156000 inimest Tartus? Ilmselt koos nende põlluküladega mis on ümber Tartu tekkinud nagu seened peale vihma. Linna rahvaarv peaks olema 95000? Aga kuna linn on täis ehitatud ega siis rahvaarv seal suurt kasva. Selle arvelt kasvavad ümber Tartu asuvad vallad kiiresti. Mõne Tartu külje all oleva külakese rahvaarv on suurem kui mõnes alevis. Kas riik ei saaks selliseid nähtuseid ühendada linnaga? Jube nõme, et sõidad justnagu linnas ja järsku avastad, et aadressi järgi polegi linnas vaid oled külas. Samas majad on ümberringi nagu linnas ja vahet visuaalselt ei tunne.
Lõunakeskuse ring on väga huvitav ristmik. Mõnusa suure ringiga, ringil sõitjaid on kaugelt näha, enne ringile saabumist on märkidel suurelt välja toodud liikluskorraldus ringil ja liikluskorraldus on loogiline. See peaks olema musternäide, kuidas ristmikke teha.
Aga mis tegelikult ringil toimub. Paljud osaarulised leiavad, et just nüüd tekkis anne autodele ette kiirendada, poolemeelsed tulevad "heale" mõttele vahetada radu oma liikluseeskirja järgi ja muidu lihtsa mõtlemisega tegelased sõidavad juba enne ringi kaassõitjale tagant sisse.
"Enne ringile saabumist on suurelt toodud liikluskorraldus". Aga selliseid liikluskorraldusi selliste märkidega paljudes riikides pole, nii et terve nädala võttis aega et nende Tartu mustmiljoni ringi liikluskorraldustega harjuda, kuigi olen Ameerikast ja liigun palju suuremate automasside keskel. Ega kõik kes seal sõidavad Tartust ega Eestist pole. Seal Riia ringil peaks olema mitmetasandiline ristmik autode hulga järgi. Ma kujutan ette mis Ameerikas juhtuks kui kahe intersteidi ristumisele sihuke ringtee ehitada.
Kui nii siis järgmine samm on see, et paneme piirkiiruseks 30 km/h ja harkjalad üles, et saaks selle ringi ehituseks täiendavaid vahendeid. kes venida ei taha, eks see maksab.
Ring on täiesti normaalselt sõidetav, aga kannatust peab olema. Kui sõita ei oska, mine uuesti õppima. Terve tee on kääbikuid täis. Sori, õppige sõitma!
Tegemist on vana kaklusega, et mitte öelda, reformi "pa.sk" Andruse ajast …
Ei imesta, kui Lõnakeskus on servapidi tema omanduses, näiteks advokaatide vahendusel. Niikauha, kui Ref oli "18 aastat õigel teel!) oli veel lootus, et nad maksumaksja raha enda ära toetuseks Tartu avariiderohkema ristmiku hinnaga, aga nüüd pole lootustki. Põhjus ja tagajärg on segamini - riik ei pea kinni maksma paari tartlase ärihuve
Õppige sõitma, mina, Põhja Eestist, olen selle ringi peal palju sõitnud, hea nähtavusega suur ring ja midagi ohtlikku pole kogenud.Mida te küll Tallinna väikestel ringidel teeksite?
Jahm, millegi pärast on enamasti avariipõhjustaja mitte tartlane kes hädaldab, et Tartus palju ringe ja tohutult palju paremakäereegleid ning seetõttu jube keeruline.
magage välja, enne kui te ca 3x aastas Lõuna-Eestit väisate - see ei ole Tallinna ringtee, mida te igapäevaselt ca 70-90-km/h väisate. Lõunasse sõites saab "see tund" läbi kusagil Ussisoo kandis, mis on kõige avariiderohkem maanteelõik … Tartu ringtee on selle kõrval lapsemäng - valdavalt plekimõlkimised. Tartu 4-realiseks ehitamise pani seisma Ansip, kes väitis, et pole piisavalt koormust. Tunnistage oravete viga, millest õppida - vbl on siis õppimine lihtsam!
KOMMENTAARID (19)