Eesti uudised

Täiendatud kell 14.12! 

Kell 15.11 lisatud õhuväe kommentaar!

MAAVÄRIN VÕI SÕDA: rahuliku pühapäevahommiku rikkus jõhkralt vali pauk

Katrin Rohtla, 20. oktoober 2019, 13:07

109 KOMMENTAARI

m
mälestusi suvest/ 21. oktoober 2019, 16:48
Sama oli suvel Tartumaa kohal , kui ülehelikiirusega lennuk ehmatas siinseid inimesi , kui lendas Ülenurme Lennujaamast ilmselt , lennuk...aga samalajal oli Tartu kohal tohutu äikesepilv ,arvasime et äike lõi Peipsi kandis kuhugile sisse ... ja oligi vaikus ei mingit hullu möllu selle asja ümber , nagu seekord lavastatud !?
ä
Ämari lähetalt./ 21. oktoober 2019, 13:55
Üks hävitaja lendas küll Orkjärve raba kohal, läks vist maanduma.
m
Maire/ 21. oktoober 2019, 13:42
kõmmutame edasi, südamehaiged saavad infarkti ja jälle raha tuleb.
m
21. oktoober 2019, 12:38
Milleks on vaja üldse kõike teada mida nad teevad, soovid asjaga kursis olla, liitu nendega. Tsivilistidel ei olegi vaja kõike teada, magavad paremini.
t
Tiit/ 21. oktoober 2019, 13:26
Tsivilistid ei taha, et mingid plahvatused ootamatult kusagil kolaks. Praegu on ikkagi rahuaeg. Kindlasti roomustaksid, kui sinu väike magav laps ehmuks plahvatuse peale ülesse.
m
MM/ 21. oktoober 2019, 12:37
Appi kui hea huumor !! Naersin lausa kõveras silmad märjad ! Siis tahtsin laikida kommentaari "kuidas saab tasuliseks kommentaatoriks" ja läks hoopis miinuse peale..tagasi pöörata ei saanud, toksimise oeale tuli kiri " teade on edastatud" Appi ma suren naerust !😂😅
r
RS2/ 21. oktoober 2019, 11:12
Ai-ai-ai, lumehelbekesed. Nõuka ajal Tapa päritoli"rahutuvikesed" paugutasid päevad läbi, nüüd väike kõmakas ja kõigil kohe *itt püksis. ;)
o
on esmaspäev/ 21. oktoober 2019, 11:11
ja siiani ei ole põhjust avalikustatud. Kas meie vahvatel Tšehhi sõpradel läks miskit lappama või pani mõni pisikene raketike jälle omasoodu jehhat? Säärane salatsemine ja ümmarguse jutu rääkimine ei tõsta teps mitte militaarstruktuuride usaldusväärsust, vaid jätab, mulje et Eesti ongi üleni üks suur polügoon. Kas vallavanaemal oleva info avaldamiseks on nüüd "EV luba" olemas?
h
Haabneemekas/ 21. oktoober 2019, 10:03
Mina ei pannud neid tähelegi: olen nii paukudega harjunud - maakonnas käivad suured ehitustööd. Ja maa väriseb mitu korda päevas, kui Soome laevad mööduvad...
v
Vända Wille/ 21. oktoober 2019, 11:11

c
Colonel/ 21. oktoober 2019, 09:47
Mujal arenenud riikides hoiatatakse elankkonda ette võimalikest sarnastest ebamugavustest. Sellised asjad on ette teada.
l
Lihtsurelik:/ 21. oktoober 2019, 10:06
see on ju RIIKLIK SALADUS (SÕJASALADUS)!!!
t
to Lihtsurelik/ 21. oktoober 2019, 10:29
Inimesi ei pea ju üksikasjalikult paukude põhjusest teavitama. Seda, et mingil ajal võib tugevat müra või pauke teatud piirkonnas kuulda olla, võiks ju ikka öelda.
v
Virumaa pensionär/ 21. oktoober 2019, 09:30
Noored ehmatasid ära? Aga 83 aastasele vanaemale peaks see küll vist tuttav ette tulema ja noorust ning keskiga meenutama. Nõukogude ajal punakotkaste lennuõppustel ületati helikiirust alatasa, vahel ühe õhtu jooksul pooltosinat korda. Ja siis läksid kõrvad lukku ning aknaklaasid tärisesid. Oli juba täitsa ära harjunud asi. Näiteks minu keskkooliajal oli Tapal paiknevate hävitajate õppused reedeti.
n
nad/ 20. oktoober 2019, 23:16
k
kõva puuslik/ 20. oktoober 2019, 22:25
naabrimiis ütles,et pani eile kõva puraka,aga muide kõik korras
h
heh/ 20. oktoober 2019, 22:15
googeldage mystery booms, see on ülemaailmne fenomen
t
troll/ 20. oktoober 2019, 22:15
Kas 90% kommentaare on ühe ja sama isiku kirjutatud? Kui palju palgalised kommentaatorid palka saavad?
k
kodanik/ 20. oktoober 2019, 22:46
Tundub, et palgalised magavad peatäit välja - normaalsed Eesti kodanikud siin arvamust avaldamas.
a
Aga / 21. oktoober 2019, 10:30
Kuidas palgaliseks kommentaatorika saaks? Kuhu, kelle poole tuleks pöörduda?
a
aeg harjuda/ 20. oktoober 2019, 22:14
väike pauk,suur pauk,lihtsalt jälle kole olla ja kõht korrast ära-uus kogemus,tänapäev

T
?/ 20. oktoober 2019, 20:41
Tahaks nüüd aru saada, mis oli kõvem, kas see pauk või riisujatädi karjatus?
s
See on/ 20. oktoober 2019, 20:10
p
põlvevärin/ 20. oktoober 2019, 22:27
vabaduse pauk on tõsine kõmakas
r
reede/ 20. oktoober 2019, 20:07
Rakvere lähedal kuuldes seda purakat oli mõte et jälle kaotasid raketi ära sest kohe oli kuulda hävitajate undamist Need tsehhid vist lendavad 50 aastat vanade käuladega sest nende undamine paneb kõrvad lukku
t
tt/ 20. oktoober 2019, 19:48
Mis need neiud siis küll teevad kui päriselt sõda tuleb? :D
m
Masin/ 20. oktoober 2019, 19:20
Ma tõesti väga vabandan. Kardan et see pauk oli minu tekitatud. Umbes samal kellaajal sõitsin Raasikult Tapa poole ja kuna eile olin söönud hernesuppi, siis naise elu ja tervise huvides tegin väikese vahepeatuse. Kahtlustan, et selles see paanika põhjus ongi. Tõesti, väga vabandan, edaspidi püüan sellist jama vältida.
ü
20. oktoober 2019, 19:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Aga/ 20. oktoober 2019, 19:28
Võibolla see vanaema just sellepärast ehmatabki ennast haigeks, et ta mäletab, mida sellised paugud tähendasid?

s
20. oktoober 2019, 18:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
nimii/ 20. oktoober 2019, 19:45
wikipedia andmetel olid Tartus alates 84 aastast tu22m3, mis on siiski võimelised lendama ülehelikiirusel https://www.youtube .com/ watch?v=cw3eDi0 K5S8 aga helikiirust nad lennuväljal kindlasti ei ületanud, seda tehti vahel ikka siis kui juba 10km kõrgust kogutud.
t
Tegi õues grilli .Siukse vihaga panid üle , mul grill ka kustu./ 20. oktoober 2019, 18:50
h
Harjuge / 20. oktoober 2019, 18:43
Vene pommitajad teevad veel kõvemaid pauke.
s
sur/ 21. oktoober 2019, 05:53
vene pommitaja kukub tavaliselt ennem alla kui ta pauku teeb..
m
metsapõletajad/ 20. oktoober 2019, 18:30
harjutavad järgmiseks hooajaks,praegu lepik märg ,ei saa põlema paugutada.
k
Kaitsevägi/ 20. oktoober 2019, 18:26
purustab peldikuid suvilates.
h
hädavaresed/ 20. oktoober 2019, 18:25
nojamis siis , käis üks pauk ja sul terve päev rikutud, on ikka hädavaresed, ei lase oma mehi ka kaitseväkke, äkki teeb püksi aga kes siis riiki kaitseb? mehe on kaitsjad ja naised sünnitajad. pane siberi jõed vastuvoolu jooksma...
t
Tsehhi punakotkad/ 20. oktoober 2019, 18:22
o
Okas ja mõttetu virin../ 20. oktoober 2019, 18:17
Õhtuleht ja Sputnik sedaviisi osalevadki omamoodi meie õppusel.

l
LASTESÕIMELE/ 20. oktoober 2019, 17:35
60 aastatel oli see igapäevane et lennuk ületades helikiirust paugu tekitas.
m
Muri/ 20. oktoober 2019, 17:52
Raadi lennuvälja paugud kostsid pea Otepääni välja.
1
1945 aasta pagulane kanadast/ 20. oktoober 2019, 20:48
Valetad, Torontosse kostsid välja
n
Neonats/ 20. oktoober 2019, 17:34
EV s.tane Kaitseväe nime kandev üksuse mustad teod on juba ära tüüdanud
t
20. oktoober 2019, 17:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
20. oktoober 2019, 17:57
Meie konnatiigist on saamas milittarses mõttes lausa suuriik. Suurendame sinna aina rahahulka riigi eelarvest, samas kui rahva vaesus süveneb. Militaarmängud on nii kütkestavad, et võiks juba sõda lahti minna. siis näevad ka, mis tõeline sõda endast kujutab ja millised on tagajärjed.
v
vene aeg/ 20. oktoober 2019, 17:23
keegi ei ehmatanud polnud mainimist väärt üldse
e
Ei seganud elu/ 20. oktoober 2019, 17:03
Elades Tapa lennuvälja läheduse, oli neid kõmakaid meil kuulda,aeg-ajalt lendasid hävitajad ulgudes otse üle majade, kõigega sai ära harjutud, ei seganud nad tava elu.Nüüd paar ,kohe paanika ja püksid täis.Saage aru, et elu ja tegevused toimuvad ka välja pool teie elamist ja heaolu.

k
Kurb/ 20. oktoober 2019, 16:44
Ka pärnus oli nõuka ajal selline värk. Kui hävitajad läksid patrulli. Ja purjus lendurid tegid nalja.
o
20. oktoober 2019, 16:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Ats/ 20. oktoober 2019, 17:16
Ma avaldan riigisaladuse. Sõja korral on Eesti, Läti ja Leedu puhvertsooniks ning rinne jookseb läbi Warsawi.
p
Pole mingit võimalust/ 20. oktoober 2019, 21:32
Eesti saa kuidagi olla see koht, mille "kohal ja sees" sõjategevus käib. Siin on paarsada NATO sõdurit ja paartuhat Eesti enda sõjaväelast. Pole ühtegi lennukit ega isegi mitte tanki. Millist sõjategevust sa siin ette kujutad?
m
mx35/ 20. oktoober 2019, 16:37
Venelased lendasid üle eesti ülehelikiiruse.. meie omad peavad tuvastamiseks järgi või vastu lendama... paratamatult tuleb kasutada sama kiirust mida kasutab arvatav sissetungija...
n
Nõukaaegne./ 20. oktoober 2019, 16:32
Nõuka ajal oli ümber Haapsalu lennuvälja pidevalt needsamused kõmakad.Me juba teadsime,kui lennuk paistis panime näpud kõrva.Tavaline.Häiriv küll aga harjub ära.
l
lollidemaa kuklapool/ 21. oktoober 2019, 09:54
Kus nad siis maandusid, kui lennuvälja kohal oli ülehelikiirus?
j
Jah, nõuka ajal Tartus, Raadil elades, käisid sellised jumakad, et vaata, et majad kokku ei kuku. Va/ 20. oktoober 2019, 16:26
l
lembi/ 20. oktoober 2019, 16:16
Eesti vingatsitele ei meeldi nato ja ootavad pikisilmi millal venemaa rüppe saaks, siis on vene armee paugutamised nende kõrvadele nagu linnulaul. Küll nad tulevad, Eesti on juba vene kapitali poolt ülesse ostetud ja Tallinnas ju ametlik vaid po ruski.
v
Vanakas/ 20. oktoober 2019, 16:16
Vanakas oli talviti ikka vähem,käristasid ainult mootoreid angaari ees ja kulutasid petrooli varusid,puhusid lund,1potsatas ka suvilate peale.tore seik oli enne Peipsi taha kolimist tegid USA poisid pesapalli demo mängu kui taevas kärisema hakkas ja kõik platsil tardusid jupiks ajaks,pead kuklas ja suur hulk pealtvaatajaid korraga mürinal naerma hakkas!
ö
Öhtuleht./ 20. oktoober 2019, 16:00
Kõlas pauk, kui lõhkes pomm! Nüüd on meilgi uudispomm.

h
Hädakopsikud!/ 20. oktoober 2019, 15:58
Mõttetud olendid vinguvad siin hommikust õhtuni. Meie omad sisevaenlased, vingukottide armee, on meie riigile kõige suurem vaenlane!
m
20. oktoober 2019, 15:52
Mis me inimestel küll tänapäeval viga on? Iga piuks ja puuks peab kohe sotsiaalmeedias ja lehes ka olema!
s
20. oktoober 2019, 15:50
See on uus reaalsus. Harjuge ära, lörtsilärakad
a
Ants/ 20. oktoober 2019, 15:48
Vanainimeste pärast pole vaja muretseda- esiteks ei kuule nad enam väga hästi ja teiseks on nii vanad inimesed sõjaga harjunud.
r
Rehvormist./ 20. oktoober 2019, 16:19
Õige jutt Ants! Tuleb otsida kõikvõimalikke mooduseid, et sambad riigile jääks!
p
Peeter/ 20. oktoober 2019, 15:47
Inimesed võiksid asju rahulikumalt võtta ja mitte pidevalt üle reageerida.
.
,,/ 20. oktoober 2019, 16:06
.a mõni sadamapoole ei jooksnud juba vä?
i
iriseja/ 20. oktoober 2019, 15:40
vene ajal oli see normaalne
k
Kristiina/ 20. oktoober 2019, 15:37
Häbi see nn Karmen. Isegi nii totras loos julged valeidentiteeti tarbida. Maotu l..
v
Võta rohtu!/ 20. oktoober 2019, 17:03
Soovitavalt nädalajagu ette, äkki hakkab mõjuma!
s
sõna sekka/ 20. oktoober 2019, 15:36
Poleks paha kõigil natuke koolis füüsikas õpitut meelde tuletada , siis saab asi selgeks !

p
Paul / 20. oktoober 2019, 15:35
mind elustatakse veel praegugi sellest paugust
j
20. oktoober 2019, 15:53
jään elama...minutis oli süda 62 lööki vahele jätnud
p
Pärnakas/ 20. oktoober 2019, 15:35
Mäletame. See oli pea igapäevane.
a
Aadu Võrumaa Teataja / 20. oktoober 2019, 15:26
Aga kui liitlaste treeninglennude asemel teevad pauku vene pommid, kas needsamused hädaldajad julgevad oma nokka lahti teha ?
t
Tiit/ 20. oktoober 2019, 15:34
Kui vene pommid lohkeksid, siis vaevalt oleks ka ajakirjandust mis sellest kirjutaks.
t
To Aadu./ 20. oktoober 2019, 15:50
EI OLD AADULE LUBA VASTATA. KOMMIONU VÖTTIS KOMMI ÄÄ.
s
20. oktoober 2019, 15:58
Sina aaadu näitaksid siis teisele võimule näpuga naabrimehe peale.
a
agag/ 20. oktoober 2019, 15:14
Isegi olen korterelamust paljajalu õue jooksnud arvates, et mingi reisilennuk kukub kohe majja. Tegelikult Nato omad harjutasid Põhja-Tallinna kohal madallendu.
g
Geenius/ 20. oktoober 2019, 21:34
Jah, muidugi sa jõuad majast veel välja joosta, kui lennuk majja sisse kukub.
r
Rahusõdalane/ 20. oktoober 2019, 15:06
Plahvatas see 5% ülesleidmata Hipaanlaste raketist.
v
Vanaema/ 20. oktoober 2019, 15:06
Veel 30 aastat tagasi olid sellised paugud Tartus täiesti tavalised, Kui punalennukid lahkusid, tekkis harjumatu vaikus. Nüüd oleme juba harjunud...
t
Tartu külje all Lohkvas lendasid punakotkad üle müügikioski nii,et riiulitelt oli kõik maas. / 20. oktoober 2019, 17:30
t
tollane üliõpilane/ 22. oktoober 2019, 00:18
Tartus baseerusid aastakümneid strateegilised pommitajad, neljamootorilised turbopropeller-mootoritega strateegilised kaugpommitajad TU-95-d. Nende kiirus jäi alla 950 km/h., seega helikiirusest hulga aeglasemad. Kuid 80-ndate lõpus ilmusid Tartusse ka mingid reaktiivlennukeid lisaks. Ja need m ö l i s e s i d küll nii, et kõrvad jäid lukku. Mäletan, et nood rikkusid oma õppusega ära jaanipäevakontserdi. Sest kui nood madllennul üle panid, polnud ansamblit mitukümmend sekundit kuuldagi. Jaanituld peeti tookord Emajõe ääres lauluväljaku läheduses ja tookord esines ansambel "Kapell"
u
UFOIST/ 20. oktoober 2019, 15:05
USAs on registreeritud tuhandeid selliseid pauke, mida UFOuurijad peavad tulnukate aluste tekitatud müraks liikumisel dimensioonide vahel ehk "ussiaukudes".
a
Andres P./ 20. oktoober 2019, 15:04
Kogu see põhja Eesti paelahmakas jõnksatas Soome lahe poole pisikese sammukese ehk,eks on seda pae kiva üksjagu lõhutud ja

s
Sinu P. P./ 20. oktoober 2019, 14:58
Olin parasjagu Orissaares seenel. No küll viskas puravikku. Eest ja takka!
S
,,A,,/ 20. oktoober 2019, 14:53
Suure saladuskatte all võin öelda. Kemmerguid õhivad. Olge valvsad! Seda nad ise nimetavad heidutuseks!
a
Alustati/ 20. oktoober 2019, 15:45
t
Tiit unistaks/ 20. oktoober 2019, 14:53
t
Tiit/ 20. oktoober 2019, 15:04
Ei unista punakotkastest, vaid Eesti oma lennukitest ja eestlastest pilootidega. Sinule see muidugi ei meeldiks, oled harjunud isandate ees kummardama.
u
Udo./ 20. oktoober 2019, 14:50
Tore on kui pauku tehakse. On ka eriüksusel tööd, et otsida, kust pauk tuli. Ja mõne kitse kaebamise peale mõni stardipüstol konfiskeerida!
j
Jan Balder/ 20. oktoober 2019, 14:46
Mõtlesin, et lõpuks ometi on sõda alanud? Kirjutaja vist ootab väga sõja puhkemist.
a
Arvasin et täna/ 20. oktoober 2019, 15:45
o
Olgem ausad/ 20. oktoober 2019, 17:07
Vaja teda tõesti oleks, lööb õhu puhtamaks ja õpetab inimesele elutõed uuesti selgeks, igasugu p3d3ra5mi ja t1lul1lu on liiga paljuks saanud, aitab küll!
h
Helve/ 20. oktoober 2019, 14:45
Inimesed peavad ikka teadma lõhkamistest.
k
20. oktoober 2019, 23:06
Kas püksid siiani vedelat täis?
v
20. oktoober 2019, 14:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tao/ 20. oktoober 2019, 18:21
Merekohal nad kindlasti helikiirust ei ületanud. Need roikad ei suuda seda veekohakl, selleks peavad vähe paremad linnud olema ja merekohal ülehelikiiruse pauk vaevalt Rakveres maja värisema paneb. Sellist asja saab teha vaid HAARP aga kas USA on aparaadi juba siia toonud ja katsetas ?
v
villem/ 20. oktoober 2019, 14:44
selle võrumammi õhkulastud si.ta.maja lööklaine ja pauk jõudsid lõpuks kuusaluni välja.
1
20. oktoober 2019, 23:03
17:56! Kas tõesti ei tea mis on kuusalu? See on ju salu, mis asub kuul!

k
k-mees/ 20. oktoober 2019, 14:39
Nõukaajal oli see suht igapäevane nähtus, et aknaklaasid klirisesid
n
nõuka ajal/ 20. oktoober 2019, 14:57
olid tõesti need lennukite põhjustatud paugud igapäevased.
k
Kusti🐲/ 20. oktoober 2019, 14:37
Ka meie piirkonnas lennati väga madalalt(alev),
h
Heh / 20. oktoober 2019, 14:32
Lugupidamatu siinsete inimeste suhtes?? Nalja teed? Õppuse eesmärk on õppida kaitsma kõiki eestis elavaid inimesi. Lugupidamatu, hahah
t
Tiit/ 20. oktoober 2019, 14:36
Sina muidugi oma orjameelsuses laskuksid härdalt polvili kui NATO linnukesed üle lendavad.
s
sa, Tiit,/ 20. oktoober 2019, 14:45
t
to Heh 14 32./ 20. oktoober 2019, 14:56
t
Tiit/ 20. oktoober 2019, 15:05
Orjameelsete jaoks onem muidugi ebanormaalne.
t
tiidule:/ 20. oktoober 2019, 15:48
Kuidas on seotud orjameelsus NATO lennukitega - äkki avad veidi oma äraarvamatut loogikat?
k
Kõiki siin elavaid?/ 20. oktoober 2019, 17:09
Eestis on vaja kaitsta eestlasi, mitte musti.
j
jüri lennuväes 72 74 a su 7 bkl / 20. oktoober 2019, 14:32
selle asja nimi on pidev pauk juhul kui jöuad kaasa joosta kuuled kogu aeg pauku
l
lennukid/ 20. oktoober 2019, 14:18
Läksin parajasti metsa, kui see kärgakas käis, kuid mõne ajapärast oli kuulda lennukite mürinat.
t
20. oktoober 2019, 14:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
sa Tiit / 20. oktoober 2019, 15:06
vist ei ole nii vana et mäletada punaste rahukotkaste igapäevast paugutamist aga sellega lihtsalt tuli leppida,protestimine ei tulnud kõneallagi,sel juhul oleks sinuga tegelenud vastavad organid,vot nii Tiiduke oli elu kunagi siin sinu rahvuskaaslaste võimu all.
t
Tiit/ 20. oktoober 2019, 15:20
Olen meelitatud, et mind nii nooreks pead. Tegelikult olin vene vägede lahkumise ajal peaaegu 30 a. vana.Nii, et mäletan hästi. Pärnus oli ju nende linnukeste pesapaik.
e
Ega's liitlastel seepärast veel ükskõik ei ole./ 20. oktoober 2019, 15:57
Kõigist julgeolekuasjadest ei saagi üldsus kõike teada - mitte kõige demokraatlikumaski riigis - ja kindlasti kaalutakse ka turvategevuste mõjusid, mida oleks kordades vähem, kui meil idapool sellist "huvitavat" naabrit poleks.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee