Eesti uudised

KOHUS: M.V.Wooli tehased jäävad suletuks, inimeste tervis on tähtsam

Toimetas Hindrek Pärg, 3. detsember 2019, 17:52

139 KOMMENTAARI

h
Huvitav/ 5. detsember 2019, 21:19
Kui toiduainetetööstuse suurettevõtted EL mehitusel toitu igasuguste lisaainetega rikastavad ja inimesi pidevalt mürgitavad, siis see pole kellegi asi?!
j
juudas/ 4. detsember 2019, 17:11
..see on kättemaks ..et EL saaks oma kaupa sisse tuua ja kallimalt müüa
k
Kala/ 4. detsember 2019, 15:03
Vaatame siis, kes on uus tulija kalaturule .
v
vanamemm/ 4. detsember 2019, 13:59
Mitte millestki ei saa enam aru. Tartu Ülikooli meditsiinilise mikrobioloogia professor Irja Lutser ütleb selgelt, et listeeria tüvi ST1247 ei ole mitte ühtegi inimest surma saatnud (proovides, mis Woolist võetud on ju alla EL ,s lubatud normi) , valmistoodangust pole bakterit leitud. Hoopis hullem on tüvi ST87 mis on tõesti 3 lt inimeselt elu võtnud ja keegi ei tea siiani, kus see kuri bakter peidus on!!!. Ka N.Kalikova rääkis ju sama juttu. Miks siis ikkagi pandi Woolis töö seisma?
t
Teeline/ 4. detsember 2019, 19:31
Lihtsalt keegi on huvitatud Wooli tehasest, kas siis kalatöötlejana või hoonetest. VTA on ennegi väga huvitavaid otsuseid teinud.
t
tervise eest " hoolitsejatele "/ 4. detsember 2019, 13:02
Kuidagi valikuline " hoolitsemine " on teil. Näiteks kodumaiseid ilma keemiata õunu ei võeta mitte kuskil vastu. Seevastu ostetakse meeletult sisse igasuguste kemikaalidega saastatud puuvilju ning mitte ühtegi " hoolitsejat " ei huvita. Kõike need Kreekast, Hispaaniast jne. toodud õunad -pirnid -kirsid peaks mitte ainult prügimäele viskama, vaid lausa ära põletama. See ju puhta mürk, mida meile tuuakse.
t
Tammeokas/ 5. detsember 2019, 17:27
Aga tänu sellele mürgile pole VTA suutnud leida sealt mitteühtegi elusat bakterit,niiet juriidiliselt on kõik korras.
m
möhh/ 4. detsember 2019, 10:22
Kas ta ei maksnud katuse raha vöi?
t
tgh/ 4. detsember 2019, 10:11
minge nüüd facebuuki ja pange ptofiili oilt, usume kalatööstust, nagu veerpaluga tegite, ajuk ääb ik ud
l
Lugeja/ 4. detsember 2019, 09:29
Sushit tehakse ju toore kalaga,kas kõiki sushikööke on kontrollitud.?Rimis leiti,kas kontrollitakse igapäevaselt

1
123/ 4. detsember 2019, 09:03
Alkohol pole kah tervisele kasulik aga ikka müüakse seda suurtes kogustes.....
1
123/ 4. detsember 2019, 09:01
Ei huvita see listeeria. Teen ahjus korraliku küpsetuse ja söön mõnuga.....
a
arst/ 4. detsember 2019, 08:58
Tulebki lõpetada see toore kala söömine. inimese tervis ongi kõige tähtsa.Küürimisest on vähe kasu. Uued seadmed ja remont vajalik.
t
tarbija/ 4. detsember 2019, 08:51
aga kuidas Oskari toodetega on, kas seda firmat ka uuritakse ja kinni pannakse või oli tõesti lõhe ja WOOL ainult see patu allikas????????
m
Meie ametnike viha on piiritu/ 4. detsember 2019, 08:46
Hea, et see vähemalt nüüd kõigile näha on ja nende ametnike pärast me viibutame ka euroopa poole aga see ei tohiks nii olla. Loodame, et toimub muutus ja suurpuhastus, sest kahepalgeline ametnik võib teha sama kahju mis kolebakter.
a
Ajalehelugeja/ 4. detsember 2019, 08:38
Kas seal üldse ongi mingit bakterit.+? See võibolla kellelegi kasulik, et tehas kinni on?
m
4. detsember 2019, 09:20
mina arvan samuti, et mingi ametnike vimm, sest miks nõutakse 0 tolerantsi, kui mujal päris nii ei ole? Kui see bakter raskelt kaob, siis kuidas kadus RIMI lettidelt salatitest bakter sõrme nipsuga. Kauplusi ju ei suletud ja suurpuhastust ei tehtud.

n
napakas ei ole häbi olla , vaid uhke ja hää!/ 4. detsember 2019, 08:24
Järve Selveris oli eelmine nädal müügil nii kole forell, et ajas hirmu nahka. Mis firma oma, paluks selgitust ja bakteri proove? Sealt oleks vist ikka vägevad bakterid saanud. Männiku kalaputka on Teie arust puhtuse etalon või Nõmme turu putkad. Mina sinna haisu sisse küll ei taha minna. Vot seal on korda aga Matil ei ole?
t
Teeline/ 4. detsember 2019, 19:35
Kes neid Männiku ja Nõmme putkasid ikka tahab, aga tehasehoone...
n
n ehk mees kes tootmist näinud./ 4. detsember 2019, 08:18
Rahvas peaks nägema teiste kalatööstuste pilte koos lõhnaga. Kohtunikud palun minge kohale ja tehke neile kõigist ekskursioon sinna. Saalis tegelikku olukorda ikka hinnata ei ole võimalik. Ma ei saa nimeliselt nimetada aga läbi sõita oleks kohustuslik. Ühte taotakse malakaga aga mis teised naeravad pihku.
1
4. detsember 2019, 08:10
101 pakterit seda teeb meie poliitikud kindlaks
m
Mammi/ 4. detsember 2019, 07:57
Võib olla on kellelgi vaja hoopis näiteks PRFoodi nö "aidata". See ettevõte ju kuulutas, et neil on plaan kasumit kasvatada, aga sel aastal on see hoopis langenud. Kasumi kasvatamiseks on jõulud väga hea aeg ja seda eriti siis kui konkurent on turult eemaldatud. MVWool on 25 aastat turul olnud ja ei mina usu, et neil ka tegelikult miskit nii halvasti on tehas lausa kinni tuleb panna. Asi pigem poliitiline.
l
4. detsember 2019, 09:25
loodame uuele Peaprokurörile, äkki saab ausus ja õiglus võidule!
a
4. detsember 2019, 07:54
aga teised võikad bakterid meie suurtes kaubakettides,mis neist siis saab-VTA,,,,Terviseamet ja muud tähtsad ametid -miks te neid ei kontrolli ja alles siis kui midagi hullu juhtunud on-seal ikka neid jubedaid elukaid tuhandetes liikumas
v
Vastik/ 4. detsember 2019, 07:35
Hale õigusemõistmine, nii nagu ikka.
a
aga/ 4. detsember 2019, 07:16
mina olin juba Rimist ostetud salati ära.söönudBakter kutsuti tagasi,hilja oli.

k
4. detsember 2019, 06:43
Kohtud hoolitsevad rahva tervise eest!? Ha ha ha haaaa!
õ
4. detsember 2019, 06:33
õige otsus nii pidigi minema,
o
Otto/ 4. detsember 2019, 07:50
Soo! Kas see oli siis juba ette ära otsustatud?
l
L/ 4. detsember 2019, 06:01
No kas see bakter on siiani veel seal olemas? Keegi kontrollib igapäevaselt? Tundub imelik. Üldse, nüùd korraga mõeldakse rahva peale... Võiks veel lisada, et laste peale, siis oleks komplekt koos...
a
Arvamus/ 4. detsember 2019, 05:51
Las nn. selveri salatid on tervisele kasulikud. Sama küsimus pooltoodete kohta. Rakvere toodab neid eriti ohtralt.
o
oeh/ 4. detsember 2019, 01:56
VTA-d huvitab inimeste tervis - see on parim andekdoot. Inimeste tervis on viimane asi, mis neid huvitab. Toidupoed on täis kemikaalidega saastatud välismaiseid puuvilju - mitte kedagi ei huvita.
k
4. detsember 2019, 01:45
Kalatööstusel olevat 150 töötajad ning paneb imestama miks nad ei suuda ühte tehast puhtaks küürida, siis saaks ju tootmist jätkata

k
Kahju/ 3. detsember 2019, 23:52
Kahju Mr.Woolist. Loomulikult, kui bakter ületab normi, tuleb hävitada tooted, aga kuumtöödeldud (72 kraadi) toodetes on see ju hävinenud. Miks siis kõik hävitada.?
k
Kalasööja/ 4. detsember 2019, 08:34
Bakterite hulk ju mitmekordselt alla lubatud normi!!!
t
Taat/ 4. detsember 2019, 09:07
kahju jah, aga kui seakatku ajal hävitati seafarme, polnud kellelgi kahju. Peale omaniku.
c
copy/ 3. detsember 2019, 23:06
Listeeria bakterit leidub kõikjal looduses sh loomalihas, puuviljades, juurviljades, piima toodetes jne. Samuti esineb listeeria bakter 5-10% inimestel soolestikus. Listeeria muutub ohtlikuks ainult ülisuurtes kogustes. Seetõttu on Euroopa Komisjoni määrusega 2073/2005 kehtestatud mikrobioloogilised nõuded toidule, mille kohaselt kui toiduaines on listeeriat vähem kui ≤ 100 cfu/g (colony forming units per gram), siis on see tervisele ohutu (erand on imikud). Määrus 2073/2005 ei sätesta, et mõne listeeria tüve (näiteks ST1247) puhul tuleks lähtuda mõnest teisest toiduohutuskriteeriumist kui 10
ä
ää/ 3. detsember 2019, 22:33
Küsige endalt, et millal te sellest listeeriast teada saite? Ja siis mõelge kui kaua on kala töödeldud ja müüdud juba. Üldse läbi ajaloo, kaua on kala müüdud ja söödud? Täielik pluff on see ja tohutu ülekohus. EL kehtestab normid kui palju võib olla listeeriabakterit, aga ühe ettevõtte jaoks see norm ei kehti äkki. Ja nii ei kehti, et isegi konsevid milles bakterit ei saagi enam olla, ka on laos luku taga. Jama ja häbiväärne lugu. Ja siis imestavad kui keegi räägib vandenõudest.
v
vanasti oli nii/ 3. detsember 2019, 22:31
ema rääkis, oli sanepidjaamal mingit nänni vaja, teatas , et tulevad kontrollima, asutuses pandi suured kompsud kokku ja saadik saadeti teele, kõik proovid olid korras, ühesõnaga, tehti koostööd, Wool ei teinud koostööd ja unustas jagada, sinna ongi kala meatud, kui inimeste tervisest hoolitaks ,siis keelustataks taimekaitsemürgid kõigepealt
k
Küllap/ 3. detsember 2019, 22:20
Vta vôiks sulgeda enamus ettevõtteid,selline võim antud neile.Huvitav,kes järgmine?
i
inimene/ 4. detsember 2019, 02:29
Eks ikka need kes seadust ei jälgi. Kasusaamise eesmärgil ei või tappa.
p
Point/ 3. detsember 2019, 22:11
Millest lihtsurelik aru ei.Mängus konkurents ja suured rahad.Sellest vaikitakse.Ühte ettevõtet kotitakse,kui häda olnuks suur,tulnuks avaldada tulemused kõigis firmades,kes seotud võimalusega omada taolist bakterit.
v
Vahi kus nüüd/ 3. detsember 2019, 22:04
meie riik hakkas äkitselt inimeste tervise eest hoolt kandma. Ilmselt jäid riigil, sarnaselt Saarema praamikuningaga, mõned sidrunit katust saamata.
n
noh,/ 4. detsember 2019, 12:48
siin näib küll mängus olevat mitte riik, vaid riik-riigis, e. vta. ja kas küsimus on sidrunites, konkurendis või teat. ministrile "igaks juhuks" reservaugu kaevamises, seda me ilmselt teada ei saagi, sest pole enam päris ajakirjanikke, kes telgitagused seosed avastaks ja lagedale tooks.

m
mõttekäik/ 3. detsember 2019, 22:04
tundub,nagu mingi kalafirma tahaks siia turule,st euroopa liidu turule trügida,hiina mitte,nemad pigem ostavad,venemaa ka mitte,neid ei lasta,ilmselt meie peremees,usa,on andnud käsu plats vabaks teha mõnele usa firmale ja eesti korralik,suur ,firma on vaja hävitada.
t
to mõttekäik/ 4. detsember 2019, 12:45
oh, eks ole siin kohalikkegi konkurente, kellele wooli edu pinnuks silmas võib olla, vastasel korral oleks ehk teistegi tööstuste tooteid analüüsitud?
o
3. detsember 2019, 21:59
Oleks Vetevool ametiga koostööd teinud, poleks praegu selliseid jamasi. Aga eitati, kuigi tulemused näitasid muud. See siis teadlik tegevus toota edasi nakatunud kala. Nüüd poleks vaja halada.
o
Oleks jah riigile kuus sidrunit välja käinud olnuks OK./ 3. detsember 2019, 22:07
Nüüd aga libiseb see üritus, kuskile, näiteks kuuevarvaliste kätte, kelle käes juba suurem osa Eesti kalatööstust.
k
3. detsember 2019, 22:20
Kas see on siis kättemaks või koostöö mitte tegemise eest. Mis asutus ja ametnikud seal VTA-s küll on? Kõik on väga kahtlane ja mitte usaldust tekitav asutus. Süvariik riigis? Kontrollimatud ja salastatud.
m
Mai/ 3. detsember 2019, 21:56
Siin inimesed muretsevad töötajate pärast( mis on muidugi ka mure), aga see nagu pole nende arvates probleem, et tehases on kindlalt bakter sees. Tule taevas appi!
c
Cm/ 4. detsember 2019, 07:50
Jah, ja kui vta ei reageeriks kuidagi ning inimesi ohtralt haigestuma peaks, siis kirutakse jälle, et krdi vta.. midagi nad seal ei tee ja inimestest ei hooli. Kuidas inimestele meeldib lihtsalt kõige üle viriseda.. lasteaed!
n
Nipik/ 4. detsember 2019, 08:30
Jah, CM, kui teisi toitlusettevõtteid kontrollitaks sama intensiivsusega, oleks ehk asi mõistetav. Aga sellisest tegevusest pole mingeid märke. Ainult üks ettevõte on millegipärast hammaste vahel.
a
analüüsides/ 4. detsember 2019, 12:56
on bakteri näidud enam kui 10-kordselt alla eu normi. bakter on ohtlik peamiselt teat. riskigruppidele, kes peks ise normaalsed olema ja nn. toorest, s.o. kuumutamata kala vältima (lisaks ka nt toorest muna jms - muude bakterite pärast). ja tänavu pole ükski listeeriajuhtudest olnud seotud selle tüvega, vaid hoopis teisega (kaasa arvatud 3 surmajuhtumit) , mille allikat pole vta siiani suutnud leida. aga muidugi, neil pole wooli kottimise kõrvalt enam aega ega vahendeid selle otsimiseks. loe-vaata "otse postimehest" tartu ülikooli eksperi arvamust (kogu laovaru hävitada pole just eriti mõistli
k
Kole lugu/ 3. detsember 2019, 21:43
Kogu sellest meediakärast saab järeldada seda, et VTA on täitnud konkurendi tellimust kalatehas hävitada, nüüd nagu ka tagasiteed ei ole ja tõenäoliselt kohtunik ka asjast õiget pilti ei saa või ei taha saada. Need põhjendused on ikka väga kummalised.
h
Hüstiirik/ 3. detsember 2019, 21:35
Ja nüüd riik maksab ettevõtte töötajatele, igale ühele 40 000 hüvitist jah? 😀 kindlasti mitte. Aga raudselt on enne jõule päris keeruline peredel, kelt võeti ära töö, sissetulek, jõulud...mis see ministrihärra kobiseb, kes lahkudes, veel lisakski 40 000 hüvitist sai. Madal....väga madal ... riik
k
kuigi/ 4. detsember 2019, 13:00
vta käitub nagu riik, siis ometigi ta seda ei peaks olema. eelmine minister justkui üritas tervet mõistust appi võtta, aga juba see katse loeti ülimaks "riigireetmiseks" ja sai üheks põhjustest ministri kangutamisel. tegelt peaks vta müüdavad(?) juhid isiklikult materiaalselt vastutama.
t
Taat/ 3. detsember 2019, 21:13
Naeruväärne modereerimine! Vanarahva ütlusi modereeritakse?!
t
Taat/ 3. detsember 2019, 21:11
Kas moderaator on mees või tibi?
t
Taat/ 3. detsember 2019, 21:11
Sibula ja kala sõõmine tõstab mehelikkust!
m
Mida sa sellega/ 3. detsember 2019, 21:58
teises ilmas peale hakkad, oled moslem ja loodad neitside juurde jõuda :)?

t
Taat/ 3. detsember 2019, 21:09
Sööge ikka sibulat ja kala,siis ...... .... ....!
p
Priit/ 3. detsember 2019, 20:54
See pakter on ju alati olnud kõikjal meie ümber ja sees. Milles praegu küsimus on? Kas see on mingid lubatud piirid ületanud? Kas ikka teatakse sellest pakterist piisavalt?
s
Sellest on/ 3. detsember 2019, 21:01
tuhat korda juba räägitud, aga ekre õõnespead ei saa ikka aru???
b
bakter/ 3. detsember 2019, 22:41
pakter on sulle tõega takka tulnud aga küs on bakteris järeldus Priidu on EKRE õõnespea
n
Nipik/ 4. detsember 2019, 08:34
Hea küll, see pakter bakteriks, aga miks seostada seostamatuid asju? Mis puutub antud teemasse EKRE või Reformierakond. Siin kotitaks üleliia üht töökat Eesti ettevõtet, mitte parteid!
t
Tiit/ 3. detsember 2019, 20:51
Miks siis Oskari liharööstus siis kinni pandud ei ole? Sealt leiti ka listeeriat. Paistab, et asi on valikuline, selle paneme kinni, seda ei pane.
t
Timofeile/ 3. detsember 2019, 21:03
Kumma õõnespeast troll sa siis oled, Olgino või ekre? Kui aju pole või oled lihtsalt pätt, siis sulle seletamine midagi ei muuda!
e
Eks solvamine kuulub ikka oravsotside arsenali./ 4. detsember 2019, 05:51
t
Taat/ 3. detsember 2019, 20:51
Sööge sibulat ja kala,siis seisab nagu .... !
s
Sõin/ 3. detsember 2019, 21:59
k
Kas Eesti Vabariik hakkab nüüd toitma tööta rahata jäänud peresid?/ 3. detsember 2019, 20:49
l
Las söövad/ 3. detsember 2019, 21:04
oma tehase kala, see ju ohutu, milleks hävitada :).
l
3. detsember 2019, 20:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
?
?/ 3. detsember 2019, 21:05
a
ametnike suva, kas tööd ja leiba töölised saavad või ei.../ 3. detsember 2019, 20:18
varem oli see kala või mitte. Isegi ei teadnud seda, et eksisteerib... nüüd aga iga päevaga aina kasvab isu selle kala järgi
s
Siis/ 3. detsember 2019, 21:06

k
kiisuke mäu/ 3. detsember 2019, 20:15
ei ole vaja kaitsta wooli, see bakter on väga salakaval ja sellest on väga raske lahti saada ja levib väga ruttu edasi, nii et parem karta kui kahetseda, täiskasvanud isend elab õle väikese koguse seda bakterit kuid lapsele on see väike kogus väga ohtlik
j
jaamaülem/ 3. detsember 2019, 22:12
Kõtt kiisuke ! Kas oled nüüd vegan?
s
sindlimasin/ 3. detsember 2019, 20:11
kas inimeste tervis on pööratud parteipoliitika teenistusse
e
ekrelane/ 3. detsember 2019, 21:11
jah on, ega muidu Putinilt raha saa.
e
3. detsember 2019, 19:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
x
x/ 3. detsember 2019, 19:56
ostke siis kogu erakonnaga kogu toodang ära. ise küll oma laste peal järele ei katsetaks...
t
to Elle/ 3. detsember 2019, 20:05
kuidas siis tõestada, et ei ole nõiajaht - lasta saastunud kaup müüki ja oodata, kuni keegi selle tagajärjel haigestub v sureb - kas vajad sellist tõestust
m
Mina/ 3. detsember 2019, 20:09
No kui võetakse toodangust proove ja see on positiivne,siis mis siin enam arutleda.Kui selline asi oleks juhtunud usas või mujal maailmas,siis oleks tehas minutipealt kinni ja töötajad kusagil järelvalve all.Ei saa ju oma toodanguga maailmas hakata inimesi mürgitama.Jah kahju,et oma eesti tehas aga midagi pole teha.Tulevikus võib veel kannatanutelt tulla väga suuri nõudeid omanike vastu.See pole naljaasi.Kui bakter edasi levib siis ei osta ükski välisriik ühtegi toodangut eestist.Ükski tööstur ei taha meid näha ega kuulda.
j
Just praegu/ 3. detsember 2019, 21:14
näidati AK-s kirjareal, et Wooli oktoobri listeeriabakter oli just see 1247, mis tapab.
n
Nipik/ 4. detsember 2019, 08:42
Kuule, Mina, ei ole ju leitud toodangust vaid "tööpindadelt", mis iganes see ka ei ole - ehk prügikastist või põrandapragudest. Toodangust pole leitud midagi. Tehas on ise oma raha eest lasknud teha sadu analüüse, aga ametkondi need tulemused "ei veena"!
l
Lugege seda ja siis kommenteerige edasi/ 3. detsember 2019, 19:48
https://www.err.ee/1009852/vta-proovid-naitavad-m-v-wooli-tehased-kubisevad-listeeriabakterist
k
kas sa/ 4. detsember 2019, 13:04
pealkirjadest klikimagnetitena oled kuulnud?
i
INIMENE/ 3. detsember 2019, 19:42
Huvitaval kombel meenutab see listeeria jama sea grippi puhangut.Huvitaval kombel seagripi epitsentris Viljandis asub kas 4 korruseline sigala.Aga seal oli anomaalia.Sea gripp nägi sigalat kyll ta läks paremalt mööda küll vasakult,siis ta ka lendas sealt üle aga sigalasse ei läinud.Edu eestlastele kes usuvad
i
Irw irooniliselt/ 3. detsember 2019, 19:41
K6ik asutused, kus listeeria on leitud tuleks mitt ainult sulgeda vaid ka maha p6letada.

i
iga vahend kõlbab?/ 3. detsember 2019, 19:39
kui nüüd keegi peaks haigestuma siis on seletamist natuke rohkem ning anti-ja teoetusmiitingud ka nagu ei passiks survestamiseks
m
Maret/ 3. detsember 2019, 19:38
Siis peaks arvestama ka Wooli tehase inimestega.
a
aurumasina tants/ 3. detsember 2019, 20:14
tööline ja/ehk inimene ongi alati viimane,kellega arvestatakse/arutatakse
h
heiki herman soome/ 3. detsember 2019, 19:33
väga hinnatav otsus! näitab see, et eesti hakkab iagati tsiviliseeruma ning korruptsioon vähenema, sest suures osas on siiani otsustanud need, kellel suured rahapatakad ehk suurspekulandid, tutvus, sõprus, sugulaskorruptsioon ning kambakraatlus, keda ja mida sulgeda, vallandada ehk tööle võtta jne, jne... hämmastab see, et kalamüüja, kes on igati tunnistanud, et tema poolt müüdavates toodetes olid ohlikud inimestele bakterid, seosos külmahela puuduliku kontrolli ja defektiga, jaurab edasi ja silmapilgutamata soovib endiselt jätkata bakteritega toodete müüki ja realiseerimist...
n
Nipik/ 4. detsember 2019, 08:47
Korruptsioon väheneb, ja vaata, mis tulemuseks on! Tehas pandi kinni. Oleks sidruneid leidnud, oleks lõbusasti edasi toimetada saanud ;-). Aga vaat ei olnud korrumpeerunud!
p
peter/ 3. detsember 2019, 19:30
Hmmm.. Huvitav, miks alkoholi ja tubakamüüki ära ei keelata?
x
X/ 3. detsember 2019, 19:46
Tehke ettepanek, et neid tooteid müüdaks nt ekre erakonnale kuuluvates ruumides, kui nii väga neid tooteid süüa soovite. Ise küll oma lastele seda ei julgeks anda, aga kui teid need bakterid ei häiri siis...
h
Heh/ 3. detsember 2019, 20:34
Imelik oled tahad tervenahaudaminna 1elame kess sind kiidab selle eest vihmausid ett liha eiole rikkutud
j
Juusu/ 3. detsember 2019, 19:08
Miks ei keelata e myrkide lisamine .isegi sai kubiseb nendest?
j
jaamaülem/ 3. detsember 2019, 22:17
Sest pole sellist asutust. VTA kui silmaklappidega hobune täidab ainult tellimusi.
k
3. detsember 2019, 18:59
Kuidas lõpeb prfoodsi tee? Elame, näeme!

o
Odavam on maksta kohtnikule kui advokaadile/ 3. detsember 2019, 18:57
Kohtuotsuseid lugedes jääb mulje, et mõnel kohtunikul kas pole absoluutselt funktsionaalset kirjaoskust või on otsuse tegemiseks mingi teistele teadmata põhjus
k
3. detsember 2019, 19:22
Kui sa juba lugeda oskad, siis kõlbad EKRE minitriks küll.
j
Juura/ 3. detsember 2019, 18:53
Kohtuotsusega keelati autode müük, sest inimeste elu ja tervis on tähtsam mõnede ettevõtjate ärihuvist.
i
Indrek Kasela- suurim konkurent, lubas EKRE valitsusest välja süüa, E200 rahastaja/ 3. detsember 2019, 18:49
Konkurendid sebivad mis kole, aeg kasumit teenida, nende toodangut ei kontrolli VTA....
m
Ma olen samuti juut/ 3. detsember 2019, 18:53
ja arvan et selle kirjutas Kasela ise - Indrek uuri rohkem Talmudi ja mediteeri, mul on ...........
t
T.Rex/ 3. detsember 2019, 19:09
Millal ta juudiks sai? Ega ainuüksi must habe veel eestlast juudiks tee.
a
Ai ai/ 3. detsember 2019, 19:16
Õppis NEWWARKIS habet kah värvima!
k
Konkurendid ei maga/ 3. detsember 2019, 18:49
No miss see 1 tehas poed odavat forelli tais
i
INIMENE/ 3. detsember 2019, 18:47
Huvitaval kombel meenutab see listeeria jama sea grippi puhangut.Huvitaval kombel seagripi epitsentris Viljandis asub kas 4 korruseline sigala.Aga seal oli anomaalia.Sea gripp nägi sigalat kyll ta läks paremalt mööda küll vasakult,siis ta ka lendas sealt üle aga sigalasse ei läinud.Edu eestlastele,kes usuvad seda näidis poomist ja kas hetkel ei ole nii,et kui sa VTA--LE EI MEELDI PUUAKSE SIND ÜLESS
m
Maali/ 3. detsember 2019, 18:47
see on naeruväärne. kas Wool ise aretas selle maailmas ainulaadse bakteri. pigem on bakter tulnud kalakasvatusest. kuid kohus lubas pakendatud toorkala laost välja viia. ja vta ei nõua selle kontrollimist. see näitab otseselt, et vta teab, kust bakter tehasesse tuli, kuid ei julge/tohi seda avalikustada
k
Konkurent.../ 3. detsember 2019, 19:22
..tuleb eemaldada,maksku,mis maksab.
t
tegelikult/ 3. detsember 2019, 18:41
Tegemist on ajutise otsusega, uus kohtistung on 16 dets. Pealkiri on pahatahtlikult eksitav.
x
X/ 3. detsember 2019, 18:44
Väga pahatahtlik pealkiri, et - inimeste tervis on tähtsam ;)

v
Vta/ 3. detsember 2019, 18:41
võiks järgmisena coopi rosoljet kontrollida
g
Gripp/ 3. detsember 2019, 18:38
Inimeste tervis võib ju tähtis olla, aga kas siis ei tuleks sulgeda ka lennujaamad, sadamad jms strateegiliselt tähtsad sõlmpunktid, kus levib erinevaid nakkushaiguseid, baktereid, viiruseid...
x
x/ 3. detsember 2019, 18:41
täiesti kohatu võrdlus - sa ei söö lennujaama ega sadamat endale sisse -
e
ekre õõnespeale/ 3. detsember 2019, 19:00
Mitu tapjabakterit siis sadamast või lennujaamast leitud on ?
t
To x 18:41/ 3. detsember 2019, 21:37
Kui "lennujaamad ja sadamad" kogunevad kinnistesse ruumidesse kus uuritakse nakkushaiguste - seenhaiguste ravimeid ja need ei mõju täiesti tervistaval peaks viha koguma surmani... Ervin Pätui
n
Neeme/ 3. detsember 2019, 18:34
Selle nimi on mölaklus, sest müüd jäävad ju inimesed töötuks. Need ei lähe ju arvesse. Nad ju ei sure.
t
Töötuks?/ 3. detsember 2019, 19:01
Kui on töökäte puudus? On alles õõnespead.
j
Ja töötuks/ 3. detsember 2019, 19:02
jäävad ka surnumatjad, kui lapsed ja vanurid ei sure, ekrel suur mure.
k
Kalasõber/ 3. detsember 2019, 18:34
Millise äri kalatooteid siis võib ohutult tarbida? Küll on igasugu asjapulki nüüd sehkendamas ja koguni kohtud tegevuses, aga sellele lihtsale küsimusele ei ole võimalik vastust saada
h
hooraakel/ 3. detsember 2019, 18:33
Mina tean juba lõpptulemust , hilisem kohus mõistab kõik õigeks ja saavad ka omad valurahad. Nii Wool kui ka Sõnakad. Rahva raha võib ju nõrkemiseni varastada.
a
andrus/ 3. detsember 2019, 18:31
kui tõesti rahva tervis huvitab, siis kõigepealt peaks vta uurima, kuidas bakter tehasesse sai ja kontrollima kala maaletoojaid. ja siis tehaseid, kuhu sama kala veel liigub.
b
Batsill/ 3. detsember 2019, 19:03
Nalja teed või.sellekß peab ju tugitoolist tõusma ja välja minema aga seal on külm
o
on kontrollitud,/ 3. detsember 2019, 19:04
mingist Lõuna Eesti tehasest ju avastati ka, kala viidi sinna Woolist.
o
onkel/ 3. detsember 2019, 18:30
Kogu avalikkuse ees näitab bürokraatlik vta oma võimu ja mitte midagi ei saa teha ka ve? Kui juba on tulnud signaale, kus vta ametnikud on nõudnud põllumeestelt altkäemaksu, et nad nendega väga karmid ei oleks, siis on see ju sulaselge korruptsioon ja vta enese peaks ette võtma ja temas eneses need röövlinäod välja praakima. Ebaausat mängu mängitakse praegu M.V.Wooliga. Kui Euroopas on lubatud ametlikult 100 ühikut listeeriabakterit tootes, siis pole vta asi kirpu poolitada ja kiusu pärast 0-tolerantsi nõuda. On viimane aeg bürokraatiaga midagi ette võtta, muidu kasvavad nad päris üle pea.
e
ekrelase uued uudised?/ 3. detsember 2019, 19:05
Mis häda on teil Eesti rahva hävitamisega, kas Putin ei taha enam muidu maksta?
n
Nips/ 4. detsember 2019, 08:55
Mis EKRE, mis Putin? Võta rahustavaid tablette! Jutt on tootmisettevõttest, mitte parteist! Ja kõigi tootjate võrdsest kohtlemisest.

K
??/ 3. detsember 2019, 18:29
Kas see on uusim eesti anektoot?
r
reede/ 3. detsember 2019, 18:24
Näidake mulle üks kohtunik kellele oma nahk pole tähtis Arvan et kui seda bakterit väga otsiks leiaks ka selle kohtuniku laualt
k
kohtuniku laualt?/ 3. detsember 2019, 19:07
Kas Wool pani sinna kala altkäemaksuks?
a
Antsule/ 3. detsember 2019, 18:24
Söö muidugi kala julgesti, aga igaks juhuks hoia prfoodsi omadest eemale. Järsku on hoopis need tõeliselt saastunud!
l
3. detsember 2019, 18:23
Listeeriabakterilt saadud nakkuse ja puugilt saadud nakkuse tagajärjel tekkinud haigustel on palju ühiseid sümptomeid, ju aeti seni osa haigusjuhtumeid puugi süüks.
k
Kuidas?/ 3. detsember 2019, 18:22
Aga kuidas on tervisekaitsega lood salati vallas? Nemad lihtsalt ütlesid, et müüme salatit edasi, sest teine proov oli puhas. Ikka peaks ühe mõõdupuuga ringi käima.
s
Sama mõõdupuu?/ 3. detsember 2019, 19:08
Mitu inimest siis surnud on salatist?
a
Ants/ 3. detsember 2019, 18:20
Vta seebiks, söön kala edasi!
v
vaba inimene vabal maal/ 3. detsember 2019, 18:25
Las käia ja pane matuseraha valmis.
j
ja siis/ 3. detsember 2019, 19:09
söö ka see seep ära, õhk oleks kohe puhtam.
i
iga.../ 3. detsember 2019, 18:20
...-päev sureb inimesi alkoholi, tubaka ja narko tarbimisel ja pole kellelgi mingit erilist muret.Raha nimel tehakse igasuguseid sigadusi ja oluline on ainult see kui suure summa eest keegi ennast müüb.
j
ja kuna / 3. detsember 2019, 19:11
iga inimene sureb kunagi, lõpetaks siis üldse kohe kõigi elu?
j
juku/ 3. detsember 2019, 18:19
Ja kellel see nüüd kasulik on? Kusagil tekkib uus kalafirma? Ega siis sellise mastaabiga ettevõte ei saa selliselt bakteriga reostatud olla, täielik jama ju.
n
3. detsember 2019, 18:38
Nüüd hakatakse kuskilt EL väga head kala sisse tooma, kellelegi on see kasulik
e
ekre õõnespeadele/ 3. detsember 2019, 19:12
mina ja paljud inimesed enam toorest kala ei osta, tulgu või kuu pealt, aga teil ju puudub aju ja nii lihtsast asjast aru ei saa.

k
Kui nii/ 3. detsember 2019, 18:19
Kui kasela ja oravad niimoodi ütlesid, siis aitab ainult edasi kaebamine!
j
juhan/ 3. detsember 2019, 18:19
küll nüüd Kallased rõõmustavad
j
ja ekrelased nutavad,/ 3. detsember 2019, 19:13
ei saagi rahvast hävitada.
u
Urt/ 3. detsember 2019, 18:18
o
3. detsember 2019, 18:23
Otsus näitab, et kohtud on sõltumatud , ei allu ekre poliitilisele survele.
e
3. detsember 2019, 18:23
E k r e. m e n d i s t mode kogu aeg kus.tutamas. Kus.tutab samasuguse innuga nagu marks.is.t H.elme pesi eestlaste ajusid kom.munistliku saas.taga.
u
Urt/ 3. detsember 2019, 18:17
Paistab, et lollus on palju ohtlikum kui mis tahes listeeria.
l
Lollus on tõesti ohtlik/ 3. detsember 2019, 18:24
Õnneks on Järvik juba vallandatud.
j
3. detsember 2019, 18:36
Järvik siis oli listeeriabakteri levimises osaline??? 18:24 näitab lausa enda geniaalsust...eks palgaline peab ikka kirjutama, mis kästakse....kasvõi lauslaimu
j
jah/ 3. detsember 2019, 19:15
ekre palgalised kirjutavad iga päev sadade viisi lauslaimu.
m
Maali/ 3. detsember 2019, 18:16
süvvariigi mafffia tegutseb
S
.../ 3. detsember 2019, 18:24
See ikka meie nn. koaliku òigusriigi maffia kellel korrumpeerunud riigis veel piisavalt mòjuvòimu.
k
Kohtunikul ja / 3. detsember 2019, 18:16
muud asjaga seotud tegelastel ei ole selle aasta numbris küll enam kala söömisega asja kui ikka tervisest hoolivad. :)
m
Miks/ 3. detsember 2019, 19:16
ainult kohtunikel, kõigil arukatel inimestel, kes ei unista surmast.
j
jah,/ 3. detsember 2019, 18:14
kui tegutseda vahendeid valimata, on tulemus null, aga kui tegutseda vahendeid valides, on oodatud tulemus kindel - töötus suureneb, rahvast mürgitatakse, ettevõtlust hävitatakse, jne. Võtaks järgmisena ette verivorstid, süldi jms. et asi kindel oleks ja saaks ise võimule.
r
Rahvatervis/ 3. detsember 2019, 18:19
Kui ikka on oht rahva mürgitises(varem esinenud surmajuhtumid) ei saa ettevõtluse hävitamisest juttugi olla! Rahva tervis ennekõige ja paraku peavad olema nn teised ettevõtlusega toiduettevõtted HOOLIKAMAD!
h
Hea rahvatervis/ 3. detsember 2019, 19:31
Kuidas toimib ajupesu? Vaat just nii, et kui ikka piisavalt rääkida ühest bakterist, siis ei loe isegi see, et keegi pole haigestunud aasta jooksul aga paljub juba näevad reaalselt epideemiat. Keegi ei käse toorest kala süüa aga arvesta, et juur ja aedvili ja puuviljad, need va paha bakteri kandjad ikka veel poodides saadaval.

r
Re1n/ 3. detsember 2019, 18:13
Kas keegi veel kahtleb tõsiasjas, et meie kohtud on kallutatud?
k
3. detsember 2019, 18:21
Kohtud ei taha osaleda rahva massimõrvas?
r
Rudi/ 3. detsember 2019, 18:13
See VTA tuleb täies koosseisus panna karantiini! Nii vähemalt Jaanipäevani! Aga et kui juba VTA "kontrollib", siis on tulemus ka ette ennustatav.
n
Noo/ 3. detsember 2019, 18:13
Seni kuni tegutseb Reformierakonna laimukampaania ei peeta inimeste tervist tähtsamaks. Nende valesüüdistused rikuvad tervist ja tekitavad stressi.
j
jah/ 3. detsember 2019, 19:19
kui oled juba surnud, siis pole enam stressi ega tervis ei lähe halvemaks :).
t
tom/ 3. detsember 2019, 18:13
Sada aastat tagasi polnud mingit külmutust ainult talvel saeti järvel jääkuubikuid säilitamiseks aga suvel ei oska öelda sööge siis si..a kui kala ei kõlba ja surma kardate.Asi on kellegile kasulik ja ilmselt mingit ohtu pole.Eks praegu on igasuguseid vegani taoliseid liikumisi kes keelasksid kõik söömise ainul see mida nemad soovitavad.
j
ja sada aastat tagasi/ 3. detsember 2019, 19:20
inimesed ei surnud, elasid kuni 100 aastani :)?
v
Varsti/ 3. detsember 2019, 18:12
on kõik firmad riigist välja viidud, riikidesse kus hinnatakse ettevõtlust rohkem.
m
Mida / 3. detsember 2019, 19:21
sa küll sööd, et nii tark oled, kas Wooli kala :)?
a
A/ 3. detsember 2019, 18:08
Vetevoolid kantsleriks ja ministri nõunikeks !

l
3. detsember 2019, 18:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kas/ 3. detsember 2019, 19:22
koos töötajatega, nutt ju, et jäävad töötuks?
s
Sööge Leedu kala mida VTA ei kontrolli./ 3. detsember 2019, 18:00
M.V.Wool võiks tootmise Eestis lõpetada ja näiteks Lätti üle viia.
p
Pigem ikka/ 3. detsember 2019, 21:29
Venemaale, ekrel seal suhted juhtkonnaga.
k
3. detsember 2019, 17:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
juku/ 3. detsember 2019, 18:23
Eestis sai elada esimesed aastakümned, talud arenesid, majandus kasvas, siis hakati igasuguseid organisatsioone tekitama ja tootjatele kaikaid kodarasse loopima. Nüüd ongi täpselt nagu väljamaal, keegi midagi teha ei tohi, üle tänava ilma kiivrtita minna ei julge pole turvaline, tuleb käpuli käia.
h
HJ/ 3. detsember 2019, 18:24
g
gay/ 3. detsember 2019, 19:24
käi juku jah käpuki :).

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee