väga häid ühiskonna tundjaid, psühholooge, kaastata tuleb inimesi sihtgrupist kellele kampaania on suunatud, lisaks head copwriterid ja disainerid, meedia asjatundjad, et sõnum õige sihtgrupini jõuaks jne, jne.
Aga riigirahade eest tehakse tihti amatöörlike ja nässuläinud kampaaniad, mis toimivad vastupidiselt soovitule. Kommentaar jätkub...
Maagia on neutraalne, ainult kelle kätte satuvad teadmised? Sallivus on mitte eriti edasiviiv , haigusel tuleb leida põhjus ja ravida seda. Enne kiusame ja siis sunnime sallima? Sõna on vaba , aga tegude eest tuleb vastutada, vaimseid seadusi pole siin maailmas keegi muutnud! Kas madalamale veel suudame laskuda?
kõiki ja kõike ei saa sallida 24. jaanuar 2020 02:21
kui koolis kiusatakse siis lahendab kooli juhtkond, kui peres on vägivald siis tuleb ära minna või politsei kutsuda aga mitte lasta ennast tümitada, kui tööl arusaamatused siis tehku kord majja seal. liiga palju loodame teb kelle peale.
See on rahalahustamise võimalus. Kirjutatakse täiesti arutu projekt ja realiseeritakse see võimalikult odavalt. Ülejäänu lahustatakse lihtsalt ära.
Põhiline parteikassade rahastamise moodus juba aastakümneid.
Helmetele jõudsid väga hästi kohale kuid sotsmin. ja teatud elemendid selles on ikka veel teatud aastas.Ja need peaksid väga hästi teadma mis aasta numbriga tegu on.
Sa oled ainus mees, kes siin asjust mõikab! Meestevaheline armastus on parim!
Kuna nõukaajal oli see keelatud, vihkan seda aega ja venelastega vahekorda ei astu, aga neid on vähe ka.
Aitäh Tanel ! Kampaania töötas...naabrimees just käis ja ütles, et ma polegi enam v.....rakas, vaid lihtsalt pisut lihtne aga samas võrdne :) Mis see lõbu meile maksma läks ? Kas sel aastal Jõulutunnelit enam ei tulegi :( ? Kõik vajalikud aparaadid haiglatel nüüd juba olemas ?
Sa,poisike ,kas sa tead,et paljudel pensionäridel ja puudust kannatavatel inimestel on väga raske,aga sina loobid rahadega homosid ja teed maksumaksjate rahaga reklaami igasugustele absurdsustele.Anna seda raha nendele,kes seda tõesti vajavad,mitte mingisugustele absurdsuste jaoks.
tee mis tahad karvik, aga kui peaksid laskma ennast kinni maksta ja hüppama 2 samba pooldajate ehk pankurite ridadesse siis oled ajaloo prügikastis. loodan, et seda ei tee, aga peale ülle madise "erapoolikut" rünnakut ei usu enam kedagi
Pildil võiks olla kujutatud ka mõnda ministrit koos tekstiga "Vaatamata manipuleerivale iseloomule ja kehvale välimusele on ka sellised tegelikult inimesed". Ei taha? Aga see suurendaks ju tolerantsust muidu-vihatud poliitikute suhtes?
tundub, et ega see seltskond vist tööle ei hakkagi. Kogu vägi läheb jätkuvalt üksteise süüdistamisele stiilis" aga sina tegid ka!". Ja nii need päevad läevad...
Jah - oli aegu, kus võis seda Helmet ( Marti siis - vanem jättis algul mingisugusegi usutava mulje....vähemalt opositsioonis. Noorem pole iial sümpaatiat äratanud..) uskuma jääda. Eriti kui pagulasteema läks kuumaks. Tundus olevat ainuke Eesti rahva päästja...
Ja nüüd võimul olles on ainult oma madalust ja nartsissistlikku mentaliteeti näidanud... Mitte midagi ei ole tehtud Eesti rahva auks ega hüvanguks!!!
Vastupidi - ainult häbi ja autust on see inimene Eesti riigile külvanud. Pean äärmiselt häbiväärseks intelligentsi puudumist ja sellisena Eesti rahva esitlemist!
vabandust, aga kohati hakkab inimestele taoliste kampaaniate põhjal tunduma, et nad ei ole normaalsed, et neil tuleb nö nina loigu sisse toppida, et nn võrdsust selgeks teha. Võrdsuse põhimõte on meil kirjas Põhiseaduses ja kui mingite gruppide võrdsust hakatakse kuidagi eriti esile tooma, siis on see küsitav, ärritav ja selgelt vastuolusid tekitav. Kui maksmaksja raha suunatakse teavitusele koolikiusamise ja perevägivalla vastu, mis on preventiivne nö kuritegevuse välistamiseks, siis on see arusaadav, aga nimetet kampaaniad selgelt on ühiskonda lõhestavad! Kas sellest on raske aru saada?
Peaks alustama kampaaniat sotsiaalministeeriumis sallivuse suurendamiseks, ahistamise lõpetamiseks, ebavõrdsuse kõrvaldamiseks jne. Ja kui minister arvaks, et neil selliseid probleeme pole, saab ju kohe küsida, kas tal on midagi nende probleemide valgustamise ja lahendamise vastu?
See milline ma olen ei muuda teiste elu- Selline loosung omasooihara poolt toestab et tal puudub arusaamine et me koik mojutame ja loome umbrust oma motete ja tegudega. Tavaline fuusika. Pole vist koolis tahelepanelik olnud. Sahara korbes oleks sellise poolt tekitatud kahju muidugi vaiksem vahese floora ja fauna keskel
Statistika ei kinnita EKRE valijaskonna madalalaubalisust. Vastupidi, haritud nooremad mehed on valijate seas suur grupp. Pole mõtet end petta arusaamisega, et stagnatsioon millele vastukaaluks EKRE tuli, mingi progressilembeliste kõrgelaubaliste ettevõtmine oli. Peenhäälestamisaja silmatorkav esindaja oli üsna kitsarinnaline ja ennasttäis ülbikpoliitik.
mis reklaamifirma neid klipikesi teostas, kui palju see maksma läks? Seda oleks maksumaksjal vajalik teada ennekõike. Kanal 2 näidati, tundusid kuidagi kohtlasevõitu?
lihsalt piinlik, lapsed on näljas, vanurid on hambutud, aga minister jagab suuri summasid kiima põhjal veidrikele, kellele käed-jalad terved, et ise teenida. häbi!
näljas pole süüdi Tanel Kiik vaid tihti siiski vanemate laiskus. Ka neile tuleb abi, mida ei osata või ei taheta ise ära kasutada. Need, kellel käed-jalad terved töötavadki kuid jutt on puuetega inimestest ja sallivusest aga mitte sellisest vihkamisest, mis kommentaaris väljendub
meeletu raha taaskord tuuri pandud, milleks? Et intelligentsetele viisakatele tarkadele inimestele "selgitada", et pole viisakas näpuga näidata ja sinust erineva inimese üle irvitada! Kas tõesti arvavad sotsministeeriumi ametnikud, et selliste kampaaniatega kasvatatakse inimesi, kes veel pole, viisakaiks???? Kas tõesti arvab kiit ja prisked jessed, et kampaaniaga saab kedagi armastama v kedagi austama panna. Sellise rahva raha raiskamise eest tuleks vastutusele võtta!
Eeldad, et inimesed näitavad näpuga on ebaviisakad... Aga kui enamus on asjast kaugel ega tee probleemi ja üliharva, tavalises elus keegi teiste eripäradest numbrit teeb.. Seda teades on tegu mujalt maailmas ülevõetud provotseerimistaktikaga. Inimesi sallimatuteks tembeldades, neid vähemusteviha jutuga rünnates, saavutatakse eesmärk. Ja see on vastanduste, konfliktide tekitamine, tavakodanik allasurumine paaria rolli. Salakavalus eetod mis meil võõra rahaga sisseimporditud. Lõpuks kujundatakse nn vähemustest eliit mingite eriõigustega.
Meil ei ole sallivusprobleemi! Probleem on homopropaganda pealesurumises ja võõrrahvaste ohjeldamatus sissevoolus meie väiksesse riiki, kus on niigi neid 30% rahvastikust. Peale Eesti ja Läti ei ole üheski EL riigis sellist võõrrahva osakaalu.
Seltsimehed suunavad progressiteele... 23. jaanuar 2020 22:26
Kui vaatad pildilehti, ajalehtede nädalalisasid, siis on seal ikka järjekindlad ja püsivalt lood eesrindlikest homodest ja moodsatest lapsendajadest. Et inimesed ikka teaksid, et kusagil taoline elu eksisteerib. Muidu nad ehk ei põõraks taolistele asjadele küllaldaselt tähelepanu.
sellel pildil on inimene,sellel teisel pildil on eestlane,ta on ka inimene,siis kõik eestlased hüppavad rõõmust,jess me oleme ka inimesed:) Meenutab ühe filmi episoodi 1942 (Eesti film) , mul on Teile komraadid hea sõnum, eestlased kuuluvad
ka nüüd aariarahvaste hulka ehk te olete samapalju inimesed,kui sakslased.
Vabandan,kui minu musthuumor kedagi ärritab,aga see kampaania on just sellise alatooniga.
Kaldun arvama, et peale järgmisi valimisi, Keskerakonnal valitsusse enam asja ei ole.
Keskerakond on osutunud piduriks.Ma ei saa enam aru,mis asju Kesk ajab, kelle tahtmist täidab?
Kui sallivuskampaania külvab sallimatust, siis on asi ikka jama. Äkki sallivad tahaksid ka pigem pingetes lõdvenemist, mitte ikka ja jälle meie kõigi taskust tehtava kampaania kaudu taas vihatud saada.
Noh, eks see ekre praegu veist liiale läks, sest meil on ammu sedasorti reklaamid väljas olnud---lasteriideid promovad negrittokesed jne. Aga haakus selle "kõik-on-erinevad-jutuga" tõesti ka see lärmats seal kinosaalis, kes filmi kommenteeris ja krõbistas popcorni---erinev temagi...
meil oli ka kampaania ära Iöö last! ja kes selle autoriks oli - pe.d0.fiiI, kes 10 a vanqi mõisteti. nüüd olla väljas juba, vanasti poleks selline omal jalal välja enam tulnud.
Mina räägin ka omaette. Kinos ja konverentsi kuulates küll mitte aga tänaval. See kompenseerib puuduvaid sõpru ja aitab välja elada. Aspergeri sündroomiga inimeste eripära. See ei tähenda intellektipuuet.
olen helmega nõus. lõpetagu see hüsteeria ära. probleeme lausa otsitakse. inimesed hulluks aetud kõikvõimalike luuludega. erimeelsused on aastatuhandeid olnud. ja lahendama peavad nad ise neid mitte kogu ühiskond. minu meelest lausa vastikuks läinud kuidas raha pillutakse vastu taevast kühvliga.
kuidas esimest korda siis nõus oled, helme on ju sama asja rääkinud kogu aeg, et ei ole vaja veidrikele eriõigusi luua ja lastele seda peale suruda ega avalikult kiidulaulu laulda, kui nad netist lapsi tellivad või omavahel abielluda tahavad. olgu vaikselt omaette nagu enamus heterosid, kes kunagi kuskil ei ärple oma sugueluga, nabaalused asjad on eraasjad ja pole vaja kuulutada. kui nad ei kuulutaks, poleks neil ka midagi häda. mul endal perekonnas selline, aga kuna ta pole kunagi seda suurelt kuskil kuulutanud, siis pole teda kunagi ka kuskil diskrimineeritud ega halvasti koheldud.
Kuidas siis niile: kõiki asju ei saa varjata erinevalt homoseksuaalsusest ning tuleb ikka välja varem või hiljem. Minu arstil avaldus esimest korda migreen ja enne teada saamist jõudsin kisada,et miks sa ei tule ja aeg üle.. Vabandasin. Kõrgem teadlikkus vähendab riske.
Enne ekret polnud sallimisega mingit probleemi, ühiskond arenes mühinal, rõhk oli tööl õppimisel ja arenemisel. Ekrikute tulemusena hakati mööda magamistube ja kajuteid luusima, teki alla ja kappidesse piiluma, nagu sõltuks sellest riigi käekäik ja rahva heaolu. Pole kordagi juhtunud kuulma, kui ekrenaudid midagi riigi arengu soodustamnisest välja pakuks v midagi sellist. Ainult üks pidev kuri undamine
vasakpoolsete mittesallimine on parem mittesallimine, seda võib. ainult parempoolsed ei tohi mittesallivad olla. selline mõnus kahepalgeline vasakpoolsus ongi presidendiga peaosas. ojasood võivad, nemad on omad.
Kas saatejuhti Greete Lõbut poleks võimalik asendada empaatiavõimelisema ja soliitsema saatejuhiga? Ta ei suuda oma vaenu otseeetris taltsutada. Rikkudes kogu intervjuu sotsiaalministriga ära, tagudes aina oma trummi.
Ja mille poolest sa siis targemaks said? Kuidas otseetri ära panna Helmele ja samuti Kiigele. Mõistus, mõistus tule koju. Selline saatejuht kõlbab ainult (no ei taha pahasti öelda) sinna , kus tema õige koht on.
No nagu näha, üks inimene vaatab veel seda saadet ja kiidab taevani, väga hea pidi olema. Maitse üle ei vaielda, paljude arust ei kõlba see saatejuht kassi saba allagi. Liiga heal arvamusel endast, aga millega hiilata, seda pole ollagi.
et kui meie pere enne oli kõigi suhtes neutraalne, olgu, ärgu teistele peale surugu ja tehku, mis tahavad. aga no pärast neid kõiki sallimisele sundimisi ja tanrandite soovitusi end põlema panna kui metslasi oma riiki ei soovi, pean kahjuks tunnistama, et meie peres on arenenud sallimatus. seega töö on tühja läinud ja oma eesmärki mitte täitnud, vastupidi, ässitanud tundma vastikust.
Kas helmete sõnavõtud vastavad reeglitele? Nad võiks poe taga õlleninadega suust parka välja ajada - seal on nende koht, mitte valitsuses. Õudne valitsus - hakkab igasugune austus Ratta vastu kaduma ...
Sa, mees, võiksid ikka küll peegli ette istuda, vaadata , kes sealt vastu vaatab ja mõelda, kas Sa ajad ikka õiget asja. Kas Sa seisad kõlbluse ja kultuuri mõistliku edendamise eest? Ei saa olla nii, et kõik, kes on teistest erinevad, on kohe ka vähemused, keda tuleb tolereerida ja kes võivad oma tõekspidamisi igal pool avalikult kuulutada ja ja nõuda võrdseid õigusi oma vaadete levitamiseks.Näiteks peale omasooiharate on veel zoofiilid ja liputajad ja nekrofiilid ja kes kõik veel. On kleptomaanid ja muud vaimsete hälvetega inimesed. Kas nad kõik võivad tulla tänavatele on tõdesid kuulutama?
Olge mureta, Anna Liisa! Kommentaari kirjutaja kirjutas täiesti oma nime all ja mu nimi on tõesti Tõnu Anton. Olen seda alati teinud ja alati oma nime all.
Kole, kole - mõtlema peab õieti.... Irw 23. jaanuar 2020 21:22
Anna Liisa on kohkunud - korralikud inimesed ju niisuguseid mõtteid ei avalda. Korralik inimene on kommunistide ajal riigitruu ja liberaalidele poeb samuti. Kas pole kole kui inimesed iseseisvalt otsustavad oma elu üle, mitte pole avalikult lauspugejad?
Olge mureta, Anna Liisa! Kommentaari olen tõesti kirjutanud mina, Tõnu Anton, ja seda oma nime all. Ma ei ole kunagi häbenenud oma nime oma arvamuse (kommentaari) juurde lisamast.
Tanel, mina leian küll, et Helmel on õigus - 4 miljonit mõttetu kampaania raha võiks parem kulutada PÄRIS asjadeks, näiteks liikumispuudega laste füsioteraapiaks ja taastusraviks, mis seni on kahjuks peaaegu olematu. Ministeerium peaks teadma, kui palju selliseid kiiret abi vajavaid lapsi meil on.
Mina jälle ei leia , et Helmel õigus on. Kui on kokkulepped lepingutega olemas , siis mida sa enam praalid. Ise istus lepingute tegemise juures ja nüüd praalib. Kui toimus eelarve koostamine , siis laua taga istusivad ka Helmed. Milleks praalida , hilja peremees. Siseminister ja rahandusminister tegelgu oma valdkonnaga , kus kord käest ära.
Et sotsmin. on idioot.Oli lehes artikkel ,et selles ütlemises pole isiku vastu midagi, vaid ministri vastu, sest ma ei teagi, kes on minister. Aga see on tõsi.
Nende vikerkaarevärviliste väära kate stiil ongi - imalalt naeratades, viisakalt ja kombekalt TUNGIVALT NÕUDA selle vähemuse arvamuse põlistamist läbi kampaaniate, iga-aastased marsid linnatänavatel lisaks siia juurde. Mul on selline ettepanek - olete teistsugused - mul pole sellest sooja ega külma mida kaks meest või naist koos teki all teevad... Aga jätke see avalik SALLIVUSE NÕUDMINE järele!!! Kristlased ei hakka kunagi teie pilli järgi tantsima, kas jäi meelde, lokkispea???
Kohale jõudis sõnum, et ministrihakatisel riigi rahakotis võetud vaba voli sadu tuhandeid tuulde lasta.
Millal poisikesest ministrile SEE sõnum peaministri poolt kohale viiakse, et sotsiaalvaldkonna raha ei ole talle laristamiseks?
siin on kõllalt neid, kelle meelest pole oluline, et meil on ligi 50 000 last tühja kõhuga, et meil on pensionärid näljas ja ravimiteta ja veel tuhat esmast asja, kuhu tuleks raha paigutada ja kus kasu oleks. põlve sünnitushaigla pandi kinni, pole raha, aga vot rohkem maksumaksja raha on anda kii.mahä.Ibelistele, kuigi rahvas on selgelt öelnud, et enamus ei soovi seda värki toetada. ja see ei ole mittesallimine, kui raha ei anna. või kas me oleme laste ja vanurite suhtes siis sallimatud?
Eks igaüks tõlgendab seda kampaaniat oma moodi. Minule ka ei meeldinud see propaganda, milleks see vajalik on? Kõik inimesed on ilma selle plakatikampaaniatagi võrdsed ja tunnustust väärivad.
Tanel Kiik arvestab vaid enda soovidega 23. jaanuar 2020 20:46
Tanel ei kuula ega arvesta, et suurele osale rahvast ei meeldi selline kampaania. Teleküsitluses ju 86% rahvast ei soovi sellist propagandat ja on väsinud. Tanel jäljendab tõenäoliselt Monica Randa. Küllap lõpeb Taneli kangekaelsus sama moodi nagu lõppes vägikaika vedu Tartus.
Noorhärra ei räägi kordagi omasooiharatest vaid erinevustest ning keegi pole oma puude, vanuse ega nahavärvist tulenevalt erinev v.a. vää.rakad nt. usku.matud nagu väitis hr, Helme
Tõesti oli ebameeldiv vaadata täna õhtust Ringvaadet, kus lõbu lausa väevõimuga pressis Tanel Kiigelt välja midagi ebameeldivat Helme ja EKRE kohta. Kiik jäi vaatamata oma noorusele väga vaoshoituks ja väärikaks. Kas sellise matsist saatejuhi koht on ERR-is. Kas tõesti oleme jõudnud sinna maale, et televaatajal on piinlik saatejuhi pärast, aga lõbu laseb ikka lõbusalt edasi nagu nii olekski normaalne. Igatsen Anu Välba ja Reikopi aega tagasi. Lõbu koht pole ilmselt sellises otsesaates, inimene peab jääma ikka igas olukorras eetiliseks.Kiigelgi oli selle saatejuhi küsimuste pärast piinlik.
Ringvaate saatejuht Lõbu käitus äärmiselt kallutatult, pressides ministrilt negatiivseid hinnanguid Helme vastu, see on ERR saates lubamatu, sest peaks olema sõltumatu suhtumine
Kahtlust pole, et mõlemad nii Greete kuiMargus on suured refide kummardajad ja EKRE lausvihkajad. Aga see ei ole õigustus, oma emotsioone telesaates välja elada. Ebaprofessioonaalsed saatejuhid, nii vist tuleb nende kohta öelda. Kallutatud saatejuhid mõlemad, kahju. Sooviks ERR-i saadetes rohkem saatejuhtide erapooletust. Las vaataja otsustab, kes või mis talle sobib või ei sobi. Ebameeldiv pealesurumine saatejuhi poolt peletab varsti vaatajad.
Miks mina enamusena pean võtma omaks vähemuse uskumused ja kombed nagu see kampaania käseb teha.
MIna pean sallima ja armastama aga see sihtgrupp ainult kamandab - kui neid ei sall isiis oled sa rassist ja krt teab veel kes.
olin väga väike poliitikahuviline, aga nüüd olen pisut uurinud, et no miks on asjad nii teravaks läinud. automaatselt olin ekre vastu, sest nii oli mulle igalt poolt peale surutud ja sisse süstitud. natuke aga ringi vaadanud ja lugenud, olen üllatunud, kui arukat juttu tegelikult ekre ajab. on isegi nagu piinlik, et ma varem nii lihtsalt lasin end mõjutada ja suhtusin ekresse kerge põlgusega. järgmisteks valimisteks olen oma valiku teinud.
mida Jüri Ratas selle peale kostab? Kas noogutab Taneli poole ja kiidab raha raiskamise heaks, kuid haigetele lastele ja vanuritele ei anna. Ei anna ja kõik.
ei ole ka selline ,,sõnum"kohale jõudnud,ega jõuagi kunagi!Mul on väljakujunenud maailmavaade ja suhtumine maailmas toimuvasse ja seda mingite kampaaniatega muuta pole lihtsalt võimalik!
Solvaja oli Ringvaate ebaviisakas ja kallutatud saatejuht Lõbu. Kui EKRE ja Helme ei meeldi, pole sul vaja teha seda saatelõiku, tehku Reikop või jätke tegemata. Lausa piinlik ja vastik oli seda televaatajana vaadata. Häbi! Lõbu pani ministri äärmiselt ebameeldivasse olukorda. Palju õnne sünnipäevaks, Tanel!
KOMMENTAARID (403)