Eesti uudised

Värskendatud kell 16.35

Peeter Helme ja ajakirjanike vastuolu põhjustas geiabielu toetav arvamuslugu

Ohtuleht.ee, 2. november 2019 14:30

136 KOMMENTAARI

o
OH ARMAS TAEVAS/ 17. detsember 2019 21:15
Peeter Helme on suurepärane ja tark poiss,edu talle-
p
postimees on nüüdsest/ 4. november 2019 12:13
mitte mingi peidetud ilustuse tagune 'gei', vaid P3D3MEES!
r
Roosamannasots/ 4. november 2019 00:42
v
Viiv/ 3. november 2019 22:46
Ei meeldi see ajaleht nüüd ja ei meeldinud ka enne Helme tulekut. Pärnu Postimeest loen aga suure huviga.
k
kooseluseadus/ 3. november 2019 22:45
referendumile,kui paralamendil pole julgust.
p
Postimehe päästaks ainult/ 3. november 2019 22:25
suurkoondamine. Hussari jõuk on Postimehele pamkrott.
j
Jaanika/ 3. november 2019 21:33
Ainult gay-idülli ja multikultuursuse üllatel tiibadel võime me helgesse tulevikku lennelda!!!
m
Meedia omanikele./ 3. november 2019 20:37
Te peaksite tõsiselt mõtlema, kas lugejatele saab tsensuuri kehtestada, s.t. sundida neid toimetuse töötajate ideoloogiliste vaadete ja ideoloogiliste püüdluste järgi tehtud artikleid raha eest tarbima.

1
16:09-le./ 3. november 2019 20:32
Tsensuur, räägite. Kas saab suuremat idi..ootsu..st ajakirjanikkond välja ütelda, kuid näib, et saab. Tsensuur, kellele? Ajakirjanikele, kes elavad ennast meedias välja? Kas te olete mõtelnud? LUGEJATELE EI SAA TSENSUURI KEHTESTADA,ei saanud nõukogude okupatsiooni ajal ja ei saa nüüd, kui DRESSIDENT kuulutas, et SÕNA ON VABA.
n
nüüd/ 3. november 2019 20:21
v
vahtpole/ 3. november 2019 19:42
mis kirjutate ... demokraat John Wayne Gacy poolt kustatakse niikuinii
p
Pille/ 3. november 2019 18:49
See oli nüüd küll kõige väiksem põhjus. Ikka reform kardab oma hämarate tegude väljatulemist.
r
ruudi/ 3. november 2019 17:20
Peeter oli selle PM kamba jaoks liiga intelligentne inimene kes seisab eestlaste põhimõtete ja traditsioonide eest
s
Sotsid ja potimees/ 3. november 2019 16:57
" Toonane kultuuriminister ning praegune sotside juht Indrek Saar leidis mullu novembris valitsuse pressikonverentsil Mary Krossi poolt kokku valetatud rünnakut kommenteerides, et Eesti on jõdnud rusikapoliitikasse. " https://objektiiv.ee/indrek-saar-mullu-krossi-juhtumist-eesti-on-joudnud-rusikapoliitikasse/
v
Vaevalt/ 3. november 2019 16:09
see üks artikkel põhjustas, tsensuur oli pidev, see ka kirjas.
l
Lehelugeja/ 3. november 2019 15:50
Saab sõltumatult homosid promova ajalehe

t
teema nagu nemad arvavad, tahavad, nõuavad/ 3. november 2019 15:15
nõustun õhtuleht kirjastuse kommenteerimistingimustega!!!!! jaaahhh hhh hhhh
m
Margus/ 3. november 2019 15:10
Täpsemalt: hetero kooselude puhul mees aitab ja naine kulutab. Pole ju abielu. Homode kooselu aga ON ABIELU, sest reeglina aidatakse teineteist võrdelt 50/50.
m
Margus/ 3. november 2019 15:07
Ega sisuliselt peakski nimetama ainult gay inimeste vahelist suhet abieluks, heteropaaridele võiks kehtida kooselu mõiste. Nii olekski õige. Sest geid tõsiselt AITAVAD teineteist, heterod aga lihtsalt elavad koos.
j
juhan/ 3. november 2019 14:10
Tubli Peeter Helme, geiabielusid tulebki mitte toetada ja see USA-st tulnud hullus lõpetada!
p
Pille/ 3. november 2019 13:30
See nüüd küll peamine põhjus pole. Ikka reform on nii palju hämaraid valgust kartvaid tegusid korda saatnud, et kardab paaniliselt ilmsiks tulekut. Sellest nii suur hirm isamaalaste ees.
n
Nohh/ 3. november 2019 13:18
Edaspidi on postimees peldiku seinal naela otsas aukohal - ainult räägitakse, et trükivärv võib samamoodi vähkkasvajat põhjustada kui muud tagumise augu suhted
a
AJ/ 3. november 2019 12:34
Aitäh konkurendile, et tõe välja ütles. Midagi sellist võiski arvata. Sel teemal niigi palju propagandat, varsti pannakse lasteaedadessegi homonõustajad? PM oligi muutunud pigem spordileheks (asjatundmatuks) ja reklaamipostiks. Kuigi P.Helme ajal olukord veidi muutus positiivsemaks tõenditeta faktide esitamise osas. Huvitav, kes ja kuidas edasi tüürib? Kui "lahtise kõhu" printsiibil, tuleb säästa ja mitte tellida PM.
s
3. november 2019 12:26
Saadeti modereerimisele , saadeti modereerimisele , saadeti modereerimisele . Roppusi täis kommentaarid lastakse läbi . Milleks see nupuke " nõustun " üldese on ?

e
ehhhee/ 3. november 2019 12:25
kas mitte postimehe kontserni rahaline miinus sel aastal ei olnud päris mitu miljonit,kui hakkate kiitma perverssusi,siis võibki selle kontori kinni panna.
i
ikkagi/ 3. november 2019 11:56
Postimees on olnud heas mõttes konservatiivne ajaleht,mitte seostada EKREga, kus on arutlevaid päevateemalisi artikleid ja ka erinevaid arvamusi, aga mitte lauslollusi. LGBT jaoks on meil teisi plära väljaandeid, andku seal minna, aga mitte kvaliteetlehes.
j
jälgija / 3. november 2019 11:46
Teatavasti geiabielu temaatika ei olnud üks põhjustest.Uus peatoimetaja nägi oma juhitavat ajalehte nurgast nurka kajastava meedia väljaandena, mitte tüütuseni ühte väravasse tagujana.Olgu ka geid nüüd õnnelikud, et Postimees on peale Reformi erakonna pikaajalise häälekandja - nüüdseks ka nende välja elaja.
k
3. november 2019 11:37
Kas Postimehes on LGBT-deühingu eestkõnelejaks hakanud ajakirjanik Bretty Sarapuu? No siis on teada, kui selle nimega ajakirjanik järgmisi üllitisi kirjutab, millest või kellest need lood räägivad. Vastik! Edu Peeter Helmele ja tore on, et selliste pundist lahti saite.
e
Elu Mees/ 3. november 2019 11:16
Petsin oma naist-lõ.in pihku,kas mina olen nüüd vähemuse esindaja ?
e
eks/ 3. november 2019 10:50
veri on alati paksem kui vesi
k
kõigest ei räägitud/ 3. november 2019 10:48
kui küsiti selle organisatsiooni esinaiselt, et millega see ühing tegeleb, siis loetles hulgi teemasid, nagu haridust,õigusküsimusi jne. Miks ei maininud geisid puudutavaid loenguid? Kui sinna koosviibimistele kutsutakse juba 13-14 aastaseid noori, siis mis haridus- või juriidilistest nõuannetest te räägite? Põhiprobleem ikka see sooline vähemus ja nende kaitsmine ja enda õigus oma soolist kalduvust määratleda.Süda läheb pahaks!
a
ajend/ 3. november 2019 10:37
Nagu I maailmasõjas leiti ajend sõja alustamiseks, leiti nüüd ajend Peeter Helme ametist vabastamiseks. Nii see poliitikas käib. Kui põhjust pole, siis see leitakse.

k
Küsin / 3. november 2019 10:14
Postimehe ajakirjanikelt, et millele tugineb nende ütlus, et lugejate seas levis kõhklus, et leht pole enam sõltumatu? Meie riiki on vallutatanud geipaanika! Mis toimub? Geid ei ilmunud praegu välja, neid on alati olunud.Vahe seisneb selles, et varem nad ei trüginud esile ja tegutsesid vaikselt.Nüüd lausa ülistatakse neid,isegi vastavad ühingud nende toetuseks loodud ja nõutakse raha riigilt.Segi on see ilmaelu pööranud ja pole pagulasi vajagi,sest geisid toetades väheneb me rahva hulk niigi!
t
Tubli mees!/ 3. november 2019 09:40
Rõõm ,et mõnigi normaalselt mõtlev inimene veel olemas on.Jõudu Teile hr.Helme ja edu edaspidiseks!
t
tsensuur/ 3. november 2019 09:39
Nii kentsakas, et on olemas sõnu, mida ei tohi mitte mingis kontekstis kasutada. Kui selle peale mõelda, siis on see naeruväärne. Praegusel ajal tekib selliseid keelatud sõnu igapäevaselt juurde.
j
Jurik/ 3. november 2019 09:35
No küll saaks seadusandluse lihtsaks teha. Kooselu jaguneks kaheks: 1. ABIELU (mehe ja naise vahel) ja registreeritakse perekonnaseisu ametniku poolt. 2. KAASELU samasoolistele, mis toimetatakse notari poolt. NII LIHTNE SEE OLEKSKI.
a
Aga las Postimees/ 3. november 2019 09:26
p
Postimeest/ 3. november 2019 09:25
o
Olen ka otsustanud/ 3. november 2019 09:21
Loobun "Postimees" tellimisest. Minu väärtushinnangud on midagi muud.
Gacy 2003/ 3. november 2019 08:45

n
3. november 2019 08:27
Nüüd saate rahulikult makulatuuri toota ja oma kitsale ringkonnale, "kes teid mõistavad", maha müüa, juhul kui nad riigieelarvest raha saavad.
t
täna, 07:36/ 3. november 2019 08:25
Eesti peaks sinust lahti saama.
k
Kodanik/ 3. november 2019 08:04
Nn ajakirjanikud on nii kitsa silmaringiga, et hale hakkab. Minnakse kaasa massipsühhoosiga (kliima, "Pruuni Augu Rüütlid" jne), kuna see ei vaja mõtlemist, analüüsivõimet ega ka teadmisi ajaloost-majandusest jne. Maailma majanduse-poliitika jne teemalised artiklid ei sisalda ka muud kui "copy paste" propagandat. Kui veel"Pruuni Augu Rüütlite" teema pärast läheb toimetus lõhki , siis võib Postimehe ümber nimetada "Gaymees" ning las nad teenivad oma raha selle seltskonnale end müües. R.I.P. Postimees !
p
Pensionär/ 3. november 2019 07:18
Postimehes puuduvad normaalsed lood tähtpäevadeks. Vaatasin, ei mainitud vanavanemate päeva mitte ühegi looga. Tulekul isadepäev, kas keegi kirjutab mõnest tublist isast. Keegi ei kirjuta ilusat armastuslugu. Moes ebanormaalsused, need ära tüüdanud.
i
3. november 2019 06:57
Igati nõus sellega , et "Postimees" ei ole enam see leht mis sai lugeda aastaid . Ütlen ka tellimusest ära .Ja teiseks , ega meil Eestis ei olegi ühtegi õiged ajalehte ,võtta ükskõik mida kõik ajavad kollast rämpsu "Postimees" seal hulgas , rehvide pas-leht.
j
Järelikult rumal mees/ 3. november 2019 05:37
kui püüdis toimetust suukorvistada.Ajakirjandus võitis.
j
Jüri Valgamaalt/ 3. november 2019 03:32
Kõik ei kuulu ,,vähemuste,, hulka ja Postimees võiks sellesuunaliste arvamuslugude juurde lisada suuremahulise oksekotikese mis leiaks kindlasti paljude juures kohest kasutamist. Arvan, et vana Soros lasi heastmeelest rohkem kui tilgakese püksi kui kuulis Peetri tagasiastumisest.
m
Ma ei ole selgeltnägija ju/ 3. november 2019 02:39
Lp. kommenteerijad, õpetaga mind, kuidas saaksin ka mõne sõna sekka ütelda siin? Ainult algusesse saab kirjutada, kuid allpool see Nõustun kast läheb punaseks ja kui linnukese sinna sisse teed, siis see hüppab algusesse. Kas on jälle mingi "uus" trikk sisse toodud?

