Seisukoht

Seisukoht | Jäänud on veel mupo likvideerida

Laur Uudam, arvamustoimetaja, 8. oktoober 2019, 18:19

67 KOMMENTAARI

t
Tuleb neile veel relvad ka anda, siis pole vaja likvideerida, likvideerivad ennast ise. / 14. oktoober 2019, 12:12
m
Maali/ 9. oktoober 2019, 12:37
Mis te nutate,vaadake parem,mida teeb ja on teinud sm Kõlvart Tallinnas-ta on lojaalne putinlane.Kõik mida ta teeb,on kasulik meie idanaabrile.
k
kõlvart/ 13. oktoober 2019, 19:32
on mongol ja on viga lasta sellised võimule , sama yana DOOMIGA , venemaa hüpiknukk EEstis, kes esindab venemaa huve brüsselis, miks doomilt ei ole võetud kodakondsus?
k
kes tegi?/ 13. oktoober 2019, 19:46
Ise tegi! Aga peamised sellise tekkeks on irlitsikud ning helmelised!
t
Tt/ 9. oktoober 2019, 11:52
Kõige parem on kui te enese ära likvideeriksite.
e
ei/ 9. oktoober 2019, 10:58
o
Otto/ 9. oktoober 2019, 10:30
Tegelikult ei taha mupost rääkida vaid ajalookäsitlusest sest kirjutaja ei tea sest midagi,töötasin üheksakümnendate algul majanduspiiri kaitseteenistuses inspektori ja punkti ülemana ja minu all käisid teenistuses nii kodukaitse kui kaitseliidu mehed võrdsetena ,et aidata üles ehitada Eesti oma riiki ning täna neid enam kahjuks pole paljusid meie hulgas ,seepärast on imelik ja rumal kuulda arvamust asjadest,millest ise ei tea midagi,seepärast paluks parandada oma artikkel või kõrvaldada see lugemiselt koheselt
j
JA/ 9. oktoober 2019, 09:51
j
jan/ 8. oktoober 2019, 20:50
kari töötuid jobusid tuleb juurde lihtsalt,töötukassa kannatab.
s
see/ 8. oktoober 2019, 16:01

v
villem/ 8. oktoober 2019, 15:44
politseiks /mupoks ei hakata nendeks sünnitakse...
r
reino/ 8. oktoober 2019, 15:37
MUPO ootab pikkisilmi luba,et varemsaaksid loa autode peatamiseks ja nende kontrollimiseks.Tean isiklikult ühte jobu mupost,kellega rääkides lõõb kohe tuluke põlema,et mehega ei ole kõik korras.Alati mainib,et on töötanud kunagi POLITSEIS.
m
Meil on olemas POLITSEI.MUPO on loodud rahade kantimiseks./ 8. oktoober 2019, 15:24
m
Mupomees/ 8. oktoober 2019, 15:20
Mupot ärge näppige - kuigi oleme mõttetu kamp korravalvehälvikuid saame mittemidagitegemisega suurepäraselt hakkama
t
Tooge TTV/ 8. oktoober 2019, 15:18
Tagasi ja likvideerige MUPO. TTV kasvõi kärbitud programmiga, kus seriaale sisse ei osteta ja filme ei näidata, vaid on need head saated.
e
Elis/ 8. oktoober 2019, 15:14
Aga see õudne monstrumkirik on ju Lasnamäel ikka veel alles. See näeb tõsiselt võigas välja.
n
Nõus Elisega/ 8. oktoober 2019, 15:18
Kusjuures täpselt nii, nagu Nevski katedraal ehitati venestamise kinnistuseks Toompeale kõige kõrgemale kohale (et oleks ikka hästi näha, kes siin peremees on), ehitati ka lasnamäe kirik nii, et oleks merelt kaugelt näha. Sinna võiks teha kirikute teemapargi: Moskva kiriku kõrval võiks olla sünagoog, budistlik tempel, mošee jn jne, siis oleks kõik kenasti silma all:)
m
Mupo on ju Edgari MIILITS/ 8. oktoober 2019, 15:11

n
Need/ 8. oktoober 2019, 14:51
mupo tegelased võiks panna appi piiri valvama.
n
8. oktoober 2019, 15:19
Neist võiks saada see Mart Helme paralleeluniversumi sisekaitse või-mis-asi-see-pidigi-tulema.
e
8. oktoober 2019, 15:32
Enamus neist ju venelased ja osa isegi umbkeelsed,valvab see viies kolonn sul jee.
e
8. oktoober 2019, 14:50
eesti riik ja rahvas tuleks veel likvideerida,siis on töö valmis.
v
8. oktoober 2019, 14:59
vöib öelda et pool tööd on juba julgesti tehtud.
m
munitsipa/ 8. oktoober 2019, 14:28
Igal Tallinnlasel, kes maksab üle 1000 eur kuus makse, võiks olla oma Mupo abiline. Aitab poest toidukotte tassida, peseb aknad ära, lõhub puid, töötab autojuhina, avab uksi jne.
k
Kiitus/ 9. oktoober 2019, 09:07
a
Andrus/ 8. oktoober 2019, 14:17
Pole seda mupot,munpoli voi siis munnpolli,voi,kuidas rahvas seda kutsus,ahjaa....kassikakakorjajad....pole neid kunagi vaja olnud,koos oma ylemustega! Suur respect siis praegusele linnapeale,kui ta need savisaare jäänused ää koristab !
k
kui mupot/ 8. oktoober 2019, 15:06
ei oleks, siis peaks nende asemel olema politseinikud, aga neid ei jätku niigi sinna kus vaja.
a
Andresekene/ 8. oktoober 2019, 15:18
Siis te ei julge enam keegi õhtuti väljas käia.
p
14. oktoober 2019, 23:26
Praegune linnapea arendab edukalt savisaare tegevust,Tallinna venestamist. F
d
doh/ 8. oktoober 2019, 14:12
no isegi mupo muutus ühest momendist asjalikuks. las nad olla.
k
knock- knock/ 8. oktoober 2019, 14:11
jah, mupo on mõttetu laristamine- kasutegur on olematu. ära peaks ka kaotama tasuta kõigile inimestele. ära peaks kaotama sots. maks ja inimesed võivad ravi eest ise tasuda. olen juh. liige ja sel kuul oli mu töötasu 1200.- tulumaksu maksin 136. ja firma sots maksu 396.- Nii, et minu panus riigile oli 532.- €.
m
8. oktoober 2019, 13:49
Minugi poolest,see on mõttetu organ,nende rahadega saaks ehk politseis midagi paremaks muuta!
t
Tasuta sõit ja mupo/ 8. oktoober 2019, 13:36
Tasuta sõit võiks jääda lastele ja penskaritele. Ülejäänud suudavad endale osta kuupileti. Mupo võiks tõesti ära kaotada.
N
*/ 8. oktoober 2019, 13:55
No midagi ei muutu kui ühistransport teha tasuliseks. Hais võtab ikka silmanägemise ära. Istmed räpased. Graafikust kinni ei pea. Pidurdused on sellised, et varbaküüntega hoiad põrandast ka kinni et ellu jääda. Talvel küte sees, et jopega higistad suvel jälle nii õhupuudus, et minestad. Kui see jama tasuliseks ka veel tehakse, siis ostan auto ja hakkan autoga käima.
m
mupo võiks lõpetada./ 8. oktoober 2019, 14:13
alati mõtlen, et sõit on ju TASUTA, keda see mupo seal bussis jahib? karistab inimesi, kes ei ela tallinnas. karistab selle eest, et nad ei ole end tallinnasse sisse kirjutanud.
h
Häbiväärne värk/ 8. oktoober 2019, 15:21
Just. Tegelikult karistatakse Tallinna 'tasuta' transpordiga eestlasi, Eesti kodanikke, sest mujalt Eestist Tallinnasse asjatama tulev eesti kodanik peab kas oma auto kallisse parklasse parkima ja lisaks ühistranspordipileti ostma, samas kui venemeelne vatnik, kes saab suuresti ümbrikupalka või sotsiaaltoetusi, sõidab tasuta.

i
Indrek2/ 8. oktoober 2019, 13:30
Rehvormerakond ja sotsid ikka ka.
a
Ats/ 8. oktoober 2019, 13:29
Jaan Tatika "leiutiste"koht ongi prügikastis...
p
pole hullu/ 8. oktoober 2019, 13:27
Kuna reffid nõudsid , siis TTV sai juba lõpetatud. Nüüd on reffid ka mupo likvideerimiseks keskerakonnale korralduse andnud. Lõpetamine on nüüd juba vaid aja küsimus.
s
Seisukoht õige !/ 8. oktoober 2019, 13:22
Ja kui seegi likvideeritud, tuleb esitada arve Keskerakonnale !
k
kartlik/ 8. oktoober 2019, 13:28
Kardan, et selle sammuga Jüri ja Kadri enam nõus ei ole.
l
linnapea/ 8. oktoober 2019, 13:44
likvideerib keski ka tuleb jedinorossia
r
rikastel on/ 8. oktoober 2019, 13:46
väga kade kui keegi midagi tasuta saab te ei sõidagi bussiga kes sõidab on vait
m
Maksumaksjal on siiber vatnikumentaliteediga inimestest, tegu pole kadedusega/ 8. oktoober 2019, 14:15
Mingeid tasuta asju ja teenuseid pole olemas. Kõigi eest maksab maksumaksja. Tallinna tasuta transporti kasutab peamiselt siinne ümbrikupalka saav venekeelne vatnik, kes saab ümbrikupalka või sotsiaaltoetusi (mille eest maksavad jällegi maksumaksjad), või pensionär, kes tegi viimati tööd Nõukogude riigi heaks.
e
eile meile/ 8. oktoober 2019, 13:20
Mupo ja tasuta transpordi samaaegne eksisteerimine ei ole loogiline. Üks nendest tuleks likvideerida, kui mitte mõlemad.
a
asda/ 8. oktoober 2019, 13:16
Jäänud on veel Mupo ja "tasuta" ühistransport likvideerida
m
8. oktoober 2019, 13:11
Mis Savisaarel ja Keskerakonnal viga, on pidevalt rünnatakse? Juba lääs ise irvitab tehes seda diplomaatiliselt tagasihoidlikult, rusikat taskus kandva Eestlase üle...Mats - saa juba üle! Sinust niikuinii võitlejat ei saa kunagi!
a
ahh/ 8. oktoober 2019, 13:19
Ära muretse, enamus lääne inimestest ei tea isegi täpselt kus see Eesti asub, rääkimata poliitikutest või organisatsioonidest. Olen isegi rotsadelt kuulnud, et Eesti pealinn on Riia.
l
Läänlane/ 8. oktoober 2019, 13:29
p
8. oktoober 2019, 14:16
Praegu on ju näha, mis Keskerakonnal viga on. Keskerakond ise ongi üks suur viga.

t
Tiit/ 8. oktoober 2019, 12:58
Tuleb see mottetu Tallinna linn likvideerida.
l
Lõuna-eestlane/ 8. oktoober 2019, 13:30
meie ehk Liivimaa pealinnaks on juba ammu Riia.
õ
8. oktoober 2019, 13:47
Õigus timuhvei ja alustada tuleb lasnamäest
h
Hahah/ 11. oktoober 2019, 09:55
Ja mitu liivlast seal teie Liivimaal elab? Umbes kakssada, kellest rõhuv enamus räägib läti keelt.
ä
ääremaalt/ 8. oktoober 2019, 12:57
elan ise ääremaal, kuid TTv meeldis ja isegi väga . muus osas siiski pean ma loo autoriga nõustuma.
t
TTV/ 8. oktoober 2019, 13:38
Seal oli tihti häid filme mitte nagu teistes kanalites kordab ja kordab samu seriaale ja filme, kuigi on paketid tasulised aga vaadata pole midagi
m
Mida veel tahad likvideerida?/ 8. oktoober 2019, 12:50
Mis oli viga TTv-l toimetaja arvates? - - igaühel oma vaatevinkel, aga mõni saab oma arvamust avaldada meedia kaudu, enamus mitte.
k
Kogu keskerakondlik paralleelmaailm tuleks sulgeda/ 8. oktoober 2019, 12:56
TTV oligi üks suur viga. Keskerakonna andunud toetajate jaoks oli muidugi tegemist fantastilise ja ainuõige propagandakanaliga (mis sest, et seal lõõtsamängu ja häid filme ka vahele näidati), nii et sellel moodustisel polnud ajakirjandusega mingit pistmist. Tallinna maksumaksja ja keskerakonna mittetoetajana on mul väga hea meel , et see jamps suleti. Nüüd peaks kesikud lõpetama ka Kremli-meelsetes kanalites linlaste raha raiskamise, neile jääb veel palju kanaleid, kus enda joru ajada. Mida Te näiteks arvaksite, kui Tallinnas olkes AINUvõimul reformierakond ja nemad oleksid teinnud oma TTV. Mi
m
mmm/ 8. oktoober 2019, 13:03
TTV suurima viga oli see, et seda rahastati rahva rahast ja ei olnud tegu erakapitalil tegutseva kanaliga.
j
8. oktoober 2019, 13:13
Jah, rahva raha eest rahastatakse ka mõttetut ETV-d näiteks. On see viga?
h
hmm/ 8. oktoober 2019, 12:47
Mis sellel mupol häda on? Mupo lahendab nii palju asju ära ja politseil pole selleks aega ega tahtmist.
o
Onari Kämmal/ 8. oktoober 2019, 12:42
Mupo täidab konkreetselt seadusega kohalikule omavalitsusele antud ülesandeid - piletikontroll ühistranspordis, parkimiskorraldus ja sellega seotud rikkumiste menetlemine, avaliku korra järelevalve KOV territooriumil ja sellega seotud menetlused. Need funktsioonid on olemas kõigis omavalitsustes (enamasti suurusest tulenevalt küll vähemate inimeste näol), ainus, mis Tallinn tegi, oli see, et tõi nad ühtsesse eraldi struktuuri ja nimetas munitsipaalpolitseiks.
o
Onari Kämmal/ 8. oktoober 2019, 12:43
Kusjuures munitsipaalpolitsei on nad täna ainult sisemiselt, kogu väljapaistev identiteet (vormid, autod jne) on juba jupp aega seaduse nõuetest tulenevalt kohaliku omavalitsuse korrakaitseüksus.
a
Aga kes/ 8. oktoober 2019, 12:41
Hakkab Tallinnas korda pidama?
h
hmm/ 8. oktoober 2019, 12:47
Ei teagi, õhtulehe toimetus vist:)
k
kõõga/ 8. oktoober 2019, 13:13
v
8. oktoober 2019, 12:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
8. oktoober 2019, 13:14
EKRE vastu on mitte rohkem kui 10 inimest Eesti 1,3 miljonist elanikust. Selel käputäie mahasurumiseks pole eraarmeed vaja!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee