Poliitika

Õiguskantsler Madise: kui Lemetti vabastati ebaõiglaselt, siis on valitsus seadust rikkunud

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 26. november 2019, 12:18

111 KOMMENTAARI

ü
Ülle Anton/ 28. november 2019, 07:02
Anton Ülle ei maininud sõnakestki 150-st inimesest,kes jäävad tööta.Ju ta teab,et inimestele on laenud kaela meelitatud ja küll nad nüüd ka kohe uue töö leiavad,sest laenud vaja maksta.150-inimest tõid rehvid ohvriks oma poliitmängudele.
n
Nüüd saanud Antonist Madise./ 28. november 2019, 06:58
Midagist on mäda siin Vabariigis.Kui seadusi saab tõlgendada nii ühtepidi või teistpidi.Va Anton Ülle on ju rehvide aeg paika pandud....nüüd teeb nii nagu isandad nõuavad.
ü
Ülle Podise/ 28. november 2019, 06:55
Kohe hakkab asja menetlema seesama Harju maakohus,keda Aeg võtab kontrollida.Ja see menetlus tehakse läbi 1 nädalaga.Mis sest,et Tallinna sadama keiss venib juba 3 aastat.
0
09:40 Kohtud ei pea otsuse tegemisel lähtuma seadustest, vaid rahva arvamusest./ 27. november 2019, 13:31
Ei, ei, Kohtud ei pea otsuse tegemisel lähtuma seadustest, vaid toimima AINULT HELMEDE KÄSKUDE järgi, vastupidisel korral pannakse kohtunike pead veerema...
u
Uus juhend kohtutele/ 27. november 2019, 10:40
Kohtud ei pea otsuse tegemisel lähtuma seadustest, vaid rahva arvamusest.
n
naanu/ 27. november 2019, 10:19
Isegi frau õiguskantsler pandi kaka ja presku vankri ette, väga on naestel vaja uut asja millega jürit ja ekret tümitada, kohe mitte ei anna ka riigiruupor ERR ja meedia järele, ikka jüri on süüdi, ekre on süüdi ja nii lõpmatuseni, nagu tões ja õiguses....
s
Siku/ 27. november 2019, 08:39
Mina arvasin kogu aeg, et kõigi töötajate ebaõiglane vabastamine on seaduserikkumine.
m
Meedia tühi ja suunatud hüsteeria./ 27. november 2019, 08:39
Milleks selline poleemika mingi kantsleri pärast. Muretsema peab meie kalatööstuse ja 150-ne inimese tööta jäämise pärast.Kantsler oleks pidanud tegema koheselt kõik et tehased saaks puhtaks ja päästetuks. Kui minister püüdis selles asjas selgust luua oli kantsler vastu.Õiguskantsler puhub mingist korruptsioonist. Nii palju kui meedias on avaldatud ei ole näha mingit korruptsiooni.Selle peaks tõestama kriminaaluurimine, prokuratuur ja kohus. Täheldatav on vast huvide konflikt ja ei midagi enamat.

h
HHO genekas annab kütust tasuta / 27. november 2019, 07:26
Riik lubas kodumaale naasemise eest kaks hektarit maad igale noorele perele. Aga egoistid lintsisid Mart Järviku...
a
Aeg lõpetada demagoogia/ 26. november 2019, 22:30
Meie mure ongi see, et puudub rotatsioon ja kantslerid on paigale pandud poliitikute marionetid, nii nagu seda oli ka sule saanud Lemetti ja ka suurem osa teistest kantsleritest!. Igasugune muu jutt poliitilise kallutatuse puudumisest on võlts. Vaadake kantslerite poolt tehtud otsuseid ja saate vast 100% kinnituse eelpoolöeldule. Eestisuguses lombis on vaid üks käsuliin ja see on sõpruskondade ja leivaisade kes nad paika pannud, käsuliin. Ajakirjanikud, te tearkpead, vaadake peeglisse ja minge uurige ka kanslerite sõpruskondi, üllatusi ei ole.
l
Lugeja/ 26. november 2019, 22:29
Ametnikke tulebki vahetada.Ei ole nii,et on ametis nagu ausammas, igavesti.Uus luud pühib paremini.
o
onu / 26. november 2019, 22:22
nigu pistad nina netti...igal pool see kits Lemetti.....
a
arvamus/ 26. november 2019, 21:37
Kas refide võimu all oli elu parem? Rahvast ja tema arvamusest sõideti pidevalt teerulliga üle, rahvas oli madalam kui muru, kedagi ei huvitanud inimeste arvamus. Massiliselt lahkus inimesi Eestist, sest tööd ei olnud ja palgad olid madalad, aga maksud aina tõusid. Ei igatse seda valitsust küll tagasi, enne olen rahul praeguse valitsusega.

õ
Õiguskantsleril ei ole seekord õigusega pistmist. // 26. november 2019, 21:34
"Asjaolu, et e-postiaadress kuulub tööandjale, ei anna automaatset õigust lugeda kõiki seal olevaid kirju."(Kas tööandjal on õigus lugeda töötaja kirjavahetust?www.biin.ee )
t
Tahaks teada/ 26. november 2019, 21:33
millisest korruptsioonist Lemetti teatas?
r
rahvas/ 26. november 2019, 20:55
Seadused ei ole kivist. Kui on vaja, tuleb maaeluväljasuretamise ministeeriumis teha täielik puhastus.
p
puhas p.gaas/ 26. november 2019, 20:47
valitsemisega ei mängita,surelikud
k
/ 26. november 2019, 20:43
kas keegi meil seadusi üldse tunneb
m
maalt ja traktoriga/ 26. november 2019, 20:43
Kunagi 90-ndail, vist Laari valitsuses, oli üks kantsler, nüüdseks siit ilmast lahkunud, keda ei saadud mitte kuidagi lahti kangutada oma kohalt. Mees tugines alati vastavatele seaduseparagrahvidele, ja tal oli õigus. Pärast seda kui see pikk vallandamise protsess sai läbi, muudeti ka vastavat seadust, mida kohandatakse ka nüüd. Kuid algus sai tehtud siis, EV algusaastail.

t
Tõnu Anton/ 26. november 2019, 20:39
Seaduses on kantsleri seekordse vabastamise alus ministri hinnangtema ja kantsleri koostöö kohta. See hinnang on ministri ettepanekus kirjas ja valitsus tegutses seaduse raamides. Ei taheta aru saada, et kantsler võib olla ju muidu väga tore inimene ja seadusekuulelik ja mida kõike veel, kuid koostöö ministriga ministri hinnangul ei laabunud. Siin ei ole olulised ei õiguskantsleri, ei presidendi ega isegi kohtu hinnang.Mitte keegi ei seisa seadusest kõrgemal. Jah, tõsi on ka see, et iga kantsler peab mõtlema, et koostöö ministriga peab laabuma, muidu ei ole tal ametis jätkamine kindel
õ
Õiguskantsleril ei ole seekord õigusega pistmist. / 26. november 2019, 20:27
"Asjaolu, et e-postiaadress kuulub tööandjale, ei anna automaatset õigust lugeda kõiki seal olevaid kirju."(Kas tööandjal on õigus lugeda töötaja kirjavahetust?www.biin.ee ) Kantsler luges ja lekitas meediasse kirju, mis polnud talle adresseeritud. Kui me kohaldame selle kaitseministeeriumi konteksti, siis pole vaöisriikide luurajaid vaja otsidagi ja jälle riigil kokkuhoid ning välisluurete teenistustel palgakokkuhoid.
t
Tõnu Anton/ 26. november 2019, 20:03
Avaliku teenistuse seadus: § 96.Ministeeriumi kantsleri vabastamine koostöö mittelaabumise tõttu. (1) Ministeeriumi kantsler vabastatakse teenistusest, kui ministri hinnangul ministri ja kantsleri koostöö ei laabu. (2) Ministeeriumi kantslerit ei tohi käesoleva paragrahvi lõikes 1 nimetatud alusel teenistusest vabastada enne kuue kuu möödumist ministri ja kantsleri koos töötamise algusest. (3) Ministeeriumi kantsleri teenistussuhte viimane päev on teenistusest vabastamise teates märgitud päev. Kõik. Ei ole mõtet puhuda mulli ja siduda sellesse asju, mis pole vabastamise alusega seotud.
l
loomulikult/ 26. november 2019, 19:52
teevad meie täiesti sõltumatud õiguskaitseorganid kõik endast oleneva, et seda vennikest ametisse tagasi ennistada. Kuna minu eelmine täpselt samas sõnastuses kommentaar kustutati ära (mis on siin tingimustevastast?), siis järelikult tabasin naelapea pihta.
l
lugeja/ 26. november 2019, 19:46
Minister andis kantslerile raha, sisuliselt raiskas riigi raha ja kantsler võttis selle vastu. Miks ta sellisest kuriteost kohe ei teatanud?

j
Ja Priskest ka/ 26. november 2019, 19:20
Ametkond peab täieliku puhastusguuri läbima et käpikutest vabaneda
a
Aadu/ 26. november 2019, 18:46
äkki ikka president vabastas ta mu meelest,ise veel vabandas

k
Kalle/ 26. november 2019, 18:29
Kõik riigiametnikud tuleks lahti lasta ning riburada vastavalt vajadusele valikuliselt tööle võtta. Ainult nii on võimalik riik kaosest päästa.
a
Arne/ 26. november 2019, 18:17
Tore kantsler küll, kes leiab , et kui raha ei ole kütteks, külmuge śurnuks.
s
sõna on vaba/ 26. november 2019, 18:13
Kuna Lemetti on reffide käsilane siis ongi sellega kõik jalul ,isegi president kes ei süvene asjasse hakkab vabandama ,lihtsalt naeruväärne
v
Vaba/ 26. november 2019, 17:59
Kas keegi ka tavakodanikku nii vapralt kaitseks, kui mõned riigiametnikke?
e
26. november 2019, 17:53
ei vabastatud ebaõiglaselt,lihtsalt keelekandja sai oma ärateenitud karistuse.

k
Küsimus/ 26. november 2019, 17:16
Kui ametnikud(juba väga pikka aega) tõlgendavad isikuandmete kairtse seadust suvaliselt, jättes eraomaniku ilma oma õigustest. Siis on ametnikud seadust rikkunud. Mis on Ülle Madise teinud, et selline seadusetus lõpetataks.?
j
Jama lugu/ 26. november 2019, 16:52
Kas õiguskantsler üritab kohtunike meedia kaudu mõjutada?
k
26. november 2019, 16:51
Kuna Tallinna Sadama endiste töötajate kohtuprotsessis ei ole avalikku huvi, siis tuleb kriminaalasi lõpetada.
m
mm/ 26. november 2019, 16:50
Kui Lemetti ei vabastatud ebaõiglaselt, siis valitsus ei ole seadust rikkunud. Milline meeletu uudis.
j
Jajahh, tarkpea/ 26. november 2019, 16:41
Kui on pime ja paistab kuu, siis on öö.
o
onkel/ 26. november 2019, 16:20
Usalduse kaotus on piisav põhjus.
u
Udo/ 26. november 2019, 16:12
Kui rohud saan võetud ja pildi selgeks lööb siis mõistan et kaja koos oma orava bandega tuleks eelkõige laiali saata.Kui ostad endale maja on alati mõtekas vana saast enne sissekolimist välja rookida.

s
seeb/ 26. november 2019, 16:08
Kõik on süüdi, ainult mitte seeneline, oravad, "ärarippumatu" meedia, "õigus"kantsler (sai ju kah ametisse tutvuste poolest)...
m
miskipärast ei ilmunud./ 26. november 2019, 16:04
Arendame seda teemat nüüd edasi. Kui valitsus on tõesti eksinud, siis tuleb neid vist nagu karistada või kuidas? Vallandada töölt ning panna peale pikaajaline vastavas kõrges ametis töötamise keeld. Ning serveerida seejärel vabaks jääv peaministri koht seda kannatamatult ning pikkisilmi ootavatele reformikatele. Sinise äärega valgel taldrikul, nagu seda kirjeldasid kunagi vene humoristid Ilf ning Petrov.
l
lõpuks ometi/ 26. november 2019, 16:01
Mitu korda on Keskerakond kohtusse kaevatud (ja süüdi jäänud) - kas peaministri võimalik seaduserikkumine, kui sed atehti erakonna heakskiidul, tähendab, et ka keskerakonna tingimisi karistus tuleb täitmisele pöörata?
t
teema edasiarendus/ 26. november 2019, 16:00
Kui on eksinud, siis tuleb vist nagu karistada? Vallandada ja panna peale pikaajaline vastavas ametis töötamise keeld. Ning serveerida vabaks jääv peaministrikoht seda pikkisilmi ootavatele reformikatele. Sinise äärega valgel taldrikul, nagu seda kirjeldasid kunagi humoristid Ilf ning Petrov.
o
on nii/ 26. november 2019, 15:46
Miks siis sõna ei võtnud,kui dressar süüdistas Kuusikut?

j
Jah/ 26. november 2019, 15:43
Valitsusele on vist rohkem lubatud, kui lihtinimesele.
m
Mõtlik/ 26. november 2019, 15:31
täna, 15:17 "et tuleb läbi viia üksikasjalik ja tõsine kontroll, mis selgitaks kõik vallandamise põhjused ja samuti eesmärgid. Kirjutan seepärast nii, et riigi teenistuja vallandamine pole üksnes mõne konkreetse ametniku era lõbu." Kas tõesti on siis kaks Eestit. Ametnikku, kes elatub maksumaksja rahast,vabastada ei tohi , aga eraettevõtluses anna minna ja vabasta keda iganes kasvõi koheselt. Maksa see TLSis ettenähtud summa välja ja kõik on OK(?)
a
Arvan, / 26. november 2019, 15:17
et tuleb läbi viia üksikasjalik ja tõsine kontroll, mis selgitaks kõik vallandamise põhjused ja samuti eesmärgid. Kirjutan seepärast nii, et riigi teenistuja vallandamine pole üksnes mõne konkreetse ametniku era lõbu.

m
Martin/ 26. november 2019, 15:16
Lugupeetud Andres, vahet pole kas korruptsioon või korruptsiooni kahtlus, seda otsustavad prokuratuus ja KAPO, igariigiametnik on andnud allkirja riigiametniku eetikakoodeksile ja kantsler tegutses kooskõlas eelnimetatud koodeksi nõuetele, tehes ettekande prokuratuurile
l
lühim anekdoot/ 26. november 2019, 15:15
a
Arvan,/ 26. november 2019, 15:13
et selle juhtumiga seoses on vaja läbi viia üksikasjalik ja tõsine järelkontroll, et selgitada kõiki episoode, mis viisid lõpuks kodaniku vallandamiseni. Sest riigi poliitika pole mingite üksikisikute privaatne mängumaa.

m
mitte ainult meie riigi probleem/ 26. november 2019, 15:02
Wikiliks ka avalikustas, ja vaat mis sai!
n
nüüd siis uus normaalsus/ 26. november 2019, 15:02
läbi meediakanalite käivitada infosõda ühe või teise vallandamise vastu, teatavasti kehtivad kindlad reeglid, miks, kuidas ja keda vallandatakse.
e
Eesti õigustnõudjate liit./ 26. november 2019, 15:00
Mis seadused meil küll on?Kui neid saab kahte moodi mõista.On kirjas,et koostöö mittelaabumise tõttu?Aga ei-ametnikud teevad ringkaitse.Ise pole rahva poolt valitud aga võimu tahavad nagu peaministril.
a
Andres/ 26. november 2019, 14:55
Kas Lemetti teatas korruptsioonist või korruptsioonikahtlusest? Ja kas kantsleril on tõesti kohustus sellest avalikkusele teatada?
t
Tahaks teada/ 26. november 2019, 14:51
Mida see väljaütlemine küll tähendab, selleks peaks ikkagi kohtusüsteem otsuse tegema, milline iganes, kui ei ole midagi selgitada siis on õigem suud mitte avada.
t
to pilt meedia/ 26. november 2019, 14:45
Arvad, et kui neil oleks midagi 'salajast' arutada, siis neil ei oleks muud kohta kui avalik kohvik? Või peavad riigi juhtimise juures olevad isikud alati kohvikus ükshaaval käima? Püüa natuke rohkem mõelda

m
mida lugu / 26. november 2019, 14:44
nimetus "õiguskantseler "ja tema eetika kõlab kuidagi väga halvamaiguliselt pärast seda , kui kuuuurijat ähvardas endine "õigus"kantsler , et kui saates mädaneva vaanuri lohakile jätnud isikuid näidatakse 200 000 Euro trahviga. ja praegune on ka ilvesepoisi sabarakk
p
pilt meedias/ 26. november 2019, 14:36
kuidas perlinng ja buratina kohvikus istuvad ja uut plaani hauduvad
k
kolin/ 26. november 2019, 14:30
Ja siis läheb valitsus vangi....lahe
u
Urt/ 26. november 2019, 14:28
Kuidas ebaseaduslikult, kui tegu suli ja ministri vastu vandenõu organiseerinud tüübiga?
t
Tanel/ 26. november 2019, 14:26
Tore oleks jah kui see kogu valitsuse isetegevus lõpeks ja nad ka seaduse raames hakkaksid tegutsema. Ja muidugi võtaksid vastutuse ebaseadusliku tegevuse eest.
p
peaasi,/ 26. november 2019, 14:22
m
Miksmitte niipidi/ 26. november 2019, 14:21
kui Lemetti vabastati õiglaselt, siis valitsus seadust ei rikkunud ! Ikka on vaja negatiivsust .

k
"kui vabastati"/ 26. november 2019, 14:19
kas siis kuidagi ei saa selgeks teha, oli see vallandamine ebaõiglane v õiglane, imelik tõesti!
t
to maalt ja traktoriga/ 26. november 2019, 14:15
ah, et skohe sina ja sinusugused on üldsus ja ülejäänud on väike grupp? Jaa, suurelt peabki unistama.
t
Taat/ 26. november 2019, 14:14
Kui,võib-olla,ehk-tühjad sõnad!
a
asi ei ole selles,/ 26. november 2019, 14:13
kas inimene räägib õigust või vassib, vaid selles, et Lemetti on reformierakonna käsilane ja nende poolt paika pandud, kuidas sellest aru ei saada, et edaspidine koostöö pole võimalik, mida siin vabandada veel on, tuleb teha suur puhastus.
t
to Tervishoiunõunik/ 26. november 2019, 14:13
sellepärast, et saates küsiti seda tema käest. Oleksite tervet saadet kuulnud, ei praaliks te siin
ä
Ärnile/ 26. november 2019, 14:11
t
to no/ 26. november 2019, 14:09
muidugi määrab selle ÕL valvekommentaator selle, kes valitsuse istungitel osaleda tohivad. Jumal küll, miks meie küige targemad pead küll kommentaariumi on koondunud, mitte riiki juhtima.Presidente, peaministreid, riigikontrolöre, õiguskantslereid, kellest kommentaaride järgi targemad ollakse ,jagub siin hulgi.

a
Ants Aus/ 26. november 2019, 14:06
mõistlik oleks komisjon moodustada, las see selgitab.
a
Aga eile õhtul ju üks ütles ja vabandas riigi nimel Mis kohut siin veel vaja on? Beria teab! / 26. november 2019, 14:06
r
rein/ 26. november 2019, 14:02
kas on või ei ole. mis siin ennustada. las lõpliku otsuse ütlevad selgeltnägijad või kohus. kumba usutakse. igaljuhul mitte poliibroilerite abil üleköetud leheneegrid
m
maalt Maalile/ 26. november 2019, 14:01
just, just, Maalike, kõik on kaldu peale ekre ja tema jumaldajate, kes on nii sirged, nii sirged.... Täpselt sellist kommentaari ma artiklit avades arvasingi nägevat.
m
MAALI maalt/ 26. november 2019, 13:56
Kallutatud on õiguskantsler ja president.Eesti pole kahjuks õigusriik,reffid ja sotsid teevad kõike mis tahavad ,ainult mitte tööd

õ
Õõnespeadest ekre trollidele/ 26. november 2019, 13:56
kui te näete pealt, kuidas mafioosod kedagi pii'navad ja siis ta'pavad, siis lähete ka ennem mafioosode juurde ja ütlete, et nägite pealt ja nii pole ilus teha ja alles siis lähete õiguskaitse organitesse, kui muidugi siis enam minejat teist on :)?
k
Kas meil/ 26. november 2019, 13:53
on ka valitsus? ei ole võimalik!
b
BRUNA/ 26. november 2019, 13:43
No õiguskantsler peaks ikka seadust tundma ja tal selge olema,et see OLI SEADUSPÄRANE,aga mitte avaldama siin kaksipidimõtlemiseks lausekesi, ise pole ta jju kuigi erapooletu, ikka reffide teenistuses kogu oma ametnikekambaga,kes 17 aasta jooksul pukki upitatud nagu presidentki.
1
26. november 2019, 13:41
13.22-le sama normaalne nagu peaministri solvamine

k
26. november 2019, 13:40
kaja õpetab,kuidas peab valitsuse liikmetega käituma ja isegi vabandada ei ole vaja,no jah,kui siis Ratas äkki hoopis kaja ees
e
et siis/ 26. november 2019, 13:31
Hakkab jälle pihta. Aga kui, siis oleks jne. Faktid on vaja ritta seada mingid kuid ja oletused ei sobi.
j
julges/ 26. november 2019, 13:26

m
mis toimub? kelle koht on järgmine. kas on normaalne, et inimene lastakse lahti, et valitsus saaks / 26. november 2019, 13:22
mul on ainult üks küsimus: millal ja kelle töökoht järgmisena tule alla pannakse? et ratas saaks võimul olla, siis ekre paneb tingimuseks, et kas läheb see või sina... ja siis ratas valib järgmise inimese... kaua selline pull käib?
t
to 13.08/ 26. november 2019, 13:17
Õigust räägid. Tõepoolest hakati hävitama seda 17 aastaga ülesehitatud sugulastest, sõpradest ja parteijungritest koosnevat ametnikkonda.
q
Q3 / 26. november 2019, 13:15
Ühest kõrgelt makstud bürokraadist üritatakse nüüd märtrit hakata tegema. Eestis on tuhandeid inimesi kes panustavad väikse palga eest reaalsesse ellu kordades rohkem kui see 5t palgaga härra.
m
mortale/ 26. november 2019, 13:14
"juhul kui, siis on..." milleks toodab õiguskantsler säärast oletuslikku jama? kas poliitiline tellimus käib üle ametiau ja mõistuse?
t
Tiit/ 26. november 2019, 13:13
Lemettist tehaks juba eluajal pühak ja märter.
t
Tiit/ 26. november 2019, 13:12
Valitsusel on oigus määrata kantslereig ametisse ja ka maha votta ametist. Lemettist trehakse nüüd suur märter, Tuleks teatada Vatikani, saaks ehk veel eluajal pühakuks.

j
ja mis edasi?/ 26. november 2019, 13:11
Kas seaduserikkujad ka sel juhul vastutusele võetakse? Kes maksab kahjud?
j
Jää maale/ 26. november 2019, 13:06
s
soovitus/ 26. november 2019, 13:03
4
42hy/ 26. november 2019, 13:02
Selle loogika järgi pandi Simm ka ebaseaduslikult vangi. Tema lekitas samamoodi asutuse sisemiseks kasutamiseks mõeldud andmeid. Tõenäoliselt oli tema eesmärk samamoodi tema seisukohast üllas.
m
Maamees/ 26. november 2019, 13:01
Pole vaja siin Lemetti pärast halada, nagu oleks talle ülekohut tehtud.Ta saab korraliku kompensatsiooni ja kui ta nii tubli ametnik on ei peaks tal uue töökoha leidmisega probleeme olema.Kui ametnik on liiga kaua ühel ametipostil, siis ta areng peatub ja ta mandub.
t
Tervishoiunõunik/ 26. november 2019, 12:58
Seadus näeb ette vallandamise koostöö mittelaabumise(vastutöötamise) tõttu,miks õiguskantsler kasutab oletusi.

n
no/ 26. november 2019, 12:56
ja milleks osaleb õiguskantsler vabariigi valitsuse istungitel? Mööbliks või? Et pärast tulla rusikatega vehkima ja oma olemasolu õigustama?
n
Niisama/ 26. november 2019, 12:56
Tegemist ei olnud majasisese kirjavahetusega, vaid kirjavahetusega advokaadibürooga, kus oli ka disclaimer avaldamispiirangu kohta, mille Lemetti hoolikalt enne ajakirjandusse lekitamist eemaldas.
n
Nüüd saan aru, / 26. november 2019, 12:53
miks on kõrvalartiklis üleskutse rahvale, toetada aasta inimeseks Lemettit! Selle pärast, et kohtus pidi rahva arvamus lugema. Seega Lemetti enda promomine, et kohtus võitu üritada. Ei lähe läbi, petis!
n
nuh/ 26. november 2019, 12:51
Mei on ametnike riik ja minister võib vaid ametnikele soovitusi anda, et nad võiksid näiteks õigeks ajaks tööle tulla jne.
o
oh ja ah/ 26. november 2019, 12:41
kui inimene kaotab usalduse ja temaga ei saa enam koostööd teha , siis ongi õige otsus tehtud. Nüüd on just nagu lumehelbeke, kellele on liiga tehtud. Iga minister peaks ise omale meeskonna kokku panema!
m
26. november 2019, 12:39
Millal see lemetti poolt teatatud kuritöö kohtus arutlusele tuleb?
j
Juku/ 26. november 2019, 12:39
Lemetti edastas Eestis asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud dokumendid ajakirjandusele ning ajalehed tegid need veebilehtede kaudu välismaalastele avalikuks. Asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud dokumentide avalikustamine välismaalastele on kriminaalkuritegu ning tuleks alustada kriminaalmenetlust.

õ
õige.../ 26. november 2019, 12:39
...mees oleks esmalt ministrile öelnud et asjad on valesti ja siis kui poleks reageeritud, politseisse avalduse teinud.Aga ajakirjanikega ja külamuttidega riigiasju arutada......no andke andeks et tahan irvitada.
ä
Ärni/ 26. november 2019, 12:38
Kui inimene ei tegele tööga vaid pealekaebamisega siis tulebki selline kits minema lüüa...
m
maalt ja traktoriga/ 26. november 2019, 12:38
Madise tunnistas, et Lemettile võib tulla kohtus kasuks see, kuidas üldsus temasse suhtub. - Ja seda ütleb juura haridusega õiguskantsler! Kohust ei huvita üldsuse ega väikese grupi arvamus. Kohus veab näpuga järge seaduseparagrahve mööda, vaatab, mis on must valgel kirjas, ja selle põhjal otsustab, kas käituti õigesti või mitte. Seda võiks armuline proua ikka teada.
t
Tohoo/ 26. november 2019, 12:36
To:valitsuse /täna, 12:27 Et siis kantsler võttis õiguse endale prokuratuuri eest vastamise ja koguni kirjavahetuse levitamise meediasse? Kantsler juba kohtunikurollis ka teie arvates? Vägev ikka küll.....see teie "õigusriik"
p
Piinlik/ 26. november 2019, 12:35
v
Vastust sooviks teada/ 26. november 2019, 12:33
Tahaks teada, kas Eesti riigis siis prokuratuuriga kirjavahetuse edastamine kollasele meediale ongi lubatud ja kantsleri ülesanne?
a
Al/ 26. november 2019, 12:32
Usalduse kaotamiseks piisab kirjade lekitamisest meediasse. Need olid majasisesed kirjad.
K
../ 26. november 2019, 12:31
Kui koostöö ei laabu, siis on see piisav põhjus töötaja vabastamiseks. Eriti veel siis kui kaotatakse usaldus, siis polegi võimalik koostööd teha. Kogu see lärm selle kantsleri ümber meenutab mulle kampaaniat - usume Veerpalu. Järeldused tehke ise.

o
Oh/ 26. november 2019, 12:30
r
Ruts/ 26. november 2019, 12:24
mida tähendab ebaõiglaselt? Kui on usalduse kaotus, siis on uslduse kaotus, tava ettevõtluses lastaksegi lekitajad, ettevõttele kahju tekitajad lahti.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee