minu komm 17.19 kustutatud/ 1. detsember 2019, 22:33
kus ütlesin, et esirehvid peavad olema korralikud ja ka meil paljudes firmades sõidetakse nii veoautodega, kui ka bussidega kulunud esirehvidega. Tean, mida räägin, aga tõde ei saa ju läbi lasta.
Mitu korda elus liiklusvahendil rehvid sõidu ajal lõhkenud, 2 korda bussil ja 1 kord oma autol, küll mitte esirehvid, väliselt polnud neil midagi viga. Ühel korral sain bussifirma omanikult sõimata, kuna see rehv oleks pidanud veel vastu pidama. Õnnetust ei juhtunud.
Kuidas peab sõitma, et näiliselt terve rehv valitud kohas täpselt, näiteks silla peal, katki läheks, sild on ju pikal teekonnal kõige ohtlikum koht teelt välja sõitmiseks? Kui lisandub käigukangi kuritarvitamist sõidu ajal siis muutub sõit ohtlikumaks? Mis asi on see mida on aastakümneid vahel harva nimetatud "käigukangi antenn", pidavat olema ebaseaduslik asi mida ei tohi olla monteeritud käigukangi külge ja kui on, siis mõjuvat halvasti?
"käigukangi antenni" all on nähtavasti mõeldud juhti, mitte mingisugust seadet, olen terve elu töötanud, aga mingit niisugust seadmest pole küll kuulnud. Iga asi juhtub millalgi ja see aeg võib olla ka sillal.
Aastaid tagasi ootas üks mees Vodja bussipeatuses(olen ise sealt kandist ja tunnen seda meest) bussi.Samal ajal sõitis sealt mööda veoauto millel tuli ratas alt ära ja veeres täpselt pihta sellele mehele.Mees sattus haiglasse.Miks just sellel ajal,selles kohas ja just otsa inimesele?
Alustatud kriminaalmenetlus peab välja selgitama, millises seisukorras oli buss ja kas kohalikud võimud on maanteed piisavalt korras hoidnud. Meil käib asi teisiti,ütlevad,et maanteeamet on hoiatanud ja teed olid ju olemas.
Bardak on sealmail ikka täiega. Alates kehvadest teedest kuni sõidukite halva seisundini. Arvata võib, et ka antud õnnetuse puhul võis esmalt mängida rolli bussi kehv tehniline seisund, ja seejärel teeolud. Kui sõiduk on tehniliselt korras, siis kogenud juhid suudavad ka halbade teeolu tingimustes sõita.