Kommentaar

Kari Käsper | Rünnakud LGBT kogukonna vastu on rünnakud vabaduse vastu

Kari Käsper, Eesti Inimõiguste Keskuse juhataja, 21. oktoober 2019, 18:36

244 KOMMENTAARI

n
No mida veel.../ 30. oktoober 2019, 21:02
Lause "Tegelikult pole ka LGBT korrektne, sest ei kajasta kõiki seksuaal- ja soovähemusi" teeb ikka väga ärevaks! Niisuguse ühingu nõue, et riik peaks neid rahastama, ei ole küll mingi inimõigus, kui tahavad tegutseda, siis kogugu raha oma liikmetelt.
s
san/ 29. oktoober 2019, 17:13
olete lgbd-kui oleksite kasvõi -pesdkfdhseju kombinatsioon ei anna see õigust teil raha nõuda.kas see et olen teise seksuaalorientatsiooniga annab kohe õiguse raha nõuda?-mitte haige,nälgiv,kodutu vaid teist seksuaal orientatsiooni omav.
e
Ehh/ 29. oktoober 2019, 15:51
No siis on seksuaal p.e.r.v.e.r.t.i.d.e rünnakud normaalsete inimeste vastu, lausa rünnakud inimsuse vastu
a
ats/ 29. oktoober 2019, 15:44
mina omale p sse keerata ei lase
m
mõtiskleja/ 28. oktoober 2019, 13:03
miks vajate mingeid erisoodustusi, privileege? Elage nii, nagu tavalised inimesed! Ärge jätkuvalt poosetage oma justkui eliit-homondusega.
k
kusti/ 24. oktoober 2019, 11:22
kummaline, et teatud käsperote jaoks on vabaduse mõõt ped ofiilia, zoo fiilia, nekro fiilia ja kõiksugu hälbelisus aga normaalsus on vabaduse piiramine
p
peerastide vabadus/ 23. oktoober 2019, 18:55

p
22. oktoober 2019, 22:17
v
VL/ 22. oktoober 2019, 22:16
Kari Käsper on üks väga rumal inimene. Vaat niisugune lugu.
o
Ostame selle raha eest Käsperile vaseliini/ 22. oktoober 2019, 22:14
k
22. oktoober 2019, 21:01
v
Vaarik/ 22. oktoober 2019, 19:59
Paistab et LGBT ja tema eestkõnelejate jaoks on vabadus ebaloomulikul moel oma sugukirge rahuldada. Väga piiratud maailmakäsitlus !!!Kole kui instinktid juhivad inimest , mitte vastupidi.
j
Juku/ 23. oktoober 2019, 08:29
veelgi hullem ju - instinktid ja refleksid juhivad kogu elusloodust
t
täitsa/ 22. oktoober 2019, 19:23
t
tsaar 1918/ 22. oktoober 2019, 18:22
kuule,poisike ,mine Kadõrovi juurde ,tema teab,mida sinusugustega peale hakata.See mees on sellel kohal väga õige mees ja teab täpselt,mida sinusugustega peale hakata.väga tubli mees
z
z/ 22. oktoober 2019, 16:30
LGBT riigipoolne rahastamine on soodustanud pedofiilide tegevust. Kuuuurija saates oli lugu kuidas ped erast vägistas 10 aastase poisikese. Meie enda raha eest rahastatakse tegevust mis ohustab meie kõigi lapsi, mis riigis me elame?

t
tibu/ 22. oktoober 2019, 16:28
õhtuleht peaks lõpetama selle pe.de.de propaganda
m
mitte teie/ 22. oktoober 2019, 15:20
vastu ei olda, vaid selle lakkamatu propa vastu meedias. Elage ise ja laske teistel ka elada. Valdavat enamust ei koti, keskmine eestlane on tolerantne.
v
Väike Raha/ 22. oktoober 2019, 14:57
Kari lausub"see on riigil väike raha võrreldes sellega millega peab lgbt silmitsi seisma."Vägisi armsaks ei tee,pole mina kuulnud,et jõuluajal annetaks keegi lgbt kogukonnast üksikutele haigetele vanuritele-miks küll nii kari-karin ?
a
aitab/ 22. oktoober 2019, 14:36
Invaseksuaalid on nüüd meie mõistus, au ja südametunnistus? Ega ikka ei ole küll. Kõigil inimrühmadel on omad probleemid aga teised ei tiku ennast teisetele istmikuga näkku suruma, ega riigilt võimu ja raha nõudma. Tõmmake tagasi, vähemused!
e
ekre on ka vähemus,/ 22. oktoober 2019, 14:43
tõmmake tagasi, saate ju riigilt raha küll.
v
vanamemm Käsperile/ 22. oktoober 2019, 13:26
Ühe õnn pidi teise õnnetus olema! Kui kõik normaalsusest kõrvalekalded on kaitsealused- siis miks mitte pedo-nekro-zoofiilid ---kõik geeninihkega "vähemused"? Vene "vähemusest" rääkimine on täpselt sama haige, meist 140 korda suurem ja samamõõtu agressiivsem, kes kasutas ära okupatsiooni ja kes on tegelikult mugavuspagulased, kellel pole olnud ega ole sooja ega külma, et väikerahvad enda ümber õnnetuks teevad. Nende kuri Õnn, on meie valus õnnetus, miks te eestlast ei kaitse? Ausalt--heameelega annaks need rahad hingevaakuvale neiule, kui oma hälvet demonstreerivatele "vähemustele".
k
kas eestlaste seas/ 22. oktoober 2019, 14:44
ž
Žan Klood van Tamme/ 22. oktoober 2019, 11:25
Soovitan Karil minna Jeemenisse või Bahreini või kuhu iganes sinnakanti ja nõua seal pepupoistele elementaarseid vabadusi?Ta puuaks üles juba järgmine päev.Koguge oma kogukonnaga annetusi ja elage rahulikut,keegi ju ei sega teid.Ärge tulge minu rahakoti kallale.Sest hasartmängu eest saadavat tulu on võimalik ka teise kohta suunata,mitte kohustuslikus korras teile.
a
Aga sinu/ 22. oktoober 2019, 14:46
koht on Venemaal või mõnes moslemiriigis :). Miks sa ei lähe?

n
22. oktoober 2019, 11:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
...fiilid/ 22. oktoober 2019, 14:29
ei saa aru,et täielikku vabadust pole olemas,mitte kusagil.Selline vabadus oleks juba anarhia.
t
Teade/ 22. oktoober 2019, 10:56
22 kell13:00 algab delfis Vooglaiu grillimine Vilja Kiisleri poolt. Tulemus ette teada, läheb samamoodi nagu Libedaga läks. 100:0 Varro kasuks.
ä
ätt./ 22. oktoober 2019, 07:24
Nimetage ennast õigete nimedega ja ärge pugege mingi LGBT taha.
j
Jüri VM/ 22. oktoober 2019, 00:39
Kari Käsper: ... Seal ei sepitseta, kuidas rünnata kristlasi või kiusata konservatiivseid ministreid. Seal ei tehta ideoloogilist propagandat ühe või teise maailmavaate toeks. Tegelikkus: Seal tuntakse huvi sinu tagumiku suunas. Ka ründaval moel või kuidas iganes.

p
pettunud maksumaksja/ 21. oktoober 2019, 23:32
Miks meie peame nende gruppide tšinovnikuid ja aktiviste oma maksude arvel ülal pidama ja nuumama? Organiseerugu, kogugu oma liikmemakse või töötagu oma püha ürituse heaks entusiasmist ja vabatahtlikkuse alusel. Kui selleks isu on.
h
heiki herman soome/ 21. oktoober 2019, 23:18
kui üldse keegi vabadusele auku kaevab, siis just need, kes selle vabadusega igal pool kuritarvitavad ja manipuleerivad...
h
heiki herman soome/ 21. oktoober 2019, 23:17
vabaduse vastu? ... kõigepealt tuleks enestele selgeks teha, mis on üldse vabadus ja kuidas selle vabadusega osata elada, mitte vabadust igal nurgal ära lörtsida ja selle väljendiga manipuleerida, kaaslasi mitte arvestades jne... kahjuks eestis on üldse arusaamine vabadusest kohati väga kaldu ja kraavis... nagu vabadus vabastaks inimesi moraalist, inimlikust vastutusest, inimkvaliteedist, inimväärikusest, eetikast, reeglitest jne... mõni on saanud vabadusest isegi aru nii, et võib kaaslastele pori näkku visata, laimata, valetada ja mõnitada ning midaga kartmata kirjutada paskvill...
m
muidugi/ 22. oktoober 2019, 14:51
vabaduse tõid ju ristirüütlid sinu pastoritega ja vägivallaga. Kõik peavad teie pilli järgi tantsima, see on vabadus?
l
lgbt/ 21. oktoober 2019, 22:20
on lihtsalt nwo tööriist ühtsustunde hävitamiseks rahvusriikides.Kõike ühiskonnagruppe vastandatakse.Mehi,naisi,vanemaid ja lapsi,kommuniste ja fasiste,rikkaid ja vaeseid,valgeid ja musti.Kui muidu rassidevahelisi konflikte ei ole,siis tuuakse nad meile ja lükatakse koduuksest sisse!Konfikt,kui selline on ise eesmärgiks,mis annab võimaluse satanistliku diktatuuri kehtestamiseks.
k
kust kohast/ 22. oktoober 2019, 14:52

õ
õhtulehe lugeja/ 21. oktoober 2019, 21:20
Elage vaikselt ja rahulikult ja keegi teid ei puutu!
k
küll puutuvad,/ 22. oktoober 2019, 14:54
mina näiteks ei teadnud midagi viimasest nende kokkutulekust, aga vihkajad nuuskisid välja.
h
haiged inimesed/ 21. oktoober 2019, 20:51
jätke meie lapsed rahule oma värd-ideoloogiate propagandast.
k
Kristiina/ 21. oktoober 2019, 20:27
Andmekaitsega on mul küll ütlemist Kari. Rohkem kui homo teemal. See on muutunud ahistavaks.
d
21. oktoober 2019, 20:27
Delfist: 37aastane kahe lapse ema palub abi melanoomiga võitlemisel! Selleks vajaminev ravim on erakordselt kallis. "Ma ei ole valmis alla andma."
n
Neid ei huvita!/ 21. oktoober 2019, 21:33
LGBTd ja homosid see ei huvita!
k
kas / 22. oktoober 2019, 14:56
ekret ja teisi poliitikuid huvitab? Nemad annavad katuseraha usuhulludele.
d
21. oktoober 2019, 20:26
Delfist :Rasket neeruhaigust põdev ja äsja uue neeru saanud 17-aastane Katerina paneb raviraha kokku saamiseks oma joonistuse oksjonile Aitame noorel neiul terveks saada!
l
LGBT/ 21. oktoober 2019, 21:33
j
Jüri/ 21. oktoober 2019, 19:54
Haigeid ja hädiseid peab ilmselt riik, st maksumaksja, rahaliselt toetama. Kas homod on haiged? Hädised nad ilmselt pole kui nende marsse vaadata.
a
Albert1/ 21. oktoober 2019, 21:52
a
arvatavasti on nad haiged,/ 22. oktoober 2019, 08:35
miks muidu nende tegevust rahastatakse fondist, mis on ette nähtud puuetega inimestele.

s
Saatja/ 21. oktoober 2019, 19:50
Kõrval on artikkel, kus Kaalep räägib, et ei vihka LGPD-d
k
Kas ta/ 22. oktoober 2019, 14:58
käib Susanna juures orjaks?
o
Ok/ 21. oktoober 2019, 19:45
Kui need rünnakud sellise bande vastu on rünnakud vabaduse vastu,siis mina olen Rooma Paavst!
j
Jaapanisse Käsper kaasa/ 21. oktoober 2019, 19:44
Seal on konservatiivsus palju tugevam ,kui meil, mine proovi seal ka sellist juttu rääkida. President läheb digiteenuseid tutvustama, siis karilane peputeenuseid. Ja sõitke luuaseljas, kliimat ei tohi kuumaks kütta ja tornaadosid tekitada.
m
Milleks / 22. oktoober 2019, 14:59
nii kaugele minna, kutsuge moslemid siia, teil ju sarnased vaated.
r
21. oktoober 2019, 19:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kiimaste käppadega/ 22. oktoober 2019, 15:01
tegelased olid ikka ekres.

k
Kapp/ 21. oktoober 2019, 19:11
Olen nõus kõigega juhul kui keegi suudaks pooled moslemid homoks agiteerida.Maailm oleks vähem ülerahvastatud.Käsper ja need LGBTKGB tuubid võiks sinna kanti oma agitatsiooniga kolida.
j
Jaak/ 21. oktoober 2019, 19:03
r
rünnakud pedofiilide vastu / 21. oktoober 2019, 18:56
on rünnakud vabaduse vastu .kahju ,et osadel aju ,kui selline tähtis organ puudub.
j
jah/ 22. oktoober 2019, 15:02
ekrelased on õõnespead.
r
random / 21. oktoober 2019, 18:41
Kari mis vabaduse jama sa ajad? Mine truki vabalt ära lalise meedias kui oled mees.Kaitse parem kodutuid,suurperesi, pensionil inimesi.Vihale ajad. r
v
Vaene penskar/ 22. oktoober 2019, 15:03
Ma küll ei kujuta ette kuidas ta mind kaitsta saaks, kas ekre eest?
a
ahah/ 21. oktoober 2019, 18:30
Huvitav-huvitav aga miks ma näen käsperites parasiite ja nüüd sellistes "arvamuslugudes" parasiidi paanikat?
k
kas homod/ 22. oktoober 2019, 15:04
ei töötagi, nad pidid andekamad inimesed ka olema, seega annavad ühiskonnale rohke, kui sinusugused :).

v
vihakõne ja suur vale/ 21. oktoober 2019, 18:20
Miks see rõvedus ja vihaõhutamine on jälle välja toodud?
s
sellepärast,/ 22. oktoober 2019, 15:05
et ekrelased ei saa rahus elada.
s
sodomiitidele/ 21. oktoober 2019, 18:12
Oma rõveda klubilise tegevuse "vabaduseks" nimetamine ei anna mingit õigust seda nilbet "vabadust" pidevalt korralikele kodanikele ninaalla hõõruda.
k
kui, siis juba/ 21. oktoober 2019, 23:41
sel juhul on vabaduse eest võitlejad ju ka kõik sod0miidid, ped0fiilid, vuaristid, nekr0fiilid, varastatud vastassoo pesu kandjad, fetišistid, käsikiimlejad j,n.e. Loetelu võiks veel üsna pikalt jätkta. Sest seksuaalse 0rientatsiooni mitmesuguseid hälbeid on väga palju.
m
miks selle "vabaduse" eest võitlemine/ 22. oktoober 2019, 08:39
käib aina valede saatel. Kogu see nn kooseluseaduse läbisurumine käis räigete valede saatel. Miks on selle loomuvastase seaduse läbisurumisele on kaasatud kohtud?
r
rp/ 21. oktoober 2019, 18:10
H
???/ 22. oktoober 2019, 09:38
Huvitav. Kas ka ajuvabadust tuleks lugeda pühade ja võõrandamatute vabaduste hulka?
t
TE/ 21. oktoober 2019, 11:26
Kas keegi ründas LGBT-kogukonda? Minu teada taheti neil lihtsalt riigi toetus ära võtta. Kas riik ründab SAPTK-i, kuna ei maksa sellele riigieelarvest raha ja see peab end ise annetustest üleval pidama?
t
Täpsustus/ 21. oktoober 2019, 22:34
Mitte toetust ära võtta, vaid toetust neile mitte eraldama. Neil pole raha, mida saaks ära võtta. Et nii olevat alati kombeks olnud, ja riik muudkui maksku. Tuleb Rakvere juhtum meelde, kus kohus mõistis linnalt toetuse neile, absoluutselt tervetele inimeste toetuseks,
r
raha võetakse hasartmängu fondist/ 22. oktoober 2019, 08:42
mis on ette nähtud puuetega inimeste toetamiseks. Kas sellega tunnistatakse, et lgbt-lased on puudega? Kui nii, siis miks meile määritakse pähe puudelist ideoloogiat? Kes konkreetselt selle taga oli? Sotsid? Refid?
j
Jah ründasid/ 22. oktoober 2019, 15:07
laupäeval ekre õõnespead.
j
Jaak/ 19. oktoober 2019, 23:26
Vabadus pole hooramine ja perverssused vaid suveräänne riik .
j
Jaak/ 19. oktoober 2019, 23:25
Vabadus pole hooramine ja perverssused vaid suveräänne riik .
h
Häbematuse tipptase/ 18. oktoober 2019, 21:18
Eriline arusaamine vabadusest....Eesti Vabariigi rahapada ei ole küll see koht, kus oma "vabadusi" realiseerida. Jõulutunneliga korjame raha haigetele lastele, puudega inimesed , lastega pered,pensionärid elavad kerjuseelu ja mingid MTÜ tegelased nõuavad, et neid peab toetama? Mis neil viga on? Noor mees, hakake tööle, mitte riigi rahakotti noolima!

i
Iltalehti täna kluh. 7:00/ 18. oktoober 2019, 21:05
Jälleen uusi, poikkeuksellisen iljettävä seksuaalirikos järkyttää Oulua.
v
18. oktoober 2019, 21:08
Vanuri vä..gis..tamis..es kahtlustatav on 22.aastane oulu-mees.Mehel on sosiaalisessa mediassa useita profiileja omalla nimellään ja kuvillaa
e
18. oktoober 2019, 21:11
Esialgu pole teada, milline staatus on tal SoomesHän kertoo olevansa kotoisin E..tiooopia..st.
e
18. oktoober 2019, 21:14
Elab samas majas ja trepikojas ohvriga. Pesuköök on samas trepikojas ja seda kasutavad paljud trepikojaelanikud.
i
Iltalehti täna klo 9:52 / 18. oktoober 2019, 20:32
Poliisi etsii valkotakkista miestä Espoossa: Ilmoituksen mukaan tarttui 9-vuotiaaseen poikaan ja yritti viedä lapsen mukanaan.Politsei uurib sündmust, mis oli neljapäeva õhtul Espoos Tapiolas Seponteel– kaebaja teatas, et tundmatu valges jakis mees oli haaranud kinni kaebaja 9-aastasest pojast ja katsunud kanda teda kohalt ära , politsei teatab avalduses.Poiss oli pääsenud haardest lahti. Mees oli lahkunud kohapealt Sepontiee ridaelamute suunas.Sündmus toimus kelle 20-21 ajal.
m
Mummi/ 18. oktoober 2019, 15:09
Kulla lgbt inimesed ja propageerijad - kas mina heterona ei või olla häiritud ja ahistatud selle teema liigsest pealesurumisest stiilis - kui sa meid ei poolda, siis oled paha ja me tõlgendame su arvamuse vihakõneks,mille eest võetakse kriminaalvastutusele. Miks ma ei või jääda heteroks ja pooldada abielu vastassoost inimesega ilma,et mind selle eest sallimatuks tembeldatakse? Tunnen, et mind ahistatakse - kuhu võin oma murega pöörduda?
m
mutakas/ 18. oktoober 2019, 11:38
Kõigega nõus, kuid kas seda kogukonda on ikka EV ahistanud ? Vb mõnele inimesele on vastumeelne see, et NÕUTAKSE mingeid õigusi . Mul endal mitu geituttavat, väga toredad inimesed, kuid ei afišeeri oma erisust, lihtsalt on.
i
IS.: 17.10. 14:24/ 17. oktoober 2019, 19:39
Oulu kohus arreteeris vanuri raske väg..is..ta..mise eest 22.aastase välismaalase taustaga mehe
o
17. oktoober 2019, 19:43
Oulu kortermaja pesuköögis väg..is..ta..s 22. aastane välismaalase taustaga terariistaga ähvardades 1930 aastatel sündinud naise. Vanur helistas omastele, kes teatasid hädakeskusse. Sündmuskohale saabusid politse ja parameedikud, kes toimetasid vanuri haiglasse. Kurjategija on Oulus elav välismaalase taustaga 22.aastane mees.

i
17. oktoober 2019, 19:32
Ilta-Sanomat.: 17.10. 14:24 .Politsei kahtlustab: 1930-aastatel spndinud naine vä..gis..tati törkeästi pesutuvassa Oulussa
u
Urt/ 17. oktoober 2019, 18:33
Keegi ei ründa LGBT kogukonda, vaid see ründab meie normaalset elu!
ü
17. oktoober 2019, 15:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tk/ 17. oktoober 2019, 16:28
Seal põses on vist mingi pulgakujuline asinpidevalt surkinud
p
Proovin uuesti.....Ei saa mitte vaiki olla/ 17. oktoober 2019, 14:35
Raha peab minema õigesse kohta! Nendele, kes seda vajavad.

e
Ei saa mitte vaiki olla.../ 17. oktoober 2019, 14:31
...Kas lgbt-lased on õnnetud, vigased jne, miks just neid peab toetama? Mille eest? Tuleb toetada suurperesid, pensionäre, haigeid, üksikemasid, kes vajavad abi. Siin ei ole tegemist rünnakuga selle kogukonna vastu, küsimus on raha raiskamises, raha ei lähe õigesse kohta.
m
miks ei võiks/ 22. oktoober 2019, 08:46
lgbt-lased ja Kari toetajad ISE oma rahadest oma ideoloogiat ellu viia?
v
vabadus?/ 17. oktoober 2019, 12:07
Millegipärast on "nende vabaduse" kirjeldamine ülitugeva tsensuuri all.
m
Minu arvamus/ 17. oktoober 2019, 10:57
Vähemus täiesti terved inimesi tahavad oma ühendusele riigitoetust. Andrus Karnau kinnitas pühapäevases saates "Olukorrast riigis", et me ühiskond peab suhtuma sallivalt inimestesse, kes ei seksi nii, nagu enamik meist. Mis artiklile neil raha kulub ja kas see ongi saanud eelarvete lahutamatuks osaks? Löö või ise ka punti. Humaansemalt oleks mõistlikum abistada riigi kesisest riigieelarvest siiski haigeid ja hädalisi.
l
Lodev püksikumm/ 17. oktoober 2019, 10:49
Väärastunud seks ja selle avalik, väljakutsuvalt nilbe propakanda ei ole inimõigus.
m
Mitte homo/ 17. oktoober 2019, 09:39
Mina leian, et mind ahistatakse ja survestatakse igapäevaselt homopropagandaga.
p
pöördu kaebusega/ 22. oktoober 2019, 08:49
Kari inimõiguslaste poole, et sind ahistatakse. Ja siis anna teada, mida vastati. Võib-olla peaksime kõik, kes end homopropagandast ahistatuna tunnevad, avalduse kirjutama. Muidu ei usuta.

d
Dr/ 17. oktoober 2019, 09:31
Haigused on ravitavad.hälbed mitte .küll saab hälvete korral abi näiteks mõnest kliinikust.
o
Oh õudust.../ 17. oktoober 2019, 14:43
See on sama, kui inimene soovib joomisest, suitsetamisest loobuda, siis ta otsib abi. Tundub, et homod seda ei soovi. Ootab, et toetatakse veel.
k
17. oktoober 2019, 08:56
Kui teha MTÜ "Viimane valge mees", kas siis on ka lootust riigilt raha saada?
m
Maestro/ 17. oktoober 2019, 08:27
Maksumakjate raha kulutamine selliste ühingute ja harrastuste jaoks ning sellise tegevuse häälekas kaitsmine on rünnak demokraatia vastu. Mis vabadustest me siin veel räägime?
ä
ätt./ 17. oktoober 2019, 08:01
LGBT kogukond on kogukond keda kõik peavad kummardades austama !
s
17. oktoober 2019, 15:25
ü
üks suur/ 17. oktoober 2019, 03:46
litakas peaks käima ,et inimeste mõistus kohale läheks. kõik nõuavad, kraaksuvad lehvitavad jne.
j
Jüri/ 16. oktoober 2019, 23:27
Ei saa aru, miks Kari eraldab LGBT kogukonna? Kas muid kogukondi võib vabalt rünnata? Näit rahvuslikke, ametialaseid vms. On nad (LGBT) puudelised?
m
munk ( μοναχός )/ 16. oktoober 2019, 23:26
Elage ise ja laske teistel elada.

m
16. oktoober 2019, 22:18
Miks neil meie raha üldse vaja on, mis kasu saab riik ja rahvas neid üleval pidades. Igaüks maksku oma vajadused ise kinni!! Ja mis vale suhtumine see on, et neid rünnatakse, kui võetakse maksumaksjate toetus ära.Olen meie peaministris sügavalt pettunud, et ta ei austa rahva tahet selles küsimuses, see toob meie riigi peale needuse, sest Piibel nimetab sellist eluviisi rängaks patuks.
l
Loen seda pealkirja/ 16. oktoober 2019, 21:48
ja mitte ühestki sõnast aru ei saa.Kes ründas, kus ründas, kes sai viga ,kes pandi kinni...omal ajal sai ka paraadil käidud, seal karjuti ka loosungeid, mis olid pehmelt öeldes naljakad, traditsioon jätkub, ärge ainult öelge, et kogu rahvas peab jälle nagu tolad paraadile minema või milles on asi? Paanika, paanika, paanika, aga sisu??
v
võtke ja elage/ 16. oktoober 2019, 21:02
nii nagu tahate. Ärge promoge ennast ja ajage inimestele oma jama.
e
Eino Taruk/ 16. oktoober 2019, 21:26
Kuhu nad trügivad on lasteaiad ja koolid, lapsed ja noored. Kõige haavatamad kohad!
õ
õige/ 16. oktoober 2019, 21:27
Need tõrvikurongkäigud ja pidev urruaugumärgi näitamine ajab südame pahaks.
t
16. oktoober 2019, 20:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tõesti / 16. oktoober 2019, 21:28
Kõmisevalt õõnespuidult ja stringides pankrotimeistrilt pole midagi võtta.

o
oraakel ( mitte oraal)/ 16. oktoober 2019, 19:37
Varsti Putin näitab teile vabadust.
e
EKREIKE lammutab Eestit./ 16. oktoober 2019, 19:44
Ekre mark.sis.tid ja punakolhoosnikud unistavad putini võimu alla minemisest?
1
19:44/ Jälle hakkad peale/ 16. oktoober 2019, 20:04
Mitu korda peab sulle meelde tuletama? Kes käis Kremlis, kes toob Putini ainsana 30.a.järel Baltiriikidest Putini siia? Kes???
e
ee/ 16. oktoober 2019, 21:56
Selles küsimuses Putini juureks on sõnaõigus Vene Apostlikul Õigeusu Kirikul e. kotka teisel peal.
t
to EKREIKE lammutab Eestit/ 18. oktoober 2019, 19:08
no näete nüüd,kes on see EKREvastane vilepuhuja.Pэdэrast teine ja arg ka veel.
t
Tervishoiunõunik/ 16. oktoober 2019, 19:35
Marginaliseeritud vähemus nõuab eriõigusi?Eriõigus pole inimõigus.
a
Ainult 16 % rahva toetust/ 16. oktoober 2019, 19:45
t
to Ainult 16 % rahva toetus/ 18. oktoober 2019, 19:10
t
16. oktoober 2019, 19:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
eriti/ 16. oktoober 2019, 21:04
on vastumeelne teie lehvitamine lippudega ja nõuded. Püsige omas keskkonnas ja mullis ja keegi teist ei huvitu.
h
HYU/ 16. oktoober 2019, 19:22
Ei ole, need on rünnakud eelistuste vastu, mida riik osutab LGBT ühingule.

r
Rolf/ 16. oktoober 2019, 19:09
l
16. oktoober 2019, 18:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
16. oktoober 2019, 19:47
EKRE vihaõhutajad on haiged.
.
16. oktoober 2019, 18:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
16. oktoober 2019, 18:53
Politsei kahtlustab: 1930-aastatel spndinud naine vä..gis..tati törkeästi pesutuvassa Oulussa Tänään klo 11:13 (muokattu klo 11:24)
i
16. oktoober 2019, 18:55
Iltalehti kitjutab täna, et 1930 aastatel sündinud naine vä..gis..tati taloyhtiönsä pesutuvassa.
p
16. oktoober 2019, 18:56
Poliisipartio otti tapahtumapaikan läheltä kiinni 1990-luvulla syntyneen oululaismiehen.
r
ruudi/ 16. oktoober 2019, 18:28
Kui minul hambad valutavad siis ei lähe ma linna plakatiga vehkima vaid arsti juurde Kui teil oma homondusega on probleeme siis minge psühhiaatri juurde Ärge segage meil normaalse soodumusega inimestel elamast
s
16. oktoober 2019, 18:46
Sul on endal asja psühhiaatri juurde.
1
18:46/ Ära ole/ 16. oktoober 2019, 19:01
nagu kutsikas, ise ja ise. Kes või kus neid lgbt-sid ründas? Mina seda küll välja ei loe. Kui rahasaamine ei millekski on rünnak, siis on vennike küll päris segi.Kui lapsed ja vanad peavad annetusi kerjama, noored, terved inimesed nõuavad, see ollagi vabadus, alleluuja!!!

k
ka lugeja/ 16. oktoober 2019, 18:11
No need peavad ikka haiged inimesed olema kui oma kirjude lippudega ,,üritusi,, korraldavad ja plakatite ringi marsivad!! Pole oma haigusi üle linna reklaamida!!
m
Mingu ravile./ 16. oktoober 2019, 18:47
Mis need ekre tö.llid siis tolgendavad tõrvikutega mööda linna.
i
Isegi häbi pole inimesel/ 16. oktoober 2019, 18:00
Lausvihkamist produtseerib põlvkondade vahel. Ei saa aru , mida nõuda, ikka raha. Aga kelle arvelt te seda teete, noorte sektid? Meie kõigi ja eriti vanade ja laste heaolu arvelt.7 eurot ja teile mitmekümnele rakukesele tuhandeid, võiks ikka häbi olla!
k
Kes keda ründab?/ 16. oktoober 2019, 17:51
LGBT ründab armutult noori igal sammul, kasutades selleks raha, mis võiks pensioniteks minna.Kõlvatud festivalid ja õpitoad juba ülikoolides sees, tühjad südamed täis viha loomuliku elustandardi vastu. Kuhu veel annab minna sm. käsper???
k
16. oktoober 2019, 17:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
aga/ 16. oktoober 2019, 17:42
s itamaja lasti puu otsa
k
kas/ 16. oktoober 2019, 17:43

i
issanda loomaaed/ 16. oktoober 2019, 17:37
s
see/ 16. oktoober 2019, 22:12
ju ülemaailmne normaalsus. Me olema alles algajad.
e
Ettevõtja/ 16. oktoober 2019, 17:34
Mittetulundusühingute sh. poliitiliste parteide toetamine riigieelarvest tuleb lõpetada. Mittetulundusühingud võiksid saada maksusoodustusi riigilt, aga mitte teiste maksumaksjate poolt makstud raha.
j
Jerry/ 16. oktoober 2019, 17:28
EI OLE rünnakud vabaduse vastu! Mitte keegi EI KEELA olla gay või lesbi ega tee takistuse kanda naisteriideid meestel jne. Palun väga! Aga häirib see, et seda peab riiklikult toetama maksumaksja raha eest, samal ajal kui lapsi kasvatavad pered pingutavad kuust kuusse ja palgapäevast palgapäevani, et lapsi harida, toita, riideid osta ja ülesse kasvatada ülesse uus põlvkond. Homofestivalid ja muu seksuaalnevähemus võiksid olla rahastatud ainult erasektorist.
p
pangu/ 16. oktoober 2019, 21:09
oma isiklik raha mäng. Las noored jääda normaalseteks.u ja demonstreerigu. Või pigem ärgu demonstreerigu
i
inimõiguslane/ 16. oktoober 2019, 17:24
Käsper kardab rahadest ilma jääda,rynnatakse ,olge valvasad ,te peate meid teistsuguseid aitama,mida rohkem pappi seda uhkemad paraadid ja kirevamad kleidikesed -Haiged LGBT-lased.teenige ise raha ,miks peab sinusugust riigi rahaga poputama?
v
Vähihaige Peedu/ 21. oktoober 2019, 23:04
Vähki haigestunud inimeste raviks keeldutakse ravimite soetamiseks raha eraldamisest?! LGBT on kõik tavalised tervisest pakatavad inimesed, miks on teil riigi toetust, mida niigi napib, rohkem vaja?
0
0h/ 16. oktoober 2019, 17:11
Hakkab pihta, kas ebanormaalsus tungib jõuga pele?

a
ajuvabadus/ 16. oktoober 2019, 17:04
p
PK/ 16. oktoober 2019, 16:34
K Käsper kui kõik oleks sinusugused sureks inimkond välja.
d
Dr.Loodi/ 16. oktoober 2019, 19:25
Sellepärast nad ongi “vähemus”.

k
kas/ 16. oktoober 2019, 16:08
Nad on eksinud inimesed ühiskonnas,keda on nimetatud "haiged olevused",miks haigekassa neile ei anna raha?
1
16:08/ see veel puuduks/ 16. oktoober 2019, 18:09
Tööinimene maksku rohkem makse, et iseõpitud haigust propageerida? Tule taevas appi, Kiik seda vist plaanibki? Kus Isamaa on, miks nemad põõsas piiluvad, kui ekre võitleb?
o
oh jah/ 17. oktoober 2019, 09:32
Kohe näha, kui plju meil ikka mitte millestki mitte midagi arusaavaid inimesi on. Iseõpitud haigus???
k
Kaks Kaad/ 16. oktoober 2019, 16:06
Huvitav kuidas tähekombinatsioon "K-K" nii lootusetult maarjamaal mõjub ???
k
16. oktoober 2019, 18:50
K-K: kaks kaabut hävitavad Eesti riiki ja eestlust. Riigikogus hääletasid nad maha eestikeelse hariduse.
1
18:50/ Ära/ 16. oktoober 2019, 19:07
plärtsu, kui midagi ei tea. Ära tüütab su jauramine, mine anna käsperile raha, et ei nutaks siin.Seebid ja vaseliin on kallid.
õ
Õpitud haigus/ 21. oktoober 2019, 19:59
ja õpitud abitus. Sotside partei eesliin suunas rahad vabadusvõitlejatele ja katsu nüüd nende " vabadust" riigi rahakotist eemale saada. Ise silmini a... sees, olgu olla.
e
ega/ 16. oktoober 2019, 15:45
keegi polegi neid rünnanud siin riigis......Lihtsalt neil tuleks oma asju ajada oma raha eest, nagu kõik teisedki teevad......
m
Mnjah/ 16. oktoober 2019, 15:44
Vabadus on raha. Mida rohkem raha, seda suurem vabadus. Kui riigieelarve täies mahus anda Käsperile, on maksimaalselt võimalik vabadus. Nii tehakse äri omaenda seksuaalse sättumusega. Seksuaalsus rahaks. Kui turul nõudlus puudub, peab riik appi tulema.
h
hea/ 16. oktoober 2019, 21:12
M
.../ 16. oktoober 2019, 15:35
Mul ei ole midagi homode vastu, aga sündmused USA-s on näidanud, et homoõigustele järgnevad pedofiilide õigused. Juba räägitakse seal sellest, et pedofiilia on normaalne seksuaalne orientatsioon ja armastus ei küsi vanust.
m
ma lootsin,/ 16. oktoober 2019, 15:26
m
mees/ 16. oktoober 2019, 15:22
Lugupeetud Kari! Mina vaatasin Teie ühingu paraadi ja mul jäi arusaamatuks,miks Te oma seksuaalsuundumust propageerivat marssi ei teinud alasti jenkatantsu rivis....see oleks tõeliselt muljetavaldav
t
to mees/ 16. oktoober 2019, 15:31
Huvitavad asjad avaldavad sulle muljet.
a
Aga/ 16. oktoober 2019, 16:54
Miks sa seda paraadi vaatasid? Meeldis? Ei meeldinud, aga ikka vaatasid?
j
16. oktoober 2019, 18:52
Ju siis ekre vennad mõtlevad ka geiseksi peale kolm korda rohkem, kui keskmine homoseksuaal nagu Varro?

a
ants/ 16. oktoober 2019, 15:22
pole just kuulnud et Inim!sic!õiguste keskus oleks tegelenud nt.vaesuses(45% vanuritest-statistiliselt)virelevate eestimaalaste eest seismisega....Mingil imelisel moel on 5% hävikuid riigile olulisemad ??aru ma ei saa...Pigem arutaks taaskord kas mitte see ametkond ei ole kellegi mugavustöökoht?kõik EV kodanikke kaitseb JUURA ja ei pea mingit mõttetut kontorikampa selleks ülal pidama.Loodetavalt kaovad sellised mõttetud ametid vähemalt siis,kui EL tugigi.Rahakulu otse lõpphädalisele on mõtekam,kui see ``vabadusvõitlejate``kamp
1
15:31-16:54-18:52/ Millal käsper ekrevennaks hakkas/ 16. oktoober 2019, 19:12
et artikli kirjutas, tema ju mõtleb ja ütleb, et ilma rahata tegu pole vaba.
t
Taivo/ 16. oktoober 2019, 15:14
k
kapis on / 16. oktoober 2019, 15:12
vabadust nii et aitab.Saadi vist jälle eurorahad alla et kisa lahti.
h
16. oktoober 2019, 15:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
Oh/ 16. oktoober 2019, 15:19
Kahel sinu jaoks nii keerulisel võõrsõnal ei olegi tegelikult nii raske vahet teha, kui hästi aeglaselt ja mitu korda lugeda. Võib ehk terve päev minna, aga küll sa lõpuks aru hakkaksid saama.
e
Eino Taruk/ 16. oktoober 2019, 14:55
Inimõiguslased on vait kui Inglismaa ülikoolis visatakse valged vähemuste üritustelt välja, sest see on ainult mustadele. AINULT MUSTADELE. Ei tule tuttav ette. Reverse racism, ehk siis põhivoolustunud rassism. Ja Käsperid on vait.
e
Eino Taruk/ 16. oktoober 2019, 14:58
Siin on link https://www.dailymail.co.uk/news/article-7559049/Sheffield-Student-Union-bans-white-students-attending-meeting-campus-racism.html
i
irvitus/ 16. oktoober 2019, 15:09
Välismaa käigu "väärtuslikku" kehaõõnsusesse. Üldiselt kui kaardistada käspri laadsete palgaliste poliitprovokaatorite kõik käigud ja tegemised siin,Eestis ja seda 5 aasta vältel siis mis te arvate kui paks see toimik oleks?

e
Eino Taruk/ 16. oktoober 2019, 14:48
Kari Käsper on vaid nagu kult rukkis kui kiusatakse taga või naerdakse nende gruppide üle kes hetkel põhivoolu ei kuulu, nagu näiteks meesõiguslased.
t
to Eino Taruk/ 16. oktoober 2019, 15:21
Kes keelab sinul meesõiguslaste esikõnelejaks hakata? Lihtsam ju viriseda, aga mitte midagi teha? Ehk isegi hakatakse kritiseerima, halvasti ütlema, hoopis lihtsam ju kommentaariumis sappi pilduda.
t
to to Eino Taruk/ 16. oktoober 2019, 17:49
Miks sa pillud siis sappi - milline tobe väljend tegelikult. Eino pole poliitik ega ajakirjanik. Mis halvasti ütlemisse puutub, siis halvasti öeldakse ju ka kommentaariumis, eriti vasakpoolsetel tolerastidel selline komme.
a
Aga/ 16. oktoober 2019, 19:47
Kas loomakaitsega tegelevad ja perevägivalla vastu seisavad ainult poliitikud ja ajakirjanikud? Sellega tegelevad väga paljud vabatahtlikud.
e
Eino Taruk/ 16. oktoober 2019, 21:31
Põhivooluliikumistel sh. loomakaitselt on suur toetus, annetused meilt ja mujalt, nõuandjad ja abistajad, meilt ja mujalt ja palju palju muud. Meesõiguslus peaks hakkama miinusest. Miinusest selles mõttes, et null meeskonna, nullrahastusega vaenulikus õhkkonnas. Suht lootusetu, mis?
e
Eino Taruk/ 16. oktoober 2019, 21:32
Ja ma olengi meesõigusluse eestkõneleja, nii palju kui see on meie oludes üleüldse võimalik.
e
Eino Taruk/ 16. oktoober 2019, 21:34
Siinkohal müts maha "kuuuurija" ees kes tegi saate sellest kuidas meil isade õigusi maha surutakse. Ja ka seda on juba räigelt rünnatud.
h
Homoseksualism on nakkushaigus/ 16. oktoober 2019, 14:47
Ja see on ravitav raviteede abil.
n
Nojah/ 16. oktoober 2019, 15:22
Peale sellist kommentaari pole ikka millegi üle imestada.
t
Taat/ 16. oktoober 2019, 14:47
Minge lehvitage oma vikerkaarevärvilist lippu metsas!
e
Eino Taruk/ 16. oktoober 2019, 14:46
Vasakradikaal on kõnelenud: Kes on LGBT propaganda vastu on vihakurjategija keda tuleks trahvida, kinnimajja panna või taga kiusata, sest see on vabadus. Liberaaldemokraatlik vabadus.
i
irvitus/ 16. oktoober 2019, 14:40
This is are voice of panic.
i
irvitus/ 16. oktoober 2019, 14:47
Muide,neil käsperitel pole enesekaitseks. midagi öelda teemaks tulevad nende "vabaduste" eest võitlejate korraldatud sotsiaalsed eksperimendid ja provokatsioonid.
m
Mati/ 16. oktoober 2019, 14:39
Rünnakud on tegelikult ju Eesti ühiskonna vastu,sest ükski terve mõistusega kodanik ei saa aru miks peab riigi rahakotist toetama inimesi kes on enda sõnul täiesti normaalsed endaga hakkama saavad ühiskonna liikmed.

h
hu llu ar st/ 16. oktoober 2019, 14:36
Milles seisneb nende eriline haavatavus ja nõrkus, et neid kaitsma ja toetama peab?
e
eu/ 16. oktoober 2019, 15:19
Ju nad ikka loodavad, et ei ole haiged ning keelduvad igasugusest abist tervenemiseks!? Nad kaitsevad endid, et keegi neid ravile ei suunaks!?
k
kui raha/ 16. oktoober 2019, 21:17
ei ole, siis ei saa osta reklaamiaega meedias. Kust siis teised nende sättumusest teada saavad. Uusi kirjusid ei tule juurde ja vanadel hakkab igav.
n
Noo/ 17. oktoober 2019, 09:17
Lugede kasvõi kommentaariumi, milline vihkamine ja ründamine siin käib. Ei tea, mis veel reaalses elus toimub?
t
to kell 9 täna/ 17. oktoober 2019, 09:32
vihkavaid komme on ju suht vähe. Enamik nendib, et tegelege oma sjadega ja jätke normaalsed inimesed rahule. Kõik teavad ammu, et te olemas olete ja enamikku meist see ei häiri. Miks te tahate endale mingeid eriõigusi ja riiklikku finantseeringut, sellest ei saa inimesed aru.
o
Oh jah/ 17. oktoober 2019, 09:54
Ikka teie, teile, teid. Kas on väga keeruline aru saada, et kõik, kes kirjutavad siin mittevihkavaid kommentaare ei ole omasoolised? Kui juba nii lihtsast asjast on keeruline aru saada, siis pole imestada, et igat teemat ainult lihtsakoeleliselt suudetakse käsitleda.
t
to noo/ 22. oktoober 2019, 17:38
need, kes oma viha siin välja elavad, on vähemus. Seda agressiivset vähemust esineb igas ühiskonnas: karjuvad ja ähvardavad, vahel üritavad kallale tulla. See ei tähenda, et suurem osa rahvast niiviisi suhtuks. Ka minu tuttavate seas on homosid. Ei promo ennast, kõik teavada ja olgu nii. Nad ei sega mind. nad ei taha erikohtlemist. Ongi kogu lugu.
ü
Ühiskonna pahaloomuline kas vaja/ 16. oktoober 2019, 14:32
Issand kui hale lalin.......või 'LGBT esindab paljusid erinevaid gruppe'?---- no kui kogu tähestik selle alla mõelda, siis küll!
n
no/ 16. oktoober 2019, 21:18
nelja vähemalt esindab; l, g, b ja t
k
16. oktoober 2019, 14:32
Kõik inimesed on seaduse ees võrdsed, olenemata tema eripärast!
a
aga/ 16. oktoober 2019, 21:19
lgbt omad on võrdsemad, sest 360 eurot kuus saavat pensionäri ei taha riik üldse toetada.
m
Mis rünnakutest me räägime, rahva raha jagatagu vaesuse piiril olevatele lastele. / 16. oktoober 2019, 14:24
Mis rünnakutest me räägime, rahva raha jagatagu vaesuse piiril olevatele lastele.
h
Hea elu / 16. oktoober 2019, 14:21
vati sees ja arvamused lillede vahelt ! Kas tõeasti millestki muust pole rääkida ?
l
16. oktoober 2019, 14:18
LGBT on rahvastiku juurdekasvu piiramiseks mõeldud meede. Kahjuks rakendatakse seda siin, kus selleks pole vajadust. Rahvastik kasvab mühinal mujal maailmas.
j
Jauram/ 16. oktoober 2019, 14:21
Selle teadmisega et Pee on muutunud sigimisorganiks, võid hakata Eesti rahvast hävitama ning astuda P-e-d-e-d-e Ühingusse

k
küsimus/ 16. oktoober 2019, 14:14
h
Häbi on paratamatu, sest inimloomust ei muuda ükski LGBT gbhrurimfjggo......./ 16. oktoober 2019, 14:34
nad ise ka ei tea, mis see on, -- aga igatahes on neil endil häbi seda esindada.
l
l les bi, g ay, b bis exuals/ 16. oktoober 2019, 22:20
k
Kohver/ 21. oktoober 2019, 19:07
a
asjatundja/ 16. oktoober 2019, 14:08
Agressiivsed sõnameistrid on vähemus keda peame laitsma. Rünnakud vabaduse vastu Süürias on rünnakud LGFDSYT vastu.
h
16. oktoober 2019, 14:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Albert1/ 21. oktoober 2019, 21:58
Roo-tsis ju juba nõuti korra nek-ro-fiiliat
k
16. oktoober 2019, 14:01
Käsperile. Te olete hälbelused, kusjuures intensiivselt agressiivsed võrreldes teiste hälbelistega, kes inimühiskonda kenasti sobituvad ja elavad ise ja lasevad teistel elada. Hälbelisus on neutraalne mõiste, pole solvumiseks põhjust. Hälbelised on erivajadusega, kuid ükski teine hälveliste organisatsioon ei ole agressiivne nagu LGBT+.
a
Aga/ 16. oktoober 2019, 14:26
Milles nende agressiivsus seisneb? Sind on keegi nende hulgast rünnanud?
e
eu/ 16. oktoober 2019, 15:33
Lp. aga 14:26 Mis see on? Tartu Noortekeskus korraldab lastele lgbt.... teemaõhtuid!? Ei möödu enamasti päevagi, kui vaimse väärarenguga indiviidid oma hälvet esile ei tõsta ega nõua erikohtlemist/eriõiguseid! Terve peavoolu ajakirjandus rakendatud lgdengm... vankri ette.
t
to eu/ 16. oktoober 2019, 15:55
Laste eest tuleks teatud elunähtusi varjata või nende kohta mitte selgitusi anda?
e
eu/ 17. oktoober 2019, 15:20
Lp. to eu 15:55 Palun selgitaksite ehk, kuidas millisel moel käib selgitustöö lastele legbt... teemaõhtutel? Kas kajastatakse tingimusteta omasooiharuse viljelemisega tekkivaid vaimse/kehalise tervise häireid/taandarenguid?
v
16. oktoober 2019, 13:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Aga / 16. oktoober 2019, 14:02
Miks ta ei tohiks, kui see teisele meeldib? Kas sina oled otsustaja, mis kellelegi meeldida võib? Tahaksid ära keelata? Miks? Kuidas see kõik üldse sinusse puutub?
e
eu/ 16. oktoober 2019, 15:42
Lp. aga 14:02 Kui sulle meeldib , kui sinu pärakus võib keegi sorkida, siis peaksid tedma ka seda, mis selline tegevus sulle endale ka kaasa toob! Isegi, kui sul sorkimisest ka hetkeliselt hea oleks, siis sinu vaimne/kehaline tervis saab tõsiselt kannatada. Kahuks peavoolu arstiteadus sellest enam avalikult rääkida vist ei tohigi. Kui kasutada pärakut selleks mitte ettenähtud tegevuseks, siis peale pikemat sorkimist tekivad päraku limaskesta vigastused, edasi haavandid, millest edasi soodne areng pärasoole vähi tekkimiseks!
t
to eu/ 16. oktoober 2019, 15:57
Miks see sulle korda läheb? Mind ei huvita, mida kaks omavahel vabatahtlikult suhtlevat inimest teevad või kuidas see neid mõjutab. Arvad, et kõik heterod harrastavad ainult turvalisi, kombelisi ja tervislikke vahekordi? Nende pärast ka pidevalt muretsed?
t
to eu/ 16. oktoober 2019, 15:58
Pealegi ei lähe intelligentne inimene isiklikuks, eriti kui ei tea, kellega suhtleb, vaid suudab väidelda.
t
to to eu/ 16. oktoober 2019, 16:11
Näed ju, et eu teab kõike kõige paremini. Teab isegi seda kes sa oled, mis sulle meeldib. Võib-olla arvab, et on selgeltnägija?
t
to aga/ 16. oktoober 2019, 21:22
ei puutugi minusse, aga ise te ronite pidevalt pildile. Püsige omas mullis ja saage ise hakkama.
t
to aga/ 16. oktoober 2019, 21:25
tavaliselt alles arstiteaduskonnas hakatakse õpetama erinevate puuete tekkemehhanisme. Geneetilisi häireid jm taolist. daunid on algklassides sõimusõna, aga milles nad süüdi on? Teie mõtlete endale häl be välja ja nõuste, et kõik seda tunnistaksid.
t
to to eu/ 16. oktoober 2019, 21:31
vähemalt ma ei lähe tänavale kuulutama, mismoodi poos mulle meeldib ja mida ma partnerilt eeldan. Teie puhul on see teada niigi, seega poleks tarvis ka lippu lehvitada ja eriõigusi nõuda. Olge rahulikud.
t
to to aga/ 17. oktoober 2019, 08:51
Jälle üks mõtlemisvõimetu, kes läheb isiklikuks ja arvab, et ükski hetero ei ole suuteline omasoolistesse normaalselt suhtuma. Las nad teevad omavahel, mis tahavad.
s
Siin ühele, kes täiesti võõra inimese orientatsiooni kommentaaride alusel määrab. / 17. oktoober 2019, 08:55
Kõigepealt saaks ehk pimedast vihast üle, siis hakkaks natukenegi mõtlema ja siis püüaks millestki aru saada. Isiklikuks minemine näitab ikka erilist kasvatamatust ja ebaintelligentsust. Naeruväärne on ka, sest heterol on ikka väga naljakas lugeda, kuidas teda seitsmes homode surmapatus süüdistatakse.
e
eu/ 17. oktoober 2019, 15:35
Lp. 14:02, 15:57, 15:58 Kui keegi tundis eelnevalt miskitmoodi isiklikult puudutatuna, siis naljaga pooleks oli ehk ise sarnase murega silmitsi seisnud!? Tegelikult oli eelnev kirjutis ajendatud 14:02 mõttest, milleni vabadus ise toimetada oma vaimse/kehalise tervise hävitamisega võib viia! Kahjuks ei ole märgata olnud peavoolu ajakirjanduses arstidelt/psühholoogidelt oleks jagatud selgitusi, milleni võib viia omasooiharuse viljelemine.
s
Sa, Kari,/ 16. oktoober 2019, 13:56
oled vist liiga noor veel, et aru saada, loodusseaduste vastu ei saa peale looduse keegi. Isegi mitte inimene. Veelvähem sina, Kari!
m
mis need/ 16. oktoober 2019, 14:02
siia puutuvad? Maakera on ülerahvastatud ja loodus üritab nende abil katastroofi vältida, aga õõnespead ei saa sellest aru :).
j
juhan/ 16. oktoober 2019, 13:55
Kaua võib sellel teemal jahuda ja miks vähemus surub oma vaateid selgele enamusele peale?
a
Aga/ 16. oktoober 2019, 14:03
Keegi surub sulle midagi peale? Kuidas sa sellisesse seltskonda oled sattunud?
v
vaeseke/ 16. oktoober 2019, 14:03
kuidas neid sulle peale surutakse? Ka sina surud oma natsivaateid teistele peale.
e
eu/ 16. oktoober 2019, 15:44
Kas see ei olegi ajupesu/pealesurumine - Tartu Noortekeskus korraldab lastele lgbts... teemaõhtuid???
t
to eu/ 16. oktoober 2019, 15:58
Kas need lapsed viiakse sinna vägisi ja sunniviisil?
l
16. oktoober 2019, 22:29
Laste käest ei küsita kas nad tahavad sinna või ei! Nende lapseseisust kasutatakse kuritegelikult ära sest laps ju ei hakka vastu täiskasvanule. Nii jõhkraks ja agressiivseks on läinud degenerantide propaganda! Ja nende süsteem on ehitatud nii, et meie peame nende propaganda rahalises mõttes kinni maksma. Kuritegelik süsteem on selline, et meid ajupestakse meie endi raha eest!
K
./ 17. oktoober 2019, 09:56
Kus ja kust neid lapsi sunniviisil loengutesse viib?
e
eu/ 17. oktoober 2019, 15:48
Lp. aga 14:03, 14:03, 15:58, 09:56 Kas tõesti usute, et lapsed kutsutakse lgpd... koosolekutele lihtsalt niisama!? Loomulikult kaasneb lgpt... kogunemistel korralik ajupesu. lgpt... osalistele on eriti teretulnud lapsed katkistest kodudest, lapsed üleloomilikult suure tähelepanu vajadusega ... ja muul viisil oma mina otsivad eksinud. Siinkohal tasub meelde tuletada Tallinnas omasaooiharate kogunemiskoha läheduses jagatud omasooiharate logodega helkurid alaealistele lastele!
n
nuh/ 16. oktoober 2019, 13:53
tegelege oma asjadega ilma riikliku toetuseta sest mingi hälbe propageerimist ei ole riiklikult vaja toetada. Küsige annetusi oma toetajatelt nagu seda teeb Objektiiv.

l
lugeja/ 16. oktoober 2019, 13:51
Taas mingid muinasjutud!! Elagu rahulikult,ärgu liputagu ega reklaamigu endid,siis oleks kõik rahulik! Mind need haiged inimesed ei sega kui nad ise oma elu segasemaks ei teeks!
v
16. oktoober 2019, 13:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
A
. / 16. oktoober 2019, 14:04
Arvasin, et vabadus oli ikka enne ekre võimuletulekut juba. Nüüd selgub, et see au kuulub ka neile.
m
mis vabadus/ 16. oktoober 2019, 14:05
on see, mis keelab ja käseb, nagu nõuka ajal? Tahate niisugust vabadust, kolige Venemaale, Eesti ei pea Venemaaga ühinema, kuigi üritate seda.
t
to 14. 05/ 16. oktoober 2019, 17:57
Palgaline, kus see vabadus sul on ? Oleme Brüsseli oblast.
t
Tti/ 16. oktoober 2019, 13:46
Kas sadomaso harrastajad pole toetamist vajav vähemus?
n
Nojah/ 16. oktoober 2019, 13:50
Tti-l ja teistel mõttehiiglastel on raske aru saada, mis on kahe täiskasvanud inimese vabatahtlik omavaheline tegevus?
t
to Nojah/ 16. oktoober 2019, 13:56
Täpselt samasugune kahe täiskasvanus inimese vaba valik nagu nt verepilastus?
t
to to Nojah/ 16. oktoober 2019, 14:05
Ikka üldse ei saa millestki aru? Vaeseke. Aga noh, eks neid rumalamaid on ju alati teiste hulgas olnud.
t
Tti to nojah/ 16. oktoober 2019, 14:11
Selles see point ju ongi, et laa igaüks teeb mis ta tahab aga kas riikliku toetuse saamine suguelu harrastamiseks on ikka inimõigus?
K
. to Tti to nojah/ 16. oktoober 2019, 14:22
Kui suudaksid artikli kasvõi poole peale lugeda, saaksid teada, et raha ei kasutata 'suguelu harrastamiseks', vaid hoopis muul otstarbel. Aga sind ei huvita, sa ei saa aru, sa lihtsalt vihkad.
t
Tti/ 16. oktoober 2019, 15:21
Ja nii see sildistamine käib. Selle asemel, et argumenteerida, loobime midagi küsija suunas. Oi jah...
n
noo to Tti / 16. oktoober 2019, 15:36
Milles see sildistamine seisneb? Kui inimene esitab vihasid väiteid, mis artiklis esitatutega ei haaku, siis on ju igale mõtlevale inimesele selge, et artiklit pole loetud ja vihatakse? Või ei ole siis nii?
t
to noo to Tti/ 16. oktoober 2019, 15:53
Kuule rumaluke. Mina tõin näite, et verepilastus on absoluutselt täpselt sama asi, mis samasooliste vaheline "armastus". Kahe täiskasvanu VABATAHTLIK suhe. Seega, kas ka nemad ei ole nüüd nn rünnaku all? Neile tuleb ju täpselt samadel tingimustel raha eraldada?? Sõima mind rumalaks ja vihkajaks, aga mina küsin lihtsalt küsimuse. Palun vasta! Miks on verepilastajad halvemad kui samasooline paar? MIS VAHE??? Lisaks - kas LGTB inimestel ei ole piinlik küsida ja võtta raha samast rahapajast, kust raha läheb tõelistele abivajajatele?
t
to to noo to Tti/ 16. oktoober 2019, 16:30
Teis inimest rumalukeseks nimetamine näitab muidugi viisakust ja väitlemisoskust? Nojah, eks igaühel ole oma arusaamine. Verepilastus võimendab retsessiivseid kahjulikke mutatsioone, mis omakorda vähendavad populatsioonide eluvõimet, mida omasooliste vahekorra puhul ilmselgelt juhtuda ei saa. Pealegi on artiklis kirjutatud, milleks seda raha kasutatakse, see teks ei ole keeruline, vaid keskmise intelligentsusega inimesele peaks arusaadav olema, kui vaevutaks artikkel läbi lugema.
e
Eelmisele/ 16. oktoober 2019, 16:57
Ma väga vabandan selle "rumalukese" eest. Läksin vooluga kaasa, kuna ka mind sildistati nii rumalaks kui vihkajaks ning seda kõigest küsimuse esitamise eest. Aga meie vestluse jätkuks - kas ka siin pole juba lahendus olemas - ka verepilastajad võivad lapsi saada täpselt samal moel kui samasoolised paarid. Miks kõlab sinu jutust verepilastajate diskrimineerimist? Miks otsid põhjuseid väitmaks, et nende suhe on sobimatu, kuigi põhineb samadel alustel mis samasoolistelgi? Miks ei võitle LGBT ka verepilastajate õiguste eest? Mille tõttu neid diskrimineeritakse?
t
to Eelmisele/ 16. oktoober 2019, 17:10
Püüan nüüd hästi lihtsalt seletada. Verepilastus võib kaasa tuua raskeid geneetilisi haigusi ja arenguhäireid, mistõttu see nõrgestaks inimkonda. Omasooliste suhtest ilmselgelt omavahelisi lapsi ei sünni, seega ei saa geneetilised haigused ja arenguhäired levida. Kas sind tõesti häirib, kui kõrvalkorteris elavad õde ja vend või kaks sõpra, kaks sõbrannat, või lähed ja küsid nende seksuaalsuhete kohta, et teaksid, kuidas nendesse suhtuda?
e
Eelmisele/ 16. oktoober 2019, 17:18
Tänan hästi lihtsa seletuse eest, kuid veelkord - otsitud ettekääne verepilastajate halvustamiseks. Nagu mainitud, ka neil on samad lapsesaamise võimalused kui omasooiharatel, milles probleem? VÕIB kaasa tuua, jah, ka homoseksuaalide doonorvere kohta on erinevad reeglid nii et võib kahtlustada ka nende kõrgenenud riski teatud haiguste levikus, eks ole? Lisaks on ka erinevate vaimsete häirete leviku risk geneetilisel teel, kas tuleks tõstatada nende paljunemise probleem? Samas ka geneetilisel teel levivate füüsiliste puuetega inimeste paljunemisprobleem.
e
Eelmisele/ 16. oktoober 2019, 17:22
Ahjaa, mind absoluutselt ei huvita naaberkorteris elavate inimeste seksuaalsuhted, aga ma oleksin väga tänulik, kui mulle ei tuleks igast meediakanalist pidevat propat, et see on uus normaalsus. Mina tunnen ennast vaimselt vägistatuna, kui minu lasteaialastele tutvustatakse peremudelit kahe emme ja kahe issiga kui uut normaalsust. Siis, kui mu laps peab kirjutama hindelise kirjandi, et on armunud samasoolisesse klassikaaslasesse. Siis kui koolides korraldatakse vastavaid teemaõhtuid, et seks samasoolisega on OK ja tehakse seda kõike propaganda võtmes.
p
Pealegi/ 16. oktoober 2019, 17:24
Kokkuleppeline intsest täiskasvanute vahel pole kuritegu Belgias, Hollandis, Portugalis, Hispaanias, Venemaal, Hiinas, Jaapanis, Lõuna-Koreas, Türgis, Brasiilias, ja veel mõnel pool.
e
Eelmisele/ 16. oktoober 2019, 17:33
Aitäh! THAT'S MY POINT!!!! Kohe varsti on see samasooliste suhete kõrval järgmine normaalsus! Ja reipal sammul edasi - nekrofiilia! Enne surma saab anda nõusoleku ja tegemist on taas kahe TÄISEALISE VABATAHTLIKU suhtega. Näete, kui ilus tulevik. Kui kena on panna lapsi lasteaias tutvuma kõikide uute normaalsete suhetega ja miks ka mitte - koolilaps panna kirjandit kirjutama, kuidas ta fantaseerib suhtest laibaga...
j
jaa-jaa/ 16. oktoober 2019, 17:39
Ei saa ju ära keelata lastel kokku puutumast kõigega, mis ümberringi olamas on, see tuleb lihtsalt lastele lahti seletada. Ja mille jaoks siis lastel vanemad on ?
t
to eelmisele / 16. oktoober 2019, 17:41
Kui arvad, et vaimsete häiretega inimestel on õigus lapsi saada, siis miks arvad, et omasoolised ei tohiks koos elada?
t
to eelmisele veelkord/ 16. oktoober 2019, 17:47
Kuidas saaks inimestel kes teineteisele meeldivad ja soovivad koos elada selle ära keelata? Ja miks? Kuidas sa seda ette kujutad? Hkkame korteritesse öösel sisse tungima ja vaatama, kes kellega magab ja sobimatud paarid viime vangi? Kui naabrite juures vägivallatsetakse ei huvita see kedagi, aga teiste sängikaaslased küll?
v
veelkord veelkord eelmisele/ 16. oktoober 2019, 17:51
Üldiselt saavad inimesed eripalgelises maailmas hakkama ja suudavad seal ka oma lapsi kasvatada. Hirmud, mis kõik võib olla ja mis kõik võib tulla ei ole kasulikud ei lapsevanemale ega tema lastele. Fakt intsesti lubamise kohta on lihtsalt fakt, ei tasu kohe jälle kolli seinale maalida ning kartma ning vihkama hakata.
e
Eelmisele/ 16. oktoober 2019, 18:17
Arvasin, et ei väitle enam siinse lasteaiaga, kuid siiski: 1) Ei, mina ei arva, et lapsi tuleb vati sees hoida. Iseasi, mida tutvustada neile hällist saati kui NORMAALSUST. 2) Ei, mina ei vihka homosid ja minul on täiesti ükskõik, mida keegi oma magamistoas teeb. Piltlikult siiski - kui keegi tuleb ja lükkab oma h*rgivahe mulle näkku, ma lükkan selle enda eest ära. See ei tee minust vihkajat. 3) Ei, mina ei karda ega näe kolle seal, kus neid pole. Mul on kainelt kaalutlemise ja mõtlemise oskus. Päikest ja vähem sildistamist! :)
e
Et siis viimast korda eelmisele/ 16. oktoober 2019, 19:53
Huvitav, et see, kes ise kõige rohkem sildistab, halvustab, vihkab ja oma arvamust ainuõigeks peab, arvab, et just tema on väga avarate ja sallivate vaadetega.
h
Huvitav/ 16. oktoober 2019, 19:55
Kui ikka inimesele hargivahet on näkku lükatud, siis pole ime, marru ajab. aga sel juhul tekib küsimus, kus seltskonnas küll viibitakse.
n
njah/ 16. oktoober 2019, 21:39
ja z oo fii lia torkab veel eriti silma. Loomadel on jook suaeg ja tänaval saab paljutki näha. Seletame lastele, et see on ka peatne uus normaalsus.
t
to njah/ 17. oktoober 2019, 09:00
Sa ilmselt ei tea, mida zo.fiilia tähendab? Ja mis see jooksuaeg siia puutub?
r
Ründa Ja/ 16. oktoober 2019, 13:45
Ma ei ole aru saanud, kes, kus ja kuidas neid pidevalt ründavad ?
j
Ja-jah/ 16. oktoober 2019, 14:02
Raha tahavad ja saavad,aga kui enam ehk ei saa,siis lärmavad...
k
kui on õõnespea,/ 16. oktoober 2019, 14:09
siis ei hakkagi aru saama :).
t
to ründ ja/ 16. oktoober 2019, 21:45
jumal tänatud et suhe on 100:2. Enamus rahvast vähemalt norma alne.
i
ise/ 16. oktoober 2019, 22:28
ründavad ennast meedias ja siis küsivad raha, et rünnakuid tõrjuda. Ja käivad välismaal ka halamas, kui halvad me oleme. Kuigi meil, siin riigis, on enamusel sügavalt savi, millega nimetatud indiviidid tegelevad, peaasi, kui nad meie lapsi ei üritaks ümber kasvatada. Teatud vanuses lastel on soov kuuluda kuhugi gruppi. Kui need grupid meid omaks ei võta, kuhu nad kuuluda tahavad, siis järgmine valik on lihtsalt mingi suvaline grupp ja tundub, et lgbt võtab kõik rõõmuga vastu.
V
?/ 16. oktoober 2019, 13:42
t
Teil Venemaal/ 16. oktoober 2019, 14:10
j
ja/ 16. oktoober 2019, 13:36
mille vastu rünnakuks tuleks nimetada "heterofoobide ja muude vähemuste" pidevat survet, et nende hälvet lausa seadusega sundides peab normaalseks ja armastusväärseks pidama?
a
Aga/ 16. oktoober 2019, 14:27
Kuidas nad sind reaalselt segavad? Ja kes sunnib sind oma arvamust neisse muutma?
t
to aga/ 16. oktoober 2019, 21:43
ei segagi. elage ise ja laske teistel rahus elada. Ärge toppige oma vaateid kõigile silma ja kõrva. Isegi nõukaajal teati, et te olemas olete. Ajasite vaikselt oma asja ja kõik. Kas uusi huvitunuid ei tule piisavalt palju juurde ja elu läheb igavaks? Selleks on vaja teha propat.
a
Aga/ 17. oktoober 2019, 09:02
Kas ma kirjutasin meid ja meie, kirjutasin NEID, aga ikka vaja isiklikuks minna? Arusaamisega raskused?
k
Kes tegi? Ise tegi./ 21. oktoober 2019, 21:44
Ei lõppe see VÄHEMUSTE hädakisa. Anna ja anna (maksumaksja raha) ja tänu asemel saad veel sõimata peale? Nojahh, andke aga turmtuld (artiklid, festivalid, ajupesu noortele, jne), seda vähem teist peetakse.
j
jusss/ 16. oktoober 2019, 13:18
Sellist jura ei oskagi kommenteerida. Kas Eesti riigikord on demokraatia, või röökivate vähemuste diktatuur?
m
mida nad/ 16. oktoober 2019, 14:12
siis sind tegema sunnivad, hakata homoks?
K
./ 16. oktoober 2019, 14:29
S
../ 16. oktoober 2019, 14:44
Sunnivad minu kui maksumaksja taskust enda hälbelise ideoloogia levitamiseks raha andma. Kui nad ei ole haiged nagu nad väidavad, siis mingu teenigu omale see raha ise.
t
to ../ 16. oktoober 2019, 14:52
Jälle üks, kes artiklit pole lugenudki.
p
pigem/ 16. oktoober 2019, 16:38
rünnak AJUvabaduse vastu!
t
to mida/ 21. oktoober 2019, 22:32
kes laulab lasteaedades nokulaule?
p
pull/ 21. oktoober 2019, 23:10
Et olla p3d3 on olla vaba koos riigi sponsoriks?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee