Juhtkiri

Juhtkiri | Kas seisus kohustab osalema presidendi vastuvõtul? (124)

LISA KOMMENTAAR

Kai 31. detsember 2019 15:28
Võib olla on presidendil ka sel tähtsal päeval midagi ees. Ehk jätaks Eesti Vabariigi üldse ära, on ju muudki teha, liiatigi hea palgaga rahva poolt valitud ametnikel. Tõmbaks üldse tepsli seinasr välja.
Ei 30. detsember 2019 21:41
Juku 30. detsember 2019 20:24
Pildil on Eesti lipu rüvetamine
taevas hoidku 30. detsember 2019 17:34
pole seal vastuvõtul ju midagi nii kangesti elitaarset, elitaarsusest jahujad ilmselt pole ise elus midagi elitaarset näinud. Selge see, et vastuvõtule kogu Eesti elanikkond ei mahu, paratamatult valitakse inimesed, kes on aasta jooksul midagi korda saatnud, s.h. valitsuse liikmed. Kahjuks on kutsutute seas ka need, kes peamiselt räuskamise, irriteerimise, eskaleerimise ja muu sellise jamaga on ühiskonnas tähelepanu pälvinud. Ilmselt mitmed neist, kes vastuvõtul ei osale, tunnevad oma südames, et nad POLE KUTSE VÄÄRILISED.
pensionär 30. detsember 2019 13:40
President kutsub vastuvõtule oma sõbrannasid ja palju muid mõttetuid inimesi,Annetagu riik see raha pigem lastekodudele ja vaesematele inimestele.
Vabariigi sünnipäev 30. detsember 2019 14:57
Eesti Vabariigi aastapäeva tähistatakse Presidendi vastuvõtuga mida korraldadatkse kõikides demokraatlikes riikides, see on saanud tavaks juba aastakümneid. Avaldatakse austust ja tunnustust neile, kes on midagi märkimisväärset korda saatnud ,kas valitsus osaleb või ei , see polegi oluline.
pensionärile teiselt pensionärilt. 30. detsember 2019 16:15
jah, annetame aga kõik raha lastekodudele ja pensionäridele, ei ühtegi üritust ei tohi enam korraldada, muudkui annetame. Aga jätke ikka kommentaarium alles, kus kirumas käia.
30. detsember 2019 13:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ratas ? 30. detsember 2019 14:58
Meie president on VÄGA väärikas ja austatid, hindan teda väga kõrgelt. Aga Ratas on mässinud end labaste helmetega ühte punti, inetu.

Ongi... 30. detsember 2019 10:51
...hea,et s...Ratas ja KaKa(kaabukandja) ürituselt eemale jäävad-on õhk puhtam!
30. detsember 2019 20:34
nüüd siis saab õhk olema täis oravatepeeru.
Maali 30. detsember 2019 10:28
kuhu pistab ohtulehe peatoimetaja oma juhtkirjale lisatud pildil keskmise sõrme külge kinnitatud Eesti lipu? see on Eesti ajakirjanduse rõveduse ja ülbuse tipp.
Neeme 30. detsember 2019 09:16
Savisaar ka ei käinud presidendi vastuvõtul. Kas sellest ka sedasi pasundati? Ei. No ja mis nüüd? Selg sirgu Härra Jüri Ratas.
Ega siis 30. detsember 2019 12:33
Ratas pole Savisaare kloon, või on?
Polegi vahet 30. detsember 2019 15:00
On see Ratas seal veeremas või mujal, miskit ei muutu, sama valitsuses, nagu ei olekski, kaabu teeb oma lollusi edasi.
Ohh 30. detsember 2019 16:28
Härra nüüd küll mitte...
nobody 30. detsember 2019 18:27
Ei see Ratase selg enam sirgu lähe, kui pole sirge olnud Savisaare ajal ja nüüd pole ka Helmete ajal.
minu arvamus 30. detsember 2019 08:29
kas seisus kohustab pr. Prsidendil vihkama osasid eestimaalasi? Kui President leidis Peaministris ka ikka natuke head ja edukat, siis kas ei peaks avalikult vabandama koos sõbranna Kaja Kallasega Jüri Ratase ees öeldud RÄIGETE sõnade eest? Või loote ka oma tingimusi nagu Kaja? Va. Kersti ja Kaja, teie retoorika ületab juba igasugused piirid, kui teie vastu ollakse tõredad, siis olete ISE SELLES SÜÜDI. Palun vaadake peeglisse! Teiste silmas näete pindu, kuid oma silmas palki ei näe. Enne kui Kersti ja Kaja pole oma sõnade pärast vabandanud Jüri ees, mina ka ei läheks pingviinide paraadile.
kui mina oleks Taavi Rõivas 30. detsember 2019 08:32
siis ei läheks ma kätlema, sest see, mis juhtus Taaviga külmkapi taga on lihtsalt kohutav, kuidas võib ikka nii kõrge riigiametnik NII MADALALE LASKUDA?
Ratas on 30. detsember 2019 12:34
korduvalt tõestanud, et Kaja sõnad olid tõde! Kas tõe pärast peab vabandama?
Ratasele 30. detsember 2019 15:02
Pole öeldud ühtegi räiget sõna, vaid ausat tõde, üks peaminister ei tohi olla mingi labase ministri hüpiknukk.
Vaevalt 30. detsember 2019 15:03
Et keegi temast seal puudust tunneb.
KÜSIN 30. detsember 2019 08:27
kas oleme antud ajas tagasi, kus käsu korras pidime võtma osa mai paraadist???!!!. Mis toimub??!!!! See on kõigest presidendi vastuvõtt. Ehk ongi peaministri soov tähistada seda perega,kes on talle sellel päeval kõige tähtsamad ja toetavad ka siis. kui teised seda ei tee. Pere ees on ka kohustused ja lubadused.
to KÜSIN 30. detsember 2019 16:21
ega sind ei käsigi keegi kuskile minna. "Mai paraadil" oli asutuse juht ikka ise ka kohal ja käsutas ka töölised kohale. Jüri Ratas on asutuse Eesti Vabariik juht ja peaks sellel üritusel ka osalema. Iga amet ei võimalda pereüritusi esmatähtsaks pidada. Ja tead seda ka sina väga hästi, et see perevärk on ju vaid ettekääne.
30. detsember 2019 06:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
maamees 30. detsember 2019 08:51
No aga Ratas andis ka sellele kanalile intervjuu.
maamehele 30. detsember 2019 08:56
Ratas koos Helmestega võivad kõike, seda poolehoidjad aktsepteerivad, mis aga Presidenti ja RE puutub, seda jälgivad ja arvustavad pidevalt. See on nii silmakirjalik, et paha hakkab
30. detsember 2019 06:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k 30. detsember 2019 07:08
Eesti oleks savipätsita Venemaa vabariik? Meenutaks, oseseisvaks said ka Tadžikistan, Valgevene ja muud kes seda vabadust vähimalgi määral ei küsinud ja on ka praegu vabatahtlikult vene mõjusfääris. Savisaarest ei sõltunud siin midagi

kui need pardeid just kõik ühe maailmavaatelised pole. 30. detsember 2019 04:19
Pole midagi selle ametiga rohkem teha siin , kas teglane arvas et parteilastel on veel vähe ametikohti ja lisas veel ühe sinna juurde.Parteil pole oma ridades presitenti ärge ajage jama, on esimees, diktaator partei piires, mitte üle parteide,
sarnane savisaarega 30. detsember 2019 03:58
Tundub, nagu Ratase kõnestiil sarnaneb kohati Savisaare kõnedega. pausid, toonitamine, ümmargune jutt. Ratas näitab mida õppis Savisaarelt, kui pidi suurt juhti kuulama päevi ja aastad.

Konanik 30. detsember 2019 01:50
Lehe peatoimetaja juhtkiri näitab sõna otseses mõttes selle seltskonna madalalaubalisust ja matslikust. Samasugused tolatseja on ka Sildam ning ega kaugele jää ka Samost.
Maali 30. detsember 2019 00:10
vaat see pilt on tõeliselt rõve ja ränk Eesti solvamine. ma rumaluke siiski loodan, et president selle hukka mõistab, kuid kardan, et ta tegelikult kahjurõõmsalt pihku itsitab
Omadele Võõras 29. detsember 2019 23:53
Võõrastele oma presi.dendi paar vöörustab,üks noomib ja vihkab.Teine seisab nagu puuslik,särk pükstel ja saapad jalas.No ei ole nemad meie esindus perekond.
Muidugi 30. detsember 2019 12:39
Teie oma on Moskvas, mis sest, et lahutatud ja tibi on uus pruut penskaril :).
29. detsember 2019 23:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to23:36 30. detsember 2019 05:07
kas ikka on riigijuhil nii vabad valikud? Et teen, mis tahan, osalen kus tahan? Siis oleks mõne teise ameti peal pidanud olema
to sõna sekka 29. detsember 2019 23:36
Kas valitsuse juht teatas Teile, et ei tähista vabariigi sünnipäeva? Kus tähistada, on tema oma valik, see ei puutu kellessegi
elementaarne 30. detsember 2019 01:16
on rahva ja riigi huvides oma ego mahasuruda.
:) 29. detsember 2019 23:19
Lodevuse silmakirjalikuse presidendi vastuvõtul osalevad ainult samaväärsed.
to 23:19 30. detsember 2019 09:00
jah, kõik väärikad inimesed on samal ajal netis salvavaid ja solvavaid kommetaare kirjutamas.

eestlane 29. detsember 2019 22:55
Kersti Kaljulaid on teinud vabariigi aastapäeva vastuvõtust labase palagani, kuhu ta kutsub oma täiskasvanud lapsi ja sõbrannasid- olendeid, kellel ei ole mingit põhjust riiklikel üritustel osaleda.
to eestlane 30. detsember 2019 05:09
olendeid? Oled ikka tõeline eestlane.
Kindlasti 30. detsember 2019 09:27
mittetulijad kardavad, et saavad jälle sõimata nagu suvel presidendi vastuvõtul roosiaias
sõna sekka 29. detsember 2019 22:46
Taas järjekordne näide sellest , et ühiskonna lõhestumisele aidatakse igati kaasa. Kui ikka valitsuse juht ignoreerib riigi sünnipäeva tähistamist , siis kuidas peab riigi alam sellesse suhtuma ? Ongi vastasseis tagatud -- kes eitab , kes jaatab. Kas ikka peab nii käituma ?
Ikka peab 29. detsember 2019 22:50
erinevaid arvamusi olema. Konservatiivid ja liberaalid ühes paadis see oleks katastroof.
to sõna sekka... 29. detsember 2019 23:00
.....riigi sünnipäeva võib võib pidada kus tahes ja kellega tahes, peaasi et oleks tore ja meeldiv seltskond.
EKREIKE ongi katastroof. 30. detsember 2019 05:12
Kriminaalse keskerakonna liberaalid ja EKRE ning isamaamüüjad konservatiivid ju ühes paadis, mis põhja vajub.
naine 29. detsember 2019 22:32
see uhkeldav kleidiparaad tuleks üldse ära jätta, võiksime olla sellest juba välja kasvanud, telesaadetes küsitakse toetusraha, peaoraha eelarve tulekski heategevusse panna
Mis seisus 29. detsember 2019 22:19
MIda tähendab "seisus kohustab", kas meie riigis on nüüd kõik ministrid, riigikogulased ja muud kõrgematel positsioonidel olevad isikud saanud mingi aadli tiitli või?See, et nad ennast tükati nagu jumala asemikena maal leavad olema, on teada, kuid "seisus kohustab" on küll naljaks.
29. detsember 2019 22:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Anna abi 29. detsember 2019 23:04
Kas teie kallid vabariigi presidendi vastased, teete ettepaneku, et iga uus valitsus valib uue presidendi? 4 aastat ja 5 aastat on pandud põhjusega. Uuri palun Eesti Vabariigi alustalasid, mitte ära lahmi siin.
TjT 30. detsember 2019 09:52
To Anna abi: 1. Mis ajast valib presidendi valitsus? Ehkki tuleb tõdeda, et vähemalt kahe viimase presidendi pukki upitamine küll vabu valimisi ei kujutanud. 2. Alustaladest rääkides, siis kehtib meil võimude lahususe printsiip, mida senini on valdavalt suudetud jälgida. Tänane president on aga võtnud endale õiguse räigelt sekkuda demokraatlikult valitud valitsuse tegemistesse, kuni selleni välja, et see valitsus kujutab ohtu Eesti riigile. Või kuidas saab president sülitada nende valijate peale, kes valisid Riigikokku ekrelased, öeldes, et ma vihkan neid?
Part 29. detsember 2019 22:10
Eesti kodanikud leiavad, et mingi ametnik ei näe presidendi moodi välja. Kui ta ei käitu ka presidendile kohaselt, kui ta vihkab kodanikke ja kolistab pidevalt ämbreid, siis järelikult polegi ta president.
to Part 30. detsember 2019 05:23
millal sina, part, korraldasid eesti kodanike seas küsitluse, et tead öelda, mida mkeegi leiab? Jätke juba ükskord see suurushullustus. Teie, käputäis valvekommenteerijatest presidendivihkajaid, pole mitte eesti rahva eestkõnelejad, rääkige enda eest. Kes sa endaarust oled? Päevast päeva kirjutate vaid oma päheõpitud stamplauseid, "President vihkab kodanikke, isehakanud president, kolistab ämbreid"jne. Sinusugustel kodanikel pole oma riigi käekäigust tegelikult sooja ega külma, ainult viha ja vaenu meeldib kommentaariumides teil külvata.
Jauram 29. detsember 2019 21:27
Ei kohusta ...ja mina ka ei lähe, veel-vähem vaatan !!! Valetaja pingviini kostüümi küll imetlema ei lähe ... Ah, et valetaja ? Vene-aja matemaatikast jätkub mul tänapäevalgi aga sellele Maksimovskajale ei jätku Brüsseli ,,haridusestki !? No pidi ju ,,vaeste " olukorda parandama, lõhet kaotama aga omale palgatõusuks, mista nüüd oligi ....700 aga penskarile 7-eurot, miinus 2-maksudeks ! Õpi elementaarne matemaatika ära, 1+1; 2+2 jne.
Valelik sm. Ratas 29. detsember 2019 22:09
Ratas leidis pensionäridele lubatud 100 euro asemel närused 7 eurot, millest peale maksude tasumist jääb1.40.
to 22:09 30. detsember 2019 05:27
Helme lubas ju pensionid lausa kahekordistada kolme aastaga, 7 euroga aastas on see üpris raske saavutada. Ärge nüüd jälle hakake ütlema, et tõuseb rokkem kui 7 eurot. Ülejäänu on ju igaaastane indekseerimise tulemus, mis niikuinii toimuks.

tavainimesi ei kohusta 29. detsember 2019 21:18
valitsust aga küll. Kui valitsus ei tähista vabariigi aastapäeva mida siis veel ?
29. detsember 2019 21:29
Kremlimeelsed kaabud tähistavad Zimar.jevite kodumaa-venemaa tähtpäevi?
to tavainimesi.... 29. detsember 2019 21:49
vabariigi aastapäeva tähistamine ei toimu ainult presidendi vastuvõtul, seal rohkem eliidi paraad kostüümide näitusega!
30. detsember 2019 14:07
kus on öeldud, et ainus õige tähistamine on presidendi vastuvõtt.Vabariigi pidu on kõigi inimeste pidu ja võiks üldse olla Lauluväljakul kõigile ja ilma mingi kleidiparaadi ja kätlemiseta.Meie teeme ka kodus kartulisaltit ja peame pidu oma perega.
Naima 29. detsember 2019 21:09
jüri kätleb temagi niigi väga tihti.
Naimale 30. detsember 2019 05:30
jah, siis kui järjekordset ministrit esitleb ja mõne aja pärast jälle ametist vabastab, kätlemist on tõesti palju onud.
digital on saadanast 29. detsember 2019 21:04
approximation sellest mis võiks olla primitiivsed astmelised värvid kuskil cd tasemel
Marii 29. detsember 2019 21:04
Lõpetaks juba ükskord selle pingviinide paraadi ära. Elame ju vaesuse piiril, suurem osa isegi alla vaesuse piiri, no millega siin Eestis on veel kiidelda ja suurustada. Iga inimene kes soovib vabariigi sünnipäeva tähistada saab seda ju oma kodus koos armsate pereliikmetega tähistada nii nagu rahakott lubab. Miks peab kulutama maksumaksjate raha millegi õõvastav peale.
miks mitte 29. detsember 2019 21:20
aga seda ei saa teha president vaid valitsus eesotsas peaministriga. Kahjuks valitsust see ei huvita ja eelarvetesse märgitakse selleks otstarbeks üha enam vahendeid.
sa 30. detsember 2019 05:31
Marii, oled õõvastavalt rumala mõtlemisega.
nobody 31. detsember 2019 06:01
Vaata, Marii, Kui Sind on vastu võetud klubisse, millesse kuuluvad teiste hulgas Saksamaa, Prantsusmaa, Itaalia, Rootsi, Soome jne, siis oodatakse Sinult, et kord aastas paned Sa peoriided selga ja tähistad oma riigi sünnipäeva nagu teisedki, mitte ei virise, et elad vaesuse piiril.
Arvi 29. detsember 2019 20:45
Esimene samm on ikka presidendil astuda, kellel siis veel? Ainult et tema selekteerib väga subjektiivselt, kelle puhul Riigikogu saalist ära minna ja kellele kätt mitte anda.
Las kusevad ja pesevad omaette 29. detsember 2019 20:46
Helmeid ja nende puudlit Ratast ei tahagi seal näha.
irw 29. detsember 2019 21:05
K.Kaljulaidi ka ei tahaks näha. aaa jah ei pea ju telekat tööle panema :D
ennenägematu 29. detsember 2019 21:54
Kummalise käitumisega president, pole ennem sellist käitumist ühegi presidendi poolt näinud. Liigne emotsionaalsus ja viisakuse puudumine on see.
to ennenägematu 30. detsember 2019 05:40
kelle jaoks miski on ennenägematu, minu jaoks näiteks on ennenägematu see, mis meie valitsuses toimub. Olen kaua elanud aga sellist palagani, mis praegu toimub, näen esmakordselt . Ja kui President julgeb ühele või teiselerumalusele tährlepanu pöörata, siis nimetad tema käitumist kummaliseks. Miks ei käitu ta "kummaliselt" teiste valitsuse ministritega vaid ainult mõnega neist? Peaminister kutsugu oma alluvad korrale, mitte ärgu silugu nende tegusid. Ja siis veel mängib solvunut ka pealekauba. Kas see on sinu meelest viisakas käitumine ?
Indrek2 29. detsember 2019 20:42
Millal meie riigil viimati president üldse oli, keda kannatas selle nimetusega nimetada?!?
29. detsember 2019 20:48
Kõik peale Pätsi ja Rüütli on olnud tublid.
Aili. 29. detsember 2019 22:35
Ükski president ei meeldi - kurb et ise pole presidendiks saanud ega saagi,unes ka mitte .unista Indrek2 edasi ......
to indrek 2 30. detsember 2019 05:43
ega sellist presidenti ei saagi sapipritside jaoks kunagi olema. On olemas keegi, kes teile meeltmööda on? Tegelikult ikka on, mõned praeguse valitsuse naljameestest ministrid meeldivad ju teile

Pole mõtet minnagi 29. detsember 2019 20:37
Viisakas ja taktitundeline inimene tegelikult ei trügigi sinna, kus teda tegelikult üldsegi ei soovita. Isegi kui viisakusest on talle mingi kutsekene esitataksegi. Seal vastuvõtul hiilgab ilmselt lugupeetavaima külalisena pigem keegi teine brüsseildaam.
29. detsember 2019 20:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Sa ju 29. detsember 2019 20:35
Presidendi valimisi? Kas vahepeal on põhiseadust muudetud või? 29. detsember 2019 20:41
.Millal meil siis need presidendi valimised on olnud? Mina küll pole neist kuulma juhtunud. Meie teatabasti, erinevalt oma paljudest naabritest omale presidenti ei valigi. Meie oma ilmub harilikult kusagilt poliitu´ikute kuluaaridest ja kokkulepetest välja. Uuemal ajal saadetakse meie provintsle asevaliteja aga Brüsselist
to Presidendi valimisi? 30. detsember 2019 05:53
Valgustame siis sind natuke kui sa pole kuulnud. Oktoobris 2016 hääletasid 81 meie endi poolt valitud Riigikogu liiget Kersti Kaljulaidi presidendiks valimise poolt. Sinu lemmikerakond loomulikult hääletas vastu. Kahtled ka Riigikogu otsuses?
nonii 30. detsember 2019 09:10
miinused 05:53 kommentaari juures tähendavad siis seda, et Riigikogu ei kinnitanud presidenti ametisse, jah? Nojah, ju siis olen eksinud, eks valvesapiprits tea ju paremini, tema räägib ka valge mustaks ja vastupidi.
29. detsember 2019 20:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mitu häält 29. detsember 2019 20:34
Jajah 29. detsember 2019 20:42
Koik koalitsiooni hääled!
Kaja 29. detsember 2019 20:45
Tõde on see, et Mart Helme sai 16 häält, sellest ikka 1 enda ja teine pojakese hääl, seega siis 14 häält. Kersti Kaljulaid sai 81 häält, kohal oli riigikogulasi 98 ja märgistamata sedeleid oli 17. Kaljulaid ise ei saanud endale häält anda, seega ikka 81 häält. Väga hea tulemus. Kindlasti valitakse ka teiseks ametiajaks eeldusel, et ta on sellega nõus. Kaabude kadedus on lihtsalt rumal.
kui hästi tädil valimistel läks. Täitsa kohe rahvast ühendav n.ö. president. Kiitused Nestorile 29. detsember 2019 20:55
to sa vahi 30. detsember 2019 05:58
ega Nestor teda ametisse kinnitanud, tema esitas Riigikogule ja seal kinnitati gi presidendiks. Riigikogu ju meie endi poolt valitud enda esindamiseks. Millega sa rahul pole?
inimene 29. detsember 2019 20:04
Ei ole kohustus, sest seal osalemine ei ole töö.
oo 29. detsember 2019 19:57
Eesti haridus on saatanast. Kõik inimesed õpetatakse kirjutama ja nüüd nad siis koledas kommentaariumis kirjutavad. Milleks kulutada riigi raha koolide peale. Kes sellest korjaoskusest rõõmu tunneb. Pealegi on kohutav, et nii palju rumalaid kirjaoskajaid eestlasi teeb siin enda arvates SÕIMELDES POLIITIKAT.
to oo 30. detsember 2019 09:20
sinuga 100% nõus. Aga ma loodan, et neid rumalaid väga palju ei ole, sest üks ja sama kamp tiirlebki ju päevast päeva kommentaariumides ja elab välja oma untsu läinud isiklikku elu.
aiku 29. detsember 2019 19:49
ei kohusta see seisus midagi...mäletame pusaga presidenti, sõna on vaba...on..ja tegu on ka vaba
juhuuu 29. detsember 2019 20:47
Ratas peaks minema dressikas vastuvõtule, kirjaga käik on vaba.
Midagi uut 29. detsember 2019 20:54
aikule 30. detsember 2019 06:02
aga selleks, et aru saada sellest lausest, peab kõrvade vahel ka midagi olema, paljudel siin ei ole kui aina kordavad ja kordavad sega lauset ise aru saamata, et sõnavabadus ei tähenda mitte seda, et võid suust kõik välja öelda, mida sülg keelele toob ja oma sõnade eest vastutama ei pea

Lubage naerda. 29. detsember 2019 19:43
Mina küll Eestis presidendiseisuses isikut ei näe. Kel vähegi mõistust peas on,see sinna iial ei lähe. Igaüks näeb ju ise,et see inimene ei ole normaalne.
Luba on naerda 29. detsember 2019 20:33
täiesti nõus sinu kommetaarga :D
to Lubage naerda 30. detsember 2019 09:22
sinul on seda mõistust tõesti üleliia nagu näha
29. detsember 2019 19:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tekid, tekid 29. detsember 2019 19:41
see... 29. detsember 2019 19:33
....eestlaste "ema" õppiku enne viisakust ja kombeid, kui kedagi külla hakkab kutsuma.
ja 30. detsember 2019 06:05
kommenteerija "see..." "õppiku" enne kirjutama kui oma arvamust tuleb avaldama.
29. detsember 2019 19:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tore anekdoot 29. detsember 2019 19:42
sul :). Ekrelased on soliidsed ja korralikud :):):)???
auk talli seinas? 29. detsember 2019 20:07
mingi kolhoosnik kutsub ennast juba eestlaseks
Tegelikult 29. detsember 2019 19:18
on Buratiino president vastu enda soovi ! Kuna ta puikles algul Nestorile vastu !
Juku 29. detsember 2019 19:18
Kui inimene on viisakas, siis ei lähe ta sinna riigi kulul jooma
aga joob 29. detsember 2019 19:43
oma kambaga riigi kulul.
Juku 29. detsember 2019 19:18
Kui inimene on viisakas, siis ei lähe ta sinna riigi kulul jooma
Kas oled täis, 29. detsember 2019 19:44

Tt 29. detsember 2019 18:50
Seisus kohustab kõigepealt prezidenti.
cv 29. detsember 2019 18:49
President Kersti Kaljulaid jättis tänavu ära juba Lennart Meri algatatud traditsiooni anda valitsusele Kadriorus aastalõpu lõuna- või õhtusöök. Aga noh, see pole ju väärt uudiseks. (Kes siiski soovib, loeb U.test U.distest)
Raul 29. detsember 2019 19:17
,,Uhuu Uudised,, Ma ei jäksa enam
Tahtsite 29. detsember 2019 19:45
29. detsember 2019 18:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tiit 29. detsember 2019 19:22
ise oled üks kuradi troll
to tiit... 29. detsember 2019 19:29
.....ma pole EKRE-lane ega troll, aga sellest hoolimata ma ei kummarda kedagi ega ei aja tagaotsa kellegi ees uurakile nagu teed seda sina ja sinu peedudest kambajõmmid.
Tiidukesele 29. detsember 2019 19:43
Ära põe EKRE foobiat, pöördu arsti poole. Praeguse presidendi, mis ta nimi nüüd oligi, kritiseerimine ei tähenda automaatselt EKRE toetamist.
29. detsember 2019 18:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Seisus? 29. detsember 2019 19:46
Riik ja kirik on lahus! Ainult silmakirjalikud exkommunistid käivad nüüd kirikus :).
Tõeleid 29. detsember 2019 21:00
Õigus. Meile on riik ja kirik lahus. Kui ei ole usklik, pole mõtet silmakirjatseda ja kirikusse trügida. Selle ministri ametisse vannutamine oli küsitav. Si olla ühe päeva ametis, astus tagasi, süükoorem õlul. Presidendilt õige reaktsioon. Rakvere lihatööstuse probleem pigem majandusministri rida.
sünnipäevaline 29. detsember 2019 18:32
Kes teist tahaks minna sünnipäevale, kui sünnipäevale kutsuja avakõnes teid manitsema ja kasvatama hakkab?
Mina jälle 29. detsember 2019 19:47
ei tahaks oma sünnipäevale vaenlasi.
sünnipäevaline 29. detsember 2019 20:12
Vabariigi sünnipäev ei ole presidendi isiklik sünnipäev. Teiseks ei saa olla selle riigi kodanikud presidendi vaenlased. Sinu kommentaar näitab, mille vastu on president eksinud ja see eksimus on mõõtmatu.
sünnipäevalisele 29. detsember 2019 21:24
kamp,. kes tahab sind ü'les pu'ua, polegi sinu vaenlased :)?
Kes teist tahaks minna sünnipäevale, kui sünnipäevale kutsuja avakõnes teid manitsema ja kasvatama h 29. detsember 2019 18:30
Murueit 29. detsember 2019 20:56
Tõde on valus kuulata. Sellepärast lähebki peaminister nurga taha häbenema ja peidab pea liiva alla.
... 29. detsember 2019 21:33
Kui see baaba tõtt räägiks, siis oleks jutud hoopis teistsugused kui nüüd.
29. detsember 2019 18:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
. 29. detsember 2019 19:45
issand küll, aitab juba kolhoositamisest, haige oled või?
no näed siis 29. detsember 2019 20:37
juba ongi rasvaliidu kgb kohal ja keelab oma tühja sõimuga reaalsust meelde tuletada
Tule maa peale tagsi, 29. detsember 2019 22:29
kus sa seda rahvaliitu ja kgb näed? Mine otsi abi

29. detsember 2019 18:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to Eestil pole ju presidenti 29. detsember 2019 19:36
ehk seletad meile ka, misasi see Brüsseli rida on? Muud ei kuule kui Brüsseli rida, Brüsseli käske, mida see Brüssel siis kogu aeg käseb teha?
. 29. detsember 2019 19:47
Brüsseli rida on ilma Eesti valitsust ja riigikogu väliskomisjoni informeerimata Venemaale põrutamine, truualamlik, ilma igasuguse kriitikata kõikide käskude-korralduste täitmine ...
Ega ma ise ka 29. detsember 2019 19:48
aru saa, aga kästakse nii kirjutada.
minu 29. detsember 2019 20:39
teada töötas .... Euroopa Kontrollikoda kontrollib Euroopa Liidu rahaliste vahendite korrakohast kasutamist. Järelevalve tulemused esitatakse aastaaruannetes Euroopa Parlamendile, millel on seejärel õigus eelarve täitmisele oma heakskiit anda või mitte. Euroopa Kontrollikoda on üks seitsmest Euroopa Liidu institutsioonist. See asub Luxembourgis.
to . 30. detsember 2019 09:51
ja rohkem ei oskagi midagi öelda? Õige kesine vastus.
. 29. detsember 2019 18:09
Seda presidenti ennast ei ole seisus küll millekski kohustanud nagu oleme näinud, käitub laps liivakastis.
Kaja 29. detsember 2019 20:53
Meie president käitub korrektselt. Ta on suurepärane. Kahjuks on valitsuses ministreid, kes ei taju, et nad on EV ministrid, et neil on kohustused riigi ja rahva ees. Seisus kohustab!
kohustab aususele, 29. detsember 2019 21:27
aga ekrelastele on see mõistmatu mõiste.
Parem 29. detsember 2019 21:29
???? 29. detsember 2019 18:03
Miks selline pilt ?? Pika Peetrika vehib Sikut sotsidest juuu :D :D aaaa ju see ongi Sikuti käsi
Kas teie 29. detsember 2019 19:50
urrumärk on vene värvides?
???? 29. detsember 2019 20:29
"Kas teie" mis sa soga sa ajad
Kajakas 29. detsember 2019 21:04
Õige tegu! Ekreiidid ei tea ju käemärkide tähendust. Sikkut selgitas, et lapski teab, et selle sõrme nimi on "Pikk Peeter" . On ju nii?
???? 29. detsember 2019 21:17
Jaaa liberaalid teavad väga hästi et OK märk on mingite valgete ülemvõim ja see too pilt siin on pikk peeter. Kas ei tundu märkide tähendus vähe paikast ära olevat??? Panna uudisele selline pilt ei tundu väga normaalne.
soga? 29. detsember 2019 21:28
Küsi Rubeni käest, näitab :).
Kes on 29. detsember 2019 21:37
Ruben ja mida ja kes peab küsima temalt ?
Kas meil 29. detsember 2019 17:59
on president tekkinud????
Ei, 29. detsember 2019 19:50
Putin pole veel tulnud, oota veel.
Kahju jah 29. detsember 2019 20:30
saaksid mõlemad koos Siberisse sõita
Tõeleid 29. detsember 2019 21:05
On jah valitud, Kaljulaid sai riigikogus 81 häält. Helme põrus, sai vaid 16 häält, armetu tulemus.
Mis sellest 29. detsember 2019 21:18
Helme tulemusest, jutt praegusest kohatäitjast.
vaene, lihtne tööinimene mõtleb NII: 29. detsember 2019 17:59
Riik = Inimesed selles Riigis. Ei kohustu mingi seisus minema presidendi vastuvõtule. Pere ja ühtehoidmine sel tähtsal päeval on palju olulisem kui kostüümipidu.
sind 29. detsember 2019 19:52
pole sinna keegi kutsunudki, lähed pärast koristama, ehk saad midagi hamba alla ka, kui järele jääb.
mats 29. detsember 2019 17:57
Ei ole vaja väga muretseda. Suure tõenäosusega saab Eesti 2021 uue presidendi.
Kuivõrd uue presidendi valik ei saa ümber ega üle ref- i esindajate heakskiiduta, siis tehakse need 29. detsember 2019 18:44
Oh õudust 21. jaanuar 2020 08:10

mõtlemise koht 29. detsember 2019 17:47
Riik- see olen mina! Kui selline suhtumine muutub, arvan, et muutuvad ka teise poole suhtumine. Sõna on nagu lind - läheb lendu ja enam seda kinni ei püüa.
Jah, 29. detsember 2019 19:53
aga Mart ei taha sellega arvestada.
mõtlemise koht 29. detsember 2019 22:10
See on ikka mõeldud eelkõige meie presidendiproua kohta.