Eesti uudised

Uudset testimisviisi katsetati enne kasutamist, kuid arenemisruumi jätkub

HARIDUSMINISTEERIUM NELJANDA KLASSI LAPSELE: õpi, kuidas uuringut kavandades hüpoteeside sõnastamisel kirjutada ise lünka mõjutegur (2)

Asso Ladva, 6. november 2019, 21:10
TASEMETÖID HINDAB ARVUTI: Ehkki arvutilt õpilastele saadetavaid hinnanguid toimetati mitut pidi ja prooviti ka laste peal järele, on need siiski keerulised ja tarbetult pikad.Foto: Aldo Luud

„Pärast neljanda klassi loodusõpetuse riikliku tasemetöö tegemist sai iga õpilane hindajalt oma tööle tagasisidet, aga ma ei usu, et neil sellest mingit tolku on, sest nii keeruliselt sõnastatud lauseid on isegi täiskasvanul väga raske mõista,“ ütleb Õhtulehe poole pöördunud õpetaja.

Õpilastele saadetud teksti sõnastus kordub, kokku on umbes mõnikümmend erinevat lauset. Lapsed tegid tasemetöö elektrooniliselt ning neile laekunud täpselt ühesugused laused saatis masin ehk arvutiprogramm, mis töid ka hindas.

„Tasemetöö tagasiside on praegusel kujul mõeldud õpilasele ja õpetajale koos lugemiseks ja ka koos tõlgendamiseks,“ ütleb haridusministeeriumi peaekspert Aivar Otsa. „Kuna just õpetaja teab oma õpilast kõige paremini, saab tema arutada õpilasega saavutatud tulemusi ning anda juhiseid, mida ja kuidas edasi õppida.“

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

4. oktoober 2019, 14:33
KRIITILINE SEIS: Eestis on Euroliidu vanimad õpetajad
28. august 2018, 12:45
Lauri Leesi: olen jälestanud riigieksameid nende tulekust saadik

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee