Maailm

Avaldatud 23. jaanuaril kell 16.25, täiendatud 24. jaanuaril kell 12.35

KAKS SURNUT JA VIIS RASKELT VIGASTATUT: miks sõitis koolibuss kraavi?

Toimetas Aadu Hiietamm, 24. jaanuar 2020 12:35

33 KOMMENTAARI

m
Muie/ 26. jaanuar 2020 02:15
Naised saunas rääkisid...
j
Juhan./ 25. jaanuar 2020 08:37
See oli libeda tee pärast ja ka bussijuhi süül meil astuvad rongi ette ja saavad surma.
k
25. jaanuar 2020 10:10
Kas olid ise bussi roolis?Targutaja
t
Tölpa/ 25. jaanuar 2020 07:35
Küsige ka miks maa värises ida türgis ja momendil 18 hukkunut üle 500 vigastatu ja 30 ringis teadmata kadunu.
n
Nii mõneski/ 25. jaanuar 2020 07:09
mõttes on see tragöödia paratamatus. Üha suuremad kiirused, üha rohkem sõidukeid.Närvilisus, kohustuslik punktuaalsus... Kannatavad ikkagi eelkõige süütud.
n
Nii mõneski / 25. jaanuar 2020 07:05
mõttes on see lihtsalt traagiline paratamatus. Sest üha rohkem on sõidukeid teedel, kiirused, aja vaimuga seotud närvilisus... Ka tragöödiaid juhtub rohkem. Kurb.
j
24. jaanuar 2020 23:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Miks/ 26. jaanuar 2020 12:48
te Jumala sönale miinuseid laote?
s
Sass/ 24. jaanuar 2020 18:57
Vaadake ikka mis värk on! 5 päästjat ei saagi kannatanutega tegeleda, sest peavad hukkunuid varjama tekkidega. Ehk siis paparatsod on sellised, et ise midagi teha ei aita, aga aitajatel ka midagi teha ei lase. Pole olemas häbiväärsemat ametit!

m
Maanteede Kuningas/ 24. jaanuar 2020 15:41
Nii juhtub keelatud naastrehvide ja käpardlike teehooldajate sümbioosi korral. Teinekord veel peatihend kah annab soovida.
l
liiklushuligaan/ 24. jaanuar 2020 13:02
No valesti valitud kiirus. Mis seal muud saab olla. Ükspäev mööda tallinna-narva mnt-d Narva poole sõites. Kiirus oli spidoka järgi 100 ja siis vaatan mis asjandus see suure hooga tuleb. Ja siis pani mööda suur liini buss. Ma arvan kiirus oli ikka 120 vähemalt. Kuna mööda sõit minust toimus nii 5-6 sekundi jooksul.
s
Selgitan/ 24. jaanuar 2020 13:56
See juhtus suvel. Sina sõitsid spidoka järgi 100, ehk tegelikult 94. Sinust möödus liinibuss kiirusel 110, mis on reaalne kiirus, tänu GPS-ile ja piirajale, mis on 110 km/h. Asi toimuski nn "110 alas". 6 sekundi jooksul läbib 14 km/h liikuv sõiduk 3,9 meetrit ja sinu ajataju oli vale, tegemist oli siiski vähemalt nt 16 sekundiga, sest sinu väite kohaselt 5-6 sekundiga sinust mööduv ja tagasireastuv buss pidanuks liikuma kiirusega ca 200+ km/h. Seega möödus see buss sinust 14 km/h kiiremini
t
To selgitan/ 24. jaanuar 2020 14:47
No vahet pole. oli siis 14 sekki või 6 sekki. Point on selles, et praaegu on seal lubatud 90km/h . Kus sa lugesid seda välja, et oli suvel?
s
24. jaanuar 2020 15:02
See tee ei ole kahjuks Tallin-Narva manatee.Sellised maanteid Eestis ei ole.No comment,kui ise ei tea .
t
to täna, 15:02/ 24. jaanuar 2020 15:08
Mis asi ta siis on ? Tallinn-Võru mnt? Tallinna–Narva maantee (E20) (212,3 km). on regio järgi samuti.
n
n31/ 24. jaanuar 2020 15:13
Kusjuures meil oli täpselt 24.12 Tallinn-Pärnu mntl sõites sama olukord. Kuskil 4 ajal õhtul sõitsime esimeses reas umbes 100 ja meist sõitis Tallinn-Pärnu buss mööda nagu postist.
m
Maarja/ 23. jaanuar 2020 22:04
Kui kurb. Hukkunute vanemad mõtlevad, et miks just nende lapsed....
m
Moraal sellest/ 23. jaanuar 2020 19:41
2 õpilast eirasid turvavöö nõuet. Kurb.
e
ei ole/ 23. jaanuar 2020 20:43
vaja targutada, kui ei näinud
s
24. jaanuar 2020 14:59
Saksamaal ei ole bussis mitte mingit turvavöö nôuet.Ei maksa targutada,kui ise ei tea.
m
Maanteede Kuningas to 14:59/ 24. jaanuar 2020 15:49
Ei tea kui kohustuslik on Saksamaal bussides turvavöö kasutamine, kuid varustusena on turvavööd maantel sõitvate busside puhul kohustuslikud. 19:41 kui buss mitu korda üle katuse käib siis väike laps võib oma kaIa murda ka turvavööga kinnitatud olles, sest kaela lihased ei pea koormusele vastu.
õ
õhutemperatuur oli null kraadi ümber. / 23. jaanuar 2020 19:01
j
jah/ 23. jaanuar 2020 20:13
täpselt nii oligi! 0 -0,5 kuni +0,5! Mida siin imestada-Kuupealt oled kukkunud ve?
i
Ise sõitis?/ 23. jaanuar 2020 18:56
Lõpetaks valetamise äkki?
v
Vägevad kraavid/ 23. jaanuar 2020 17:32
siis seal, meil eurokraavid.
h
Hoopis tihendid/ 23. jaanuar 2020 19:56
on vägevad. Kraavid pole selles süüdi, nemad ei võta sõidueksameid vastu.
õ
õige/ 23. jaanuar 2020 20:16
niisugusest kraavist alla veeredes jõuab buss mitu ringi üle katuse teha! Meie nn eurokraavid neelavad rumalaid juhte nagu mutiauku ja pikutagu minupärast seal nad kevadeni!
23. jaanuar 2020 17:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
Iooder24/ 23. jaanuar 2020 17:41
Aga ses häda ongi, et Hünterite sõiduoskus piirdub kuiva asfaltiga. Märjaga kiirus laskib kiirteel kaheksakümne peale ja null kraadi ehk musta jää tekkimise ohu korral on juba täielik tragöödia, mida tõendab ka siin olev pilt. Seega jään oma 16:57 konstateeringi (mitte nalja) juurde kindlaks.
e
Endel/ 23. jaanuar 2020 18:21
kle looder, Eisenach, see Bachide linn on päris mägises kohas. Tüüringi mäed on täisa olemas. Sõidavad seal igat moodi, nagu meilgi.
r
Riputa ennast/ 23. jaanuar 2020 18:54
t
to looder 24/ 23. jaanuar 2020 20:21
Mis jama sa ajad? Sakslased sõidavad iga ilmaga! Mõni üksik penskar või daam lonkab vahel teel! Eestlane peaks häbenema..meie liikluskultuur kahvatub sakslaste ees!

k
23. jaanuar 2020 16:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
looder23/ 23. jaanuar 2020 17:09
Kurb tõesti, kui su aju suudab genereerida ainult igivana nalja.
i
Iooder 24/ 23. jaanuar 2020 17:19
Vana või mitte, aga uusi nalju pole loota, sest selle aja jooksul pole midagi ka paremaks muutunud.
e
23. jaanuar 2020 18:53
Ega need Eestlased ka paremini ei sõidaks,kui neil oleks selline liiklus nagu saksamaal.80 miljonit elanikku on ikka natukene rohkem kui 1 miljon
1
18:53/ 23. jaanuar 2020 21:06
Aga Saksas ka üle 13 000 km kiirteid Eesti 0 km vastu.
p
23. jaanuar 2020 16:29

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee