Eesti uudised

Taavi Aasa sõnul valmib Rail Baltic tähtajaks ja eurorahaga, teiste erakondade esindajad kahtlevad selles

Toimetas Hindrek Pärg, 9. detsember 2019 23:34

44 KOMMENTAARI

p
Pole lihtrahvale,harjuge te olete vajalik ainult kodumaad kaitsma./ 11. detsember 2019 00:25
p
10. detsember 2019 20:18
Pean optimiste kurvastama, tegelikult juhtub selle trassiga sama nagu kunagi Tallinn-Narva "olümpiateega" , mis pidi valmis olema 1980 aasta olümpia ajaks. Praegu aga on jõutud töödega Aaspere- Haljala vahelise lõiguni. Õnneks on hilinenud ainult 40 aastat. Pealegi saab eu kassa enne tühjaks, sest eelisjärjekorras on aafrika ümberasustamine euroopasse.
v
10. detsember 2019 18:01
vihkan eesti poliitikuid,olgu nad siis kes tahes.üks valelik-varastav jõuk ainult,puugid rahva turjal!
a
analüütik/ 10. detsember 2019 16:02
Tänu kahtlejatele ja ida propale ongi elu selline nagu praegu. Tuule- ja päikeseenergia, sillad, tunnelid, RB jne.on saatanast. Ega ikka ei ole küll. Mida rohkem me ehitame ja teeme, seda paremale majanduslikule järjele me jõuame. Kivikirvega vehkides ei kaitse me end.
t
Teeline/ 10. detsember 2019 20:25
Ehk selgitad siis, keda-mida selle Rail Baltic'uga vedama hakatakse. Ja ei maksa hakata jahuma, et siiani autodega veetav kaup kolib raudteele. Ega ikka ei koli küll.
v
vinge 2/ 10. detsember 2019 15:47
kolhoosipartei ütles kohe peale "valimisi", et nemad ei pane ühtegi kätt ette!
k
Kas nii?/ 10. detsember 2019 11:45
Et täidame Rääma raba "ohutu" põlevkivituhaga?
a
ab/ 10. detsember 2019 11:19
Hea, et mõni meeski jõuab tänapäeval endale raudtee ehitada!
j
jah/ 10. detsember 2019 10:59
taavi Aas on töökas, aus ja hooliv inimene ja küllap ta teeb mis võimalik. Kui teda muidugi ei hakata segama .

n
Nojah/ 10. detsember 2019 10:56
Ja kui ei jõuagi vähemalt inimesed püüavad . Aga ega reformierakondlased küll poleks jõudnud sest nende peamine tegevus on vigade otsimine, valesüüdistuste väljam'tlemine,, urgitsemine ja laimukampaania. Nende valitsemise ajal vaesus aina kasvas aga nüüd segavad teisi.
e
Eve/ 10. detsember 2019 10:51
Kahtlevad vaid reformierakondlased sest ise nad pole kunagi teinud midagi kasulikku. Aas on vöga tubli inimene ja ta püüab teha küik mis vüimalik.
t
Teeline/ 10. detsember 2019 20:27
RB ju reffide suur projekt. Aga kasu oli sellest ilmselt ainult EN-i transpordivolinikule.
f
10. detsember 2019 10:41
l
lugeja/ 10. detsember 2019 10:36
Pole imestada,mul tuju tõuseb,naerma ajab nende hädaldavate kommentaaride lugemine! Ehitatakse ka mujal ja ka palju rohkem neid raudteid ja looduskatastroofist pole kusagil kirjas. Seda vene BAM,i pole mõtet võrrelda,sotsialismi aeg ja BAM ehitati mõtlemata vajadustele! RB saab olema Põhjamaade-Balticumi-Euroopa tuiksoon ja sellest saab ka meile kasu olema! See nutt ja hala ajab naerma!
m
10. detsember 2019 17:59
mingi tühi ja kõle maanurk ida-euroopas ja euroopa tuiksoon?kärbseseeni oled söönud või?
t
Teeline/ 10. detsember 2019 20:29
Ja mis sellel tuiksoonel siis liikuma hakkab? Tühi rong?
b
balti bam/ 13. detsember 2019 01:37
soome pani pidurit baltibamile...kas root.si või norra hak.kab siis kaupa lae.vadega eesti vedama??? see proje.kt on suu.rim nur.isynni.tis. Juba pro.jekt on ots.ast lõ.puni va-ledele ra.jatud.
r
Rahvaraibe/ 10. detsember 2019 10:09
Põrgutee on see RB. Jätke meie metsad, sood ja rabad rahule, ahned hullud! Ainult loodus ongi veel meie vara ja hingepide, lõpetage Eestimaa lagastamine! Elan endises metsases kohakeses, nüüd hommikul tööle minnes, õhtul hilja töölt tulles on seal tuledesäras tehnika, mis armutult metsa hävitab, kitsekesed vaatavad eemalt põllult ega tea, kuhu varjule minna. Vaid tüükad ja tallatud maa jääb järgi. Nutan tihti sellepärast, hing on haige ja viha südames nende vastu, kes nii teevad. Aga ma nean nad ära! Lõppegu nende elutee betoonil ja klaasil, ärgu olgu nende põrmule kohta Eestimaa mullas!
a
am/ 10. detsember 2019 09:52
Taavi räägib juba jõulu muinasjutte.
t
Tegelikult/ 10. detsember 2019 09:51
pole raudtee vastu ju midagi, kui oleks selle rahaga tehtud korda olemasolev trass. Läbi Tartu oleks sellest ka Eestile midagi kasu olnud. Aga nagu ikka - mahud on vaja megasuureks ajada. Ehitusfirmade huvidele vastavalt on trassi asukoht paika pandud ja nii ta jääb.
p
praegu.gi/ 13. detsember 2019 01:41
on rdteod ol.ematud....elan rdt ääres ...paar kaubakat öö.päevas...Minskisse ja Riiga rongiga ei saa, Moskvasse ka mitte...Tart.lasena seda rb ei oleks kyll soo.vinud...
m
maksab hiljem kinni ikka reisja mitte brüssel./ 10. detsember 2019 09:47
midagi segi juhuslikult ei aja trammiga air baltika väljale

l
Loodame Keskerakonna peale/ 10. detsember 2019 09:10
sest just nemad olid ühed esimesed kes asusid Rail Baltica projekti juba Savisaare ajal toetama. Mõne aasta pärast saame kiirelt ja mugavalt ülikiire rongiga Tallinnast Berliini sõita. See saab tore ja uhke olema.
ä
10. detsember 2019 09:17
J
.../ 10. detsember 2019 11:04
Jah, ja igapäev mitu korda!!!
e
eu/ 10. detsember 2019 15:33
Lp. keskpartei peale 09:10 Kas 200 km/h liikuv rong on ülikiire??? Ja hetkel seis selline, et sellesama rongiga saad kuni Poola Leedu piirini. Edasi sellist raudteed poolakate poolt kavandatud ei ole!!!
e
eu/ 10. detsember 2019 17:10
Lp. keskerakonna peale Vabandan, ülikiire kiirus uuel raudteel mitte 200, vaid 120 km/h!!!
j
Juhan./ 10. detsember 2019 09:06
Rail Baltic valmib tähtajaks ja läheb kohe kapremonti nagu suurehitused nõukogude ajal.
j
10. detsember 2019 08:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
J/ 10. detsember 2019 08:50
Aga see ongi ju moodsa aja BAM, kui natukene mõtelda selle peale, et riigikord on näiliselt teine. Aga reaalsuses on Brüssel täna sama süsteemi üles ehitanud, nagu kunagi Moskva.
v
vedurijugi abi/ 10. detsember 2019 09:12
selle küsimuse pead adresseerima tänasele valitsusele. Siis saad vähemalt teada kui vajalik, majanduslikult kasulik ja poliitiliselt otstarbekas see projekt on.
r
Raudtee vastastele,/ 10. detsember 2019 08:19
sisendab Taavi Aas kindlust,et seda raudteed ei tule.
k
küsi Aasalt, mida tahad/ 10. detsember 2019 08:17
Vastab täpselt, mida soovitakse. Rail-Baltic valmib 2030 + ca 3-5 aastat ja valmib lõpus ainult Eesti eelarve rahadega.
7
70+/ 10. detsember 2019 09:17
Meie majandus on üks kiiremini arenevaid, kasumlikumaid ja rahva elatustaset tõstvamaid . Meie võime enestele vabalt lubada nii Rail Balticut, Tallinn - Helsinki tunnelit ja pagulasi. Me pole kunagi nii rikkad olnud kui täna.Meie pangaarved kasvavad, iga eestimaalane on kinnisvara omav peremees ja meie majandushaare ulatub juba kaugele väljapoole Euroopat.
k
kui ROHELISE pilguga vaadata/ 10. detsember 2019 07:51
siis tuhanded ekskavaatorid ja buldooserid tossavad, tuhanded autod tossavad, karjäärides tehnika tossab jne jne aga seda hulk aastaid. Ehitates midagi, mida pole üldse vaja.
j
jh/ 13. detsember 2019 01:45
ja rong liigub õhuga. Kui kasu.taxe ele.ktrit, siis see peaks ju ka kui.dagi traa.di sisse saama...
m
me/ 10. detsember 2019 07:48
ju absoluutselt ei vaja seda raudteed !
k
10. detsember 2019 07:46
kahjuks ei usu seda jama-lihtsalt mõttetu raha raiskamine

r
Reformide tagajärg/ 10. detsember 2019 07:02
Poliit-eliit elab ebareaalses, pururikkas Eestis. Tavakodanikel aga, kellede elatustase on umbes4x madalam, kui peaks olema ...ei ole neid suurprojekte vaja!
v
10. detsember 2019 04:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
10. detsember 2019 09:14
Väikset(illi)ähe-mees jälle sule haaranud!
s
sellist eestit.../ 10. detsember 2019 11:08
Valelikumaid kui need refi kommunistid on, ei teagi.
ä
Ära usu kui ei taha aga nii see on/ 10. detsember 2019 01:54
See projekt sündis kui NURISÜNNITUS ja varem või hiljem sureb oma surma. Täpselt nagu kõik E- rahastusega projektid.
s
Sooja koha ja peaga eurosaadik/ 10. detsember 2019 07:04
E- rahastuse juhid ei tea siiamaani, kui vaeselt siinpool tegelikult elatakse.
l
lord-aadel/ 10. detsember 2019 09:21
Kas siis peaksime teadma kuidas ja millest bomžid täna elavad. Vaadakui ise. Meie ajame omi asju.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee