Tegelikult pole ju vahet, mis mootor seda kaherattalist edasi ajab. Kas bensiini-, diisel- või elektrimootor. Tõuks tuleks võrdsustada mopeediga ja kehtestada juhile samad nõuded. Ka turvavarustuse ning kindlustuse osas. Erandina võiks neil lubada sõita kergliiklus- ja kõnniteedel jalakäijale ning jalgratturile TINGIMUSTETA eesõiguse andmisega.
On jah õudne seadus. Mina kuulutaks neid surmapõIgureid lindpriiks ja probleem laheneks ise enesest, sest IoIIimad indiviidid saaksid ise s u r m a. ;)
Tehke nii nagu Soomes. Kõnnitee on valge joonega poolitatud. Üks pool jalakäijatele, teine ratturitele ja välja pandud liiklusmärgid kus on selge pilt, kumb pool kumbalegi on. Ratturite pool jääb sõidutee poolele.
Vähemohtlikud pole Tartus el.jalgrattad. Mingi nädal tagasi,Tartus, Sadamaturu ja Grossi poe vahelt, sõitsid kaks tatilutut nendega bussijaama poolt sillale. Mina läksin jalakäiana ülekäigu radapidi turuhoonesse ja põhimõtteliselt kihuitati minust, üks eest, teine saljatagant, mõne sentimeetrise vahega mööda. Hiljem mõtlesin, et tuleb hakata tühja pudelit taskus kandma, et vajadusel sellistele lontrustele pikku kõrvitsat koksata. Samas, ega selle "puustkõrvitsaga" mida juhtuda ka ei saa, sest aju seal pole, mis põrutada võiks saada.
Sa ei saanud irooniast aru, ma räägin üldisemalt! Meil võetakse vastu seadusi, mis kasulikud valitsejatele, aga, mis puudutab inimeste heaolu ehk siis näiteks pension, sotsiaaltagatised, igasugu aktsiisid ja muud maksud, mis kurnavad madalapalgaliste rahakotte-neid ei võeta eeskujuks teistelt riikidelt!?? Miks on meil kütus kallim kui Saxamaal? Miks on toit poes kallim kui Saxamaal? Miks on elekter kallim, alkohol, jm?? Võtkem ka neist eeskuju! Miks meil ei kehtestata miinimum tunnitasu 9.70euri nagu on see Prantsusmaal?? Ahh!??
KOMMENTAARID (14)