Maailm

Jaapanis vahistati vanahärra, kes helistas 24 000 korda klienditeenindusse (3)

Toimetas Aare Kartau, 3. detsember 2019, 14:18
Foto on illustreeriv.Foto: PantherMedia/Scanpix
Jaapani politsei arreteeris 71aastase mehe, kes helistas järjepidevalt telekomiettevõtte klienditeeninduse liinile. Kokku tegi ta seda ligi 24 000 korda, vahendab The Newsweek.

Kasukabes elav Akitoshi Okamoto võeti uurimise alla, sest ta pommitas telekomiettevõtet KDDI kahe aasta jooksul kümnete kõnedega päevas. Ettevõtte sõnul oli Okamoto pahane, sest tema telefon ei võimaldanud raadiosagedusi vastu võtta, mistõttu elas ta KDDI töötajate peale oma viha välja.

Esmalt ei soovinud telekomiettevõte süüdistusi esitada, sest tegu oli ikkagi nende kliendiga. Ent lõpuks muutus kõnede hulk nii suureks, et teistele klientidele oli keeruline abi pakkuda. Otsustav hetk saabus kuu enne vahistamist, kui Okamoto ühe nädala jooksul 411 korda klienditeenindusse helistas. 

Politsei sõnul on uurimine alles käimas, ent kõnelogi näitab, et mees helistas KDDI-le mitukümmend tuhat korda. Ametivõimudega vestelnud mees väitis, et hoopis tema on olukorras ohver. 71aastast Okamotot võidakse karistada „äritegevuse takistamise“ paragrahviga, mis lubab määrata kriminaalkaristuse isikutele, kes teevad ettevõtete jaoks normaalse töötamise võimatuks.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee