Eesti uudised

Katrin Lust pedofiili poolt vägistatud lapse perelt ära võtmisest: „See ongi ametnike ringkaitse.“

Ohtuleht.ee, 5. oktoober 2019, 09:50

255 KOMMENTAARI

j
Juss/ 7. oktoober 2019, 18:47
Kogu see ametnike kamp vallandada, kes selle juhtumiga tegeles! See lugu meenutab juba haiget see I ooperi!
t
7. oktoober 2019, 18:48
Tahtsin öelda haiget seebiooperit!
k
8. oktoober 2019, 11:10
Kas sa mõtlesid maakohtu ja ringkonnakohtu kohtunike, kes pärast ema arvamust otsuse tegid?
k
7. oktoober 2019, 16:50
Kui last ravitakse, siis peaks ta ravimise ajal saama ka emaga koos olla. Aga kui laps nutab ja igatseb ema juurde, milline kasu saab sellisel "ravil" olla? Pigem on see lapse piinamine ja tallel uute psühhotraumade tekitamine. Peres võidi ju asju valesti teha ja tehakse vahel ka parimates peredes midagi valesti. Kuid midagi selles loos ei klapi ja vallaametnike käitumises on palju küsitavusi. Mind see "Postimehe" artikkel ei veena. Sellist asja, et teda on ähvardatud ja hirmutatud, et kui pole sõnakuulelik, siis ema juurde enam üldse ei saa, ei mõtle ükski laps oma peast välja. Kohutav!
p
Peale selle/ 7. oktoober 2019, 18:41
Miks selle pere kaitseks andsid oma allkirjad 36 inimest, mõelge selle peale!
k
7. oktoober 2019, 19:11
Kas see on psühholoogiline ravi, kui peab usuhullude käsul viis korda päevas palvetama, lapsepiinamine on see ma ütleks
a
Aidake Katrinit/ 7. oktoober 2019, 08:43
Lugesin artikleid ja sain aru miks Lust on vahepeal agressiivne ja siis jälle nutab https://www.ohtuleht.ee/217457/eesti-staariajakirjanik-purgib-alastimodelliks https://kroonika.delfi.ee/news/inimesed/katrin-lust-buchanan-pogeneb-depressiooni-eest-argentiinasse-hobusefarmi?id=65106300
m
mida rohkem / 7. oktoober 2019, 09:40
ma selliseid postitusi loen seda kindlam olen, et tegemist on suurema laste ä r i k a t e ringiga, Lusti laimamisega püütakse veel päästa mis päästa annab
v
väga loodan et avaldus politseile on tehtud selle valla ametnike vildakate tegemiste suhtes/ 7. oktoober 2019, 09:42
l
loogiline asi et/ 7. oktoober 2019, 09:43
36 naabrit ei hakka ju kaitsma mingit ebaeetilist naist
t
Teeline/ 7. oktoober 2019, 12:32
t
Teeline/ 7. oktoober 2019, 12:35
Huvitav, et kommentaarist avaldati ainult kaks sõna. Tsensuuri ime. Milles see Lusti laimamine seisneb? Lust nuttis saates, et ema kohtusse ei kutsutud ja otsus tehti tagaselja. Tegelikult oli ema kohtus ja kuulati seal ka ära. Järelikult Lust valetas. Kes valetab korra, see valetab veel ja veel.
0
7. oktoober 2019, 01:06
04.10.2019 07:07 MTV uudised. KRP:n tutkiman suuren lasten hyväksikäyttöringin epäillylle syytteitä myös Uudellamaalla – syytetään lapsipornosta ja huumausaineista. Sillanpäätä ei epäillä kokonaisuudessa mistään rikoksesta vyyhtiin liittyen.Helsingin haaran tutkinta on poliisin mukaan kasaamista vaille valmis lähetettäväksi syyttäjälle.
s
7. oktoober 2019, 01:26
Sillanpääd ei kahtlustata üheski komplektiga seotud kuriteos.
0
7. oktoober 2019, 01:05
04.10.2019 07:07 MTV uudised. KRP:n tutkiman suuren lasten hyväksikäyttöringin epäillylle syytteitä myös Uudellamaalla – syytetään lapsipornosta ja huumausaineista.Espoossa vyyhtiin liittyy myös toinen henkilö, jota epäillään myös fyysisestä hyväksikäytöstä. Vyyhtiin liittyy lisäksi yksi mies Helsingissä, jota ei epäillä fyysisestä hyväksikäytöstä, vaan tämän rikosepäilyt liittyvät lasten seksuaalista hyväksikäyttöä sisältävään materiaaliin. MTV Uutisten tietojen mukaan mies on aiemmin tuomittu kristallimuotoisen metamfetamiinin myynnistä muun muassa viihdetähti Jari Sillanpäälle.
e
7. oktoober 2019, 01:20
Espoos komplekti liitub ka teine isik, keda kahtlustatakse ka füüsilises ärakasutamises. Komplekti kuulub lisaks üks helsingilasest mees, keda ei kahtlustata füüsilises ärakasutamises, vaid tema kuriteokahtlused liituvad laste seksuaalset ärakasutamist sisaldavas materjalis.MTV uudiste teada mees on varem karistatud kristallilise metamfetamiini müümise eest teiste seas meelelahutustähele Jari Sillanpääle.
0
7. oktoober 2019, 01:02
04.10.2019 07:07 MTV uudised. KRP:n tutkiman suuren lasten hyväksikäyttöringin epäillylle syytteitä myös Uudellamaalla – syytetään lapsipornosta ja huumausaineista. Kahtlustatavad kuritööd ühendavad alaealiste ärakasutamise ja vägistamise ning laste ärakasutamist esitava materjali ärakasutamist ja levitamist, RAHVAKEELI LAPSPORNO.Poliisista kerrotaan, että miehen rikosepäilyt Espoon alueella tekemiksi syytetyt rikokset liittyvät aiemmin otsikoissa olleeseen rikoskokonaisuuteen, jonka pääpainopiste on Pohjanmaalla.
p
7. oktoober 2019, 01:13
Politsei teatas, et mehe kuriteokahtlusega Espoo piirkonnas tehtud süüdistatavad kuriteod liidetakse varem pealkirjades olnud kuriteotervikuga, mille pearõhkpunkt on Pohjanmaal.
0
7. oktoober 2019, 00:42
04.10.2019 07:07 MTV uudised. KRP:n tutkiman suuren lasten hyväksikäyttöringin epäillylle syytteitä myös Uudellamaalla – syytetään lapsipornosta ja huumausaineista. Seadusest lähtuvalt 1969 aastal sündinud meest süüdistatakse sugupoolte kõlblust rikkuvat last esitava pildi valduses hoidmises ja narkokuriteos.Mehe vastu oli esitatud juba Pohjanmaal süüdistus raskes lapse seksuaalses ärakasutamises üldiselt, kus kahtlustatakse samuti raskeid vägistamisi.Pohjanmaa süüdistuses tervikjuhtumiga on seotud veel mehi.
7. oktoober 2019, 00:13
04.10.2019 07:07 MTV uudised. KRP:n tutkiman suuren lasten hyväksikäyttöringin epäillylle syytteitä myös Uudellamaalla – syytetään lapsipornosta ja huumausaineista. Keskkriminaalpolitsei uurimise all oleva laste ärakasutamiseseltsingu kahtlustatavale esitati süüdistus ka Uusimaal - süüdistus lapsporno ja narkootikumid.Ühe keskkriminaalpolitsei uurimise all oleva ärakasutamisseltsingu liikmeks oleva kahtlustatava vastu on esitatud uusi süüdistusi Espoos toimunud kuritegudes.

m
6. oktoober 2019, 23:42
MTV uudised. 3 tundi tagasi.Irakilaispapit tarjosivat nuoria tyttöjä pika-avioliittoihin maksua vastaan – asiakkaaksi naamioitunut toimittaja raportoi karmeasta paritustoiminnasta ja hyväksikäytöistä.Irakissa toimivia shiia-pappeja on jäänyt kiinni naisten parittamisesta, kertoo The Guardian. Papit tarjoavat nuoria tyttöjä ja naisia maksua vastaan niin sanottuihin pikaliittoihin.Materiaali esitettiin Ajatollah Sistanille BBC tavoitti Ajatollah Sistanin Najafin kaupungista ja esitti tälle peitetyössä taltioimansa videomateriaalin. Sistani on Irakin korkein shiialainen uskonoppinut.
8
6. oktoober 2019, 23:42
89-vuotias Sistani on kirjoittanut aiemmin julkaistuun ohjeistukseen, että mikäli alle yhdeksänvuotias lapsi luvataan avioliittoon, häntä ei saa koskettaa liitossa seksuaalisella tavalla.Kohta on sittemmin poistettu ohjeistuksesta.
v
Vanaema/ 6. oktoober 2019, 22:53
Issand sa näed ja ei mürista. Mis teid vaevab, kulla inimesed. Selles loos on kõik valesti tegutsenud. 1. Lust ei oleks tohtinud lapsega juhtunust saadet teha. Hetkel on kannatajaks laps. Lapsele helistatakse, teda häiritakse. Talle lubatakse kiiret abi. No halooo, kuidas saab ajakirjanik väita et ta aitab lapse koju. 2. Miks lapse vanemad, ei läinud ise oma last kaitsma, kui leidsid võõra tel nr. ja avastasid, et poiss saab võõralt raha. Väike koht, küllap teadsid, kes raha andja on. Naaber nägi, kuidas poiss ise salaja selle kurjategija juures käis, seega ei olnud laps seal esimest korda.
v
Vanaema/ 6. oktoober 2019, 23:05
Lust on teinud mitmeid küsitava väärtusega saateid. Üks mis kohe meenub on lugu kihutava mootorratturiga, kelle peatamiseks tuli politseil veidi tugevamat võtet kasutada. Lusti arvates oleks see kihutaja võinud ju edasi sõita. Mis siis sellest, et ta peale enda ka teistele ohtlik oli. Seega Lust lahmib, ta ei süvene. Selle hetkel skandaalse loo osapooled on kõik valesti käitunud. Valla ametnikel puudub õigus asja kommenteerida. Saan nendest isegi aru. Kui sind ründavad kaamera ja skandaalne ajakirjandus siis on parem vaikida. Provokatsioonile alludes võid öelda midagi mis seadusega keelatud.
m
6. oktoober 2019, 23:54
Miks need 36 naabrit politseile avaldust ei teinud, siis oleks saanud kuritegu ära hoida
k
ka vanaema/ 7. oktoober 2019, 07:20
kas selle valla lastekaitseja ongi vanaema? väga läbinähtav suhtumine, et siluda armetut vahelejäämist, nonohh et Lust poleks pidanud saadet tegema, siis oleks lapsel juba "kasupere" olemas ja rahad taskus, on nii?
v
7. oktoober 2019, 15:32
Varemgi on asjad siis liikuma hakanud kui juba telekaamerad kohal.
a
a/ 6. oktoober 2019, 22:30
Mina tahan.et eestimaal oleks TUHAT väikest KATRIN LUSTI!!!!MIS TEIL INIMESTEL VIGA ON!Me kõik maksame makse.Ja meil jõigil on õigusedMiha usun seekord.Katrin Lusti jaTeie kommentaarid Tem
m
mulgi alkeemik(irvitades) / 6. oktoober 2019, 23:29
Aga mis juhtuks siis kui te sadu kohtunikke sünnitate?
k
kas/ 7. oktoober 2019, 07:21
meie kohtunikud on ikka ausad? eriti selle valla kohtunikud
a
arvaja/ 6. oktoober 2019, 21:56
Lust teatas, et üks ajaleht juba kirjutas sellest loost mitu kuud tagasi ja näe, seal räägiti asjast küll nii et kõik oli ära tuntav. Otsisin selle loo üles ja kui Lust poleks oma avaldust teinud, siis ei oleks mina neid juhtumeid kokku pannud. Aga kui seda artiklit lugeda, siis on ainult üks küsimus, miks pidi laps seda kõike nii kaua taluma, miks ei eraldatud teda perest varem. Ei kasuisast ega emast küll head muljet ei jää.
s
saate vaataja/ 6. oktoober 2019, 22:02
miks laps saates nuttis, et tahan koju ema juurde? Riigiprokuratuur peaks asja uurima, väga jääb mulje suuremast afäärist lapse edasi müümiseks
l
6. oktoober 2019, 23:57
Lasteaedades lapsed karjuvad et tahavad koju ema juurde. Kõik lasteaiad tuleb koheselt sulgeda, sest need mõjuvad lastele halvasti. Kõik lapsed peavad kasvama oma emade juures kodus.
t
Täheteadlane/ 6. oktoober 2019, 21:47
Inimestele, kes ise oma elu on sasipuntrasse elanud ja sealt loodavad välja pusida kõiki teisi (ametnikke, arste, naabreid...) süüdistades, on erapoolikud meediatsurad mõnusaks ruuporiks. Vahel sattuvad "kannatanud" oma luiskamisega nii hoogu, et jäävad ilmselt ise ka uskuma, erinevalt naabritest, tuttavatest... Kuuuurija viimases saates "kohtu" alla sattunud vallaametnikel jäi puudu suhtlusoskusest pealetükkiva meediaga. Sedalaadi koolitus on hädatarvilik mitte ainult riigiisadele vaid igaühele meist, sest me keegi ei tea, millal mingid astronoomid meile uksest sisse tormavad.
m
mis pagana/ 6. oktoober 2019, 21:56
koolitust? kui on õigesti toimitud siis mis segab rääkimast? huvitav kui suurt summat poisi eest pakuti?
i
irvitus/ 6. oktoober 2019, 21:58
Ja kas kommentaari autor ise ikka usub neid ridu mille oma "kommentaaris" välja eetrisse paiskas?
i
6. oktoober 2019, 21:09
Iltalehti.24-vuotiaan naisen seksuaalirikossarja: Uhrina nyt teinityttö – käytettiin hyväksi ryhmässä, pakotettiin kuuntelemaan äänekästä seksiä.Eilen klo 23:05.Samas asjas mõisteti süüdi ka nüüd 24- ja 25-aastasedt mehed karistades poole aastase tingimisi vanglakaristusega lapse seksuaalse ärakasutamise eest. Kuriteod toimusid erakorteris Tamperes juulis 2016.Naine on varem mõistetud süüdi ja karistatud 2 aasta ja 8 kuu reaalse vangistusega lastele suunatud seksuaalkuritegude eest. Ohvrid olid teismelised poisid. Tamperes ohvriks saanud tüdruk oli juhtumi ajal 14-aastane.
k
6. oktoober 2019, 21:19
Kas programm sai orgasmi?
t
tuleb välja/ 6. oktoober 2019, 20:58
et need kes sahistavad riikidevahelisest ja vägagi kõrgetel kohtadel olevast laste ä r i katest laste p o r n o tegijatest-"lastekaitsjatest", et neil ongi õigus, see laps oli mõeldud ka sinna ringi, miks muidu selline vägisi tegutsemine

i
6. oktoober 2019, 20:56
Iltalehti.24-vuotiaan naisen seksuaalirikossarja: Uhrina nyt teinityttö – käytettiin hyväksi ryhmässä, pakotettiin kuuntelemaan äänekästä seksiä Eilen klo 23:05 Naisele mõisteti reaalne vanglakaristus.Varem seksuaalkuritööde eest karistatud naine koos kahe mehega kasutas ära teismelisi tüdrukuid.Tüdruk meelitati seksuaalse alatooniga pudelipööritamisse. Juhtumi süütõendeid nõrgendas see, et juhtunust oli möödunud aega.Pirkanmaa kohus on süüdi mõistnud 28-aastase naise 60 päevase karistuse kandmisega reaalses vangistuses lapse seksuaalse ärakasutamise eest.Karistatu oli tegevuse ajal 24.a.
i
6. oktoober 2019, 20:20
Iltalehti artiklist. Kriminaaluurimine jagunes kaheks osaks. kahtlusalused on Soome toonud, jaganud ja vastu võtnud laste ärakasutamist kujutavat materjali, kuid lisaks osa kahtlusalustest kahtlustatakse laste ärakasutamises.Politsei kahtlustab, et osadele ohvritele on antud metamfetamiini tegutsemise ajal.Ärakasutamist on eeluurimise andmetel talletatud ja jagatud edasi.Kergematel juhtudel on ohvritele näidatud täiskasvanute pornot, raskeimatel juhtudel on neid vägistatud 10 tundi narkouimas.Laste ärakasutajad tegutsevad seltsinguna, võib tuvastada juba organiseeritud kuritegevust.
l
6. oktoober 2019, 20:22
Laste ärakasutajate SELTSING on RAHVUSVAHELINE.
S
6. oktoober 2019, 20:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
irvitaja/ 6. oktoober 2019, 21:07
nõmedus,lollus ja himu on vabam.
n
nad siis kaamera ees asja ei selgitanud?Panid ukse lukku ja tahtsid saate ara keelata./ 6. oktoober 2019, 20:13
s
6. oktoober 2019, 20:26
Sotsiaaltöötajad ei tohi ju rääkida kes on kelle armuke ning kes tädi maalilt tripperi sai
h
6. oktoober 2019, 20:06
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2439b9eb-d157-44b8-ae1f-98daa96a71fe

j
jätkame/ 6. oktoober 2019, 20:00
inimesed kui sellised tuleb ka siis ära kaotada--ei ole inimest, ei ole probleemi...
u
6. oktoober 2019, 19:11
Uus reaalsus: lapsed pilastatakse, vanadest tehakse "konserve" ja töölistelt korjatakse pankadele raha, mida nad pangast kätte ei saa.
s
6. oktoober 2019, 18:31
Sotsiaaltöötajad ja lastekaitsetöötajad tuleb ära kaotada. Iga inimene ja pere peab ise hakkama saama. Kui ei saa, siis teeb looduslik valik oma töö.
s
6. oktoober 2019, 18:49
Surnumatjad saavad siis rikkaks, Ansipi MASU ajal ostsid nad juba uusi autoid
h
6. oktoober 2019, 18:53
Hooldekodud tuleb ka ära kaotada, sest igal vanemal on õigus elada kuni surmani oma laste või lastelaste juures
l
6. oktoober 2019, 18:58
Lasteaiad tuleb ka ära kaotada, sest kuni koolini peavad lapsed olema oma hoolitsevate vanemate kaitse all
m
Martin/ 6. oktoober 2019, 18:25
Siililegi selge, et tagaselja ei tohi toimetada, eriti ametnikud. Nüüd tuleb last ja ema aidata, mitte kiskuda perelt last ära võtma. Vallaametnikud peaksid ennast ikka liigutama, et ema süüd tõestada! Ametnike poolt ahistamine, võimu kuritarvitamine.
&
6. oktoober 2019, 18:33
"Postimees" kirjutab et seda ei tehtud tagaselja.
j
6. oktoober 2019, 19:29
Ja kuigi oleme enamus. Siis vaid valimistel otsustavavad üksikud hääled
k
kui seda otsust/ 7. oktoober 2019, 07:27
ei tehtud tagaselja siis mida kardeti? miks ei edastatud ema kaebust lastekaitsjatele edasi politseile kuigi lubati?
m
6. oktoober 2019, 18:15
Mis siin pikalt arutada, on selge: kas riik võtab noored kaitse alla või ei. Kreml võttis noored kaitse alla ja hea meel, nii babuljadel kui noortel endil kuni nad sõjaväkke lähevad, täiskasvanuna teavad nad ise, mida teevad.

a
Ah/ 6. oktoober 2019, 17:16
Lust on alati temast raakivaid artikleid erinevate varjunimede all kommenteerinud. Reeglina kiidab ta iseennast kui tublit ja lisab siis igasse kommentaari midagi erinevas s6nastuses.
a
Arst/ 6. oktoober 2019, 18:03
täna vastu ei võta aga homme pöördu arstile.
a
Ah/ 6. oktoober 2019, 18:35
Kuule töllakas,kus kohas Sul see "silm "on,et näed Lusti kommenteerimas?
k
kuule Arst,/ 6. oktoober 2019, 20:06
a
Ah/ 6. oktoober 2019, 17:16
Lust on alati temast raakivaid artikleid erinevate varjunimede all kommenteerinud. Reeglina kiidab ta iseennast kui tublit ja lisab siis igasse kommentaari midagi erinevas s6nastuses.
n
No/ 6. oktoober 2019, 17:36
1
15.04-le/ 6. oktoober 2019, 16:52
kui sa oled endine sotsiaaltöötaja olnud ja ei ole olnud tasemel, siis sellest loost ei ole hilja veel õppida...jaksu sulle....
l
lugeja/ 6. oktoober 2019, 16:49
Ilmselgelt vallaametnike poolt tellitud lugu "Postimehelt". Et nende poolt välja öeldut mitte kuidagi ei saaks keegi kahtluse alla seada, siis pole võimalik ka artiklit kommenteerida. Väga vastiku mulje jätab! Katrinile jõudu ja edu!
t
To 17.29/ 6. oktoober 2019, 18:09
Ega kõik kommenteerijad pole asjatundmatud. On ka tarku ja teadlikke. Just nende kommentaarid pole soovitavad.
a
Aga / 6. oktoober 2019, 16:10
Miks ei saa seda "Postimehe" artiklit kommenteerida? Ka see jätab kahtlase mulje.
m
miks/ 6. oktoober 2019, 17:29
Aga miks peaks? Miks peaksid tv-kõmusaate ja meedia põhjal endale mingi ettekujutuse loonud asjatundmatu publik midagi üldse kommenteerima?
p
6. oktoober 2019, 18:18
Paberlehte saad ju kommenteerida
s
Sirje Kutsar/ 6. oktoober 2019, 15:26
Huvitav kelle kasu mängus on? Või on see kaitsetu naise ärä kasutamine oma vigade peitmiseks.Ja muda teeb Postimees.Ei osta ega telli seda lehte
s
6. oktoober 2019, 15:04
Sotsiaaltöötajatele ja lastekaitsetöötajatele tuleks enesekaitseks relvad anda
n
No/ 6. oktoober 2019, 17:31
See veel puudub. Niigi käivad omavoliliselt elamistest ja keldrites uurimas. Justkui oleksid nii ausad. Ei ole ikka küll.
t
To 15:54/ 6. oktoober 2019, 18:37
Miks peakski vallavalitsuse ametnikud andma aru mingisugusele Lustile? Lust tõmbas endale järjekordselt sahmaka vett krae vahele.
m
Mida suurem ametnik/ 6. oktoober 2019, 13:37

r
RS / 6. oktoober 2019, 12:20
Süvariigi ehe näide.Mis õigusriigist me üldse räägime.
t
Tiiu/ 6. oktoober 2019, 10:39
selle-asemel, et Lustil kannul käia ja kogu-aeg ilkuda, tee midagi mõistlikku, ole nii kena...
k
6. oktoober 2019, 10:23
Kuna Kanal 2 kuulub "Postimehega" samasse kontserni, siis arvab Lust et "Postimees" ei tohi tema väidetest erinevaid väiteid esitada. Kas Lust tahab "Postimehe" ajakirjanike sõnavabadust piirata?
v
Valikuline sõnavabadus/ 6. oktoober 2019, 10:47
Aga kuhu kaob see Sõnavabadus siis, kui Lusti vastast Postimehe artiklit kommenteerida ei saa?
&
6. oktoober 2019, 10:57
"Postimehe" artikleid saab kommenteerida oma eidele või taadile, aga ettevaatust, sest sellest võib alguse saada suur kodusõda.
a
Aga/ 6. oktoober 2019, 15:54
Miks hoidsid vallaametnikud Katrin Lusti eest kõrvale? Miks nad ei öelnud temale kõike seda, mida nüüd "Postimees" kirjutab? Tehke või tina, aga just seetõttu tundub just ringkaitsena. Vaja oli ennast koguda ja mõelda, mida vastu öelda. Otse Katrin Lustiga ei julgetud kohtuda, sest kardeti tema "ebamugavaid" küsimusi.
k
kollane/ 6. oktoober 2019, 17:32
Miks peaksid ametnikud kõmu-saatejuhiga suhtlema? See ei ole isegi ajakirjandus.
t
Täpselt nii/ 6. oktoober 2019, 10:07
l
Lust 2013/ 6. oktoober 2019, 09:16
https://elu.ohtuleht.ee/541343/ma-ei-ohuta-inimesi-homoks-hakkama Ehk pööras üks mingi haiguse tagajärjel ära?
a
6. oktoober 2019, 09:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Londoni keskpärane pornokas/ 6. oktoober 2019, 11:50
tubli valetaja on ta tõesti
l
Lapsevanem/ 6. oktoober 2019, 12:09
11:50 on suurepärane tõestus ametnike ringkaitsest. Sellised ei kohku ära isegi laste kallal oma võimu näitamast.

k
ka ema, kui vanaema/ 6. oktoober 2019, 09:09
Loen neid kmmendaare ja süüditavad ema, meil siin terve kari poisse, nii pisikesed kui suuremad suitsud ees, kui keela , panevad jooksu, saadavad heasse kohta, aga eks nii ema kui isa peavad tööl käima, ja küsimus kas ema ei tea kus poiss käib, siin kirjutavad sellised kel vist oma lapsi ei ole, vabandan nii pikalt
t
6. oktoober 2019, 07:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tiiule/ 6. oktoober 2019, 08:35
inimest tundmata ära räägi! Kellegi juttude põhjal ära räägi! Mine peegli ette ja vaata, kas saad millegagi hakkama.
h
Haledatele sapikülvajatele/ 6. oktoober 2019, 09:07
Üks juba varahommikul oma sappi välja valamas. Kas tiiul endal probleemid, et tuleb siia ennast maandama?
t
To Tiiu/ 6. oktoober 2019, 15:57
See, et Lusti kardetakse Eestis, näitab, et ta saab suurepäraselt hakkama. Kui ei saaks, ei huvitaks tema saade kedagi.
s
6. oktoober 2019, 07:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
laps/ 6. oktoober 2019, 07:48
pole kuskil vabatahtlikult läinud vaid vana viis jõuga lapse enda juurde.
s
Siiri le/ 6. oktoober 2019, 08:36
uuri elu, õpi tundma ja teadma, kuidas on laste psühholoogiline pool.
j
Juss/ 6. oktoober 2019, 13:41
Polegi kaugemale vaja lapsel minna, kui oma õuel mängida ja lasta kodu akende all end ära meelirada!
m
maria/ 6. oktoober 2019, 15:54
Seni kui meie ühiskonnas on "rannamajad" ja muu säärane essuvärk ekraanil ja kiidetud, tuleb juurde emasid, kel on number üks voodikaaslane ja lapsed tagumises otsas ses pingereas. Mis siis imestada, et ei teagi, kus ja kellega su laps aega veedab.
v
vaesel väikesel poisil / 6. oktoober 2019, 04:56
ikkagi topelt karistus- algul pedofiili jõle tegu ja seejärel võetakse temalt ema ka ära.
i
Ikka kolmekordne karistus/ 6. oktoober 2019, 21:24
Ja siis pannakse veel Lusti saatesse ka
j
6. oktoober 2019, 04:14
Jätkub: kasutatud internetivestluste kanalite loetelu. Jne.
j
6. oktoober 2019, 04:10
jätkub: Lisaks see on varjatud kuritegevus ja avatud kuritegevus, sest keegi ohvritest ei pöördunud ametiisikute poole.See konfiskeeritud hulk tuli politseile, mille järel politsei hakkas uurima juhtumeid, sealt leiti ohvreid, keda politsei ise tuvastas, kelles on küsimus ja kes need ohvrid on. Samamoodi kuritegudes kahtlustatavad.
h
hulk/ 6. oktoober 2019, 15:33
Kuidas "konfiskeeritud hulk" Lusti kätte sattus, kes kohe asjas orienteerub ja selle mõõda ilma laiali jagab?
j
6. oktoober 2019, 03:50
jätkub: muud erijooned on laste narkootikumidega uimastamine, ehk teatud juhtumites on kahtlus, et on kasutatud metamfetamiini laste ärakasutamise juhtumites. See erijoon, millest rääkida, on juhtumite segadus, kahtlustatavate "oma" keel, käsiraamatud- meelespead, ehk kuidas mõista seda asja on olnud suur väljakutse, sest nad kasutavad erinevates vestlustes, erinevates kanalites "oma" keelt, on käsiraamatuid, millist sõnavara tuleb kasutada võib olla selleks, et ei paljastuks, või selleks, et leida "oma" tähtsad sõnad ja mis tähendab midagi.

j
6. oktoober 2019, 02:44
jätkub: konfiskeeritud on 138 seadet- andmekandjat ja peakahtlusaluse ebaseaduslike videote pikkus on ühtekokku 400 tundi, mis kõik on läbi vaadatud. Kui küsimus oleks vaid välismaalt Soome toodud materjalist, politsei ei kiirustaks neid videoid ja pilte vaatama, kuid nende seast on leitud soomlastest ohvreid nii, et on vaadatud need kõik läbi.Lisaks peakahtlusaluse ebaseaduslike piltide arv on 4700 ja videoid on 300. Kokku on ebaseaduslikke pilte 13000 ja videoid 16000.Kõik kahtlusaluste teod on ühel või teisel moel pildistatud või videosse võetud ja kuriteod tuvastatavad.
a
6. oktoober 2019, 02:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
Pole ime ka,/ 6. oktoober 2019, 06:50
et sellisel kellaajal nii sassis oled!
n
No/ 6. oktoober 2019, 07:09
Nüüd on küll midagi väga viltu sinuga ANNIKA JAANUS . Ära enam rohkem võta.
t
TO Annika/ 6. oktoober 2019, 09:51
no ei saa selle segase kirja mõttest aru! Ehk kirjutad päevasel ajal uuesti ja abi vist vajaksis sina ise.
t
To Annika Jaanus/ 6. oktoober 2019, 10:44
Joo vähem,siis öösel magad ja ei kirjuta "tarkusest"nõretavaid üllitisi,mis näitavad Sinu haridustaset.
j
6. oktoober 2019, 01:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
eks see/ 6. oktoober 2019, 21:08
ring tegutseb meilgi, loodame et Riigiprokuratuur võttis avalduse vastu
l
Lustiuurija/ 6. oktoober 2019, 01:40
Miks on 6htuleht kustutanud ara Londoni Lusti blogi? Sest Lust on sellest huvitatud. Lust m6nitas seal pidevalt kodueestlasi. Siis, kui Eestis laks lahti kampaania "Talendid koju", kelkis Lust, et Eesti riigil pole nii palju raha, et teda valja osta. Tegelikult oli tema vaartus nullilahedane. Kuna tal on komme ylemustele ja rikkuritele kylje alla pugeda, siis oli tal vana tutvus varnast v6tta. Nimelt tootas Lust nooruses 6htulehes ja juhtumisi oli seal ylemuseks tv3 tulevane juht Leito. Protezee oli nii v6imas, et Lustile andestati asju, mille eest iga teine oleks kinga saanud. Naiteks laimas
a
ab/ 6. oktoober 2019, 08:25
Ja kuidas on see selle artikli seotud?
ö
Öistele kirjutajatele/ 6. oktoober 2019, 09:55
pange oma mõtted päeval kirja, sest muidu on üks kommentaar teisest segasem!
e
ei seostu/ 6. oktoober 2019, 16:15
See lugu ei seostu üldse praeguse teemaga. Nii et, jälgi mängu, lihtsalt on soov Lusti mustata . Jätab ükskõikseks see rumal jutt.

j
jajah/ 6. oktoober 2019, 00:53
lustilood lihtsameelsetele! Uskuge ikka kui endal mõtlemisvõime puudub ja silmaring ahtakene!
a
Annika Jaanus/ 6. oktoober 2019, 00:27
Me võime siin targutada ja targutada!Mina usun ,et Katrin Lust on empaatiline ja südamlik inimene!Ma usun ka ,et Ta ei ajendu vaid emotsioonidest ja kaastundest!Aga ma tahan loota ,et Eesti Riik ON ÕIGUS RIIK ja et seda asja uuriksid ka kõik järelvalve organid!!!!Liiga palju on juba selliseid olukordi,kus nõ lastekaitse,nõ vanadekodude hooldajadJa jne jne...Milleks on meil ,nii PALJU palgalisi uurijaid- puurijaid,kes söövad ja elatuvad meie,maksumaksjate,rahade eest!?Hommikukohv on joodud-hakake tööle!No ja see,et Kuuuurija saade ei ole Pealtnägija-siis eks ma kasvasin koos pealtnägijaga ja k
m
5. oktoober 2019, 23:27
MTV uudised. 29.03.2019 22:04, Kirkkoherra Ilta-Sanomille: Pedofiiliringin pääepäilty toimi rippileirillä yövalvojana. Lastevastased seksuaalkuriteod on toime pandud 2004 aastast kuni 2018 aastani. Süüdistuses kuriteod on 2007–2014 sooritatud lastega tehtud seksuaalkuriteod ja lastepornoga seotud kuriteod aastatel 2007–2017, osade kuritegude aegumise tõttu.

o
onujuhan/ 5. oktoober 2019, 23:21
Katrinil on veel palju uurida, kuidas omavalitsuste sots töötajad on saanud oma ja lähedaste nimele kinnisvara ja maad, paljud sots töötajad teevad küll südametunnistusega oma tööd, aga on ka neid, kes oma töökoha ära kasutanud ja vanuritelt vara pärinud...
j
jänku laine/ 5. oktoober 2019, 23:18
https://leht.postimees.ee/6794453/mis-juhtus-utoopia-kulas-tegelikult kummaline on see, et seda postimehe artiklit ei lasta kommenteerida Risto Berendson kas tuleb tuttav ette, omal ajal kui sa postimehes töötasid ja altkäemaksu eest valesid vorpsid, siis sinu häma ei saanud ka ju kommenteerida :))))
5. oktoober 2019, 23:14
16.01.2019 17:09, MTV uudised. Soome Keskkriminaalpolitsei kahtlustab soomlastest meeste osavõttu laias rahvusvahelises pedofiiliavõrgustikus - uurimise keskmes on Jari Sillanpää narkodiiler. Uurimise keskmes on 50 aastates helsingilasest mees, kes peakahtlusalusena varem palju avalikkuse huvi all olnud kristallinarkootikumi kohtuasjas mõisteti süüdi. Üks mehelt metamfetamiini ostnud klientidest oli laulja Jari Sillanpää. "Kuriteokohale" teadaolevalt Sillanpää ei ole kahtlusalune Keskkriminaalpolitsei uuritavas lasteporno asjas.
h
5. oktoober 2019, 23:01
https://elu.ohtuleht.ee/541343/ma-ei-ohuta-inimesi-homoks-hakkama
5. oktoober 2019, 22:59
16.01.2019 17:09, MTV uudised. KRP epäilee suomalaismiesten olleen mukana laajassa kansainvälisessä pedofiiliverkostossa – tutkinnan keskiössä Jari Sillanpään huumemyyjä.Tutkinnan keskiössä on noin 50-vuotias helsinkiläismies, joka tuomittiin aiemmin paljon julkisuutta saaneen kristallihuumejutun päätekijänä.Yksi mieheltä metamfetamiinia ostaneista asiakkaista oli laulaja Jari Sillanpää. Sillanpää ei Rikospaikan tietojen mukaan ole epäiltynä KRP:n lapsipornojutussa.
2
5. oktoober 2019, 22:51
29.03.2019 22:04, MTV uudised. Kirkkoherra Ilta-Sanomille: Pedofiiliringin pääepäilty toimi rippileirillä yövalvojana.Videos räägib keskkriminaalpolitsei ülemkomissar uurimisest.
v
vilavate silmade sitasonkija Berendson/ 5. oktoober 2019, 22:50
kes veel ei tea, siis läbi aegade on Postimehe endised kui praegused kirjatsurad olnud süsteemi suuvoodrid.
1
5. oktoober 2019, 22:35
17.8.2018 14.06 Viisikymppinen mies myi seksihuumeet Jari Sillanpäälle – HS: Harrasti luksushotelleja, ihasteli XS-kokoa, kärähti lapsipornosta.Kristallia mies osti ensin afrikkalaiselta välittäjältä Bangkokista, sitten Amsterdamista. Poliisi ei esitutkinnan aikana tavoittanut välittäjiä. Huumeiden myymisen lisäksi mies on toimitusjohtajana pikkuruisessa nettifirmassa, joka myy nahkavöitä ja muun muassa Tom of Finland -pussilakanoita.

1
5. oktoober 2019, 22:17
17.8.2018 14.06 Viisikymppinen mies myi seksihuumeet Jari Sillanpäälle – HS: Harrasti luksushotelleja, ihasteli XS-kokoa, kärähti lapsipornosta. Mehe kodust konfiskeeriti 17 välist andmekandjat.Peamine süüalune alustas karjääri narkodiilerina, kui ta oli lõpetanud töösuhte Finnairis. Mees oli HS: järgi tutvunud kristalliga San Franciscos 2000-ndate alguses, mille järel ta otsustas lisasissetuleku lootuses alustada kristalli toimetamist sõpradele. Politsei arvestuse kohaselt narkovahendus kestis 2014 aasta algusest 2018 veebruarini.
t
Te pole ringkaitset näinudki!/ 5. oktoober 2019, 22:12
Ringkaitse kohutavast mõjust saate teada siis, kui on võimalus esitada kuriteoteade mõnes asjas, millega on seotud justiitsmaffia ise, riigi repressiivorganite ladvik või ka õigusbüroo töötajad. Kuna nad on kooli- ja kursusekaaslased, on see müür peaaegu läbimatu ja teil veab, kui ise terveks jääte.
a
Asi avalikuks/ 5. oktoober 2019, 21:51
Pangatellerid võiks ka avalikult kommenteerida oma klientide rahalisi seise ning kellelt need kliendid raha saavad.
s
Seda tehakse niikuinii/ 5. oktoober 2019, 21:55
"Seoses terrorismivastase võitluse ja rahapesu tõkestamisega" on pangasaladus kehtetuks tunnistatud. Ammu juba.
s
5. oktoober 2019, 21:37
Sillanpää diilerit süüdistati 19:s eriasetusega narkootilise ainega seotud kuriteos. Ta on müünud kristallilist metamfetamiini vähemalt 565,35 grammi, mille rahaline väärtus on 113 070 eurot.Ainet tuntakse homopiireissä seksihuumeena. Diiler on HS:n andmetele tuginedes Helsingi homopiireides paljudele tuntud kuju, kes 1980–90-aastate vahetudes oli alaline külastaja vähemalt elektroonilise muusika klubides.HS teatab, et diiler on parajasti ka keskkriminaalpolitsei uurimise all. Kodu läbiotsimisel leiti andmepank lastega seotud julmast sugupoolte kõlbluse rikkumisest.
u
usun, kui laps ütleb, et teda sunnitakse palvetama kuus korda päevas ja nutab/ 5. oktoober 2019, 21:37
seda palvetamist ei suuda ükski laps välja mõelda. MIKS NII? Miks on olemas mingitele ususektidele kuuluvaid lastekodusi? Siin on ikka selline gemüüse koos, et anna olla.
s
SID!/ 5. oktoober 2019, 22:23
kodusid, majasid, autosid.
m
miks?/ 6. oktoober 2019, 21:16
sealt on kergem last välismaale samasuguse vanamehe hoole alla saata

5. oktoober 2019, 20:52
29.03.2019 15:42, MTV uudised.Lapsipornoringin pääepäilty oli seurakunnan luottamushenkilö pienellä paikkakunnalla – kirkkoherra menetti yöunensa: "Tämä on hirvittävän järkyttävä asia". Lastepornoseltsingu peasüüdistatav on USALDUSISIK väikses maakohas - kirikuõpetaja kaotas ööune: "See on kohutavalt vapustav asi". Laste ärakasutamisseltsingut on nimetatud rahvusvaheliseks, sest ärakasutamisvideoid on levitatud riigist riiki. Vaata uudisvideolt : Keskkriminaalpolitsei teatas eile rahvusvahelisest pedofiiliaseltsingust.
s
5. oktoober 2019, 22:06
Seksuaalselt ärakasutatud lastele näidati ärakasutajate poolt PORNOFILME.
1
5. oktoober 2019, 20:39
17.8.2018 14.06 Helsingin Uutiset Viisikymppinen mies myi seksihuumeet Jari Sillanpäälle – HS: Harrasti luksushotelleja, ihasteli XS-kokoa, kärähti lapsipornosta. Viiekümneaastane mees müüs seksinarkootikumi Jari Sillanpääle - HS : meeldisid luksushotellid, vaimustus XS suurusest, ja kukkus sisse lastepornoga.
m
Minni/ 5. oktoober 2019, 20:33
Kurb, et see saade leidis palju vastukaja. Ja mis sellest kasu, pedofiil on ju vabaduses.
k
Katsetage/ 5. oktoober 2019, 21:23
Tühi tünn kajab ka vastu
t
Tean/ 5. oktoober 2019, 21:46
Ei ole vabaduses.kinni istub
s
soolika keio/ 5. oktoober 2019, 22:04
korraks lasti jah välja festhearti külastama
1
5. oktoober 2019, 20:23
17.8.2018 13.06 Helsingin Uutiset Jari Sillanpäälle 10 kuukautta vankeutta – "seksihuumeita" myyneelle päätekijälle pitkä tuomio.
r
5. oktoober 2019, 20:21
Raskete vägistamiste ja muude raskete lastele osaks saanud seksuaalkuritegude eest on süüdistuse saanud kaks meest, kes on sündinud 1961 ja 1978.
r
5. oktoober 2019, 20:18
Rasked vägistamiste ja muude raskete lastele osaks saanud seksuaalkuritegudesta on söödistuse saanud kaks meest, ovat syntyneet vuosina 1961 ja 1976. Neist vanemat karistati Sillanpääga liitunud asjas aasta tingimisi vanglakaristusega narkokuriteo eest. Teine sai kolm kuud tingimisi. Ohtuleht.ee, 23. august 2018, 10:15, Narkoskandaalis soome laulja mälukaardilt leiti lapspornot
l
LUGEJA/ 5. oktoober 2019, 20:15
KATRIN LUST ON ÜKS MÕJUVÕIMSAMAID AJAKIRJANIKKE,KES VÄGA KONKREETSELT KÕIKE RÄÄGIB, MITTE LÄBI LILLEDE.JÄTKUVALT SULLE SAMA JÕUDU.PARIMAST PARIM.
p
Pedofiilid/ 5. oktoober 2019, 20:12

t
5. oktoober 2019, 19:53
Tällaisia ovat KRP:n tutkiman törkeän lasten hyväksikäyttöringin syytetyt – kaksi tuomittiin myös Sillanpään kristallivyyhdissä: "Suhde luotiin ensin aikuisiin"
s
5. oktoober 2019, 20:04
Sellised on Keskkriminaalpolitsei uuritud laste ärakasutamisseltsingu süüdistatavad - kaks neist on süüdi mõistetud Sillanpää narkokuriteos "Suhe loodi kõigepealt täiskasvanutega." rasked
f
Fakt/ 5. oktoober 2019, 19:52
on see, et lapsi tuleb kaitsta ja kes seda paremini teevad , kui mitte meie, täiskasvanud, igasugune manipulatsioon lastega, on siinkohal kohatu ja julm, seadusesilmad, kaitskem ka emasid ja nende suurimat vara---LAST
m
MARI/ 6. oktoober 2019, 16:10
Alustaks sellest, et ema ISE KAITSEB OMA LAST! Kõigepealt oma võimalike voodikaaslaste eest, kes ei ole lapse pärisisa. SIIT ALGAB SEE LASTE VÄGISTAMISE VÕIMALUS!!!
v
5. oktoober 2019, 19:52
Vaata politsei pressikat ja uudis jätkub peale videot.
2
5. oktoober 2019, 19:48
20.09.2019 11:37 MTV uudised.KRP:n tutkimasta isosta hyväksikäyttäjäringistä nostettiin syytteitä – lukuisia törkeitä lapsiin kohdistuneita seksuaalirikoksia. Keskkriminaalpolitsei uurimise all olnud suure ärakasutamisseltsingu vastu esitati süüdistused- mõõtmatult palju raskeid lastele tehtud seksuaalkuritegusid.Kuriteod on 2007–2014 sooritatud lastega tehtud seksuaalkuriteod ja lastepornoga seotud kuriteod aastatel 2007–2017.Kuritegeliku liidri vastu on esitatud süüdistused eriti rasketes kuritegudes- rasked vägistamised, lasyeporno ja raske laste ärakasutamine.
k
5. oktoober 2019, 19:14
Kui "Postimees" kuulub Helmete klanni, siis miks kaitseb see ajaleht vallavanemat, kes ei kuulu Helmete klanni ja EKRE-sse?
s
see/ 6. oktoober 2019, 21:20
leht kuulub miskile Linnamäele kes äritseb ka apteekidega
m
Mulk/ 5. oktoober 2019, 19:04
Selles loos on Lustil täielik õigus. Kannatanud laps vajab emalähedust, mitte mingite tädide eietusi,kes ei tea selle pere elust mitte midagi. Siin vajavad psühholoogi ravi nii ema kui kasuisa, kes kipub oma äranägemise ja mõistusenatukese järgi karistama.Selles peres kasvavad lapsed aga vajavad võib-olla koolis rohkem pedakoogilist nõuannet elus ettetulevateks olukordadeks, mitte eemaletõukamist.
m
Mailis/ 6. oktoober 2019, 10:50
See laps vajab meditsiinilist abi, ravi poolelijäämine Lusti lubaduse täitmiseks oleks lausa kuritegu; ehk on see, mida laps nimetab palvetamiseks, tema rahustamiseks toimuv mediteerimine. Enne kodunt äraviimist nuttis, pärast nutab - see pidev nutmine vajab ju psühholoogilist ravi.

a
5. oktoober 2019, 18:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
aga Sna/ 5. oktoober 2019, 19:19
n
No/ 5. oktoober 2019, 21:00
t
5. oktoober 2019, 18:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tglt/ 5. oktoober 2019, 20:46
Aga Lusti vastutus sellise raske asja puhul pooltõdedega manipuleerimise tagajärgede eest? Emotsioonide üleskütmise eest?
r
5. oktoober 2019, 18:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
5. oktoober 2019, 18:43
Teleajakirjanik peab telekanalile massiliselt reklaamiraha tooma ning püüab oma juttu võimalikult palju müüa
s
5. oktoober 2019, 21:47
Seebikate saadete ajaks sai palju reklaami müüa
e
5. oktoober 2019, 18:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mitte suurpuhastust/ 5. oktoober 2019, 18:33
Vaid ametnike arvu tuleb otsekohe vähendada 5x, et tekiks konkurents tööle saamisel
t
5. oktoober 2019, 17:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Loe enne kirjutamist seda/ 5. oktoober 2019, 18:06
https://leht.postimees.ee/6794453/mis-juhtus-utoopia-kulas-tegelikult
1
18:06/ Selle loetu valguses ma ju kirjutangi/ 5. oktoober 2019, 18:13
Sellest pole lehes mitte poolt sõnagi, et nii lapsega tehti.18:06-el soovitan saadet 5x vaadata, ehk jõuab kohale.
e
5. oktoober 2019, 18:45
Eestis ei saa usuhullud ravida ning kohus ei suuna nende juurde
m
Mingi kamp/ 5. oktoober 2019, 20:19
Usub pimesi Lusti ja teab täpselt, et Postimees organiseerib ringkaitset. Kust te teate, et just Lusti jutt on püha tõde! Lust ei ole siiani mitte ühtegi jama lahendanud oma saadetega. Mis sellest matusebüroost on saanud, kes surnuid nagu puuhalge olevat vedanud. Seal saates ka Lust katkust juukseid ja tegi muud koomiksit, et asi võimalikult räige välja paistaks. Jne need muud saated.
a
Arvaja/ 5. oktoober 2019, 21:12
Kas Lust esitas mingi tõendi, et laps on usklike juures? Ei. Kas ta näitas kohtumääruses kohta, kus kirjas, et kodust eemaldamise trauma on suurem? Ei. Aga võiks, kui teised valetavad. Praegu tundub, et tal on pakkuda vaid emotsioonid ja 0 tõendit.
u
6. oktoober 2019, 10:45
Usuhulludele pearaha teenimiseks ikka kõlbab.
m
mees/ 5. oktoober 2019, 17:56
ja kas se 70a veel on kõnevõimeline ja ei olegi veel ratastoolis selle eest mida ta tegi?
t
To mees/ 5. oktoober 2019, 18:05
Nõuka ajal oleks see näss juba mullatoidul, omakohtuga.
p
Palju jõudu Katrinile!/ 5. oktoober 2019, 17:47
Tubli Katrin, lase samas vaimus edasi ja tümita seda korrumpeerunud seltskonda ja süvariiki!

p
5. oktoober 2019, 17:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jah, nii on/ 5. oktoober 2019, 18:23
Kui räägib Lust, siis vale. Kui räägib Kärmas Kersna naisukese palvel, on jumalaasemikud maapeal.Süvariik alles kestab veel, ja kas lastaksegi muutuda, ei tea. Kristiina 17:16 ju ei lase , temale meeldib utoopia.
t
Tellimustöö/ 5. oktoober 2019, 17:10
Karistusseadustik" sätestab: (1) Eriliiki isikuandmete, samuti enne kohtuistungit või õigusrikkumise asjas otsuse langetamist või asja menetluse lõpetamist süüteo toimepanemise või selle ohvriks langemise andmete ebaseadusliku avaldamise või neile ebaseadusliku juurdepääsu võimaldamise eest – karistatakse rahatrahviga kuni 300 trahviühikut. [RT I, 13.03.2019, 2 - jõust. 15.03.2019] (2) Sama teo eest, kui see on toime pandud omakasu eesmärgil või kui sellega on tekitatud teisele isikule kahju, – karistatakse rahalise karistuse või kuni üheaastase vangistusega. (3) Käesoleva paragrahvi lõikes 1 sätestatud teo eest, kui selle on toime pannud juriidiline isik, - karistatakse rahatrahviga kuni 32000 eurot. Lust arvatavasti teab et ähvardava vangistuse või suurte trahvide tõttu ei tohi vallavanem, sotsiaaltöötajad ja lastekaitsespetsialistid neist delikaatsetest asjadest rääkida ja torgib neid.
k
Kristiina/ 5. oktoober 2019, 17:17
See seadus on liig ja ei peaks kehtima meediale nagu USAs
v
5. oktoober 2019, 17:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
sopaajakirjanikud/ 5. oktoober 2019, 18:07
h
5. oktoober 2019, 16:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
hinnangule/ 5. oktoober 2019, 18:05
Rumal oled. Arvad, et tegu on inglikesega??? Inglikesega, eks valetab oma olematu kõrghariduse kohta või kes Inglismaal läbi akende ja uste pornotööstusesse pürgis...?
o
on vaja julgust/ 5. oktoober 2019, 18:09
et lammutavat ja hävitavat "ajakirjandust" teha valede ja kontrollimata info põhjal. naisvõsapets...
l
Lust/ 5. oktoober 2019, 18:44
otsib ainult skandaale. Lahmiv ja ründav. Kust võtate, et inimesed usuvad ja armastavad Katrinit? Usub ainult mingi väike kõva lärmi tegev punt. Needsamad, kes kisavad, et Tallinna tv kinni pandi,,,,jne. Vaadake fb gruppides. Ühed ja samad nimed Lusti, Helmet ja valitsust kiitmas.
v
Vaike?/ 5. oktoober 2019, 21:08
Lust on pikakasvuline- 176 sentimeetrit. 6bluke pole ta ka. 10 aastat tagasi v6is olla, aga nyyd on ta j6ukam ja v6ib kirurgr kylastada.
K
5. oktoober 2019, 16:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
ä
ära siis arvusta ole arg edasi - hale/ 6. oktoober 2019, 14:52
i
Imelik lugu/ 5. oktoober 2019, 16:54
Vallavanema kabinetti jõudmiseks tuli minna läbi vallavalitsuse kantselei. Huvitav miks Lust 36 inimese allkirjaga kirja kantseleisse ei andnud vaid tiirutab sellega mööda Eestit ringi. Ametnike ringkaitsest on asi kaugel. Arvan et vallavanemal on nii palju julgust, et ta laseb algatada Lusti suhtes kriminaaluurimise.
s
Sa oled/ 5. oktoober 2019, 17:01
tõesti imelik! Sind ei saa enam arst ka ravida!
n
5. oktoober 2019, 17:17
Nii tähtsad dokumendid tuleb ikka otse kantseleisse anda, ühelt ministrilt varastasid paskaagid isegi riigisaladusi sisaldava portfelli.
n
noh/ 5. oktoober 2019, 17:39
Tundub,et see Imelik Lugu, ongi vallavanem ise kirjutanud.
t
Tülgastav süvariik ja ringkaitse/ 5. oktoober 2019, 17:46
Huvitav küll, miks vallavanem ei võtnud avaldust vastu ega läinud koos Lustiga kantseleisse ja lasknud kirja seal registreerida?
v
5. oktoober 2019, 17:51
Vallavanem ei ole Lusti teener ning ju ta arvas, et ülivõimekas Lust suudab ise selle kirja vallavalitsuse kantseleisse ära anda.
i
5. oktoober 2019, 22:37
Imelik on see, miks vallavalitsuses 36 inimese allkirjaga kirja vastu ei võetud. Kui ametnike poolt oleks küik aus ja õige, miks siis sots.töötajad Katrini eest kõrvale hoidsid.
u
5. oktoober 2019, 16:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Logish/ 5. oktoober 2019, 16:56

a
Aga/ 5. oktoober 2019, 16:46
Lustil on komme saates osalejatele s6nu suhu panna. Nii oli lugu tema vist esimese kuuuurija saates. Lust tahtis kohe millegi sensatsioonilisega valja tulla. Tuntud sensitiiv olevat otseselt otseselt syydi Kadri Luige surmas. Saates intervjueeritud nn. tunnistajad kinnitasid hiljem sensitiivile, et Lust oli neile ette oelnud, mida nad ytlema peavad.
õ
õiglus/ 6. oktoober 2019, 16:31
Lugu ongi ju erakorraline, Lust on tubli ja edu talle. Küll õiglus pääseb võidule.
l
Lar-Lar/ 5. oktoober 2019, 16:45
Lust norib tüli niikaua kui ta komistab kellegi otsa, kes nalja ei mõista. Ma ei ole siin pedofiili poolt aga lihtsalt ma vaatan, et Lust ainult nendega tegelebki, justkui oleks omal ka olnud kogemused nendega.
s
Sel Juhul/ 5. oktoober 2019, 16:57
ei ole Sa ta saateid vaadanudki
r
rahuldamata haige/ 5. oktoober 2019, 18:07
ilmselt on huvi just mingite teemade vastu
l
Lar-Lar too Sel Juhul/ 6. oktoober 2019, 08:45
Ei vaata igasugust saasta :D Tödi arvab endast liiga palju ja ei pea isegi seadustest kinni. Lastest kahju muidugi, nemad ei ole milleski süüdi.
p
Pm/ 5. oktoober 2019, 16:23
Postimees on ju Helmete klanni väljaanne, mille peatoimetajaks on Peeter Helme.
k
5. oktoober 2019, 18:58
kle,pehmik, ära enam peale võta
k
kodanik/ 5. oktoober 2019, 16:07
Riigist on asi väga kaugel.
t
Tt/ 5. oktoober 2019, 16:06
Arvan, et taoliselt kasvatab riik omale breivikuid. Jõudu!
v
vali kord/ 5. oktoober 2019, 15:49
Kui mina oleksin vallavanem, siis ma ei lubaks ühelgi vallaametnikul tööasjus kõmuajakirjandusega suhelda. Ja kui see kõmuajakirjandus peaks minu ametnike tööd näitama fakte kinni mätsides ja kallutatud valguses, mille tõttu mingid suvalised "Helled Haapsalust" hakkavad minu kolleege ahistama, siis see kõmuajakirjandus koos "Hellega Haapsalust" hakkavad reaalselt materiaalselt vastutama. Ma ausalt imetlen neid inimesi, kes veel suudavad ja tahavad sotsiaaltööd ja lastekaitset teha ja mingite degenerantidega päevast päeva kembelda ja nende sõimu taluda.
j
jah/ 5. oktoober 2019, 15:58
x
X/ 5. oktoober 2019, 16:10
Kui sotsiaaltöötajad ja lastekaitse tahavad oma tööd teha ja neil on kõik õigesti, siis ma ei näe põhjust, miks kaamerate ees väljaütlemistest keelduda. Nii häbelik ei saaks lihtsalt avaliku sektori töötaja olla.
a
aga/ 5. oktoober 2019, 16:30
v
vali kord/ 5. oktoober 2019, 16:45
Ühelgi sotsiaaltöötajal ei ole õigustki oma klientide ja juhtumite asjaolusid kõmuajakirjanduses kommenteerida. Sellises asjas peab kõneisik olema vallavanem, kes ütleb, et olemas on kohtumäärus, seda saab vaidlustada seaduses ette nähtud korras ning rohkem kommentaare ei saa anda, kuna see võib mõjutada käimas olevat kriminaalmenetlust ning takistada õigusemõistmist.
j
Jumal/ 5. oktoober 2019, 17:43
Tänatud, et sa "VALI KORD" vallavanem ei ole ja egas sind valitagi sinna, sest vallavanem on rahvateener, aga mitte mingi boss, kes kes kamandab isiklikku firmat.
v
5. oktoober 2019, 22:42
Vallavalitsuse ametnikud peaksid olema haritud inimesevd ja suutelised ka telekaamerate ees oma seisukohti põhjendama ja kaitsma. See, kui hoitakse ajakirjaniku eest kõrvale, jätab ainult ühese ja kahtlase mulje.
a
arvaja/ 6. oktoober 2019, 16:40
Ühiskonna kitsaskohad tulebki avalikkuase ette tuua, see on ajakirjanduse kohustus. Kriitika peab olema aus ja vastama faktidele, nii sama pole vaja lahmida. Kas vallavanem ja sotsiaaltöötaja on isikud, kellel on alati ja kõiges õigus? Kahtlen!

a
Antud lugu on/ 5. oktoober 2019, 15:34
tõesti ainult "võimalik vaid Eestimaal". Jaksu Katrinile, tuua päevavalgele ametnike läbipaistaid tegusid! Ütlen veel: Seda lugu rahva eest kinni mätsida ei anna. Katrin! Oled parim uuriv ajakirjanik!
l
Lust/ 5. oktoober 2019, 18:54
Peaks mõtlema ravile minemisega. Ojulandi moodi hull intrigant.
o
oeh/ 5. oktoober 2019, 20:52
Rannamaja, Kuuuurija, igasugu selgeltnägijate tuleproovid... saaks TV sellest nüristavast "meelelahutusest" puhtaks...
m
Minni/ 5. oktoober 2019, 15:30
s
sõna sekka/ 5. oktoober 2019, 15:46
Pr. Minni , palun loe artiklit või vaata "kuu-uurija" kordust , siis Sa ehk loobud vale jagamisest !
m
Mina/ 5. oktoober 2019, 16:44
Pedofiilia on meie riigis nagu kommivargus poes,saad vastu näppe palun ära enam nii tee ja kõnni minema .Süüdi jäävad kõik teised.
s
soolika keio/ 5. oktoober 2019, 22:16
jah,festivalil vestheart :D
a
5. oktoober 2019, 15:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
-/ 5. oktoober 2019, 17:18
e
elu nagu natzi/ 5. oktoober 2019, 15:08
koonduslaagris-füürerid tegutsevad.
u
Ust/ 5. oktoober 2019, 15:01
Vanemlikke õigusi ei võeta ära juba 9 aastat, seega et saates just seda rõhutati kinnitas, et keegi ei vaevunud lugeda läbi neid kohtumäärusi, millega eraldati laps ajutiselt perest. Seal määruses oli kirjas, miks seda tehti. Ning miks väitis ema, et see tehti tagaselja, kuigi tal kuulati selles asja ära. Lapsi puudutavates teemades ei tohi teha selliseid saateid, kus asjasse ei süveneta
t
Tjahh / 5. oktoober 2019, 15:13
No Lust loeb klikke ainult. Varasemate lugudega korduvalt tõestanud. Kollane ajakirjandus kõige ehedamal moel.
n
Noo/ 5. oktoober 2019, 14:44
Lust kirjutas oma 6htulehe blogis, et tal on diagnoositud psyyhiline haire. Varem nimetati seda maniakaal-depressiivseks psyhhoosiks. Oma lugude tegemise juures ongi ta tihti maniakaalne ja kallutatud. Lusti fannid v6iksid veidi m6elda selle perekonna peale. Kasuisa, kes tahab kasulapse 6nnetuse pealt teenida. Korduvad politsei kylastused. Milline isiklik huvi peaks vallaametnikel olema lapse ajutiseks perekonnast eemaldamiseks? K6ige tahtsam on, kas lapsel on turvalisem olla kodus v6i mujal. Lust on loo suure kella kylge pannud. Kuidas hakkavad poissi suhtuma kodukooli lapsed? T6enaoliselt m6
r
ringkaitse/ 5. oktoober 2019, 15:36
t
tõsi või/ 5. oktoober 2019, 20:33
vahi harrastuspsühhiaatrit, iga psüühiline häire pole veel maniakaal-depressiivne psühhoos
s
Stakan K.Butõlkin/ 8. oktoober 2019, 16:41
Ringkaitse jutt on jama. Ametnikud ei saa kõmuajakirjanduse kombel suvalisi plärajutte kommenteerida ju kriminaaluurimise taustal? Kui Katrin Lust sellest aru ei saa, siis millest üldse saab? Ta on kas väga rumal või väga pahatahtlik antud loo kajastamisel. Mitte ajakirjandus vaid tülgastav ekshibitsionistlik lõugamine. Lusti õige koht oleks närvikliiniku akuutosakonnas mitte ajakirjanduses. Minu arvates on K.Lust selle loo kella külge panemisel lähtunud egoistlikust enesereklaamist ja ametnikele ärapanemisesoovist mitte lapse huvidest.
r
rein/ 5. oktoober 2019, 14:28
meil on palju häid ja mõistvaid ametnikke. vähemalt mina olen nende otsa sattunud. aga on ka selliseid tursapäid et ka kirumisest on vähe. ning nende viimaste osas tuleks tõsiselt midagi ette võtta, et teistele puhas nimi alles jääks.

a
Ametnike ringkaitse ajab öökima!/ 5. oktoober 2019, 14:26
Ja keegi ei vastuta! Ju siis oli tegelane kellegi ametniku/lipslase lähi sugulane-- muud varianti lihtsalt pole!
a
Ah soo/ 5. oktoober 2019, 15:06
Lust hoopis ajab öökima.
m
mitteametnik/ 5. oktoober 2019, 15:49
Sina "ah soo" ajad kõiknormaalsed inimesed öökima. Sa oled ilmselt ise ka mingi ametnik või pe..do...fiil
l
5. oktoober 2019, 14:20
Lapsele abi andmiseks ei vaja ametnikud emalt vanemlike õiguse ära võtmist. Ametnike jutt on ebapädev. Eeldus , et sellise trauma üle elanud laps ja vanemad suudavad pädevat abi otsida on täiesti rumal ettekääne.
E
***/ 5. oktoober 2019, 15:59
Ei võetud ju õigusi ära? Või kuidas?
i
I.Zand/ 5. oktoober 2019, 14:17
a
Aadu/ 5. oktoober 2019, 19:57
See nimi on juba ammu paljudel teada.
k
Kui riigikontroll teeb riigivara/ 5. oktoober 2019, 14:17
järelvalvet,kelle töö siis Seaduse järelvalvet teha on? Vaevalt,et ühe naisajakirjaniku. Pealegi valitsus saatis riigikontrolli pikalt,kui see kahtles miljardi euro andmises põlevkivimajandusse.
n
5. oktoober 2019, 14:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kui keegi/ 5. oktoober 2019, 21:21
On eba6iglane, siis on see Lust. K6ik tema saated on kallutatud. Parim nali on see, et vahel laseb ta oma esialgses loos habistatud tegelasel ennast ara v6rgutada ja teeb jargmise loo hoopis selle tegelase tellimusel. Vt naiteks ilusalongide draamat.
j
Jeebus/ 5. oktoober 2019, 13:57
Postimees ja kvaliteetajakirjandus? Postimees on põhjakäinud poliitiliselt tugevalt kreenis rämps. Prügi. Saast.
q
Q/ 5. oktoober 2019, 14:12
Karm. Aga PM on korduvalt selline olnud.

j
5. oktoober 2019, 13:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
5. oktoober 2019, 14:24
Selles asi ngi, et nad ei suuda oma otsust pädevalt põhjendada ja lihtsalt valetavad, lisaks ähvardasid last, et ta ei saa enam kunagi kuju, kui tädikestele vastu hakkab.
k
kägu/ 5. oktoober 2019, 13:14
Kuidas on võimalik ühest loost kaks nii erinevat "tõde" kokku kirjutada...
p
5. oktoober 2019, 14:45
k
kuule Rr/ 5. oktoober 2019, 12:53
jaga soovitusi siis, kui ise oled vangla elu nautinud, või siis mitte....
v
Vaadake/ 5. oktoober 2019, 12:46
Kuidas ametnikud ja lasteärikad igal pool miinuseid ja plusse ning kommentaare artiklite all käivad panemas, nii läbipaistev!
m
Mina/ 5. oktoober 2019, 12:40
selge näide sellest,kuidas koheldakse lihtsaid inimesi,oleks mõni rikkuri või mõne kuulsuse võsuke ,mis pöörde oleks siis võtnud selle kajastamine.nüüd aga süüdistatakse vanemaid ja Lusti.tubli Katrin,jõudu ja jaksu Sulle.
m
MIS TEIL VIGA ON?/ 5. oktoober 2019, 12:38
Sellistel hetkedel on vaja lapsel just olla oma pere läheduses ja veel sellises vanuses.
t
To mis teil/ 5. oktoober 2019, 18:48
Laps ju oligi oma pere juures. Kuidagi ikka sattus kommionu kätte.
n
6. oktoober 2019, 11:02
Need onukesed muutuvad ka järjest kavalamaks. Ta võiski ühel hetkel raha anda ja teine kord rünnata, selle peale te ei tule? Vägistatud last oleks ema ka märganud verisest pesust.
t
Tiiu/ 5. oktoober 2019, 12:37
Katrin, Sa oled julge ja hakkaja, aga mulle tundub, et sind kasutatakse ära. Intrigeeriv teema võtab su õnge otsa, aga vahel on vaja natuke rohkem asjade taha vaadata. Mul tekkis lugu vaadates mitmeid küsimusi ja paistab, et need olid õigustatud.
t
Tiiule/ 5. oktoober 2019, 13:20
Miks ametnikud K.Lusti saates siis nii võhiklikelt käitusid?Nad nagu ei vastutanudki millegi eest. Lastekaitse puges hoopiski peitu.
k
Katrin Bust/ 5. oktoober 2019, 12:32
Tänases Postimehes info saadaval, mis seal juhtus. Lambakari olete, et Lusti uskusite, ta teeb kõike, et skandaali võltsida. Ajal, mil last on vaja kaitsta tõmmati laps mingisse Lusti haigesse reality draamasse.

k
Kulla Katrin,/ 5. oktoober 2019, 12:26
tea, et sa ei ole oma mures üksi, võitlemaks nõrgemate eest, sest pöidlahoidjaid on Sul lugematul arvul, nii et jätka julgelt, koos oleme tugevad....
r
Rr/ 5. oktoober 2019, 12:23
Kas Lusti vangi ei saa juba panna
p
Pättide / 5. oktoober 2019, 13:15
m
mart/ 5. oktoober 2019, 15:53
Kas sina, Pr, said alles välja, et nii jultunud kommentaare avaldad. Sa vist ei saa veel aru, et vabaduses ei kehti sinusuguste seadused. Olid ka pedofiilia eest kinni või?
v
vang/ 5. oktoober 2019, 16:00
on inimene, ilmselt mõtled vanglat, aga ei oska väljenduda!
t
to Re/ 6. oktoober 2019, 16:50
Mille eest? Et avalikustab meie elu erinevaid kitsas kohti, kes seda tegema siis peaks? Eks tõde ongi mõnel valus taluda.
j
Jong song/ 5. oktoober 2019, 12:15
Edu sulle Katrin, tubli oled!!
s
5. oktoober 2019, 11:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kohtu otsus/ 5. oktoober 2019, 12:00
Kui sa pole ise kunagi kohtus pidanud vaidlema, siis saad ka nii väita. Kui oled pidanud olema riigi või omavalitsuse vastas, siis tead, et lähed kohtusse vaidlustama ühte asja aga sulle vastatakse nii nagu poliitikud ikka, hoopis midagi muud ja kohtunik kopeerib selle soojaõhu puhuri jutu kohtuotsusesse, sest ta ei oska/pole aega/ mõistust on vähe ja see, mille pärast kohtusse mindi, ei vääri isegi tähelepanu või ütleb kohtuotsuse, et sul pole kaebaõigust või sa pole veenvalt põhjendanud, et see riivab su õigusi.
m
Mari/ 5. oktoober 2019, 15:55
kas meie kohtud on õiglased? kas meie kohtutes ei ole kinnitunud arvamus, et kellel raha, sellel ka õigus.
k
5. oktoober 2019, 11:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
t/ 5. oktoober 2019, 14:31
Mis seadustest sa räägid. Olla tööjõuressurss ja maksekuulekas kodanik. See ongi sinu õigus.
k
5. oktoober 2019, 11:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Totaalselt sisutühi, silmnähtavalt ametnike kaitseks kirjutatud artikkel tuntud tõeväänajalt, orjahi/ 5. oktoober 2019, 12:49
m
Mida sealt lugeda!?/ 5. oktoober 2019, 12:50
Totaalselt sisutühi, silmnähtavalt ametnike kaitseks kirjutatud artikkel tuntud tõeväänajalt, orjahingega Martin Lainelt.
p
Paranähtus nimega Martin Laine/ 5. oktoober 2019, 12:52
https://uueduudised.ee/silt/martin-laine/
k
ks/ 6. oktoober 2019, 16:53
Ei usu Postimehes seda lugu, see on tõesti tõeline kohalik ringkaitse.
i
inimene/ 5. oktoober 2019, 11:45
Last võb ema juurest eemaldada ainult siis kui ikka ema on täielikult lapsed jätnud hooletusse aga mis õigus on ema mehel seal üldse sõna võtta, ema ja lapsed on ju perekond. (Võib olla keerab mutreid see ema mees, lapsed on liiga targaks saanud ja vaja neist lahti saada)....Uurimist jätkub kindlasti ja loodetavasti saab laps oma ema juurde tagasi.(mees minema,kui lapse nutt teda segab) . Naised peaksid ikka mõtlema, kas mingi mees on tähtsam või oma laps.Edu Katrin Lustile.
k
5. oktoober 2019, 11:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
Otseloomulikult ringkaitse./ 5. oktoober 2019, 13:27
Mis õigusega topitakse lapsele vanemate loata rahusteid. Kui ema ei ole ideaalne, siis lapsele on ta parim pärast sellist üleelamist. Miks ema häire peale ametnikud ei reageerinud õigel ajal ja nüüd vehivad vägivallaga.
s
5. oktoober 2019, 14:54
See on tavaline käitumine kodanike teadete peale, et jäädakse äraootavale seisukohale, avaldused jäetakse registreerimata, eriti, kui teavitatakse telefoni teel.
t
To katrin/ 5. oktoober 2019, 18:45
Paljud lapsevanemad vihkavad oma lapsi. Kommionudele pruukimiseks laenutamine pole mitte harv.

p
pipi/ 5. oktoober 2019, 11:35
lust on oma lustimisega ületanud õiglase ajakirjandustava ja taluvuse piirid.see halamise saade on muutunud pigem väljamõeldud luulutamiseks ja ühe poole tõe kuulutamiseks.kui see lahmiv ja kõikelubav seadusi eirav stiil ei lõpe siis katrin lust lõpetab kurvalt.
i
inimene/ 5. oktoober 2019, 11:46
r
Ronja/ 5. oktoober 2019, 13:29
Pipi,sa mõtled jälle asju välja vä ?
p
pipile/ 5. oktoober 2019, 22:42
Kuule,mis sa niisama lahmid.
o
oi kui kuri/ 6. oktoober 2019, 16:57
Kas see on ähvardus? Arvan, et Katrin Lusi lood jätkuvad ja päevavalgele tulevad uued lood. Edu, Katrin, selles töös!
l
5. oktoober 2019, 11:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
linnuke/ 5. oktoober 2019, 11:54
Segi oled või...homopaarid...Unusta ära
m
maamees/ 5. oktoober 2019, 12:14
Arvata võib,et need samused ongi tellijad-ette valmistatud laps.
l
linnukesele/ 5. oktoober 2019, 14:18
Meil õnneks veel midagi sellist ei ole. Aga lääne pool, kus rahvas juba aastakümned meist märksa tolarantsem, seal pidavat juhtuma küll. Seal on homoabielud juba aastakümneid heteropaaridega täiesti võrdsetes õigustes. Seega - et ka lapsendamisõiguse osas. Aga kuna meiegi liigume pimesi oma suurte eeskujude järgi, siis mine tea, vahest jõuab midagi sellist kord veel meilegi.
t
To lääne/ 5. oktoober 2019, 18:44
Praegu vägistati ju heteropaari juures kasvavat last.
s
sõnatu/ 5. oktoober 2019, 11:24
Lugesin artikli läbi ja üha selgemaks saab see, et Katrin on üks suur abikäsi, mis silub ja lapib ühiskonnas toimuvat ja seda suure meelekindluse ja õiglusega, meie, emad, kuuldes laste piinadest, mida on toime pannud pedofilid, on loogiline, et läheme raevu, tunnetame lapse valu igas mõttes jne. Toetan Katrinit selle suurepärase töö eest ja soovin jätkuvaid paljastusi, meie ühiskonnas toimuvast, ....
o
5. oktoober 2019, 11:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
5. oktoober 2019, 11:26
Kasuisaga pere suhted on ilmselt kahtlased ja nii on laps pedofiilile kerge saak.
s
5. oktoober 2019, 14:56
See ei saa ka põhjus olla emalt vanemlikke õigusi ära võtta.
p
Piret/ 5. oktoober 2019, 11:21
Katrin Lust !! Sa oled tubli ja vapper naine.Edu selles raskes töös!!
k
K/ 5. oktoober 2019, 11:19
Kõik on ju lihtne. Vastaspool peaks põhjendama, miks laps àra võeti. Võibolla on põhjust, võibolla mitte. Aga tahaks siis kuulda. Pole vaja pugeda mingi lastekaitse taha.
a
Arvaja/ 5. oktoober 2019, 15:50
Kui kakskohtuastet pidasid vajailkuks lapse ravile saatmise, siis on asi põhjendatud. Küsimus on miks Lust sellest vaikis ja kogu aur saates läks kirja ümber jahumisele. Halvim, mis juhtuda saab, on, et see kahtlustav Lusti rumaluse tõttu karistuseta pääseb. Krimasja ametnikud avalikult kommid ei tohi.

h
5. oktoober 2019, 11:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
To hm/ 5. oktoober 2019, 18:42
Maailmas pole harvad juhud, kus lapsevanemad ise oma last pruukimiseks müüvad.
i
Isa/ 5. oktoober 2019, 11:11
eesti lastekaitses töötavad valdavas ulatuses inimesed, keda ei tohiks ühegi inimese, eriti veel laste lähedale lasta. Ebanormaalne koosseis on seal. Süüdimatud, empaatiavõimetud, kuid suudavad paragrahvi väänata kuis tahavad. Enamikul neist pole endal lapsi või on oma lapsed pätid. Selline koosseis - Eesti lastekaitse!
i
Isa/ täna, 11:11-le/ 5. oktoober 2019, 11:43
Noh, äkki lastekaitse on otsustanud ühe n.n."looduslapse" vägisi ära tsivileerida...Austraalias küll sellisest asjast midagi v ä g a positiivset välja ei tulnud,aga---prooviti.
t
tuttaval.../ 5. oktoober 2019, 11:08
...oli konkurendiga mingi konflikt, mida tahtis kajastada ajakirjandus.Kui tuttav keeldus vastase laimamisest ja musta pesu pesemisest ähvardas ajakirjanik minna vastaspoole jutule ja kirjutada vastupidine lugu tuttava kahjuks ja mahategemiseks.See tähendab et ajakirjanikul ei olnud vaja õiglust vaid hoopis lugu mis talle raha sisse tooks.
l
linnuke/ 5. oktoober 2019, 11:00
Vähegi mõtlevad saavad aru et see ongi nn.süvariik meil ,mida väidetavalt meil ei ole...
a
ab/ 5. oktoober 2019, 10:47
Ja mida õiguskantsler ootab? Ammu juba aeg sekkuda ja kõlupead paika panna!
r
raha ja võim/ 5. oktoober 2019, 11:15
selge see, et ise ka must, muidu oleks ammu juba midagi teinud!
k
Kaie Jaanre / 5. oktoober 2019, 10:39
Igal juhul on kogu lugu lihtsalt õeldes kohutav. Õudne on mõelda lapse ja pere läbielamistele. Kuramuse ametnikud peavad oma ameti maha panema ja sotsiaalministril on viimane aeg tagasi astuda. Ei taha mõelda ka sellele, mis toimuks, kui Katrin Lust oma nina sinna ei oleks toppinud. Tubli Katrin!!! Sadatuhat korda sinu poolt.
l
Lp.Kaire/ 5. oktoober 2019, 14:21
Teie poolne lahmimine on pehmelt öeldes labane.Igal juhtumil on kaks poolt ja seda ajakirjandus praegu selgitada soovibki.Isiklikud sümpaatiad ja arvamused võiks jääda naabrinaisega arutamiseks.
m
millega seal üleval küll tegeldakse?/ 5. oktoober 2019, 10:39
Aasta lõpus sünnitajad on endiselt hädas. Riik on hakanud maksupoliitikaga Amburite ja Kaljukitsede osakaalu vähendama. Lubati rumal olukord kõrvaldada ja nagu tavaks-ei täidetud.
k
Katrinil õigus/ 5. oktoober 2019, 10:31
Olen kokku puutunud ka umbes samasuguse asjaga, ametnike - nende seas ka kohtunike käitumine, on 100% ringkaitsele rajatud. Kõige vähem mõtlevad nad sealjuures lapsele.
a
Aga/ 5. oktoober 2019, 17:45
Kuidas oleks nt.musta migrandi lapsega, kas oleks lastekaitse samuti talitanud?????

a
5. oktoober 2019, 10:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Semjonov/ 6. oktoober 2019, 00:37
See on puhtalt Sinu arvamus. Ajakirjaniku ülesanne on kirjutada/teha lugusid, mis rahvale peale läheb. Sama teeb ka Lust ja vaadates kommentaaride hulka, siis on mitmed liimile läinud. Üks-teise süüdistamine meedias on ikka väga mage. Kui ajakirjaniku põhiline eesmärk on lapse heaolu, siis selleks on teised teed, mitte avalikult näpuga näitamine.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee