Krimi

Prokuratuur uurib, miks rasedale naisele kääridega kõhtu torganu vaid kolm päeva vangis oli

Dannar Leitmaa, 3. oktoober 2019, 15:16

144 KOMMENTAARI

k
Kurjategijatega kokkumängu asemel/ 11. oktoober 2019, 07:15
oleks EU kohtunikel ka palju ausam lahendus tegelikult olemas - kõik kinnivõetud kurjategijad otsemaid õigeks mõista ja otse kohtusaalis vabastada.
õ
Õiglus/ 6. oktoober 2019, 22:02
Kas valeinfot prokuratuurist on ilus avalikustada
s
seda sellepärast/ 6. oktoober 2019, 18:03
miks EKRE tahab kohtuvärki muuta? uurida?
i
inglismaal/ 5. oktoober 2019, 13:41
oleks saanud 13 aastat eestis 3 päeva
v
Vello Hargi/ 4. oktoober 2019, 10:46
See ei ole karistamine vaid paitamine

t
Toslem/ 4. oktoober 2019, 00:49
Kuna rahvast sellised asjad ei huvita, võiks asja lihtsalt ära lõpetada.
t
Teadja/ 3. oktoober 2019, 23:23
Eestis võib politseinik kasutada põhjuseta vägivalda naiste vastu ja politsei ise peseb mehe ka puhtaks. Politseinik ütles, et võib teha mida tahes ja talle jääb õigus ja nii oligi. Mida me siis tavainimestest räägime kui politsei võib vägivalda ilma põhjuseta kasutada.
k
?????/ 6. oktoober 2019, 18:07
kujuta ette, modereeriti kuna kiitsin meie rahva kaitsjaid, politseinikke
m
M./ 3. oktoober 2019, 20:58
Ah, mis sa siit saada tahad? Endine KAPO ment kuulub riigivastasesse organisatsiooni! Suurekaliibrilistel riigimehel on piiramatu voli varastada jne.
e
erki/ 3. oktoober 2019, 18:59
see mees küll midagi ei kahetse. vaatasin 2 minutit, kohe algul mainis ära, et vägivald algas sellest, et naise jutt ei meeldinud talle ja vajutas suu käega kinni....ehk siis, süüdi ikka naine, kes suud pruukis! edasi polnud mõtet enam vaadata, mees ei kahetse grammigi. kohe algas ka jutt, kuidas ta armastab ja hoolib. armastab-myass. ise piinas naist süstemaatiliselt ja ettevalmistunult. koletis
3
39 nädalat/ 3. oktoober 2019, 18:59
39 nädalat meeldis peksa saada ja siis järsku enam ei meeldinud?
l
Lugeja/ 3. oktoober 2019, 17:40
Sellepärast ongi koduvägivallatsejad nii julged ja julmad,sest karistused on olematud.Teen mis tahan,karistada ei saa nagunii.
m
M.Närep/ 3. oktoober 2019, 17:20
Muidugi ja kui kaine peaga liiga kiiresti sõidad öösel näiteks siis pannakse 3 kuuks.

m
mess/ 3. oktoober 2019, 17:18
Inimestel on kombeks asju ette kujutada, käärid, rase, kõht. Kui aga tegelikult asja süviti sisse minna, siis võib oletada, et käärid olid tegelikult nürida otsaga ja kui ei olnud nürida otsaga, siis oli vaid kerge surve kõhule. Ma võin oma 30a. tagusest kogemusest kirjutada: vaheajal klassivend võttis pinksipalli ära, mitte ei tahnud tagasi anda. Võtsin tal ümber kaela kinni ja surusin kääriotse kergelt vastu selga, andis kohe pinkispalli tagasi. Milline kisa sellest hiljem tõusis, lõi kääridega selga, vanemad kooli jne. Tegelikult oli 2mm suurune verevalum tüübil ainult.
e
EL./ 3. oktoober 2019, 20:18
Ära siis ära modereeri. Töde on valus kuulata.
e
EL/ 3. oktoober 2019, 20:21
Kas moderaator oli ise koduvägivallatseja, et minu öige kommentaar maha vöeti ja teine komm peale messi pandi. Häbematyus kuubis.
e
EL/ 3. oktoober 2019, 20:24
ah nüüd on komntaar veel liiga lühike kah. Mina mulina eest palka ei saa nagu möned.
m
Maanaine/ 4. oktoober 2019, 07:37
Oled ju täielik rets.Miks veel vangis pole?
k
Kohtunikele on tänapäeval normid seaduseks ja seadustest on saanud normid. / 3. oktoober 2019, 16:36
c
c/ 3. oktoober 2019, 16:20
Lihtsalt kriminaalne tegevus, ütleks.
r
Rr/ 3. oktoober 2019, 16:15
Riik ei tohiks peresisestesse asjadesse sekkuda.
r
Roheline seep, kas sa elad Vene kultuuriruumis?/ 3. oktoober 2019, 16:47
e
EL/ 3. oktoober 2019, 20:27
Rr. Kas siis asja peab sinu arvates lahendama vaid omakohus. Verd kui palju!
r
3. oktoober 2019, 15:53
Riigikogulase sugulane ja korrumpeerunud riik. Muud polegi!
k
Kersti Paljunäind/ 3. oktoober 2019, 15:51
Kirjutasin ka viisaka kommentaari kus kahtlesin otsuse teinud kohtuniku täiemõistuslikkuses või kinnimaksmises. Paraku ei vastanud see ÕL reeglistikule. Niipalju siis vabast sõnast.
e
EL/ 3. oktoober 2019, 20:29
Ära mönita inimese nime. Komm ise on öige.

e
3. oktoober 2019, 14:57
eesti (üle)kohus on häbimärk eesti palgel.
h
Huvituja/ 3. oktoober 2019, 14:28
Tahaks väga teada ja avalikult, mida need sotsiaalprogrammid sisaldavad. Mis alustel ja "summade" eest neid tegelikkuses kohaldataks. Praegu nad eksisteerivad ainult reklaamina, tavaelus neid ei rakendata.
k
Kalmer Kalmus/ 3. oktoober 2019, 11:41
Neid kohtunikke kes selliseid karistusi määravad tuleks endid samamoodi peksta ja piinata ehk oskavad siis paremini selliseid kuritegusid hinnata !
m
Marta/ 3. oktoober 2019, 11:13
Kirjutasin viisaka kommentaari. Mis alustel ÕL seda ei avaldanud??? Miks ÕL rikub ise reegleid??? Või oleks käärikangelast pidanud kiitma? Kas toimetaja ise samasugune?
ä
ära muretse,/ 3. oktoober 2019, 19:58
minu komm ei läinud ka läbi, kus räägin tõde meie krim süsteemist. Ärge jumala pärast tõde avaldage
s
samas/ 3. oktoober 2019, 11:11
kuulujutu peale kuusiku väg ival dsusest lasti kogu masinavärk koos peavoolumeediaga täistuuridel huugama
m
Mark/ 3. oktoober 2019, 10:47
Miks mul on tunne et ametnikud ei tunne vastutust tuleviku ees. Sõnajalgadega vägikaigast vedanud ametnikud viivad ilmselt hulga maksumaksja raha protsessi, mille tagajärgi ei mõeldud korralikult läbi. Naeruväärseid kohtuotsuseid, mille tegemisel viidatakse, seadus on selline. Tekib küsimus kes tegi seadused ja kes vastutab, kas kellelgi on huvi seadusi paremaks, toimivamaks teha. Kui panna kohtunik vastutama oma otsuse eest tulevikus ja ametnik maksma isiklikult oma väärate otsuste eest, ehk siis midagi muutub, paranevad seadused ja ametnikud kaaluvad tõsisemalt enne otsuste langetamist.....
x
xxxxx/ 3. oktoober 2019, 11:14
Tundub et kohtusüsteem on väga haige. Samas sõnajalgade värk tekitab küsimusi,nende ehitus ei vasta ju projektile ja antud ehitusloale.Kas on mõistlik lasta valmis ehitada ja päreast nõuda mahalõhkumist või projektile vastavaks ehitamist?

s
sadist/ 3. oktoober 2019, 10:28
Torkan järjekordsele asutusse tulnud vigu urgitsevale kontrollile ora kõhtu ,ega minuga ka siis suurt midagi ei tehta ,aga vähemalt saan ona tegevusest naudingu
m
Milleks õhtulehes on/ 3. oktoober 2019, 10:02
nii palju õudustest kirjutatud,nagu kriminaalne ajaleht,tehke selle jaoks eraldi lehekülg
e
est/ 3. oktoober 2019, 09:04
Pealkirja autor tuleks hüst.eeria põhjustamise pärast palju pikemaks ajaks ära peita. Tegelikult pandi kää.rid vastu kõhtu ja avaldati minimaalset survet, jäi jälg nagu peale süsti tegemist, seda kõige rohkem. Kui oleks kääridega kõhtu löö.dud, siis inimene oleks pidanud intensiivravis tilgutite all olema, ve.rd oleks pidanud jooksma, kiirabi oleks pidanud tulema vilkuritega. Midagi sellist ei olnud, kas te peate kohtunike ruma.lateks, kohtunik teab rohkem fakte kui teie kõik kokku.
a
Ants/ 3. oktoober 2019, 09:18
Olid ise juures, et nii täpselt kohe tead?
n
nonäe/ 3. oktoober 2019, 11:13
see tblameelne tegelane on käärikangelase sõber
a
Ants/ 4. oktoober 2019, 19:42
Unustad, et tegemist oli rasedaga !!!
s
3. oktoober 2019, 08:21
see toimub ju eestimaal,mujal oleks eluaegne
p
Põhjused/ 3. oktoober 2019, 09:13
Asi pole ju mitte sugugi ei Eestimaas ega ka mitte eestlastes, vaid asi on selles, et siia maale (riiki) on lastud sisse imbuda pätistunudajudetak ¤ n.t.s.al. KES on need, kes pooldavalt suhtuvad massimmigratsiooni. Ja mõni veel jutustab integreerumisest!?
v
vilma/ 3. oktoober 2019, 08:07
jah. Sunnitöö ja surmanuhtlus.

v
võibolla/ 3. oktoober 2019, 07:19
vast on tegemist tasuta kõrghariduse viljadega ?
p
3. oktoober 2019, 08:58
Päris kindlasti. Kõrgkoolid ei varjanud ühel ajaperioodil, et vastu võetakse kõik, kes soovivad, sõltumata kvaliteedist. Üle poolte neist ei lõpetanud nendel aastate kursustest.
p
3. oktoober 2019, 06:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
1
3. oktoober 2019, 06:03
1992 a. sügisel Mart Laar pensionäride raadios lausus järgmised sõnad:"Ma ei hakka välja kuulutama sõjaolukorda ja üldmobilisatsiooni.Nad tahtsid siin soetada kinnisvara ja õigusi venekeelsele elanikkonnale.Neil on firma SRV Group.Neist pättidest saame hiljem jagu.Neid hakkab esindama Keskerakond.Ma keelan meedial sel teemal igasuguse arutelu ja kajastamise." Rahvas selle kohta teadis rääkida,et vene maffia asetas Mart Laari lauale nimekirja Eesti VIP-de perekondadest ja esitas ultimaatumi(nad pakkusid Eesti riigile katust) ähvardades mõrvata nimekirjas olnud isikud.Selleks ajaks oli juba võim
s
3. oktoober 2019, 06:05
Selleks ajaks oli juba võim vene maffia käes sest Kaitseliidu laod olid nad juba oma käpa alla saanud s.o. Eestlastel polnud laskemoona...Nad said Eesti siseministeeriumi omanikuks...ja kuna Eesti Riik oli sellega lõpetanud oma eksisteerimise siis majanduse alal targad teadsid rääkida,et hakkab Eestimaa maa maha müümine kuna Eesti riik ei hakka täitma oma rolli s.o. regionaal poliitikat ja tagama turvalisust. Paikuse Politsei kooli õppejõud teadsid rääkida 1992 aasta sügise sündmuste kohta järgmist.Kuna kuritegevus Eestis oli kasvanud ülepeakaela ja kohalikud politseinikud ei saanud jagu kurit
k
3. oktoober 2019, 06:07
Kuna kuritegevus Eestis oli kasvanud ülepeakaela ja kohalikud politseinikud ei saanud jagu kuritegevuse ohjamisega(pool aastat ei eksisteerinud Eesti Politseid),ning seetõttu kutsuti appi kolleegid Peterburist.Sellest ajast saati sai Eesti julgeoleku omanikuks Peterburi maffia s.o.Eesti siseministeeriumi ja turvafirmade omanikuks sai Peterburi maffia. Hiljem neid sõnu kinnitas Olev Raju.Ta ütles,et Eesti Siseministeeriumil ja turvafirmadel on ainuisikuline omanik kes on võõrriigi esindaja. Edgar Savisaar rajas Paikuse Politsei kooli.
j
Juulius/ 3. oktoober 2019, 03:01
Lugedes seda artiklit ja Danieli oma, ning kõrvutades seda Kuusikule lubatud 5 aastat vangis, tekib millegipärast tunne, et Kuusiku juhtumiga on tegemist näidispoomisega . Mille eest? Eks ikka selle eest, et lubas e_valimistega lõpu teha.
s
sõna on vaba/ 3. oktoober 2019, 09:35
Olen päris kindel, et kui käärkäsi annaks vannet riigikogu ees ja taoks rusikaga rinnale, hakkaksid paljud kodanikud samamoodi perutama.
d
3. oktoober 2019, 11:14
Daniel on haige inimene, aga ega tea, võib-olla Kuusik ka.
k
Kes oleks Eestis/ 3. oktoober 2019, 02:06
nii lugupeetav riigijuht või ametimees, et kohtunikud tema seisukohta kuulaksid? President? Riigikogu esimees? Miks te naerate?

n
naeruväärseid karistusi/ 3. oktoober 2019, 00:36
saavad naised, kes tapavad oma lapsi ja oma elukaaslasi r.k.
v
vinge/ 3. oktoober 2019, 00:14
Eesti poliitika - vangis lähevad inimesed hullemaks - ärme kedagi vangi pane, miks siis üldse otsida kurjategijaid ja kohut mõista, kui keegi vangi ei lähe. Võiks politsei ja prokuratuuri laiali saata ja vabaneva raha suunata ohvritele, oleks mingigi kasu ohvritel eesti riigis elamisest.
l
Loreida/ 3. oktoober 2019, 21:10
Aga vöibolla sellepärast, et vangide ülalpidamine praeguses riigis läheb liiga kulukaks. Köike määrab raha.
l
Leivapätsi varas saab ka rohkem türmi kui teise elu kallal märatseja./ 2. oktoober 2019, 23:55
kas need kohtunikud ootavad seda momenti, et keegi kurjategijatest lükkaks käärid neile endile kõhtu või on nad tõesti nii ära ostetud maffia poolt?
h
hmm/ 2. oktoober 2019, 23:44
Õ
/ 3. oktoober 2019, 02:01
Õigusriik polegi õiglusriik. Õigusriik tähendab kehtivate seaduste järgimist, mitte seda et need seadused ka õiged, või õiglased oleksid. Näiteks ka Hiina ja Põhja-Korea on õigusriigid, kuna kontrollivad ja järgivad rangelt oma seaduste täitmist.
1
123/ 2. oktoober 2019, 23:40
r
Reino/ 2. oktoober 2019, 23:12
i
Inetu lugu/ 2. oktoober 2019, 22:35
Prokuratuur teeb, mis tahab. Aivar Rehe surma osas pole kriminaalasja algatatud, kuigi on avalik huvi.

i
Iroon/ 2. oktoober 2019, 22:34
Mind huvitavad summad palju kohtunikud süüalustelt pistist saavad olematute karistuste määramise eest?
m
ma arvan/ 2. oktoober 2019, 23:42
et veel hullem on see, et nad on idoloogilised ja igati kurjategijate õiguste poolt ja nende kaitsel. see veel hullem.
k
k/ 2. oktoober 2019, 22:10
Millest te räägite et kardate immigrante, meil juba praegu sellised seadused nagu islami maades kus mehel on õigus oma naisega teha mida iganes. Kes need inimesed on kes meil õigust mõistavad?
i
irvitus/ 2. oktoober 2019, 22:49
Kes on need kes inimesed lintšimistele on kutsunud?Kes on need kes tüli norivad?Küsimusi kui palju ja palju eriskummalisem on reaktsioon kui mõni tülinorja vastulöögii saab.
s
Sa oled/ 3. oktoober 2019, 01:18
i
irvitaja/ 3. oktoober 2019, 06:27
Näha jah neid haiglasi torbikuid.Tahaks kohe lohutavalt pai sellistele teha,nii haledalt nunnukesed.
u
2. oktoober 2019, 21:58
Uskumatu Eesti prokuratuur ja Eesti kohus, mis Ekre sellest arvab?
E
../ 2. oktoober 2019, 22:27
Ekre kiidab heaks, nad kaitsesid naisepeksjat ja esitasid ta ministriks naisepeksja, kes praegu kohtu all
t
Teade./ 2. oktoober 2019, 22:35
Prokuratuur ja kohus alluvad Justiits ministrile.
t
to ../ 2. oktoober 2019, 23:47
no mis sa seda kuusikut niiväga topid, ekre ju ei teadnud, et ta vägivaldne on, juhul, kui üldse on, las kohus otsustab. räägime parem ojasoost, kelle mehetegu ehk oma alluva ja samas ka raseda armukese jalaga kõhtu tümitamine jäi isegi filmilindile. hea pärast ühisel lapsel vaadata, kui kõva mees issi ikka on. sinna juurde veel salvestus sellest, kuidas vabariigi president anub rahva käes sadistile armu ja premeerib teda metsiku summa rahaga, mille eest rahvas vaid ühe elukoIeda koduvideo saab... mnjah, sellest räägime, kui sadistidest ja nende kaitsjatest jutt on, eks?
t
To to../ 3. oktoober 2019, 00:25
Vahvad topeltstandardid. Mis see on parem, et Helmed Kuusiku naist vaikima sundisid?
t
Teeline/ 3. oktoober 2019, 03:16
Kohtu all olemine ei tähenda süüdi olemist.
a
aitäh/ 2. oktoober 2019, 21:43
eesti võimud .see on õiglane karistus.
h
heh/ 2. oktoober 2019, 23:48

e
2. oktoober 2019, 21:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
aga/ 2. oktoober 2019, 23:50
tartus olla keegi n33qrile tänaval n33qer hüüdnud, kahjuks pole teda leitud, muidu saaks 5 aastat reaalset ja range režiimiga. lisaks suur valuraha n33qrile.
k
kokkulepe/ 2. oktoober 2019, 21:26
kipub ikka koputamist tähendama. Kas siis juba, või pärast. 80% kuritegudest lahendatakse informatsiooni abil. Olen omal nahal kogenud, etinformaatorid on justkui väljaspool seadusi.
v
V/ 2. oktoober 2019, 21:30
Kokkulepe on kannatanu advokaadi ja prokuröri vaheline kokkulepe, st et kannatanu on karistusega nõus. Mis informaatorist sa räägid, jääb küll arusaamatuks
m
Mina/ 2. oktoober 2019, 21:10
Oi kui palju pidi vaene mees kinni istuma. Tont küll, mis toimub?
p
Püha elu oo jeee/ 2. oktoober 2019, 21:06
Elu on püha ainult siis, kui mehed sellest hoolida viitsivad, kui ei viitsi, siis ei ole! Peksan rasedat, tõeline eesti mees! Nii tubli ju muidu! Aga eks need kohtunikud on ühiskonna nägu, patriahaalne ja naisi alandav! Naised pole ju inimesed! Sellest ka see viha naiste vastu, kes sellele alandavale süsteemile vastu hakkavad!
c
C/ 2. oktoober 2019, 21:15
Kokkuleppemenetluses lepivad karistuses kokku advokaat ja prokurör, mis see kohtunik siia puutub, kui kannatanu karistusega nõus oli
v
Võõrad kadugu siit/ 2. oktoober 2019, 22:23
Teate, Igor ei ole nüüd küll mitte mingi Eesti mees. KES on need isikud, kes on soosinud/võimaldanud seda, et meie maale on nõnda palju k¤ n t.sa siginenud?
n
noh/ 2. oktoober 2019, 23:52
päris eesti mees see konkreetne kääridega raseda lööja polnud. aga ojasoo oli küll eesti mees. no aga tema lõi rasedat kõhtu jalaga, seega pole karistust väärt.
n
noh/ eile, 23:52-le/ 3. oktoober 2019, 19:12
Miks sa ta rasedaks tegid?
a
Ants/ 2. oktoober 2019, 21:01
Kas need kohtunikud on veel vahtralehega tööl-idioodid!!!!!!
k
2. oktoober 2019, 21:07
Kokkuleppemenetluses lepivad karistuses kokku advokaat ja prokurör, mis see kohtunik siia puutub, kui kannatanu karistusega nõus oli
a
ab/ 2. oktoober 2019, 22:17
nad ju ootavad ise parajat koslepit!
v
vähe / 5. oktoober 2019, 14:12
palju on oodata, et kriitilise rasedusega ärapiinatud ja ärahirmutatud naisel on energiat ja julgust muudkui kohtuid mööda käia oma piinaja ja lapse isaga. see n juba ähenemiskeelu üle sillas, kui saab. ei tea, kas peab ikka viima isale last ka vaadata või kuidas see lapsel n õigus mõlemale vanemale-põhimõte siin toimib? Peab valima, kas viib lapse kohtuma vanglasse või parki koos lastekaitsetöötajatega? Ja kui oli abielus, siis peab valima, kas saab ehk natuke elatisraha lapsele või peab ise mehele ülalpidamiseks raha saatma (töövõimetule mehele peaks)?

o
Oswald/ 2. oktoober 2019, 20:41
Nobeli preemia laureaat Aleksandr Solzenitsõn kirjutas oma romaanis "Gulagi arhipelaag", et nõukaaegsed kohtunikud ei saanud ega tohtinud sotsiaalselt lähedasi (kirjategijaid) karistada. Meie kohtunikud on ka kurjategijatega sotsiaalselt lähedased ja seetõttu ei karistagi neid.
k
Kuritegevust organiseeritakse inflatsiooni/ 2. oktoober 2019, 20:40
k
Kui riik inflatsiooni ei tekitaks ja likvideeriks / 2. oktoober 2019, 20:39
kodutuse kodanikele tasuta ja ilma kodukuludeta eluasemetega,tasuta vee,tasuta eratranspordi siis kuritegevust ei eksisteeriks.
e
Eesti/ 2. oktoober 2019, 20:34
nokia!Karistused siis,müstika!
n
no/ 2. oktoober 2019, 20:53
kas teate,palju eurovangi ülalpidamine maksab?
i
irvitus/ 2. oktoober 2019, 20:31
Tüüpiline ila mille reegel nr 1 on-leia sadistist tolgus.Rõhu madalusele,hüsteeritse ja laienda või võimenda selle tolguse tegusi nii et kõik end süüdi tunneksid.Harjuge ära mõttega et ühiskonnas on teatud grupp isikuid kel on kalduvused sadismile ja perverssustele(mõningaid näidatakse neid normaalsustena),no harjuge ära.
e
ei iial/ 2. oktoober 2019, 23:54
no ei harju sadistidega, no ei harju. seetõttu olen vastu ka isIamiimmigratsioonile.
l
lollidemaa/ 2. oktoober 2019, 20:29
kas kohtunikel süda pahaks ei läinud , kui ta kolmepäeva karistust ette luges, kas ta ise ka neid sõnu usub, jäägu need 3 päeva pätile kurku kinni....
v
V/ 2. oktoober 2019, 20:37
Kokkuleppemenetluses lepivad karistuses kokku süüdistatava advokaat ja prokurör. Kohtunik kinnitab selle otsuse, mitte ei määra karistust
j
Jaška/ 2. oktoober 2019, 21:15
Sellise karistuse määranud kohtunikule soovin,et teda tabaks suur õnnetus mis temale jääks füüsilise veana meenutama tema kohtuotsuseid elu lõpuni
t
to 20.37/ 2. oktoober 2019, 22:09
Milleks siis kõrgepalgalisi kohtunikke üldse vaja on? Mis nende mõte on? Kinnitada seda, mis on juba kokkulepitud?
e
EKRE peab läbi viima riigi ReStardi/ 2. oktoober 2019, 20:28
Isegi liba-liberaalne sopaleht hakkab aru saama, et õigussüsteem on riigis täielikult mäda. See tuleb lammutada vundamendini.
j
2. oktoober 2019, 22:09
Ja see vundamentki tuleb teise koha peale ehitada, sest vana vundamenti pole lihtsalt olemas, torkas rasedat naist kääridega kõhtu, kui koeraga oleks nii tehtud, siis oleks kindlalt vanglasse läinud pikemaks ajaks, aga veel sündimata lapsega lubab prokurör seda teha
j
Jaška/ 2. oktoober 2019, 22:11
Seda mida soovid ei juhtu nende juhtide ajal mitte kunagi.Liiga punased ja liiga lahjad
A
@ kell 22.09 -le/ 2. oktoober 2019, 22:26
Ah, et kui mkoeraga... ? Seda te ei oskagi arvata, kui palju niisugused on koeri/kasse piinanud, aga koerad, kassid ei saa kohtusse ega poltseisse minna
t
Teine/ 5. oktoober 2019, 14:01
selline mäda süsteem on kohalike omavalitsuste lastekaitse.

l
lihtsalt uskumatu/ 2. oktoober 2019, 20:17
laske need tüübid "eliidi" kallale, kas siis ka sellised naeruväärsed karistused järgneks?
v
V/ 2. oktoober 2019, 20:25
Tegemist oli kokkuleppemenetlusega, see vist tähendab, et ka kannatanu oli selle karistusega nõus
v
V-le/ 3. oktoober 2019, 10:18
Kui see asi nii on, siis peaks ka ohvril advogaat palgatud olema, et see üldse aru saaks mis toimub ja keegi ka tema õiguste eest seisaks
e
2. oktoober 2019, 20:16
EKRE võiks selle kohtusüsteemi peade langetamise uuesti töösse võtta. Draakoni pead ei lange iseenesest.
c
C/ 2. oktoober 2019, 20:27
Küsimus pole sageli kohtunikes, vaid seadustes. Ekre tahab aga lihtsalt kohtud poliitikute teenistusse anda
r
RS/ 2. oktoober 2019, 20:30
Ekrelased pooldavad selliseid kohtuotsuseid, sest nende jaoks on sellised asjad normaalsed.
t
to C/ 2. oktoober 2019, 23:56
no ei ole enamasti seadustes, seadus oleks sel puhul lubanud anda ka reaalse vangistuse, pikema kui 3 päeva. aga EI ANTUD. tee nüüd järeldusi.
p
psühholoog/ 2. oktoober 2019, 20:13
Meie poliitikuid ja arvamusliidrid vaidlevad Brexiti üle.Inimeste tõelised probleemid on teisejärgulised.
p
psühholoog-le/ 3. oktoober 2019, 19:13
See tulebki läbi vaielda, sest ON PROBLEEM!
k
kohtukullid/ 2. oktoober 2019, 20:08
kõikide emade nimel, karistada retsidivisti eluaegsega,ei rohkemat ega vähemat...
m
maru/ 2. oktoober 2019, 20:01
h
Hank/ 2. oktoober 2019, 20:01
Õudne mis siin vabariigis toimub.

o
Ott/ 2. oktoober 2019, 19:58
See on kindlasti kallutatud uudis. Tahetakse jälle meessugu mustata. Ma arvan, et naine jooksis ise kääride otsa. Mina olen patriarhaalse maailmavaatega saptki toetaja. Ja muidugi selle erakonna, kes on täis populistlikke roppsuid. Olen uhkle, et olen MEES suurte tähtedega. Koolihariduse sain nõukaajal.
n
naine/ 2. oktoober 2019, 20:04
sa mees oled ikka väga kõrgelt sünnitusmajas maha kukkunud vist .. mõtled ka mida suust välja ajad......
a
Astun uhkelt uih ja aih, kui matši näen siis ütlen fuih! Nõuka ajal sai ikka hariduse, aga mitte nag/ 2. oktoober 2019, 20:07
Tahaks su sinna mee sisse uputada
r
Roppsuu/ 2. oktoober 2019, 20:09
Nõuka aegsel haridusel pole häda midagi!
r
RS/ 2. oktoober 2019, 20:31
Ott, sa oled õige ekrelane.
k
kiki/ 2. oktoober 2019, 20:49
Kallis Ott-eesti iimesed ei saa paraku irooniast ja sarkasmist aru
s
sa, ott,/ 2. oktoober 2019, 23:58
pole mingi mees, ära meelita ennast, sa oled tühine beeta-isane, sedagi vaimses seelikus. teisisõnu s..st oled.
r
rein/ 2. oktoober 2019, 19:57
see on pikaajalise poh-smi tulem
ä
ääremaalane/ 2. oktoober 2019, 19:55
Homme saab lugeda,et Pavlov ja Annimäe saavad 3(kolme) päeva eest valuraha ja vabandatakse vabaduse võtmise eest.Elagu õigusriik ja demokraatia!
p
Pavlov ministriks! Õige mees!/ 2. oktoober 2019, 19:52
a
abilinlane/ 2. oktoober 2019, 19:50
Kas president,õiguskantsler ja peaprokurör on kõik korraga soojal maal puhkamas?
k
2. oktoober 2019, 19:58
Kerstident läks Buratinolandi puhkama, koos Albaania tsirkusega.
k
kas/ 2. oktoober 2019, 19:39
need kohtunikud on kõik mehed?
e
ei ole ju mehed/ 3. oktoober 2019, 00:00
vaata seda kiilaspäist sotsi, naine vist ju.
õ
õudukas/ 2. oktoober 2019, 19:37
kaua see kohtukull naeruvääristab rahvast, kolme päevast vangi ei olegi olemas, kuhu jäävad aastad, mida peaks kohtukull ette lugema, uskumatu, milline mõnitamine, päti koht on isolatsioonis....

g
Gott mit uns/ 2. oktoober 2019, 19:36
Loodan,et siseminister tõstab selle küsimuse üles kui on mingi koosolek?Siinkohal meenutan Martin Helme lauset mõnedest kohtunikest ja ausalt öeldes nüüd saan tema sõnade tähendusest aru.Miks ei kirjutata peakohtuniku nime?
m
ma/ 2. oktoober 2019, 19:40
b
Biks/ 2. oktoober 2019, 20:11
Justiitsminister on küll teisest erakonnast, aga teema võib üles võtta igaüks. Selliseid naeruväärseid karistusi on väga halb jälle ja jälle lugeda!
a
ala/ 2. oktoober 2019, 22:45
Siseministrile allub politsei niivõrd kuivõrd.Kohtud on Justiits ministri haldus ala
t
..../ 2. oktoober 2019, 19:34
täielik kurjategijate paradiis. edu prokuratuur ja eriti kohtunikud!
t
2. oktoober 2019, 19:33
õ
Õpetus naistele/ 2. oktoober 2019, 19:33
EI TOHI lapsi teha endiste kriminaalidega!!
t
tegelikult,/ 2. oktoober 2019, 20:44
ei tohiks väga paljude ülejäänutega ka teha. Väga vähesed mehed kõlbavad isaks.
k
2. oktoober 2019, 22:16
Ka praeguste kriminaalidega ei tohi lapsi teha, sest geenid tulevad edasi ja lapsed tulevad sama puudulikud
e
2. oktoober 2019, 19:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
S. Labidad/ 2. oktoober 2019, 21:25
p
Pange/ 2. oktoober 2019, 19:24
selle tüübi foto meediasse ja talle tehakse ära. Aga ei, varjata on vaja.
l
lol/ 2. oktoober 2019, 19:45
n
Np jah/ 2. oktoober 2019, 19:24
Igor Pavlov on ikkagi meie kultuuritoojate järeltulija,peame teda mõistma;););
n
Np jah-le/ 3. oktoober 2019, 19:14
...ja naistel on selliste järele pavlovi refleks!

k
Kohtusüsteem on täelik mädapaiste./ 2. oktoober 2019, 19:18
u
Urmas/ 2. oktoober 2019, 19:15
Ma ei saa aru? Kui USA on igas asjas suur eeskuju, siis miks ei võeta eeskuju USA karistusseadustikust ja karistuste määradest? Äkki oleks ka EV natuke "euroopalikum" kui tead, et naise või kelleiganes peksu eest saad miinimum 10 aastat. Hirm pidi olema see, mis mehed araks teeb!?
p
Põle ju pappi,/ 2. oktoober 2019, 20:58
l
lilli/ 2. oktoober 2019, 19:14
mis selles kohtusüsteemis nüüd siis lahti on, kas jälle mingid euroeeskirjad karistuste määramiseks, kii et pätil pole karta midagi.
j
J.o.k.k./ 2. oktoober 2019, 19:08
m
marks/ 2. oktoober 2019, 19:58
Millise poliitiku võsuke see siis jälle oli
k
Kui riik kuritegevust ei organiseeriks/ 2. oktoober 2019, 19:04
m
mmm/ 2. oktoober 2019, 19:04
Eesti seadused on sellised, et kui sul on vaja kuritegu sooritada, siis alusta kohe suurelt ja võimsalt, sest karistada põhimõtteliselt ei saa.Tingimisi enamasti. Aga, kui julged pärast uuesti kuriteo sooritada, siis pannakse alles pikemalt kinni.
k
kas/ 2. oktoober 2019, 19:42
ootame, kuini tapab kellegi?
v
Vana/ 2. oktoober 2019, 19:03
Mis meie riigis toimub! Kas see on nüüd uus normaalsus? Tulgu keegigi appii ja lubage õiglus võidule!!!
s
Sirts/ 2. oktoober 2019, 19:18
Kohtunike peal peaks samu piinamisvõtteid kasutama, enne nad aru ei saa oma väärastunud mõtlemises
s
Siseministril/ 2. oktoober 2019, 19:27
s
siseminister/ 2. oktoober 2019, 19:44
ju kaitses oma erakonna naisepeksjat...
n
2. oktoober 2019, 19:45
No tegelikult on kohtud jutsiitsminitstri vallata. Aga seal on ju Aeg, mis sellisest tahta.
m
2. oktoober 2019, 20:02
Mis oli Raivo Aegi suurim mure ametisse asumisel? Õige- seaduste muutmine võimalikult keeruliseks teha.
t
to siseminister / täna, 19:44/ 2. oktoober 2019, 21:01
naised ongi ülekäte lännu,oodake,küll mustad mehed selle asja ka paika panevad.

e
2. oktoober 2019, 19:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Muidugi,/ 2. oktoober 2019, 19:28
Buratino, kuldvõtmeke, Miki-Hiir ja Papa Carlo. Üks banaan kah.
k
KÕIK KOHTUNIKUD TÖÖLT MINEMA ,,KUI KORDA JA KARISTUST EESTIS POLE,/ 2. oktoober 2019, 19:36
AGA MART HELME LUBAS SELLE KOHTUNIKE PUNDI ,,LAIALI AJADA TÖÖD LEIDUKS MUJAL ,,,AGA MITTE SEAL EUROOPA SEADUSI TÄITA ;;
e
EV kaugelt mitte ainus,/ 2. oktoober 2019, 20:15
mujal on veel hullem. Võta vene või ameerika või araabia või india...igal pool ikka väga palju hullem, isegi NSV ajal oli hullem, siis lihtsalt ei tohtinud rääkida, et mõni inimene õnnetu õnnelikus riigis või siis mõni lausa piinaja. Siis oli mureks sotsialistliku vara riisujad ja pika rubla tagaajajad, ülejäänud olid head.
1
19,28/ 2. oktoober 2019, 20:51
sinusugused võiksid kuldvõtmekese panna teadagi kuhu. Ära hakkab viskama see buratiino iga teema all. Kuidagi vastikult kõlab, kui iga teema alla aetakse mingit poliitikavärki. Kui ma näiteks ei salliks buratiinot, siis pärast sellist padukommenteerimist tahaks ma teda kaitsta ja õigustad ja järjest valida kuhu iganes. Kui see ongi sinu eesmärk, siis tuld oled absoluutselt õigel teel.
K
2. oktoober 2019, 19:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
praegusel ajal/ 2. oktoober 2019, 19:44
No ega isa ja vend talle mehe leidnud, ikka ise...
1
19,00/ 2. oktoober 2019, 20:09
Hea isa ja venna eest ei minda esimesele ettejuhtuvale.
K
"A"-le/ 2. oktoober 2019, 21:42
Kas kaela ei taha murda, siis saaks ülevalt poolt värskeid närve müüa neile kes enda töövõimet pikendada tahavad?!
m
Mis siin naeruväärset on?/ 2. oktoober 2019, 18:58
Riik peab talle ju kolm vangIas istutud päeva rahaliselt kompendeerima. Elagu demokraatia!! Hurraa seItsimehed!!
j
Jah/ 2. oktoober 2019, 22:46
Kindlasti plaksutavad igasugused sallivuslased, eesotsas Buratiiinovnaga. Kus on muidu nii hüsteeriliselt rääkivad marufeministid?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee