Poliitika

TSITAADIRAHE | Ärritunud peaminister lasi oma sisemise Trumpi valla

Viljar Voog, 13. november 2019, 16:07

125 KOMMENTAARI

p
Pensionär/ 14. november 2019, 18:32
Miks selle Kajaga nii pikalt mängitakse, las astub tagasi.
t
tiit/ 14. november 2019, 15:22
tõde ju siim&ansip ´´kunagised stalinile ustavad kõrgetel kohtadel USTAVAD eesti rahva vaenlased OI oi nad OSKASID AGA kõige ´´paremateks jeestlaseks ja headele kohtadele ennast sokutada ja tütar KAKA ei ole VILETSAM???
t
TO:Ats/ täna, 09:56/ 14. november 2019, 11:49
No ju siis on Ratase meelest Kaja sõnal rohkem kaalu kui ministrite omal :) Äge valitsus meil!
h
Hr. Ats'ile/ 14. november 2019, 11:25
et praeguses üldriiklikus pudrus, mida keedab üha võimuga mängiv nn. kolmikliit, ei saagi kunagi aru, mida võimul olev ainsus-kolmik teeb, tahab, planeerib jne. Sest- lubadused, mida alul välja paisati, on tühjadeks osutunud, pidevate skandaalide mõjul ei saagi reaalset, töist poliitikat teha ning valed, poolvaled, lubadustega suvaline mängimine ja teisedki häirivad ekstsessid ei mõju poliitikale üldsegi positiivselt.
t
to On selge,/ täna, 10:29/ 14. november 2019, 11:20
...*mure Eesti Vabariigi pärast*... Kajakesel ei ole küll vähimatki pistmist *murega Eesti Vabariigi pärast*, Kajakese provokatsioonidest, õõnestamistest, süüdistustest, loosungitest kõlab karje peaministri tooli järele, ja selles valguses Kajakese viimne veretilk pärineb Brüsselist.
o
On selge,/ 14. november 2019, 10:29
et ükski Eesti Riigikogus istuv poliitik, kui tal on pisutki arukest kõrvade vahel, ei loobi tühje sõnu. Järelikult pidi K.Kallas'el olema vajadus selliseid sõnu lausuda. Ning vajadus saab olla üksnes ühene: mure Eesti Vabariigi pärast. See mure pole mure peaministri pingikese pärast, sest K.Kallas juba võitis eelmisel korral üldrahvalikud valimised, suur tõenäosus on, et võidab ka järgmised. J.Ratas on aga persoon, kes aina pühib ja koristab üha tekkivaid ebameeldivusi, valesid ja salgamisi. Seega on igati mõistetav K.Kallas'e reaktsioon.
a
Ats/ 14. november 2019, 09:56
Huvitav, et sm Ratas viitab sõna kaalule kui see tuleb riigikogulase suust, aga samas kui Helmed (kes on veel ministrid) ajavad midagi suust välja (süüdistavad prokuratuuri, ülikooli kasvandikud hobusevargad, president... jne... jnee...)siis see on ok!?
m
Miks käib Kaja rattaga Toompeale/ 14. november 2019, 09:43
Aga selleks et ka töölekäies Rattal seljas istuda ja sadulat hõõruda.

j
JR on mõttetu mees, ei ühtki säravat ideed! Aina tühi ja demagoogiline loba./ 14. november 2019, 09:40
k
kas/ 14. november 2019, 09:32
Peaminister J.Ratas peab nüüd nutma hakkama,ei pea,sest ütlemine ja selline solvamine on kaks erinevat mõttekäiku. Naisterahvad ei sobi meie riigis mitte kuhugi,kus nad on,seal alati vingumine teiste alandamine. Ilusat päeva!
t
täppipanevalt öeldud/ 14. november 2019, 09:27
"Kui korduvalt rünnatakse õigusriiki, kui ministrid ületavad oma võimupiire (meenutame Elmar Vaheri skandaali või rahandusministri poolt Euroopas oma seisukohtade esitamist Eesti seisukohtade pähe), kui kahjustatakse Eesti välismaist mainet ja seeläbi julgeolekut, kui seatakse kahtluse alla õigusinstitutsioonide sõltumatus, kui seeläbi õõnestatakse usaldust demokraatiasse, kui köetakse üles viha, mis lõhestab ühiskonda, siis Jüri Ratas laseb sellel kõigel sündida, sest ründajateks ja vihaõhutajateks on inimesed, kes võimaldavad tal jätkata peaministrina," kirjutab Kallas.
o
Opakad peaks koju laskma/ 14. november 2019, 08:30
Siis saaks riigikogu tööd teha ja mulle tundub et opakad tarvitavad mingeid mõnuaineid. pidevalt pilves nägu ja ebaadekvaatne käitumine.
m
mis/ 14. november 2019, 07:54
mis mõte on üldse rääkimisel, kui riiki valitsev koalitsioon saab hääletada nagu üks mees - ainult POOLT, millest jutt ka oleks. Ja kommentaariumid võimendavad koalitsiooni seisukohti nagu käiks jälle vabadussõda. Oposisiooni ettepanekud ei ole üldse arutatavad, aga need ei ole ilmtingimata rumalad. Koalitsioon oma võitluses ei tea, et opositsioonierakondi valisid ka Eesti kodanikud. Lapsik, rumal räige see riigijuhtimine.
v
valija/ 14. november 2019, 07:24
See on naeruväärt ,millega tegeleb riigikogu ja valitsus.Töö tegemisest mitte mõhkugi,ainult üks räuskamine. See on VASTIK,VASTIK.Täielik Lasteaed,mina sinuga ei mängi.
s
14. november 2019, 01:57
e
Ekre poolt/ 14. november 2019, 00:21
Edu ja jõudu Jüri Ratasele, kes suudab rahulikuks ja vaoshoituks jääda ja klähvijaid korrale kutsuda. Selline peabki ta olema! Loodan, et auru hakatakse vähendama ja lõpuks saab normaalselt tööd teha(kui rehvikad seda üldse oskavad). Ei oleks KaKat selles ametis küll kuidagi ette kujutanud.

t
to Memm/ 14. november 2019, 00:21
Kui inimene on tark, haritud ja veel advokaat, no miks siis trügib sinna valitsusse? Astunud parem meeldivasse erakonda ja töötanud oma õpitud alal edasi. Kas ei saanud hakkama või milles tegelik asi peitub?
t
to tota`kale./ 13. november 2019, 23:21
Paistab, et ise ka hoiad oma dokumente külmkapis. Ja see nimi "tota`kale" (muidugi õiges tähenduses) sobib sinusugustele haruldaselt.
v
Vile/ 13. november 2019, 23:01
Ratas on ainuke soliidne ja hästikasvatatud erakonna juht.Ta ei näita keskmist sõrme ega jutus ei ole pasarahet ning ei ründa.Kallase valimiseelne propaganda seisnes ainult keski poriga loopimisest.
s
Siimu kadunud mälu/ 13. november 2019, 22:56
Siin on lahendus üks , Kaja Kallaselt tuleb saadikupuutumatus ära võtta ja riigi institutsiooni avaliku laimamise ja peaministri mõnitamise eest kohtu alla anda. Õigusriigis kaitsepolitsei juba tegutseks.
e
Ex-soomlane/ 13. november 2019, 22:46
Mis see tähendab? Trumpi sisemise valla = andis teada et ei toeta rahva asendamist islam supermehega?
m
munk ( μοναχός )/ 13. november 2019, 22:17
Milline tööaja raiskamine
p
pea vastu / 13. november 2019, 21:55

r
Reformierakonnas pettunud valija/ 13. november 2019, 21:51
Reformierakond, kui tahab edasi eksisteerida, vajaks ise sellist juhti nagu seda on Jüri Ratas. Rahulik, ei ärritu, arusaadavad vastused ja huumorimeelega- mitte selline nagu praegune asjade loopija Kaja Kallas. Taavi Rõivas on päris tühi koht
p
13. november 2019, 21:44
t
tota'kale to-le/ 13. november 2019, 21:41
külmkapis pidi olema leping Ühtse Venemaaga.
t
to kustutatud/ 13. november 2019, 21:37
Mis tähendab see ütlus, et Ratas otsigu oma tõendeid külmikust? Ega tema pole vist küll kusagil külmkapi taga oma "tõde" otsimas käinud. Ajate vist mõnega segi.
t
Tänan/ 13. november 2019, 21:29
a
Auuu/ 13. november 2019, 21:29
Käes on hingedekuu, võtax tempot maha. Ja ära ka tüütab lõpux...
r
Refi agent/ 13. november 2019, 21:26
Kui koduvald, siis peetakse süüdlasteks mehi ja naiste vaimsest vägivallast ei räägita! RE esinaise öeldu on kõige ehedam vaimne vägivald. Kas president mõistab selle hukka või siis pole enam mõtet koduvägivalla teemat tõstatada.

k
Küsida ehk võib?/ 13. november 2019, 21:21
See ütles nii ja too ütles naa. Ei ole valitsusest keegi midagi valesti teinud ega ütelnud ja keegi pole närvi ka läinud. Ainult need vihkajad on nii närvis, et nad ei kuule ega näe midagi ja seega panevad i n i m e s t e l e lihtsalt neid sõnu suhu, mida sülg sinna toob. Ja mida on kogu aeg mõnel kõndida seal Riigikogu saalis ringi, ikka ühe juurest teise juurde? Kas mõnedel on omavaheline nõupidamine?
u
Uurimisorgan/ 13. november 2019, 21:10
Miks organid ei sekku, see kõik on vastuvõetamatu, või tahetakse meile ka välismaal aset leidnud sündmusi.
l
Lp. Valitsus, KEI/ 13. november 2019, 21:08
Kaja Kallas süstemaatiliselt halvustab ja solvab riigi valitsust ehk lausa õõnestab seda oma tegevusega. Kas ei oleks aeg alustada tema suhtes kriminaal menetlust.
k
kiisuke mäu/ 13. november 2019, 21:06
Kallas enda sõnad, Ma ei hakka täna oma kõnes tegema pikka sissejuhatust, vaid soovin kohe alguses öelda, et nendel valimistel on inimeste ees selged valikud: kas ida või lääs, kas suletud või avatud, kas tagasi või edasi. Delfi 12.01.2019, 18:40 Mis sa Kallas sõimad, vaata enda sõnadesse, sa oled provokaator
e
Emotsionaalne ükesköetus/ 13. november 2019, 21:00
Nii, kus nüüd on Helmede suured sõnavõtud teemal ‘emotsionaalselt ülesköetud peaminister!’ Miks nüüd äkitselt vaikivad?
t
To ja/ 13. november 2019, 20:58
Miks kommentaar jälle kadus? Keda te lolliks peate? Kas nüüd ei lasta enam tõtt ka kirjutada? Küsisin, et mis vahe on sellisel ütlemisel "pead lendavad" või " lask kuklasse"? Milline oli see sõnavõtt, kus Kaja oli nii argumenteeritud? Ärge jällegi tehke tsirkust nagu poleks seda kommentaari olnudki.

s
Sekreet/ 13. november 2019, 20:54
Tagavararattal pole nii palju môistust, et teda vene agendiks saaks värvata
O
.../ 13. november 2019, 20:32
Oeh, see on alles leid: Ratase sisemine Trump! Meie poliitagitaatorid ületavad iseennast. Huvitav, kuidas nimetada seda elukat, kelle Kaja Kallas oma sisimast lahti on päästnud? Vist ei kannata trükimusta.
k
Kodanik/ 13. november 2019, 20:29
Kallased, mis te hõõrute tagumikke, mille eest teile makstakse ? Kas valitsusele vastu töötamise eest ? Ei ole siin ajakirjanikel vaja õhutada lisaks a `la.....30-datel aastatel oli....jne. Nüüd ei ole 1930-dad vaid 2019 aasta. Võrrelda pole siin midagi
e
Eino Taruk/ 13. november 2019, 20:22
Minu soovitus: hakake opositisiooni intriige ignoreerima. Ja ärge ülehinnake meedia räuskamist, nende toimetused on suuremas osas vasakpoolsed ja liberaalsed hugboxid

k
kukeke/ 13. november 2019, 20:05
Vilja Voog tuleb vastutusele võtta vale levitamise eest ajalehes. Jüri Ratas ei olnud infotunnis närvis ega ärritunud. Valetad, Voog, astu tagasi!
i
Imestan ja küsin/ 13. november 2019, 20:04
et mis siis oleks saanud,kui selline ütlus oleks tulnud koalitsiooni erakondlase suust Kallase kohta.Kindlasti oleks siis ka president sekkunud.Kallase põhjendus oli, et see oli kujundlik väljend,kui nii arvab,siis tehku eesti keele õpikust selgeks selle sõna nn.kujundlik tähendus! Aga ütlus, et pead hakkavad veerema, oli kujundlik väljend,aga sellest räägitakse siiani. Narride teater!
z
z/ 13. november 2019, 19:57
Ratas peabki vihane olema, avalikult on teda süüdistatud riigireetmises. Olgu nüüd oravatel tõendid lauale panna või peab KaKa laimamise pärast vastutama.
v
Vankuv Valitsus/ 13. november 2019, 19:54
Kui ei pea sellele survele vastu ja valitsus läheb laiali ?Mis siis paremaks muutub,oravad tulevad taas võimule omi taskuid täitma või hoolivad riigist ja rahvast vää !?!
u
uus anekdoot - reformierakondlane läks ja kirjutas KE juhi Savisaare orgunnitud lepingule alla./ 13. november 2019, 19:54
Vana kommunist/ täna, 17:52 Reformierakondlane Ain Seppik andis lepingule, millest siin sogatakse, oma allkirja. Loobuda saab leppest ainult Seppik või siis postuumselt... esitades lahkamistõendit Eksid vana kommunisti-kesik, esiteks Seppik oli allakirjutamise ajal KESKERAKONDLANE. Teiseks - Teine allakirjutaja oli praegune haridusminister Mailis Reps. Seega saaks sellest Venemaaga koostöölepingust loobuda väga lihtsalt oma allkirjaga ka Mailis Reps ...kui Ratas seda ainult sooviks või lubaks.
h
häbematule ajakirjanikule/ 13. november 2019, 19:45
Viljar Voog, Kallase-plika on see,kes praegu santazeerib ja ultimaatumeid esitab
e
ei iialgi/ 13. november 2019, 19:43
Ratas on ok.Sobib kõige paremini.Kaja aga vihast lõhkemas,kellel ju suur osa rahvast l.o.l.l.i.d.Ja seda inimest me valitsuses näha ei soovi.

m
Miks süüdistada lihtsaid inimesi?/ 13. november 2019, 19:39
Süüdistage omi sotse, kes selle viinahinna autorid on.Ja keda te siin sõimate joomarahvaks? Kas salgate selle nimetuse andmist samuti nagu see naiskallas? Olen küll väike tegelane, kuid selline nimetamine käib ka minu kohta ju. Mida te nende penskarite pärast nüüd "näitemängu" mängite? Ei ole te 17 aastat nende pärast muret tundnud ega tunne ka nüüd ega edaspidi.Või nüüd poete kohe nahast välja, et saaks "möllu" teha. Pole küll usklik, kuid palun, et Issand hoidku selliste kurjade inimtüüpide eest. Kas on teil midagi seal karta, et üks vale lendab teise otsa? Kui julgesite s.... kokkukeerata,
m
miks küll nüüd Ratas Kaja üteluse peale nii leili läks?/ 13. november 2019, 19:36
To Neeme/ täna, 17:58 Kuidas? Helme ütles ju ise 2016. a palju otsemalt kui Kaja, et Ratas on vene agent. Miks see oli ok?
l
luugeja/ 13. november 2019, 19:35
Peaminister võiks esitada ametliku süüdistuse laimamise kohta.
j
just täpselt nii see ongi!/ 13. november 2019, 19:32
Udo/ täna, 17:21 Juural pers. Põleb.miks muidu nii närvis.Kaja tabas hella kohta,millega Helmed teda santaseerivad.ju siis nii on tasub uurinis rühm kokku panna.
o
13. november 2019, 19:30
on imekspandav et ratas ei suuda meeskonda õigeid ministreid valida sest peab alluma perkond helmele
r
Ratas ütles, et süvariiki pole./ 13. november 2019, 19:28
Kuidas ei ole? Eestis on võimul ja kõige otsustajad a i n u l t EKRE HELMED, tähendab Helmed on riik riigis, mis omakorda tähendab - praeguse valitsusega Eesti riik on SÜVARIIK.
k
Küsimusi ja sõnu oleks veel palju, kuid rohkem ei võimaldata siin kirjutada/ 13. november 2019, 19:24
See on ju tõeline terror, mida see punt nüüd peaministri vastu kasutab. Mida see naiskallas siis tegelikult tahab? Selle varjus, et süüdistab valitsust sajas patus, tahab ta ju kõigest hingest pukki saada. Miks esitab ta selliseid ultimatiivseid nõudmisi, et kui Järvik lahti lastakse, siis tema on nõus oma sõnade pärast vabandama. Samas vusserdab ja v a l e t a b ja keerutab nii, et nägu on higine ja lausa läigib. Ja need torudega, kes topivad oma mikrofoni lausa kurku, oi kui vastik ja räpane see kõik on. Kas tõesti peab siis sellistele intrigeerivatele küsimustele ü l d s e vastama?
e
elasime üle N.Liidu okupatsiooni, elame üle ka EKREIKKE okupatsiooni/ 13. november 2019, 19:21
Mitte keegi, peale Ratase ja Helmede ei tea praegu Eestis, kelle huvides ja millised poliitilised 'mängud' nende Venemaa koostööpartnerite telgitagustes tagatubades toimuvad. Aga kunagi on ka sellel kõigel lõpp ja siis tiritakse kõik, aga tõesti kõik ja kindlalt päevavalgele.

s
südametu hing..../ 13. november 2019, 19:19
Kaja on ületanud igasugused inimlikkuse piirid.Kas selline poliitik saab riigikogus töötada,kes vahendeid valimata ja valedega hõisates teistele intriige punudes väevõimuga peaministri tooli tahab?Kaja on ju läbikukkunud poliitik,temal puudub inimlikkus.Võimuahnus on suur,kuid suur tükk ajab suu lõhki.
e
Ehh/ 13. november 2019, 19:16
Enamikule eestimaöalastele peaks küll tunduma, et kk on väga soe.
t
Taat/ 13. november 2019, 19:09
Ratas on ümmargune! M.O.T.T.
i
Ivanov / 13. november 2019, 19:09
ratas käitub täpselt nii nagu on nendega käitutud,
n
13. november 2019, 19:04
n/ täna, 15:49 Kaks aastat tõstis Ratas valitsujuhina hindu koos sotside ja isamaaga. Nüüd viskas sotsid üle parda ja võttis saamatud asemele, kes muidugi tulid joomarahvale appi. Need lubavad penskaritele taevamannat aga unustavad ära tagajärjed. Seega enne teeme kahju ja siis hakkame tehtud kahju maksudega tagasi teenima. Ratas ei mäleta ei hindade tõstmist ja joomarahva Lätti sõitmist.Imelik vend, ilma mäluta peaminister? Poole aasta jooksul ei suuda toimivat valitsust moodustada? Täitsa pael. Kõik teised on süüdi. Kaine aga räägib segast pidevalt.
m
maa polegi lapik/ 13. november 2019, 19:03
Maa ei ole lapik vaid pigem seibi moodi. Ehk keskel on auk kuhu viib köisraudtee. Kes ei usu toksib guuglisse asukoha Blotearl. Noh, siit edasi polegi raske uskuda mida iganes. Jüri müüs osa sadamast, täna on meil kümneid tuhandeid migrante kelle lapsed koolides käivad. Puhas inimkaubandus mida kuskil keegi korraldab. Jüri ei tea?
p
Putini partei Ühtne Venemaa koostöölepingu partneri peas põleb müts suure leegiga/ 13. november 2019, 18:58
Kaja Kallas pole väljendit 'riigireetmine' mitte kusagil kasutanud. Meeletult ärritunud Ratas lasi ise selle sõna 'REETMINE' avalikku meediasse lendu. Järsku ta sellepärast nii hullusti ärrituski, et see kõik on ehk TÕSI?

m
Mulk/ 13. november 2019, 18:57
Mehel peavadki munad olema ja Ratasel on need olemas!!
n
Neeme/ 13. november 2019, 18:55
Kaja Kallas santaseerib ju peaministrit ja avalikult. See on ju kriminaalne.
v
Vana kommunist/ 13. november 2019, 18:52
Reformierakondlane Ain Seppik andis lepingule, millest siin sogatakse, oma allkirja. Loobuda saab leppest ainult Seppik või siis postuumselt... esitades lahkamistõendit
o
Odin/ 13. november 2019, 18:48
Süvariik tunneb tõesti hirmu, et võib praeguse valitsuse tegevuse tulemusena varisema hakata. Seda näitab turmtule andmine peaaegu kõigist meediakanalitest. Tahaks loota, et valitsus jääb kestma ja seda vaatamata nn kommunistidest isamaalaste (kuuluvad süvariigi koosseisu) kahepalgelisusele.
m
Memm/ 13. november 2019, 18:42
Eks tõde on ikka valus kuulda,Kaja on tark, haritud; advokaat, teab mida räägib! Sohvoostehnikumi haridus on näha et ajast ja arust!
a
Arvan/ 13. november 2019, 18:41
Tingivas kõneviisis MÜÜKS on Kallase poolt niigi leebelt öeldud, peaks olema ON MÜÜNUD.
i
Ivanov/ 13. november 2019, 18:38
see kes selle allkirjastas istub reformierakonnas.

v
Vastus Marile/ 13. november 2019, 18:37
Tambovi hunt on seltsimees, mitte Ratas.
r
Ratas käitub ja tegutseb täpselt nii, nagu omal ajal käitus Savisaar/ 13. november 2019, 18:36
Paljusid sõnu võib eesti keeles tõlgendada nii ja naa. Maha müüma tähendab Ratase arust kindasti r e e t m i st. kui ma aga müün oma auto maha, keda ma siis reedan? Iseennast? oma naist? või keda siis, härra Ratas? Aga kõigile on ju selgemast selgem ja kõik teavad, et Ratas hoiab millegipärast kümne küünega peaministri ametikohast kinni, teeb kõik viimseni, mida Helmed ähvardades nõuavad, unustades seejuures nii elu kui ka poliitika põhiprintsiibid, väärused ja moraali. Miks?
m
Mari/ 13. november 2019, 18:31
Miks leping Putiniga ei ole lõpetatud? Kuidas seda nimetatakse sm Ratas? Lihtsalt õudne, see ei ole üksnes peaministri Eesti ,see on kõikide siin elavate inimeste Eesti! Mina ei ole iialgi keskerakonda valinud,Milleks väevõimuga hoitakse toolist ja suurtest rahadest kinni!
n
naine/ 13. november 2019, 18:25
Ongi intrigandil kõik, viimased pingutused halvustada peaministrit. kott kukkus kohinal kokku.
t
Tulemus/ 13. november 2019, 18:10
Eilne etteaste kriipis kõrva ja mitte esimest korda. Kunagi tuli nn Trump valla lasta.
l
Looja/ 13. november 2019, 18:06
Kaja pooldajatel paistab palju aega käes olevat või olete töötud
j
Juhan/ 13. november 2019, 18:05
Kas me teame, mida võib Ratas ettevõtta võimu nimel? Kui ei tea, siis pigem karda!
e
emm/ 13. november 2019, 18:00
huvitav et raagite mingist kesikute lepingust Venemaaga ,aga refide valitsemise aegsest pankade rahapesut olete unustanud Miks

n
NII JU ON!/ 13. november 2019, 17:59
KUULE JÜRI RATAS! SINU JUHITAVAL ERAKONNAL ON LEPING PUTINIGA. MIDA SA EI OLE AVALDANUD. SA OLEDKI TEGELIKULT EESTI RIIGI REETJATE HULGAS.
j
Jah/ 13. november 2019, 17:59
Küll see postimees ka oma vitsad saab
R
../ 13. november 2019, 17:59
Ratas ei näidanud mingit vaoshoitust, solvunud ja ärritunud. Huvitav et Kaja sõnad läksid südamesse, aga kui helme teda kremli agendiks sõimas, siis selle peale kutsuti helmed hoopis valitsusse :P
m
Milleks Trumpi asjasse segada, milleks taoline halvustava maiguga pealkiri?/ 13. november 2019, 17:55
Peaminister näitas pigem vaoshoitust ja ei allunud provokatsioonidele. niisuguste solvangute puhul oleks igal inimesel olnud õigus närvi minna ja krõbedalt vastata.
k
Kurr/ 13. november 2019, 17:52
Ratasel õige reaktsiooon,tubli.
t
tõde/ 13. november 2019, 17:51
ratas on rohkem helme kui need kolm seal mäel kokku?
l
Liina/ 13. november 2019, 17:51
Mis oletuslik see Kalllase ütlemine oli? Jörliku kõik sõnad pöörate pea peale ja nüüd õigustste Kallast TULE NÜÜD KÜLL. TASEVAS,APPI!
k
kurr/ 13. november 2019, 17:49
Ratase poolt õige reaktsioon.Tubli

s
Siin/ 13. november 2019, 17:49
on tekkinud süpaatiate-antipaatiate keiss ja omalt poolt avaldaksin poolehoidu just Helmedele ning äärmiselt tasakaalukalt käituvale Ratasele.Kaja Kallas on minu silmis täielik rumaluse(ei teagi,mille veel)etalon,kes on juba nii meeleheitel,et ei teagi,kus ja ,kuidas olla!Ja selline juhib suurimat opositsiooniparteid?Loodetavasti mitte kauaks!
n
n/ 13. november 2019, 17:49
Kaks aastat tõstis Ratas valitsujuhina hindu koos sotside ja isamaaga. Nüüd viskas sotsid üle parda ja võttis saamatud asemele, kes muidugi tulid joomarahvale appi. Need lubavad penskaritele taevamannat aga unustavad ära tagajärjed. Seega enne teeme kahju ja siis hakkame tehtud kahju maksudega tagasi teenima. Ratas ei mäleta ei hindade tõstmist ja joomarahva Lätti sõitmist.Imelik vend, ilma mäluta peaminister? Poole aasta jooksul ei suuda toimivat valitsust moodustada? Täitsa pael. Kõik teised on süüdi. Kaine aga räägib segast pidevalt.
v
Vana kommunist/ 13. november 2019, 17:48
Kuidas me näeme küll asju erinevalt? Ministrid täiesti rahulikud, adekvaatsed vastused. Ärritunud Reformipartiija koos oma sotsidest pimesoolega olid nagu nüüd tavaks on saanud näost sinilillad ja ajasid suust veristvahtu välja
õ
Õõnespeadele/ 13. november 2019, 17:44
Kaja ütlus riigireetmise kohta oli ju oletuslik, umbes nii, kui öeldakse joobnud autojuhi kohta, et ta võib nii mõne inimese alla ajada. Kas siis autojuht peaks ka kohe prokuratuuri tormama :)? Või siis ütleja?
P
🦅/ 13. november 2019, 17:41
Pigem kolm lõvi hakkavad elavnema. :)
t
to pettunud valija/ 13. november 2019, 17:34
No kaua võib üks piduurmatu helme teisi solvata ja süüdistada? Asi tuleb kohtusse anda ja päris kiiresti kohe
N
pettunud valija/ 13. november 2019, 17:33
No kaua võib üks piduurmatu Kaja teisi solvata ja süüdistada? Asi tuleb kohtusse anda ja päris kiiresti kohe
k
Kas Eestis/ 13. november 2019, 17:33
veel arukaid ja adekvaatseid kommenteerijaid leidub? Või on kõik "Padjaklubi" fännid?

m
mm/ 13. november 2019, 17:31
vaat, kus lumehelbekesed nüüd väljas, paistab, et õigus solvata teatud ametite esindajaid, vähemusi ja rasse on ainult helmetel
t
tõnu/ 13. november 2019, 17:31
ma ei mõista seda melu eesti mahamüümise ümber? ratas on olnud piisavalt kaua peaminister ja seega on ka olnud piisavalt palju aega eesti müügiga tegelda? kallase väide et koalitsioonis reformierakonnaga müüks ratas peaministrina kogu eesti maha, on järelikult koalitsioonipartneri tegevusetus.
v
Võtaksin/ 13. november 2019, 17:30
Kaja ette. Aga loodus seisab vastu. Loodus seisab, minul mitte. Järelikult vihaseid loodus ei taha.
t
Tühiasi!/ 13. november 2019, 17:30
Aga Ka.jakene lasi eile oma sisemise Baba Jagaa valla!
s
13. november 2019, 17:29
Sakslaste kiire lahkumine Balti riikidest on kindel märk sellest, et meid on müüdud Venemaale. (Lehte Hainsalu)
j
Jauram/ 13. november 2019, 17:26
Ratas, pea vastu !!! Rahvas on su selja taga ... ! Need rahuldamatuse- näljas reformi penikoerad ....
m
Miks lahmid, Voog ?/ 13. november 2019, 17:25
Viljar Voog sai Vändras EKRE vanataadilt keradesse
k
Küsimus/ 13. november 2019, 17:24
Miks on peaministrite piltide hulka pandud külmkapispetsialist Taavi oma?

l
13. november 2019, 17:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
Indrek2/ 13. november 2019, 17:29
Külmikud on siiski rõigase teema.
s
Sattusin vaatama otseülekannet/ 13. november 2019, 17:19
Ei saa aru sellest: "Ärritunud peaminister lasi oma sisemise Trumpi valla". Mis sisemine Trump? Ja tahaksin näha ÄRRITUNUD peaministrit, senini on Ratas väga rahulik olnud.
e
Enn Ellandi/ 13. november 2019, 19:17
Tõepoolest, ka mina ei näinud kuskil ärritust vms - "ajakirjaniku" luul!
m
myygimiis/ 13. november 2019, 17:18
ei tea kas Jyri lasi nüüd vana õhu kopsudest välja,et selge mõistusega olukorra yle järgi mötiskleda
t
to: Tagantjärgi on lihtne tegelikult iseenese kunagistes tegemata jätmistes nüüd teisi süüdistada./ 13. november 2019, 17:17
vana grammofon taas oma 17 aastaga! Õpi ometigi ära, et selle aja jooksul ei olnud RE mitte kordagi üksi valitsuses, alati oli koos teistega koalitsioonis, nende seas nii KE kui ka RL(=EKRE). Ja kes olid noil aegadel haridusministriteks, vaata ise siit: https://et.wikipedia.org/wiki/Eesti_Vabariigi_valitsuste_loend#Riigikogu_valitsused_2 Ja Jüri Ratase valitsused, jätkuvalt lagunevad, on võimul juba 3 aastat...
t
to oh jah/ 13. november 2019, 17:16
aga helme võis küll Ratast vene agendiks nimetada?
t
to 16:40/ 13. november 2019, 17:15
selles, et Eestit ja selle valitsust halvustav ja laimav info ikka välimaale leviks, selle eest kannavad meie oravad ise kõige enam hoolt. Ilmselt püha Ignatius Loyola stiilis, kes kunagi väitis, et suur eesmärk õigustab iga abinõu. Antud juhul on muidugi selleks suureks ja õilsaks eesmärgiks ise valitsus moodustada, ministritoolidele istuda ja riigipiruka ning rahakraanide manu pääseda.
o
oh jah/ 13. november 2019, 17:14
Praegu selgus, et opositsioon jääb toetama Kaja Kallase eilset väljaütlemist, siis peaks peaminister kaaluma tõsiselt oma nime puhtaks pesemiseks prokuratuuri poole. Ei saa lubada ühe erakonna esimehel alusetult mustata peaministrit riigi võimalikus reetmise ehk nagu riigireeturis. Mida küll nüüd ALDE ja välismeedia meist kirjutab? Kas refid enam ei muretsegi, enne alati oli suur, suur mure.
u
13. november 2019, 17:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Enn Ellandi/ 13. november 2019, 19:15
Ja sa pole näinud ühtegi süüdistust, mida reformierakond teeb Ratase vastu - tohohh!?

t
Tagantjärgi on lihtne tegelikult iseenese kunagistes tegemata jätmistes nüüd teisi süüdistada./ 13. november 2019, 17:09
Keskkoolis päevapealt seniselt vene õppekeelelt eesti keelele üle minna on vägagi raske. Reaalselt oleks see jõukohane vaid üsna vähestele. Kas väga andekatele ja õppimisvõimelistele või siis neile, kellel juba eelnevalt korralik eesti keele põhi all on. Tegelikult tulnuks üleminekut riigikeelsele õppele alustada ikka päris algusest, hariduse vundamendist. Eesti keelt tulnuks õpetama hakata hiljemalt esimesest klassist. Veel parem, juba lasteaiast. Aga see on tegemata jäetud töö. Kes jättis, pole raske vastata. Küllap vist see, kes 17 aastat võimul oli ja siis ise kogu mängu dirigeeris.
v
vahelehõige/ 13. november 2019, 17:08
Ma ei mõista, milline "poliitiline koolitund" selle Kajaka üles on keeranud, aga pudrunuiavihur on muutunud vastikuks.Mu vanemad, erinevalt minust, on alati millegipärast reffe valinud, kuigi isa nimetab parteid "rikkurite taskupalistuseks". kuid nüüd juba vangutab pead---rullmeistrid ületavad kõik piirid, tuleb valida kasvõi kristlikke, neid aga enam mitte...
j
jaak/ 13. november 2019, 17:06
k
Kuusik Kaasik/ 13. november 2019, 17:01
kohe varsti vähenevad EKREtSõimavad kommentaarid. pukki pandudReffiSotsukantseliitide pikk päev ametiasutustes kestab kella viieni. Siis minnakse kodudesse laiali.
k
13. november 2019, 17:01
Kas õhtuleht kavatseb millalgi oma kommentaariumi ka korda ,selle asemel ,et riigipöörde korraldajaid siin kogu aeg ülistada? Vajutad "nõustun" peale ja visatakse tagasi lehe algusesse ilma saatmatta.
m
Martti/ 13. november 2019, 17:01
Ajakirjaniku kommentaarid peaministri lausetele on seekord küll lausa lamedad ja pehmelt öeldes rumalavõitu.
k
Kajal/ 13. november 2019, 16:59
on jama majas,sest Soros surub talle sõlmitud lepingut peale.Kallase otsene ülemus Soros lubas tõsta kolm korda oma fondide rahastust ju Kallas püüdleb nende miljonite poole.Tarvis on Eestist teha ka sarnane riik nagu on rootsi kus iga päev pommid plahvatavad ja naisi vägistatakse.
w
WADO/ 13. november 2019, 16:54
Sünnitusmajades on kombeks kohe peale sünnitamist lapse nabanöör läbi lõigata. Sellega peaks ootama vähemalt tund aega. Asi on selles, et sünni hetkel väike inimene on kaksikhingamisel. Ta on harjunud saama hingamiseks vajalikku hapnikku läbi nabanööri ja tema kopsukesed pole veel aktiveerunud. Pisike hakkab vähehaaval nina kaudu välja hingama ning kopsud hakkavad vähehaaval tööle. Kui nabanöör nöör lõigata läbi kohe pärast sündimist, siis esimese asjana laps tunneb lämbumise tunnet. Laps peab kiiresti sissehingama ja kopsud peavad hakkama järsult tööle. Vastsündinud lapsele on see valus.

h
13. november 2019, 16:54
hetkel on õhtulehe artikkel väga solvav, reffide keelekandja, masendav, oleks siis vähemalt jäänud oma kollase suuna poolde, aga ei.
o
ootaja/ 13. november 2019, 16:44
Hirm on see, mis mehe araks teeb. Millal Ratas ise vabandab rahva ees, mida ta on lubanud aga siiani täitmata, ''erakorraliselt''?
j
Juulius/ 13. november 2019, 16:41
Pr. Kaja arvab, et Ratas müüks Eesti maha. Eksitus, proua Kaja! Sest riik on ühe teise 17 aastat pukis olnud partei poolt juba maha müüdud.
r
Ratase maine. Mis mainest on jutt?/ 13. november 2019, 16:40
Mis mainest Ratas enda puhul üldse enam rääkida saab? Tõenäoliselt on Eestis resideeruvad diplomaadid jt asjamehed ammu oma kodumaa poliitikuid teavitanud sellest, mis siga-kägu-tuvi-kooslus siin Eestis toimetab.
n
nii on/ 13. november 2019, 16:39
oravad on kehvad kaotajad ja veel kehvemad võitjad
t
to Põhiseaduse järgi on meil üks riigikeel./ 13. november 2019, 16:37
Hakakem siis sulgema ingliskeelseid "eurokoole"...
k
kusti/ 13. november 2019, 16:25
Kas Viljaril on häbi ka veidi, või samuti süüdimatu ja mõtlemisvõimetu, kui Kaja Kallas. Veel pakub mulle huvi palju on haridust nendel "ajakirjanikel", kelle ees peavad kõik aru andma ning kes kõike une pealt teavad. Isiklikult arvan, et üle lõpetamata kõrgema ei küüni, kui sedagi. Piinlik lugemine!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee