Eesti uudised

Minister Kingo töörühm leidis e-valimiste juures 28 murekohta

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 21. oktoober 2019, 14:23

101 KOMMENTAARI

s
singular/ 22. oktoober 2019, 12:09
ennem peab olema seltskond keda valida ja siis õhkkond kus valida ning siis meetotid kuidas valimistulemusi kontrollida,selge,et kõik sedelid peaks olema selgelt eristatavad,millega saaks eristada õiged või juba võltsitud paberid,elektroonilisest rääkimata
o
Oi/ 22. oktoober 2019, 12:09
Ei või õra kaotada e-hääletust. kuidas siis hääli saavad Ansip, Randpere, Kross. Isegi proua Toomast võib ilma jääda kuigi tal on suuri teeneid eksmehe laimamisel.
t
Teet/ 22. oktoober 2019, 12:04
Ei tea miks meil ikka e-valimised toimuvad. Ah et kudas siis reformierakondlased hääli saavad. Nagu ikka laimamise, valesüüdistuste ja valeede abil. No hääli jääb vähemaks küll kui e-hääletus ära kaob.
v
viimastel/ 22. oktoober 2019, 18:20
valimistel võitis KE. Kui reffid oleksid võltsinud, siis ikka juba suurelt ja istuksid praegu valitsuses. Jää vähemalt loogiliseks.
o
22. oktoober 2019, 10:09
oravasulid võetakse pihtide vahele.seepärast nii meeleheitlikult tõmblevadki praegult.
v
Valime siis Reformierakonna?/ 22. oktoober 2019, 06:41
Saame teada, kuidas oli nende valitsemise ajal. Kas ikka tahame korrata?
p
Proovisin uuesti./ 22. oktoober 2019, 06:14
Ja veendusin, et moderaator on tõesti orav.
m
Mida me teada saime?/ 22. oktoober 2019, 06:16
Millise erakonna leht on ÕL?
a
aga me/ 22. oktoober 2019, 07:22
teame niigi et ÕL soosib reffe ja sotse ja üldse peaks olema üks korralik konservatiivne päevaleht kus igapäeva tavalised uudised ka sees ja kes on objektiivne
t
teame niigi/ 22. oktoober 2019, 07:25
ja selline leht kus ei seisaks labase solvavasõnakasutusega võltsuudised kaks päeva esimeseks, see uudis aga mis võltsuudise ümber lükkab on tükk maad allpool ja pluss veel normaalsed uudised paljaste pepudega segamini
j
ja selline leht/ 22. oktoober 2019, 07:27
peaks veel olema kus ei peaks kommentaari jupphaaval trükkima, sest ajast on kahju kui mingil ettearvamatul põhjusel tekst ei sobi maailmavaatega
m
Moderaator/ 22. oktoober 2019, 06:13
k
kahepaikne/ 22. oktoober 2019, 09:41
isegi lendorav võib arvata
h
21. oktoober 2019, 21:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
Ole ikka normaalne/ 21. oktoober 2019, 23:39
Pseudoteemadega võid tutvuda "Räägime suud puhtaks" saadetes!
n
Naine/ 22. oktoober 2019, 08:53
Siiani ei saada üle ega ümber tõsiasjast, et Ekre on valitsuses ja omab niivõrd olulist osa pooldajaid valijaskonnast.

p
Põhiseadus/ 21. oktoober 2019, 21:24
E hääletamine on kehtetu...
T
''ei tahale''/ 22. oktoober 2019, 08:54
Tuleb ära harjuda, et need ''plaadid'' on olemas!
p
pikk silm/ 22. oktoober 2019, 09:44
hääletamine on üldse kehtetu kui ei avalikustada hääletussedeleid kontrolliks
t
Töörühm/ 21. oktoober 2019, 20:40
No nii, nüüd on siis arusaadav, miks pr Kingo't igal võimalikul juhul ja asjasse mitte puutuvate argumentidega üritatakse liistule tõmmata! Vbo suurem avalikkus teab, aga mina olen küll sellise töörühma moodustamise uudise maha maganud. Aga tore, et vaatamata hr Kuusiku tagandamisele meedia abiga läheb karavan ikka sama teed edasi!
a
aga / 22. oktoober 2019, 07:31
kus reff on kes ainult e-hääled saigi? muideks TTV Meediakeskpunktis oli väga asjalik saade kus ameeriklased irvitasid meie e-valimiste üle
t
to tühistada ../ 22. oktoober 2019, 18:24
minu jaoks on ka päris kummaline lugeda seda e-hääletamise vastast teksti, teades, kuidas hääled tegelikult jaotusid. Aga ega trollidel ei olegi mõistust vaja, nemad tegelevad ühe erakonna mahategemisega ja faktid ei huvita enamasti kedagi. Peaasi, kui saab miinuseid laduda.
k
kesklaanes/ 21. oktoober 2019, 20:40
kui oleks keda valida,kyll siis valiks,kas või värvipliiatsiga
o
21. oktoober 2019, 20:55
s
siisike/ 23. oktoober 2019, 09:22
sisestage youtube-es eesti E-valimised ,siis näete,mis tegelikult toimub meie E-valimistega
t
Töörühm .../ 21. oktoober 2019, 20:24
No nüüd on siis teada, miks pr Kingot igal võimalikul juhul üritatakse liistule tõmmata! Vbo suurem avalikkus teab ... aga mina olen sellise töörühma moodustamise uudise küll maha maganud. Hr Kuusiku kavandatud ohust saadi meedia abiga lahti, aga on hea, et karavan läheb ikkagi edasi.
e
21. oktoober 2019, 20:13
e
ekre/ 21. oktoober 2019, 20:31
m
Meenub/ 21. oktoober 2019, 19:59
Eks on ju ka nn paberhäälte valestilugemist proovitud. Ülemkaabu enda hääligi paar korda kuskil kogemata (?) esimese hooga rohkem loetud.
m
meenutajale/ 21. oktoober 2019, 20:19
Ära valeta! Kus on faktid? Ainult mustaks ja valetaks.
j
juhtub/ 21. oktoober 2019, 20:33
alles valimiste järgi avaldati,et midagi läks O poole
<
21. oktoober 2019, 19:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jubale/ 21. oktoober 2019, 20:07
Mina olen vaene penskar ja reffe ei poolda, sest rikaste erakond, kes teeks kõik, et vaestelt viimane raha ära võtta ja anda rikastele, aga ekre on lihtsalt jä'l'kus.
o
oravapabulas/ 21. oktoober 2019, 20:12
Opositsioonil pole muud,kui hala.
e
edu valitsusele/ 21. oktoober 2019, 20:22
Välja tuleb vahetada refid pandud toiduahela lülid, enne ei muutu siin midagi. Valitsuses kõik tublid erakonnad ja edu edaspidiseks neile. Refsotsid õppige opositsioonis olemist, ilmselt tuleb teil seal veel pikalt olla.
s
21. oktoober 2019, 21:08
Seda libedike aega oli küllaga ,siiani ÕL,Kroonika "staare" täis !
n
nii ongi/ 21. oktoober 2019, 22:38
Kes Eestile kõige vaenulikum erakond on, selgub ehk varsti. Rahapesu on rikkunud Eesti maine ja kes olid sel ajal võimul? Nii et, EKRE on ilmselt kõige eestimeelsem erakond praegu valitsuses.
1
1984 Ken Thopson &quot;Reflections on Trusting Trust&quot;/ 21. oktoober 2019, 19:04
Otsige ja lugege, saate ka aru, et sellist asja nagu turvalised e-valimised (i-valimised) ei saa eksisteerida.
l
Loen siin kommentaare/ 21. oktoober 2019, 19:14
ja taipan, kui vähe on inimesi, kes taipavad üldse valimisest midagi. Veelvähem e-valimistest. Inimeste arvates teeb arvuti kõik turvaliselt ära. Tegelikult on arvuti masin, mille inimene ise välja mõtles. Seega, peaks inimene taipama, et arvutit saab igal juhul ka häkkida, muuta või üksõik, kuidas juhtida. Aga tee sa selgeks kui oma ninast kaugemale ei nähta.
p
Parandan näpuka/ 21. oktoober 2019, 19:14

p
päevavalgus/ 21. oktoober 2019, 18:54
mulle meeldibki iga mehe,naise tõde
l
lõputu ootus/ 21. oktoober 2019, 18:50
millegi pärast on minu ID kaardid lakanud kõik poole aja pealt töötamast ja vastust sellele ei ole saanud miks?
m
murekoht tühikast/ 21. oktoober 2019, 18:43
tahaks nende murede kohta ka infot lähemalt
s
suur mure/ 21. oktoober 2019, 18:41
keda valida,et saaks valitseda
n
noh/ 21. oktoober 2019, 18:23
mu ämm on id-kaardi juures vähemalt 120 murekohta leidnud. Lähemal vaatlemisel on murekoht alati tooli ja kuvari vahel olnud.
a
artikkel/ 21. oktoober 2019, 18:06
Neid vigu on kogu aeg leitud millegipärast ei ole senini nendele mingit tähelepanu pööratud ja sellest on ajakirjanduses külluses artikkleid.
o
olen/ 21. oktoober 2019, 21:24
kindel, et ka seekord ei leita midagi. Jälle paljalt lubadused uurida ja parandada, mis ainult lubadusteks jäävadki.
t
TO:artikkel / eile, 18:06/ 22. oktoober 2019, 12:06
Ajakirjanikel pole lihtsalt niipalju oidu ega teadmisi, et teema lahti kangutada mis tahes väega ja siis lüüaa risti kogu see krempel mis sealt meile on kaela saadetud.
e
21. oktoober 2019, 17:18
E-valimised tuleb lõpetada!
k
KODANIK/ 21. oktoober 2019, 18:31
Valimised tuleb lõpetada! Elagu EKRE!
s
sinine esmaspäev/ 21. oktoober 2019, 18:39
kõik valimised lõpetada,edasi eristame lõhna nuusutamise teel.Ühesuguse lõhnatunnsega kuuluvad selle lõhnatunnusega partei toetajate hulka
u
Uku/ 21. oktoober 2019, 18:40
Kõik valimised on vaja lõpetada. Heraklesed on valitud ja teisi enam vaja pole.
2
28 murekohta/ 21. oktoober 2019, 17:11
tahaks neid kõiki ka näha ja ka neid mis maha hääletati.
r
Rudi/ 21. oktoober 2019, 17:55
geenius. ee ..... Ava "Digigeenius"..... Ja sa saad ehtsas maakeeles lugeda kõik!

k
21. oktoober 2019, 17:03
Kas valimise e-hääli korrutati edukuse koefitsiendiga?
<
21. oktoober 2019, 16:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kas/ 21. oktoober 2019, 18:24
"rehvisotsisaast" on sinu parim argument millega välja tulla?
v
valija/ 21. oktoober 2019, 16:39
Valijatel peab olema võimalus kuni valimiste lõppemiseni kontrollida oma e-häält, et ega see "kogemata hulkuma" ei ole läinud.
e
Ehh/ 21. oktoober 2019, 18:34
valimised peaksid olema hoopis avalikud mitte salajased.Siis näeb valitav ka kellele vastuseid vaja anda ning millist poliitikat temalt oodatakse.Samuti kaob pettuse kahtlus,iga inimese hääl on avalik.
s
selles on küsimus/ 21. oktoober 2019, 18:47
kas meie paberihääl ei lähe mette jalutama peale allkirja kribimist,kas see märgistatud paber on ikka minu märgiga paber
v
valija/ 21. oktoober 2019, 19:53
to hmm, artikkel on e-valimistest, mitte valimisjaoskonnas paberil antud häältest.
k
Kas Jakko avastas?/ 21. oktoober 2019, 16:34
Et siseriik ja Soros ta välja sõid? Kartsid tarka töökat meest?
j
Jah/ 21. oktoober 2019, 20:14
jootsid selle targa ullikese täis ja oligi kõik :).
p
pensionäär/ 21. oktoober 2019, 16:21
mida te vassite kõik mis valesti seda teinud ref. mis õieti seda teinud ekre omad jätke palun vassimine
h
hmm/ 21. oktoober 2019, 16:55
refid ei leidnud ju yhtgi viga...
k
kas / 21. oktoober 2019, 23:08
n
Nojah/ 21. oktoober 2019, 16:16
Ka välismaised spetsialistid on leidnud vigu eähääletamisel. Eks e-hääletust kasutasid peamiselt reformierakondlased. Neil on spetse petuskeemideks. Pole ka ime nad on ka teisi jubedaid asju mida nad on teinud võimule saamiseks. Me ei saa ju uskuda et nii palju inimesi annavad neile hääli vaatamata sellele et nende valitsemise ajal vaesus aina kasvas ja tehti palju vigu.
k
kuna sul ei ole mitte ühtegi/ 21. oktoober 2019, 16:19
tõendit, siis on tegemist laimuga
e
ekre tro llid/ 22. oktoober 2019, 18:33
on lihtsalt nii lol lid, et nad ei adu tegelikkust üldse. Lihtsalt kirjuatvad, mida kästakse.
n
No/ 21. oktoober 2019, 16:03
Probleemkohtasid oli 28 ja osa neist hääletati maha. Kas need,mis olid seotud koalitsiooniga,hääletati maha ja ei arutata enam.
u
Uku/ 21. oktoober 2019, 18:33
Üks probleem oli, et e-valimiste ajal ei saa soodushinnaga viinereid osta.
n
need/ 22. oktoober 2019, 18:34
probleemid olid üldse pool-udu. Tänases lehes juba sõi matakse min istrit, et avalikustas puudused.
k
21. oktoober 2019, 16:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
õ
Õige hõlma ei hakka keegi/ 21. oktoober 2019, 16:31
teeme isikupõhiseks ehk siis igal ajal on näha, et kes ja kus hääletas ja pole migeid spekulatsioone ega probleeme.
u
Uku/ 21. oktoober 2019, 18:31
Kaenla alla võiks kõigile väikse numbri tätoveerida.
u
Ukule/ 21. oktoober 2019, 20:17
ja otsaette erakonna nime, keda soovid valida, tehakse näotuvastusega pilt.
n
netipank/ 21. oktoober 2019, 21:29
ei ole ka usaldusväärne. Kui hoolega otsida, siis 28 puudust ikka leiab. Mina hakkan nüüd pangas sularahaga arveldama. Nagu palk üle kantakse, nii vütan kohe sulas välja. Krt, ei saa id kaarti usaldada.

k
konsa/ 21. oktoober 2019, 15:59
See ongi tagasiside valijale ja vähendab välise sekkumise võimalust . Samuti tuleks valimisportaali lisada ja säilitada surnud inimeste ID andmed, et keegi surnuist valimiste ajaks ellu ei ärkaks. Valimisportaalis säilitatakse valimisega seotud toiminguid ja valimis tulemusi, koos võrguliikumisega näiteks 20 aastat. Tuleks ka üle vaadata karistusseadustiku karistused hääletus tulemustesse sekkumise-võltsimise suhtes, neid tuleks karmistada. Põhiseadus sätestab § 60. Riigikogul on sada üks liiget. Riigikogu liikmed valitakse vabadel valimistel proportsionaalsuse põhimõtte alusel. ….
m
ma ei/ 21. oktoober 2019, 21:31
ole ühtki neist liikmetest sinna valinud. Mis ma nüüd pean tegema. Valimisseadust muutma?
k
konsa/ 21. oktoober 2019, 15:58
Valimispäeval riputatakse kõik triipkoodiga valimislehed ülesse ja igaüks saab kontrollida oma arvutis olevat koopiat ülesse riputatud valimislehega, et TEMA poolt valitud kandidaat on nimekirjas. Liht otsingut saab teostada kuupäeva ja kellaaja järgi ning triipkoodi numbri kontrollimisega. …. Ja veel väga tähtis asi, nii kui valimisleht on valimiste päeval ülesse riputatud, siis läheb see info, sellest valijale automaatselt portaali www.eesti.ee kaudu telefoni, sõnumina ja ka elektronposti mailina. (näiteks sõnumina: täname, et osalesite e-valimistel) …..
k
konsa/ 21. oktoober 2019, 15:57
Toimetada tuleb kahes portaalis mis vähendab välise sekkumise võimalust ja asja tuleks vaadelda nagu raha käitlemist. Kasutusele tuleb võtta triipkoodiga valimisleht (näiteks on saadaval 100 miljonit erineva triipkoodiga valimislehte) mille valija saab täita portaalis www.eesti.ee, pärast täitmist (lisab valitava nime või numbri) saadab selle valimis portaali ja koopia sellest enda arvutisse. Triipkoodi saab kasutada ainult üks kord. Valimislehel on kuupäeva ja kellaaja näit sekunditega, mis salvestub pärast vajutamist nupule VALMIS.
a
Ants/ 21. oktoober 2019, 15:50
Esimene murekoht on Kingo.
a
Antsule/ 21. oktoober 2019, 15:55
Millest sa seda järeldad? Vasta, kui on mida vastata.
a
AH/ 21. oktoober 2019, 17:09
s
sõkal/ 21. oktoober 2019, 18:52
s
Server/ 21. oktoober 2019, 15:46
Kui nii edasi läheb, kaob ka reformarite kõrge reitingu pettus!
s
sa oled ikka rumal/ 21. oktoober 2019, 16:24
reiting ei ole e-häälte põhine
r
reitingu uuring/ 21. oktoober 2019, 17:09
viiakse läbi refikate kontoris.
r
reffide/ 21. oktoober 2019, 21:33
reiting niikuinii praegu kehva.
k
kes/ 21. oktoober 2019, 23:13
mak.sab , te.llib mu.usika...ma eitea ,e.dagi, kes teax ke.dagi, kes kehvormi toetax
K
??/ 21. oktoober 2019, 15:45
Kas aktsepteeritav on ka edaspidi, et e-valimiste tulemused hävitatakse praktiliselt kohe peale valimisi?
k
Kõik on aktsepteeritav,/ 21. oktoober 2019, 15:50
mis ei kahjusta meie mugavuspoliitikute mainet. Olgu see e-valimine, penskarite nöörimine, üldse, kõigi töölisklassi elatustasemete allamäge tõukamine.
s
21. oktoober 2019, 16:07
samamoodi hävitatakse pabersedelid.
m
mis sa neist numbritest vaatad,/ 21. oktoober 2019, 16:22
kuna valimised on salajased, siis ei saa konkreetset häält isikuga siduda
n
21. oktoober 2019, 15:23
o
21. oktoober 2019, 15:37
Oravad avaldage kiiresti Kingole umbusaldust
j
Jah, ..../ 21. oktoober 2019, 15:39
.....ootame põnevusega!
j
21. oktoober 2019, 15:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Juulile/ 21. oktoober 2019, 15:35
võiksid endale selgeks teha, mis murekohad need on, enne kui jälle oma jama hakkad ajama. Üks murekoht nimelt see e-valimiste usaldusväärsuse kohta pläma ajamine ongi. Seda, mida sina silmas pead, pole kordagi mainitud.
t
Tsips/ 21. oktoober 2019, 15:40
Turvaline oleks siis kui ma saaks peale valimisi kontrollida kuhu mu hääl on liikunud

r
21. oktoober 2019, 15:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
nõus/ 21. oktoober 2019, 15:57
Nõus, opositsioon on tõesti mannetu ja aina mannetumaks näib muutuvat eesotsas on suure juhiga.
v
Vaatan, et/ 21. oktoober 2019, 16:20
teil ainult paar klassi haridust.
s
Soovitan rahvale,/ 21. oktoober 2019, 15:05
vaadake 17. septebri TTV saadet "Mõtleme taas"! Saate aimu meie e-valimistest. Kuidas see käib, miks just nii käib. Ja vaadake, kelle käes on meie ID kaardi koodid. Sellest saatest saate nii palju mõtlemisainet, et kas ikka veel usaldate e-valimisi. Ja üldse Eesti e-riiki.
k
kui ekre/ 22. oktoober 2019, 18:38
võidab, siis ei usalda.
l
Lugege kindlasti/ 23. oktoober 2019, 09:32
youtube.com -e-valimised EESTIS
m
21. oktoober 2019, 14:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
u
Uku/ 21. oktoober 2019, 18:26
Kuldmünte tuleb rongi aknast välja visata. Ainult nii saab ruttu rikkaks.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee