Eesti uudised

TÄITSA TÜKKIDEKS: Tartust kaob kasutuseta raudtee ja neli ülesõidukohta

Asso Ladva, 29. september 2019 18:09

41 KOMMENTAARI

k
Kosmaar/ 12. oktoober 2019 10:16
Tartus pole midagi vedada, aga Pärnusse ehitame Rail Balticut?
t
Triin/ 1. oktoober 2019 06:44
Paras sulle väga murelik kodanik ise loll ostsid kunagi sinna raudtee äärte elamise pole ültse kahju sinust. Jobu oled mina naudin linnulaulu ja ilusat vaadet ei mingit müra
v
väga murelik/ 30. september 2019 20:04
elan raudteeäärses majas. Kas nüüd hakkab akna alt kulgema tänav oma heitgaasi, müra ja liiklusõnnetustega? Tõesti elan siis "looduskaunis" "rohelises" linnaosas. Lõpiks ei saa enam korterit maha ka müüa - ei sobi keskkonna tõttu kellelegi! Linnaisad võiksid tänava enda akna alla rajada!!!!
m
mart/ 30. september 2019 16:44
Ainult Tartu on nii rikas linn, et jõuab uuringutele, konkurssidele planeerimisele ja projekteerimisele kulutada rohkem kui ehitusele.
r
RS2 to Mart/ 1. oktoober 2019 07:04
Ku sa teaksid kui palju talin, on näiteks Lasnamäe kiirtrammi planerimisele ja projekteerimisele on kulutanud? Kui oleksid kohe valmis ehitanud, siis kahtlustan, et raha jääks üle nii Mustamäe kui Õismäe trammile. ;)
k
Kuuuurija/ 30. september 2019 11:01
Positiivsed arengud! Kõik raudteerööpad oleks juba ammu aeg üles võtta Eestis.
q
Q hu-huurijale./ 1. oktoober 2019 07:06
Autoteed ja jalgratta teed samuti. Vaata mis hiljuti Lauluväljkul jalgratturi ja laternaposti vahel toimus.;)
t
tartlane / 30. september 2019 10:26
??? rdtee võetakse üles ja kaotatakse ka n e l i . ü l e s õ i d u k o h t a. ??? kes nüüd lo l ol on Võru tn - Kabeli tn ülesõit kaob ? Ropka tn ( lihakombinadi EMEKSI rdt. )kaob ? jne jne .kuidas sealt siis edasi saab sõita ja miks ülesõit k a o b ?.
j
Jürka/ 30. september 2019 10:49
Ülesõit kaob, kuna pole enam millestki vaja üle sõita, jääb tavaline tänav. Kas seda on normaalsel inimesel tõesti raske mõista?
M
A/ 30. september 2019 10:52
Mis sa sellest ? peksad?
t
tartlane/ 30. september 2019 09:14
Raudtee kaotas seal oma sisu, sest igasugune tootmine seal piirkonnas on sisuliselt kadunud. Pole toodangut mida raudteel vedada. Egas ometi toodetud ametnikejulkade, paberimajanduse ja Prüssli määruste, direktiivide, uute seaduste, siin pestud raha jne jaoks ei ole ju raudteed vajagi?
m
maakas/ 30. september 2019 09:08
Imelikud seal. Vedand mööda seda raudteed uue keskvaksali kesklinna, sinna vana katlamaja asemele. Nii nagu Riias, Berliinis, Amsterdamis jne. Raudteejaam on õkva kesklinnas!

l
Lammutatakse sadamaga ühendus!/ 30. september 2019 06:55
ja pärast hakatakse jälle miljoneid kulutama ja maad mõnelt väljaostma , deb.ruudus
s
Saaks aga löhkuda/ 30. september 2019 06:40
h
hehe ,,kasutuseta,,?/ 29. september 2019 23:37
vedage oma kaupa raudteedel..
s
Sain jälle targemaks/ 29. september 2019 22:12
Et raudteed ise kaob või kaovad jäi selguseta. Ja siis veel, et aastas on 15 kuud!
R
/ 29. september 2019 21:45
Ropka sild? Soojad peast, suunake Sõpruse silla liiklus Karlovast mööda. Tartus on kõik sillad vastu seina. Arutatakse 10-15 vanuseid ideid, mitte ei vaadata tulevikku. Vanamees ütleks vist midagi väga lihtsat.
a
Avalik arutelu ja konkurss / 30. september 2019 09:18
Miks rahva arvamust ja arutelu ei kasuta Tartu linn, tuleks need teed ja ristmikud seada avalikule arutelule, nende ideedega tuleb arvestada ja projektid tuleb anda konkurssi laiemalt ja parim projekt saab kuulutada võitjaks
s
sajand/ 30. september 2019 12:13
Kui juttu teha sildadest siis ma küll tänapäeva projekte ei kiida.Vaadake seda vana Riia tn silda ja siis Sõpruse silda.Väga praktiliselt projekteeritud ja võtame siis kõige uuema silla.Nagu ime tegu.Sõida nagu kelgu rajal,mitte sillal.Hakake või käima käte peal aga üle looduse ja talupja tarkuse mis omastati sajandite kogemustega
j
Jura ju/ 30. september 2019 18:20
planeeritakse mingit mõttetut Ropka silda ja Tähtvere sild topiti kalevi alla. Ametnikud pole vist uuringuid korralikult teinud, ega hommikuti liigelnud. Täiesti arvestatav mass liiklejaid saabub Jõgeva maanteelt sisse ja suundub seejärel taas Kroonuaia silla kaudu Jakobi mäest üles. Ehitada silda, mis loob lihtsalt mugavust, on odavam ehitada ja oleks vajalik hilisemas perspektiivis, on ju selline jabur tegevus- samasugune, kui kunagi pantoonsilla asemel jalakäiate silla ehitamine nn "Leninakani" kaupluse juurde, mille asemele hiljem autosild ehitati.
s
sul valeinfo/ 12. oktoober 2019 10:19
Sõpruse silla liiklus läheb Turu tänavasse. Ei viitsi keegi seal Karlova hullumajas lamavate politseinike otsas autot lõhkuda ja võrdõiguslikel ristmikel liiklusoskamatute vanamuttide taga oodata.
h
29. september 2019 21:23
härra abilinnapea laob siin miinuseid, hahaha
h
29. september 2019 21:21
huvitav, mis mürast abilinnapea räägib, kui viimane rong liikus sellel trassil rohkem kui aasta tagasi, irw
r
Raske mõista?/ 30. september 2019 11:03
Rööbastest ülesõit tekitab müra
k
Kuuuurija/ 30. september 2019 11:04
Ülesõidukoht on reeglina mürarikkam kui sile asfalt.
t
29. september 2019 19:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
Orochimaru/ 30. september 2019 11:07
Ja Mäe tänava jupile Jaama- Puiestee vahel ei istutata kunagi vist uusi puid. Suvel on lausa piin välja minna, kuskil pole end kriiskava kera eest peita.

i
Inetu lugu/ 29. september 2019 19:48
Reformierakond viib ellu maa müümist...
m
Meh/ 29. september 2019 19:36
Tühjalt seisva raudtee ülesvõtmisega väheneb mürareostus? Mis müra ta seal maas vedeledes tegi? Hiljem tehakse selle asemele transporditee. See tuleb kindlasti haudvaikne tee?
s
Sina/ 29. september 2019 22:08
Tulevikus on ju kõikjal ainult elektriautod
t
To:Sina/ 29. september 2019 22:10
Elektriautod pannakse ka häält tegema.
j
Jan/ 29. september 2019 19:27
Võiks siis natuke kobedamalt teha,turu tn oma tehti ära jäeti ikka korralik jõnks ja auk ka ikka.
s
seeb/ 29. september 2019 19:12
Oh, meil tehakse kõike vaid selleks, et mõne aja pärast jälle vastupidist teha ....
r
Rongijuht Piilupart/ 29. september 2019 18:35
raudteede ülesvõtmine on lollus, peale nõukogude aja lõppu on suurem osa eesti raudteedest üles võetud
c
Crazy eights Piilupardile/ 29. september 2019 18:46
Võeti seda raudteed ülesse ka nõukaajal nii mis vähe pole, eriti 60 - 70 -dail. Mõnda kohta pandi kitsarööpmelise asemel laiarööpmelise ja nüüd ei jõuta viimast suurte kulude ja vähese kasutatavuse tõttu ülalpidada.
t
Tiit/ 29. september 2019 19:22
Ei joua Eesti oma raudteedki ülal pidada, pole mida vedada ja unistavad Rail Peldiku suurest kasumlikusest.
l
lätlane./ 29. september 2019 19:28
Piilupart jälle purjus ja rong kraavis.
k
Kõigepealt/ 29. september 2019 20:39
tuleks vanad raudteed tagasi panna ja alles siis Peldik ehitada. KUI RAHA VEEL ALLES ON.
r
RB, kui kalli, nõudliku ja lõhkuva asemel/ 30. september 2019 11:25
tuleb korras hoida tavateede võrku, kuna hinnatakse ju eelkõige sõltumatust ja mugavust, mida karjakaupa, kindlat otspunktidega reisimine ei paku. Säästlikkuse põhimõtte alusel jääb 2: õhuvedu (palju inimesi) ja maavedu (vähe inimesi). Kalli infraga raudteel pole seal kohta! Ma räägin muidugi säästvate mootoritega liikuritest (praegu elekter, vesinik jms), sest peale autode saavad sellised ka õhusõidukid.
1
11:25/ 1. oktoober 2019 07:14
Kuule tasuta traatsaba. Kui sa räägid elektritransportdist, siis ainuke tõsiseltvõetav elektritranspore, nii praegu, kui reaalses tulevikus on ikkagi raudtee, liu sulle yõesti see elektrivärk haigeks kinnisideeks on. Lisaks on see õhutranspordist odavam ja turvalisem.
t
29. september 2019 18:30
trammi omad tulevad asemele
o
oled soe?/ 30. september 2019 06:58
kus seda lugesid? kirjas on midagi kergteest ja tänavast-viimane tähendab sõiduteed

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee