Paras sulle väga murelik kodanik ise loll ostsid kunagi sinna raudtee äärte elamise pole ültse kahju sinust. Jobu oled mina naudin linnulaulu ja ilusat vaadet ei mingit müra
elan raudteeäärses majas. Kas nüüd hakkab akna alt kulgema tänav oma heitgaasi, müra ja liiklusõnnetustega? Tõesti elan siis "looduskaunis" "rohelises" linnaosas. Lõpiks ei saa enam korterit maha ka müüa - ei sobi keskkonna tõttu kellelegi! Linnaisad võiksid tänava enda akna alla rajada!!!!
Ku sa teaksid kui palju talin, on näiteks Lasnamäe kiirtrammi planerimisele ja projekteerimisele on kulutanud? Kui oleksid kohe valmis ehitanud, siis kahtlustan, et raha jääks üle nii Mustamäe kui Õismäe trammile. ;)
??? rdtee võetakse üles ja kaotatakse ka n e l i . ü l e s õ i d u k o h t a. ??? kes nüüd lo l ol on Võru tn - Kabeli tn ülesõit kaob ? Ropka tn ( lihakombinadi EMEKSI rdt. )kaob ? jne jne .kuidas sealt siis edasi saab sõita ja miks ülesõit k a o b ?.
Raudtee kaotas seal oma sisu, sest igasugune tootmine seal piirkonnas on sisuliselt kadunud. Pole toodangut mida raudteel vedada. Egas ometi toodetud ametnikejulkade, paberimajanduse ja Prüssli määruste, direktiivide, uute seaduste, siin pestud raha jne jaoks ei ole ju raudteed vajagi?
Imelikud seal. Vedand mööda seda raudteed uue keskvaksali kesklinna, sinna vana katlamaja asemele. Nii nagu Riias, Berliinis, Amsterdamis jne. Raudteejaam on õkva kesklinnas!
Ropka sild? Soojad peast, suunake Sõpruse silla liiklus Karlovast mööda. Tartus on kõik sillad vastu seina. Arutatakse 10-15 vanuseid ideid, mitte ei vaadata tulevikku. Vanamees ütleks vist midagi väga lihtsat.
Avalik arutelu ja konkurss / 30. september 2019, 09:18
Miks rahva arvamust ja arutelu ei kasuta Tartu linn, tuleks need teed ja ristmikud seada avalikule arutelule, nende ideedega tuleb arvestada ja projektid tuleb anda konkurssi laiemalt ja parim projekt saab kuulutada võitjaks
Kui juttu teha sildadest siis ma küll tänapäeva projekte ei kiida.Vaadake seda vana Riia tn silda ja siis Sõpruse silda.Väga praktiliselt projekteeritud ja võtame siis kõige uuema silla.Nagu ime tegu.Sõida nagu kelgu rajal,mitte sillal.Hakake või käima käte peal aga üle looduse ja talupja tarkuse mis omastati sajandite kogemustega
planeeritakse mingit mõttetut Ropka silda ja Tähtvere sild topiti kalevi alla. Ametnikud pole vist uuringuid korralikult teinud, ega hommikuti liigelnud. Täiesti arvestatav mass liiklejaid saabub Jõgeva maanteelt sisse ja suundub seejärel taas Kroonuaia silla kaudu Jakobi mäest üles. Ehitada silda, mis loob lihtsalt mugavust, on odavam ehitada ja oleks vajalik hilisemas perspektiivis, on ju selline jabur tegevus- samasugune, kui kunagi pantoonsilla asemel jalakäiate silla ehitamine nn "Leninakani" kaupluse juurde, mille asemele hiljem autosild ehitati.
Sõpruse silla liiklus läheb Turu tänavasse. Ei viitsi keegi seal Karlova hullumajas lamavate politseinike otsas autot lõhkuda ja võrdõiguslikel ristmikel liiklusoskamatute vanamuttide taga oodata.
Ja Mäe tänava jupile Jaama- Puiestee vahel ei istutata kunagi vist uusi puid. Suvel on lausa piin välja minna, kuskil pole end kriiskava kera eest peita.
Tühjalt seisva raudtee ülesvõtmisega väheneb mürareostus? Mis müra ta seal maas vedeledes tegi? Hiljem tehakse selle asemele transporditee. See tuleb kindlasti haudvaikne tee?
Crazy eights Piilupardile/ 29. september 2019, 18:46
Võeti seda raudteed ülesse ka nõukaajal nii mis vähe pole, eriti 60 - 70 -dail. Mõnda kohta pandi kitsarööpmelise asemel laiarööpmelise ja nüüd ei jõuta viimast suurte kulude ja vähese kasutatavuse tõttu ülalpidada.
RB, kui kalli, nõudliku ja lõhkuva asemel/ 30. september 2019, 11:25
tuleb korras hoida tavateede võrku, kuna hinnatakse ju eelkõige sõltumatust ja mugavust, mida karjakaupa, kindlat otspunktidega reisimine ei paku. Säästlikkuse põhimõtte alusel jääb 2: õhuvedu (palju inimesi) ja maavedu (vähe inimesi). Kalli infraga raudteel pole seal kohta! Ma räägin muidugi säästvate mootoritega liikuritest (praegu elekter, vesinik jms), sest peale autode saavad sellised ka õhusõidukid.
Kuule tasuta traatsaba. Kui sa räägid elektritransportdist, siis ainuke tõsiseltvõetav elektritranspore, nii praegu, kui reaalses tulevikus on ikkagi raudtee, liu sulle yõesti see elektrivärk haigeks kinnisideeks on. Lisaks on see õhutranspordist odavam ja turvalisem.