Kommentaar

Kaja Kallas | Torm Võrus paljastas peaministri tegemata töö

Kaja Kallas, Reformierakonna esimees, 3. november 2019, 18:00

378 KOMMENTAARI

l
lugeja / 10. november 2019, 16:12
Lugedes seda artiklit mõtlen,et kes küll Kaja sulle need hääled andis? Vabandage, aga sellist peaministrit küll meie ei vaja
r
raudmees/ 6. november 2019, 19:29
Kas see naisterahvas on haige et isegi loodusjõud oma paskvillis appi võtnud Kes olid võimul kui põhja läks Estonia ujus Pärnu põles Oru turbaraba Hukkus elektrita jäetud prekond Võigas lugeda ühe ärapõõratud parteifanaatiku vihakõnet
v
Virve/ 5. november 2019, 01:42
Eesti ei jää hätta mitte kunagi,sest eestlased on nutikas rahvas ja valmistunud alati igasuguseks kriisiks,sotsliberitvalitsuse 17aasta tegemata töö,tuleb vaadata esiteks omakapsaaeda,hiiihiiii
r
Romm/ 4. november 2019, 17:02
Leian et Ansipi ajal ehitatud hoone katuse purunemises küll Ratast ei tohiks süüdistada. Kaja ei taha ikka leppida et tema peaministri kohta ei saanud ega saa ka õnneks kunagi
s
Sinu nimi/ 4. november 2019, 16:39
Hale on lugeda teie uudiseid rehvorm. Ära hakkab tüütama teie ärapanemine.
v
vv/ 4. november 2019, 12:19
Milleks kedagi süüdistada, küsi looduse käest otse, miks meid karistab? Äkki inimese ahnus ja saamahimu on inimese muutnud raskeks koormaks sellel planeedil ja ta tahab neid minema raputada nagu prussakaid.
m
Maanaine/ 4. november 2019, 10:41
Reform laseb oma haiget inimest avalikult peksta.Kas teil häbi pole?Kaja vajab abi,sest see kõik on tema isa õhutusel ja edu ahnusel sündinud.Isa ära tapa oma last!!!!

w
Www/ 4. november 2019, 08:49
No kui lund nüüd talvel sadama ei hakka siis vist ka ratas süüdi
i
inimene/ 4. november 2019, 08:46
Näotu, et K.Kallas süüdistab praegust valitsust. 17.aastat valitsesite ja ei liigutanud lillegi. Tõstsite tarbimise hinda, et kiiresti viia liinid maa alla. Kuhu see raha siis kadus? Häbi peaks olema kisada. Teie tegevusetus ongi ju viinud praeguse olukorrani.
v
Vaadates/ 4. november 2019, 06:55
kogu J.Ratas'e eelnenud ,,kõvale'' töörügamisele kokku, on üheselt selge, et kodanik J.Ratas'e põhiline töö on vabanduste otsimine nii EKRE'le kui kogu ebakindlale poliit-majanduslikule situatsioonile Eesti Vabariigis.
j
jaa/ 4. november 2019, 06:23
Selle artikli kohta võib öelda: Üts tark viil man.
h
hahaha/ 4. november 2019, 05:48
2010 detsembris oli peaminister Ansip. Lumetorm Monika oli raudselt tema tegemata töö, Padaoru veel eriti pahatahtlik sealjuures. :D PS! Kaja, ära aja rumalat juttu!
o
oeh/ 4. november 2019, 05:41
Ma lõin hommikul varba ära. Ilmselgelt perek Kallase tegemata töö!
m
Mida just lugesin?/ 3. november 2019, 22:57
Kahju KaKast, kes oma suures vihkamises on lihtsalt haledalt naeruväärne. Jüri Ratas on läbi aegade intelligentseim ja tasakaalukaim peaminister. Varsti hakkab lund sadama ja see on ilmselgelt ainuisikuliselt Jüri Ratase süü.
k
3. november 2019, 22:14
kas oravate pähklipuu jäi alles või peavad kolmikliidult abi küsima

j
Juku/ 3. november 2019, 21:49
Rahvusparkides võiks olla kuuajalised elektrikatkestused, siis saaks õpilastele näidata kuidas toimub looduslik protsess.
k
Kajal kõik puhta sassis./ 3. november 2019, 21:08
Elektrilevil on riskianalüüsid tegematta.Elektrilevi ei saanud oma tööga hakkama.
t
Tölpa/ 3. november 2019, 21:02
Kas reffide pikalt võimul oldud ajal olid kõik need kaka nimetatud asjad olemas ja praegune valitsus keeras käki???
i
Its okay to be gray/ 3. november 2019, 20:51
Kaja ´NPC´ Kallas: Ekre man bad!
j
Jõudu EKRE`le!/ 3. november 2019, 20:31
Torm Võrus paljastas hoopis seda,kui operatiivselt valitsus tegutses.
ü
Üks mees / 3. november 2019, 20:11
Kaja, väga hale. Ega oravate ajal ei olnud ju mitte ühtegi tormi

t
3. november 2019, 19:51
Tänu Eesti Energiale olid naised dieedil
j
Jan/ 3. november 2019, 19:22
Nagu reffid oleks ise varem,generaatorite ja vee ämbritega valmis olnud..
m
Mida Kaja kriisi ajal tegi?/ 3. november 2019, 19:08
Mille eest Kajale riigikogus palka makstakse?
t
Teeline/ 3. november 2019, 19:02
Elasime üle vene okupatsiooni ja imekombel ka reffide valitsuse.
l
lugeja/ 3. november 2019, 18:56
Katlamajal võib ju diiselgeneraator olla, aga kui soojatarbijal voolu pole, seisab ka soojasõlm ja sooja ikka eisaa.
k
Kõik mis teed,teed iseendale./ 3. november 2019, 18:53
KaKa vist üritab eksmeest kaitsta ja teeb teistest süüdlased.Väga madal ja alatu Kaja poolt,süü teiste kaela veeretada.

l
Loen/ 3. november 2019, 18:45
kommentaare ja mõtlen, kes küll sulle Kaja üldse hääle andsid. Kas tõesti on meie riigis selliseid inimesi, kes sinusugust peaministriks tahavad!!!???
k
3. november 2019, 18:43
Kaja Kallasele. Kas peaminister oleks pidanud seisma hõlmad laiali tuule ees, koos Gretaga, ainult et Greta oli teisel mandril? Reformierakonna valitsemise ajal õhukeseks lihvitud peenhäälestatud Riik vajab REKAPITALISEERIMIST, nii nagu pangad peale Lehman& Brothersi kokkukukkumist.
a
2. november 2019, 23:17
e
Ergo/ 2. november 2019, 08:28

v
Vladimir Pihla/ 31. oktoober 2019, 18:30
Ma ei lugenud isegi mitte artikli sisugi,sest pealkiri ütleb juba kõik!Kajakene tõmbab endale ikka täiega vett kosena peale, kaebab ise enda peale-lootes siit teenida rahva poolt +punkte!!!Need populismitrikid enam ei tööta ja läbi ei lähe!Nüüd teen Kajakesele väikese mälu tagasi soojenemise ja meeldetuletuse; nimelt Taavi Rõivas oli peaminister, kellele ei läinud üldse korda Eesti riigi asjad; talle läks ainult korda eneseimetlemine ja tuulde visatud riigi finantskärbe-nii see on olnud need 17.kevadist hetke kui PunaOravad olid võimul ja riigi areng seisis stagnatsioonikursil!
o
ohoo/ 31. oktoober 2019, 14:21
Poleks uskunud et sa Kajakene nii rumal oled et sellist juttu ajad.Peaministri koha pärast ajad päris jaburat juttu juba! Ei saa sa seda kohta nagunii!
a
appi/ 31. oktoober 2019, 14:20
Mis see Jüri Ratas oleks pidanud tegema-tormile käe ette panema?? Sa Kajakene oled ikka päris lolliks läinud! Ja pole mõtet tõmmelda-ei saa sa peaministriks,ei saa.Puhka jalga vahepeal!
n
Norija/ 31. oktoober 2019, 12:23
Pidasin Kaja Kallast siiani suhteliselt targaks naiseks, aga nüüd ...
k
kannataja/ 31. oktoober 2019, 10:57
17 aastat ei ole reform midagi teinud ja nüüd tuleb Kallas kadedusest kaagutama,et peab neljandas reas istuma,kül igal oinal on oma mihkli päev. Oota.ära aja vahtu suust välja.
h
hindja/ 31. oktoober 2019, 10:50
Kui Kallas oleks pukki saanud kas siis oleks papi kaasa võtnud ja tormi kinni hoidnud,ja katusel seisnud.

i
Isamaalane/ 31. oktoober 2019, 09:58
Pr. Kallas. 17 aastat olid oravad valitsuses. Mida teie ära tegite, et säärane olukord ei tekkiks? J.Ratase valitsus on olnud ca 3 aastat, praegune valitsus ca 0,5 aastat. Kolme aastaga ei saa ära teha teie 17 aasta jooksul tegemata töid. Teisi süüdistamas olete kõvad tegijad, tegelikult ei suutnud isegi närust 19 lastetoetuist ära muuta, isegi surnutelt võtsite viimase-matusetoetuse. Teie suurim eelarve oli 7,5 miljardit, tuleva aasta riigi eelarve 11,6 miljardit. Arvan, et isegi pime peaks siin vahet nägema, Teie loomulikult ei näe. Palun lõpetage see sapi ja sülje pritsimine.
h
Helve Simastel/ 31. oktoober 2019, 09:56
Reformil ei ole valitsusele midagi asjalikku ette heita sellepärast nokivad nagu kuked tatti. Nõme.
k
kas / 31. oktoober 2019, 09:45
Kaja K. ajab süüdlased segi. Eksmees Veskimägi.......
k
kas/ 31. oktoober 2019, 09:41
Nüüd peaminister süüdi,ei ole,kõik oleme süüdi. K.Kallas oleks võinud minna appi lehmi lüpsma,kuid ajab suust välja mõttetut jama.
m
Maamees/ 31. oktoober 2019, 09:22
Mida reformikad enne seda tegid kui nad võimul olid ja kaja kallas ma loodan et ta ei saa kunagi võimu juurde sest ta oskab ainult must pesu pesta see kibestumine on ikka nii suur häbi.....
l
Liivilaht/ 31. oktoober 2019, 09:15
Mis juttu jälle see Ka Ka kirjutab! Praegune valitsus on nii vähe veel saanud töötada ja väga palju aega kulub tal just Ka Ka alusetute süüdistuste vastu võitlemisel. See, milles Ka Ka peaministrit süüdistab on reformierekonna valitsuste tegemata töö tema valitsemisaegadel juba veerand sajandit! Tema pidevate ja ebaõiglaste süüdistuste lõpetamine peaks küll kuuluma prokuratuuri valdkonda! See on ju valitsuse igapäevase tööd LUBAMATU segamine, lausa diskrimineerimine!
j
juga/ 31. oktoober 2019, 08:43
Kahju inimesest, kui see haigus ikka nii kiiresti progresseerub.
j
Juhan./ 31. oktoober 2019, 08:32
Kui Kaja oleks peaministriks saanud oleks ta olnud seal plekkkatusel ja ei oleks lasknud tuulel seda ära viia.

m
Mõtlempanev/ 31. oktoober 2019, 08:06
Meditsiiniline juhtum, lisada arstiteaduse õppekavva
v
Veskimägi/ 31. oktoober 2019, 08:00
olgu aus mees, tunnistagu, et see on tema ja tema meeskonna tegemata töö tagajärg.Ainult suured elektriarved, pildil rikkad ja ilusad, suured kasumid. Miks ei suudetud alajaamale ehitada tormikindlat katust. See juba kuritahtlik tegevus. Ka kindlustusel tuleb mõelda kahjude väljamaksmiste puhul, kes tegelikult seda tegema peaks.Oleks tormikindel katus olnud, oleks kahjud palju väiksemad. Kajal ei ole vaja mürgitada rahvast.
k
kuulge/ 31. oktoober 2019, 06:56
kelle valitsemise ajal koondati päästjaid
R
./ 31. oktoober 2019, 06:47
RE 17 aastat tegemata tööd on võimatu mõne aastaga ära teha. Hüppab nagu Kiir ühelt jalalt teisele: Toots tegi,Toots tegi.
p
Ppp/ 31. oktoober 2019, 06:47
Tegelikult teatakse maal väga hästi, mida teha aga keegi ei taha selle peale kulutada.
l
L/ 31. oktoober 2019, 06:46
Tegelikult teatakse maal väga hàsti, mida peaks tegema aga keegi ei taha selle peale kulutada, sest torme ju eriti sageli ei ole.

u
uskumatu/ 31. oktoober 2019, 05:55
Torm tuli Kajale nagu taeva õnnistus. Sain minagi teada, et Eesti riik on ainult 3 aastat eksisteerinud? Jüri peab kõik seni tegemata asjad mõne aastaga ära tegema. Jõudu talle.
i
Inetu lugu/ 31. oktoober 2019, 04:32
Ebausutav jutt Kaja poolt. Tuletame meelde kes oli peaminister enne Jüri Ratast, Mida tema on Värus korda saatnud.... suvepäevadel. Kes teab see teab, aga Kaja ei taha meenutada, Kes oli võimul Võrus enne praegust linnapead.
t
Tomm/ 31. oktoober 2019, 00:02
Mitte praeguse peaministri tegemata tòò vaid paari eelneva valitsuse mitte midagi tegemine. Soovin praegusele valitsusele pikka iga.
o
Ohjh/ 30. oktoober 2019, 23:51
m
Maakas/ 30. oktoober 2019, 23:19
Kajake, mitte Ratas pole jamades süüdi vaid ikka pikalt "valitsemise vastutust" kandnud Sinu isa partei! Pole võimalik mõne aastaga isegi Eesti riiki parandada või tuksi keerata... Reformikad peaksid praegu veel mõnda aega seesugustel puhkudel esimestena häbi tundma ja vabandustega esinema -liiga palju oli Teil aega millegi kiiduväärse ülesehitamiseks, aga...

y
yll/ 30. oktoober 2019, 23:02
RM See on sõnavabadus eesti moodi,minu suht leebe komm läind ammu,p....ekukkund dimukraatia.
f
Fanny/ 30. oktoober 2019, 22:57
h
H. Issand/ 30. oktoober 2019, 22:28
r
RM/ 30. oktoober 2019, 21:59
Enam ei leia neid kommenraare ... keegi eemaldas? Aga vahet pole, avaldan siiski oma arvamuse. Ähvardati, et Kaja Kallase kohta halvasti öelnud antakse kohtusse. Küsiks vastu, et kas just Kaja kohta ei tohtinud keegi midagi öelda? Aga teiste kohta võib? Ratase kohta võib? Paragrahvid on kõigi kohta samad, ole Sa Siim Kallase tütar või suvaline jorss. Kui ainult Kajat ei tohi solvata, aga teisi võib, on see korruptsioon.
m
Marit/ 30. oktoober 2019, 21:54
Päriselt mõtled nii!!!????

v
Viiv/ 30. oktoober 2019, 21:47
Ehk aitab juba lahmimisest. 17 aastat olite võimul ja kriisid tabavad ikka ootamatult? Kas jätsite ennetustöö tegemata ja nüüd süüdistate peaministrit erakonna tegemata tööde pärast? Aeg oleks leppida olukorraga, et valitsust ei osanud moodustada.
j
Jaak/ 30. oktoober 2019, 21:46
Padaoru lumetorm oli puhtalt reffi sūū
t
Teadja Tädi/ 30. oktoober 2019, 21:43
Kaja Kallas unustas, et 17 aastat oli peaministriks Reformierakonna esindaja
r
Raske/ 30. oktoober 2019, 21:39
Tundub, et K.Kallas ei ole adekvaatne, tema terve mõistus hakkab teda maha jätma.Suurest lootusest halliks hiireks-raske ju taluda.

K
..................../ 30. oktoober 2019, 21:27
Kaka õppinud juristina peaks aru saama, et tänane valitsuskoalitsioon on üdini pragmaatiline ja see lõpeb ka pragmaatiliselt – näiteks järgmise Riigikogu valimisega. Koalitsiooni tugevus tuleneb sellest, et kolmel valitsuserakonnal puuduvad maailmavaatelised erimeelsused. Selline olukord on esmakordne eesti poliitikas. Kaks suurt teemat, vikerkaarevärviline globalism ja ÜRO ränderaamist tõukuvad probleemid puhkavad rahulikult opositsioonis. Asja ei muuda ka president Kersti Kaljulaidi arvamused ja sõnavõtud. “Ka Kersti Kaljulaidi aktiivne sekkumine päevapoliitikasse on Eeati põhiseaduse rikkum
p
Piinlik/ 30. oktoober 2019, 21:26
Nii rumal inimene tahtis saada peaministriks. See vaene laps ei anna aru, et ta on vales kohas. Kas isa Siim ei saaks lapsele aru pähe panna. Iga tema sõnavõtt on mannetu ja küündimatu, aga seda siin on lausa piinlik lugeda. Kallas võiks parem küsidaTaavi käest, kelle sõnul riik oli valmis, miks elektrikatkestusteks valmis ei oldud. Elektriarved kerkisid lakke just Reformi ajal. Taavil jäi vist peenhäälestus tegemata.
e
Ehh/ 30. oktoober 2019, 21:22
Ah jaa. Selle jutuvestja reiting aina tõuseb, kuidas? Peab korra e-valimised ära jätma, saab reaalse pildi ette mis see seis tglt on.
r
Rahunegu/ 30. oktoober 2019, 21:13
Nagu kõrvalartiklis mainitud riigikantselei sh peaminister ei tegele hädaolukordade lahendamisega. Siseminister Helme on Võrus käinud, olukord lahenemas ja need katuserahad pole peaminister Ratase valitsuste ajal sisse seatud. Rahu!
u
U./ 30. oktoober 2019, 21:12
Küllap saavad alajaamadel ka korralikud katused olema. Kui Hr. Mart selle vargapande tegevusele lõpu teeb.
o
Oll/ 30. oktoober 2019, 21:05
Kui E - valmimiste kaudu saab järgmine kord jälle ulmehääled siis on kas rahvas loll või nomaitea. Hämmingus olen...keskmine eestlane isegi ei saa ju nii rumal olla...no tõesti olen hämmingus.

k
KT/ 30. oktoober 2019, 20:52
Peaministril pole eriti aega poliitika- ja muude Eesti jaoks oluliste küsimustega tegeleda, sest ta peab reformi ja sotside pealetungi tõrjuma.
t
Tõnu/ 30. oktoober 2019, 20:51
Kaja, see ei ole praeguse peaministri ja valitsuse tegemata töö, vaid sinu partei võimuloleku aastail tegemata jäetud töö tagajärg! Teil oli pea paarkümmend aastat aega luua eriolukordade lahendamiseks vajaliku tehnika reserv. Sellist asja paari aastaga ära ei tee.
k
kokkuvõte/ 30. oktoober 2019, 20:33
Lugesin läbi kõik 311 kommentaari ja kokkuvõte järgmine: Kaja vastaseid kommentaare suurem enamus, pooldavaid ainult üheksa. Rohkem sõnu polegi vaja, kommentaarides on Kaja kohta kõik öeldud.Väga piinlik oli. Edu ja üksmeelt praegusele valitsusele!
k
30. oktoober 2019, 20:31
Kuradi peaminister ei käinud katusetööd tegemas😂🤣😂🤣
t
tibu/ 30. oktoober 2019, 20:17
sellepeale ütleks ainult: kurat võtks...ärge ajage endi patte kogu aeg teiste kaela!!!
t
Tartlanna/ 30. oktoober 2019, 20:12
Kaja Kallas jäta ometi see Jüri Ratas rahule !!!!!!!!!!!. Kas sul endal juba halb ei hakka.Nagunii ei õnnestu sinul Jürit lahti kangutada enne NELJA aastat. Rahune ometi nüüd maha.

a
ats/ 30. oktoober 2019, 20:01
nagu kommidest lugeda on Kaja Kallas ja Reformierakond väga "populaarsed" eestimaa rahva seas-seda negatiivses võtmes. Aga vait nagu kult rukkis on Kadrioru fufa--kuidas edasi-ee.eesti riik on käpuli.peldikud ajavad üle ,vanade kodud,inimesed kes selle riigi üles ehitasid ja bolševike reziimi üle ealsid -on sooja toata ja toiduta. farmeritel on lehmad lüpsmata. sellist riiki sa juhid
k
Kõik on korras/ 30. oktoober 2019, 19:56
Taavi Rõivase valitsuse ajal võeti vastu seadus, mis lubab loodusõnnetuse korral elektrikatkestused kõrvaldada 3 päeva jooksul
e
eheh/ 30. oktoober 2019, 19:45
tooks 10 + 32 milli koos intressidega tagasi
v
Värske info Soomest, Kajal on õigus/ 30. oktoober 2019, 19:24
Ka soomes olid suured elektrikatkestused tormiga hiljuti ja ka seal jõuti järeldusele, et süüdi on eesti võimukoalitsioon.

k
kaka on ammu ennast paljastanud,/ 30. oktoober 2019, 19:07
et ta on peast soe, huvitav kas papa on mures haha.
a
arvamus/ 30. oktoober 2019, 19:06
Mis selle Kallase kupli all küll toimub? Kas nüüd on viimne veretilk otsas ja peas vihiseb tuul? Imelik naine!
k
kas keegi teab/ 30. oktoober 2019, 19:04
Kas Kaja advokaadina ka niimoodi hüsteeritses ja ebaadekvaatset juttu ajas ? Nii raske uskuda, et advokaadina töötas.
p
Pets/ 30. oktoober 2019, 19:01
Nüüd on siis teada, kes vastutab selle eest, et meil siin aastaringselt päike ei paista...
t
tavakodanik/ 30. oktoober 2019, 18:45
Ohhh,kuidas küll see Kallaste riigipiruka juurde trügimine on ära tüüdanud
h
haha/ 30. oktoober 2019, 18:43
Too ajajaama katus ehitati reformierakondliku võimu ajal. Järjekordne juhtum, kus oma ämbrite eest üritatakse teisi vastutama panna: nagu oli rahapesuga, nagu oli Rõivase ajal välja antud ebaturvaliste id-kaartidega( mille avalikustamine ja väljavahetamine võtsid neilt võimaluse saada valimistel absoluutne enamus?) ja veel mitme juhtumiga.

t
Torm/ 30. oktoober 2019, 18:39
Siimu tütreke on päris sassis. Oravad vahetage haige Kaja välja. Suurel nõuka ajal ehitati ka suurfarme. Generaatori ruum oli projektis sees. Kus oli diisel mootor võimsa generaatoriga. Talunikud peaks ka oma peaga mõtlema mitte nõudma ainult toetusi.
o
Ok/ 30. oktoober 2019, 18:25
Hariduseta rehvormijuhi arusaamine asjadest, mille rehvorm tegematta on jätnud
.
30. oktoober 2019, 18:24
...kallas siin kallas seal,koju jõudma ma pean,hele täht mulle näitamas teed...
i
Imelik naine/ 30. oktoober 2019, 18:10
Loodetavasti ei võta peaminister kuulda selle sõgeda inimese ettepanekuid. Katuserahadest ei saa küll hetkel loobuda- nüüd, kus väga paljusid katuseid on vaja remontida.

p
Padaorg/ 30. oktoober 2019, 18:07
oli ju nii ammu, et üldse meelest läind.Kes siis võimul olid ja vastutasid?
s
Saima/ 30. oktoober 2019, 18:07
Head asjad juhtuvad- uus prokurör ehk kiirendab Tallinna Sadama kohtusaagat, Ekspresis oli uudis, et ilmselt Ratas algatab uue sõltumatu Estonia uurimise, loodetavastii avalikustatakse õige pea ka see, kuidas siim 10 milli kõrvale pani.
o
oh sa issand/ 30. oktoober 2019, 18:03
17 aastat taskutäitmist. poole aastaga ei saa veerand sajandi essu koristada

r
ref/ 30. oktoober 2019, 18:00
Kaja Kallas on veendunud,et tormikahjudes on süüdi EKRE.Reformierakond tooks Eesti riigi kaosest välja.
t
Täitsa-Haige Värk/ 30. oktoober 2019, 17:59
Kas mitte Taavi-poiss ei olnud see, kes peenhäälestas Eestis kõik asjad paigast ära?
k
Kati Maasikas/ 30. oktoober 2019, 17:59
m
Mina/ 30. oktoober 2019, 17:59
ei sõima kunagi. Oi, kui hea artikkel !!!
k
katuseplekk/ 30. oktoober 2019, 17:59
Ei tea mis aastal see õnnetu alajaam omale plekist katuse sai, mis nüüd tuulega liinidesse lendas ja kogu jama korraldas.Vaevalt, et peaminister suvel seda paigaldamas käis, ju see ikka reffide ajal vähempakkumise ja varastamise aegu peale pandi.
s
Siin Kallas/ 30. oktoober 2019, 17:57
Mine kaeba isale ära, mis sa oma nutuga normaalseid inimesi segad.

u
Urt/ 30. oktoober 2019, 17:56
Kuidas saab ajaleht avaldada midagi nii rumalat?
s
see on hoopis/ 30. oktoober 2019, 17:54
Partsi ja Veskimäe blufi tagajärg, rääkimata meie kehvast ehituskvaliteedist katuste paigaldamisel.
p
pettunud valija/ 30. oktoober 2019, 17:53
Kaja oleme väga pettunud teis ja enam mitte kunagi ei vali sellise inimese poolt kellel puudub igasugune lugupidamine teiste suhtes.Aitab juba selle mürgi pritsimisel,pöörduge palun arsti poole
s
sealt tuleb ka veel litter./ 30. oktoober 2019, 17:52
minge võtke nüüd kopsikuga särtsu estlinkis, muide see käib ka neil koost lahti.
t
torm on vaba/ 30. oktoober 2019, 17:49
see on refide peaministri 17 aasta tegemata töö...

j
Jutulind/ 30. oktoober 2019, 17:47
Selles nutuses olukorras on süüdlaseks reformivalitsejate aastatepikkune tegemata töö. Ei ole inimpõlve pikkuse reformiokupatsiooni jälgi ühe eelarveaastaga võimalik parandada!
j
jumal aita meid/ 30. oktoober 2019, 17:43
Sellel õeluse kotil KK ilmselt katus sõidab kõvasti, Kaua võib üks inimene pritsida mürki?
a
Aga mida pr.kaja ise tormi ajal ja pärast tormi tegi? Kas käis hädalisi aitamas, nõu andmas? Eeskuju/ 30. oktoober 2019, 17:42
Küsimus, lihtsalt uudishimust
l
Loe WIKI-st ja tolleaegseid lehejutte/ 30. oktoober 2019, 17:33
k
Kodanik/ 30. oktoober 2019, 17:32
Kui seda sappi pritsivat daamikest välja ei vahetata, siis ma Reformierakonna poolt enam ei hääleta.

k
Kaja Kallas!/ 30. oktoober 2019, 17:31
Sa oled lõplikult oma margi täis teinud!
t
to Vaene Kaja/ 30. oktoober 2019, 17:28
... mis Sa valetad, Elektrilevi boss nüüd küll ei ole lapse isa .... tee endale asjad selgeks enne, kui sõna võtad....
r
Rahva Hääl/ 30. oktoober 2019, 17:23
Ei kunagi enam sooviks närilisi-oravaid riiki peenhäälestama !!!
u
uuuuhuuu/ 30. oktoober 2019, 17:23
huvitav jah, kuidas meie presidendiproua vait on, muidu ikka puldis kõnesid pidamas ja linti lõikamas
k
Kaja Kallas/ 30. oktoober 2019, 17:21
Kas teie mõistus on ikka korras? Kuidas on peaminister süüdi tormikahjustustes... Selles tuleb ikka uurida, millega on tegelenud Eesti Energia ja millest koosneb elektriarve eratarbijale, kus tegelik elektri tarbimine on imeväike osa. Nende summade eest, mida koguaeg sisse kasseeritakse, saaks terve Eesti liinid korda teha. Ei tekita Jüri Ratas tormi ega pea ka liinirikkeid kõrvaldama. Äkki räägiks hoopis sellest, miks meie lennundus kolmandat korda pankrotti läks?
m
mammi/ 30. oktoober 2019, 17:20
mis tegemata töö, ega ikka loodusjõudude vastu saa, inimene peab ikka ise enda eest hoolt kandma ja ettevalmistusi tegema, kogu aeg riigi ja valitsuse süüdistamine
v
Vox Populi/ 30. oktoober 2019, 17:19
Mida rohkem valitsust laimate seda tugevamaks nemad muutuvad.Ennast paneb kah imestama kuidas need peenhäälestatud seitseteist aastat sai üle elatud !?!

o
Oravate kõrvad/ 30. oktoober 2019, 17:16
Kes need mafioosoliku katuserahade jama seaduslikuks möllis,kes hakkas rahastama riigieelarvest parteisid ja liikmemaksud kadusid olematusse,mis kaotasid praktiliselt igasuguse parteiliimelisuse.Mis erakonna liige sa oled kui isegi mitte liikmemaksudega MTÜ-d ei toeta,kaasarääkimise unustame hoopiski...Milline valitsuskoalitsioon(erakond) on sellise,täiega loogikavastase seadustuse seadustanud?
k
Kellamees/ 30. oktoober 2019, 17:02
Kallaste puhul olen aastakümnete jooksul jõudnud selgusele, et neil puudub häbitunne. KaKa puhul on see kuidagi eriti võigas ja kõik see, mida nad praeguse koalitsiooni süüks panevad, on ju nende endi tegematajätmised.
k
K.P./ 30. oktoober 2019, 16:59
Midagi on selle KAJA KALLASEGA ikka väga valesti
k
Kallas Kajal / 30. oktoober 2019, 16:51
on jummala õigus - Ansipi ja Rõivase tegemata töö. President on sedakord vait- irw:)
m
millisest metsast oled püütud / 30. oktoober 2019, 16:48
Kaja ei ole vaja valitsusse lisa tormi ole kodus, siis ei pea nägema häda ja viletsust.
a
Andres/ 30. oktoober 2019, 16:47
Praegune olukord Eestis paljastab Reformierakonna 17 aastat tegemata töö.

m
meri/ 30. oktoober 2019, 16:45
Kui Kallas oleks peaminister, siis poleks tormigi olnud, oh-oh-oo!. Miks siis 17 aasta jooksul neid vajalikke asju ära ei tehtud???????????????????
j
Juhan/ 30. oktoober 2019, 16:43
Oravad kulutasid miljardeid et kaitsta Eestit Venemaa ohu eest, aga torm tuli Läti poolt ning sinna kaitsekulutusteks minevat raha ei kasutatud.
ä
Ärni Võrust/ 30. oktoober 2019, 16:42
Miks siis venelase peksid Tallinna puruks,kui Reformikad võimul olid,seda oleks ikka võinud Antsiplased ette teada,et midagi head sealt ei tule,aga tormi ennustada,no pasaran, seda küll Ratas ette ei võinud teada, kas oleks pidanud käe ette panema või.
w
Wikist veidi elektrivõrkude juhi kohta, kes tegelikult vastutab/ 30. oktoober 2019, 16:42
Alates 2011. aastast elas Kaja Kallas koos Taavi Veskimägiga, neil sündis 8. novembril 2011 ühine poeg.
q
Qwert/ 30. oktoober 2019, 16:32
Kui Reformi esinaine jätkab samal kursil, siis on oodata kunagise Koonderakonna saatust. Huvitav. Mida sellest kõigest arvavad erakonna liikmed?
e
endine oravate valija/ 30. oktoober 2019, 16:30
Kaja igapäevased karjatused meedias hakkavad juba koomilisena mõjuma. Millal RE uue juhi valib?
k
30. oktoober 2019, 16:24
Kaja, kedagi ei huvita sinu arvamus.

t
to No 14. 14/ 30. oktoober 2019, 16:24
Delfis sõimavad Helmet selleks spetsiaalselt palgatud kommentaatorid. Pole võimalik, et sa seda ei tea.
o
ohjah/ 30. oktoober 2019, 16:24
kaja kallasel on ikka tõesti tähtis ja raske töö -- isegi tormikahjud peaministri süüks kirjutada, see nõuab fantaasiat ja oma viimse kaine mõistuse raasukese turule toomist.
a
Arvan/ 30. oktoober 2019, 16:22
Kui saaks elektrit toota trollide mõnitavatest ja ajuvabadest postitustest, siis oleks meil energiamured korrapealt lahendatud.
K
........................./ 30. oktoober 2019, 16:18
Kaja Kallase suurim viga on, et ei kuulanud oma isa. Ta tahtis olla suverään ning ise otsustada. Võiks ju eeldada, et advokaadina äriõiguse vallas on ta pidanud läbirääkimisi ning valdab seda tehnikat. Kuid nii Keskerakonnaga läbirääkimiste algus kui ka hilisemad avaldused ja tänane avaldus meedias näitavad, et ta on kas advokaadina vilets olnud või siis kehtivad poliitikas teised reeglid. Tegelikult ei kehti.
n
Nagu klassika/ 30. oktoober 2019, 16:14
Eesti rahva vanasõna : "Kus viga näed laita seal tule ja laida." Pärit riigikogu pärandist.
m
m/ 30. oktoober 2019, 16:12
Madratsid likvideerisid päästekompaniid, piirivalve. Koondasid päästjaid, langetasid palkasid...võrgutasud on suuremad kui elektri tarbimine, see ei ole normaalne. Võtke vastu juba seadus seaduslike varasta ehk elektrilevi suhtes, kus võrgutasu ei tohi ületada tarbitud elektri hinda. Kui tarbin 10 euro eest siis võrgutasu ei saa ületada 10 eurot..jne.
r
Roosi/ 30. oktoober 2019, 16:11
Kusagil 15 aastat tagasi seadis reforierakonna valitsus Eestis sisse elektriliini tasud,mis pidi ära hoidma ,et elektri katkestuste ajal saaks kohe kiiresti rikked remonditud.Siis öeldi rahvale ,et nüüd võib inimene kindel olla,et kui ta nupule vajutav,siis on tuli toas.Seda liinitasu maksavad igal kuul kõik majapidamised.Kuhu see 15 aasta jooksul makstud raha siis on kadunud.Milleks elektrivõrgud on seda kasutanud?Tormjd ei ole ju Eestis väga sagedane nähtus.Suuri torme ei ole isegi igal aastal. Kaja Kallas võiks proovida välja selgitada kuhu on kadunud rahva poolt 15 aasta jooksul makstud li

s
Selline / 30. oktoober 2019, 16:08
Tunne et ratas ja helmed oleks need puud ümber puhunud haige inimene ainult käib ja süüdistab praegust valitsust.
k
küsija/ 30. oktoober 2019, 16:08
a
anna Laks/ 30. oktoober 2019, 16:05
"Siseministeerium koos sisejulgeoleku ekspertidega on juba aastaid rääkinud sellest, et Eesti riik on laialdasemate elektrikatkestuste korral väga haavatav." Nii, Kajakene, ja mida siis refid "juba aastaid" võimul olles midagi ette ei võtnud olukorra parandamiseks? Enne mõtle, siis ütle.
t
Tiit/ 30. oktoober 2019, 15:58
Reformierakond peab selle hüsteeriku välja vahetama, kui veel eksisteerida tahavad.

t
to ka lugeja/ 30. oktoober 2019, 15:51
Eksid, ikka Eleringi boss...
m
Maru Tuul/ 30. oktoober 2019, 15:47
Kui oli oravate ajal majanduskriis siis võeti ära kõik hambatoetused,matusetoetused jne.Nüüd pole muutkui ainult rulli,rulli,rulli tormi käes !!!
t
Tammsaare/ 30. oktoober 2019, 15:43
Iga inimene peaks oma asja ajama,kallas võta üks ja teine võta oma ,ära vahuta.Lalisevad ja järjest huvitavamaks läheb.
k
KM/ 30. oktoober 2019, 15:39
Kliima soojenemine kah EKRE süü.
k
Küsija/ 30. oktoober 2019, 15:37
Torm Võrus paljastas peaministri tegemata töö. Küsimus ainult selles, et missuguse peaministri. Mis Võrus juhtus, on aastatepikkune tegemata töö
t
Torm-Maru/ 30. oktoober 2019, 15:36
Igas asjas EKRE süüdi kuis siis muidu,hea veel,et mõni tankimootor oravate poolt ärastamata sai Võrus sünnituse vastu võtta !!!

t
Tiia / 30. oktoober 2019, 15:35
Kaja suurusehullustus EL-is - mina olen nüüd see keda kõik imetlevad
a
aadu/ 30. oktoober 2019, 15:32
peldiku olevat ikkagi õhku lasknud refid
o
otsib alati / 30. oktoober 2019, 15:30
h
Haanimiis/ 30. oktoober 2019, 15:29
Kallas keelaks ka tormid ära, vot kui võimekas mutt!
k
Kaja/ 30. oktoober 2019, 15:27
Paljastas persekukkunud Oravate 17a töövilja!

s
sirje/ 30. oktoober 2019, 15:22
kõlvart peaministriks elagu reformierakond
s
saarlane/ 30. oktoober 2019, 15:19
Kas tõesti Kaja Kallas on tõesti öelnud sellise lause.See on uskumatu,kui ütles.Nii nii puusse kui üldse annab panna.
j
Jüri süüdi / 30. oktoober 2019, 15:16
Kajal on see huumorisoon ikka tugevalt arenenud

j
Jaburus/ 30. oktoober 2019, 15:14
Reformierakonna esimehel ei ole ikka veel arusaamist mida millal oleks vaja teha olnud ja kes mida mis järjekorras tegema peab. Öeldakse kes ilkuja see ilgub ikka kui jumal suurema andega ei ole õnnistanud.
s
siin/ 30. oktoober 2019, 15:12
ei oska enam isegi taevast appi kutsuda... ja selline õelusekott tahab saada peaministriks? vaesed meie...
m
Marii/ 30. oktoober 2019, 15:11
üle pika aja lugesin neid kommentaare ja sa issa ristike, no kakake saab oma lolluste eest nii, et tolmab ja õigesti. Ega siis lihtinimeste mälu pole nii lünk nagu kakal. Kõik tormid siin puha üles loetud, elektrilevi tegemata tööd - ehk ikka kaka sa mäletad seda meest, investeeringud jordaniasse jne. Kas tuleb meelde, kes siis oli peaminister????Kulla reffide parteilased, valige kiiremas korras endale adekvaatse mõistusega juht - praegune hävitab teid täielikult.
m
meil ei olegi peaministrit, on ainult üks hunt kaabuga, kellel on kümme ametit./ 30. oktoober 2019, 15:08
M
,,A,,/ 30. oktoober 2019, 15:08
Milles võimulolevat valitsust süüdistatakse? See kaja on hull ja hulluga kaasa kaagutajad samuti!
m
30. oktoober 2019, 15:06
muidugi kui refid oleksid valitsejad,siis piisaks ainult antsipil taevast appi kutsuda ja kõik tuuled,tormid käiksid meist suure kaarega mööda...

l
lm/ 30. oktoober 2019, 15:03
See Eesti valmisolek kriisiks oleks pidanud olema valmis juba 15-20 aastat tagasi nii paberil kui ka elluviidud. Tuletame meelde Pärnu linna üleujutust tormi tagajärjel jne.jne. Nii põhjalikult, kui praegu on hakatud sellega tegelema (lugege kasvõi meedias avaldatud artikleid sel teemal alates märts 2019), pole varem juhtunud. Mis katuserahadesse puutub, selles osas olen Teiega nõus.
k
Kaja Kallas/ 30. oktoober 2019, 15:01
Väga madal avaldus. Kõik mingi Rannamaja tasandil. Piinlik, väga piinlik.
i
Isamaalane/ 30. oktoober 2019, 14:59
Me oleme eelmise Eesti Vabariigi õigusjärglased ja siis ei olnud elektrit ega külmutuskappe, vaid olid sahvrid ja keldrid ning vee- ja virtsapumbad käisid vändaga.
k
Kaja märg unenägu/ 30. oktoober 2019, 14:56
Kuidas saaks Estonia katastroofi praeguse valitsusega siduda.
j
just/ 30. oktoober 2019, 14:54
varem oli kõigis eesti hädades süüd savisaar. Nüüd leiti uus süüdlane...........

m
Maamees/ 30. oktoober 2019, 14:54
Kas riigil on erafirmadega lepingud, et nad peavad elektrikatkestuse puhul generaatoritega elektrivarustuse tagama. Riigi mure on see, et riigiasutused koolid, haiglad, vallavalitsused ja piiripunktid jne töötaksid edasi elektrikatkestuse korral.
m
manni/ 30. oktoober 2019, 14:53
k
Klju/ 30. oktoober 2019, 14:53
Kaja on vist marsilt tulnukas unustades kes lamutas toimiva tciviikaitse.võiks tulla pilvedest maapeale.
o
ohh ja ahh/ 30. oktoober 2019, 14:50
Igas hullus patus on süüdi peaminister! Kaua võib see "kaja levida"!? Kuidas ta ei väsi süüdiatamast Ratast.Tema peaministrina, oleks ta vastu tuult puhunud ja tormi seisma pannud, hõiganud uuuu.. ja suutnuks tormi ära hoida!Vaevalt!Inimesi hoiatas tormi eest ilmateenistus ja kui osad elanikud asja tõsiselt ei võta, siis milles riik süüdi? Tema endine elukaaslane Eleringi juht pigem süüdi.Sellisele tähtsale objektile tehakse peale õrn plekkkatus! Kas kaja riigikogu eetikakoodeks, mida pidi tegema hakkama on valmis?Seal pidi olema jutt poliitkorrektsusest, ise ta seda eetikat ei oska ...
l
30. oktoober 2019, 14:50
lahe kaja loogika isegi torm on Ratase ja kolmikliidu süü.Isegi naerma ei aja enam,,
n
Neeme/ 30. oktoober 2019, 14:47
KaKa pangu suu kinni. Mis ta arva, et kui tema olnuks peam... poleks tormil tulla lasknud. Oleks rahast müüri teinud vää.

m
Maakas/ 30. oktoober 2019, 14:45
Kui 17 aasta jooksul ei suudetud maa-aluseid elektrikaableid välja ehitada, siis on see praeguse peaministri tegemata töö??? Hallo, neiu Kaja! Unustad vist, kes pikalt võimul olid? Eile oli tõtt-öelda piinlik vaadata, mismoodi vaesed elektrimehed käsitsi elektrijuhtmeid kokku punusid - nagu afropatse kilomeetrite kaupa... Digiriik? Pigem on see reformarite aastakümnetepikkune olematu regionaalpoliitika, mis taolise olukorrani on viinud..
e
Ettevõtja/ 30. oktoober 2019, 14:43
Elektrilevi juht peaks KaKale väga tuttav isik olema ja võrgutasu küsib Elektrilevi, mitte Jüri Ratas isiklikult. Elektrilevi peaks selliste asjade vastu kindlustatud olema ja kindlustusrahade eest klientide kahjud katma.
s
Saarlane/ 30. oktoober 2019, 14:43
Siim Kallas peaks need 10 miljonit mis ta varastas Võrusse investeerima saaks tormikahjustused ära lappida.
d
doh/ 30. oktoober 2019, 14:43
mind lausa häirib kaja. erinevalt kallase dünastiast, see valitsus ehk ratas lausa tõstab päästjate palka. mina veel mäletan seda, kuidas reffide valitsuse tõttu lakkas hetkes päästekomandod toimimast ja tuli palju vabatahtlike leida.
r
ratas,süüdi kõiges/ 30. oktoober 2019, 14:42
kui jumal tahab karistada,võtab ta mõistuse.
v
Viljandlane/ 30. oktoober 2019, 14:41
Kaja Kallas otsustas sedapuhku loodusnähtustest kasu lõigata.Kui sellist käitumist ei nimetata populismiks,siis,mis see on?Helme ütles lihtsast talupojatarkusest lähtuvalt,et firmad võiksid ise selliseid ilmastikust tulenevaid jamasid ette näha ja genekad muretseda.Täitsa õige jutt ju!Parem oleks kui Kaja Kallas üldse suud ei paotaks,sest midagi asjalikku sealt tulemas ei ole!
e
Eestlane/ 30. oktoober 2019, 14:40
See daam on küll väga rumal ja väiklane inimene ja näitab iga väljaütlemisega, et Ratas on temast mäekõrgusel üle! Isa Siim Kallas on väga tark inimene, aga tütar küll üks kibestunud beibe

h
habib/ 30. oktoober 2019, 14:40
rohkem tahaks KaKa vingumist vähem lugeda
h
hämmastav/ 30. oktoober 2019, 14:35
Kuidas Kaja sai oma erialase tööga hakkama ? Jahmatav on tema oskamatu käitumine ja pidev vastase ründamine. Kas päriselt oli Kaja ikka advokaat ???
s
See../ 30. oktoober 2019, 14:34
...daame on tõesti metsapoole.Siim oli ju ometi tark mees,kuidas ta laseb tütrel kogu aeg nii rumalalt möllata?! Ei saa aru.
a
Andrus/ 30. oktoober 2019, 14:34
Sellele vaatamata arvan , et on vajalik Eleringi juhtkonna vahetus ja nende peakorter viia ära Jõhvi/Narva. Saaksid tegeleda oma põhitegevusega , mis neile pandud on. Elektrilevi tuleks ära viia Võrru ja lahti lammutada maakondade kaupa.
j
Juku/ 30. oktoober 2019, 14:33
Selle tormi oleks saanud ju vaigistada kui kõik oravad oleksid tormituulele vastu peeretanud(kõhugaase lasknud).
v
Vana kommunist/ 30. oktoober 2019, 14:31
Siinkohal tasuks kajal kõrva taha panna ja kui suudab, siis ka meelde jätta edaspidiseks eluks üks vana ütlus- Parem vaikida ja näida rumalana kui avada suu ja hajutada kõik kahtlused lõplikult
k
Kaja Kallas/ 30. oktoober 2019, 14:29
kas ise ka aru saate, mida Te suust välja ajate??? , see on reformierakonna 17a valitsemise tulemus, 17a keegi ei vastutanud elektrivõrkude korrasolemise eest, ja nüüd proua leiab, et tänane valitsus on elektri kadumises süüdi ja vastutav. Proua , võtke fooliumi müts peast ja tulge maa peale!
k
Kajal on tuline õigus/ 30. oktoober 2019, 14:27
Mul ka eile kukkus tass põrandale puruks ja esimene inimene keda selles süüdistan on samuti peaminister.

k
30. oktoober 2019, 14:25
Kes talle neid lugusid kirjutab, et iga päev uus kraaksatus uudistes? Saadiku tööks ei jää vist üldse aega.
e
et siis/ 30. oktoober 2019, 14:23
No anna kannatust! Sellist jampsi ajada.
a
ahhha/ 30. oktoober 2019, 14:21
kajake, kas lollemat juttu enam ajada ei oska, hoia parem oma suu veidike kinni ka. ON ehk parem!
h
Hea KAJA / 30. oktoober 2019, 14:18
hakkab sinu hakkab juba villand saama ! Varem olin reformi valija !
g
Gabriel/ 30. oktoober 2019, 14:17
Kaja Kallas. sa Ise ei väsi ära teiste süüdistamisest ja ette heidetest. Sa vaata peeglisse ja tunnista kaotust. Ära õõnesta teiste jalgealust. Kui ei suuda elada, siis teatud riigid pakuvad teenuseid, kuidas siit lahkuda.
k
Kellele/ 30. oktoober 2019, 14:17
on kasulik et Kaja hävitab reformierakonna mainet?

j
Juku/ 30. oktoober 2019, 14:17
Jõudsin järeldusele et see torm sai alguse massilisest kellakeeramisest tekkinud võngetest. Viivitamatult tuleb keelata kollektiivne kellakeeramine.
f
Feliks/ 30. oktoober 2019, 14:16
Kajakene, ei jõua Jüri igale poole. See on ikka nende meeste töö, kes elektri kohale toimetamise eest rasket raha võtavad. Nemad peaks vanad postid õigeaegselt välja vahetama ja kaablid maase kaevama.
t
Torm / 30. oktoober 2019, 14:15
paljastas, et üks lapseisa ei saa oma asutuse juhtimisega hakkama, ainult tuul lõksutab nende nii nimetatud tippjuhtide lõugu.
n
No/ 30. oktoober 2019, 14:14
Nüüd kirute kõik Kaja. Aga Delfis sõimasid kõik Helmet,kui too ajas teist juttu ja oma kaitseks. Mis see siis õige on.
n
30. oktoober 2019, 14:13
Nõus Kaja Kallasega. Nii saamatut ja õelat valitsust näen esimest korda!
t
Torm võrus ütles veel.../ 30. oktoober 2019, 14:13
...et kui kajakas oleks peaminister siis ta poleks tulnudki.
m
Mõnus Mõngel/ 30. oktoober 2019, 14:13
Oh, Kaja, Kaja.. mida rohkem sõimad Jüri, seda vähem tahab ta oravatega koalitsiooni ja seda kauem istuvad oravad opositsioonis ja isegi jõuetus vihas hammastekiristamine ei aita.
v
Vana kommunist/ 30. oktoober 2019, 14:11
, mul oleks häbi, kui mu tütar NiiLoll oleks

t
Torm võrus on ütles.../ 30. oktoober 2019, 14:10
Torm võrus paljastas et kaja kallas on halb inimene.
o
orav teritab jälle hambaid/ 30. oktoober 2019, 14:10
olen 100 % kindel, et sama situatsioon oleks olnud ka juhul, kui Kajal oleks õnnestunud peaministriks saada. Vaevalt oleks ta esimese asjana hakanud taoliste kriiside problemaatikaga tegelema.
j
Juhan/ 30. oktoober 2019, 14:09
Avalikustage kiiresti kui palju oravad Eesti Energiast ja tema tütarettevõtetest riigieelarve lappimiseks dividende võtsid
t
Tervishoiunõunik/ 30. oktoober 2019, 14:07
Kaja Kallasega on juba valimistest saati midagi juhtunud,ta pole kunagi peaminister olnud ja kunagi selleks ka ei saa,ometi peab end idamaa targaks.Viha teeb kiiresti vanaks.
k
ka lugeja/ 30. oktoober 2019, 14:05
Lugesin siin,et Elektrilevi boss pidi olema Kaja lapse isa!! Vot uudis! Kaja,süüdista oma suguvõsa ja lapse isa kes ei saa oma tegemistega hakkama!
i
innuendo/ 30. oktoober 2019, 14:05
LOOMULIKULT on ju EKRE süüdi, no kes siis veel. Kaja vaata oma last ja mõtle, et kes on ta isa ja mis ametipostil ta oli/on? Tuleb meelde? EKRE ei ole süüdi ja Rtas on hästi aus ja tore peaminister. Respekt!

m
münnikhuusen/ 30. oktoober 2019, 14:05
See kõik on inerts,mis on endast maha jätnud reffid oma valitsemisega aga las kutsikas klähvib, papake on koolituse poolikuks jätnud,et kutsikas mõistaks millal haukuda...
v
ja ta ise ei taipagi kui rumal ta on! (mõtlen KaKa-d) Pea asi et saaks aga ajakirjandusse oma jär/ 30. oktoober 2019, 14:05
7
70+/ 30. oktoober 2019, 14:03
Taevas hoitku kui see "kisakõri# peaministriks saab. Juba Kalergi oma üllitises mainis, et "neil pole autunnet ega südametunnistust", paistab, et ka mõistust napib. Annan vihje - peasüüdlane, Veskimägi, kes juba 10a. juhib asutust, mille ülesanne on tagada elekter ka kriisiolukorras ja kelle alluvate süül see praegune jama on, ei ole ju peaminister. Igaüks peab ikka ise oma töölõigu eest vastutama, mitte peaminister.
j
Juss/ 30. oktoober 2019, 14:03
Kui tahame roheliselt elada, siis peame arvestama et puud ja nõukaaegsed elektripostid murduvad vanadusest.
t
Taat/ 30. oktoober 2019, 14:03
Loodusjõudude vastu ei saa,ole kasvõi Kaja Kallas! Pane oma rumal jutt suhu tagasi!
j
juhan/ 30. oktoober 2019, 14:03
Tüüpiline kibestunud piiga reaktsioon: isegi loodusjõud kutsutakse appi vastasega võitlema
n
No ja mida sina Kaja/ 30. oktoober 2019, 14:02
siis tormiolukorras teistmoodi oleks teinud???
k
kaja võiks loovam olla/ 30. oktoober 2019, 14:01
kindlasti leiaks ju veel ja veel asju, mida kõike saaks valitsuse kaela ajada?

h
30. oktoober 2019, 13:54
Huvitav kui oleks KAKA praegu peaminister, kas oleks sama artikkel olnud, et see oli kõik KAKA tegemata töö🤔 vaevalt küll😂🤣
i
innuendo/ 30. oktoober 2019, 13:53
Kaja, sa vist tõesti ei mõista, kuidas riik töötab. Igas asjas sa ainult süüdistad ja külvad viha. See on hoopis reformi erakonna 17. aastal olnud mittemidagitegemise tulemus. Praegune valitsus PARANDAB TEIE VIGU.
e
Eve/ 30. oktoober 2019, 13:51
Tegelikult ei ole asi niivõrd elektris vaid selles,et kui kaob elekter siis kaob ka igasugune ühendus maailmaga,on teadmatus kõiges.Sa ei saa isegi kiirabi ega päästeametit kutsuda,ei saa lähedastelegi teada anda et oled elus.uudistest ei ea sa ka midagi.Mobiilifirmadel peaks ka ikka mingi kohustus olla leviga varustamise suhtes.Kui mul pole 36 tundi elektrit,siis oled ka 36 tundi täielikus teadmatuses.Kui Kaja Kallas süüdistab siin praegust valitsust,siis see on juba mitme eelmise valitsuse tegemata töö.
k
kodanik/ 30. oktoober 2019, 13:50
Lihtsalt pole sõnu,Kas ikka sul Kaja pole häbi seda õelda,? Kahjuks loodusõnnetused ei tule hüües
z
z/ 30. oktoober 2019, 13:49
Seeneline vihkab, KaKa vihkab, kliimaksis naised on väga vihased!
r
random/ 30. oktoober 2019, 13:49
Kaja Kallas ja sina kui olnuks peaminister oleks ette näinud.Labane lapsik sõnadega loopimine teine teise vastu.Kasva suureks 1x.

v
Vaene Kaja/ 30. oktoober 2019, 13:44
ei tea siiani vist, et ta lapse isa on Elektrilevi boss ja elektrivärgi eest vastutab tema oma miljonipalgaga.
i
Issand/ 30. oktoober 2019, 13:43
kui rumal jutt(pehmelt öeldes)
i
Issand/ 30. oktoober 2019, 13:41
n
no/ 30. oktoober 2019, 13:41
ja loomulikult on Trump süüdi, et Californias möllavad metsatulekahjud ja paljud jäävad oma kodudest ilma. Sest riik ei ole kriisiks valmis... Kas jurist Kaja on kunagi kuulnud väjendist force majeure? Tundub, et mitte! Hinne 2!
a
arvamus/ 30. oktoober 2019, 13:41
Torm Võrus paljastas reformierakonna 17. aasta jooksul tegemata töö.
e
Elektrilevis saab selle töö eest ju ägedalt pappi Läbikukkuja/ 30. oktoober 2019, 13:40
kärgpere isane, endine Resbublika täht.
o
Ole juba vait!!!/ 30. oktoober 2019, 13:40

e
ehh/ 30. oktoober 2019, 13:40
ei saa olla nii soe peast, et sellist juttu ajada!
n
N.Hammas./ 30. oktoober 2019, 13:39
Mulle si..us lind pähe.See on peaministri tegemata töö.
i
igav pealkiri/ 30. oktoober 2019, 13:37
ikka natsid murdsid võrus puid
N
..,/ 30. oktoober 2019, 13:35
Need tehased ja muud asutused, kes kahju kannatavad, ei ole loodud poole aasta jooksul vaid aastaid tagasi!!! Kuidas teie püha võimuajal võeti need objektid vastu kui ei olnud varuväljapääse, generaatorite näol näiteks!??? Kuidas kaja, kas nii nagu tavaliselt?
t
Tule taevas appi/ 30. oktoober 2019, 13:32
Teadsin ammu, et see noor daam on rumal, aga et NII RUMAL!!!
u
Umm/ 30. oktoober 2019, 13:31
Tere Kaja. Oled kuidagi kiuslik. Et praeguse peaministri tegemata töö. Teie võiksite reformiks oma nina alla vaatata, teie terve erakond ei teadnud 17aastat kus asub Eesti Vabariigi riigi piir. Teie seisukoht on et Eestis elab 70%lolle,miks neile vaja siis elektrit veel.

s
Sakal/ 30. oktoober 2019, 13:29
Kui enam midagi kuskilt võtta pole siis on hetkevalitsus süüdi, et kajale päike ei paista vaid viskab lörtsi ja vihma...
o
on hädapätakas.../ 30. oktoober 2019, 13:28
Kas enam lollimaks saab minna? Varsti kuuluvad KaKa kõhu- ja muud hädad ka peaministri kompetentsi ja tegemata tööde hulka. Kuna kala hakkavat mädanema peast, peaks hädaldaja ehk Brüsselit süüdistama. Ise ta äsja seal päevi õhtule veeretas...
l
Lätlasele/ 30. oktoober 2019, 13:25

j
jummel küll/ 30. oktoober 2019, 13:21
See inimene vajab kiiret meditsiinilist abi.Kas vabu kohti Viljandis on ?Meedikud tegutsega kiiresti,hoiate ära halvima.
n
no/ 30. oktoober 2019, 13:20
ei väsi vihkamast Kajake, ei väsi? Kas ma just ei lugenud Postimehest artiklit- "Ettevõtjad ei ole valitsusega kunagi nii rahul olnud kui praegu". Ah mis, Kajake? Mäletan seda aega, kui reform välistas valitsusse mineku Savisaarega. No tuuleke on pöördunud ja Ratasel on lisaks paksule nahale ka hea mälu solvangute osas. Selge on, et kuniks ülbe ja kibestunud Kallas on reformi esimees, võivad reformistid valitsusse minekust ainult hobuseunenägusid näha!
v
vanamemm/ 30. oktoober 2019, 13:19
Aga vinguviiul Kaja, miks on siis kriisiolukordade lahendamine ainult paberi peal, miks teie erakond ei täitnud seda paberit 17 aasta jooksul sisuga----KÄSULAUDADEGA igaks kriisiolukorraks, kuidas PEAB iga ametkond toimima, mida tegema, kus on olemas puutumatu varu generaatoreid nii lõuna, põhja, kirde kui edela Eestile, saartele jne. Need peaksid olema olemas kõige hullemateks juhtudeks --näiteks loomad--joomata, lüpsmata--ähvardab udarapõletik jne. On ikka alatuse tipp laduda oma tegemata töö teistele kaela. (mäletame Padari "tegevust" Padaorus).
r
Rp/ 30. oktoober 2019, 13:18
Kes oli siis peaminister kui Pärnut uputas js Padaorus inimesed lumevangid olid ja USAsse topiti raha? Ehk siis miks juba reffide valitsemise ajal pole paigutatud raha el.liinide tormikindlamaks tegemiseks.
s
30. oktoober 2019, 13:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
Indrek2/ 30. oktoober 2019, 13:23
Mis veel halvem, viib viimasegi mõistuse peast.

l
Lätlane / 30. oktoober 2019, 13:16
Ilus ja tark naine. Aga nii närb Ta. Ange ussirohtu, ehk paraneb veel.
s
Selge Ilm/ 30. oktoober 2019, 13:15
Tule Taevas appi, Kaja! Noo kuidas võib nii lapsikuid sõnavõtte produtseerida ja teha halba kogu erakonnale?! Kas tõesti pole erakonnas enam häid nõuandjaid?
b
banaanivabariigi president exiilis/ 30. oktoober 2019, 13:15
mis me väiksest riigist tahta, kui suurriigid ei suuda oma loodusõnnetustega toime tulla, ehe näide hetkel California tulekahjude näol
p
Padaoru/ 30. oktoober 2019, 13:14
Lgp. Kaja Kallas. Kõige ilmekam on ehk näide Reformierakonna valitsemisajal kriisidega toimetulekust Padaoru lumetormi jäänud inimesed. Öö läbi olid sajad inimesed lumetormi käes, külmetasid, toidu ja joogita. Abi saabus alles...millal ? Kes mäletab, see mäletab. Näib, et otsustajad ja need, kes pidid kriisiga tegelema, magasid magusat und oma soojades voodites. Kas siis oli ka Jüri Ratas süüdi ? Või EKRE ? Eks neid näiteid oleks veel, aga see oli esimene, mis pähe turgatas, selle jama peale, mida teie erakond nüüd leheveergudel suust välja ajab.
o
ohjah/ 30. oktoober 2019, 13:11
Kaja võimu korral oleks ainult lillelõhn ja päiksepaiste ning ükski ajakirjanik ei kirjutaks ühestki probleemist, sest kaotaks koheselt töö.

0
00/ 30. oktoober 2019, 13:11
kuis olid refikad siis aastaid tagasi umpad, isegi pankades keerutamist ei saadud varem teada,on tegemata tööd olnud rahva suurtel rahadel pläägutades senini.
o
,.,/ 30. oktoober 2019, 13:09
e
eestlasest vallavanem/ 30. oktoober 2019, 13:08
Aga kõigi Eesti ongi paberipeal,tegelik Eesti näed igapäev...
d
--/ 30. oktoober 2019, 13:08
debiilne jutt, kas selline üldse sobiks siin esinema, kas kodanikke tehakse siis lollideks, et ei saada aru, eelnevate töö on tegemata, ükski muutmine ei saa tekkida üleöö, nüüd peaks välja tooma aastakümnete valitsuste uimerdamine ja suures osas vaid ärastamiste lainel olemine.Niii jube on totrusi lugeda, võtnud kajutska miljoon paapsilt ja teinud see õigel ajal,oleks riigis asjad korras olnud juba aastaid tagasi.
j
Jäi võimult eemale/ 30. oktoober 2019, 13:08
i
Imedemaa/ 30. oktoober 2019, 13:07
Püha lihtsameelsus. Siis võib öelda ka, et need circa paarkümmend aastat on meid muutnud nii abituks. Tormi puhul ei tule e-riik ja IT spetsialistid appi. Nüüd alles jõuab kohale, et elektrik reaalselt peab liinid läbi käima, rikked likvideerima. Väärtustage tööinimesi. Tõesti nagu ütles siseminister, et ettevõtjad oleks ammu võinud endale muretseda generaatorid. Eelmisest aastast alates, pärast nõukogudeaega, hakati alles rohkem rääkima kriisiolukordades käitumisest ja jagati juhiseid. Võib-olla noored ei tea, aga on olnud 2005.a jaanuaritorm ja 2010.a. jäid Padaorus sajad inimesed lumevangi.

t
tahaks teada/ 30. oktoober 2019, 13:06
Palju on Jordaania ja Utahi investeeringud kasumit tootnud. Mis seal vallas toimub? Kaja Kallas on peast segi pööranud oma absurdsete avaldustega. Tema rong lahkus hetkel, kui ta peale valimisvõitu laval "säras". See esinemine pani diagnoosi.
m
meenubnii/ 30. oktoober 2019, 13:06
Kuidas Padaorus 2010a. dets. olid lume sees kinni sajad masinad, inimesed olid hädas, paljud olid sõitma hakanud külla maapiirkondadesse, pered lastega peale võtnud. Olid augus üksteise järel kinni, lumega kaetud.Sõjaväelased läksid appi ja kohalikud elanikud. Sõideti sahkadega kalda äärt pidi,viidi sööki-jooki, sinna oru auku ei pääsenud päästjad juurdega kui lõpuks liigutama said hakata.Muidugi olid siis refid võimul ja eks nende peamees süüdistas teisi aga mitte ennast ja see lugu oli päris kole, inimesed otse hädas.
m
Maert/ 30. oktoober 2019, 13:04
kui reffid olid võimul siis olin ilma elektrita 3-4 päeva lõuna eestis ...ja ei midagi. Nüüd siis Kaka hüsteeritseb! ..KaKa palun ära võta enam sõna ...
k
Kõige raskem sõltuvushaigus/ 30. oktoober 2019, 13:04
on suurusehullustus. Haige seda iialgi ei tunnista. Ehe näide Kaja pealt!
m
mina/ 30. oktoober 2019, 13:04
Oleks kõik teisiti kui Kaja oleks peaminister! Siis keelustaks valitsus tormid,uputused,lumetuisud,ikaldused,............................ja kõik oleks OK!! Poleks mingeid probleeme!
k
kajake/ 30. oktoober 2019, 13:03
need puud ei kasvanud 2a nii suureks ja ohtlikuks.mine 3 kl tagasi loodusõpetust õppima
s
Süüdimatu/ 30. oktoober 2019, 13:02
Läheb lausa hulluks, õudne haigus, see võimult minema peksmine
a
amat/ 30. oktoober 2019, 13:00
Uskumatu, muidu oli KaKa-l ikka EKRE kõiges süüdi, nüüd siis peaminister? Aga ega sealt midagi mõistlikumat tulegi, kogu aeg on refid vastandunud kellegiga, et võimule saada ja eks kergeusklike ikka leidub!
i
Indrek2/ 30. oktoober 2019, 13:27
Ütlesin juba tookord kui Edgar jalast ilma jäi, et selle loo kõige suurem kaotaja on rehvormerakond. Peale vastandumise, vihaõhutamise ja vene hirmuga manipuleerimise sealt ju eriti midagi tulnud pole kunagi.

n
no/ 30. oktoober 2019, 12:59
õ
õnnetu lugu - meie eurosaadik...../ 30. oktoober 2019, 12:59
Ja ta loodab, et teda tõsiselt võetakse? Inimene ei saa nii magedal tasemel intrigeerida. Isegi eluvõõras keskkoolitüdruk omas õeluses, poleks nii rumal.
t
tutt/ 30. oktoober 2019, 12:58
See naine ei jäta ühtki võimalust kasutamata, et rivaali laimata
o
Otto/ 30. oktoober 2019, 12:58
Õues möllava ilma eest vastutagu ikkagi ilmajaam, mitte bussipark või jäätisetehas. Ja igale ettevõtlusvormile olgu ka oma paragrahv. Ega muidu korda majja saa!
a
A/ 30. oktoober 2019, 12:57
Mart ,millega sa jälle hakkama said !
n
No vabandage väga/ 30. oktoober 2019, 12:55
Minul on tõsine mure osade poliitikute mõistuse pärast. Teen ettepaneku, kiiremas korras saata riigikokku tohtrid, kes suudavad panna õige diagnoosi.
k
Kersti/ 30. oktoober 2019, 12:54
Kaja Kallas, Tule ometi ükskord mõistuse juurde tagasi ja tunnista lüüasaamist, ära kogu aeg otsi põhjuseid mujalt kui iseendast ja erakonnast, kuhu kuulud!

a
A/ 30. oktoober 2019, 12:53
Näete ,ka Kajake arvab ,et rohkem raha tuleb päästevõimekusse suunata -hakkame peale kasvõi tasapisi ja suuname homoorganisatsioonidele planeeritud raha valdadele gerneraatorite ostmiseks .
2
2 päeva elektrita olnud/ 30. oktoober 2019, 12:53
Kõik,kaasa arvatud haiglad võtavad dividende ja kasvatavad kasumeid,samuti loomapidajad ehitavad uhkeid farme aga projekti,millega raha küsitakse ei osata sisse kirjutada generaatorit-see peaks igal suuremal laudal olema.Ei tasu riiki süüdistada ka kõiges.Meil ei värise maa,ei ole üleujutusi-ei ole elul häda midagi.Inimene peab ikka ise ka oma peaga mõtlema ja midagi enda heaks tegema.ELEKTRILEVI ju koorib meil seitse nahka-miks pole korras need alajaaamad-seda et torm puid murrab ei saa ka elektrilevi süüdistada.
j
Jaak/ 30. oktoober 2019, 12:53
See asi jäi lohakile Reformi valitsuse ajal. Neile oli tähtis ainult raha juurde oma sissetulekuile. Uus valitsus ei jõua kõiki 17 aasta jooksul tehtud sigadusi nii lühikese aja jooksul parandada. Niigi on palju tehtud!
o
Oom/ 30. oktoober 2019, 12:53
Kaja kallas , tuleta sealjuures meelde kes oli peaminister kui Sandor Liive USA - s väärtuseiuid põlevkivimaartlaid kokku ostis mis tänaseni kasutust pole leidnud, selleasemel jäeti hooldamata ja uuendamata veneaegase , vaevalt püsti seisev liinitaristu. Kaja see süljelärakas lendas sulle endale näkku.
k
Kakal viimanegi aru peast lahkumas/ 30. oktoober 2019, 12:52
ja mida tegid reformarid 17a. pukis olles. Kas see ei ole mitte teie tegemata töö. Paari aastaga ei saagi teie apsakaid ära siluda.
a
ATS/ 30. oktoober 2019, 12:52
no wtf see kaka võiks sellekohapealt ikka suu päris kinni hoida...võta peegel ja vaata sinna sügavalt sisse reformikas
t
Tuhajuhan/ 30. oktoober 2019, 12:50
Kaja eks on pigem enegia julgeolekuga seotud... või mis...
m
Mõmm/ 30. oktoober 2019, 12:50

r
rein/ 30. oktoober 2019, 12:50
Mida rohkem Kallase võsuke sõna võtab seda selgemaks saab et temale riigi juhtimist usaldada ei saa
r
R-hooldus/ 30. oktoober 2019, 12:47
Ka selles Ratas süüdi, aga reformikommude 17 aastat?
u
ull pää paljo vaiva/ 30. oktoober 2019, 12:45
Ise jurist ja nii rumal. Viimane kord kui suurem torm setumaal oli siis olid reformid pukis. 2 päeva polnud elektrit meil. EI ela metsa sees. Täitsa Põlva-Karisilla tee ääres. Miks siis peaminister ei käinud reformipastakaid lohutuseks jagamas?
t
Tore/ 30. oktoober 2019, 12:45
Väga õiged ja head kommentaarid !
u
Uskumatu/ 30. oktoober 2019, 12:45
kui madalale võib laskuda reform oma pimedas vihas
o
Ohoo / 30. oktoober 2019, 12:43
Kas tormi tekkimine on peaministri süü? Kaja, sa teed ennast naeruväärseks!
m
maalt ja traktoriga/ 30. oktoober 2019, 12:41
Kaja loogika meenutab Vene televiiooni, kus näidatakse, kuidas nii ministrid kui teised muidu toredad asjapulgad käivad Putini juures aru andmas, justkui peaministrit seal riigis ei olekski. Kas Ratas peab iga ministri ja tema halduses olevate ametite tööd tegema? Ei pea, kuna on selline elementaarne mõiste, nagu tööjaotus. Igaüks vastutab oma töö(lõigu) eest. Vastasel juhul oleks pudru ja kapsad.

m
Mann/ 30. oktoober 2019, 12:40
Kui oleks ikka KAJA KALLAS olnud peaminister,poleks seda tormi olnudki.Alampension oleks 1500 eurot ja lastele oleks kõik tasuta.Kas saate lollid aru,mida kõike me oleme kaotanud.
i
Imestap / 30. oktoober 2019, 12:38
Mis ajast jüri ratas on elektrilevi pealik, kas kaja määras jüri juhtmeid vedama?
e
Ehh/ 30. oktoober 2019, 12:38
Kui midagi paljastas, siis eelmiste valitsuste pikaajaline viltu juhtimine. Aga see suht sama rumal väide nagu Ka.ka vihakõne. Kas ühe erakonna juht saab nii rumal ja õel olla nagu on praegu rehfidel, paistab et saab.
i
Ivanov/ 30. oktoober 2019, 12:37
Otsene süüdlane ainuisikuliselt on eleringi juhat kes ei tea mis tal asutuses toimub.Aga miks Kaja ei taha selles rääkida?
p
pärnakale/ 30. oktoober 2019, 12:37
v
vastan ausalt/ 30. oktoober 2019, 12:36
Kajal on mõistusega midagi väga korrast ära.Tead,ma kukkusin maha ,kas peaminister on selles süüdi.Raha on vähe ja maksud kõrged,kas selles on peaminister süüdi?Vastik hakkab seda Kaja nämmutamist lugedes-iga päevaga rohkem nõmedamaks läheb.Minge see kogo oravate punt juba ükskord laiali.Aga meie antud olukorras,kus riik hetkel on ,on küll süüdi eeliste valitsuste peaministrid!!!!
p
pärnakas/ 30. oktoober 2019, 12:36
Jube hästi said reformarid hakkama aastate eest Pärnu jaanuari-tormi ajal. Ha-ha-ha. Mis pärast seda kõik kokku lubati - aga käega ei kärbsepesagi!

j
Jo / 30. oktoober 2019, 12:34
See on ju Reformierakonna tegemata töö.😀
m
maestro/ 30. oktoober 2019, 12:33
Kaja on kaotanudäö-., aina solvab Siim peaks talle moraali lugema
p
putukale/ 30. oktoober 2019, 12:32
Estonia põhjamineku ajal oli peaminister Mart Laar, kes hiljutises intervjuus delfile ütles, et tema ei teadnud Estonial toimuvast relvaveost midagi. Võibolla ei teadnudku, eks ilmselt koordineeris kõike seda Rootsi riik, mille peaministriks oli Karl Bildt. Sel ajal kui Pärnu uppus, oli peaminister kas Taavi Rõivas või Andrus Ansip, täpselt ei mäleta. Kui oli aprillimäss, siis oli kindlasti Ansip. Seda, et valitsused on ka enne valesti käitunud või teinud, on ju teada, aga ei õpi ka ükski järgmine valitsus eelmiste vigadest, nagu praegune, seda tahab Kaja Kallas ilmselt öelda.
j
30. oktoober 2019, 12:32
Ja mida tegi reffierakond kõik need aastad kui nad võimul olid? Praegu hea neil vinguda , aga ise nad ka midagi peale rahvalt raha röövimise ei teinud.
t
Tiit/ 30. oktoober 2019, 12:29
Sellise ajavaba esimehega, kes ainult teisi süüdistab peaks Reformierakonnal tohutu reiting olema. Vot ei usu.
j
30. oktoober 2019, 12:28
Jah ja metsatulekahju californias on schwarzeneggeri tegemata töö,arvab kaja
h
Huvitav,/ 30. oktoober 2019, 12:27
kes õhutab seda emandat igal võimalusel tobedalt tuld andma? Ta pole ju rumal, aga tegutseb nii ennastsalgavalt, nagu pärast seda valitsust ei tuleks võimule mitte Reformierakond, vaid saabub maailmalõpp. Väga vilets taktika.

m
meenutades/ 30. oktoober 2019, 12:27
https://www.ohtuleht.ee/455787/padaoru-lumevang-riik-pole-midagi-oppinud
j
jeekim/ 30. oktoober 2019, 12:26
Kallis,Kajakene!Selle Valitsuse aeg on märksa rohkem tehtud teavitustööd,kui teie ajal.
p
palju me teame/ 30. oktoober 2019, 12:25
Mida Kaja tegu Europarlamendis? Kas tema ei olnud selle va biokütuse direktiivi taga, mis on pannud meie autoomanikud ja generaatorite tehnikud kukalt kratsima?
p
putukas/ 30. oktoober 2019, 12:23
tuletage mulle õnnetule meelde kes oli peaminister kui maarjamaa rahvusvahelist nime kandev laev mere põhja pea 1000 inimelu viis, tuletage mulle ullikesele meelde kes oli peaminister kui torm pärnumaad laastas ja suvepealinna uputas, tuletage mulle vaesele meelde kes oli peaminister kui integreeruv rahvus pealinna rüüstas . . . . ja nende aadressil pole mitte ühtegi säutsu.... palun kogu maarjamaa rahva nimel - viige see tädi juba ükskord kuskile ravile - vastik hakkab seda pidevat hüsteerilist räuskamist kuulata
t
tundub nii/ 30. oktoober 2019, 12:22
Üks minister jookseks või läbi halli seina, et saaks rahastatud teatud grupp inimesi, kuid selleks, milleks raha vaja oleks ja asjad korda saaks, on täiesti tähtsusetu teema meie valitsuse jaoks.

h
Hillar Suurkütt/ 30. oktoober 2019, 12:21
Päris haiglane pöördumine.
a
Al/ 30. oktoober 2019, 12:20
No ei ole lollemat juttu kuulnud kui Kaja ajab, no ei ole. Mis selle inimese peas toimub ?
j
Juba tükk aega/ 30. oktoober 2019, 12:19
peenhäälestab meid valitsus, mille eesotsas on J.Ratas.
n
Nipi/ 30. oktoober 2019, 12:18
Kui meenutada Pärnumaa 2005. aasta tormi ja suurvett. Kas ja kui palju peale kriisi alustas valitsus reservi kogumist, et olla tulevikus valmis ootamatuteks kriisiolukordadeks? Kelle tegemata töö? Pole mõtet süüdistusi loopida praegusele valitsusele.
a
aga muidugi,/ 30. oktoober 2019, 12:17
Ratas on süüdi kõigis maailma looduskatastroofides, olgu need siis üleujutused, maavärinad, orkaanid, põlengud jne. Kajale soovitan kiiresti arsti juurde minna, ehk pole veel hilja.
o
ossa/ 30. oktoober 2019, 12:17
Kas Ratas pani tormituule puhuma või?
t
Tiit/ 30. oktoober 2019, 12:15
Kaja seletagu miks Reformierakond midagi ära ei teinud oma 17 aastase valitsusaja jooksul. Miks tema nüüd koiki teisi süüdistab?
p
Piinlik, väga piinlik/ 30. oktoober 2019, 12:14
Päris imelik on sellist väidet isegi lugeda. Mitu aastat on Reformierakond võimul olnud? Mida on selle ajaga tehtud? Ja nüüd on järsku Ratas süüdi, et KÕIK on tegemata..

k
kindel/ 30. oktoober 2019, 12:14
Hüsteeria on hullem kui listeeria.
p
Põhjala/ 30. oktoober 2019, 12:12
See tegemata töö on olnud kogu meie vabariigi eksisteerimise aja. Nüüd siis näha, et riik käpuli, kui tormiks läheb. Kust küll aasta lõpus taastamisetööde jaoks raha võetakse, kui enamus eelarverahad tõenäoliselt lõppjärgus? Kahju muidugi kannatada saanud piirkondadest.
l
Lihtne ju/ 30. oktoober 2019, 12:12
Kes oli väga pikalt valitsuses ja mõmmigi ei teinud? rehvad! Kui kaua on praegune valitsus võimul olnud ja (võibolla) pole veel jõudnud? Seda eriti rehvasotshude haleda kisa saatel? Labane demagoog seal opositsioonis, ei muud.
k
Ka Ka / 30. oktoober 2019, 12:10
Torm Võrus paljastas peaaegu 20- aasta peenhäälestuse tulemuse!!!
2
2005 aasta/ 30. oktoober 2019, 12:08
7- 9 jaanuari torm. Kas kedagi võeti vastutusele ? Mitte kedagi ei võetud. Ometi hukkus 1 inimene Pärnus kes kukkus kodutrepilt vette ja uppus. Kümmekond inimest viidi haiglasse alajahtumise pärast. Pärnus evakueeriti läbi suure häda ligi 300 inimest .Hiljem ei tahtnud kindlustuseltsid tormikahjusi maksta. Pole niipalju trükimusta, et kogu seda reformi jama siia kirja jõuaks panna.
o
Odin/ 30. oktoober 2019, 12:07
Valel on lühikesed jalad, vahel isegi väga lühikesed. Kuna eelnevalt on Kajakese eksmehele ja Eleringi juhile Taavile juba viidatud siis ei ole mul muud vaja kui tõstatada üks ainus küsimus. Miks Kaja ei küsi eelnevalt tegemata jäetu kohta oma erakonnakaaslaselt sm Matilt? Oli tema ju Pääsetameti peadirektori at 1992-2000 ja PA peadirektor 2000-2006, misjärel andis järje üle sm Kalevile, kes valitses 2006-2013.a. Mõlemad seltsimehed ju NLKP ja N. Liidu tsiviilkaitse kohase kasvatuse ja väljaõppega. Soovitus - ära otsi pindu teise silmast kui omal terve palk silmas.
m
30. oktoober 2019, 12:06
Mode keelab kommenteerimast

k
Kogu Eest Energia raha tuleb matta Utahi ja Jordaania kõrbeliiva. Vot siis hakkame hästi elama/ 30. oktoober 2019, 12:05
j
JL/ 30. oktoober 2019, 12:05
Ma kahtlen selle naise mõistuses...............
r
Ratas süüdi :)/ 30. oktoober 2019, 12:05
Peaminister Ratas! Te olete süüdi, et meil ei ole igavene suvi ja päikest ei ole vaid on sombune kevad, talv ja sügis.
j
Juku/ 30. oktoober 2019, 12:04
Venemaa elekter üritas tungida Eestisse, aga puud viskusid nagu Matrossovid elektriliinidele ja maandasid vaenlase sissetungi. President peaks andma nendele puudele postuumselt Eesti Vabariigi Kangelase aunimetused.
j
Juku/ 30. oktoober 2019, 12:04
Venemaa elekter üritas tungida Eestisse, aga puud viskusid nagu Matrossovid elektriliinidele ja maandasid vaenlase sissetungi. President peaks andma nendele puudele postuumselt Eesti Vabariigi Kangelase aunimetused.
j
Juku/ 30. oktoober 2019, 12:04
Venemaa elekter üritas tungida Eestisse, aga puud viskusid nagu Matrossovid elektriliinidele ja maandasid vaenlase sissetungi. President peaks andma nendele puudele postuumselt Eesti Vabariigi Kangelase aunimetused.
o
oh ja/ 30. oktoober 2019, 12:03
kui pika Reformierakonna valitsemise jooksul jäeti vajalik töö tegemata siis käesoleval ajal pole ükski valitsus suuteline nii kiirest kõike kuidagi ära tegema

h
huvitav/ 30. oktoober 2019, 12:03
kas artikli autor julgeb kaamerasse või inimestele silma vaadates sellist iba ajada, täielik demagoogia, kõik mis on 20 a. jooksul tegemata on justkui viimase valitsuse süü
y
YS/ 30. oktoober 2019, 12:03
Nii targa jutu peale töuseb Reformierakonna reiting kindlasti lausa 99%.
s
30. oktoober 2019, 12:02
Selliseid katuseid ehitati rehvide ajal
k
kojamees/ 30. oktoober 2019, 12:01
jäta Ratas rahule ja tegele oma asjadega muidu pühime selle reformi laiali
a
ab/ 30. oktoober 2019, 12:01
Egas tibil vist kõik korras pole küll! Missugune tsunft hävitas nõukaaegse TsK? Mittemidagi asemele loomata!
j
Juhani/ 30. oktoober 2019, 12:00
Mina oleksin õnnelik, ilma elektrita.
a
appi/ 30. oktoober 2019, 11:58
Mida seltsimees Kaja Kallas oleks peaministrina teinud ? Suurel hulgal pugulasi sisse toonud ning aina korrutanud " me vajame neid inimesi ", nagu ta juba öelnud on. Eestlastest on sel naisterahval sügavalt ükskõik.
m
Meez/ 30. oktoober 2019, 11:58
Vaatates kasumit ja kuidas kooritakse rahvast (roheline energia ja võrgutasud) siis on kivi Eesti energia kapsaaeda ja peaks ka tasuma kahjud elektrikatkestustest tingitud kahjude eest.Seisab ka palju tagavara liine ,mis segavad maaomanikke.Kasutud maha ja üks ja korralik asemele!

e
etc/ 30. oktoober 2019, 11:58
See ei ole ju ammu enam normaalne? Appikene, kui suur saab olla võimunälg?Reffi ajal loomulikult voolasid piimajõed ja pudrumäed, keegi ei varastanud ega valetanud, tormid olid keelatud. Kohe olime 5 rikkama sisse saamas ja siis tuldi ja rikuti kõik ära. Oli ilus aeg...
a
Arvi/ 30. oktoober 2019, 11:57
Teie olite 17 aastat võimul ja jätsite, Eesti majandusele sellise bläkki ja nüüd tahate, et Ratas korda teeks. Häbi reformierakond. Häbi.
l
lilli/ 30. oktoober 2019, 11:56
kas siis eelmiste valitsuste ajal oli meil aina tuulevaikus, et neid abinõusid alles Ratta ajal vaja läheb, miks siis eelmised midagi ette ei võtnud.
n
Nipik/ 30. oktoober 2019, 11:55
Aga tark oleks olnud kasutada võimalust vait olla. Üpris raske on kriisiolukorraks ette valmistada, kui seda minikriisi pole läbi elatud. Nüüd on kriisike olnud ja sellest tuleb järeldused teha ning kitsaskohad likvideerida.
n
Nii/ 30. oktoober 2019, 11:54
Ja naa Me kõik peaksimre arvestama kus me elame Ega peaminister saa n talule generaatorit osta, igaüks peab esmalt ise oma riske hindama
s
See on Kaja tite isa tegemata töö/ 30. oktoober 2019, 11:52

s
Siim/ 30. oktoober 2019, 11:51
Kaja, kas lasteaed jäi sul vahele....
v
Võru torm/ 30. oktoober 2019, 11:49
pani taaskord Kallase katuse sõitma. On ikka häda, aalõpmata peab vinguviiuli järele haarama.
v
Vaarikas/ 30. oktoober 2019, 11:49
Nii jah,Kaja,keegi on viimase poole aastaga jätnud Reformierakonna 17 aasta töö ära parandamatta. Kahjuks ju 6kuud liiga lühike aeg,et suppi keema saada,kui kolde all ju kaua tuld pole olnud
y
ys/ 30. oktoober 2019, 11:49
Isa võiks oma tütrele öelda, et oma rumalust pole mõistlik iga päev rahvale esitleda.
t
Tundmatu/ 30. oktoober 2019, 11:47
h
hommik/ 30. oktoober 2019, 11:46
Vat nüüd pani piruka, peaminister, miks lasite tormil tõusta ja otse Võrru katuseid ja puid murdma minna, vastutate nüüd. Aga see on tore ju, kui meie peaministrit lausa tavaisaks peetaks, kes suunab torme ja tuuli. Aga kas see oleks kergendavaks asjaoluks kui väita et ministrit polnud sel ajal kohal kui torm möllutama hakkas(väisas välisriiki). Nii et varugeneraatorid on igal firmal ja igal peremehel endal olemas ja seda juba kaugest ajast teades.Ega too peoua ei saaks nii väga kembelda kui ajakirjandus ei kirjutaks iga ta sõna üles.

v
vihane tihane/ 30. oktoober 2019, 11:46
miks pannakse selliseid demagoogilisi ja sisutühjasi artikleid üles?
e
Elukutseline Setu/ 30. oktoober 2019, 11:46
Minu teada ikka Reformierakonna võimu ajal moodustus selline monstrum nagu Elering koos oma Elektrileviga ja võrgutasud kerkisid raketina taevasse. Ei mäleta, et ükski Refi peaminister oleks muret tundnud sellepärast mida rahvalt kooritud rahaga tegelikult tehakse. Seepärast on KaKa viiksumine antud teema juures suisa koomiline.
t
T/ 30. oktoober 2019, 11:46
Tagantjärgi on kõik targad...
a
AJ/ 30. oktoober 2019, 11:45
Kes oli peaminister(ministrid) 2000-2017? Just nende tegemata töö see on. Tsiviilkriiside lahendamist ja valmisolekut nendeks nõuti 2000 aastast, NATO tsiviilkriiside lahendamise nõuded. Paraku me endise NL mõttelaadiga neid ei järginud ja nüüd sõimleme, et "viimane" on süüdi Viimane peab eelmiste tegematajätmised parandama, ära tegema. Muidugi hea põhjus tänitamiseks, ,kuid igal tagajärjel on juured, juurpõhjused. Ei saa neid mitte unustada....
e
eleringi esitankist/ 30. oktoober 2019, 11:45
on kaja eks... loomulikult on ratas kõiges süüdi.
l
loomulikult/ 30. oktoober 2019, 11:44
võru-,valga-,põlvamaa ei ole ju tallinn ja selle ümbrus.kõik need 30 aastat on elu käinud ainult suurlinnades ja selle ümbruses.mis aga toimb kaugemal,sellest need ref.juhid ei teadnud siis ja ei tea ka praegu mitte kui midagi.kaja istub tugitoolis ja muudkui heietab-lible tegi,lible tegi-,ise aga ei tee mitte kui midagi selleks.see võrumaa olukord avastati alles siis,kui hakati riigipiiriga tegelema.senini oli seal kõik nii nagu sotsilismusest öli jäänud.
k
kes tegi, ise tegi/ 30. oktoober 2019, 11:42
ka-ka süüdistagu elektrijamades oma eksabikaasat kes riigi elektrivarustuse parandamise asemel nahistas ka-ka kallal
.
"kallid".../ 30. oktoober 2019, 11:42
....rehvid, kas see kaja ongi teie kõige teravam pliiats?

j
Jong song/ 30. oktoober 2019, 11:42
Reformi 17 aastat tegemata töö
r
reku/ 30. oktoober 2019, 11:42
Kaja on läinud lólliks. Poole aastaga pole midagi võimalikki teha. Refid on 17 aastat ainult pérset süganud. Nende peale peab näpuga näitama.
a
anna abi/ 30. oktoober 2019, 11:41
No oligi juba ette teada, et Kaja kohe peale Tralla sõnavõttu AK-s, ka ennast asjapulgaks peab. Oi jummel, nüüd leidis Kaja patuoina. Ausalt öeldes olete te ise, reformierakond, väga paljus ise süüdi. Teie võimul oldud ajal ei tehtud suurt midagi tavakodaniku heaks. Tõstsite ainult elektri hinda, aga mis sellest paremaks muutus, mitte midagi. Helme vastas eile väga õigesti ja tõi välja ka need, kes peaks ise peeglisse vaatama, mitte teisi kritiseerima.
T
.../ 30. oktoober 2019, 11:40
Tegelikult jah, kas Kajal on vastu panna eelnev kava, mis koostatud reformivalitsuste aegu?
m
Mimi/ 30. oktoober 2019, 11:40
See on nii hea artikkel, et see võiks tasuline olla.
p
peale kallistamist./ 30. oktoober 2019, 11:39
üks laps läks juba ärevaks sellest et peale tormi langevadki haiged ja vanad puud vastu maad ja nüüd tuleb loomulik lagunemis protses..
t
Tipikas/ 30. oktoober 2019, 11:38
Kas tõesti alles 2017.aastal võeti vastu arengukava, mis kindlustaks riigi ja ühiskonna toimepidevuse kindlustamise ! Mäletan varasemaid, eriti lumetorme. Kas need panid tõsiselt mõtlema?

e
ee/ 30. oktoober 2019, 11:37
Kas Kaja peab katuserahadeks raha , mis jagatakse ka LGBT-le? Miks siis nii uina-muina ja mitte sirgeselgne jutt?
b
Boosemoi/ 30. oktoober 2019, 11:35
17 àstat tehti kilekotijookse ja et liiri pole ja avariigeneraatoreid-ikka keegi teine syydi.on aga haugi mälu nel oravatel.
o
Oh sind küll,Kajake!/ 30. oktoober 2019, 11:35
Ma juba ootasin,kas täna tuleb ka järjekordne teisi süüdistav ja ründav sönavõtt.Ja tuligi-visaduse eest plusspunktid! Ps. Aga pea meeles,et pool aastat ametis olnud valitsus ei jõuaks 17 aastat pukis olnud oravate tegemata jätmisi parandada.
k
kossa/ 30. oktoober 2019, 11:35
kommentaar kadus.vist on reformarist modereerija
a
Aamen/ 30. oktoober 2019, 11:34
Kas alles praeguse valitsuse tegemata töö`? Kulla Kaka sa oled tõeliselt ära pööranud!!! See pole esimene torm, mis raputas Eestit, kus olite teie refid oma valitsemisajal, siis olid veel hullemad olukorrad Eestis. Jäta juba ükskord Jüri Ratas rahule. No kaua võib närida inimese kallal. Häbi sul olgu.
p
pesto/ 30. oktoober 2019, 11:34
Kaja peaks samuti oma PRnõunikud vallandama (äkki on see hr Väli?), uskumatult rumalat nõu annavad nad talle, jääb mulje, et Kaja enam oma peaga üldse ei mõtle, valimiskampaania on läbi, sellised sõnumid ei kanna enam

k
kuidas suudab / 30. oktoober 2019, 11:33
sl öhtulehe puuduliku kirjutamis- ja lugemisoskusega moderaator kommentaare modereerida ?
r
Ratas süüdi/ 30. oktoober 2019, 11:33
p
peter w./ 30. oktoober 2019, 11:33
Kaja sai jälle midagi öelda.Tähtis on iga päev pildil olla !!
k
kossa/ 30. oktoober 2019, 11:33
väga õige,Kaja.Mis peaminister see on,kes ei suuda ühte tormikest ära hoida.Vaat kui Teie oleksite peaminister,siis oi oi oi
Õ
................../ 30. oktoober 2019, 11:32
Õige, tean seda, et reformierakonna võimutsemise ajal oligi kõik ainult paberil. Ei tehtud midagi. Peaks meelde tuletama, et Eesti Vabariik eksisteerib juba varsti pea 30 aastat. Kõige hullem, et tsiviilkaitse objektid jäeti üldse kõrvale kui liigne kulu. Tsiviilkaitse on tänu reformaritele üldse olematu. " Võta lina ja sure ". Hea veel, et kõike teadja Ligi oma "palgaarmee hullust " läbi suruda ei saanud. Kasulikum oleks reformierakonnal parem vait olla kui parandus mõtteid ja kavasi pole.
r
Raivo/ 30. oktoober 2019, 11:32
Oravate 17 aastane pukisolek on mõjunud Eestile laastavalt.
k
Kaja võitis valimised../ 30. oktoober 2019, 11:31
Temal on kõige suurem valijate toetus..Kadedus käib võitjaga ikka koos...
m
muahaa!/ 30. oktoober 2019, 11:30
Täna õhtul läheb pimedaks - surmkindlalt praeguse valitsuse süü ! Kuidas saab kõrgharitud inimene nii segast juttu peksta ?

r
Rolf/ 30. oktoober 2019, 11:30
Oravate 17 aasta tegemata töö
t
Tuulelausuja/ 30. oktoober 2019, 11:29
Pigem paljastas selle, et KaKa-l puudub elementaarne arusaam õhumasside liikumisest. Kuigi jah, ka liblika tiivalöök Brasiilias võib riigi hangitud plekkkatused sõitma panna...
k
Kaja Kallas!/ 30. oktoober 2019, 11:26
Sa oled juba nii labaseks muutunud, et isegi lasteaias räägitakse sinust ainult halba!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee