Eesti uudised

Mart Helme: ettevõtjad peaksid endale ise generaatorid muretsema, mitte jääma lootma riigi peale

Toimetas Hindrek Pärg, 29. oktoober 2019 23:50

108 KOMMENTAARI

Õ
.../ 31. oktoober 2019 13:12
Õige, kaua te neid Simpsoni tuulikuid rajate kui voolu kätte ei saa. Kuigi, siis peab nafta olema varutud.
m
MAALI/ 31. oktoober 2019 10:16
p
peaks/ 31. oktoober 2019 09:21
Õige jutt,ega M.Helme ei pea kõigi muredega arvestama. Inimesed läinud eluga mugavaks,kuid emake loodus ei salli lohakust ja karistas neid. Suured ühistud peavad ka homse päevale mõtlema,mitte nõudma riigilt kõike. Kui jagatakse firmades kasumeid,peetakse suurejoonelisi prallesid,siis okei. Ainult kahju,et Lõuna Eesti sai küll asjata sellise kahju,neid susserdajaid oleks vaja rohkem raputada.
j
Juhan./ 31. oktoober 2019 09:06
Riigiisad võiks mõelda kuidas lastele sellist haridust anda et iseendaga toime tuleksid ja anda luba elektriühendusi teha kõigil inimestel samuti masinatega töötada.
m
Majandus/ 31. oktoober 2019 08:02
areneb omi põhilistes suundades ilma poliitikata. Majanduse põhilisi printsiipe on nõudlus ja sellest tulenev kasum. Riik saab oma maksudega mängides üksnes majandust mõjutada.
e
Ettevõtjad/ 31. oktoober 2019 07:59
peaks ka uue ministri muretsema, mitte koguma oma albumitesse ehku-peal olevaid anekdoote.
i
Ive/ 30. oktoober 2019 19:02
Väga õige. Küllap ettevõtjad on rahul sellega ja tänulikud et majanduse seisak on lõppenud.
n
njah/ 30. oktoober 2019 18:24
Tuleb taas eriotstarbelisi telefoniliine rajama hakata ja vändaga telefonid tulevad taaskasutusse. Kaasajal on kõik elektri peale üles ehitatud ja kui voolu pole, siis ongi kööga. Võru näitel on näha, et kui reserv ja reserv on ühes kohas koos, siis sellest pole mingit tolku. See on sama, mis ma lasen 2 potiga wc endale koju ehitada, aga kui vett pole, siis on sellest ainult niipalju tolku, et mul võimalus 2 potti servani täis lasta. See pole nagu eriline reservvariant!

a
Arvan/ 30. oktoober 2019 17:12
Isand Kaabu ajab kohati üsna kohtlast juttu, kuid ega ta päris sõge ka ei ole, et ummisjalu kohe oma Lõuna-Eestis hädas olevaile valijaile appi tormab. Paras aeg on minna alles siis, kui valimised tulemas.
h
hr.Helmele/ 30. oktoober 2019 17:04
väga õige ütlus- ärikad mõtlevad vaid hinnatõusudega omale pappi kokkulüüa ja siis süüdistada teisi kui mõõn oma lolluses. Siia võib lisada praakehitused ja iseenda tehtav järelevalve jne. Jagagu oma sõpradega ja pesku rahast generaatorid omale! Bensiinijaamad tõstsid korraga peaaegu 10 senti bensiinihinda, seega kindlustagu ennast ärikad ja vaadaku oma rumalused üle.
t
Tiit/ 30. oktoober 2019 16:07
Hei Imestaja! See,et elektriliinid on nii kehvas seisukorras on REFi valitsuse 17 aastane tegematajätmise viljad. Neil oli 17 aastat uuendada liine aga koik unustati millegipärast.Mis helma siia puutub? Kas Helme peab igasse ettevottesse hakkama generaatoreid tassima?
s
särgi ja ihu vanasõna/ 30. oktoober 2019 16:04
uus eelnõu-igas alajaamas päikesegeneraator ja riigirahvas kaitstud,aga riigi peale ei tasu loota nagu mainis Mart
i
Imestaja/ 30. oktoober 2019 15:24
Oi.... kas tõesti Helmete juhtimisel täiskäigul tagasi 19. sajandisse, aega enne elektri laialdast kasutuselevõttu? Huvitav uus slogan siit tulemas - täiskäigul tagasi!
r
Reinule/ 30. oktoober 2019 15:04
riik võtab riigiettevõttest oma osa, aga genekat ei taha osta.
k
kas / 30. oktoober 2019 15:03
j
Jah/ 30. oktoober 2019 14:20
Väga õige. Riigil on vaja majandust tõsta mille reformistlikud valitsused seiskuma panid ja tõsta meie elatustaset mille reformistlikud valitsused viisid viimaste hulka. Ettevõtjad peavad kõik agregaadid ise ostma.

j
30. oktoober 2019 14:16
Ja selliseid mõttekäike tuleb pidevalt.Kui sõjaks läheb,ütleb Helme,et kaitse ennast ise oma ostetud kirvega
l
linnuke/ 30. oktoober 2019 12:23
Kui ei suudeta tarbijateni viia voolu ka natuke ekstreemsemates oludes, ei tohiks võtta võrgutasu, vaid ainult tarbitud kw tunni eest,vot nii.
i
ikka süüdi/ 30. oktoober 2019 11:33
Mart Helmega 100% nõus. Ülbe ja ennasttäis oli hoopis Tralla, aga Helme andis talle ninanipsuga ammendava vastuse. Torme on olnud ja ega seegi viimaseks jää, inimesed peavad ise ka oskama ekstreemsetes olukordades hakkama saama. Reformi aeg oli kõik kõige paremini, isegi torme ei olnud. Milline "õnnis aeg " siis küll oli, nüüd on kõiges süüdi Helmed.
T
"K6va" nato ja eu riik omast arust/ 30. oktoober 2019 11:14
p
Pille/ 30. oktoober 2019 11:11
s
sulev/ 30. oktoober 2019 10:51
öhtalehe tegelased-teil on veel lyhem vakkjuuuu
e
et siis/ 30. oktoober 2019 10:30
Sama jutt Maanteeametilt tahad mööda riigimaanteed ettevõtte juurde pääseda hoolda ja remondi ise riigi maanteed. Kui ei ole ise nõus paneme 8 t märgid üles ja ei huvita kuidas hakkama saate. Selline suhtumine ei tekkinud ei sellel aastal ega eelmisel, see on olnud nii viimased 10+ aastat vähemalt.
k
Kui/ 30. oktoober 2019 10:28
igaüks peab ise vaatama, kuidas hakkama saada, siis tuleks ka püsitasu kaotada, selle raha eest saaks siis midagi endale varuda.

a
Appi/ 30. oktoober 2019 10:22
Hunt tuleb, aidake! Helbekesed pidanuksid varem hundi peale mõtlema ja omastekaitseks pauguti muretsema. Kes end ise ei taha kaitsta, neid ei kaitse ka Jumal
k
Kas riigiisad siis enam millegi eest ei vastuta?/ 30. oktoober 2019 10:21
aga Riik ka ei maga ja muudkui tõstab nii elektri kui ka liinitasusid. Need ju mõlemad riigi hallatavad asutused. Ei maksa ka silmi kõigi asjade ees kinni pigistada.
m
mõtlik/ 30. oktoober 2019 10:17
heakene küll, aga kes vastutab elektri, vee ja muude üldkasutatavate taristute ees, kas ka rahvas või hoopis maksurahal pikutavad härrad?
a
Aiand/ 30. oktoober 2019 10:08
Loomulikult peab igaüks endale ise vajalikud riistad muretsema.Ega see viimaseks tormiks jää.Lasen endal külma taimed kasvuhoones ära võtta ja ja jälle EKRE süüdi.Tegelen aiandusega.Sellest ka selline jutt.
r
Refi-jüngritele/ 30. oktoober 2019 10:05
Rikkurite valitsusajal kasvas riigivõlg paarikümne miljardini ja samapalju voolas meie rahamahla välisärikate ja pankade kätte. Ja kusagilt saabusid oravatele rahapakkidega kilekotid?
r
reffivaraste ajal loodi elering/ 30. oktoober 2019 09:58
ja siimoni konksninast väimees pandi selle ürituse pealikuks, siit ka tulemus haha.
t
Tiit/ 30. oktoober 2019 09:52
Hei Lilleke! Mardi jutt oli jumalast oige. Peab ikka ise omale vajadusel elektri kindlustama, mitte suu lahti riigilt abi ootama.

v
Vana Tankimootor/ 30. oktoober 2019 09:51
Tore,et sain kaasaaidata ühele poisslapse sünnile.Kindlasti peaks tema nimeks pandama Tormi ! Jõudu kõigile sügistormidega toimetulemisel !!!
l
Lill/ 30. oktoober 2019 09:40
Huvitav, kuidas Helmel ei ole piinlik sellise sõnavõtuga esineda. Kuhu jäävad mõistus ja tunded?
t
to ilus aeg.../ 30. oktoober 2019 09:37
Jaa-jaa refide ajal ol tormine ilm valitsuse süü, ekre ajal refide süü. Kõva mõtlemisvõimega need ekrekummardajad.
r
rein/ 30. oktoober 2019 09:37
mõne ettevõtja mõttekäik. kasum tulgu mulle aga kahjumi peab riik kannatama
i
Ilus aeg oli kui reffivargad oli võimul,/ 30. oktoober 2019 09:34
ei olnud tuult ega tormi, elekter oli koguaeg ja poes oli oda lauaviin haha.
e
eks jah/ 30. oktoober 2019 09:20
riiki meile aint maksudemaksmiseks ju vaja ongi. et aga mäerahvas paradiisis elaks ja ülejäänud vaadaku ise kuidas saavad
m
Mees/ 30. oktoober 2019 09:16
Mis sülg suhu toob ei kõlba kommentaaridesse, mis loll genekajut, ilma elektrialase teadmisteta iga kodanik hakkama ei saa ja ei tohigi ise käperdama minna ning kuipaljudes kohtades on üldse välja ehitatud nõuetekohane ühenduskoht. See komentaarium näitab täieliku asjatundmatust, rohkem mokalaata.
m
Mees/ 30. oktoober 2019 09:15
Tralla küsimuse peale,nagu siseminister peaks Võrus posti otsas juhtmeid ühendama.Kui vool on öö-päev ära pole veel mingi kriis.Tralla sugused vennad ei tea kriisit midagi.

o
Olid generaatorid aga mitte nii võimsad, et nii suurt katkestust katta. Võiks ikka kursis olla/ 30. oktoober 2019 09:14
õ
Õige/ 30. oktoober 2019 09:11
Sest riigi peale ei saa kunagi loota
ä
ätt./ 30. oktoober 2019 09:08
Kõik peab endal kodus olema ja alati tuleb ette näha mis võib juhtuda.Seda õpetas mulle üheksakümnendate alguses olnud elektri ca 3 kuuks väljalülitamine Uus Muuga asumis. Ainult lihtsameelne loodab riigi peale ! Kui palju on Taavi Veskimäe juhitud riigifirma ülekandetasusid tõstnud aga tulemus ??
u
Urru Ava/ 30. oktoober 2019 09:07
puuduvaid ajusid kaabu alla peita on üks asi aga avalikult segast peksta on teine. miks me üldse makse maksame? selleks et neid lambaid toita?
t
Tiit/ 30. oktoober 2019 09:06
Peaks ju loomulik, et ettevottel peaks omal generaatot hädajuhusteks olema. Ei saa ju loota, et valitsusel oleks kusagil ladudes generaator igale ettevottele.
n
Nii/ 30. oktoober 2019 09:03
Helmel on sageli õigus. Kui välja jütta halvad ütlused mõningate rahvuste suhtes siis ma olen hakanud isegi EKRE-t pooldama. Ikka etem kui Reformierakond .
t
to Vana kommunist/ 30. oktoober 2019 08:58
Alati on rõhutatud seda, et oleks kodus vee- ja toidutagavara. Kui inimesed ei ole varem tähelepanu pööranud, mis räägitakse ja alles ekret kuulavad suud ammuli, siis pole see eelmiste valitsuste süü.
k
30. oktoober 2019 08:57
Kõik peaksid endale muretsema eluks vaja minevad asjad.Kaasa arvatud ka sünnituslaua ja opilaua ning selleks vaja minevad instrumendid.

t
to Kuidas/ 30. oktoober 2019 08:56
Jah, reformi ajal oleks pidanuid riik kõigi eest hoolitsema, aga ekre ajal peab igaüks ise hakkama saama. Sama käitumine on reformi poolt hoolimatus aga ekre poolt konkreetne mehesõna? Ei tea, kuidas saavad inimesed nii erapoolikud ja pimedusega löödud olla?
k
Kuidasel on õigus ja varsti kukutatakse ka Maarjamaal eliit/ 30. oktoober 2019 08:48
https://kaadripoliitika.wordpress.com/2014/11/13/elu-eestis-enne-ja-parast-reformi/
k
Kuidas/ 30. oktoober 2019 08:42
saab konkreetset mehesõna ülbitsemisena võtta? Reformi tegemata jätmiste tõttu me olemegi täna sellises olukorras,et kui mingi taoline jama tuleb ollakse kohe käpuli. Mis selle asja juures positiivne on,et iga õnnetus õpetab meile midagi kogu lennundus on nii kaugele arenenenud just tänu õnnetustele. Võtame bojengi näite,et ei saa valedes kohtades kokkuhoida,maksab väga valusalt kätte. Ühe erakonna peale näpuga näitamine on väga vale,kui see erakond just 17a võimul pole olnud nagu reform.
k
Kaabustik/ 30. oktoober 2019 08:39
Ja hooldekodusse minev hooltatav peaks ka endale generaatori kaasa võtma
t
Toslem/ 30. oktoober 2019 08:37
Mõni minister võiks kuskilt mujalt omale lõualoksutamis koha otsida.
v
Vana kommunist/ 30. oktoober 2019 08:37
17 aastat tampisid reformistid rahvale pähe, et maavärinate, üleujutuste, elektrikatkestuste jne.hädade vastu kaitseb ainult R- Hooldus. Ei ole vaja generaatoreid, varjendeid. Ei pea olema kodus konserve, tikke, soola, kütust. Piisab vaid reformistide piibliraamatust puhvetikapil. Nüüd tulemus käes
g
Generaator ei ole lahendus/ 30. oktoober 2019 08:34
Teadmatuses inimesed ostsid nii Eestist kui Lätist generaatoritest poed tühjaks, samas on see generaator oskamatu või hooletu inimese käes väga ohtlik. Juhuslik võrku pinge andmine võib lõppeda surmaga. Liinid peavad oluliselt töökindlamad olema, vähegi tugevam tuul ei tohi kaost tekitada. Rikete kõrvaldajatelt kuuldu näitab ikka liinide lubamatult kehva seisu.
n
nojah/ 30. oktoober 2019 08:34
vastus stiilis - neetud rikkuritest kapitalistid, laske meil riiki juhtida, ja vaadake, et te makse maksate :)

p
Puuk elektrisüssüteemist välja/ 30. oktoober 2019 08:33
Elering'iga peaks tõepoolest midagi ette võtma. Selle ülerikastunud juhid välja vahetama ja võrgutasud arenenud riikide tasemele alandama. Mille eest Eestis maksame võrgu eest 10x rohkem kui Saksamaal ja 14x rohkem kui Skandinaavias?
g
Generaator/ 30. oktoober 2019 08:26
Mul selle va selle biopasaga mida müüakse tanklates , kipub generaator ka pee minema, hea , et kuidagi veel käima läks.
r
30. oktoober 2019 08:23
riiklikult võiks toetada hoopis elektritootmist ja mitte ainult Sõnajalgade suurtuulikuid. Soomekeelsest vanast artiklist meeles, et nende tuuliruuvi'd (elik tuulekruvid) on propelleritest tõhusamad ja vaiksemad, neid saab paigaldada ka hoonetele. Üks selline on püsti Tartus Ahhaa keskuse ees. (Suur)ettevõtetel ja haiglatel võiks olla võimalus riigi toel ka selliste paigaldamiseks. Artikkel ise see: https://www.suomenmaa.fi/uutiset/tuuliruuvi-on-potkurimyllya-tehokkaampi-voimala-6.3.13695.9ab34511b3
e
erki/ 30. oktoober 2019 08:20
Kas keegi veel mäletab,kuidas reffi valitsemise ajal igal aastal talumeestele generaatoreid jagati?
t
TÕSTAME/ 30. oktoober 2019 08:16
aga hooldekodudes kohatasusid, tõstame toidukaupade hinda, jättes teenindava personali töötasud minimaalseks. Kuhu need rahad kuluvad, kui nüüd süüdistatakse riiki ja Helmet. Siin oleks küll vale süüdistada igas juhtumis kedagi teist,kes peaks hea seisma, et kriisi olukorras hakkama saada.
v
Viljar/ 30. oktoober 2019 08:15
Inimesed saavadki ise hakkama, kuid Helme unustab tõsiasja, et ilma ettevõtjateta pole Eesti riigil raha ja pole üldse aus klähvida nende suunas. Riik ise ei suuda väikest lennufirmatki opereerida...
v
Võrukas/ 30. oktoober 2019 08:12
Ikka on torme olnud ja päevi elektrita ka oldud, pole kindlasti mõttekas , et mingid poliitikud tuleksid siis omale hääli koguma. Võru mehed saavad ise ka hakkama. Muide Võrus see 8 tundi polnud hull, vesi oli vähemalt paar tundi veel olemas ja kodud ka ei jõudnud maha jahtuda.
n
no nii/ 30. oktoober 2019 08:09
ettevõtjad peaksid endale ka tankid muretsema, et ennast kaitsta, riik ei pruugi mingil hetkel viitsida seda teha...

k
Kasarmutes vool vesi tormi tõttu ära oleks,ootaks sõdurpoisid abi kuna süsteem ei luba./ 30. oktoober 2019 08:09
i
Igati poolt/ 30. oktoober 2019 08:07
Kas teie, kodanikud 7 tundi vooluta, viskasite kogu oma külmikute sisu prügimäele? Meie ei visanud, aga paljud poodnikud tegid seda, sest küllap keegi ikka maksab kinni. Kui kahju on 50 000, kas siis tõesti ei peaks generaatorid pigem ostma, või peab maksumaksja rahast riigikassast kasumlikud ettevõtted kodanike maksudest ka kindlustama.
m
maalane/ 30. oktoober 2019 08:02
Tibule----Tee ettevõte ,ehita laudad,varu loomasööt jne. Vaata kui rikkaks saad.Hea on rääkida,kuid tegelikult ,kui kodus "tibul"elekter läinud,on kisa oi kui palju.
i
innuendo/ 30. oktoober 2019 08:02
kui haavatav on Eesti,. Elekter paar päeva ära ja kohe selline jama majas. Kui meil veel nädalaks elekter ära läheb, siis istumegi ja sureme maha. Liigutage seltsimehed. Kogu aeg korraldatakse õppusi- õppige ka seda, et kui elekter ära kaob. HELMEL ON TÄITSA ÕIGUS.
r
raivo/ 30. oktoober 2019 08:01
Helmel on täielik õigus-farmide,haiglate,hooldekodude jne jaoks olid nõukaajal ja peaks olema ka praeguse liidu ajal ranged projekteerimisnormid,mis näevad ette nende objektide häireteta töö-elektri-,vee-,kanalisatsiooni,ventilatsiooni,-ja soojavarustuse lokaalsete seadmetega.Kui ilma nendeta on projektile antud ehitusluba,siis vastutab täiega loa andja,ehitamata jätmisel kasutusloa andja ja omanikujärelvalve tegija muidugi ka omanik.Ekspluatatsiooni eest vastutab täiega omanik,seaduse puudulikkuse eest vastutab seadusandja.Adressaate küll kelle käest küsida.Peab märkima,et vastavad seadmed on
v
Vaatleja/ 30. oktoober 2019 08:00
Helme toetus valimistel oligi just see piirkond mille peale ta nüüd ise sülitas. Siit ja nüüd algab ekre allakäik.
k
Kuusik Kaasik/ 30. oktoober 2019 07:57
See on ReffiRottideTegemataTöö
t
tibu/ 30. oktoober 2019 07:53
aga mes need ettevõtjad vinguvad... ise on süüdi,et ei mõelnud suures raha tagaajamises millegi muu peale... ega sellised tormituuled pole Eestis esimesed ega viimased

j
jok/ 30. oktoober 2019 07:53
kui oled firma üles ehitanud, siis on ju kõige suurem risk voolust ilma jääda. Eriti neis valdkondades, kus rikneb selle tõttu toodang ja tooraine. Kahju küll, aga tõenäoline on ju ka edaspidised katastroofid. Kõik see rahvas kaablikraavide ehitamisele!
t
tibu/ 30. oktoober 2019 07:51
huvitav, miks kommentaarid ei ilmu???
a
ab/ 30. oktoober 2019 07:50
Kui riik pole ca 25 a tegelenud tsiviilkaitsega, siis mida ettevõtja peab mõtlema? Ikka seda, et riik hoolitseb! 40 - vast ei teagi, mis üldse tsiviilkaitse on!
t
tibu/ 30. oktoober 2019 07:47
aga paras neile ettevõtjatele täiega.. mis ettevõtja see selline siis ka on kui ei suuda veidikenegi ette mõelda ja ennast kindlustada igasugusteks võimalikeks olukordadeks ( sest ega sellised sügistormid meil esmest ega viimast korda ei teki) Aga ei ...tähtis on ainult kasum ja siis kui midagi nihu, siis on ju hea riigi kallal vinguda...või kuidas
o
Olukord on katastroofiline/ 30. oktoober 2019 07:36
Võrgu varustuskindlus on alla igasugust arvestust, rikketelefonile helistades kõnet vastu ei võeta, puudub igasugune info millal elektrivarustus taastatakse. See info puudumine näitab ilmekalt kuidas see ettevõte inimestesse suhtub, olgu olukord milline tahes, aga infot tuleb edastada ja seda oleks saanud tahtmise korral teha. Kirutud nõukogude ajal nii pikka elektrikatkestust ei olnud, kuigi oli tugevamaid tuuli. Olid ka oma avariibrigaadid, kes liinide olukorda teadsid, nende vajadust millegipärast ei mõisteta.
h
hanno/ 30. oktoober 2019 07:33
kui ise muretsema peab siis miks neid kaabudega kloune vaja Toompeal
t
Tuhlis/ 30. oktoober 2019 07:30
100%nõus,et peaks ise oma asjadega tegelema,aga mille eest ma siis maksan mega liitumistasu ja liinitasusid ???
k
krdi käpardid/ 30. oktoober 2019 07:28
Veskimägi on vaja välja vahetada... niisugused olukorrad ,kus terved linnad pimedad on lubamatud

m
Mis,/ 30. oktoober 2019 07:24
k
KOdanik/ 30. oktoober 2019 07:22
Väga õige, kes siis veel, igal normaalsel ettevõtjal on plaan B ehk siis genekas, need kes seda ei pea vajalikuks on oma tee ise valinud.
ü
ühes paneb Helme mööda/ 30. oktoober 2019 07:22
kui ettevõtetes töötavad ridamisi mitmesajakilovatised elektrimootorid ning sisse tulevad kõrgepingeliinid siis pole sellist generaatorit olemas mis kogu seda värki vedada võiks
v
Vähe maksavad need eraettevõtjad/ 30. oktoober 2019 07:21
Mina maksan kohaletoimetamise eest hulga rohkem kui elektri eest ja minul kyll elekter ära ei läinud. Riik peaks korralikult üle vaatama kuskohast saaks veel kedagi nöörida, et selliseid loodusõnnetusi enam ei juhtuks.
k
Kõik teised on süüdi aga mitte mina/ 30. oktoober 2019 07:16
Piinlik kuulata seda juttu aga noh samas tavaline jutt selle tegelase suust. Mis kasu on generaatoritest kui riik ei suuda tagada vett ja sidet, oma generaatoritega seda ei paranda.
e
Ekre ongi/ 30. oktoober 2019 07:15
Üleoleva,ülbe Eestlase nägu kes astub teistest üle ja sülitab veel peale.See valtsusgrupp ebapädevate peadega, pole juba 8 kuu jooksul peale lolli jutu midagi asjalikku Eesti heaks teinud.Seaduseelnõud seisavad tolmavad.Valimislubadustest pole ühtegi korralikku tähtajalist muutust toimunud.Omastehooldus,hooldekodud,pensionireform tüürib sinnapoole,et rahvalt petetakse see raha ära nagu Ansipi ajal.
r
30. oktoober 2019 07:12
Riigi peale loota ei saa siis äkki meil pole neid ministreid ja asju ka vaja sinna.
s
sossu/ 30. oktoober 2019 06:52
ühe piimatööstuse tööshoidmiseks läheb vaja ca 300 kw elektrigeneraatorit. lähim koht kus võrus sellised on, asub vist pihkva dessantdiviisis. Helme läheb küsid äkki?

n
No on ju võimalus/ 30. oktoober 2019 06:48
Generaator rentida! Aga noh--- kui ei viitsita siis oma probleem!
s
Seda kindlasti./ 30. oktoober 2019 06:34
Ettevõtjad peaks samas tegema ka olulise ülevaate tänase valitsuse võimekusest, vajalikkusest riigile kui poliitika ning majanduse erinevate sfääride planeerija ning sihtprogrammide koostaja mõttekusest laiemas formaadis ning vastutusalade mõttekusest riigi ja ühiskonna alal. Sest on lihtsalt olemas välja kujunenud ning töötatud programmid, mis sätestavad põhilised vastutusalad riiklikult ja ühiskondlikult.
m
Mää/ 30. oktoober 2019 06:34
Riik muretseb ainult,et Tallinnas kõik hästi oleks
n
no/ 30. oktoober 2019 06:15
isegi sellises kriisiolukorras nii ülbe, üleolev ja kõiki teisi süüdistav. Alati on midagi halvustavat öelda. Kui selle mehe suust ka midagi konkreetset kuuleks.
l
30. oktoober 2019 06:15
Loomulikult. Käige maailmas ringi. Näiteks tormi piirkondades. Florida. Vaadake mis varud on inimestel kodus SOS juhtudeks. Abi võib tulla teinekord alles 10 päeva pärast. Kõigil on punker taga hoovis. Kuo ehitate maja. Ehitahäge keldriga
maamees/ 30. oktoober 2019 06:14
Aega on olnud neid genekaid kaua- kaua- kaua-kaua paigaldada, kuid pole aega ! Aeg kulub plää, plää, plää, plää peale ääääääää ! Häbi, häbi,häbi, häbi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Edu vigade parandamisel !
w
won/ 30. oktoober 2019 06:00
oleks absurd et riik hakkab igale ettevõtjale kenekat ostma, ainuke asi mis selle puhul tigedaks ajab on võrgu tasud. need on nii suured et elektriga ei tohiks mitte midagi juhtuda. kuigi ma olen oravate valija siis antud juhul pole küll helme milleski süüdi.
e
Eestirahvas/ 30. oktoober 2019 06:00

x
xxx/ 30. oktoober 2019 05:55
selle kyttepoliitika tottu ei oleks generaatoritest ka kasu kuna need oleksid ka rikkis nagu paljud autodki
h
Hertin Malme:/ 30. oktoober 2019 05:52
Riik vaadaku siis ka ise, kuda hakkama saab, mitte lootma ettevõtjate peale
k
Katy/ 30. oktoober 2019 05:48
Karm õppetund ühesõnaga.Kui kriisinõuandeid jagati,siis oli küllalt õiendajaid,et kas läheb sõjaks ja miks seda vaja on. Me oleme suurepäraselt äravõetavad,rünnatavad ja muust maailmast väljalülitavad kõigest elektri kaotamise läbi.Muud pole vajagi. Aga riik peab ka ikkagi teadma mis toimub ja siin-seal õlga alla lööma,vat nii.
s
Sidemastidel olgu generaatorid/ 30. oktoober 2019 05:46
r
random/ 30. oktoober 2019 05:43
Siis teemegi uue seaduse kus riik kes saab raha ettevõtlusest annab selle raha vajavatele ettevõtetele geneka ostmiseks,lihtne.
j
Jaa Helme on süüdi/ 30. oktoober 2019 05:34
et ei läinud Epp Petronele taskulampi ulatama ja vett varuma. Enne kui riiki süüdistada võiks nagu ise ka midagi teha
m
Mimoos/ 30. oktoober 2019 05:24
Nii, et uppumine on uppuja eraasi.
r
RS/ 30. oktoober 2019 04:43
Sotsoravad,teil on tõesti ajud tõsiselt kahjustunud.

õ
30. oktoober 2019 04:39
3
30 aastat süüdimatut elu/ 30. oktoober 2019 02:48
Kui kui mul oleks 1000 lehma ja ei oleks elektrigeneraatorit, siis ma oleksin ju hull? Aga noh, Eestis ei ole neid paljudel haiglatelgi, pumbajaamadest ja reoveepuhastitest rääkimata.
õ
Õppetund võrukatele/ 30. oktoober 2019 01:49
Võtke Tallinnas kaheks päevaks elekter ära, siis ei saaks valitsus küll sama ükskõikselt istuda nagu Võru puhul oli. Helme ei suvatsenud isegi sinna kohale sõita, et olukorraga tutvuda. Aga valimistel oli sinna kanti asja küll ja hullutati tühjade lubadusega rahvast, kus saadi korralik häältesaak.
a
Anti Orav/ 30. oktoober 2019 01:30
Sotsiaalminister peab tagasi astuma, inimesed ei vaktsineeri ennast piisavalt ja lgbtxyz+ ühingule jagab ebaseaduslikult maksumaksja raha, mille eest toetada farmipidajaid kasvõi genekate soetamiseks.
n
30. oktoober 2019 01:08
Nif-Nif, Naf-Naf ja Nuf-Nuf kurja hundi küüsis. Imeline maailm, kui enda tegemata tööd ja optimeeritud ettevõtlus looduse meelevalda sattudes kannatada saavad, siis esimene asi on süüdistada riiki ja sisemonistrit, aga mitte enda rumalust, kes siis õlgedest maja ehitab.