Eesti uudised

Sotsiaalministri asemel said patuoinaks sotsid

Jätta rahata: EKRE ei jäta LGBT ühingut rahule (84)

LISA KOMMENTAAR

29. oktoober 2019 12:17
ja lgbt ühing ei jäta rahvast rahule
Elukutseline Setu 28. oktoober 2019 13:37
Selle ühingu toetamise põhjenduses seisab:"Seksuaal- ja soovähemuste teemaline teavitus- ja huvikaitsetegevus ning kogukonna toetamine". Hasartmängumaksust toetuste eraldamise kord ja eesmärgid (MINISTRI KÄSKKIRI 05.09.2019 nr 51) sellise eesmärgiga toetusi ette ei näe. Seega on toetus eraldatud vastuolus kehtivatele reeglitele ja on ebaseaduslik!
to sõnavadadus, Uunult 28. oktoober 2019 11:57
sa oled ju puht sooda või purjus. Kui EKREL on nii suur võim, et tsenseerida, miks siis kogu süvariik ja ajakirjandus EKRE-t tümitab? Adekvatne sa küll ei ole.
ainuke võimalus 28. oktoober 2019 11:33
eestis mingisugunegi inimlikkus ja elatustase taastada on vaja reformi partei ja sellesse kuulujad likvideerida
Sõnavabadus 28. oktoober 2019 11:28
ja võrdne kohtlemine? Miks ekre tsensor on suure osa kommentaare kustutanud, kus mainiti, et ka ideoloogiline kooslus - ekre saab ju riigilt raha, lisaks kõrgele palgale ja hüvitistele ning katuserahale?
Õõnespea Andresele 28. oktoober 2019 11:18
Aga kes käsib sul hasartmänge mängida? Ära mängi ja nad ei saa sentigi sinult.
Andres 28. oktoober 2019 10:32
Asso Ladva. Segi oled või, et ekre ei jäta rahule.. Juba aastaid ei jäta maksumaksja rahakotti rahule lillad.
Juhan. 28. oktoober 2019 07:48
Väga õige jätta ühingud rahata, ka erakonnad on ühingud ja tuleb jätta ilma riiklikust rahastamisest.

sinusugune 28. oktoober 2019 06:31
küll Eesti kodanikuks ei kõlba, järelikult valetad!
Keskerakondlane 28. oktoober 2019 05:17
Kiik peaks tagasi astuma!
kõigi maade proletaarlased 27. oktoober 2019 22:15
LGBT on vaid üks tuhandetest vähemusgruppide millest koosneb kogu ühiskond. Grupeerida on võimalik inimesi igasuguste tunnuste põhjal ja siis nõuda sellele.grupile võrdset kohtlemist. Nemad versus kogu ühiskond.
T 27. oktoober 2019 20:00
Ikka ei sobi modele, mis diskrimineerid rahvast
27. oktoober 2019 14:43
Selle otsusega igati nõus.
vanamemm 27. oktoober 2019 13:05
Kätte on jõudmas kaunis aeg, kus kõik telejaamad, raadiod, seltsid ja seltsikesed koputavad eestlaste südameustele, kurb-palvelik nägu peas, häälevärin keelel ja käsi pikal. Annetage kõnnirobotitele, enneaegsete eluspüsimise aparaadile, harvaesineva haiguse ravirahadeks, lastega pere väljaaitamiseks kohutavatest elutingimustest---muidugi püüame aidata, nii palju kui kõhn rahakott võimaldab, aga mitte kuidagi ei pea õigeks kerjata raha täiselujõudu tagumise poole armastajatele, üksteise nühkijatele ja neiust meheks tahtjatele. Rahastagu seda siiski ise, mõnusid rahastada on päris perverssne.
27. oktoober 2019 12:48
Ekre on ikkagi halvimatest parim.
Ja 27. oktoober 2019 12:12
Õiteti teeb, see on ebanormaalne olukord. Kerjaku omasugustelt liikmemaksu, meil on palju inimesi kes tuge vajavad.

naljakas jälgida 27. oktoober 2019 12:11
peenuusutajad on nagu kamp kährikuid kes on endid sauna sisse seadnud ja laiutanud seal. nüüd kui välja hakatakse suitsetama viskuvad ohvriks ja karjuvad :)
Juba olemasolevatele kommentaaridele vastata ei saa! 27. oktoober 2019 11:53
Kui vajutan ´´vasta´´ sõnale, siis hüppab automaatselt üles. Perg e l
lühike lühis 27. oktoober 2019 11:49
Lühikeseks läheb komm siis, kui klikid sellel ´´nõustun´´´lahtril. Kui ´´nõustun´´ lahtrisse märget ei tee, siis kustub su kirjutatud arvamus. Ja kui märgi(=konksu) teed, siis kustub su arvamus ka. Tegin praegu nii: nõksu(=linnukese) tegin ´´nõustun lahtrisse kõigepealt ja siis alles hakkasin arvamust kirjutama. Vaatame, kas läheb kustumata läbi?
tõega näkku 27. oktoober 2019 11:39
Hälvet tuleb ravida, mitte anda hoogu nende propagandale.Pealegi tingimustes, kus kerjame iga aasta raha Jõulutunnelile , Kodutundele, supiköökidele jne.Siis riigil raha ei jätku, et natukenegi kaashüvitada.Kus siin see võrdne kohtlemine on??
hullumeelne on rahastada LGBT-d! 27. oktoober 2019 11:08
väikestele lastele ja vanuritele ei jätku raha. Sünnitusmaju pannakse kinni, väikesed beebid sünnivad teepervel. Miks Tanel Kiik sellest juba ükskord aru ei saa? Selline minister nagu Kiik ei sobi ministriks. Sülitab väikestele haigetele lastele ja vanuritele näkku, eelistades teistsugust vähemust. Need LGBT-lased tehku tööd ja kogu ise liikmemaksu!
Jõulutunnel 27. oktoober 2019 10:44
Peagi algab heategevuslik korjandus Swedbanki toetuseks. Igasugune abi on teretulnud. Teeme koos head!
Kui räägin 27. oktoober 2019 10:22
järgmistest valimistest, et rahva hääled saavad need, kes rahva enamuse tahet kuulevad, istub moderaator vahele ja suunab kommentaari ei tea, kuhu.
Mis ühingusse 27. oktoober 2019 10:20
moderaator kuulub? Teadagi millisesse.

No mis 27. oktoober 2019 09:49
Jura see on, et kommentaar on liiga lühike, kas pean siia hakkama parteide põhikirja ümber kirjutama. Äkki nüüd aitab ?
27. oktoober 2019 09:34
selle asemel, et teha reklaami marginaalsele LGBT ühingule (muutes nad selle saadava pisku tõttu sisuliselt märtriteks), jätab seesama EKRE tähelepanuta selle: https://pohjarannik.postimees.ee/6810950/suuremeelne-eesti-riik-maksab-taasiseisvumise-vastastele-3000-eurot-pensioni Huvitav, kui palju neist puna-kolhoosnikest ise samasugust eripensioni saab?
Lugeja 27. oktoober 2019 09:16
Ma sain šoki, kui lugesin, et LGBT- d toetatakse. Eesmärk on arusaamatu.
saab pkgk olla ka riigi rahata, las kdbs toetab 27. oktoober 2019 09:14
ei peagi saama! miks peaks RAHA saama riigilt?
Tiit- VÕRDSE KOHTLEMISE PRINTSIIP? 27. oktoober 2019 09:06
Meie riigis kehtib võrdse kohtlemise printsiip. Kui LGBT on 6 aastaga oma eelarvet kasvatanud 16 korda - siis : Kas riik on ka KÕIGILE TEISTELE sama palju juurde andnud? Kas riigieelarve on ise ka nii palju kordi kasvanud? Meil on kümneid tuhandeid vigaseid ja abivajavaid inimesi, puuetega ja niisama toredaid - migi kasvõi kuduvate memmekeste seltse - kui riik on nii lahke, andku kõigile võrdselt! Iga-aastasest jõuluaegsest rahakerjamisest ma ei tahaks ka rääkida - aga siinkohal peab.
aga sa küsi ERRE meestelt 27. oktoober 2019 08:31
mida nemad arvavad sinu ettepanekust " Riigikogulaste palgad tuleb siduda miinimumpalgaga, erakondade riiklik rahastamine lõpetada, annetused erakondadele võrdsustada altkäemaksuga ja kuluhüvitis kaotada". Usu mind saad suure pettuse osaliseks!
Taido 27. oktoober 2019 08:10
Toetame EKRE.t kogu südamest.
Maamees 27. oktoober 2019 08:07
Päris toetuse ärajätmine ei tundu õiglane.Andke neile nimekirja alusel igaühele üks kindel ports vaseliini.

- 27. oktoober 2019 08:05
tuttav raamatupidaja ütleb, et need taolised ühendused, keda rahastatakse kas EL rahadest või riigi poolt, kasutavad seda peamiselt mööda maailma ringirändamiseks.
Mats. 27. oktoober 2019 07:44
Riigikogulaste palgad tuleb siduda miinimumpalgaga, erakondade riiklik rahastamine lõpetada, annetused erakondadele võrdsustada altkäemaksuga ja kuluhüvitis kaotada.
Õige oöeks... 27. oktoober 2019 07:25
Ei piisa ainult rahakraanide kinnikeeramisest. Tuleb aastate jooksul makstud rahad tagasi nõuda. Mittemaksmisel käsitleda võlgnikke kui tavalisi pettureid ning sulisid ja karistada vastavalt.
Pappkast 27. oktoober 2019 06:44
Riik võiks kapid ehitada.
K 27. oktoober 2019 05:59
Aga tegelikult ka. Millega LGB mis iganes rühm siis tegeleb selle raha eest. Meditsiinilised tegevused on ju haigekassa poolt tagatud. Tutvumisreise välismaale ei pea kùll rahastama. Eestis on ka mitmeid väga rikkaid geisid, kes saaksid sponsoreerida.
Jaah 27. oktoober 2019 05:13
Kõik riigikokku saanud erakonnad saavad maksurahast toetust - refid, sotsid, kesk, isamaa ja EKRE.
. 27. oktoober 2019 05:12
Olukorras, kus meil ei jätku raskelt haigete raviks raha ja tervishoid lonkab kahel jalal, on raha kulutamine lihtsalt mingite organisatsioonide tegevuseks, kuritegelik. Kas tunnistame, et selles organisatsioonis on haiged inimesed? Olles just hiljuti puutunud kokku probleemidega oma haige ema hooldamisel ja arstiabi saamisel, olen väga nördinud. Näiteks Tartu kiirabis on mõnede kiirabi arstide suhtumine ja käitumine on allapoole arvestust.
"Toomas Remmelkoor/ täna, 22:43 Kui palju saab MTÜ EKRE ise raha Riigilt? 27. oktoober 2019 00:27
Kõik erakonnad, Riigitoetus, 2018 1Eesti Keskerakond, 1 447 040; 2 Eesti Konservatiivne Rahvaerakond, 375 158; 3 Eesti Reformierakond, 1 607 822; 4 Eesti Vabaerakond, 428 752; 5 ISAMAA Erakond, 750 317; 6 Sotsiaaldemokraatlik Erakond, 803 911;Kokku:5 413 000

rahule 27. oktoober 2019 00:24
nii edasi, minna ei saa,jälle rahata
Aksel 26. oktoober 2019 23:43
Iga aasta tuleb m e juurde seega vaja suuremat toetust.
Rahulolematu. 26. oktoober 2019 23:18
Kui keegi vajab abi kalli vähiravi jaoks, siis riigil raha pole, aga eraldada raha LGBT-le selleks raha on. Korjaku nad ise liikmetasud kokku ja tegutsegu siis. Samuti on vale erakondadele raha eraldamine maksumksja poolt. Jällegi korjaku liikmemakse ja tegutsege. Pensionitõusuks raha pole, aga erakondadele raha jagada küll on. Siis veel tuhanded mittetulundusühingud ja kõiki abistatakse, aga pensionäre mitte. Midagi on väga valesti!
Uunu 26. oktoober 2019 23:05
LGBT-le antakse riigi poolt raha ja haigetele siis kerjatakse kõikvõimalike korjandustega. Võiks proovida sel aastal teha vastupidi.
Raha on otsas 26. oktoober 2019 22:16
Ja mis ma näen, ekre JAGAB raha! Kuhu avaldus viia?
PEARU 26. oktoober 2019 21:41
LGBT MTÜ D ei rahastata maksumaksja rahadest, vaid hasartmängudest.Nii et meil pole midagi kobiseda:Mina näiteks hasartmänge ei mängi!
26. oktoober 2019 21:36
Rahvaesindajad jõudsid väidetava juhtimiskriisi juurest sünnitusosakonna saagani Põlva haigla nõukogu kaalub lisaraha taotluse esitamist 12. novembril. Põlva vallavanem Georg Pelisaarel, volikogu esimehel Lennart Libal ning Põlva haigla nõukogu liikmel Anne Noogil tuli neljapäevasel volikogu istungil anda vastust Igor Taro ja Janno Simso etteheidetele väidetava tegevusetuse kohta Põlva haiglas kujunenud juhtimiskriisi käigus. Loe lähemalt: https://lounapostimees.postimees.ee/6810477/rahvaesindajad-joudsid-vaidetava-juhtimiskriisi-juurest-sunnitusosakonna-saagani
,,A,, 26. oktoober 2019 21:13
Kuidas on pealkirjas sõna rõhk asetatud?

Kas omasooiharaid peab riik ülalpidama 26. oktoober 2019 20:59
See on täitsa mõtetu tegevus.Selle tegevuse eest tuleks riigil neilt tulumaksu hoopis nõuda
Andu 26. oktoober 2019 20:58
EKREga seoses on uudistevoos pidevalt midagi negatiivset.Ilmsiks on tulnud palju lollust ja võhiklikkust.Huvitav-huvitav! millistelt olulistelt tegemistelt või tegemata jätmistelt püütakse LGBT teemaga meie tähelepanu kõrvale juhtida?
reede 26. oktoober 2019 20:52
Moderaator on täna kesksoost ja tema arvamus on lõplik
inetu lugu 26. oktoober 2019 20:47
Asi paistub olevat põhimõttes
Eino Taruk 26. oktoober 2019 20:14
Oma Tuba , Feministeerium, ideoloogilised ühingud mida rahastatakse maksumaksja rahadega.
tehakse ülekohut? 26. oktoober 2019 20:13
Harjunud ninaesisest, mugavast-muretust elust ja ohtrast riigi rahast on raske loobuda.
Eino Taruk 26. oktoober 2019 20:12
"Milliseid organisatsioone lisaks LGBT ühingule peavad EKRE liikmed ideoloogilisteks ühinguteks" Feministeerium, ja Oma Tuba on kindlasti ühed
Õigem 26. oktoober 2019 20:08
oleks sedapidi,et see nimetatud ühing maksaks igal aastal riigile arvestatava summa,et neid ei represseeritaks!

moderaatori arvates oli see vihakõne. 26. oktoober 2019 20:06
Milleks mõnedel on privileegid? Igasuguseid ühinguid, seltse ja muid kodanike vabatahtlikke gruppe on palju. Aga miks mõningad on neist niivõrd erilised, et neid maksumaksjate rahaga üleval peab pidama? Teised peavad ise omale sponsoreid otsima või omaenda liikmemaksudest, annetustest ja rahalistest vahenditest ära elatuma.
Milleks mõnedele sellised arusaamatud privileegid? 26. oktoober 2019 20:03
igasuguseid ühinguid, seltse ja muid kodanike vabatahtlikke gruppe on musttuhat. Aga miks mõningad on neist niivõrd erilised, et neid riigi, s.o. maksumaksjate rahaga üleval peab pidama? Teised peavad ise omale sponsoreid otsima või omaenda liikmemaksudest, annetustest ja rahalistest vahenditest ära elatuma.
Juss 26. oktoober 2019 20:01
Kogugu annetusi nagu nt. "Jõulutunnelis" TÜ Kliinikumi Lastefond, 2018 saate lõpuks koguti üle 280000€, tundub kuidagi ebaausana, et mingi kahtlane kamp saab lihtsalt lambist 100000€. Pakuks neile omsltpoolt saate nime- "Anaaltunnel"
ettevõtja 26. oktoober 2019 19:57
Teen ettepaneku- kui sotsid ja reformikad tahavad pedesi toetada siis tuleb see raha võtta nende parteidele makstavast riigitoetusest....sotsidel niigi pankrot ukse taga....
miks 26. oktoober 2019 19:45
ei saa lugeda kommertaare?
Jõulutunnel 26. oktoober 2019 19:34
Mingu jõulutunnelisse, näis, palju raha koguvad!
Eino Taruk 26. oktoober 2019 19:25
M anõustusin reeglitega, mis saatsite kommentari "eelmodereerimise" sahtlisse. Ma ei vittsi kirjutada kui mode lihtsalt ei viitsi seda avaldada
Kas on Eestis 26. oktoober 2019 19:20
selline rahastus, kus antakse raha heterodele? Masumaksja tahaks kindlasti teada. Mina ei ole sellist eraldi heterodele makstavast rahast kuulnud.

mõttemäng 26. oktoober 2019 19:18
teoreetiliselt-hüpoteetiliselt väike võrdlus: pealinnas korraldatakse igal aastal ristikäike - täidetud on kõik tingimused: ideoloogia - jah, kristlik; avalik üritus - jah; riiklik rahastus - jah; propaganda - no tehku ja palvetagu, aga salaja kirikus, miks nad (suuresti mehed) oma veidrates maani kleitides mööda tänavaid lehvivad nagu ülekasvanud nahkhiired.
Mina 26. oktoober 2019 19:10
Kas LGBT ühingus on vanurid, vaesed, lastekodu lapsed või invaliidid, et neid peaks riik rahastama maksumaksja rahadega.
Vana kommunist 26. oktoober 2019 19:09
Kui ühingutest on siin juttu juba alustatud, siis palju sotsid eraldi reana eraldasid raha nt. kurtide, vaegkuuljate jne. ühingutele. Arvan, et neile ütles oss vastuseks dengi netu
linnuke 26. oktoober 2019 19:04
Odin 26. oktoober 2019 18:46
Kui kodanikud soovivad luua mittetulundusühingu, siis olgu see mittetulundusühing, mitte riigikasasst nuumatav ühing. Igaüks hoolitsegu oma hobide eest ise.
Ärni 26. oktoober 2019 18:18
Miks see ühing ei jäta ühiskonda rahule?
Minu 26. oktoober 2019 18:13
jaoks on maksumaksjana vastuvetamatu,et selliseid ühingud kasvõi 1(!) sendiga toetatakse!Oma tuttavatega räägitud juttudest järeldan,et keegi ei poolda sellistele raha andmist!
Erki 26. oktoober 2019 18:03
Tubli! Hästi teevad! Ma küll oma maksuraha lgbt perverssuste peale kulutada ei taha. On palju lastega peresid, kes seda vajakasid.

see... 26. oktoober 2019 17:56
....punt pe. vo. si ei ole ka mind rahulikult elada lasknud kuna nad on suur oht minu lastele ja lastelastele.
Loogiliselt 26. oktoober 2019 17:54
Kui võrdne kohtlemine, siis peaks ka SAPTK olema rahastatud riigi poolt.
kilp 26. oktoober 2019 17:47
Ekre teeb vähemalt ühe asja õigesti.
Peeter 26. oktoober 2019 17:46
EKRE jätab LGTB rahule kindlasti - rahule ei jäeta neid tegelasi, kes sinna mõõdutundetult riigi raha kühveldavad.
Matilda 26. oktoober 2019 17:44
Miks peab kedagi seksuaalse sättumuse järgi sponsoreerima( kümnete tuhandetega)? Heterod ei saa selle eest raha et nad on heterod.
jakuut 26. oktoober 2019 17:37
Elagu õigusriik ja demokraatia!
Kristiina 26. oktoober 2019 17:07
Ülbeks on läinud EKRElased. Ei vastuta oma tegude eest.
Kristiina 26. oktoober 2019 17:06
Jätke pealt kuulamise vahendid volikogule. Nad peavad õppima tegude, vigade ja suletuse eest vastutama nii nagu reformaridki.

Imelik 26. oktoober 2019 16:49
Milles probleem, selle tsunfti LGBT propagandaüritused sandistavad laste ja noorte mõttemaailma. Kõige õudsem on see et meie üliagarad lastekaitsjad ja on suu vett täis võtnud ja kus on psüholoogid ja kiidavad heaks et mingi seltskond metsast õpetab noori ja lapsi kuidas sugu vahetada.
maksumaksja 26. oktoober 2019 16:47
Maksumaksjana loodan, et minu makstud maksud aitaksid näiteks haigeid lapsi.Pidevalt on neid juhtumeid kus Haigekassal raha napib, et aidata ülikallite ravimitega abivajajaid.Aga et riiklikult rahastada LGBT ühingut!?Häbi ja piinlik peaks olema sellist varianti isegi kaaluda!
meie pole miljonärid 26. oktoober 2019 16:37
Väga õige küsimuse püstitus. Öeldakse, et miljonärid pööravad igavusest ära, kes happab k0mmunistiks, kes h0m0ks.
no aga 26. oktoober 2019 16:08
kas siis ikkagi peab maksumaksja toetama täiskasvanud ja füüsiliselt terveid inimesi lihtsalt seetõttu, et nad annavad avalikult teada kellega ja kuidas nad oma seksuaalelu korraldavad? kas nabaalused asjad ei võiks jääda igaühe privaatsfääri, olekski kogu mure lahendatud - kedagi ei häiriks h0m0d ja nemad saaks omal viisil oma paaritumisi korraldada?