m
Maali/ 3. november 2019 02:16
Rõõm teada, Postimeest ei osta ega loe enam internetis. Siiani oli Postimees viimane konservatiivse maailmavaate kandja. Nüüd sama jura, mis Delfis. Hüvasti ja kena pankrotti!
k
kappides on peale/ 3. november 2019 00:22
rahasüsti hirmus kolin lahti läinud.
o
Oki/ 3. november 2019 00:22
Hüvasti “ Postimees “ ! Enam selle ajalehte ei loe ega telli postiga ja ei loe ka PM netiuudiseid. Viimasel ajal on PM kõvasti kreeni kallutatud vasakliberaalide poolt ja läheb kunagi põhja kui Titanic.
e
eu/ 3. november 2019 00:20
Nagu ikka ja jälle on peavoolu kirjatsurad tõsiselt kreenis hälbelisuse ( vaimse taandarengu ) poole! Kas keegi mäletab, on ehk kunagi peavool kajastanud kasvõi mõne lauseosaga omasooiharusega kaasnevaid pöördumatuid tagajärgi kehalise/ hingelise tervisele??? Mitte ei tule ette. Mäletan vaid aastaid tagasi delfis ühe arsti ( nime ei mäleta ) soovitusi pär aku vahekorra eel!?
i
irw/ 2. november 2019 23:53
Neid ei huvita midagi muud, kui vaseliini peal liugu lasta (Riigimehed, I seriaal)
m
MIs on kreenis/ 2. november 2019 23:02
Postimehe nn vaba sõna on kreenis ja Helme lahkumine näitab, et pealesurutud uute väärtuste propagandameeskond on seal lausa 19 inimesega esindatud. Head teed tal minna, nagu Mehed ei nuta filmis öeldi: Põhja, ikka põhja.
s
Satiir/ 2. november 2019 22:51
Tark mees see P Helme mida on tal teha harimatute isehakanute jöugus postimee läheb pöhja! Head teed! minna
s
sõna sekka/ 2. november 2019 22:38
Kallis lugeja , vara põed ! On ju traktorist (millest ) , ja on ka traktorist (amet , elukutse ). Nii on !

e
Elagu!/ 2. november 2019 22:32
Arvan et Helme minek on hea. Elagu vaba Postimees! Kommentaar liiga lyhike.
n
2. november 2019 21:45
Need geiabielu toetavate artiklite sepitsejad tuleb meediast iga vahendiga eemale ajada!
&
.../ 2. november 2019 21:15
"Postimees Grupi" aastane kahjum oli üheksa miljonit eurot. Linnamäel on valida, kas ta teeb oma kulu ja kirjadega homo- ja punapropagandat edasi või saadab kogu selle toimetuse pöördumisele alla kirjutanud kamba nelja tuule poole.
v
Viskasin/ 2. november 2019 20:48
Prügik Asti postime hea äpi.
a
Ah nii/ 2. november 2019 20:32
Lihtsalt naeruväärne põhjus. Tegelik põhjus oli selles et Postimehe ajakirjanikud poleks enam saanud, valetada, vassida ja võimendada reformierakondlaste laimukampaaniat parimate inimeste suhtes et tee vabastada võimule.
m
mina/ 2. november 2019 20:20
ka rohkem "Postimeest" ei telli. Mulle ei meeldi, et mulle surutakse geipropagandat pähe. Lihtsalt vastik on.
a
2. november 2019 20:17
Ajakirjanikeks neid nimetada on liiast. Ikka Brüsseli poliitagitaatorid.
k
Kusjuures/ 2. november 2019 20:17
enamus praegu Venemaalt siia tulnud pagulasi ongi ilmselt piidrid,kes on tulnud siia õnneliku piidrielu elama,teades,et Eesti on piidreid soosiva EU liige.

P
????/ 2. november 2019 20:10
Pyrrose võidu mainimine on ka juba keelatud, niipalju siis veel sõnavavabadusesest Eestis. Sõna pidi olema ju vaba
t
Toetus/ 2. november 2019 19:59
Täielik toetus Peeter Helmele. Ta on kõrge tasemega kirjandusinimene ja ajakirjandusinimene. Ta tegi õigesti nii oma arvamust avaldades kui ka soliidselt tagasi astudes.
k
2. november 2019 19:55
Kõikidele Helmetele edu! Materdavad, mis nad materdavad, see ongi tõestus , et olete õigel teel ning ajate õiget Eesti asja.
h
Helmed/ 2. november 2019 19:51
on õige missiooniga inimesed.
p
pole viga/ 2. november 2019 19:20
läheb varsti riigikokku või valitsusse
a
Appi, mis toimub! / 2. november 2019 19:00
Tavalisi inimesi ahistatakse homodest kohtunike ja prokuratuurini välja!
t
Tõnis P edekommenteerija/ 2. november 2019 18:58
e
2. november 2019 18:51
Eriseksualistid on hõivanud ka Eesti ajalehed.

v
Vale otsus/ 2. november 2019 18:34
Tegelikult peaks sellised ajakirjanikud hoopis minema lööma.
m
moolok/ 2. november 2019 18:33
nõuab eesti laste verd.Mis oleks veel nutikam ,kui läbi geiabielude eelisjärjekorras konfiskeeritavad lapsed ,kuna juba praegu ei kuulu geidele lapsendatud lapsed kontrollimisele,kuna seda loetaks vähemuste tagakiusamiseks.
k
Kuido/ 2. november 2019 18:25
Mulle ei meeldi, et ajakirjanikud püüdsid peatoimetaja teadmata näidata seksuaalvähemuste esindajaid normaalsete inimestena.
j
jüri/ 2. november 2019 18:24
lõpetan selle radikaalse P..emehe tellimise juba esmaspäeval, sest neil käib enamus propagandast vaid ühte auku ja nimelt sellesse valesse
j
jüri/ 2. november 2019 18:23
lõpetan selle radikaalse Peedelehe tellimise juba esmaspäeval, sest neil käib enamus propagandast vaid ühte auku ja nimelt sellesse valesse
b
bulvarileheke postimees/ 2. november 2019 18:19
võiks uue nime võtta, näiteks p.demees haha.
n
Naine/ 2. november 2019 18:17
Homod võiksid oma ajalehe välja lasta. Ostab see, kes soovib. Heterod ei ole ju huvitatud selle teemaga seonduvast, ma arvan. See on minu arvamus, mis ei pruugi ühtida teie omaga.
e
Ex-soomlane/ 2. november 2019 18:17
Vaatasin et Soome meedias oli kirjas et Helme tegi tsensuuri ja piiras ajakirjanikute sõltumatust. Teadsin kohe et on kaks valikut, et Helme pole nõus : a) islam supermehed on Eesti uued peremehed ja nad on kõik tuumafüüsikud ja professorid b) on ilus ja armas ja normaalne asi et mees magab mehega. Sellel korral see oli b) aga poleks inme kui Postimees hakkaks varsti ka kirjutama Jeemenist ja Liibyast pärit "multitalentidest" kes vajavad Eestist merevaatega korterid ja 5000€/kuu sotsiaalabi. Ja et kõik kes pole nõus, on fasistid. Saadakse Soome moodi ajaleht Eestisse.

e
Eks/ 2. november 2019 18:00
v
veel / 2. november 2019 17:57
Laste kasvatamine ei ole sugugi mitte meelakkumine, eriti kui on valla päästetud ainult lõbule toetuv homondus (mureks vanematele) ja glamuur . Noortel tekib ka tunne, et milleks mulle laps, igavene jama nendega. Palju vahvam on homodega ühte heita, tagumik küll tulitab, aga vastutust vajavaid tagajärgi pole. Teeme naistest (kes veel viitsivad sünnitada raha pärast) lapsesaamise vabrikud (nagu Hitler aarialasi aretas) ja kasvatame neist järgmised homod, pere eeskuju on ju nakkav. "Laps on kodu peegel!" OH, HALASTUST. Homondusest on tehtud relv EKRE vastu, Mary, st jäi üksi väheks.
z
z/ 2. november 2019 17:45
Kutsun üles kõiki avaldama kodaniku algatuse korras protesti ja loobuma Postimehe tellimisest. See on ainus viis kuidas omasooiharate ajakirjanike mäss murda.
g
Gunnar Stahl/ 2. november 2019 17:33
Normaalsed inimesed ärge enam Postimeest tellige, ega ka lugege internetist, las siis pdreerivad seal omavahel. Sama käib ka ETV, tele2 ja tele 3 kohta.
v
vanamemm/ 2. november 2019 17:27
P. Helme "Postimees" oli taas loetav, nüüd kahjuks enam, mitte-- ilmselt on nii nagu Kiisleri !"Mina küsin...!" Nii, et ikka taas homo teema. Huvitav on see, et homod ju järglasi ei anna, kes neid peaks vanuigi ülal pidama? Eriti selle valgusel, et "pere --naine-mees, lapsed" on varsti igand ja taunitav*--nii me ELU hävitame. Milleks korjata "Jõulutunnelis" ja muudes saadetes lastele raha, kui neidsamu lapsi ühiskond nagu ei vajagi. Miks üks väärareng ---pedofiilid on põlu all, need kasutavad lapsi füüsiliselt, homod vaimselt. Rootsis lõikasid neiud juba rindu ära, et olla sootud olendid.
k
2. november 2019 17:25
kes seda pedepostimeest ikka loeb?üks allakäinud punaste häälekandja.pole ime,et lugejaid napib ja pankrot uksele koputab.
n
Nõuanne/ 2. november 2019 17:24
Poliitkorrektsuse huvides võiks Postimees kasutusele võtta vana hea sooneutraalse "Edasi"!
p
pesto/ 2. november 2019 17:24
Tõsise intellektuaalina ei läinud peatoimetaja kaasa kanakarja kambakaga vaid taandus soliidselt, mida ei saa öelda umbusaldajatega, kes on juba oma teksti delfisse lekitanud, väga madal. PM ajakirjanikud seisid vaid ühe ideoloogilise "sõnavabaduse" eest, konservatiivsemad vaated pole seal lubatud on kogu asja point. Kunagine, (Tõnissoni aegne) rahvuskonservatiivne ajaleht on globalistide poolt kaaperdatud, see on põhjus, miks ma seda lehte enam ei telli

k
Kummaline küll,/ 2. november 2019 17:23
mina imestasin kogu aeg, et Peeter Helme juhitud ajaleht nii vasakliberaalne on. Nüüd tuli välja, et see polnudki piisavalt vasakliberaalne. "Sõltumatus" võib olla selle ajakirjenikepundi soovmõtlemine, tegelikult pole sellest lehest juba aastaid midagi muud lugeda olnud kui vasakliberaalset lauspropagandat.
h
homopropagandast ajalehes/ 2. november 2019 17:21
Konservatiivne ajaleht ei peaks teotama püha abielusakramenti.
n
nojah/ 2. november 2019 17:20
Juba see on kahtlane, et neid ajakirjanikke varjatakse. Olen ühe eelneva arvamusega nõus, geivärk küll põhjuseks polnud. Reform on ikka teinud ridamisi musti tegusid, kui nii paaniline hirm isamaalaste ees.
õ
Õõnespea Jürile/ 2. november 2019 17:12
Kui mulle meeldib kunst, siis ma ei pea olema kunstnik, aga see sulle kindlasti mõistmatu :).
ä
Äkki jagaks/ 2. november 2019 17:09
elu kahte leeri, elagu õõnespead oma mullis, loogu mingi moslemimaailom, teised jälle omas mullis, kus inimesed ajudega mõtlevad olendid. Praegune võitlus on ju mõttetu.
l
Lehelugeja/ 2. november 2019 16:50
Muutku ajalehe nimi ära! "Geimees" või midagi sarnast.
a
Ah et kui / 2. november 2019 16:46
"ajakirjanikud" ei saa ainult ja pidevalt sor.os.e käsilased olla, siis kohe "ajakirjandusvabadus" otsas? Vastupidi - minu meelest hakkas Postimees viimasel ajal just natukenegi tasakaalustatumat muljet jätma. Kes need 19 " ajakirjanikku" olid? Kes teab, panggu nimed üles.

p
postimehe tellija 40 aastat/ 2. november 2019 16:40
Mulle ei meeldi ,et postimehes on vaja neid homosid ülistada. Postimehe ajakirjanikud peaksid olema inimlikumad nende vastu,kes homosid ei poolda.
m
mks mind huvitab,mida sa loed/ 2. november 2019 16:36
raamatukogus tasuta ja neti PM aitab,pole kunagi tellinud
o
olin rumal/ 2. november 2019 16:34
mina oma rahaga sellist lehte nagu Postimees enam ei toete, seega lõpetan tellimuse. Õnneks on tellimuse aeg kohe ümber saamas ja enam mitte
s
sulev/ 2. november 2019 16:33
vaking öääkleht, sa oled tasemel,kas sul on pikem,palju önne siis.
j
Jüri/ 2. november 2019 16:32
Kas see tähendab siis, et Postimehe ajakirjanikud suures enamuses homod ja LGBT? Aitäh, et nii laialt ennast tutvustasid! Võtan teadmiseks ja Postimehe tellimisele enam ei mõtle.
k
Kuusik Kaasik/ 2. november 2019 16:26
ReffiSotsuPiidrid rõõmustavad koos pruuniordu liikmetega
m
mütoloog/ 2. november 2019 16:24
No ei uskunud, et müütiline homoteerull olemas on. Aga nüüd on ta kohal, kõigile näha ning valmis igaühte laiaks litsuma...
t
Tiit/ 2. november 2019 16:15
väga suur vastuolu oli kui mõned Postimehe ajakirjanikud kirjutasid et nad pole nõus sellega et neile üeldakse ette mida kirjutada ja keda laimata, aga siis ei pidanud lahkuma mitte peatoimetaja vaid need ajakirjanikud kes kirjutasid. Kus siis õigus on.

e
Eesti muutub järjest vastikumaks/ 2. november 2019 16:14
Seda vene plära ja filme ja tv saated täis,
l
Lii/ 2. november 2019 16:11
See on naruväärne vastuolu. Siis kui laimati selles ajalehes Eestimaa parimaid inimesi siis vastuolu ei tekkinud. Kõik pandi kirja mida õlemus käskis ja mis oli reformierakondlastele meelt mööda.
m
Maali/ 2. november 2019 16:11
nüüd võiks ka postiMEES sekksistliku nime ära vahetada. näiteks postilessbi
v
venemaa ees/ 2. november 2019 16:10
eesti järel oma homovihkamisega,muu normaalne maailm sellest juba 50a tagasi yle saanud
p
Poliitkorrektne Eesti/ 2. november 2019 16:08
Vasakliberaalsed ajakirjanikud peavad oma arvamust OBJEKTIIVSELT ÕIGEKS arvamuseks ja on valmis summutama teistsugused arvamused. Konservatiivset maailmavaadet diskrimineeritakse ajakirjanduses ja kohtusüsteemis. See on täiesti lubamatu.
p
Peaks ka kapist välja tulema!/ 2. november 2019 16:06
m
maria/ 2. november 2019 16:03
lihtsalt aluta ja aluseta kambakas
a
Adniel/ 2. november 2019 16:03
Ei saa aru, kas homod on siis haiged, puudega inimesed või ei?

o
Ott T/ 2. november 2019 16:02
Kas konservatiivne maailmavaade ja näiteks seksuaalhälvete vastane hoiak on samuti vaba ilmuma Postimehes või järgib PM dopeltstandarteid summutades arvamusvabadust? Kindel, et PM kaevas selle sammuga endale väga sügava haua...
h
hetero inimesi solvatakse/ 2. november 2019 15:59
miks on see lubatud,homodele antakse raha ja öigusi.miks voib hetero inimesi solvata,kes meid kaitseb
n
no/ 2. november 2019 15:57
kui nii, siis mindi küll väheke liiale selle tagandamisega. Noortel ajakirjanikel liiga suur hoog sees.
t
Tädi Maali/ 2. november 2019 15:57
Minu tütar elab 30 aastat Ameerikas, seal küll ei afisheeri geid ei oma abielu, ei käi tänavatel mingeid geidemonstratsioone tegemas, ei ole koolides ega lasteaedades mingit homopropagandat. Sealsed geid ja lesbid elavad vaikselt oma elu, käituvad igati nagu teisedki normaalsed inimesed. Kõik on korras. Iga kodanik peab ise oma asjadega hakkama saama ja kes on töötu või muidu majanduslikult raskes olukorras, need saavad riigilt toidutalonge, millega saavad toita ennast ja oma lapsi sõltumatu, kas on gei või teistsugune. Vist saavad ka abielluda, lapsendada saavad ka kui majanduslik olukord
v
Vana kommunist/ 2. november 2019 15:52
Ajendeid võib alati välja mõelda. Rohkemini ja tegelik põhjus võis olla juba kas või perekonnanimes...Nii kui nii joovad onupojad saunas koos õlut ja siis teadagi, mis valesi jutte seal räägivad
t
Taat/ 2. november 2019 15:51
Elagu rahulikult omaette ja ärgu häirigu kaaskodanikke paraadide ja muu agitatsiooniga!
m
Moderaator!/ 2. november 2019 15:49
Mina saan vanglast uued hambad! Mida siina kustutamise eest saad?
t
Tegelikult/ 2. november 2019 15:45
Ei saa ka Postimehes. Proovi ja sa näed. Mäng käib ühte väravasse.

j
Jah / 2. november 2019 15:44
Selge, et PM tellimine tuleb lõpetada.
m
Miks/ 2. november 2019 15:35
ei ole siiani avalikustatud nende ajakirjanike nimesid,kes peatoimetaja vastu pead tõstsid?
k
Kas rahva arvamus ei loe?/ 2. november 2019 15:34
TV3 "Seitsmetes" on otse telefoni küsitlused. Geide kohta oli seal küll tunduvalt teine arvamus. Suurem osa rahvast on geiabielude vastu.
k
Kuusik Kaasik/ 2. november 2019 15:34
EinokuraT! Mis tasakaalu me võiks lubada? HoomodJuba niigi ilma "arvamus" üllitisteta poevad uksest ja aknast sisse. Enamasti tagauksest
a
arvamus/ 2. november 2019 15:33
Mis tõestust veel vaja on, et eesmärk on geiabielu ning kooseluseadus oli esimene samm selle saavutamisel.
j
Jah/ 2. november 2019 15:28
Naeruväärne väljamõeldis. Niisuguse tühise asja pärast ei pea küll peatoimetaja lahkuma töölt. Küllap see on reformierakondlaste kius. Ega nad ei taha et ajalehes hakatakse tõtt rääkima, siis tulevad ju nende alatud teod päevavalgele.
i
innuendo/ 2. november 2019 15:27
hr. Helmel oli õigus, ei ole vaja nende geyde elu toetada. Kuidas saan nüüd lõpetada endale ja emale tellitud Postimehe aastatellimuse. Enam ei loe seda lehte. Aitäh, et valgustasite.

l
lõpetaksin tellijana selle arvamustoimetuse toetamise nüüd. Kui see poleks juba tehtud./ 2. november 2019 15:26
n
Nagu Brexiti vastased!/ 2. november 2019 15:25
Nii kaua taome, kuni saame "õige" arvamuse. Mina olen ka geiabielude vastane. Laske mind ka lahti! Olen pensionär, kuidas mind lahti lastakse?
a
Ah soo/ 2. november 2019 15:23
Aga minu arvates ei saanud ajakiirjanikud enam vabalt reformierakondlaste laimu levitada.
t
Tore/ 2. november 2019 15:23
Nüüd saab P0stimehe toimetus segamatult ped.reerida.
k
kiusajad/ 2. november 2019 15:19
Et kes siis keda kiusab? Kas enamus vähemust või vähemus enamust? Kellel on rohkem õigusi ?
k
Kuusik Kaasik/ 2. november 2019 15:17
"Arvamuslood" on kõikides lehtedes , ETVs alati ühte auku, sellesse valesse auku
e
EIno Taruk/ 2. november 2019 15:16
Toetavad ja vastustavad arvamuslood võiksid ilmuda enam vähem tasakaalus
e
Eino Taruk/ 2. november 2019 15:15
ÕL , parandage kommentaarium ära

e
Eino Taruk/ 2. november 2019 15:14
Kas peab siis olema geiabileu toetav? Võiks nagu olla neutraalne. Delfi näiteks on selgelt geiabielu toetav ja ma ei usu, et seda avalikult vastustav ajakirjanik seal eriti ennast väljendada saaks.
n
nüüd/ 2. november 2019 15:13
Ootame geiabielude vastast arvamuseavaldust mõnelt Postimehe ajakirjanikult. Ja vaatame siis nn. sõnavabadust.