Eesti uudised

Õiguskantsler Madise tõrjub Helme ja Seederi rünnakut: olen ja jään poliitiliselt erapooletuks

Viljar Voog, 23. jaanuar 2020, 17:37

119 KOMMENTAARI

i
I samba pensionär - Helme meelest pole arvestatav huvigrupp!/ 24. jaanuar 2020, 14:44
Helme teatas küll sulaselgelt , et pensionireform on ainult poliitikute ja huvigruppide asi! Seega ainult I sambast elatisraha saavad pensionärid pole mingi huvigrupp, et nõuavad I sambast võetud 4 % sinna tagasi?! Kuna II sambast raha väljavõtjatest on suurim huvigrupp jõukam rahvas, kes kogutud summa eest suudavad isegi kinnisvarasse investeerida, siis nende huvi peaks lisaks 4 % olema ka tulumaksuvaba raha väljavõtt! Nii et võtke veel see 20 prossa kah I samba arvelt~! Need ju nõuka aegsed jäänukid, kes oma kondid veel tänaseni välja vedanud ja kavatsevad veelgi edasi elada?!
e
Ei usu erapooletusse/ 23. jaanuar 2020, 22:11
...kui riiki juhib varjatult oravate raha ja võõrvõim. Edu rahvuslastele!
m
müstikalausa/ 23. jaanuar 2020, 20:50
Viimsi valda juhivad peagi lausa kaks parteitut vallavanemat
e
Enn/ 23. jaanuar 2020, 20:50
Kuidas saab siin olla võrdse kohtlemise printsiibi rikkumine ,...ega teise sambaga liitumist ei ole kellelegi keelatud , pigem oli eelnimetatud seaduse riive juba kehtivas seaduses ,sest osasid kohustati ja teisi mitte liituma
r
Rein/ 23. jaanuar 2020, 20:52
Võrdse kohtlemise printsiibi riive tekib üldse juhul ,kui selle tagajärjel keegi kannab kahju , hetkel ei kanna keegi kahju ,sest raha väljavõtmine erinevalt selle sisse maksmisest ei ole kohustuslik.

a
Arvan,et peabki sekkuma ,kui poliitikute otsused on valed või riivavad enamuse rahva huve. / 23. jaanuar 2020, 20:24
k
kadunud sambad/ 23. jaanuar 2020, 20:20
vanamees ja seeder on seltsi heitnud ja rünnakrühma tuleristsed korraldanud
s
Sven/ 23. jaanuar 2020, 20:16
Olen Ülle Madise arvamust alati hea meelega lugenud ja üldiselt meeldib tema erapooletu, selge seisukoht. Eile olin üllatunud! Kuidas saab võrrelda võrdsetena I ja II samba valikut? Kes valis I samba, valis riikliku pensioni, mida maksavad tänased töötegijad, tänastele pensionäridele kohe ja täies ulatuses, iga kuu 5. kuupäeval. II samba liitujad valisid väiksema koormuse tulevastele töötajatele ja panuse enda igakuisest töötasust. II sammas on investeerimine, kahjuks tänases sundolukorras ei ole investoril võimalik ise midagi suurt muuta. Kogu võim on fondivalitsejal. Kuidas siis võrrelda?
m
Madise/ 23. jaanuar 2020, 19:48
ministri-prouale,,oma teoga-Olete,,,suure-jama-kommentaariumis-kokku keeranud--enam nii-ei ole-vaja teha--parem olla--erapooletu-,,!

n
Nvg/ 23. jaanuar 2020, 19:40
Õiguskantsleri ülesanne ongi poliitilisi lollusi üles leida
m
Mehh/ 23. jaanuar 2020, 19:49
kus õigusekantseliit enne oli, kui reffidRahva peale urineerisid
o
on/ 23. jaanuar 2020, 20:25
ülesanne hoopis poliitiliselt erapooletu olla ja jälgida, et seadus oleks üheselt mõistetav- praegusel juhul ei räägi õiguskantsler vaid sots, kes tahab ei tea mida, ka tagasiulatuvalt- ei saa me tehtut tagasi vaid edasi tuleb minna ja kui on tootlused kahjulikud olnud va. eelmine aasta, siis oleks pidanud juba eelmisel sajandil vabaks tegema pensionifondid, mitte röövima rahvast, st töömeest...ametnikud elavad teiste armust, nagu madise ka.
k
23. jaanuar 2020, 19:32
Kui jälgida neid plusse miinuseid,siis jääb tunne,et ekre erakonnal on oma meeskond vastavalt vajutama tööle pandud.
k
Kui jälgida .../ 23. jaanuar 2020, 19:47
Nii ongi, kaabu on oma trollid palganud, ükski teine erakond ei tee seda.
a
arvata/ 23. jaanuar 2020, 19:53
Neil hakkab äkki mõni vaba ametikoht jälle tekkima, teenivad plusspunkte.
v
vana lotty/ 23. jaanuar 2020, 20:13
mõisa kellaris on vastav aparaatus ja seltsikoni,kes neid vastavaid vajalike margastysi korraldavad
u
uku/ 23. jaanuar 2020, 20:22
kui sa oled reformikas ,siis peaks suu kinni panema!
v
23. jaanuar 2020, 19:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
vanaema nr2/ 23. jaanuar 2020, 19:55
tühja sa vanaema oled, rohkem nagu babuška kes väikse papi eest vastuarvamust laob
v
23. jaanuar 2020, 20:05
vanaema nr 2 on ekre mammmmmmmotska
s
Siilionu/ 23. jaanuar 2020, 19:12
Helme sõnavõttude stiil ja sisu sotsiaalministri aadressil on vastuvõetamatu.Kiik koos isamaalaste ministri Luigega kõige tugevamad ministrid valitsuses.
n
Nii on / 23. jaanuar 2020, 19:50
Kiik on väga tubli, arukas ja sõnaosav , igati sobiv ministriks. Tubli poiss !

v
23. jaanuar 2020, 19:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
just/ 23. jaanuar 2020, 19:35
Sõna on vaba! Maha ja taha!
õ
Õiguskansleril/ 23. jaanuar 2020, 19:50
100% õigus, helme tõmmaku uttu.
o
on/ 23. jaanuar 2020, 20:46
kõik inimesed ekslikud ja patused, ka kantsler!
j
23. jaanuar 2020, 18:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
just/ 23. jaanuar 2020, 19:37
Oleks veel. et loetleks koos preili Kaljunukiga Antarktikas kaks nädalat pingviine! Rahva raha eest. Suusatab koos perega, va häbematu!
t
To just/ 23. jaanuar 2020, 19:57
Missugune erakond, valitsuse liige või riigikogu liige ei käi rahva raha eest riigi asju ajamas? Ja see pole küll kommenteerimiseks sobiv kas suusatab või sahistab susse. Liikumine on elu.
p
pöörlev ketas/ 23. jaanuar 2020, 20:16
lennuki rattal olla rehf tyhja läynud
n
Nipitiri/ 23. jaanuar 2020, 18:56
Kas keegi oskab mulle selgitada, miks on meie väikesel riigil on üldse vaja õiguskantslerit ja tema kantseleid? Otsusi see instants ei tee, jagab ainult soovitusi, mida keegi ei täida. Mina tahan teada, kas on õigustatud rahva raha raiskamine ametkonna ülalpidamiseks, mis ainult mängib töö tegemist. Ja kahjuks pole see ainus ilma tegeliku võimuta ametkond Eestis...
O
***/ 23. jaanuar 2020, 19:36
Olen täitsa kindel, et SULLE küll keegi midagi selgitada ei oska. Rumalatel on kalduvus rumalaks jäädagi.
e
23. jaanuar 2020, 19:42
Enne proua Madist oli õiguskantsler seaduseandjate jaoks üsna tülikas isik, sest ajas raamatus näpuga järge. Meenutagem Truuvälja või Jõksi. Madisega said reformid omale kuuleka kaasakoogutaja. Igaüks võib kokku lugeda Truuvälja, Jõksi ja Madise algatatud menetluse. See on avalik info
n
Nipitiri/ 23. jaanuar 2020, 19:52
Ammugi pole meil vaja sellist ”siseministrit”, oleks siis vähemalt kompetentne ja arukas.
m
23. jaanuar 2020, 18:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
lõunapoolus/ 23. jaanuar 2020, 19:39
t
To lõunapoolus/ 23. jaanuar 2020, 19:58
r
Raido 😏/ 23. jaanuar 2020, 18:21
Lugege minu tarku 😏 ja sisukaid 😏 kommentaare muusik Kõmmari artiklile.
a
Anna Liisa/ 23. jaanuar 2020, 19:03
Lugesin ja veendusin kuiloll sa oled
k
kust algab hullus/ 23. jaanuar 2020, 18:18
101 kangelast ja nende mitte midagi tegemist
s
23. jaanuar 2020, 18:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Tiit/ 23. jaanuar 2020, 18:15
a
23. jaanuar 2020, 18:15
Ainuüksi Soome peaministri Sanna Marinivastase isikliku rünnakuga on Mart Helme kahjustanud Eesti ja Soome suhteid, kümneid kordi kahjustanud terves maailmas Eesti riigi mainet - kas need kõik peab maha vaikima? EI, sellistele haigetele isenditele peab julgelt vastu hakkama! Mitte keegi ei suuda korvata seda meie riigi mainekaotust, mida on Mart ja Martin Helmede tegevused kaasa toonud Eesti julgeolekule, Eesti ühiskonna sisemise lõhestamise ja välissõpradest järkjärgulise isoleerimise läbi. Eesti rahvas ei ole sellistele *kahemõttelistele naljategijatele*mandaati andnud, ka Helmedel mitte.
l
lendav luud/ 23. jaanuar 2020, 20:11
Mina vabandan! Mina vabandan!

v
23. jaanuar 2020, 18:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
ootame lisa/ 23. jaanuar 2020, 18:37
meil seevaldis selliseid sinu nimetetud Jüri-Mardi presidente ja peaministreid küllaga
s
Seal haiglas/ 23. jaanuar 2020, 19:55
e
eu/ 23. jaanuar 2020, 18:00
sm. madise ja erapooletu!? No andke andeks!!! rehvormipartei ripatsina püünele upitatu ei oma õigust olla erapooletu!!!
r
Raul/ 23. jaanuar 2020, 18:21
Mida eu sööb,et nii tarka ja faktipõhist kommentaari siia pakub?
a
23. jaanuar 2020, 18:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
imelik/ 23. jaanuar 2020, 18:10
kuidas te siis suuremat pensioni saama saate
T
***/ 23. jaanuar 2020, 19:40
Tule taevas appi, kas mõni tõesti arvab, et võimalik pensionitõus on seotud kavandatava pensionireformiga? (Langus võib sellega seostuda küll - pikas perspektiivis.)
v
Votule17:42/ 23. jaanuar 2020, 17:57
Täitsa nõus.E.valimisteta poleks meil ka ekret ja õhk oleks puhtam.Tänu e-häältele said nad nii palju kohti.
j
just . / 23. jaanuar 2020, 18:33
EKRE sai Eestis ainult näruse 7% hääli, ja siis oo imet! tuli Soomest korraga vova häkkaritelt 10% E-hääli. Seejuures peab mainima, et Soome eestlased põlgavad EKREt nagu ka Eestimaa eestlased.
s
sa just/ 23. jaanuar 2020, 18:47
onaneeri vähem,siis pole ehk nii ilgeltõel.
v
23. jaanuar 2020, 17:57
Viljar Voog valetab, vaatasin Valitsuse pressikonverentsi algusest lõpuni ära, mingit õiguskantsleri nn. rünnakut ei olnud, täiesti ebaadekvaatne pealkiri. Aga siseminister ütles oma arvamusena välja tõe, mis on niigi igale arukale ,mõtlevale inimesele selge.Pole põhjust usaldada praegust õiguskantslerit, elu ju näirab seda.
m
Mitu korda kirjutad,/ 23. jaanuar 2020, 18:00
vastasin juba sellele kommile?
r
Raul/ 23. jaanuar 2020, 18:25
Vahetaksin Sinu kommentaaris mõned sõnad ,, mis on niigi igale arukale,, ,,mis on mõnele arutule,, vastu.
s
surmani ustav/ 23. jaanuar 2020, 19:42
Kui kaua see Lavly Perling veel asendaja on? Miks uut meest juba ära ei kinnitata?

r
raudmees/ 23. jaanuar 2020, 17:56
Ülle Madise on nii noor et ei tea midagi riigilaenust Ka see pidi ju olema nii konstitutsiooniga vastavuses et lase olla Täpselt sama ju see teine sammas Ka siis lubati kunagi kõigile helget tulevikku aga tagasi saadi vaid leivaraha
k
kelme/ 23. jaanuar 2020, 17:54
Milleks meile õiguskantsler ja milleks meile president. Meil on ju süldimehest löömamees Helme :)) Polegi vaja kedagi teist.
j
Ja Putin/ 23. jaanuar 2020, 18:01
on meie president, ikka Vene tsivilisatsioon.
k
23. jaanuar 2020, 17:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
Soomlane arvab/ 23. jaanuar 2020, 17:54
Madise ei peaks solvuma i.di.o.o.d.i.s.t siseministri peale.
t
23. jaanuar 2020, 18:06
Teame, teame. Samamoodi "apoliitiline" ametnik nagu kantsler lemetti. Kui viimane toidumolli äärest minema suruti leidis end imeväel oravate surnuaiast Viimsis
o
olev/ 23. jaanuar 2020, 17:46
Üteldakse et eks see koer kes kiviga pihta sai kiunub ikka kõige valjemini.
m
23. jaanuar 2020, 17:55
Mina kuulsin täna Seedri ja Helme kiunumist.
r
reede/ 23. jaanuar 2020, 17:36
Ülle Madise pole oma ametis olnud erapooletu Õiguskantslerina pidanuks ta ammu märkama evalimiste vastuolu põhiseadusele Praegu on ta lihtsalt reformierakonna käpiknukk
v
Vot,/ 23. jaanuar 2020, 17:42
selles on sul õigus! E-valimised on seaduse vastased. Kuidas on, ei ole asi arvutite turvalisuses. Asi on selles, et valimiskomisjon ei saa tõestada, et mina nimelt vajutasin "hääletan" klahvile. ID kaart ei ole tõestus. Selle võib igaüks, miskit moodi oma valdusse saada. Seadus aga ütleb, et valimiskomisjon peab minu identifitseerima. Seda peaks õiguskantsler ometi jagama.
r
Raul/ 23. jaanuar 2020, 18:30
Lgp.reede. Kas Sa arvad või sa tead, et Ülle Madise on lihtsalt reformierakonna käpiknukk?
m
mina usun/ 23. jaanuar 2020, 17:35
Erapooletu mis erapooletu! Erapooletumat annab leida!
k
kohe ei taha aru saada/ 23. jaanuar 2020, 17:32
Kas pole veel aru saanud,et 2-sammas oli ju kohustuslik aga esimene vaba tahtlik,kes neil lollikestel käskis sinna astuda,ennem keeldusid 2-sambasse astuda ja valisid 1-samba mis ebavõrdsest kohtlemisest ta siin räägib kantsler.
e
ebavõrdne kohtlemine/ 23. jaanuar 2020, 18:05
on see, et ühed saavad ainult palka, teised võtavad välja ka riigi poolt lisatud 4%, mis peaks kuuluma praegustele pensionäridele.

p
23. jaanuar 2020, 17:27
Proua Madise upitasid pukki oravad - lootuses et ta vastutasuks ei hakka nende eelnõusid kritiseerima. See oli mr. Snaige ajal. Järgmise sammuna üritasid oravad saada kaljuranda preskuks ning ka prsidendipoolse kriitika tasalülitada. Eelmine, keegi ilves oli samuti sellel kohal vaid ansipi armust. Kaljurand osutus nõrgaks. Snaigel löödi samuti taburet alt ja nii see reformarite miniimpeerium laiali vajus.
n
nnnnnnnnn/ 23. jaanuar 2020, 17:19
Miks ainult ida bloki maad selle üje lõuna ameerika diktaatori poolt tehtud süsteemi üle võtsid. miks ülejäänud 7-8 riik kes selle üle võtsid on sellest loobunud??? vastus. seal pol nud sotside ja oravate korruptsioon nii suur. seal ei maksnud rahamehed poliitikuid ametnikuid nii rängalt kinni. meil hüppab õiguskntsler isegi rahvale näkku ja karjub, et olete lollid.
r
Rahvale hüppab/ 23. jaanuar 2020, 18:07
näkku ikka Helme, isegi oma tütart ja Riigikogu esimeest sõi'mas hobu'sevarasteks.
v
väga-väga vihane/ 23. jaanuar 2020, 17:16
ei. See tädi ei ole erapooletud. kaugeltki sellest. nüüd siis tuli kapist välja ja peremeeste käsul hüppas rahvale näkku. kas see on põhiseaduslik kui solidaarselt peame üleval kõrgemaid riigiametnike ja maksame nende luksulikud hüved. madise oleks nagu unustanud, et seda 4% ei pannud riik vaid riik jokitas selle nn 1 sambast ja seetõttu saavad inimesed ligui 23% vähem esimest sammast. kas see on õiglane pensionikantsler?? kui aus olla ma poleks seda uskundu, et ta selline on. aga eks valmistatkse ette, et pöörduda riigikohtusse ja seal sepiku prouad jne teevad "ÕIGE" otsuse.
s
see 4%/ 23. jaanuar 2020, 18:08
võeti ju praeguste pensionäride rahadest, tööeas inimestel pole veel mingit 1. sammast, aga nüüd tahavad ka selle raha endale saada.
23. jaanuar 2020, 17:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
23. jaanuar 2020, 17:22
EKRE tro.lli kommentaar otse palatist.
t
Tahaksin/ 23. jaanuar 2020, 17:07
Olla -rahandusminister-,,siis unustaksin ,,vaesuse-.hakkaksin ka valetama-,,ja okey!
t
Tervishoiunõunik/ 23. jaanuar 2020, 17:07
Võib olla vastuolus Põhiseadusega.kas see on õiguskantsleri tekst,sarnaselt kõlab,et võib olla natuke rase.Kes sellisest arvamusest targemaks sai?
n
Na/ 23. jaanuar 2020, 17:01
v
Veel/ 23. jaanuar 2020, 17:00
Katile -Mart lihtsalt ei salli--,,rumalaid,,-nagu Teie paistate -olevat-!!!-naised ei puutu -asjasse-,,
j
Jah/ 23. jaanuar 2020, 18:10
ei salli, sest kardab konkurentsi, sellepärast sõimab ka pagulasi :).
1
15:00/ 23. jaanuar 2020, 18:28
ikka vastupidi Ülimadala IQ-ga mart ei salli, õigemini vihkab endast targemaid inimesi

k
Kuusik Kaasik/ 23. jaanuar 2020, 16:58
apoliitilineReffiSotsuKusekurnajaVoog lahmib siingi oma pealkirjadega. Muuseas on ta ka Helme lausutud sõnaTallinna dirigendi sõna diletandi vastu ümber valetanud
m
Maga kaineks/ 23. jaanuar 2020, 18:11
Mis see Tallinn pensioni teise sambasse puutub?
m
Miks / 23. jaanuar 2020, 16:57
arvab Mart Helme,et tal on õigus kõiki solvata? Miks lastakse ühel inimesel nii palju soppa keerata ja pärast lihtsalt veiderdades öelda,et teised said valesti aru / Soome peaministri lugu/.
k
kannatus on katkenud/ 23. jaanuar 2020, 17:20
Kas tuleb siis lubada kuritegelikul reformigrupeeringul lasta kogu eestimaad mõnitada, rahvast alandada ja hävitada?
s
23. jaanuar 2020, 17:24
Sest Ratas on nagu putin oma tooli külge klammerdunud. Nõus elu lõpuni kust pesema.
a
arvamusvabadus/ 23. jaanuar 2020, 17:32
Kes solvas, millega solvas, millist soppa keerati - rahune maha. Helme ütleski välja mida mõtles ja kui Madise võttis seda ründena, siis see ongi tema oma asi. Tegelikult ei rünnanud Helme teda vaid avaldas oma arvamust. Kas ÕK on apoliitiline ja erapooletu nagu ta ise väidab, väga raske öelda, kindel selles ei ole, asi tundub teisiti, aga see on minu arvamus.
v
Vastus/ 23. jaanuar 2020, 16:54
Katile--oskate panna-Mardile -diagnoosi-kuid millise olete ise saanud,,,tahaks ka teada?
o
Odin/ 23. jaanuar 2020, 16:51
Kui sama "erapooletu" nagu tema isa Tõnu Anton - kunagine Tartu Linna RSN TK sekretär ning EKP Tartu LK liige ja ideoloogiakomisjoni esimees, kes potsatas hiljem riigikohtuniku tooli - siis on ka tõesti arudaadav, keda tema "erapooletus" teenib.
k
Kuusik Kaasik/ 23. jaanuar 2020, 17:30
midagi sarnast pasaran sm. Ansipiga. Ülle Anton on hea tuttav kersti Talvikuga. võib olla olid nad isegi koos ja kordamööda ka Volga roolis
k
Kuidas/ 23. jaanuar 2020, 16:51
need "l o llid" inimesed enne neid sambaid ära oskasid elada?
j
23. jaanuar 2020, 16:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to-jagan/ 23. jaanuar 2020, 17:20
miks sa valetad?? kas see mida ta praegu tegi oli erapooletu???
õ
õpetaja/ 23. jaanuar 2020, 17:23
Aga mida sa jagad kui isegi liita-lahutada ei oska?
v
veteran/ 23. jaanuar 2020, 16:47
Ei tea mida asja suunatakse sinna moderniseerimisele kõik kommentaarid kus pisutki opositsioonivastast teksti?
s
23. jaanuar 2020, 17:26
Sellepärast, et sa ei oska argumenteerida, vaid lihtsalt sõimad nagu sinu iidol Helme.
p
P.tsepp/ 23. jaanuar 2020, 16:46
Ülle on siiski naine...kuidas ta julges öelda nii...jumaljumal küll
s
23. jaanuar 2020, 17:01
selle põhjal võiks Kaja nüüd umbusalduse algatada
a
arst/ 23. jaanuar 2020, 17:24

v
veteran/ 23. jaanuar 2020, 16:44
Tasub ikka Helmet uskuda, see eit on na kaval kui vihmauss!
m
Mida sa usud,/ 23. jaanuar 2020, 18:15
kui Helme ütleb pärast, et said temast valesti aru :).
k
23. jaanuar 2020, 16:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
MART POLE NAISTELE KUNAGI VAENLANE/ 23. jaanuar 2020, 17:12
KUULE KATIKE :::: HELMEL ON KA NAISED JA OMA NAINE KA ,,, MART ON TUBLI PEREKONNA INIMENE JA ÕIGE EESTI MEES..
a
aga ukraina keeles/ 23. jaanuar 2020, 17:13
on naine ikka naine,kuid mees on tõlkes INIMENE,paneb mõtlema.
h
23. jaanuar 2020, 16:40
Helme unistab vist ainuvõimust.Tema tahtmise järgi peab olema kõik.Hale mehike,kui Ratast ei ole siis räuskab täiega.Muidu suu kinni.Võim ikka lööb aegajalt pähe.
S
./ 23. jaanuar 2020, 17:18
Sulle jälle kollane vedelik.
k
23. jaanuar 2020, 17:27
Kollane vedelik on kaabude teema. Ratas peseb pidevalt.
l
lisan/ 23. jaanuar 2020, 16:39
Poliitiline nn eliit on ületanud head tava, ja ulub vale puu all... Mõistus on valitsemisihas kaduma läinud - õiguskantsler täidab oma põhiõiguslikku ülesannet, mille kirjalikult on sätestanud Riigikogu. Poliitline tahe ei ületa Põhiseaduses sätestatut! Tehkem kaasus omale selgeks...
e
Erapooletu/ 23. jaanuar 2020, 16:34
Sama erapooletu kui koer ükskõikne lihatüki suhtes? Mida häma!
m
23. jaanuar 2020, 16:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
Helmel on kompleksid/ 23. jaanuar 2020, 16:39
Ründab pidevalt naisi ja ärpleb, kui hea kakleja ta on. Soomlaste diagnoos: Eestis võib i.d.i.o.o.d.ist saada siseminister.
h
hea/ 23. jaanuar 2020, 16:46
et sina siis minister ei ole.
s
See/ 23. jaanuar 2020, 16:29
Madise,,vist on hakanud,,-tegema,,poliitilisi avaldusi-mida ei tohiks teha--huvitav....kes survestab -ministri prouat--?
e
ei usu erapooletust/ 23. jaanuar 2020, 16:28
Kommaan (prantsuse k. Comment) on üliõpilasorganisatsioonides valitsev kindel kord, mis tugineb peale kirjutatud kodukorra veel traditsioonidele ja uusustele, s. t. põlvest põlve edasikantavaile kommetele, mis aastakümnete jooksul enamasti sugugi ei muutu.

e
ei ole olemas poliitiliselt erapoolikut riigiametnikku/ 23. jaanuar 2020, 16:26
alati tuleb valida kasulik pool,sest siis peale selle kõrge ametikohal oldud aja lõppu saab jälle uue riiklikult kõrge ametikoha.
e
erapooletu ametnik/ 23. jaanuar 2020, 17:39
Õige, ei ole olemas erapoolikut ega apoliitilist ametnikku, alles hiljuti veendusime selles, kui erapooletu kantsler Lemetti meil oli. See on ainult jutt, aga Perlingule pandi sulg sappa, ka oli oma arust "apoliitiline" ametnik.
a
23. jaanuar 2020, 16:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kunagi asjatas valitsuses vist keegi Hänni nimeline/ 23. jaanuar 2020, 16:53
Ka sellega juhtus ikka nii , et enne tegi ja siis seletas, et tema olla hoopis teisiti mõelnud.
J
./ 23. jaanuar 2020, 16:23
Järgmine täiesti apoliitiline Viimsi vallavanem?
a
atsik/ 23. jaanuar 2020, 16:22
minu jaoks on ekrest niipalju kasu et tänu neile näen nüüd mis ühiskonnas tegelikult toimub...maskid langevad järjest
k
Kaabude maskid on langenud/ 23. jaanuar 2020, 16:29
Rahvuslaste maski taha peidavad ennast kremlimeelsed mark.sis.tid ja pankrotimeistrid.
m
Margus/ 23. jaanuar 2020, 16:20
Pangad on selle inimese ka oma vankri rakendanud. Saad kokku 20000 eurot, siis pensionile, hakkad saama 35 eurot kuus, aga sinu raha enam ei kasva vaid kaotab koguaeg väärtust. Isegi elad nii kaua, et saad kõik oma raha kätte, siis pensioni lõpus ei ole sellel 35 eurol enam väärtust.
m
Margus/ 23. jaanuar 2020, 16:19
Pangad on selle inimese ka oma vankri rakendanud. Ma ei saa lihtsalt aru miks sellised inimesed peavad meid nii lollideks, et me ei oska rahaga midagi teha. Kas nad arvavad, et pensionil olles on tore saada 20 eurot kuus ja siis surra enne kui oled oma rahast pooltki saanud. Lisaks keerutab pank ju sinu raha edasi, aga sina sealt kahjuks ei saa enam sentigi. Saad kokku 20000 eurot, siis pensionile, hakkad saama 35 eurot kuus, aga sinu raha enam ei kasva vaid kaotab koguaeg väärtust. Isegi elad nii kaua, et saad kõik oma raha kätte, siis pensioni lõpus ei ole sellel 35 eurol enam väärtust.
m
Margus/ 23. jaanuar 2020, 16:19
Siin ongi tegelik point milleks pangad nii väga tõmblevad ja teevad nn uuringuid, mis tegelikult ei ole üldse nende tööpõld.
r
23. jaanuar 2020, 16:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
r
rolfile/ 23. jaanuar 2020, 16:24
Loodan,et sina oled puhas läbi ja lõhki

m
Miks/ 23. jaanuar 2020, 16:16
On ainult teatud tüübil vingumist, et see on kallutatud ja too teeb valesti ja ei tohi rahastada üht ja teist ehk tohiks. Ükski teine minister ei ole oln,ud selline hädapasun , tundub, et tõesti on abi vaja.
a
aga/ 23. jaanuar 2020, 16:14
see kogumispension on ise seadusevastane, ei ole algusest saadik õiglane, kus siis õiguskantsler oli
i
Indrek2/ 23. jaanuar 2020, 16:14
Enne kasvavad küll seale tiivad selga kui see tädi erapooletuks saab. Kelle leiba sööb, selle laulu laulab.
h
Hea vähemalt,/ 23. jaanuar 2020, 18:20
et sina oled erapooletu :).
o
23. jaanuar 2020, 16:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
see pole samuti normaalne/ 23. jaanuar 2020, 17:16
kui sinusugused IoIIid sünnivad.
p
parandage artikli pealkiri/ 23. jaanuar 2020, 16:11
Viljar Voog, miks te kirjutate valet artikli pealkirjas? Ise vaatasin ja kuulasin päeval otseülekannet, mingit Helme poolset ründamist õiguskantsleri suunal ei olnud. Ilmselt selline pealkiri müüb paremini ja tekitab rohkem inimeste vahel vastasseisu. Piinlik!
k
Kuusik Kaasik/ 23. jaanuar 2020, 16:45
eks reffiSotsuKusekurnajaVoog on meelega ka pealkirjas Tallinna dirigendi ja diletandi "segi ajanud"
k
Kas teie peremees/ 23. jaanuar 2020, 16:48
räägib ainult otseülekande ajal, pärast vait kui sukk?

s
23. jaanuar 2020, 16:06
See on põhiseaduse vastane kui sa ei anna oma raha võõrpankade nuumamiseks vaid tahad ise investeerida.
v
vähk/ 23. jaanuar 2020, 16:42
jääb sul veel midagi investeerida kui sambast raha kätte saad?
a
ab/ 23. jaanuar 2020, 16:04
Eesti poliitika palgi ja pinnu eripära!
m
mismoodi/ 23. jaanuar 2020, 15:52
Aga rahandusministri sekkumine siseasjadesse? Siseministri sekkumine sotsiaalministeeriumisse ja haridusministeeriumisse? Mõlema sekkumine välispoliitikasse? Õiguskantsleri töö on jälgida põhiseadusele vastavust ja põhjendas oma argumendid. Praegu loen aga emotsionaalselt ülesköetud pensionäre vahutamas ilma igasuguse mõistliku argumentatsioonita.
ä
Ära sega/ 23. jaanuar 2020, 16:03
Teiste tööd ja mõtle välja igasugu jaburdusi hjelme
t
to mismoodi / täna, 15:52/ 23. jaanuar 2020, 17:22
sa ju täitsa sassis omadega,noor ja emane oled vist.Iga Riigikogu liige võib sekkuda aga KEKA mitte.
z
zxc/ 23. jaanuar 2020, 15:42
Miks kantser vaatab kõrvale ebavõrdse kohtlemise probleemist seoses Eesti lihtööliste ja lühiajaliste võõrtööliste erinevast maksustamisest?
m
mis/ 23. jaanuar 2020, 16:50
l
l i b l e/ 23. jaanuar 2020, 17:29
aga zxc-l on õigus.Ühes Lasnamäe firmas makstakse ohollidele enam kui kohalikele.Sellise kuupalga eest,mida neile makstkse tuleb kohalikul rabada tükitöö alusel,samas tihti seda tükitööd polegi,ja ohollid ajatööga teenivad kohalikest enam.
k
kusti/ 23. jaanuar 2020, 15:42
Keegi ei rünnanud kedagi, vaid esitati lihtne ja õigustatud küsimus!?Miksõiguskantsler pole vastanud palju olulisematele küsimustele, mis puudutavad lgpdrsv või mida iganes ühingute peale, need küsimused esitati juba kuid varem, aga nüüd tuli vastus lausa puusalt? Oldi ilmselt valmistunud. Häbi!
j
23. jaanuar 2020, 15:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Tea ta midagi/ 23. jaanuar 2020, 16:05
n
Naer saalis/ 23. jaanuar 2020, 16:12
n
Nips/ 23. jaanuar 2020, 15:40
Aga mina ei taha seda tobedat pensionireformi! Ja ka minul on õigus seda õelda. Iga l.olli valimislubadust pole vaja ellu viia! Puhas poulism - jagame riigi kogutud raha laiali! Tule Ansip appi!
n
nipsukesele/ 23. jaanuar 2020, 16:29
Õige, kutsu Ansip, Rõivas ja Kaja ka appi, ehk saad abi oma hädadele. Populism ruulis reformi võimul oleku ajal ikka täiega ja rahapesust ei maksa rääkidagi. Hea, et need ajad nüüdseks möödas on.
m
Mis mõttes - jagame riigi kogutud raha laiali!/ 23. jaanuar 2020, 16:34
Et siis see, et riik kogus raha maksumaksjatelt ja andis selle pankadele on normaalne aga anda see raha omanikele (maksumaksjatele) tagasi on ebanormaalne ja vale, vä?

e
ee/ 23. jaanuar 2020, 15:37
Mille alusel on inimesed kohustatud andma oma pensionirahad pankadele ja mille alusel nood saavad seda kasutada oma rikastumiseks? Kus on siin põhiseadus?
e
ETTEVAATUST!/ 23. jaanuar 2020, 15:37
Füüsikaõpetajad! Gravitatsiooniseadusele enam koolis viidata EI TOHI! Kool EI OLE poliitika tegemise koht! G väärtse postuleerivad tulevikus sise- ja rahandusminister.
a
Anna Liisa/ 23. jaanuar 2020, 15:35
Kas nii? poliitiliselt erapooletu nagu VILJAR VOOG?
õ
Õigus on Eestis vaba/ 23. jaanuar 2020, 15:31
Oma suuri sõnu ei ole õiguskantsler tegudes tõestanud
s
Suuri sõnu / 23. jaanuar 2020, 16:07
Ei tee mitte õiguskantsler, vaid vana kaabu
u
uku/ 23. jaanuar 2020, 16:20
Õiguskantsler ei ole käinud tänaval kaklemas ja ilmselt ei lähe ka. Ehk siis kaabudele ei suuda Madise mitte midagi tõestada.
l
23. jaanuar 2020, 15:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
sama õigus/ 23. jaanuar 2020, 15:41
Mis õigus on Kaljulaidil ilma kohtuotsuseta kodanikke rünnata ja laimata?
l
lõpeta ka ära, liIIa!/ 23. jaanuar 2020, 15:44
mis õigus on ühel h0m0l teisi jobudeks sõimata?
i
igaühel on õigus oma arvamusele/ 23. jaanuar 2020, 16:08
Kes keda ründas? Kas oma arvamust enam ei võigi välja öelda, siis on kohe ründamine,kui ei sobi kokku õiguskantsleri arvamusega. Helme õigesti küsis ja avaldas ka oma arvamuse. Sõna on ju vaba- nagu meil öeldakse.
õ
õigus oma arvamusele/ 23. jaanuar 2020, 16:38
Just selline ongi õigusriik, kus igaühel on õigus oma arvamusele ja see ka otse välja öelda. Ka Helmel on selleks täeielik õigus, meeldib see sulle või ei. Ja teiseks ei rünnanud ta õiguskantslerit, ta teata oma seisukohast tema suhtes. Et õiguskantsler peab olema apoliitiline, siis nii see välja kahjuks ei paista. Aga see on Helme isiklik arvamus ja tal ongi õigus see välja öelda.
e
eestlane/ 23. jaanuar 2020, 15:30
Kas ikka tõesti erapooletu? Muidugi tore oleks,aga kahtlused on kahjuks tekkinud. Helme ei rünnanud, vaid ütles otse välja,sest sellised kahtlused on inimestel lugedes siin kommentaare tõesti tekkinud. Minister julges küsida ja öelda välja oma arvamuse.
m
Mõnel / 23. jaanuar 2020, 16:09
On alati kahtlused, see on juba foobia ja väga süvenenud, varsti kui lind lendab väga lähedalt väidab hjelme, et teda ründab õiguskantsler.
k
Kes minister ?/ 23. jaanuar 2020, 16:13
õ
Õiguskantsler kes ei kaitse põhiseadust./ 23. jaanuar 2020, 15:28
Helme ei rünnanud vaid rääkis sulaselget tõde. Kõik liberaalid on asunud väevõimuga kaitsma inimesi , nende endi tahte vastaselt ja eesmärk on ikka see et kodaniku viimanegi sent peab bankurite taskusse saama, loll inimene ei tohi raha omada.
v
Võta oma raha/ 23. jaanuar 2020, 16:09
Sealt pangaat ja ära vigise
t
Tõde on see,/ 23. jaanuar 2020, 16:56
et praegune koalitsioon kavatseb röö'vida praegusi pensionäre, andes praeguste pensionäride raha 2/3 ulatuses teise sambasse ja need töölised saavad lisaks oma palgale, selle võõra raha välja võtta.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee