Poliitika

Kaia Iva lahkus protestiks pensionireformi vastu erakonnast Isamaa

Toimetas Triinu Laan, 3. jaanuar 2020, 14:17

368 KOMMENTAARI

j
jälle imelik/ 28. jaanuar 2020, 12:27
ekre oli peale seda kohe kaks iva üles leidnud apteekide reformidest
k
Kahepalgelisuse tipp/ 6. jaanuar 2020, 15:41
pensionireform oli isamaa peamine valimislubadus ja Ival kõlbas valimistel kandideerida küll
n
naer/ 6. jaanuar 2020, 12:17
kaia iva unustas ära, et oli sots-kaitse ministrina ajakirjanduse jaoks pigem negatiivse märgiga tegelane, kes nende probleemidega pigem hakkama ei saanud
k
kooselu/ 6. jaanuar 2020, 11:56
erakonnad meil kui pajapõhjad,enne valimisi lüüakse veidi läikima,aga ühed mustad kõik lõpuks
k
Käsi/ 6. jaanuar 2020, 11:47
Vaesed inimesed- laisad inimesed eluajal poe taga pöidlaid keerutanud nüüd siis riik aidaku
m
Musi/ 6. jaanuar 2020, 02:12
IRL isamaa ja respublica liit, Need tuleks kõikk minema peksta
p
Peeter/ 6. jaanuar 2020, 02:10
Eesti riik võiks natukene rohkem kodutute inimeste peale mõelda ja vaeste peale Sest nemad vaja kõige rohkem abi ja toetust Aga eesti riik ja poliitikud ei näe seda et neil pohhkui Naad mõtlevad ainult enda peale et mis vaeste peale

j
Jaanus/ 6. jaanuar 2020, 02:07
Ja mis puutub eelmisse presitenti Ilvesse ega too samuti ei hoolinud eesti riigist ei eesti rahvast Et too täitis oma kõhtu ainult rahaga Ta isegi vaestest inimestest ei hoolinud Eesti riik ei näe kuidas inimesed kannatavad nälga ja rahapuuduses
k
Kalle/ 6. jaanuar 2020, 02:03
Eesti riig läheb igaastaga aina halvemaks et meie poliitikud ei oska eesti riigis tööd teha et ainult täidavad oma raha kotte
m
Mutt/ 6. jaanuar 2020, 02:01
See kaja kallas mart helme jüri ratas ja taavi rõivas minema peksta Naad ei hooli eeti riigist ültse et ainult hoolivad sellest kuidas omale raha kotti täita Kõikk poliitikud tuleb minema peksta ja puhas töö teha Sest eesti poliitikud ei hooli vaestest inimestest Sellist eesti riigi tahtsime
m
Mati/ 6. jaanuar 2020, 01:57
Riigi poliitikud kõikk valetajad ja pätid Ainult topivad raha oma taskusse Ja vaestest ei hooli naad karvavõrtki
m
Mati/ 6. jaanuar 2020, 01:54
Kas sellist eesti riiki tahtsime Ja mis puutub riigi kogulasi et need viimased pätid ja vargad et panevad raha oma tasku ja vaestest inimestest hooli naad ültse See kaja kallas ja mart helme ja jüri ratas minema peksta naad pänevad eesti riigi nii ära
e
eripensionär/ 5. jaanuar 2020, 11:32
https://valdekseeder.blogspot.com/2019/08/riik-kuhveldab-ii-sambaga.html?fbclid=IwAR3BZ_cDcgiQKCAcCVsPKPYfcjH_nmIC0tXxY_ZtGf1pfkL0tAcD1LuGJlU
i
4. jaanuar 2020, 22:30
Imelik inimene, pensionoreform oligi ju Isamaa lubadus, mida ta siis nii kaua mõtles.
j
Jäätegi siin oma reforme parandama ja võitlema?/ 5. jaanuar 2020, 23:01
Võidelge kõigepealt vaesuse vastu!

m
Maali maakas/ 4. jaanuar 2020, 20:04
Iva oleks pidanu ka Ladönskaja kaasa kutsuma.Oleks saanud Isamaa puhtamaks.
k
kiisuke mäu/ 4. jaanuar 2020, 19:58
mine jooksuga ja üldse võid minema minna, kui mina sinu poole pöördusin abi saama, ei suvatsenud sa üldse mu kirjale vastatagi, mitu aega hiljem suvatsesid oma sõrmekesed trükkima panna ja teatasid et ei ole huvitatud. Mis poliitik sa oled kui rahva mured sulle korda ei lähe
l
Lihtsalt/ 5. jaanuar 2020, 00:13
e
erakond/ 4. jaanuar 2020, 19:40
Head teed, aga võiks ka Ladõnskaja kaasa võtta. Ta on ikka täiesti vales erakonnas, sotsid ootavad juba.
i
Iva/ 4. jaanuar 2020, 18:46
võta Laada kaasa ja minge sotside ridadesse.!!! Minu arvamus.
a
Aga/ 4. jaanuar 2020, 16:42
Ladonskaja hääletab ka pidevalt sovetside poolt !
n
Nojah/ 4. jaanuar 2020, 16:40
Sojets ide ridadesse minek...!
i
Isamaa/ 4. jaanuar 2020, 16:30
j
Juku/ 4. jaanuar 2020, 16:27
m
Mõtleme veel/ 6. jaanuar 2020, 12:34
Isamaa on ammu oma näo kaotanud ja põhimõtted reetnud.

j
Juku/ 4. jaanuar 2020, 16:26
Ivanka reetis Isamaa oleks võinuks ka Ladõnska ka kaasa võtta !
s
Sel/ 4. jaanuar 2020, 16:18
Ivankal olid tõesti pikad juhtmed !
p
Pensionihaldurid/ 4. jaanuar 2020, 16:15
said palka fondide arvelt aga tööd tegid samal ajal rahapesu alal !
s
Sikutaja/ 4. jaanuar 2020, 16:10
sikutas Iva nka sotside sõiduvette !
e
ex/ 6. jaanuar 2020, 13:23
sikutaja näi.tas oma kes.kmist sõrme, ja see oli vaid ne.ile tea.da värk
a
Ai-vai!/ 4. jaanuar 2020, 13:31
Kui mina ei saa,seda ,mida mina tahan,siis mina lähen teise liivakasti.Minge ,minge rahuga,Kaiakene. Iga inimene võib ikka ise oma investeeringute üle otsustada.Ei pea tõesti keegi, oma sissetulekutest , pururikkaid pankureid toetama. See on Isamaalt väga õige ettepanek.
v
vasja/ 4. jaanuar 2020, 11:32
Minu teada on IRL isamaa ja respublica liit. Kui ta isamaast lahkus, siis respublicasse jäi ta ju alles...
k
4. jaanuar 2020, 11:27
kui tema arvates ei tohi inimene ise oma raha üle otsustada, siis polegi tema koht ei erakonnas ega üldse poliitikas...

e
eks/ 4. jaanuar 2020, 10:23
vihane,et ei saanud riigikogusse.Ministrina ei täitnud ta ühtki lubadust,ainult segas sogast vett.Aga lubadused olid suured.
h
head nopped/ 4. jaanuar 2020, 10:13
Tublid naised eile, 14:27 Juba teine naine poliitikas, kellel on selgroogu, mida on vähestel meestel. Tuleb jääda iseendaks ja kindlaks oma tõekspidamistele. Tublid olete Viktoria, Kaia ja Raimond! Kui vaid teiesuguseid oleks rohkem! Irw/ täna, 14:23 IsamaaReeturiteLiidu lõpp ei ole enam kaugel ja siis on ometigika EKREIKKE lõpp! Tubli Kaia ! eile, 18:59 Selgrooga naine, teb, mida mõtleb ja ütleb, oleks ka mõnel toolil istujal selist sisukust toolist lahti lasta nähes käru kraavi poole veeremas. eile, 18:58 Ainult ajupestutele on II sammas pärisorjus. Helme ja Seeder ju tublid ajupesijad.
h
head nopped/ 4. jaanuar 2020, 10:00
Iva on väärikas naine eile, 18:00 Isamaa on ekrestunud, targemad ja väärikamad lahkuvad erakonnast isamaamüüjad eile, 17:38 Isamaa võitleb koos kremlimeelsete keskerakonna ja ekrega vene koolide säiltamise eest ja eestikeelsele haridusele ülemineku vastu. eile, 16:27 "Tänu" isamaamüüjate selgrootusele ongi meli selline skisofreeniline valitsus. tubli eile, 18:08 Tubli,hakkavad önneks ka seal aru saama,kuidas me kolinal vaesusse veereme,tänu vaid suuga tööd tegevale kolmikule,kes juba tegelevad valimistega,kohutav
k
kokkuvõtlikult: ir.l.itsid e Isamaa (pt.ü.i!) on p.o.l.i.it.p.r.o.s.t.i.t.u.u.d.i.d!/ 4. jaanuar 2020, 10:29
b
buratino/ 4. jaanuar 2020, 09:46
Hale nali, pankurid kasvatavad minu rahaga mulle rahaga, kas te tõesti usute seda. Tagavad kindlustunde kui pensionile lähen, soe jutt.
s
Selle rahaga/ 4. jaanuar 2020, 14:20
Nad kindlustavad enast ja kohe praegu,ei hakka nad pensionipõlve ootama.Siis on raha väärtus juba ammu ei tealus.
m
maali/ 4. jaanuar 2020, 09:40
oligi aeg saada lahti nn"poliitikust"
s
sass/ 4. jaanuar 2020, 08:53
Järgmine poliitik, kes on seb ja swed pankurite taskus.
t
4. jaanuar 2020, 09:35
Tubli naine, kes seisab oma arvamuse eest. Ja kui partei on nii jäärapäiselt rumal, tulebki sealt lahkuda. Ega nad valimiskünnist enam ei ületa.
m
ministriks/ 4. jaanuar 2020, 08:06
oleku ajal lubas väga palju,köik jäi tegemata.3 tööaasta eest 1 tööaasta,haiged ja pensionärid pidid saama abirahasid valdadest jne. aga tegusid ei miskit,proua Iva.
n
naised võivad olla/ 4. jaanuar 2020, 08:46
vastutustundlikud ja töökad juhid , aga nad ei ole võimelised süsteeme muutma.
j
Juku/ 4. jaanuar 2020, 07:00
Reeturid Isamaast välja ! Mida see Lapinskaja veel ootab kuna ta visatakse välja ! Puhastused erakondades on alati reitinguid tõstnud !
v
Vabaerakond/ 4. jaanuar 2020, 09:37
Puhastused erakondades on neid ka Riigikogu ukse taha jätnud.

i
iva leidis iva/ 4. jaanuar 2020, 05:28
p
Pseudolärm/ 4. jaanuar 2020, 04:27
Milleks pidevalt probleemitseda vaesuse jagamise üle kui samal ajal viivad võõrpangad suurema osa meie pensionirahast Skandinaaviasse.
t
tegelikult/ 4. jaanuar 2020, 09:39
Tänu sellele, et pensioniraha on investeeritud Skandinaavias, mitte Eestis oligi eelmise aasta tootlus 25%.
k
Kena küll/ 4. jaanuar 2020, 11:47
...kui fondide haldurid on teeninud rohkem, kui raha paigutajad!?
m
Minu nimi ei anna Teile teada midagi aga minu arvamus on,et/ 4. jaanuar 2020, 03:02
kõik hädad ja viletsus saab alguse sotsidest.
o
4. jaanuar 2020, 08:03
oi, jälle midagi uut. Et seekord siis kõikides maailmahädades süüdi sotsid, tavaliselt ikka ju RE?
j
jaamaülem/ 4. jaanuar 2020, 01:38
h
Huvitav/ 4. jaanuar 2020, 00:44
kui keegi helmetest lahkuks e.k.r.e.st,kas siin oleks ka kommid,et oligi teine natike sotsiks muutunud?
i
irw/ 4. jaanuar 2020, 08:06
irw, no ongi ju sots ... äärmisel juhul gruz 200 .... pärit respublicast ja isamaa pole ta kunagi olnud.
m
4. jaanuar 2020, 09:41
Mark.sis.tist sotsiks ju lühike maa. Helme ju tsiteerib siiamaani oma iidolit Leninit, kes oli sotsialistlilu revolutsiooni eestvedaja.
t
4. jaanuar 2020, 00:07
Tule mulle pensioni sambaks,ootan!
e
4. jaanuar 2020, 08:04
ei tule, sest sa oled kirjaoskamatu.
j
Jauram/ 3. jaanuar 2020, 23:55
Ma arvan, et Isamaa vaid võidab tema lahkumisest. See tädi on pigem sots.
a
Andrus Kuzmin/ 3. jaanuar 2020, 23:20
vaevalt et see protest oli. Näis kuhu tal nüüd kinnisvara tekkib jne.

o
Oeh/ 3. jaanuar 2020, 23:20
Õnneks on ka tõelisi riigimehi
t
tegelt/ 3. jaanuar 2020, 23:06
inimese vaba otsus. Teistel pole siin midagi ei kiibitseda ega kahjurõõmustada. Kuidagi liiga palju on neid ekernautide poole kaldu klakööre tekkinud, nagu möödunud sajand viiekümnendad oleks tagasi
k
kas refid maksid ta kinni!!! / 4. jaanuar 2020, 07:21
p
3. jaanuar 2020, 22:58
Põrgusse tema! Ta nagu nii midagi ei tooda ainult kahjumit!
s
Samastan/ 3. jaanuar 2020, 22:51
Simmiga ja eales selliseid ei vali.
p
4. jaanuar 2020, 08:05
m
Miks panna lapsed vene lasteaeda./ 3. jaanuar 2020, 22:47
TEGELIKULT vene lapsed eesti lasteaeda.ja kasvatajateks eestlased ,mitte umbkeelsed vene lased.Ikka ja jääle ei osata sünnimaa keelt.
2
21:47 ekretöll jää teemasse/ 4. jaanuar 2020, 09:42
o
ole/ 3. jaanuar 2020, 22:25
Ühesõnaga - läks pensionile? Puhaku rahus.
j
Jah/ 3. jaanuar 2020, 22:21

n
no/ 3. jaanuar 2020, 21:51
no lahkugu ka poliitikast ja riigikogust sel juhul
g
Gunnar Stahl/ 3. jaanuar 2020, 21:41
Väga tore et lahkus, iseloomult sarnane, nagu sotsist Sahkna. Veel võiks minna Ladõnskaja ja Saar, siis võiks seda erakonda tunduvalt tõsiseltvõetavamana võtta.
h
hf/ 3. jaanuar 2020, 22:41
s
4. jaanuar 2020, 08:09
sind, Stahl, ei saa ju ka tõsiselt võtta kui sa, targutama tulles, ei tea sedagi, millisesse erakonda keegi kuulub.
g
Gunnar Stahl/ 4. jaanuar 2020, 13:42
Pidasin silmas Saaremäed, aga kuna on ka näitleja nagu Saar ja muidu punaste vaadetega, siis ei ole vist nime eksimisel väga suusr viga.
r
reeturlus/ 3. jaanuar 2020, 21:38
karta on, et see naine ronib reffi
l
3. jaanuar 2020, 21:40
Loomulikult sest tema väärtpaberid langevad ja ta oligi REF erakonna käpiknukk!
l
Las see kaia lahkus! Tema oleks esimene kes laeva põhja laseks kui talle päästeparvele koht tehakse!/ 3. jaanuar 2020, 21:36
Aru ei saanud et see vabastati mitte ei kaotatud! Kõik kes soovivad võivad edasi maksta 50€ ja pensionipäevadel saavad ainult tagasi 9€. See võeti kohustuslikusena ära!
v
Vanaisa/ 3. jaanuar 2020, 21:22
Naised kööki ja ongi õhk puhas.Naise pärast me virelemegi siis maa peal.
k
3. jaanuar 2020, 21:20
a
Absoluutselt ei saa aru/ 3. jaanuar 2020, 21:06
Mis on pensionireformis halba? Selgitage mulle,kes teistpidi arvavad! Need,kes ei tea,mida teha,jätavad oma raha edasi tiksuma,nii lihtne see ongi.Mina kuulun nende hulka,kes raha välja võtavad.Olen aru saanud,et isegi pannes panka hoiuseintresse teenima,võidan ma rohkem,kui praegune tootlikus ja kindlustusehaldurid selle röövivad.Lihtne näide oma vanaonust.Talle arvestati eeldatavad eluaastad ja maksti iga kuu 15 eurot teise samba arvelt.Sorry,aga ta jõudis sinna maksta ligi 20 000 eurot Lihtsalt kindlustusfirma võtab haldamise eest hiigelsummasid.Niiet Kaia Iva lahkumise taga on midagi muud.
m
mis on halba/ 3. jaanuar 2020, 23:02
Oled sa näinud, et mõnda panka v fondi saab rahumeeli, ilma kahjuta, lammutada? Teiseks, kus on need rahandusteadlased, kes selle lammutamise välja mõtlesid ja kui neid pole, siis partei tagakambris, koos pankuriga välja hautud plaan on iks veidramast veidram.

p
pakuks.../ 3. jaanuar 2020, 20:40
v
Valija./ 3. jaanuar 2020, 20:36
Aga valimislubadus, et Isamaa teeb pensionireformi ja teine sammas vabaks? Olid ju ise ka selles erakonnas? Mis seal erakonnas küll toimub?
i
II valija/ 3. jaanuar 2020, 22:47
Võibolla nii nõrk inimene, et laskis ennast kuidagi mõjutada. Tegelikult pole tal sellest sambast ei külma ega kuuma, tema pension sellest nüüd küll ei olene. Ja mingit juttu , et inimeste pärast tunneb muret, küll ei usu. Siin paistab tõesti, et valimislubadus ei loe.
v
vist/ 3. jaanuar 2020, 23:03
partei on kaaperdatud? Tegelt võiksid kaaperdajad ekresse üle hüpata ja oleks jälle rahu maa peal
e
eimuretmiskit/ 3. jaanuar 2020, 20:26
Palju õnne,Isamaa sai puhtamaks!
p
parastan/ 3. jaanuar 2020, 20:03
Head teed ja loodame, et seda tädikest enam kuskil näha ja kuulda poleks. Sotsiaalminister kes peaks seisma rahva eest seisab pankurite eest ja võitleb pensionireformi vastu. Tule taevas appi. Eks ta oli kellegi poolt tõenäolsielt ilusti makstud. Õnneks oli rhavas ja ka irl sellest tühikargajast aru saanud. 1 rahvas ei avlinud teda juba viimased 10 aastat ja riigikogus sooja kohta pole olnud juba teist korda. Parrtei bossid hoidsid ka suukorvi tal peas. vaene türi rahvas. see hakkab nagu jänese laines viismis tõenäoliselt türil märatsema ja oma tarkust / õigust taga ajama
a
3. jaanuar 2020, 20:01
a
Arvan/ 3. jaanuar 2020, 20:00
Niikaua kui poliitikas on naisi, kel süda sees ja lööb nagu vaja, ei ole veel kõik kadunud.
n
naised peaksid mujal olema/ 3. jaanuar 2020, 21:11
v
Väidan/ 3. jaanuar 2020, 22:22
Ega ikka kõigil poliitnaistel süda pankuritega sünkroonis ei pea lööma, et Eestit päästa.
v
Vanaisa/ 3. jaanuar 2020, 22:42
Naine laevas laev põhjas
t
Tubli Kaia !/ 3. jaanuar 2020, 19:59
Selgrooga naine, teb, mida mõtleb ja ütleb, oleks ka mõnel toolil istujal selist sisukust toolist lahti lasta nähes käru kraavi poole veeremas.
s
SELLISED/ 3. jaanuar 2020, 20:08
loodavad, et teised teevad nende tahtmise järgi, ja kui mitte,valib lihtsama tee ja laseb varvast. On see siis poliitik ja erakonna vääriline.Usun, et sellised ei sobigi poliitikasse. Kui ei saa, mida tahab, läheb ära.

o
Odin/ 3. jaanuar 2020, 19:49
Eriti hea uudis oleks olnud kui sõbranna Latõnskaja-Kubitsa ka kaasa oleks võtnud.
t
to-odin/ 3. jaanuar 2020, 20:05
tuleb ka Latõnskaja-Kubitsa aeg. nii nagu selle kaljuranna poiskese. teevad valesid panuseid , et oma hinda tõsta. eks oravakesed ikka ta vastu võtavad, aga ei midagi enamat. reetureid ei salli keegi
n
Näete, kui õnnelik/ 3. jaanuar 2020, 19:45
pildil, ma ka rõõmustaks, kui saaks si..ta seest välja.
n
Neeme/ 4. jaanuar 2020, 13:22
Miks ta siis sinna ronis? Sai nüüd siis si..st välja? Ei hulemasse si..sse.
p
penskar/ 3. jaanuar 2020, 19:44
Kas ei olnud mitte Iva see, kes pensjonäridele tulumaksu väänas ja raadios hiljem lubas heameelega selgitada kuidas nüüd rohkem kätte jääb? Keda kuradit see tädi teenib?
p
pole kõige suurem kaotus ning pigem tuleb kasuks Eesti riigile./ 3. jaanuar 2020, 19:43
m
mõtlik/ 3. jaanuar 2020, 19:47
ega ole jah, aga kui sind mõnda erakonda vastu võetaks, siis see oleks tõesti Eestile juba korvamatu kahju.
j
Jüri/ 3. jaanuar 2020, 19:38
Riigikokku saamiseks kõlbas see loosung küll. Kas ta tõesti varem aru ei saanud? Lõhnab valijate petmise järele ja seega oleks aus ka riigikogust tagasi astuda.
t
To Jüri/ 3. jaanuar 2020, 19:48
Pettis ka Jüri Ratas kui lubas, et ekrega ei liitu, lubas pensionitõusu ja teab veel mida, aga ikka hoiab toolist kinni. Mis kostad ?
j
Jüri/ 3. jaanuar 2020, 20:29
to Jüri Loe teinekord vähemalt artikli pealkirja , saaksid teada, kellest räägitakse...
k
Kui/ 3. jaanuar 2020, 19:27
keegi on pärisorjuse kaotamise vastu siis peab ikka küll peast sots olema
a
3. jaanuar 2020, 19:58
Ainult ajupestutele on II sammas pärisorjus. Helme ja Seeder ju tublid ajupesijad.
m
3. jaanuar 2020, 19:18
Miks osad poliitikud ja pankurid selle vastu on , et rahvas saaks OMA RAHA üle ise otsustada, rahvas on ise selle raha sinna kogunud raske tööga.
k
kapo/ 3. jaanuar 2020, 19:35
Sest osad pankurid saavad selle raha liigutamise pealt korralikult teenida ja osad poliitikud saavad siis nendesamade pankurite käest kilekotis...
.
./ 3. jaanuar 2020, 23:20
.... paljud kõrgepalgalised poliitikud ongi sellepärast vastu, nende sissetulek on suur ja kõrgepalgalistele maksab riik lisaks 4% meie I samba arvelt. Saab ju korralik summa olema. Loomulikult teeb neil meele kurvaks, et sammaks vabaks lastakse. Min.palga ja keskm. palga saajate jaoks on see II sammas mõttetu.
m
Miks ja miks/ 4. jaanuar 2020, 14:28
Ikkawww sellepärast ,et nad tahavad ise rahva pensioniraha ära kasutada,enne kui inflatsioon selle ära sööb

l
Lätlane / 3. jaanuar 2020, 19:13
Kaial tuli kurivaim peale. Peaks öösel kyynla kirikusse viima ja pyhakirja lugema. Ehk läheb veel yle.
t
tubli/ 3. jaanuar 2020, 19:08
Tubli,hakkavad önneks ka seal aru saama,kuidas me kolinal vaesusse veereme,tänu vaid suuga tööd tegevale kolmikule,kes juba tegelevad valimistega,kohutav
i
Iva on väärikas naine/ 3. jaanuar 2020, 19:00
Isamaa on ekrestunud, targemad ja väärikamad lahkuvad erakonnast
v
3. jaanuar 2020, 19:09
Vastupidi. Targemad jäävad ja rumalad lähevad.
t
to-iva/ 3. jaanuar 2020, 20:07
Kaiakene kas sa ise? "väärikamad" my ass
k
kuule,/ 3. jaanuar 2020, 21:36
k
3. jaanuar 2020, 18:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
To Kaia / 3. jaanuar 2020, 19:49
Ära tee välja, see ekre trollike karjub
m
mõistev Mati/ 3. jaanuar 2020, 18:56
kannatame ära ja uute valimiste saabudes Kaia riigikokku, PUNKT ning kogu moos !
a
aeg liituda/ 3. jaanuar 2020, 18:48
Isammaa on muutuses,muutunud rapituks ja sulgeteta erakonnaks
n
No sorry/ 3. jaanuar 2020, 19:39
kas Isamaa on olnud kunagi midagi muud. Varem me lihtsalt ei teadnud, see ei paistnud Savisaare destruktiivsuse tagant välja.
s
Sellesse/ 3. jaanuar 2020, 18:47
Aga sõbrannad ju keskerakonnas, kuidas nemad suhtuvad?
t
Tuult tiibadesse / 3. jaanuar 2020, 20:19
Keskerakond ja Ekre ei vaja teda, reeturit, kes petab pensionäre

n
Neeme/ 3. jaanuar 2020, 18:38
Mõtles, et pensionäärid saavad sammast kogudes rikkaks. Ei saa, on nad praegu vaesed ja on ka pärast. Votttttt.
p
pragma/ 3. jaanuar 2020, 18:35
see mõttetu pensionireform on küll kõige väiksema asi.. küll on aga isamaa kaotanud kõik, mis defineerib isamaa.. kesikutest venestajatel lastakse rahuliku südamega eesti koolisüsteemi najal edasi parasiteerida..
i
isamaamüüjad/ 3. jaanuar 2020, 18:38
Isamaa võitleb koos kremlimeelsete keskerakonna ja ekrega vene koolide säiltamise eest ja eestikeelsele haridusele ülemineku vastu.
K
./ 3. jaanuar 2020, 23:26
Küsiks, miks selle 17 aastaga ei viidud haridussüsteemi eesti keelseks? Oli ju aega küll. Nüüd nõutakse, et selle 8-9 kuuga kõik ära tehtaks. Küll jõutakse. Tegelikult tulekski see asi tõesti uuesti ette võtta ja ära teha.
o
olee/ 3. jaanuar 2020, 18:35
Nüüd siis alles jõudis kohale tädile. Sellest on räägitud peaaegu aasta ja nüüd alles reageerib. Sihukesi uimaseid polegi vaja, võiks üldse minema minna. Ja mida ta üldse arvab, et see tema lahkumine muudab midagi või? Kus ta siis oli kui koalitsooni lepingut tehti? Või kui valimis lubadus anti? Nüüd siis tuli siia mingit jama ajama. Kuule hallo tädi, keegi sind taga igatsema ei hakka, mine ära jah! Head teed!
u
ui/ 3. jaanuar 2020, 18:27
Nüüd siis alles jõudis kohale tädile. Sellest on räägitud peaaegu aasta ja nüüd alles reageerib. Sihukesi uimaseid polegi vaja, võiks üldse minema minna. Head teed!
j
ja nii nagu kohale jõudis/ 3. jaanuar 2020, 18:33
o
olee/ 3. jaanuar 2020, 18:26
Nüüd siis alles jõudis kohale mutile. Sellest on räägitud peaaegu aasta ja nüüd alles reageerib. Sihukesi uimaseid polegi vaja, võiks üldse minema minna. Head teed!
k
kas grammofoni/ 3. jaanuar 2020, 19:49
l
linnuke/ 3. jaanuar 2020, 18:20
Ega teda keegi taga nutma ei hakka.
t
tuvi/ 3. jaanuar 2020, 18:35
ja sinu puhul loomulikult hakkaks terve riigikogu nutma kui sa sinna pääseks.
p
pragma/ 3. jaanuar 2020, 18:36
õ
õhumüüja/ 3. jaanuar 2020, 18:13
kui fondides raha ei ole siis eiole neid olemas,õhk täidab kooslust
t
tegelikult/ 3. jaanuar 2020, 18:41
Pensionifondide eelmise aasta tootlus oli 25 %. Ainult rumalad , nagu Seeder ei saa sellest osa.
o
on/ 3. jaanuar 2020, 19:13
tootlus väljamaale olnud kõrgem alati kui meil see 0,8 prossu mis ei suurenda meie majandust ega ole ka pensionärile abiks- fondihaldurite tasud söövad meil tootluse miinusesse.tegelikult kajastab rootsi tootlust, muidugi seal ka vaja rohkem, et võidelda mustade kuritegevusega mitmetes linnades kuhu sotsid on valimatult korjanud võõraid...ristipoeg oli malmöst 20 km. kaugusel kaks nädalat ja seal lasti kolm inimest sel ajal maha, mis veel linnas toimub- sotsdemokraatia.

a
analüütik/ 3. jaanuar 2020, 18:06
Millises pangas uus töökoht saab olema.
m
Miks/ 3. jaanuar 2020, 19:51
Ta sulle peaks seda teatama ?
j
Jesper/ 3. jaanuar 2020, 18:06
n
Näed juba/ 3. jaanuar 2020, 19:52
Pildilt, et rõõmuga läheb, naeratus näol, mitte vihasena nagu ekre.
r
Radist/ 3. jaanuar 2020, 18:05
Pensionireform tähendab seda, et inimesed saavad lisaks riigipensionile soovi korral valida lisafonde. Kaia Iva läks aga selle peale niivõrd marru, et lahkus Isamaast ja liitus sotsidega. Vist rehkendas ta, et ei ela kuigi kaua.
v
valija/ 3. jaanuar 2020, 18:04
Ohhh, pole siis midagi teha, pean tema asemele astuma, seni "käisin ära", paar aastat ekres.
k
Kas/ 3. jaanuar 2020, 19:52
a
A/ 3. jaanuar 2020, 17:40
Iva mõtles ,et Isamaa viskab jälle ivake nalja, stiilis ; Partsi munad ; - aga näe , tahavadki oma valimislubadust täita ja valimislubaduste täitmine kohe mitte ess sobi mõningatele !
e
eks ole imelik/ 3. jaanuar 2020, 18:24
kogu aeg räägiti, et fondihaldajate tasud liiga suured ja raha muudkui kaob fondidest, nüüd jälle teistsugune jutt, kas peaks uskuma?

p
3. jaanuar 2020, 17:39
Pankae lobitöö käib täistuuridel. Et ei saaks kuidagi see riskivaba raha otsa.....
s
3. jaanuar 2020, 17:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mida tähendab/ 3. jaanuar 2020, 17:34
"populism"? Mis ei ole "populism"?
e
eks/ 3. jaanuar 2020, 17:48
läh.eb ak.naaluste rid.asid täie.ndama.....kui,gisel.lised ree.turid ei to.hix val.imisaja lõ.puni rahvalt raha saa.da
n
Noh/ 3. jaanuar 2020, 17:54
ükskõik mis ta vanasti tähendas, aga liberalistide suust öelduna tähendab populist poliitikuid, kes rahvast veel natukegi hoolivad.
e
eks/ täna, 17:48-le/ 3. jaanuar 2020, 18:06
Mis asja sa punktitad, mis sa selle "salakirjaga" saavutad, enamus ei suuda sind lugeda ju!?
r
Radist/ 3. jaanuar 2020, 18:31
Populism ja viimne reliikvia? Agnese küsimus, mis meist saab. Suur kiitus Kaia Ivale!Tundub, et Kaia tahab ilusam kui ta on? Näiteks puulist
h
3. jaanuar 2020, 17:28
hm,huvitav,milline partei nüüd rohkem pakkus?
k
küsimus/ 3. jaanuar 2020, 17:24
Kas Kaia Iva kuulub praegusesse riigikogu koosseisu?
t
tühi kott/ 3. jaanuar 2020, 18:32
Ei kuulu. Talle ei pakkunud partei mitte mingit kohta.
.
./ 3. jaanuar 2020, 23:34
...jääb akna alla niikauaks, kui kuhugi vastu võetakse
t
tunnustan siiralt/ 3. jaanuar 2020, 17:22
Väga tubli samm! Isamaa on olnud viimase aja suurimate lolluste taga: kodukulud alla, tasuta kõrgharidus, ennaktempos aktsiisitõus astmelise tulumaksuvabastuse katteks; selles valitsuses pensionisammaste lõhkumine (sponsori lootusetutele katteallika leidmiseks) ja apteegireformi ostetud "uttu" pööramine. IRL on praeguse populismi tipp ja selle ulluvalitsuse garant!
"
3. jaanuar 2020, 17:27
"Tänu" isamaamüüjate selgrootusele ongi meli selline skisofreeniline valitsus.
e
3. jaanuar 2020, 17:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Eleanoora/ 3. jaanuar 2020, 17:34
Kusjuures 4 meest on sellised, kes toovad raha endiste teenete eest. Kuna ma rõõmustasin neid nooremana. Ja nad pole seda unustanud. Tulevad, toovad pudeli veini ja annavad raha. Väga meeldiv kusjuures.
m
maailma vanim elulutse - prostitutsioon/ 3. jaanuar 2020, 17:35
No on asi millega uhkustada 67 aastase vanal1tsi rahakott on väga õhuke, kui sul seal midagi üldse on
m
maailma vanim eluKutse - prostitutsioon/ 3. jaanuar 2020, 17:37
e
Eleanoora / 3. jaanuar 2020, 17:39
Mingi l-iz ma ei ole. Olen lihtsalt püüdnud meesterahvaid rõõmustada kogu oma elu.
l
Lauri/ 3. jaanuar 2020, 17:42
Eleanoora on transvestiit Raido, kes teeb raha eest kõike!
e
Eleanoora/ 3. jaanuar 2020, 17:46
Ei tee kõike ja transvestiit ka ei ole. Raido ka mitte😏 Aga ma ikka teen seda, mis vaja, kui keegi puudust kannatab. See on tõsi😚
j
Jäta aadress/ 3. jaanuar 2020, 17:54
ja pane mind järjekorda, pole juba 11 aastat saanud, kuigi Timmer ennustas mulle juba ammu raju sexi, aga pole ikka veel saanud :(.
m
maailma vanim elulutse - prostitutsioon-le/ 3. jaanuar 2020, 18:07
EI OLE! Vanim on spioon!
r
Radist/ 3. jaanuar 2020, 19:03
Eleanoora, ma olen sinust veidi noorem. Aga mitte truu.
n
Nohh/ 3. jaanuar 2020, 17:21
Noh siis on meil veel üks desertöörist sots ehk siis paras paar raimond kaljulaiuga vastu voolu ujuma panna.
n
Nohh-itajale/ 3. jaanuar 2020, 17:40
aga EKREIKKED seotakse punti ja lastakse hoopis a l l a v o o l u minema

r
reede/ 3. jaanuar 2020, 17:19
Oma raha üle otsustamine on inimõigus mitte mingite hämarate fondide õigus Keegi ei sunni vägisi oma raha 2 sambast välja võtma Kiunuvad muidugi pangad Igaühe enda asi kuhu erakonda kuuluda Aga rehnutitegemise ülesanne jäägu ikkagi inimestele endile Siin kiljutakse ikka selle 7 euro pärast Olen pensionär ja tean et oli aastaid kui sentigi ei lisatud Noored peavad ikka oma peaga elama ja arvestama millest vanuigi elada Parem nõudke selle jubeda 1 aasta 3 aastaga seadusesätte tühistamist Rikkad tõllas vaesed võllas
r
Raha üle otsustamise pärast kogu see kammajaa käibki ja konflikt on/ 3. jaanuar 2020, 17:44
maailmavaateline: kas usaldada sulaseid oma raha haldamisel? Kui kalliks läheb riigile see, kui mingi osa ullikesi oma rahaga välja ei tule (jäävad enneaegu rahast ilma + vanaks, haigeks, võimetuks raha teenida)? Ja kohendan ütlust - "targad tõllas, rumalad võllas".
1
3. jaanuar 2020, 20:30
1 aasta 3 aasta eest tuleb riigikogul kohe tühistada
i
innuendo/ 3. jaanuar 2020, 17:17
nüüd, kui ivakene on lahkunud , ma isegi kaaluks vahelduse mõttes Isamaa valimist. ivakese juttu ma ei usu, kuna ta on praegu mitte keegi, siis rahahimus jookseb vanureid vast "aitama".
v
vali, vali/ 3. jaanuar 2020, 17:56
saad kaasavaraks elamisloaga Vene mafiooso.
i
3. jaanuar 2020, 17:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
Irwuska/ 3. jaanuar 2020, 17:25
Jookse nüüd irwuska ja ära tagasi vaata muidu saadakse sind kätte, sest hoopis sinu sotsliberaalidega on lõpp. Paha mõelda mis irwuskatega juhtub kui nad kinni peaks püütama.......
s
Segane lugu,/ 3. jaanuar 2020, 17:31
aga mis see EKREIKKE on?
l
läheb siis hoolekandesse/ 3. jaanuar 2020, 17:13
õigustama kallist teenust ja toetama roosasid mannasid.
k
kuku/ 3. jaanuar 2020, 17:09
l
lemps/ 3. jaanuar 2020, 16:53
see oli Kaia väga vale otsus
t
Tsensori kiuste uuesti:/ 3. jaanuar 2020, 20:14
Ro'tid põ'genevad upp'uvalt lae'valt.
k
Kuusik Kaasik/ 3. jaanuar 2020, 16:43
äh, mis sambad? suur tulevikuvisionäär on solvunud nagu 15 aastane kooliplika, et temast JÄLLE hoolimata sellest, et riigikokku ei pääsetud, ministrit taas ei tehtud nagu mõned aastad tagasi, kui koos teise SesteriNimeliseLuuseriga pukki upitati. küll Sotsid ta nüüd maast üles korjavad.
e
Ehk.../ 3. jaanuar 2020, 16:51
...jookseb nüüd kurtma refikatele või sotsidele.
m
Mingu aga/ 3. jaanuar 2020, 16:41
Saa aru inimene, igalühel peab olema õigus teha oma rahaga mida iganes ta soovib!!!!
k
kuidas see/ 3. jaanuar 2020, 17:58
ainult oma raha on, kui riik pani 2/3 juurde, mille võttis praegustelt pensionäridelt.
l
Las läheb skeemitaja / 3. jaanuar 2020, 18:25
Las läheb see rahvavastane iva, aga meie valitsus jääb ,iga töötatud aasta eest peab sama palju pensioniaastaid ka saama, aga Ansip vähendas kõik aastad miinimumpensioni jaoks, et rahvale mitte maksta
t
To kuidas see/ 4. jaanuar 2020, 14:36
Välja saab võtta ikka oma kogutud raha,riigi osa läheb riigile tagasi ja saavadkikohe pensione tõsta

s
Sõklad/ 3. jaanuar 2020, 16:36
s
sõklad ehk kremlikäsilased jäid/ 3. jaanuar 2020, 17:23
p
Paide kunn/ 3. jaanuar 2020, 16:30
1
14:30/ 3. jaanuar 2020, 17:22
Türri ekrekunn ja sina kukud porri!
t
türi elanik/ 3. jaanuar 2020, 20:10
r
Rongisõit / 3. jaanuar 2020, 20:38
Rong see sõitis tsuhh-tsuhh-tsuhh, Piilu Part oli rongijuht, kõik nad sõitsid Türile, sõitsid külla Jürile.
j
juga/ 3. jaanuar 2020, 16:29
Vähemalt astus ausalt välja, mitte ei jäänud seestpoolt õõnestama. Seal ju üks lugupeetud Riigikogu saadik, kes ei ole vist ühtegi hääletust erakonna suundade järgi hääletanud. Et ega ikka Ladõnskajast Kubitsat ei saa.
k
Kuusik Kaasik/ 3. jaanuar 2020, 17:11
see ei muuda muidugi asja, aga Iva pole isegi riigikogus. Nii "mahakäinud" on Iva
i
innuendo to juga/ 3. jaanuar 2020, 17:18
m
Maarika/ 3. jaanuar 2020, 17:28
Kubits- Ladõnskaja peaks võtma temast eeskuju. Ta ju pole ei liha ega kala oma erakonnas. Ettearvamatu isend.
k
Kas sa Ku'sik/ 3. jaanuar 2020, 18:01
oled Riigikogus või ka allakäinute hulgas, teenid raha vaid trollimisega?
m
Maarikale/ 3. jaanuar 2020, 20:20
Õige, tõelised isamaalased peavad lahkuma nende Kremli lakeide hulgast :).
m
3. jaanuar 2020, 20:42
Miks kriimsilma kommentaar kustutati
v
vänt/ 3. jaanuar 2020, 16:29
Need hädapätakad, kes kirevad oma peaaegu olematu raha üle otsustamisest, jätaksid mind külmaks, aga krt nad hakkkavad ju vanast peast elama minu laste ja lastelaste arvel.
v
Vinta-vänta/ 3. jaanuar 2020, 16:38
Kui nii räägid siis sina elad praegu praeguste penskarite arvel.
a
Ahahhh/ 3. jaanuar 2020, 16:44
Selle loogika järgi, elad sa siis ise ka Praegu penskarite arvelt.
s
Sina vänt kaaguta edasi / 3. jaanuar 2020, 18:31
Ja minu lapsed ja lapselapsed peavad ka sinusugustele tulevikus pensioni teenima.
P
./ 3. jaanuar 2020, 23:43
Praegune pensionär saaks praegu veidi rohkem, kui ei peaks maksma Sinule kantavat 2/3. Ongi vajalik vabatahtlikkus, mitte pärisorjus.
o
Oled ikka imelik vänt/ 4. jaanuar 2020, 14:40
Kui pead ennast ainsaks eestlaseks kellel on lapsed ja lapselapsed
l
Lätlane / 3. jaanuar 2020, 16:24
Vahet pole. Oled erakonnas voi padakonnas. Pesakonda enam vastu ei voeta.
v
Vanaisa/ 3. jaanuar 2020, 16:23
Naised ei sobigi poliitikasse, ega võimu juurde.
AGA meie vaesed --söögu põhku ja heina/ 3. jaanuar 2020, 16:26
SEE KAIA IVA ,,, TAHAB ISE HÄSTI ELADA ::::
e
EKREIKKE lahkus on piiritu/ 3. jaanuar 2020, 16:38
Ratas andis ju 7 eurot pensioni, millest peale maksude tasumist jääb 1.40.
m
martt/ 4. jaanuar 2020, 12:16
naised muutuvad poliitikas tõesti koledaks.Vaata või seda malbet endist naisministrit kes keskmist näppu viibitab.Sikkut vist nimeks.
i
Irw/ 3. jaanuar 2020, 16:23
IsamaaReeturiteLiidu lõpp ei ole enam kaugel
e
3. jaanuar 2020, 16:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
Nohh/ 3. jaanuar 2020, 17:28
Kust see terve mõistus tuleb kui peas on sotsiaaldemokraatlik kasvaja???
k
kes/ 3. jaanuar 2020, 17:53
a
Annab ikka olla / 3. jaanuar 2020, 18:40
Ja tahtis sinu kõik pensionisambad ka alla neelata, sinul ei ole nii palju mõistust, et aru saada, et kui pensioni hakkad saama, siis sinu sambast eraldatud raha, mida sulle igakuiselt lisaks makstakse, läheb kõik tulumaksu katteks ja maksad veel oma riiklikust pensionistki peale, et need sinu kogutud samba rahad tulumaksuna kinni taguda, aga korra oled juba enne samba kogumist sellest rahast ju tulumaksu maksnud, ja samba raha näed nagu oma kõrvu, kui ivataolised oravad on selle samba juba eos tolmuks närinud
a
Annabile/ 3. jaanuar 2020, 20:24
valetad, sotsmaksust tulumakse maha ei võeta.

õ
Õpetaja/ 3. jaanuar 2020, 16:12
Natuke kerglase muljet jätab ja on järjekordne tuulelipp, et nii kergelt oma vaateid ja tõekspidamisi muudab. Mulle reeturid ja ülejooksikud pole kunagi meeldinud. Ega sambad ära ei kaotata, sa võid sinna jääda või mitte, aga nüüd saad sa ise otsustada. Libalaulikuid pensioni ümber on ikka hulk ja propaganda masina ette on ikka palju äratuntavaid rakendatud, sama kehtib ka apteegireformi ümber. Aastaid tagasi tehti viga ja lubati kõikidel teha apteeke ja nüüd enam seda muuta ei saa, sest selle tagajärjel kannatab rahvas. Hingerahu uuel aastal.
v
vabathtlikkus/ 3. jaanuar 2020, 16:40
Rumalad ja vaesed võtavad raha välja ja on pensionieas veel vaesemad.
v
vabathtlikkus/ täna, 16:40-le/ 3. jaanuar 2020, 18:10
Selles on sul õigus!---"Rumalad ja vaesed võtavad raha välja ja on pensionieas veel vaesemad."
u
Uunu/ 3. jaanuar 2020, 16:02
Nüüd võtab kätte ja hakkab veel sotsiks
r
reaalsus/ 3. jaanuar 2020, 16:05
Jäi välja riigikogust ja ei pakutud ka ministriametit. Erakonda andis talle Hoolekandeteenuste nõukogusse liikme koha, palk 400 eurot kuus.
k
Kindel/ 3. jaanuar 2020, 16:38
see.Sotsid ja reffid võtaks tööinimeselt viimase sendi.Tulevikus 5aasta tööd ja 1 aasta pensi arvestusse
e
eelif/ 3. jaanuar 2020, 16:01
Las läheb, keegi jää Teda taga igatsema, saabki õhk puhtamaks.
i
ips/ 3. jaanuar 2020, 15:51
jumal tänatud,mingu nüüd pensile
f
fööniks/ 3. jaanuar 2020, 17:31
Isamaa on kui fööniks, kes alati enne valimisi tõuseb tuhast ja teeb hea tulemuse. Vara veel seda erakonda maha kanda.
k
Ka pensionär/ 3. jaanuar 2020, 15:42
Isamaad ei tunne enam äragi. Kui kõik tublid inimesed lahkuvad, läheb asi ainult hullemaks. Kahju, Kaia, et Sa enam vastu ei pidanud. Mis puutub pensionireformi, siis seda ei tohiks lõhkuda, vajadusel saab asju teha paremaks. Ei maksa uhkeldada rahva mandaadiga - isegi siis, kui kõik Isamaa poolt hääletanud toetasid pensionireformi, on see ikka vaid väike osa Eesti rahvast.
a
Aga lammutavad 100 eest/ 3. jaanuar 2020, 15:51
a
ausalt/ 3. jaanuar 2020, 16:08
Ei lastud enam paja äärde. Jäi töötuks. Parteist pole enam kasu.
t
to Ka pensionär/ 4. jaanuar 2020, 00:05
Ega keegi ei tee sulle mingisuguseid takistusi seda pensioniraha koguda. Kes tahab, see võtab välja ja kes mõtleb, et tema on surematu, see kogugu aga edasi. Kas siis kõik peab olema siin ilmas sunniviisiline? Mida siis siin hädaldada on?
t
tubli.../ 3. jaanuar 2020, 15:42
....naine, teab täpselt kuidas prügi sorteerida sest so. lk peabki muust kraamist eraldi olema.
õ
3. jaanuar 2020, 15:51
Õige, astus solgi seest välja.
j
Juhan/ 3. jaanuar 2020, 15:41
Kule tädi Kaia aus oleks ka poliitikast tagasi astuda valijate reetmise eest,
ÕIGE JAUHAN,,,,/ 3. jaanuar 2020, 16:30
Tädi KAIA ON REETUR JA OMA VALIJAID PETNUD,,, PIGEM PEAKS JÄRGNEMA RANGE KARISTUS JA TOIDUPOODI KUHUGI TÖÖLE PANDAMA,

m
maaruun5/ 3. jaanuar 2020, 15:41
Rumal tegu mina ja 100 000 tuhanded ootavad oma raha otsustamise ja kasutamise õiguse eest ise.Sina Kaia jonni ja ole oma arvamusega,tühi koht minu silmis nüüd.
m
Ma ka teie hulgas,/ 3. jaanuar 2020, 18:07
Iga päev helistavad investorid vene keeles ja soovitavad head investeerimist, ei jõua ära oodata, millal saan selle raha neile anda.
t
Tore eesti poiss/ 3. jaanuar 2020, 15:40
Mingi vemnike räägib 25 %.Logi oma pangakontole,näed 1-5 a protsentte.Loomulikult ka paremaid tootjaid,aga pank ei tee midagi selleks,et teeniksid.varakatel sellest PR suva, pank kardab kaotada lihtsaid kodanikke,kes ei jälgi oma raha kasutamist .On norm,kui on Võimalus endsl võtta risk..Kindel on ka V.Lõd. reetmine
t
Tublid naised/ 3. jaanuar 2020, 15:27
Juba teine naine poliitikas, kellel on selgroogu , mida on vähestel meestel. Tuleb jääda iseendaks ja kindlaks oma tõekspidamistele. Tublid olete Viktoria, Kaia ja Raimond ! Kui vaid teiesuguseid oleks rohkem !
k
Kolm naist loetlesid ju !/ 3. jaanuar 2020, 15:38
p
Poliitik väärib oma nime eelkõige/ 3. jaanuar 2020, 17:25
millegi POOLT (ehitav; riigile hea), mitte VASTU (lammutav; riigile pigem halb) olemisega. Riigimehe tiitli kriteeriumist ma siinkohal veel ei räägikski.
e
ebakindlad naised/ 3. jaanuar 2020, 17:34
Oi,oi ,vaat kes räägib, oled refsotside kindel toetaja, aga edu sullegi prügikasti sattumisel.
n
Njah/ 3. jaanuar 2020, 17:39
Kuidagi imelik on kolme vingerdava ussi selgroogu kiita, aga see, et raimond on ennast naiseks lasknud lõigata on küll tore sosiaaldemokraatlik uudis - noh vähemalt ei roni enam savipätsi tütrele selga. Eks vanad sotsiaaldemokraatlikud naised nagu nadezda krupskaja, klara zetkin, roza luksemburg jt. tunnevad uhkust sellise "täienduse" üle.
k
Kolm blondiini / 3. jaanuar 2020, 18:49
Ma söön oma mütsi ära, kui raimond on naine
t
to Kolm blondiini / täna, 18:49/ 3. jaanuar 2020, 21:31
mis seal vahet on,on ta passiivne peedu või emane.
t
Tublid naised, kuid üks vist mees./ 4. jaanuar 2020, 00:16
p
pensionär/ 3. jaanuar 2020, 15:26
Saan II pensionisambast raha ja ei kahetse,et olen kunagi liitunud.50-60 eurot on ka raha.Muidugi noored seda rahaks ei pea,kuid mina küll.
t
Teeline/ 3. jaanuar 2020, 17:28
Kuule tsensor! Mida ma valesti kirjutasin? Loe seadused läbi, saad teada, et II sambasse suunatava 4 % võrra vähendatakse inimese I pensionisammast.
k
Kus sa siis olid kui seda 17 aastat tagasi räägiti?/ 3. jaanuar 2020, 17:55
t
Teeline/ 3. jaanuar 2020, 23:51
Kus sa siis olid kui seda 17 aastat tagasi räägiti? / täna, 17:55 Ma olen seda algusest peale teadnud. Seepärast pole mul ka seda II sammast. Aga avalikult sellest kõva häälega ei räägitud, ainult pensioniseaduses on see sees.
K
teelise õigustuseks/ 4. jaanuar 2020, 18:17
Kui II sammas kehtestati, info selle osas praktiliselt ei olnud. Seda, et I sammas selle all kannatab - mitte keegi ei selgitanud. Sisuliselt keerati kokku suur pettus koos pankadega.
p
Pipi peale ei maksa loota/ 3. jaanuar 2020, 15:25
Türi kant on isamaa kants. ilma isamaasse kuulumiseta ei saa sealkandis isegi lasteaia nõudepesijaks.
k
Kohalik/ 3. jaanuar 2020, 16:04
Eks ta (Iva) hakkab nüüd Sots Läänemetsa "pruudiks"
v
valimised/ 3. jaanuar 2020, 17:36
Arvata võib, nüüd andis Iva viimasegi lootuse käest ära. Näeb, mis järgmised valimised toovad.
k
KAS/ 3. jaanuar 2020, 15:23
isamaas olevad reeturid juba valmistavad lõhkumist, et uues erakonnas poolehoidu saada. Aga eks selliseid just vaja lähebki, et ikka lubadused täidetud saaks. Ise sellise ühte paati ei istuks.
m
Mart/ 3. jaanuar 2020, 15:23
õ
Õige otsus/ 3. jaanuar 2020, 15:28
e
Eevi/ 3. jaanuar 2020, 15:22
Kui sina kes sa seda kirjutist loed, oled juhuslikult pensionär siis tea , et sinu pension on teise samba loomisest alates olnud iga kuu c.a 150 eurot väiksem just seetõttu , et riik on igale 700 000 tulevasele pensionärile maksnud 4% sellest rahast ja arvestades inflatsiooni on kaotanud kõik, --nii sina ,kui ka riik ja võitnud on ainult pangad , sest nemad virutasid selle raha jooksvalt käibest ilma inflatsioonita.
t
Tule taevas appi / 3. jaanuar 2020, 15:51
Kust tulevad Eevi sugused rumalad inimesed? Pole vaja imestadagi, et ekre valitsusse on sattunud
k
KAS HULLARID ON SULETUD/ 3. jaanuar 2020, 15:57
et selliste mõtetega mehikesed on internetti pääsenud, kes arvavad, et kui II pensionisammas hävitada , siis tõuseb pension kohe 150 euri. Keskerakond ei jõudnud suurtest lubadustest hoolimata isegi 7 euri juurde panna ,sest ka sealt võetaks osa maksudena riigile tagasi.
t
to "tule taevas appi" ja "..HULLARID..":/ 3. jaanuar 2020, 17:21
Kui argumendid otsas, hakkabki plähmimine: olete rumalad, olete hullud...
t
Teeline/ 3. jaanuar 2020, 17:25
Riik ei maksnud II sambasse sentigi! See 4% võeti inimese I sambast maha, ehk riik võttis sinu ühest taskust ja pani teise taskusse.
t
Teelisele/ 3. jaanuar 2020, 18:14
Kui sa käid praegu alles tööl, siis pole sul mingit esimest sammast veel, kust konkreetset raha võtta, võeti praeguste pensionäride rahadest. Tulevikus hoiab riik selle raha kokku, kui sina pensionile jääd.
t
Teeline/ 3. jaanuar 2020, 22:40
Teelisele / täna, 18:14 I sammas on mul juba mitmeid aastaid olemas. Kui täpsemalt tahad, siis riik ei võta seda raha otseselt I sambast, vaid vähendab Inimese eest makstud sotsmaksu 4 % võrra, ehk kunagi pensionile jäädes saad I sambast 4 % vähem raha, kui ilma II sambata.
t
tüdineja/ 4. jaanuar 2020, 00:41
Kas läks naelapea pihta? Pange aga heaga tagasi minu kommentaar ja laske ikka teistel ka lugeda.

m
Maamees/ 3. jaanuar 2020, 15:17
Ei ole pensioniealine, aga läbi elanud rubla, krooni ja nüüd euro, kas tahate teada kes sellest raha keerutamisest kasu saavad. Pangad ja roosade pluusidega poisid. Kui keegi arvab, et on osavam minu rahaga ümber käima, siis olen nõus hakkama sponsoriks et need pätid seina äärde saaksid.
r
Ronja/ 3. jaanuar 2020, 15:37
Siililegi selge, inimene kaotab alati. Kui keegi miskit kokku keerab,siis ikka selleks,et ise kasu saada. Antud juhul on kasusaajad pangad.
v
villi/ 3. jaanuar 2020, 15:16
see on natuke rumal põhjus ,aga eks rehvid või sotsid tegid parema pakkumise
m
Mõitslik/ 3. jaanuar 2020, 15:35
Teatud erakonnas on eriti palju viha, rusikatega vehkimist ja valetamist, see ei sobi ausatele ja aatega poliitikutele, koalitsioonis olles aga kõik see negatiivsus kandub kõikide õlgadele koormaks. Õige otsus Kaia, tervis on tähtsam.
k
kõver naeratus/ 3. jaanuar 2020, 16:10
Lahkus poliitikast, kuna ta visati prügimäele.
t
to "Mõistlik":/ 3. jaanuar 2020, 17:18
Peale aususe ja aate peab olema ka oskust kõik see tore "ausus" ja "aade" ellu rakendada, teostada. "Rusikatega vehkimise" ja "valetamisega" saab hea ja aus poliitik ju kergesti hakkama: tõde tõuseb, vale vaob? Ja õige Riigimees ei loobu kunagi.
r
Refi agent/ 3. jaanuar 2020, 15:14
Iva tegi ennast olematuks. Mõnes teises erakonna jääb ta tühjaks kohaks!
s
sina,/ 3. jaanuar 2020, 18:17
ekre troll, ei ole muidugi tühi koht? Mitu ruublit saad?
j
Janar/ 3. jaanuar 2020, 15:13
See pensionireform oli laual juba enne koalitsioonilepingu allkirjastamist ja nüüd on sellest möödas juba 9 kuud. Kas siis alles nüüd saadi aru mis seal kirjas on või. Eks kauaplaneeritud hüpe sotside või reffide leeri on pigem seal taga.
k
kellel teda vaja on?/ 3. jaanuar 2020, 15:21
j
ju ta/ 3. jaanuar 2020, 18:18
võitles selle reformi vastu, nüüd nägi, et enam pole mõtet.
t
3. jaanuar 2020, 15:11
tubli tüdruk,ammu oleksid pidanud jalga laskma tubli oled sa, jätke see reform ometi rahule
t
Trollid / 3. jaanuar 2020, 15:36
Tahavd lihtsalt palka saada ja kribivad, ullikeses
t
Teeline/ 3. jaanuar 2020, 17:35
Aga mida sa nutad? Ega II sammast ära kaotata keegi ei sunni sul oma raha sealt välja võtma.
t
Tt/ 3. jaanuar 2020, 15:11
Sobib kahesajaliste punti,ainult kesk-eestis ta valimistel hääli küll ei saa.
K
.../ 3. jaanuar 2020, 15:10
Kes hoopis koos näärinapsiga suuremat ümbriku pakkus, kas sotsid või rehvormikad. Otsitud põhjendus on jabur.
s
See pole küll sinu asi/ 3. jaanuar 2020, 15:37
Peaasi, et saad oma sendid kaabu käest kätte

t
tibu/ 3. jaanuar 2020, 15:08
las aga minna...ega ta just kõige "teravam pliiats" seal erakonnas ka ei olnud...
t
Teravam/ 3. jaanuar 2020, 15:38
t
tänane penskar/ 3. jaanuar 2020, 15:04
See pensionireform on täitsa asja eest, kuna minul tänase pensionärina pole kunagi teist sammast olnud, aga tahan ka kuidagi ära elada.
e
EKREIKKE tohutu lahkus/ 3. jaanuar 2020, 15:22
Sa ela Ratta 7 eurost, millest peale makse jääb 1.40.
t
Teeline/ 3. jaanuar 2020, 17:38
E EKREIKKE tohutu lahkus / täna, 15:22 Sa ela Ratta 7 eurost, millest peale makse jääb 1.40. Sul on matemaatikaga ikka tõsiseid raskusi.7 - 20& = 5,60.
r
Ristiema/ 3. jaanuar 2020, 15:01
Minu sõbrannale ei öeldud, et sul on liiga palju raha, temal oli 7200 eurot. Temale tehti annuiteedi graafik kümne aasta peale, 50 eurot kuus, aastas 600 ja kümne aastaga 6000. 1200 eurot kulub väljamakse teenindamise peale ära. Kui ta saaknuks kogu summa välja võtta ja maksnuks selleks 10% tulumaksu , 720 eurot, siis saanuks ta kätte 480 eurot rohkem. Ma ei räägi siin raha tulevikuväärtusest, sest ei oska inflatsiooni ennustada.
k
Kus kohas/ 3. jaanuar 2020, 15:20
r
Ristiema/ 3. jaanuar 2020, 16:05
Eelnõu järgi pensionäridele.
a
Aix/ 3. jaanuar 2020, 14:59
Head teed tal minna, mina pooldan ja ootan väga pensionireformi.
p
Pooldamine/ 3. jaanuar 2020, 15:39
Ongi ainus, mis sellest reformist sulle kätte jääb ; TÜHJAD PIHUD
t
to "Pooldamine":/ 3. jaanuar 2020, 17:10
Noh, laiskadele ja/või rumalatele võivad tõesti jääda üsnagi tühjad pihud. Eks tulebki igal hetkel vaadata, kelle riik meil parasjagu on: sulaste või peremeeste...
o
OSk/ 3. jaanuar 2020, 23:14
Vaatan korralik demagoogia siin lahti need kes pensionireformi toetavad on rumalad, hariduseta, laisad ja kindlasti on nad ekre trollid
p
Pensionär/ 3. jaanuar 2020, 14:58
Ei pea kavandatavat pensionireformi õigeks,see ei tee vaesemaid rikkamaks ega anna ka teadmisi ise investeerimiseks pigem ikka vaesemaks,seda on analüüsitud, kuid Seeder teadlasi ei kuula. Tubli,pr. Iva
p
3. jaanuar 2020, 15:02
Pensionifondide eelmise aasta tootlus oli kuni 25 %. Seeder tahab vaesed veel vaesemaks teha.
a
ATS/ 3. jaanuar 2020, 15:05
rikkamaks või vaesemaks ei puutu asjasse, inimene peab ise saama otsustada mida ja kuidas ta oma raha kasutab...ta ei pea rootsi pankasi nuumama
a
Atsile/ 3. jaanuar 2020, 15:24
Milleks meile riik, kui inimene tahab ja suudab ise kõik teha?
m
maaruun5/ 3. jaanuar 2020, 15:53
Kust tuleb selline madal mõtlemine et inimesed ei saa OMA rahaga ise hakkama.Nii rumal lähenemine ajab vihale.Miks pank laenab,liisib jne siis inimesele?Kui mulle valetatakse et see on vabatahtlik swedis siis kui soovisin lõpetada öeldi ei saa.
t
to "Atsile":/ 3. jaanuar 2020, 17:05
Milleks meile riik? 1. sammas pole ju kuskile kadunud vaid on jätkuvalt "riigi" kaelas.
t
To pensionär / 3. jaanuar 2020, 19:07
Sina, pensionär, kuulasid teadlasi ja lased ka edaspidi omal näha üle kõrvade tõmmata, sest oma raha sa kokku lugeda ei oska, kui palju sa sellest juba kaotanud oled
r
riho/ 3. jaanuar 2020, 14:55
r
Raido/ 3. jaanuar 2020, 14:54
Ega see teise samba vabatahtlikuks tegemine mõistlik samm muidugi ei ole. Samuti ei kannata kriitikat väide, et "inimeste pensioniraha põleb teises sambas". Osad fondid kasvatasid mullu tulevaste pensionäride vara koguni 28%, ühe aastaga! Raha võtavad välja just kõige vaesemad, ning tulevikus tuleb neid sotsiaaltoetustega ülal pidada😔
r
Raido/ 3. jaanuar 2020, 15:07
Asja kompromiss olnuks, et teisest sambast tohivad kogu raha välja võtta ainult üle 50 aastased inimesed, ja seda tingimusel et neil on raske krooniline haigus. Sel juhul on vbl väga ebatõenäoline,et inimene üldse elab pensionieani ja tal võibolla on tõesti seda raha vaja ravikuludeks, või kasvõi et raske vähihaigena oma viimane aasta elust ilusasti veeta- näiteks teha reis unistuste sihtkohta jne...
p
Piltlik näide:/ 3. jaanuar 2020, 15:17
minu onu. Tal oli maksatsirroos. Diagnoositi vanuses 54. Saate ise aru, et selle diagnoosiga ei ole võimalik elada üle 3 aasta. Tema puhul olnuks õigustatud- teeb avalduse, võtab oma tuhanded teisest sambast välja ja elab need viimased aastad nagu soovib. Kasvõi käib lõbumajas või Maldiividel, oma asi. Sellise asja kiidaksin heaks. Onu elas peale diagnoosi 1,5 aastat ja suri vaesena, kuigi tal seal teises sambas oli 7000€..
H
????/ 3. jaanuar 2020, 15:20
Huvitav on see et vara hakkas kasvama alles sel aastal kui pankadel hakkas hirm reformi ees, siiamaani ei olnud mingit kasvu ning pangad koorisid mitmekordse koore?
r
Raido/ 3. jaanuar 2020, 15:27
Päris sedasi see ei ole. Ka Soome pensionifondid teenisid 2018a väga vähe, 2019a aga juba korralikult. 2017-2018 ei olnud head aastad kusagil.
p
pooldan vabaks laskmist/ 3. jaanuar 2020, 15:30
Inimene pannakse hooldekodusse või jääb invaliidiks, raha on, aga kätte ei saa. Isegi kui inimene sureb, ei saa pärijad raha kätte, et matuseid korraldada. Neile tilgub ka näpu otsaga iga kuu mõnikümmend krooni ja nii aastakümneid, kui just varem ära ei sure. Kes üldse sellise tobeda samba välja mõtles, aga raha samba haldajatele tiksub iga kuu, olgu inimene elus või surnud.
p
Pooldad?/ 3. jaanuar 2020, 15:37
Kui Sa maailmas ringi vaatad, siis igalpool on see teine sammas. Ja selle pärast, kui 2-3 aastat on kehv tootlus, ei maksa paanikasse sattuda. Võib fondi vahetada. Kuid 20-30 aasta perspektiivis see raha ikkagi seal kasvab kiiremini (kordades) kui elukallidus.
r
Raidole/ 3. jaanuar 2020, 15:57
Raido mullu kasvas aga muidu maksa peale.oli 2018 kui hävisin pea 700 miinust.
r
Raido/ 3. jaanuar 2020, 16:06
Ära valeta. Sul pidi siis olema seal teises sambas 2018a mingi 50 000€, et Sa oleks saanud 700€ hävida...pole usutav.
a
Aimar/ 3. jaanuar 2020, 16:33
Kogu selle toimunu taustal mind pigem huvitab, kuidas pensionäride vara kasv järsku nii palju tõusis? Kas see oleks toimunud ka ilma poliitiste tormideta?!
r
Ristiema/ 3. jaanuar 2020, 14:52
Proua Iva ei tea, et siis kui ta soovib praeguse seaduse järgi oma sammast kasutama hakata, ei saa ta sellele kuidagi ligi. Talle öeldakse, et sul on liiga palju raha ja et sul tuleb teha päringud kindlustusfirmadele ja sõlmida nendega leping. Siis ilmneb, et ta hakkab elu lõpuni saama igal kuul 30 eutot pensionilisa ja maksab kindlustusele andamit. Mingit suuremat summat ta kasvõi hädavajaduseks kätte ei saa.
p
3. jaanuar 2020, 15:03
Pensionilisa ongi mõeldud pensioniks, mitte autoostuks.
t
to Ristiema/ 4. jaanuar 2020, 01:14

m
Maali maalt/ 3. jaanuar 2020, 14:49
m
mine/ 3. jaanuar 2020, 14:44
jah... ref. erakond ootab kindlasti..
v
väga ei usu/ 3. jaanuar 2020, 14:46
neil omalgi terve farmitäis üleküpsenud broilereid.
l
Lauristini kompleks/ 3. jaanuar 2020, 14:51
Noorsotsiks läheb, kahesajaste gruppi.
o
Oo jaa/ 3. jaanuar 2020, 15:41
Tere tulemast , rahulik õhkkond, targad ja ausad erakonnakaaslased, keegi ei vehi rusikatega ega räuska.
k
Karuj6mm/ 3. jaanuar 2020, 14:43
k
Kahtlustan poliitmängu/ 3. jaanuar 2020, 14:42
Riigikokku ta vist ei saanud,perspektiiv hõre ja kuidagi on tarvis pildil olla.Ja ega see laev kõige kindlam ei ole ka.
p
pensionär/ 3. jaanuar 2020, 14:39
Ega sa eelmises valitsuses midagi pensionäridele mõistlikku ei loonud.
v
vaene pensionär / 3. jaanuar 2020, 14:45
Mis -kes lännu , see lännu ,ega kahju ka ei ole , polegi nagu praeguste pensionäride heaks midagi olulist teinud , muretseb rohkem oma tuleviku peale . Aga erakonnale ja Seedrele edu !
k
Kummardan praeguse valitsuse ees maani, ainult tagapoole ja paljastatud palgedega./ 3. jaanuar 2020, 14:46
Lubatud 100 euro asemel anti pensionäridele ainult närused 7 eurot, millest peale maksude tasumist jääb 1.40.
v
vaene penskar/ 3. jaanuar 2020, 15:26
Kuule kummardan, sellest 7 eurist läheb maha ikka 1,4 euri, sest tulumaks on 20%, seega kätte jääb 5,6 euri, juhul, kui pension keskmisest suurem.
i
Ireen/ 3. jaanuar 2020, 19:31
Olen sama meelt.jaurasid ainult mingitest vabatahtlikest kes võtavad heas usus vanurite eest hoolitsemise.Kus nad on?
r
rein/ 3. jaanuar 2020, 14:39
küll aeg näitab millises liivakastis teda näha saab. aga enne küsimus, mida käia oma ametiaja jooksul ise teinud et see teine sammas oleks olnud inimesele tulutoov mitte ainult pangale
j
ja mida/ 3. jaanuar 2020, 15:27
ta üksi oleks teha saanud, mida sina oleks teinud :)?
t
to "ja mida":/ 3. jaanuar 2020, 16:56
Riigimees pole kunagi "üksi"! Hea visiooniga tulevad ka teised kaasa!
k
kommar/ 3. jaanuar 2020, 14:39
Ah et siis nii kaua läks aega mõistmaks milles asi, noh on alles pikad juhtmed. Millegipärast arvan ma, et refid-sotsid tulid lõpuks juhtmetelt ära ja inimene sai nägejaks. On aga ajad peaks ütlema.
t
Tegus/ 3. jaanuar 2020, 14:38
Niikuinii oli kasutu tegelane...ainult raha kulutas.
j
ja kes neist/ 3. jaanuar 2020, 15:28
t
Tegus troll/ 3. jaanuar 2020, 15:42

l
3. jaanuar 2020, 14:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
3. jaanuar 2020, 14:44
Tõesti, isamaamüüjate read hõrenevad.
p
Pulkson/ 3. jaanuar 2020, 14:36
Võttis alles aega, justkui eile oleks teada saanud, ju on parem pakkumine
v
vanasõna/ 3. jaanuar 2020, 15:29
7 korda mõõda, 1 kord lõika.
t
Triinu/ 3. jaanuar 2020, 14:36
Ongi aeg uttu tõmmata. edu. Las eesti rahvas otsustab ise oma raha üle.
i
3. jaanuar 2020, 14:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
noh/ 3. jaanuar 2020, 14:36
nüüd siis jäid vaid targad alles
l
LAHKUS/ 3. jaanuar 2020, 14:33
sest ei pakutud enam sooja kohta. Samas see reform , mida see seltskond kavatseb läbi viia on igati kallutatud ja mäda.
t
Tal ju II sammast ei ole./ 3. jaanuar 2020, 14:48
Seeder ei taha, et rahvas teeniks pensionifondides 25% aastas nagu eelmine aasta.
m
Miks see reform/ 3. jaanuar 2020, 16:54
a
3. jaanuar 2020, 14:32
alles nüüd siis hüppab minema,kuigi oli juba ammu teada,et pensionireform tuleb?arvatavasti tegid oravad või sotsid talle soodsa pakkumise.
k
Kummaline, et / 3. jaanuar 2020, 14:32
matemaatika haridusega inimesele käib arvutamine üle jõu.
m
matemaatikule/ 3. jaanuar 2020, 14:49
Kas 25% aastas pensionifondides teenida on vähe?
t
To matemaatikule/ 3. jaanuar 2020, 15:45
Nüüd on asi ametlik: OECD reastas riigid pensionite tootluse järgi ja Eesti sai hävitava hinnangu – viimase kümne aasta jooksul on siinsete pensionifondide reaaltootlus olnud –1,3%, 2018 aasta artikkel. Ja nüüd suutsid fondihaldurid 1,5 aastaga tootlikuse tõsta 25% peale VAUUU!!!!!
t
Teise samba tühi kott/ 3. jaanuar 2020, 14:31
Üks libaisamaalane jälle vähem !
k
Kas/ 3. jaanuar 2020, 18:30
Putini teenrid on õiged isamaalased? Kui ainult Venemaa tõelised.

k
Kas?/ 3. jaanuar 2020, 14:29
see ebaõiglane pensionisüsteem, kus madalapalgalised peavad mitu aastat ühe pensioniaasta haeks tööd tegema, oli kõik see aeg vastuvõetav?
m
muidugi mitte/ 3. jaanuar 2020, 14:35
aga ka kavandatav uus, ei kõrvalda madalapalgaliste jaoks seda vahet. Kes saavad alla nn keskmise jäävad ka tulevikus ühe pensioniaasta eest mitut aastat nühkima.
l
Loomulikult vastuvõetav,/ 3. jaanuar 2020, 15:32
sest poliitikud saavad tänu sellele tulevikus kõrget pensioni, mis on vaestelt ära võetud. Sellepärast hääletasid selle poolt ka kõik erakonnad kunagi.
h
Heli/ 3. jaanuar 2020, 14:29
t
Tore/ 3. jaanuar 2020, 14:29
j
3. jaanuar 2020, 14:36
Järgmistel valimistel lehvitab rahvas valimiskünnise alla jäänud Isamaale järele.
s
Sass/ 3. jaanuar 2020, 14:28
Eks teda ootavad REFis kullamäed ja viski jõed !
m
3. jaanuar 2020, 14:27
ü
Ülo/ 3. jaanuar 2020, 14:27
Mul on väga hea meel. Aitähh Kaia..
t
Tubli naine !!/ 3. jaanuar 2020, 14:27
Kas peale tema Isamaas polegi terve mõistusega inimesi?
t
Terve mõistusega riigimees/ 3. jaanuar 2020, 16:51
teeb kõik selleks, et tema kodumaa tugev ja ühtne oleks.
i
Isamaalane/ 3. jaanuar 2020, 14:25
Res publi Kaan võis ta olla aga isamaalisusega polnud tal ammu mingit seost.
e
Eks Isamaa tõmbaski omale/ 3. jaanuar 2020, 16:48
lõplikult vee peale, ühinedes Res "meie sõbrad ei saa meist nii aru" parts publikaga.
i
Isamaa/ 3. jaanuar 2020, 18:33
sai tänu Respublica tolleaegsele populaarsusele üldse Riigikokku, muidu oleks kohe sealt kadunud.

m
3. jaanuar 2020, 14:25
i
3. jaanuar 2020, 14:33
Isamaamüüjad ei ületa järgmistel valimistel valimiskünnist.
s
Suurepärane/ 3. jaanuar 2020, 14:23
Kui pankurite meeleheaks lastakse rahva raha miljardil tuulde lennata ja meie pensionärid said aastas hulga peale vaid 15 miljonit kui samas pankurite käputäis oma töötasuks 40 miljonit aastas, siis Iva lahkumine on tark tegu. Suursulid ootavad.
a
3. jaanuar 2020, 14:35
Aga ela siis ilma pangateenusteta. Jookse mööda linna ja maksa erinevates kontorites kommunaalmakse ja peida sularaha sukasääres.
T
../ 3. jaanuar 2020, 14:42
To:suurepärane. Täpselt nii teen juba aastaid ja ei nurise millegiüle. Iga teenus kaardiga või mõne muu trikiga maksab kulla mees! Miks nuumata pankasid, kes pole meie omadki ja tassivad siit vaid raha välja.
m
Meie omad pangad/ 3. jaanuar 2020, 15:36
oleks finantskriisi ajal juba pankrotis, kui sa poleks neid oma rahaga välja aidanud ja mis tähtsust on tavainimesele, kelle taskus on kasum.
t
to Meie omad pangad:/ 3. jaanuar 2020, 16:45
Loomulik ju, et omad asjad tuleb ikka ise korda saada ja vallavaesed üleval pidada. Vaid pealiskaudsele võib tõesti tunduda, et kapitalil justkui poleks kodumaad... noh, rohkem või vähem, aga tegelikult on. Ja mõnikord veel oi, kuidas loeb omaniku päritolu!
t
to-le/ 3. jaanuar 2020, 18:36
Kas sa ei mäleta, kuidas meie omad pangad läksid riburada pankrotti ja rahvas jäi rahast ilma? Sotsiaalpank oli üks, kus on Maapank jne?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee