Selles valitsuses on rumalad ja valetavad ministrid. Tähtsad on VÕIM ja RAHA . Ratas, kuidas jääb valimislubadustega pensionäridele? Repsil on alati puudu säravast arukusest.
ennisi, et peaks muutma selle artikli pealkirjas olevat sõnakest ,tahame' millegi reaalsema, tegelikkusele vastama sõna vastu. Näiteks ,oskame', ,on arukam' jne. vastu. Sest tänase kooli, hariduse mõjud ulatuvad tänastel noortel tulevikku, seega mõjutavad põlvkondi, kes tulevad peale meid. Neid lollustega rõõmustada pole vaja.
Kuni kooli lõpetamiseks piisab 100-st punktist ühe saamiseks on asi halb. Ülikoolis pead samuti 5 palli süsteemis vähemalt 1 saama. Tähendab sa ei saa ainest üldse midagi aru ja kolme aasta pärast surutakse kätt, diplom taskus. Selle sama diplomiga kandideerid Haridusministeeriumi ametnikuks ja hakkad koole reformima.
Olen "inimene" kommentaariga nõus. Meie praegune kõrgharidussüsteem toodab reformijaid- äpusid, kes tuginedes oma paberi lipakale, mille on kokkuvõtvalt andnud- 1 ainepunktiga saadud põhikooli lõpetamise paber, D hindele tuginev keskharidust tõendav paberilipakas ja E hindele sooritatud bakalauruse töö. Mis haridusest siin üldse rääkida saab, mis teadlasi siit oodatakse. See on repsilik haridus.
haridus hakkab pikkamisi Eestist lahkuma. Ootame ära järgmised, keda valime, mõtlemata inimese töövõimele, tarkusele töökogemustele. Valime lihtsalt telekas nähtud näod - ega telekas ju ei näidata muud kui tarku ja võimekaid? Las nad sebivad ja panevad oma elule materiaalse aluse nelja aastaga.
Nõuka ajal üks kõrgema parteikooli õppejõud teisele: no on mul alles I-IIid tudengid. Seletan neile materjali, nad ei saa mõhkugi aru. Seletan teist korda, sama tulemus. Seletan kolmandat korda, neile ei jõua ikka kohale. Seletan neljandat korda, hakkan tasapisi midagi juba isegi aru saama, nemad aga mitte. :-)
Lõpueksamite kaotamine - ei oska seletada, miks.
Valitsustegelinskite kuluhüvitiste ja valimisaegsete riigirahade laristamisvõimaluse kaotamine - oskan seletada küll, siis pole vaja meeleheitlikult raha otsida oma lubaduste täitmiseks. Ehk saaks pensionärgi seitsmest eurost rohkem...
Mailis väidab, et tema ka ei teadnud, et lasteaia hariduse "värskendamiseks" loodi 2 töörühma. Et kummagi töörühma ettepanekud pole tema lauale jõudnudki ja seepärast ta ei tea. Kuidas siis lasteaedade õpetajad teavad? Kas HM lekib nagu sõel? Ja kes kahe töörühma kulutused kinni maksis? Kes jaotab seal rahasid - kui kantsler tellib ühe töörühma ja nõunik tellib teise töörühma töö? Ja minister ei tea midagi.
Mäletan veel seda aega kui PÕHIKOOLI lõpus tuli KÕIKIDES AINETES teha EKSAMID! Ja näiteks 1960.a. tegin KESKKOOLI lõpetamisel 8-s aines lõpueksamid ja ülikooli sisseastumisel 5-s aines eksamid!
kooliharidusega olemegi juba sinnamaani jõudnud, et põhikooli laps ei oska arusaadavalt loetud teksti ümber jutustada, sest ei saa aru ,mida ta on lugenud.eelmisel aastal tuli seesama ministeerium välja ideega, et pole tarvis vigadeta kirjutada , peaasi et kuidagimoodi mõistetav oleks Enam ei mõista mis toimub ja mille poole liigume. Kas tõesti on eesmärk suures koguses harimatuid tööloomi tootma hakata???
Mission impossible! Istuvate ministrite info avalikkusele oleks justkui üks rahva hulka räsinaga voolav laava, mis halvab argielu ja -mõistuse. Üks valetab häbitult, teine ei mäleta mille ja millal kirja allkirjastas, kolmas lubab Buratino kombel rahasadu ja jagab katteta lubadusi, nii mõnigi meeskonnast on segaduses ja ei oska selgitada, mida tegelikult mõtleb … Ja pataljoni jagu ministrite PR meeskond teenib maksumaksja kulul naerulsui tulu.
Temaga oli nii, et iga veerandi lõpus käis õppealajuhataja matemaatika õpetaja jutul - sa pane ikka Mailisele neli ära, ta on meil ühiskondlikult nii aktiivne, ta nii püüab. Ja eks talle siis pandigi...