Poliitika

Poliitikaekspert Jüri Adams: peaministri riigikogusse passima kutsumine on jampslik

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 21. oktoober 2019, 12:31

119 KOMMENTAARI

t
Toivo/ 24. oktoober 2019, 06:53
reformi erakonnas pole nende küsimustega kunag käsitletud võimalust lahendada. miks peab siis kolmik valitsu. reformi erakond pangu oma valimis lubadusteks esitatavad probleemid:mitte varastada mitte valetada.
K
ka valija/ 22. oktoober 2019, 18:04
Kuna opositsioon tegeleb liivakasti mängudega,siis nad peaks ainult pool palka saama,ega neid selleks ei valitud ,et tooli nühkida
m
Mari . Miks mu kommentaari lühemaks lõigatakse? Keda ÕL esindab? Ka eelmist valitsust?t/ 22. oktoober 2019, 13:16
Mida rohkem tuliseid süsi orava partei tooli alla koguneb / E-valimiste , Rahapesu uurimine/seda narrimalt ja hüsterilisemalt etleb orava esileedi KK . Mida püütakse saavutada Jüri Ratasele „koolikiusamise „ näidistega peale selle et näidatakse et oravaparteis peale tühikargamise millekski eluedasiviivaks võimelised ei olda. Mul tuleb alati naer peale kui ,keegi , seekord Michal , ronib jälle pööningule ropsib tolmust puhtaks Seppiku poolt allkirjutatud Koostööleppe Ühtse Venemaaga ja hakkab sellega ennastunustavalt vehkima. Refi p
n
Naeruväärne/ 22. oktoober 2019, 01:04
Lasteaed. Parlamendikiusamine.
a
21. oktoober 2019, 22:10
Aga meie pea ju midagi ei otsusta,selleks eriti suur geenius pere,kes köike ja köiki tunneb ja teab ja lahmib nagu heinatööl.Kus see peaminister siis istuks,seal saab ometi tähtsa näo teha ja nagu oma ainukese lausega,teeme kuidas kolmik otsustab.No ei tee ju te seda vaid ,selline otsustusvöimetu inimene ei kölba firmassegi,mida rääkida peaministristst,ei usalda juba ammu.Eks ta sellepärast mööda maailma ringi söidabki ja just siis,kui on vaja tähtsaid otsuseid teha.
l
Las SEEDER ka olla vahel "peaminister"!/ 21. oktoober 2019, 23:52
Ratas on PEHMO Mart Helme sõnapruugi järgi! Ja küsimustele vastamise asemel keerutab maast ja ilmast MUUD juttu kokku.... Ja miks teda Mart Helme kogu aeg asendab aga mitte SEEDER...?
j
Jampslikke parteisid tuleb seni kannatada/ 21. oktoober 2019, 22:08
kuni neile leidub veel valijaid. Tänaseks on neile jäänud omade kõrged reitingud aga hääli enam ei jätku.
k
KUMB HELME KÄSKIS KINGOT?/ 22. oktoober 2019, 00:14
KES käskis Kingole võtta Väli nõuandjaks? Kas Mart Helme? Martin Helme? Ega Kingo ILMA Helmede nõusolekuta ju midagi EI TOHI teha!

s
Samas/ 21. oktoober 2019, 21:45
Jüri Ratas oskab väga põnevaid nägusid teha, kui Kingo riigikogujatele vastab
t
televaatajad/ 21. oktoober 2019, 23:55
Jüri Ratas kehitab kogu aeg ainult allalangevaid pükse ja luuletab küsimustele vastamise asemel...
p
penn/ 21. oktoober 2019, 20:30
Miks ei võiks koalitsiooni saadikud igas infotunnis ise peaministrile normaalseid küsimusi esitada? Mitte mingeid jamaküsimusi vaid ka parasjagu ründavaid. Sellise võttega saaks opositsiooni boikott ellimineeritud, nii-et keegi televaatajatest arugi ei saaks
k
Kas sa esitad/ 21. oktoober 2019, 20:32
töö juures oma ülemusele ründavaid küsimusi?
a
arvamus/ 21. oktoober 2019, 20:41
miks nii hirmsasti valetatakse.Olen kõiki riigikogu infotunde kuulanud,kõik kõsimused on normaaselsed ja targemini küsida ei olegi võimalik.Valitsus ei talu kriitikat ja läheb kohe viha täis,kui talle kiitvaid ja ülistavaid küsimusi ei esitata.Valitsus käitub saranselt Jakko Väliga,kui Evelin tegi kriitikat Jakko Väli Ernitsale pakutud 4000 ero eest,millega soovis valitusks saada.Jakko Väli vihastas ja alandas Seppa kõige rängemal kombel.Sama on Ratta valitsusega,kelle käest opositsoon ei saa midagi küsida,siis soovitakse Reformierakonnale asurma nagu ütles Mart Helme.
a
arvamus/ 21. oktoober 2019, 19:57
Häbi Adamas,kes tuli Jakko Väli pahateo kõrvalejuhtimiseks oma ideega välja, et boikoteerida riigikogu infiotundi,et Jakko Väli käitumise küsimus riigikogus arutusele ei tuleks.Kõik vaikivad ja keegi ei astu Evelini kaitseks välja.
m
mis puutub siia Väli/ 21. oktoober 2019, 20:02
kelle kanditatuuri Kingo välistas ja nagu delfi kirjutab siis isegi pole rääkinud temaga, küll aga on huvitav fakt, et rohelistes on ju ilvese pesa ja ta möuratas veits liiga vara, juba enne kui asi juhtunud oli
h
häbistajale/ 21. oktoober 2019, 22:18
Oh jummel, milline arvamus võib ikka mõnel inimesel olla! Riigikogu infotund on ikka mõeldud teistsuguste küsimuste arutamiseks. Küll Sepp saab enda kaitsmisega ise hakkama, see küll pole riigikogu töö. Aitab juba sellest nutulaulust! Adams on tark ja aus riigimees ja kes oled sina , et teda solvata?
m
moderaatorile/ 22. oktoober 2019, 00:00
Kas moderaator ei saa ka eestikeelsetest kommidest aru, et topib oma "modereerimist" sinna, kuhu pole vaja?
n
nõuanne/ 21. oktoober 2019, 19:49
President ei mõistagi naiste vägivalda hukka,millega Jakko Väli hakkama sai. Ainus võimalus enda au ja väärikust kaitsta,peaks Evelin Sepp kohtusse pöörduma. Siis võiks Evelin uhke ja sirge seljaga elus edasi minna ja ausad mehed hindaksid pärast seda teda kui väärikat naist ja peaksid temast lugu.Kui ta jääb üksinda nukrutsema,siis jääbki ta kaotajaks.
a
21. oktoober 2019, 19:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
VATISTANON PASCPASCPAAAASC // 21. oktoober 2019, 20:40
ttps://southfront.org/in-video-syrian-army-esc
k
kodanik/ 21. oktoober 2019, 19:18
kiida ainult valitsust,siis su kommentaar modereerimisele ei lähe.Ju Õhtuleht on ka valitsuse kontrolli all
e
EKREIKE tallab jalge alla vaba sõna/ 21. oktoober 2019, 19:19
EKRE mode kogu aeg modereerimas ja kustutamas.
e
21. oktoober 2019, 20:18
Ekre.men.dist mode arvab, et on jube kaval, kui blok.eerib IP-aadressi. Maailmas on miljardeid IP-aadresse. Edu blokeerimisel.
k
kommija/ 22. oktoober 2019, 00:01
EKREIKE mode on samasugune IT "spetsialist" nagu köögitööline Kingo!

v
Vanaisa/ 21. oktoober 2019, 19:14
Üks arukas ja tark Peaminister, jõudu Talle
n
21. oktoober 2019, 19:20
Nii küündimatut peaministrit pole enne olnud.
k
kuhu/ 21. oktoober 2019, 20:20
a
arukas ja tark,/ 21. oktoober 2019, 20:34
aga ei taipa kuhu raha kadus riigikassast :)?
h
HÄBIVÄÄRNE peaminister!/ 22. oktoober 2019, 00:04
Miks Ratas EELMISE valitsuse ajal Eesti riigi MIINUSTESSE laskis? Miks pilluti enne valimisi raha kahe käega igale poole laiali aga ei arvestatud, et KOKKU peab hoidma?
k
Kuulasin/ 21. oktoober 2019, 18:36
Ka seda lugu hommikul vikerraadios Tundus et ka lp härra jutt segane
m
M./ 21. oktoober 2019, 18:35
Ignoreerimine on VÄHIM, mille on Savisaare jüngrist kriminaalse tulundusühingu juht ära teeninud. Väärib hulga enam.
i
Inetu lugu/ 21. oktoober 2019, 18:28
Reformarite ja sotside mõnitamine. Tuleb aeg maa ja mere pealt... Juntimine muutub igapäevaseks.
j
21. oktoober 2019, 18:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kremli mõju!/ 22. oktoober 2019, 00:06
Brežnev ei osanud ka rääkida - tal oli suuri raskusi isegi teksti maha LUGEMISEGA!
k
konnu/ 21. oktoober 2019, 18:27
milleks üldse kutsuda ja tarkade kogu aega raisata,aga teine lugu on,kas on ka midagi tarka vastata imelistele küsimustele
s
See/ 21. oktoober 2019, 18:13
kui niimoodi peaministri aega viidetakse ei ole muud kui sulaselge sigatsemine seaduse raamidesse jäädes!Praegune opositsioon ei ole konstruktiivne ja just nõnda tuleb neid ka võtta.Kaja Kallasesse ei suuda ma parimagi tahtmise korral tõsiselt suhtuda...
p
21. oktoober 2019, 19:21
President juba ammu mõistis hukka EKREIKKE koalitsiooni paremäärmuslastega.
n
nii/ 21. oktoober 2019, 19:44
see,et sul ei ole niipalju tarkust ega mõistust antud Kaja Kallasest aru saada. Opositisoonis ei saagi midagi ära teha.Opositsioonil on ka õigus ettepanekuid teha ja valitsusele vigu kätte näidata.Valitsus on nii hell,kes üldse kriitikat ei kannata ja kohe hakkab opositsiooni selle eest süüdistma, miks nad valitsusele ainult kiitust ei avalda.
1
18:13-le/ 22. oktoober 2019, 00:08
Keda SINU arvamus huvitab? Ära pea ennast nii tähtsaks, pooletoobine!

21. oktoober 2019, 18:13
Huvitav küll kus on nüüd see õiglane president? Kas tema arvates käitub opositsioon õiglaselt?
i
Inetu lugu/ 21. oktoober 2019, 18:29
Kus on presidendi hukkamõist??? Hiljaks juba jäänud.
1
18:29/ 22. oktoober 2019, 00:10
Kus on presidendi hukkamõist, kui HELMED sõimavad, laimavad ja valetavad? Kus on president, et anda hinnang Väli taolistele külajoodikutele?
21. oktoober 2019, 18:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
EKREIKE on tõesti nagu lasteaed./ 21. oktoober 2019, 20:38
Putini eeskujul moodustavad nad rahva vastu valitsusvastaste rahvarahutuste mahasurumise üksust.
t
Taevas/ 21. oktoober 2019, 20:53
Opositsiooni töö ongi kritiseerimine, aga miks sa ei saa elada ja töötada rahus, pistsid kirema?
p
Panderolll/ 21. oktoober 2019, 17:59
Pean Jüri Adamsist väga lugu, aga seda enam panen imeks, et tema meelest on Ratas hea vastaja. Parimal juhul hea küsimustest kõrvale keerutaja, mis kahtlemata nõuab ka oskust ja talenti. Aga see nüüd küll Adamsile meeldida ei tohiks.
v
21. oktoober 2019, 20:55
Vabariigi parim mullitaja
v
Vanaduses/ 21. oktoober 2019, 20:56
inimese mälu kaob, unustab ära, mis erakonnast on, oli ju Tallinna TV-s, ju arvab, et on kesik ja peremeest tuleb kaitsta.
m
mm/ 21. oktoober 2019, 17:50
Titalik kius, mis pole esinduskogu vääriline. Kaja opositsioonijuhina ikka ei ole veel päriselt täiskasvanud, küpsemine võtab veel paar aastakümmet aega.
j
jaa jah/ 21. oktoober 2019, 17:34
ma arvan,et seekord Ratas küsimustele vastamisest huvitatud ei olegi,kuidas Jakko Väli oma sõnavara kasutas.Nüüd võib uskuda seda,et sel kolmapäeval riigikogu infotundi ei kantagi üle,sest kus selle häbi ots kui opositsioon peab vastama küsimustele,et nende valitsusesse tulevad joodikud,kelle sõnavara on igasugust alla väärikuse ja austuse piiri.Tundub jah,et EKRE seltskonda pürgivad poetagused,kes neid valivadki.
e
Ekre--s normaalseid inimesi vähevõitu,võibolla ainult Arnold. Ülejäänud tegelased on madala IQ-ga!/ 21. oktoober 2019, 18:06
m
M./ 21. oktoober 2019, 19:25
Väli kuulub ju Eestimaa Roheliste erakonda!?!
o
on ju / 21. oktoober 2019, 19:50
No eks refidelgi ole oma Välid. Ega Rõivaski erakonnale eeskujuks olnud, no ja jätkata võiks veel ...
v
vastus / 21. oktoober 2019, 22:30
Naljakas, mis peaks Ratasel Väli väljaütlemisega pistmist olema? Mõni muutub juba lausa jaburaks oma suures vihas EKRE ja peaministri vastu. Joo lonks suhkruvett ja rahune maha. Ratas vastab alati rahulikult ja viisakalt opositsiooni rumalatele küsimustele.
j
Jaajahile/ 21. oktoober 2019, 23:35
Tee opositsiooni ja koalitsiooni vahe selgeks.Jakko vabandab ja ütleb, et mõned ikka tahavad €velyni ahistada, pakkudes tulevikus ikka kirjeldatud tegevusi. Kus kohal on siin räige väljendus, ajakirjanduses ju igapäevane teema

K
,/ 21. oktoober 2019, 17:14
Kui peaministrile, kes on valitsusjuht, küsimusi ei esitata, siis järelikult opositsioon ei ole huvitatud valitsuse juhi kokkuvõtvast seisukohast. Iga minister vastab oma tööala kohta, valitsusjuht teeb koondi. Järeldada võib ka seda, et kui dialoogi ei ole sellel tasandil, siis opositsioonil kas ei ole arukat positsiooni või ta ei ole huvitatud valitsuse töö, seega ka Eesti elu parendamisest. Tõeline Eesti huvide eest seisja ei sea esikohale isiklikku sümpaatiat või antipaatiat, vaid elu edendamist.
a
arvamus/ 21. oktoober 2019, 17:21
niipalju kui mina olen riigikogu infotundi jälginud,ei taha Ratas opositsiooni küsimustele vastata.Kõigepealt alustuseks räägib ta oma saavutustest,siis opsitsiooni vigadest ja lõpuks ümbernurga juttu ja vastust ei tulegi.Adams tuli oma TTV mõttekaasalstele appi,et opositsioonilt tähelepanu kõrvale juhtida,mis juhtus Evelin Sepa ja Jakko Väli vahel.Adams tunneb hirmu,et see võigas küsimus tuleb riigikogu infotunnios päevakorrale ja nüüd kiirkorras mõeldakse kuidas valitsus sest supist välja päästa.Maa penskarid saaksid TV vahendusel teda,missuguste jamadega valitsus tegeleb.
m
Mündrik/ 21. oktoober 2019, 18:07
Opositsioon näitab oma boikotiga, et ta ei tunnista Ratast tõsiseltvõetava peaministrina. Mida ta ju polegi. Muidugi tuleks opositsioonil talle umbusaldust avaldada, aga kuna KE partneritel poleks erilist lootust seejärel uude valitsusse pääseda, panevad nad kõik viimseni seljad kokku ja toetavad Ratase jätkamist. Pikapeale ehk õnnestub keegi üle meelitada, aga seni on boikott parim käepärane protestivahend opositsioonil.
r
Rood/ 21. oktoober 2019, 18:10
Kust te võtate, et see valitsus Eesti elu parendab?
z
21. oktoober 2019, 17:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
21. oktoober 2019, 18:13
ekrementidel muud meeles ja peas ei olegi kui ainult pidev eneserahuldamine rahuldage ennast palju tahate, aga ärge seda avalikkusele kuulutage, t.õ.pr.ad!
e
21. oktoober 2019, 19:35
EKRE lemmikud on dildod ja urruaugumärgi näitamine?
r
Rudi/ 21. oktoober 2019, 17:03
Huvitav, mis ei meeldinud modele kui kirjutasin : Ju siis on sotsid ja re-lased kolmikliiduga nii rahul, et nad ei oska midagi Rataselt küsida? Kui küsimusi pole, siis on ju 100 % rahulolu! EDU kolmikliidule!
m
mitte kellegile ei meeldi alaväärsuses vaevlevad ja vinguvad isendid/ 21. oktoober 2019, 18:18
ekrementidel on nagu mingi väga sügavalt haige alaväärsuskompleks pidevalt reformi ja sotse iga jutu sisse tuua
a
aga/ 21. oktoober 2019, 16:55
vaja siis uued valimised teha.ja mitte elektroohilised.
r
Rudi/ 21. oktoober 2019, 17:05
Tulevad uued valimised. Tulevad. Aga sinna on veel ca kolm ja pool aastat aega!
j
Jah jaa/ 21. oktoober 2019, 17:10
Mismoodi ekre siis võimule saab? Seekordsetel valimistel said nad e-hääli 33%. Kui need hääled ära kaovad, mis siis saab? Ekre valija ei jõua omal jalal valimiskasti juurde. Tema juures pie tagustest põõsastes käivad erakonna jüngrid läpakatega.
j
jah/ 21. oktoober 2019, 17:26
keskerakonna valija on ikka harimatu,kes uude tehnikasse ei usu ja sellest mitte mõhkugi aru ei saa.E-valimised on sama kindlad ja turvalised kui panga e-teenused.Keskerakondlased on tagurlased,kes veab elu ikka tagurpidi nagu eesel, kui ajad edasi,siis tema ajab tagasi.
m
Mart/ 21. oktoober 2019, 18:03
r,s.k, ole vait! Eestist saime ainult 7% paberhääli. E-hääletused olid ja jäävad! Ilma meie suure sõbra häkkaritelt Soomest saadud 10% e- häälteta, meid valitsuses praegu ei oleks.
s
21. oktoober 2019, 16:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
1
15:30/ 21. oktoober 2019, 18:05
ekrementidel on nagu mingi väga sügavalt haige alaväärsuskompleks pidevalt reformi ja sotse iga jutu sisse tuua

v
Viiv/ 21. oktoober 2019, 16:06
See näitab, et opositsioon kardab härra Ratasele küsimusi esitada, sest vastused on nii kindlad, et küsija jääb hätta. Kahju muidugi ajast, aga kui meie opositsiooni saadikud ei saa aru, et nad pole enam lasteaias (sinuga ei mängi või mängin) ja esindavad oma valijaid, siis järgmistel valimistel valijad võiksid sellega arvestada.
m
mõttetu hetk/ 21. oktoober 2019, 20:27
mida küsida ümmarguselt jutumehelt,miks aga mitte ei tule
j
ja jah/ 21. oktoober 2019, 21:36
Ratase vastused on nii kindlad: pensionärid saavad kõik 100 euri erakorralist pensionitõusu, tema teab, et see on võimalik, kuna oli ka eelmises valitsuses peaminister.
r
rein/ 21. oktoober 2019, 16:05
Opositsioon ei tegele riigiga ehk sellega miks ta valitud on. Opositsioon tegeleb liivakasti mängudega
n
no milles küsimus? / 21. oktoober 2019, 15:55
Keskid, ekrekad, isamaalased. Leppige omavahel kokku, et mis küsimuses tahate teha kolmikliidule reklaami. Ja muudkui küsige Rataselt. Eks siis opositsioon hakkab kohe paari korra järel hambaid kiristama.
õ
Õõnespuidule/ 21. oktoober 2019, 21:38
kes seda peale teie enda tõsiselt võtaks, teised vaid naeraks teie l0llust.

r
21. oktoober 2019, 15:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
ä
Ärge tänitage siin/ 21. oktoober 2019, 15:32
Küsige õige oma ekre kaabudelt, miks nemad aasta tagasi opositsioonis olles Rattaga täpselt samamoodi käitusid?
l
lol/ 21. oktoober 2019, 15:44
rasvaliidu jüngrid on ju nii juhmid, et nad ei oska isegi midagi küsida
m
21. oktoober 2019, 15:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mida v...u/ 21. oktoober 2019, 15:49
Käru keerata-nad ei istu seal oma lõbuks.tööd vaja teha ja oma palk välja teenida.luuserid
v
vanasõna/ 21. oktoober 2019, 19:55
Kajale peab meeles pidama vanasõna: Nutt tuleb pika ilu peale.
n
21. oktoober 2019, 15:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
21. oktoober 2019, 15:23
Ja las valdab ka kohustust oma tööd teha.
n
No/ 21. oktoober 2019, 15:26
Siis on ju õige mitte küsida midagi,kui vastust ei tule küsimusele. Sellepärast ei esitatagi küsimusi opositsiooni poolt. Kellegi eiramine on vastupidine hr. Adamsile.
t
To No/ 21. oktoober 2019, 15:31
Vastused on alati tulnud, avalikkusele mõistetavad. Kas opositsioonil on arusaamisega probleeme või igasugustele provotseerivatele küsimustele ei peagi vastama.
h
21. oktoober 2019, 15:33
Hullemat peaministrit vist kaasajal olnud ei ole (Savisaar vast annab sama mõõdu välja kui Ratas, aga ratas ongi Savisaare õpilane)
j
Just/ 21. oktoober 2019, 15:14
Sotsid ja reffid ongi üks jampslik ja rumalate inimeste punt.
n
No/ 21. oktoober 2019, 15:28
Ei ole ikka küll. Eks näha ole kunagi,kes on rumalamad.
j
jüri/ 21. oktoober 2019, 14:49
vastab nii diplomaatiliselt, et ei saa kuskilt kinni hakata. Sellepärast kisataksegi.
n
No/ 21. oktoober 2019, 15:30
Kas see,kui selget vastust ei tule,on diplomaatia või.
j
Jüri/ 21. oktoober 2019, 15:30
Ratas ei vasta küsimustele vaid ajab migisugust ümmargust juttu.
k
klm/ 21. oktoober 2019, 16:39
Opositsioon peaks ju eestkeelsest vastusest ikka aru saama, neil ju mõistus kõigil peas. Või äkki ei olegi, et aru ei saa? Olen vaadanud ka valitsuse infotunde ja olen Ratase vastustest kõigist aru saanud ja vastuse leidnud. Seega - opositsiooni pirin pole tõsiselt võetav. Jätke jonn ja jätke viha, aeg on tööle hakata!
õ
21. oktoober 2019, 14:48
Õpi õigekiri selgeks siis saad ka sõna
õ
õigekirjale/ 21. oktoober 2019, 19:59
Sinul "õigekiri" tuleb ise kooli minna ja õigekiri selgeks õppida. Ära tänita siin iga natukese aja tagant.
m
maali/ 21. oktoober 2019, 14:36
ei,ei see on väga hea sellepärast,et see näitab kui l..oll on opositsioon,ehk sots.dem. ja reform.
m
mille poolest/ 21. oktoober 2019, 14:38
sina oma õõnespeaga parem oled, kui ei mõista põhjust :)?
k
Kui Juura midagi ei räägi siis jätab normaalse inimese mulje. / 21. oktoober 2019, 14:43
Tema jutt on mehele ainult kahjuks. Eriti silmapaistev on tema venekeelne jutt.
t
tädile/ 21. oktoober 2019, 14:44
tädi Maali nõukaegne plaksutaja,kes ka sellele valitsusele plaksutab,kes meid jälle venestama hakkab,kus riburadapidi TTV tegelased ETV vallutavad ja vene keelseks muudavad.Varsti TV vahendusel enam Eesti keelt ei kuule.

a
arvamus/ 21. oktoober 2019, 14:32
kiita ainult valitsust ja laida opositsiooni,siis lähevad kommentaarid Õhtulehes läbi.
r
Riigikogu/ 21. oktoober 2019, 14:39
võiks siis üldse laiali saata. Tulevad peale valimisi korraks kokku, hääletavad valitsuse poolt ja lähevad laiali. Adams oleks siis ka vaene, kui varem oleks nii olnud, nüüd toida puuki.
a
arvamusele/ 21. oktoober 2019, 16:41
... aga praegune valitsus ongi ju parim, miks mitte siis teda mitte kiita.
a
arvamus/ 21. oktoober 2019, 14:31
kas meil on tõesti niipalju kommuniste,kes on nõus nagu nõuka ajal,kus kogu rahvas üksmeeles ja õnnes käsi plaksutas ja üksmeelselt kõigiga ja kõigega nõus pidi olema. EKRE käitub kommunistliku korra kohaselt,kes kõik ekrest teisel arvamusel on kõik ametnikud ja muud riigitegelased kõrvaldada ja süüdi mõista.Jüri Adamas on seda meelt,et opositsioon,kes teisiti arvab ja Ratta valitsusele kiitvaid küsimusi ei esita, tuleb hukka mõista või sõnavõtust ilma jätta.
s
slavofiil, hariduselt rätsep/ 21. oktoober 2019, 14:30
Eesti NSV järglasriigi 1992. asta konstitutsioon (põhiseadus) on jampslik.
m
miks siis omad ei küsi?/ 21. oktoober 2019, 14:15
Nt. kuidas on Ratas saavutanud sellis elatustaseme tõusu, erakordse pensionitõusu, kaotanud ravijärjekorrad ja taastanud maaelu? Las räägib, ise küsib, ise vastab! Rahvas kuulab rõõmuga oma juhti!
k
kodanik/ 21. oktoober 2019, 14:22
mis sa kesik valetad.Meil on perearsti järjekord Keskerakonna valitsuse ajal ÜKS KUU ja perearstid põud on suur.Taavi Rõivase valitsuse ajal sai perearstile ühe nädalaga.Ratta valisus ei tea,mis tegelikult toimub.
k
kodanik ei saa/ 21. oktoober 2019, 14:46
t
To miks siis..../ 21. oktoober 2019, 15:23
Poole aastaga ei suuda keegi seda parandada, mis 20 aastaga nässu keerati.
k
Kreml mõnuleb, kui Eesti praegust võimu vaatab/ 21. oktoober 2019, 15:35
Nüüd on 17 aastast saanud juba 20 aastat, varsti 50 jne jne. EKREIKKE trollikombinaadi liikmed võiksid ikka veidi oma peaga mõelda ja arvutada, kui muidugi selleks üldse võimelised ollakse.
e
eestlane/ 21. oktoober 2019, 14:06
Inimlik austus ja viisakus teiste suhtes,ei tohi poliitikutel kaduda ka opositsioonis olles.See,mis praegu toimub opositsiooni poolt on pehmelt öeldes äärmiselt inetu. Väljaöeldu ei kannata tihti mingit kriitikat - eriti J.Ligi , Kaja Kallas jmt. poolt öeldu. Kas tõesti peab maksumaksja niisugustele poliitikutele palka maksma?Kui korrektselt ja ilma häbematusteta ei suudeta rääkida ja ennast väljendada,on aeg poliitikast lahkuda.
m
meedik/ 21. oktoober 2019, 14:29
asi on läinud tõesti alla igasugust piiri, lausa labaseks. Kaja ei suuda siiani leppida opositsioonis olekuga. Kui opositsioon tööd ei tee, siis ka palka pole vaja maksta ja parem oleks, kui Kajale antakse mingitki meditsiinilist abi. Ehk suunata Kaja psühholoogi juurde! See ei ole enam normaalne käitumine!
v
Valimiste võitjad on need kes võitsid valimised./ 21. oktoober 2019, 14:47
Nemad on oma palka väärt-valimiste kaotajatega on olukord keerulisem.
e
ekre trollidele/ 21. oktoober 2019, 14:48
meeldiks, kui opositsioon ei tuleks üldse kohale, mis nad seal niisama istuks, nagu Adams ka ütles :)?
k
koda nik/ 21. oktoober 2019, 15:30
uskumatu et 15 inimest miinuse ladubud, kes peavad õigeks valitsuse saboteerimist ja lasteaia nalju, mida Kaja korda saadab..
K
'eestlasele'/ 21. oktoober 2019, 15:36
Kui opositsioon pärib, on jama, kui ei päri, on jama. Trollikombinaadi töölised võiksid veidi oma jauramist muuta, see, mida te siin jm kommentaariumites kirjutate, on ikka alla igasugust arvestust.
n
No/ 21. oktoober 2019, 15:37
Ja EKRE poolt väljaöeldu on ok või. Reform ajab vähemalt tarka juttu.
t
tähelepanek/ 21. oktoober 2019, 14:05
Õhtulehes lähevad kõik arvamused,kus sa Ratta valitsust ei kiida modereerimisele või kustutatakse ära.Kui on sõna Jakko Väli,siis kommentaar läbi ei lähe.
a
Ando/ 21. oktoober 2019, 15:24

a
arvamus/ 21. oktoober 2019, 14:03
Kas Adamsil on hirm,et opositsioon tuleb riigikogu infotunnis Jakko Väli inetu probleemiga ja penskarid,kel internetti ei ole,saavad teada missuguse pätiteoga Jakko Väli hakkama sai.Riigikogu infotund on neile,kel puuduvad ajalehed ja internet,kust tõde teada saada.Aadams tahab nagu praeguse valitsuse sõber kõik pahateod maha salata ja salastada.
r
Rohelised polegi üldse Riigikogus oma Väliga/ 21. oktoober 2019, 14:12
Milleks neid siia veel vaja toppida, imelik inimene.
k
kulla arvamusliider/ 21. oktoober 2019, 14:31
sa peksad ikka palju segast.
a
arvamus/ 21. oktoober 2019, 13:58
aina hullemaks ja vastikumaks see valitsus läheb koos oma endiste TTV sõpradega. Ähvardadatakse kohtunikke,ametnikke ja kes julgeb valitsust või valitsuse liiget kritiseerida rikkumiste eest nagu Evelin Sepp kritiseeris Välit,siis alandati Evelini rahva ees kõige räigemal kombel.Siis ei valita vahendeid ega sõnu.Kas Adamsil ka Jakkoo Väli kohta paha sõna öelda ei ole.Või kardab Adams,et Väli kohta võidakse tema väärteo kohta küsimusi esitada,mis teeks valitsuse häbi.Peaminister Taavi Rõivasele ka kesikud küsimusi ei esitanud ja blokeerisid teda.
r
Roheliste ja ekspolitikaanide FB kismal pole/ 21. oktoober 2019, 14:16
Riigikogu tööga pistmist. Neid omavahel siduda on ju skisofreeniline üritus.
a
arvamusele/ 21. oktoober 2019, 14:26
täpselt, kui ekre oli opositsioonis, siis muud ei teinudki kui kpommitas infotunnis koalitsiooni ja kritiseeris, mis nüüd siis on, et praegune opositsioon midagi küsida ega kritiseerida ei tohi
k
kodanik/ 21. oktoober 2019, 13:50
Jüri Adamas oli endine TTV külastaja ja tema kaitseb ikka ja alati kohtualust Keskerakonda,kes on kogu erakonnaga süüdi jäänud.Reformierakonna südametunnistus on puhas.Kus oli Adams siis,kui kesikud blokeerisid Taavi Rõivast ja talle küsimusi ei esitanud.
o
Oi kui huvitav/ 21. oktoober 2019, 13:58
Oi, kas vaatasite koguni koos TTV'd, et nii hästi kursis?
k
Kodanikule/ 21. oktoober 2019, 13:59
Küsimus ei ole ei Ratases ega Rõivases. Küsimus on lollis viisis valitsuse liikmete aega kulutada, mille opositsiooniparteid on nüüd "leiutanud".
r
raudmees/ 21. oktoober 2019, 13:49
Olen jälginud Jüri Adamsi arvamusi ja pean tema sisukatest analüüsidest lugu Vist praegu ainuke tõeliselt tark ja julge riigimees KK võiks eeskuju võtta aga kui nupp ei noki pole midagi teha
v
vanaduses/ 21. oktoober 2019, 14:54
hakkab inimene lõpuks seniilseks muutuma, istugu siis kodus ja nautigu oma mitmetuhandelist pensioni teiste pensionäride arvelt, tal ju tööstaazi mitusada aastat, kui istus Riigikogus 4 koosseisu.
r
riigimees/ 21. oktoober 2019, 15:48
Selge, kui Adams ei toeta opositsiooni, siis on vana ja istugu kodus. Adams on väga adekvaatne antud teemal ja erapooletu. Mida arvab asjast õiguskantsler, sooviks teada tema seisukohta antud küsimuses.
p
Pakun/ 21. oktoober 2019, 23:47
20 närilist ja samapalju kommparteilasi = kahtluseta 1 J.Adamsi.
o
21. oktoober 2019, 13:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Ainult siis/ 21. oktoober 2019, 14:56
oleks tõeline patrioot, kui kohale ei ilmuks ja laseks valitsusel kasvõi Putinilt paluda Venemaa koosseisu võtmist.
t
to Online/ 21. oktoober 2019, 15:26
n
No/ 21. oktoober 2019, 15:42
h
heidi/ 21. oktoober 2019, 13:36
j
Jajahh heidikene, muidugi-muidugi./ 21. oktoober 2019, 15:20
No ega ekspert heidi rehvadest vastu küll keegi ei saa? Kui siis võibolla mixersaar sotsinovski?
j
jah/ 21. oktoober 2019, 13:31
no pole midagi teha kui vilistab ainult tuul kõrvadevahel? Töötasu ju vaja kuidagi välja teenuda

r
R./ 21. oktoober 2019, 13:29
Treenib seal ainult näolihaseid, kui igasugusid grimasse teeb
k
21. oktoober 2019, 13:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
21. oktoober 2019, 13:18
Ratas võiks orava topise kaasa võtta
r
21. oktoober 2019, 13:18
Ratas võiks orava topise kaasa võtta
k
Kuusik Kaasik/ 21. oktoober 2019, 13:22
...lisaks seal juba istuvatele reffiTopistele.
a
Aeg..../ 21. oktoober 2019, 13:55
..vähendada riigikogulasi reformikatest ja sotsidest.Ise tööd ei tee ja ei lase ka teistel töötada. Aitab sellest klapperjahist nende poolt.Ise koostööd ei tee,siis ainult käib üks klapperjaht.Kaua võib! Riigikogu 51-liikmeni viia.
õ
21. oktoober 2019, 13:58
Õnneks pole see demokraatlikus Eestis (vähemalt praegu on see veel nii) võimalik valimiste tulemusel riigikokku valitud erakondi sealt ära ajada.
j
Järjekordne tõestus,/ 21. oktoober 2019, 14:59
et ekrelased tahaksid Eestisse Venemaa olukorda, kui üks partei või kamp valitseks igavesti, teised ehk opositsioon, istuksid vangis.
m
21. oktoober 2019, 13:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
21. oktoober 2019, 13:13
Pole Te midagi reformierakonda valinud, sest muidu teaksite, et neid peedistati juba 2009. aastast alates, kui see seadus vastu võeti. opositsioonil ei ole eriti hoobasid, ja kuna piinlik peaminister Ratas tõesti ei vasta mitte ühelegi küsimusele normaalselt, vaid jahub mingeid üldisi jutumulle, siis polegi talt vaja midagi küsida. Ekre ise muuseas kasutas opositsioonis olles täpselt sama taktikat. Tõsiasi on, et nii jubedat valitsust, nagu meil praegu on, ei ole olnud. Lihtsalt südame ajab pahaks. Aga Venemaa hõõrub rõõmust käsi.
k
kas selliseid/ 21. oktoober 2019, 13:57
t
21. oktoober 2019, 13:59
Te võiksite oma hääleroboti kasutamata jätta, Kremli trollid:)
k
21. oktoober 2019, 14:12
Kui peaminster on nii jampslik, et ühelegi küsimusele konkreetselt ei vasta, siis tulebki teda ignoreerida.
m
moderaatorite................/ 21. oktoober 2019, 13:05
Nüüd ka esmaspäeviti nagu opositsiooni poolt korraldatud huumoritund!!
m
moderaatorite jaoks mitte keegi/ 21. oktoober 2019, 13:03
Kommentaar läks.....................! Proovin uuesti! Oli ja vanasti Tallinnas ka tsirkus mida sai ka külastataud aga opositsioon lahendab nüüd selle probleemi!
t
21. oktoober 2019, 13:20
õ
21. oktoober 2019, 14:05
21. oktoober 2019, 14:10
36 IP-aadressi mitmest miljardist on blokeeritud. Jätka sama vaimus, saad ehk mark.si.st Hel.melt või kremlist medali.
l
21. oktoober 2019, 13:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Liberast on Kremli onu poolt välja mõeldud termin, muuseas/ 21. oktoober 2019, 13:15
Mis vihast ja petuumusest te, Kremli trollid, siin muudkui jahute? Tegemist on opositsiooniga, kelle ülesanne ongi küsimusi esitada või mitte esitada, kui vastaja suust peale tõhja vivina midagi ei tule. Või Te püüate siin väita, et see väga pikk aeg, mille jooksul kesikud opositsioonis olid, möödus nende poolt ainult naeratades ja koogutades? Ärge parem mängigegi l:lli.
k
Kogu/ 21. oktoober 2019, 12:55
a
arvamus/ 21. oktoober 2019, 14:10
Arvan just vastupidist - praegune valitsus on teotahteline, koostöövõimeline ja üksteisega arvestav. Opositsioon aga tõesti jampslik, selles olen teiega nõus.

./ 21. oktoober 2019, 12:53
Eesti maine kahjustamine - keskerakonna lepingu täitmine ühtse venemaaga - rumalate inimeste kaasamine ministriteks, erinevate sotsiaalsete gruppide solvamine, enda suhtes kriitikameele puudumine - see iseloomustab peaegust koalitsiooni kõige rohkem.
z
21. oktoober 2019, 12:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
21. oktoober 2019, 13:04
Nii nagu küla koerale, nii koer külale. Tubli, opositsioon. Ja teiele nii armas Ratas las istub ja nokib nina.
k
küsimus/ 21. oktoober 2019, 12:45
Opositsiooni tsirkus maksumaksja raha eest. Millal see lõppeb, tunnen huvi Eesti Vabariigi kodanikuna. Tuleks pöörduda õiguskantsleri poole, kas opositsioonil on selline käitumine lubatud. Kui peaministrile küsimusi pole ei peaks ta seal infotunnis osalema. Aeg on selleks liiga väärtuslik.
a
aitäh/ 21. oktoober 2019, 12:49
väga vajalik tähelepanek
o
21. oktoober 2019, 13:05
Oot-oot. Opositsioon kasutab neid nappe võimalusi, mis tal on. Muuseas, EKRE tegi opositsioonis olles peaminister Ratasega täpselt samamoodi. Nii et ärge siin virisege midagi ekre ikke trollid ja fännid.
t
to 13:05/ 21. oktoober 2019, 15:30
seda nad ei mäleta loomulikult.
r
reaaal/ 23. oktoober 2019, 10:09
eelmistel hooaegadel näidati Riigikogu infotunnis kogu saali.Oli näha ,kui palju on saalis saadikuid,kuid nüüd näidatakse ainult küsimuse esitaja ja vastajat.Ei teagi,kas saalis ongi rohkem saadikuid,kui ainult see konkreetne küsija.Kus on sel ajal ülejäänud saadikud.
a
21. oktoober 2019, 12:42
Adamsil oleks aeg kõrvale astuda ja noorematele arvajatele ruumi teha. Jamspslik on see, mida praegune koalitsioon teeb ja mida peaminister Ratas teha laseb. Piinlik ja häbi on sellise jampsi all elada. Sõimust on saanud uus normaalsus ja kõigi teiste süüdistamine ja enda arulage kiitmine ning alusetute lubaduste andmine on saanud igapäevanormiks.
v
Vot nii/ 21. oktoober 2019, 13:00
Sa ajad midagi segamini, oravamaffia+ sots on see kes segavad uue valitsuse tööd, oleme 17+ aastat näinud ainult rahvaraha vargaid, peenhäälestust ja maximaalset korruptsiooni, las uus valitsus teeb uut moodi ja eks aeg näitab tulemusi, esialgsed näidud on positiivsed
r
21. oktoober 2019, 13:06
Reformierakond ei ole muuseas 17 aastat üldse valitsuses olnud, ja valitsuse juhtparteigi pole ta olnud alati. Teie, Kremli kasulikud i:ioodid aga muiugi lasete seda plaati, mida te oma kanalitest ja leivaisadelt saanud olete muudkui edasi ja tagasi...
1
13:06, keda te solvate ja mis õigusega???/ 21. oktoober 2019, 14:01
13:06, kes andis teile õiguse teisi idi-ootideks sõimata? Olete kursis, palju solvangute eest meie seadus karistusi annab? Saadame teie postituse veebipolitseile.
t
tänale 12.42/ 21. oktoober 2019, 15:17
Ega sa ju ometi opositsiooni silmas pea ?? Vt kasvõi istungeid - tühi plära, solvamine ja mitte ühtegi ASJALIKKU ettepanekt valitsusele. Tunnista endale et on ju nii!
i
inimene/ 21. oktoober 2019, 12:42
Kui Peaminister on kõrval ,siis on ministritel tuge ja Peaminister on otse asjadega kursis, kui tarkurid esitavad ülitähtsaid küsimusi ministritele.
k
Konservativ/ 21. oktoober 2019, 12:36
Terve liberaalne maailmakäsitlus on suur jampslikus.
j
21. oktoober 2019, 13:12
Jampslik on see skisofreeniline valitsus.
ä
Ära valeta!/ 21. oktoober 2019, 14:17
Meie valitsus pole jampslik, meil on kolhoos!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee