Poliitika

Kuu aega tagasi selgituste andmisest keeldunud Reitelmann nüüd: minult pole selgitusi küsitud

Toimetas Viljar Voog, 7. oktoober 2019, 22:31

91 KOMMENTAARI

v
vana karu/ 9. oktoober 2019, 08:49
Läks mudereerimisele, sest küsisin et kelle ees peaks U.R. vabandama? Kas t.blade, prussaka.e või hoopis mugavuspagulas.e ees? Või toimetaja Viljar Voogu ees? Või hoopis presidendi ja riigikogu ees? Minul pole vabandust vaja, nagu ka suuremal osal eestimaalastel. Viljar, ütle välja, kelle ees vabandada, võib -olla U.R.vabandabki konkreetse kuju ees, ega ta nii peps ka pole.
r
rahva minister/ 8. oktoober 2019, 21:52
mina ka kuulsin,et majja tuli mingi kiri,aga kes kirjutas ei mäleta,kuigi koos olime
s
saunanaaber/ 8. oktoober 2019, 21:50
meil naabrinaine ütles,et saunas keegi oli vabandust kuulnud,aga silmad olid seebised ja ei tea kes ütles
h
Huvitav,/ 8. oktoober 2019, 15:55
kas Reitelmann üldse olemas ongi?
o
on on,/ 8. oktoober 2019, 16:18
kaunis antipaatne kuju...
s
smilnõi/ 8. oktoober 2019, 21:55
ja, ega vist või viimaseid aastaid põranda all parteitööl
m
mees/ 8. oktoober 2019, 15:31
Milleks vabandada tõe eest mis sa kunagi oled öelnud, ma olen Reitelmanni ütlmistega 100% nõus. Vabandada on vaja Reformierakondlastel ja Sotsidel kes võtsid kunagi vastu seaduse, et miinimumpalka teeniv inimene peab töötama 10a. et kirja saada 4a. Vot selle seaduse poolt hääletajad peaks vabandama rahva ees. Inimene käib täistööajaga tööl aga tema vaeva väärtustakse nagu al.am-ra.ssi, kes pole väärt elama täisväärtuslikku pensoniiga.
s
sul/ 8. oktoober 2019, 16:18
kõik segi nagu pudru ja kapsad...
n
naene partijasõdur/ 8. oktoober 2019, 21:57

e
est/ 8. oktoober 2019, 15:31
Milleks vabandada tõe eest mis sa kunagi oled öelnud, ma olen Reitelmanni ütlmistega 100% nõus. Vabandada on vaja Reformierakondlastel ja Sotsidel kes võtsid kunagi vastu seaduse, et miinimumpalka teeniv inimene peab töötama 10a. et kirja saada 4a. Vot selle seaduse poolt hääletajad peaks vabandama rahva ees. Inimene käib täistööajaga tööl aga tema vaeva väärtustakse nagu alamrassi, kes pole väärt elama täisväärtuslikku pensoniiga.
k
kas see orav..../ 8. oktoober 2019, 12:45
...kes käskis ekre,lastel ja nende toetajatel ennast põlema panna, enne hauad ka valmis kaevata----on vabandanud. Kas Lobjakas on vabandanud, kas poomid, parised, minnikud, kooritsad, "tühisüdamlased" sallivusvihalased on vanandanud, kas president on vabandanud, et kulutab kogu rahva raha, samas osa rahvast vihates, kas kivirähad ja remsud on vabandanud?? "Pööblit" võib solvata, ainult "vabastajaid" ja "õigeid" ei tohi teha ja kui õigusega "solvad" ainult siis peab kõhuli roomama ja vabandust hardalt paluma. Ausalt vist on siia ikka üht korralikku madinat vaja, muidu võib segaseks minna.
e
emotsioonid/ 8. oktoober 2019, 12:48
Solvumine on vabatahtlik.
t
8. oktoober 2019, 12:52
Tulemas on EKRE morsipidu?
n
Nojah/ 8. oktoober 2019, 14:23
Kõik teised peavad vabandama ja kui tehta nii, kuidas ekrepooldajad tahavad, siis on madinat vaja?
e
Et/ 8. oktoober 2019, 14:26
31. august 2015 - Eesti Kaitseliidu avalike suhete osakonna spetsialist Urmas Reitelmann. Ehk ikka ametikoht peaks ka kohustama korrektselt väljenduda?
j
jälle sama jutt - meediapeks toimus./ 8. oktoober 2019, 11:51
Mulle jääb küll eriti kahepalgelise poliitiku mulje sellest mehest. Erakonna on vähemalt õige valinud, sobitub sinna.
l
lilli/ 8. oktoober 2019, 11:49
enne poliitikasse tulekut ei teadnud Reitelman lihtsat tõde, et poliitik ei tohi mingil juhul väljendada oma tõelisi mõtteid, ainult seda, mida tahetakse kuulda, küll harjub ära.
t
to lilli/ 8. oktoober 2019, 11:52
Poliitik võiks ikka teada, et oma tõelisi mõtteid saab ka viisakalt väljendada?
t
Tagantjärgi tarkus/ 8. oktoober 2019, 13:09
Siis ta ju polnud poliitik, vaid tavaline inimene.
l
Lillile/ 8. oktoober 2019, 14:05
Mõtteid saab ka sõnadeta väljendada. ... Näiteks nagu Sikutas! Nii või?
h
Huvitav, huvitav/ 8. oktoober 2019, 11:21
nüüd räägib EKRE juba sellest, et kogu infot paljude tegevuste kohta polegi vaja avalikustada. Mis selle uhke erakonnaga on lühikese ajaga juhtunud? Ja kui nii edasi läheb , mis siis aasta paari pärast saama hakkab ?
m
8. oktoober 2019, 11:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
8. oktoober 2019, 11:20
Anna väikesele inimesele võim ja sa näed.
h
Hammurapy/ 8. oktoober 2019, 11:39
Mis on orja suurim unistus? Saada ise orjapidajaks!
l
Lugupeetud vaatajad/ 8. oktoober 2019, 10:55
Nüüd, kus aastavahetuseni on jäänud vaid mõni hetk aega, jätkub saade Kitsas king. Mäletate?
ü
Üks(-1)/ 8. oktoober 2019, 12:40
v
Viis Siimu/ 8. oktoober 2019, 18:08

e
et siis2/ 8. oktoober 2019, 10:48
Õhtaleht helistab ja kui ei anna intervjuud paneb sind häbiposti. Kui annad intervjuu paneb sind häbiposti. Loomulikult vastas telefoni kõnele õigesti ja viisakalt. Mingit mõtet ei ole anda telefoni teel ajakirjanikele kommentaare.
a
Aga/ 8. oktoober 2019, 11:04
Kui ise keeldus, milleks siis väita, et pole küsitudki?
l
Listeeria bakteri salastamine / 8. oktoober 2019, 11:05
Teine ekrenaut, minister Järvik avaldas arvamust, et avalikkust ei peagi informeerima.
j
ja kolmas, minister, see infotehnoloogia/ 8. oktoober 2019, 16:23
teatas, et valib ise kellega räägib ja kellega mitte
p
Pensionär/ 8. oktoober 2019, 10:46
Kes või mis on Õhtuleht, et seal peab keegi esitama mingisuguseid selgitusi või vabandusi? Kui kõikide 5 aasta taguseid sõnu hakata läbi lappama, siis ilmselt leiab veel rasvasemaid ütlemisi. Jätke inimene rahule, sellised väljendid on Eestimaal olnud aegajalt käibel ligi 70 aastat.
l
lollus pole vabandus/ 8. oktoober 2019, 13:56
Dementsus? Küsid, et kes või mis on Õhtuleht, aga ise loed küll ja kipud veel kommenteerima ka.
e
ebasiiras viie aasta taguste vabanuste uus välja pressimine / 8. oktoober 2019, 10:43
on vaid poliitiline malakas ja tööriist vastase tümitamisel.
ü
ütleks ühekorraga juba ette vabandust, vabandust, ../ 8. oktoober 2019, 10:40
ja nii kümme korda, nagu ette makstud krediit. Siis saaks nende tühisüdalaste-eestilõhkujate suud vabandamise kohalt ehk kinni panna, ostaks ette nagu kindlustuse, las need tühipead ja tühisüdamed siis peavad arvestust vabanduste üle, see ju nende lemmiktegevus. Sick
o
Oh/ 8. oktoober 2019, 14:27
Normaalne, viisakalt käituv inimene tegutseb nii, et ei peagi vabandama. Pole ju väga keeruline. Teised pole süüdi, kui mõni kogu aeg vabandama peab.
l
loolikari, kes istus 5 aastat nurgas ja nuttis ja nuuksus/ 8. oktoober 2019, 10:37
nüüd siis tuuakse asi välja ja lunitakse vabandust. Kus te 5 aastat olite, lumehelbekesed? Teadagi, see ei seganud enne kedagi, see ootas vaid hetke ja keegi ei pildunud pikali ega nutnud viie aasta jooksul, silmakirjateenrid.
o
8. oktoober 2019, 10:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kõmisev õõnespuit ja mustale ukse näitamine/ 8. oktoober 2019, 10:28
Esivihkaja aunimetus kuulub ikka kaabudele.
o
Oh/ 8. oktoober 2019, 10:33
Kas siis matsliku käitumist, ebaviisakaid väljendeid ja riigi maine kahjustamist peaks armastama?
t
to kõmisev õõnespuit ja .../ 8. oktoober 2019, 10:57
Täpselt iseloomustad ennast, 12 points!
v
vihkamine kuubis/ 8. oktoober 2019, 11:06
Tore, et sa kaabudele 12 punkti annad.
M
A/ 8. oktoober 2019, 11:30
p
8. oktoober 2019, 10:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
nats/ 8. oktoober 2019, 10:12
Wunderkind Madison kiitis Hitlerit ja tahab Euroopas Hitleri pakutud lõplikku lahendust. See on ikka väga natslik.
j
Just nii/ 8. oktoober 2019, 10:58
v
8. oktoober 2019, 10:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mida külvad, seda lõikad./ 8. oktoober 2019, 10:12

m
Muretu/ 8. oktoober 2019, 09:51
Kohutav klaperjaht, ETV* lausa kubiseb EKRE-vaenulikest saadetest. Surgitakse viieaastavanustes asjades, president ütleb avalikult välja, et vihkab ekrelasi. Ainult ekrelastelt nõutakse mitmekordseid vabandusi. Pole kuulda, et Helmete solvamiste eest oleks keegi vabandanud.
t
tavakodanik/ 8. oktoober 2019, 09:54
minult pole ka keegi vabandust palunud, kuigi mulle üteldi, et olen SAAST.
m
Murelik/ 8. oktoober 2019, 10:36
Esiteks ütles president, et vihkab sellist käitumist ja sõnavõtte, nagu ekrelased seda praktiseerivad. Ja see ei ole ju ometi solvamine, kui ajakirjanduses kirjeldatakse ekrelaste tegutsemist, aga see lihtsalt on sageli ebasobiv ja taunimisväärne.
m
Muretu/ 9. oktoober 2019, 10:51
Murelikule. Algselt ütles sõna-sõnalt, et vihkab ekrelasi, hiljem arusaades, et asi liiale läks, viidati hilisemates artiklites ainult ekrelaste väljaütlemiste vihkamisele. Sobimatu ja hüsteeriline on juba see, et president üldse kedagi või midagi vihkab.
v
Vabandamise neostalinistlik ajastu/ 8. oktoober 2019, 09:38
Miks peab kogu aeg lib er as tidele midagi selgitama ja vabandama????
j
Jaa-jaa/ 8. oktoober 2019, 10:37
Hea, et veel vabandadagi osatakse oma sobimatute tegude ja väljaütlemiste eest.
j
Juss/ 8. oktoober 2019, 09:15
Reitelmann ei ütlenud midagi valesti, kui tearud kontingendile meie keel ja kultuur ei sobi, tõmmaku siit uttu! Ega Reitelmen selliste kultuurita rändurite pärast vanabadama ei pea! Ise me külvame, ise me oma maltsa koristame!
k
klassika/ 8. oktoober 2019, 09:22
Ühed kusevad, teised pesevad ja nii need päevad läevad.
k
8. oktoober 2019, 09:32
Kõik peavad oma maltsa koristama, ka rändurid!
n
8. oktoober 2019, 09:33
s
siis ütles ta/ 8. oktoober 2019, 11:54
samuti eestlaste kohta, kes läksid töötuna väljamaale, aga Reitlemani arvates tublid eestlased jäid siia ja hakkasid üksikuid pensionäre rö'övima.
j
jansa/ 8. oktoober 2019, 09:15
tüüp on lihtsalt hädine mugavuspoliitik
m
8. oktoober 2019, 09:29
Mugavuspoliitik ei ütle oma arvamust otse välja, eriti, kui ta teab, et sellest võib jama tulla!!
a
Aga/ 8. oktoober 2019, 10:38
Lihtsalt ebaviisakas inimene ütleb.
7
8. oktoober 2019, 08:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Suuga teeb suure linna, käega kärbsepesagi./ 8. oktoober 2019, 08:40
EKRE lubas pensionide kahekordistamist, aga järele jäi sellest ainult 7 närust eurot.
h
huvitav, huvitav/ 8. oktoober 2019, 09:59
Kust Kaja oleks selle raha võtnud, kui riigikassas napib raha? Kas oleks küsinud isa käest? Reffide Roosamanna lubas ju ka pensionäridele kohe suuremat summat.
k
8. oktoober 2019, 10:16
Kaja ei rais.kaks raha valitsusvastaste rahvarahutuste mahasurumise üksuse ja muude ekre lolluste peale.
t
to huivitav huvitav/ 8. oktoober 2019, 11:07
Enne Ratast ja kompaniid olid riigikassas reservid, mis nüüd kuhugi kadunud ja miinused alles jäänud.
r
Refi agent/ 8. oktoober 2019, 07:36
Telefoni teel küsimine? Eelarvamusmeedia püüab näidata küsimist. Telefoni anonüümkõnele ei pea vastama!
t
to Refi agent/ 8. oktoober 2019, 11:38
Ei peagi vastama, aga milleks siis pärast väita, et pole küsitudki??? Ja polnud ju anonüümkõne, kui väitis, et ei pea ajakirjanikuga rääkima.
r
Refi agent/ 8. oktoober 2019, 13:00
To täna, 11:38-le. Helistan presidendile ja esinen ajakirjanikuna, kas ta peab mulle aru andma? Väidetav ajakirjanik võib olla suvaline provokaator ja telefoni kaudu küsimise kohta saabki öelda - pole küsitud!
r
Refi agent/ 8. oktoober 2019, 13:11
Kui väidetav ajakirjanik ei öelnud, et kõnet lindistatakse, siis on koheselt "hüvasti" ja kui teatas, siis võib lindistamisest keelduda. Pole küsitud ja tegevus on korrektne.
J
Refi agendile / 8. oktoober 2019, 14:31
Jah võib keelduda ja võib veel seda ja teist, aga siis võiks ju öeldagi, et tema ei tahtnud küsijatele vastata. Milleks valetada, et pole küsitudki? Või ole see nüüd Refi agendi jaoks liiga keeruline jutt? Loe mitu korda ja aeglasemalt, ehk on siis arusaadav.

v
vanamemm/ 8. oktoober 2019, 07:28
Milleks vabandada, ega sellepärast midagi ei muutu venelaste käitumises ja mõttemaailmas, mis ju need väljaütlemised tingiski. Nii mõtlevad muideks vägagi paljud eestlased. Leo Kunnas tegi ka ennast täis saates "Oma Tõde", kus ta ruttas kinnitama, et venelased ei ole okupandid. Seega ikka vabastajad, õnne ja õitsengu toojad, keda me peamegi austama.......! Reitelmanil pole vaja trügida sinna, kus vohab silmakirjalikkus---ENPA, sse võeti tagasi agressorriik kes reaalselt tapab ja võtab teiste riikide maid endale. Las seal olla siis samasugused nagu on Kross, Saar ja Juhvereva.
t
8. oktoober 2019, 07:53
Terve ekre punt on ennast täis teinud.
s
Siin/ 8. oktoober 2019, 07:07
ei ole tõepoolest midagi selgitada.Muulased peavad teadma,mida neist tegelikult arvatakse ja soovitavalt siit lahkuma.Ma oleks Reitelmannist palju radikaalsem!
i
Indrek2/ 8. oktoober 2019, 07:06
Mida siin selgitada, see ongi inims/tt mida siia euroopasse veetakse. Kui see nii poleks, oleks neil kodus asjad korras.
e
ega ta/ 8. oktoober 2019, 06:19
öelnud ju miskit valesti vaid sõnakasutus oleks võinud salongilikum olla
k
8. oktoober 2019, 07:19
kes oled sina, kes on reitlemann ja kes on keegi iganes kusagil, kes võib teisi inimesi solvata? kas see, et sina siia maailma sündisid, annab sulle õiguse teisi mõnitada ja alandada. me võitleme koolikiusamisega ja... siis tulevad sellised inimesed, kes arvavad, et kiusamine on ok ja mõnitamine on tavaline asi... kas ikka on.
v
8. oktoober 2019, 09:01
Viha ja vägivalla õhutamine ju ekre kaubamärgid.
e
ega ta/ 8. oktoober 2019, 09:32
tõesti öelnud mikit valesti nagu minagi - õige inimene armastab oma vanemate ja vanavanemate maad ega tule võõrale rahvale oma seadusi pähe määrima ja nende kulul elama
k
kes sina oled..../ 8. oktoober 2019, 14:47
Reform ja sotsid mõnitavad ja laimavad pidevalt ja avalikult meedias praegust valitsust. Küsimus. Kes neile on selle õiguse andnud teisi mõnitada ja solvata. Ehk vastad?
k
8. oktoober 2019, 06:07
Kunagi oli ta telekoolis. Sinna võiks jäädagi
m
8. oktoober 2019, 07:20
minu meelest koos merle randmaaga juhtis lausa saadet, õpime vene keelt. kas tõesti?
m
Mis asi on/ 8. oktoober 2019, 11:01
j
Ja mis siis, kui juhtis?/ 8. oktoober 2019, 11:03
On mure? Pead koju emmele helistama?

a
8. oktoober 2019, 03:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
ä
ähh/ 8. oktoober 2019, 06:14
tänapäeva perverssne euroopa on kordi hullem kui mõni nõukaaegne kolhoos
p
Pressraud/ 8. oktoober 2019, 01:20
Ummi pea vastu REF-i Pressle!
r
8. oktoober 2019, 06:02
Reff pani sõnad suhu? Jeebus
q
q/ 8. oktoober 2019, 00:36
Kui ta kirjutas oma kommentaarid eesti keeles, siis ta peaks eesti keeles ka vabandama - venekeelne AK ei lähe arvesse.
s
8. oktoober 2019, 06:02
Seda ta ei tee... eile ak-s oli teda ebameeldiv vaadata
s
See vaatamine/ 8. oktoober 2019, 11:05
Oli kohustuslik ja sunniviisiline, toru kuklas?
t
tegelikult/ 7. oktoober 2019, 23:48
Reitelmann väljendas ennast piisalt selgelt, mis siin veel selgitada.
e
enam nii ei teee, määä/ 8. oktoober 2019, 01:47
üldsus survestab, et kolhoosnik enam ei rõ.v.ets.eks oma tü.h.jade sõnavõttudega ja kolhoosnik muudab selle põhjal oma tü.hja m.ö.Ia kohe parketikõlbulikuks
i
Inetu lugu/ 7. oktoober 2019, 23:25
e
Et siis/ 7. oktoober 2019, 23:20
Demokraatlikus ühiskonnas ei meeldi tõde paljudele. Eriti ei meeldi tõde tolerastidele, p_derastidele jne.
j
jep/ 8. oktoober 2019, 00:16
kolhoosnikele meeldib pravda kõige rohkem
j
ja ekrelastele/ 8. oktoober 2019, 12:00
meeldib tõde? Iga süütu ütluse peale ähvardate kohtusse anda.
k
küsin:/ 8. oktoober 2019, 14:06
Kumba gruppi ise kuulud?

k
kindlameelsus/ 7. oktoober 2019, 23:16
Austan poliitikut, kes ei muuda üldsuse survel oma seisukohti ega vaateid. Vabandasid ja aitab küll. Edu ja selg sirgu nagu kohane ekrelasele!
e
enam nii ei teee, määä määä/ 8. oktoober 2019, 01:48
üldsus survestab, et kolhoosnik enam ei rõ.v.ets.eks oma tü.h.jade sõnavõttudega ja kolhoosnik muudab selle põhjal oma tü.hja m.ö.Ia kohe parketikõlbulikuks.
d
Deneb/ 7. oktoober 2019, 23:04
Mingi müstika! Kommentaar läks teele ilma minu kinnituseta! Urmas ajab õiget joont! hakka või isamaaliste toetajateks.
k
küll sa oled/ 8. oktoober 2019, 12:01
nagu puuleht tuules, keegi ütleb midagi ja sa kohe muudad suunda :)?
m
mas ei pea ''''''''''/ 7. oktoober 2019, 23:00
Oma seisukohtadest taganemine on kõige õudsam, mis poliitik teha saab. Ur
d
doh/ 7. oktoober 2019, 22:58
kui ausad oleme siis küsiti, kas te suurema vaatajaskonna ees ka vabandab siis ta vastas, et kaua ta vabandama peab. vene meedias vabandas.
i
inimene/ 7. oktoober 2019, 22:54
Mis selle vabandamise mõte on? Inimene mõtleb ju ikka samamoodi edasi. Selline ei sobi Eestit esindama.
k
kk/ 7. oktoober 2019, 23:18
Arvan just vastupidi- sobib väga Eestit esindama, aga kaljulaid on küsitav.
n
Nimi/ 7. oktoober 2019, 22:49
n
no/ 7. oktoober 2019, 22:46
miks tõerääkimise eest vabandama peaks?
k
k/ 8. oktoober 2019, 01:09
Ära nüüd lumehelbeke solvu, aga sina oled täielik saast. See on tõde ja selle pärast vabandama ei pea.
a
8. oktoober 2019, 06:04
Aga ta ju vabandas- vähemalt ise väidab nii.
k
Kindel/ 8. oktoober 2019, 14:24
Kui olekski vabandanud, siis järgmiseks oleks hakatud ilkuma, et see oli nii ebausutavalt öeldud. Me ei usu seda! Vabanda uuesti!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee