Kommentaar

Anti Poolamets | Ähvardamine tuleb muuta väärteoks

Anti Poolamets, riigikogu liige, EKRE, 19. november 2019, 18:30

24 KOMMENTAARI

t
Tegelikult/ 20. november 2019, 18:18
tuleks alustada hoopis teisest otsast.Tuleb keelustada sellised parteid ja ühendused,kes normaalsele Eestile vastu töötavad.Sotsid ja 200 kuuluvad kindlalt selliste hulka.Muidugi on ka teisi,kuid kogu vasakpoolsus oleks mõistlik likvideerida ja kui hiljem selliseid tabada-kohe reaalselt pikaks ajaks kinni!Hoiatava näitena oleks Rootsi,mida ma ei pea juba mõnda aega maailma kõige viletsamast riigist paremaks ja asja on sinnani viinud just sotsid!Kogu selle jutuga ei taha ma öelda,et Rootsis ei ela häid ja toredaid inimesi.See on mu isiklik arvamus ja ei kajasta kellegi seisukohti!
s
Sõnavabadus EW moodi.../ 20. november 2019, 17:13
Kuhu kadusid kõik 185 kommentaari Kaja Kallase ähvardamise artikli juurest??? Olid kellelegi nii talumatult "ebasobivad"???
t
Tubli-siis ei saa teatud inimesed endid väljendada/ 20. november 2019, 10:32
ja teevad asja kohe REAALSELT ära-ok
t
to juku/ 20. november 2019, 09:55
kas "kommunist lauristin", kellest kirjutad, on Marju Lauristin? Ta ei saanud kuidagi küüditamiste ajal olla vanem kui 10 aastane ja küüditamisele kaasa aitaja. Aga võibolla siiski - laps-geeniusi on olnud igal ajal.
m
miks/ 20. november 2019, 09:52
miks see, keda sõimatakse, ähvardatakse saab meedias avalikult iga päev nii kirjas kui pildis totaalselt tutvustatud. Kurjategijate, ähvardajate pilte ei avaldata, nimesid ei avaldata, kohtuistungid on kinnised ja avaldatakse vaid paar sõna, et see on toimunud. On ikka valitsus ja seadused Eesti riigis.
j
juku/ 20. november 2019, 06:43
miks pole karistatud küüditamistele kaasa aidanud kommunist lauristini?? ma pole karistatud kommunist kallast väidetava miljonite varguse eest ja surnud inimeste panga arvete omastamise eest? miks on kommunistid ikka ja alati need juhtpositsioonidel esirinnas? nii siin kui ka europarlamendis?
k
Kaerajaan/ 19. november 2019, 23:47
Ähvardajad on tavaliselt madalalaubalised rahva toodetud tulude raiskajad... , ise mitte midagi luues ja oma enese upitamiseks vastu rindu tagudes, et MINA OLEN... , lõpetanud bakalaureuse ja olen kaitsnud diplomitöö ei millelegile, ei ole oskusi, rääkimata juhtimisoskusest... .
v
Viktor Undusk/ 19. november 2019, 22:22
Teatud seltskond on tükk aega toiminud "loomade" põhiseaduse järgi: 1. Kõik "loomad" on võrdsed. 2. Mõni "loom" on võrdsem. 3. "Lõvi" on kõige võrdsem. Nüüd on "lõvi" kõrvale ilmunud "tiiger", kes "lõvide" jaoks mõeldud põhiseadust ei tunnista. Aeg näitab, kuidas "toidulauda" jagama hakatakse!

e
Eino Taruk/ 19. november 2019, 22:14
"Kui ähvardatakse konservatiivi, siis parastatakse – olgu see teile „vihakõne eest“ Kujuures Riigikogu liikmel. Marju Lauristin ütles Helmele, kommenteerides ähvardust: Mida külvate, seda lõikate! Fakt!
k
Kirjutaja/ 19. november 2019, 20:37
Kõik seadused on juba olemas . Karistusseadustik §120 kehtib ähvarduse kohta . Seega topelt seaduse loomisel pole mõtet . Tuleb ainult otsustada kas antud juhtum annab kuriteokoosseisu välja või ei anna . Seadusloomega ei saa ka sõnavabaduse/ väljendusvabaduse piiramist teostada - mis läheb juba Põhiseadusega vastuollu .
k
käteväänaja/ 19. november 2019, 19:52
19:44 programmiräbal.Kas teil on valus?
j
Jüri Eintalu/ 19. november 2019, 19:30
Jah, jumala eest, vähemalt rahatrahvi võiks ähvardamise eest saada.

p
Poliitikud/ 19. november 2019, 19:04
Eriti valitsuse ja riigikogu liikmed peaksid igasugu ähvardustesse suhtuma tõsiselt. Mitte hakata välja mõtlema teooriaid, kes mida või keda kinni mätsib. Las see teooriate sepistamine jääb kommenteerijate pärusmaaks. Kui rahva poolt valitud saadik tuleb arutama, et see ähvardus ei olnud veenev ja teine tõsine ja viskab õhku, et Kallas nagu tahtis meelega millegilt tähelepanu ära juhtida...teate, see on tülgastav. Absoluutselt on ähvardused nii Martin Helmele kui Kaja Kallasele täiesti tõsiseltvõetavad.
m
maanaine/ 19. november 2019, 19:02
... ja Lauristini kohta ütleks, et ega temagi enam teravam pliiats ole. Palju tema poolt öelduga ei ole ma nõus.
t
to pensionär/ 19. november 2019, 18:56
selle kohta ütleb pr.Laur.stin, et see on poliitiline kõrgkultuur.....
E
pensionär/ 19. november 2019, 18:50
Ei ole normaalne,et Ligi nimetab istungil maeluministrit rumalaks,Randpere ütleb ,et peaminister Jürka on loll,Kuhu on kadunud inimeste viisakus ja ligupiidamine teine teise suhtes? Häbi on kuulata ja vaadata sellist asja
t
Tölpa/ 19. november 2019, 18:41
Ja mis sellest kasu oleks? Kui uurimisel segub, et reaalset ohtu polnud, siis pole ju ähvardamist, nagu selgub eelnevatest lahenditest. Kui oht oli, siis on krim karistus ju parem, väärteomenetluse karistus. Seega milleks ikkagi???
a
arvaja/ 19. november 2019, 18:22
Nõus Poolametsaga! Siin on näha tõesti kahepalgelisust ja enamgi veel. Ühed on ikka võrdsemad kui teised ning siis imestame, mis süvariigist räägitakse, kus ja mis see on. Aga vägisi on jäänud selline tunne.
K
???????/ 19. november 2019, 18:20
Kuidas saab sõnadega ründamise eest kellegile väärteomenetlust kaela määrida. Mind rünnati füüsiliselt, taoto mitmeid korda nukiraudadega pähe, mille tulemusel purunes koljuluu. Vaat sellise teo eest algatati väärteomenetlust. Milles lõpuks leiti hoopis mina süüdi olevat
KAJA --ÄRGE UNUSTAGE/ 19. november 2019, 18:12
kas ON AINULT EKRE SÜÜDI ;;;??? PIGEM TÜLI JA ÄHVARDUSED TULEVAD SEALT REFORMI ERAKONNAST,,,

p
Pisut vindine/ 19. november 2019, 18:12
Kiidan heaks, naine oleks ka tasa!
o
ongi nii/ 19. november 2019, 18:11
Kui nii siis saab ehk ka opositsioonis istuvad lärmajad oma karistuse ja saal oleks vaiksem.
t
toetan Poolametsa/ 19. november 2019, 18:10
Toetan ettepanekut, aga see kustutati, sest ei sobi li b er a sti dele.
x
X tähistab kohta/ 19. november 2019, 18:01
Kas ikka on EKRE see kes õhutab tõbraslust?Ega ikka ole küll.Muide,tuletaks meelde Vao põlengu ümber puhkenud sigatsemist.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee