Krimi

Täiendatud 28.09!

„Elu keset linna“ näitleja osutus rõvedaks naisepeksjaks

Dannar Leitmaa, 27. september 2019 22:09

257 KOMMENTAARI

n
Naine/ 5. oktoober 2019 18:20
Ma tahan pealt vaadata,kuidas piinatakse ja hävitatakse daniel sepp(puuakse,põletatakse)! Nimme väikeste tähtedega,kuna d.s. ei vääri mingeid suuri algustähti! Kas tema elukaaslane oli udukogu,et elas ja oli koos mingi jälgi jõleda monstrumi,perverdi ja maniakiga ega tajunud toimuvast midagi?
p
piitsake/ 30. september 2019 13:54
Vähemalt filmides on olemas ka meestepeksjad. Leidub mehi, kes tunnevad peksmisest ja muudest sarnastest piinamistest mõnu ja maksavad selle eest spetsialistidele -naistele. Kas naiste seas ka selliseid sadomasohhiste või kuidas neid nimetatakse, leidub? See ja emamus teisi naistepeksmise lugusid on nii lamedad, et ei oska neist midagi arvata.
k
30. september 2019 12:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
Pikemalt lugege siit:/ 30. september 2019 12:57
https://elu24.postimees.ee/6789028/elu-keset-linna-naitleja-kasutas-oma-naise-peal-usa-luure-piinamisvotteid
a
ahah/ 30. september 2019 13:13
j
juta/ 30. september 2019 10:13
tüüp pidi tinderis juba olema, otsib vist järgmist ohvrit.... kohutav
i
irvitaja/ 30. september 2019 10:57
Ikkagi kõvemat sorti armastaja.Kuivale too tõenäoliselt ei jää
e
Ei olnud ju Rõve Peks!/ 30. september 2019 10:09
Rõve Naisepeksja vääris kohtu arvates 4 kuud vangistust.....järelikult ei olnud Rõve peks veel!
n
30. september 2019 09:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
m/ 30. september 2019 09:24
a
Andestagem Kadrioru moodi/ 30. september 2019 10:10
Jah, küllap president andestab . ikka juhtub!

i
30. september 2019 09:17
Issakene, ta kunagi semmis mu parima sõbrannaga. Juba siis tundus kahtlane vend olevat, palusin sõbrannal temaga asjad ära lõpetada.
n
niis/ 30. september 2019 09:09
Huvitav ka Dannar Leitmaa on mees või naine?:)
k
Kohtunikule/ 30. september 2019 09:09
Eesti pole mingi riik kui ohtlik sadist ja piinaja veel hoopleb ka sellega mida on teinud. Pai ei tahtnud talle teha?
i
irvitaja/ 30. september 2019 11:20
Kas mõnele jääb väheks et "kangelase" otsa ette on avalikult põletatud sadisti märk?
t
tiit/ 30. september 2019 09:08
Mine sa proovi eestis mõne naisega suhet luua. 1. Lähed tänaval juttu tegema, siis oled perv.-ert. 2. Tinderis ka.nad vahetavad ja kustutavad kontosid nagu iga päev uued sokid. 3. Ööklubis istub ka.na-kari omaette, tulid a`la sünnipäeva tähistama ja endil mehed kodus. Ma ei saa aru milleks ka.na klammerdub mingi inimese külge, eriti veel antud vägi.vald.se näitleja külge. Ka.na visiitkaart on, enne elan vana naise-peks.jaga koos kui üldse uuele suhtele mingigi võimaluse annan.
m
30. september 2019 16:01
Mode ka pervertidega, et ei lase avaldada
e
30. september 2019 09:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to est/ 30. september 2019 09:41
No sellise suhtumisega mehel ei olegi eales võimalik normaalsete naistega suhteid luua. Suurem osa mehi millegipärast siiski suudab naistega tutvust teha ilma, et neid pervertideks peetaks.

l
Lugege!/ 30. september 2019 08:37
https://www.facebook.com/merlikaunissaarlifestyle/?epa=SEARCH_BOX
j
Jah/ 30. september 2019 08:25
e
30. september 2019 08:34
et programmiräbal on siis ära õppinud sõna roojane?
k
kuti adrenaliinitulvast/ 29. september 2019 19:36
Kuulukse, et sell mõnuleb tähelepanukesksuses! See on praegu tema tähetund!
l
lapsevanem/ 29. september 2019 19:32
Kes kelle juures elas, et selline jõhkrus sai aset leida, tahaks teada? Kas isakodu uksed olid naisele suletud? Isa sel naisel ilmselt pole, muidu selline asi peale esimest korda poleks saanud korduda!
i
Ilmselge on see,/ 29. september 2019 17:00
et see Daniel on haige inimene, psühhopaat, jõhkard, sadist....aga selliselt käituda saab inimesega, kes laseb endaga niimoodi käituda.Peale esimest korda peaks ikka tuluke põlema hakkama ja kõik selge olema...ainult kiiresti ja kaugemale ära joosta..mida veel oodata?
i
ilmselgelt/ 29. september 2019 17:41
pole sina psühholoog. Kommenteerida inimpsühholoogiat, seda tundmata, on väga mõttetu ja vastutamatu tegevus. Ohvrid vajavad abi, mitte vaimult lühinägeliku epistlit.

k
29. september 2019 14:10
Kui siinseid kommentaare lugeda, siis üldse ei imesta, et selliseid psühhopaate siin kommenteerijate hulgas samuti leidub. Rohkem kui pooled siinsed kommenteerijad on vaimselt täpselt samal tasemel kui see jube naisepeksja, kellest siin on jutt. Küll tahavad sellised kommenteerijad omakohtu korras seda naisepeksjat ratastooli peksta miiniväljale saata magama või seina äärde panna kambaga kallale minna jpms järgneb
k
ka omakohus on kuritegu, muidu sooviks aga tõega USA kriminaalsedustikku/ 29. september 2019 14:18
Me pole kahjuks Ameerika, Eesti seadused on tõega liiga pehmed, see ei õigusta aga mitte mingil viisil kellegi poolt toimepandavat o m a k o h ut. Esiteks on seaduse silmis omakohtu toimepanija samasugune kurjategija nagu näiteks see isik, kelle suhtes on kohaldatud omakohut. Teiseks on omakohtu liikumapanevaks jõuks tihtipeale emotsioonid ja kättemaks toimepandud kuritegude või õiguserikkumiste eest. Sellises olukorras aga ei käituta mitte alati kõige mõistlikumal viisil. Riik on loonud kohtusüsteemi selleks, et välistada omakohtulikku õigusemõistmist ja piiramatut kättemaksu
r
29. september 2019 14:20
M
täna, 14:18-le/ 29. september 2019 19:34
Mis seda USA-t kogu aeg näitena esitleda!!1 USA-s ei päästa sind ahistaja käest ükski politsei enne, kui oled laip!
a
A/ 29. september 2019 13:55
Kurb aga sellised inimesed ei muutu mitte kunagi!Ainuke mis aitab on pidev vägivald nende endi suhtes,kuni nad aru saavad et nad on liigsed sellises kohas nagu on meie planeet!
m
modereeritakse, peab teistmoodi kirjutama, punktide ja komadega/ 29. september 2019 13:44
Siin karjuvad mitmed, miks naine vägivallatseja juurest ära ei lähe ja muud sellist? Tavaliselt ei ole see võimalik, sest naised on nii sellest jõhkrusest nii ärahirmutatud,et nendel naistel on s u r m a h ir m,sest nad teavad milleks selline mees on võimeline. Meie õe kurb lugu.Teiste ees oli õemees nagu sulavõi,seltskondlik, lõbus jutumees, aga see j.õl.etis ä-hv-ardas alati meie õde noaga kohe ära ta,p,pa ja laiba kusagil metsas maha matta,kui ta korrakski tema vägivallast kellegi piiksatab...või ka kodust kuhugile ära põgeneda kavatseb.Nii ei teadnud mitte keegi midagi nii hirmsat aimatag
i
irvitaja/ 29. september 2019 13:50
Lennukad fantaasiad ja rumalate õigustused rumalatele.
1
12:44 järg/ 29. september 2019 13:54
Ja siis muutunud see mees aina hullemaks, kord viidi õde ajupõrutusega haiglasse,mees oli ta pead vastu seina peksnud,teisel korral löönud see jõletis jalaga mitu korda õele kõhtu,õde suure emaka verejooksuga jälle haiglas. Siis oli ta ühele naistearstile kõik ära rääkinud.See teatas sellest meile ja me tõime õe peale haiglat kohe oma poole. Psühhoterror käis aga ikka edasi.Kuni õde sai õnneks tuttavate kaudu Rootsi ühe töö ja alles siis sai ta rahus elada.Aga hingelised haavad jäid veel väga kauaks.
i
irvitaja/ 29. september 2019 14:00
Millisest eesti seebika osast kogu see jama maha viksitud on?
t
teadmiseks irvitajatele/ 29. september 2019 18:01
seebikate tegevustik viksitakse elust maha, mitte vastupidi. Tead seda ise ka, lihtsalt kardad, et üks päe ka sinu saba peale astutakse. Millega sa siis end tähtsana tunda saaks, kui isegi oma naise mõnitamine ära keelatakse.
i
irvitaja/ 29. september 2019 18:31
18:01 Kui mõni veel ei tea siis tõsielu seebikate aretajate mõttemall ja arusaamad on haiged ja sellega on kokkuvõte kogu pornograafiast nii kommentaariumis kui selle loo enese kohta tehtud.Eit polnud põrandasse tsementeeritud
t
to irvitaja/ 30. september 2019 09:28
Tahad väita, et vägivalda ei eksisteeri, või oled ise selle kasutaja? Mitte eriti tark inimene igal juhul.
i
irvitaja/ 30. september 2019 09:53
09:28 Kas teie laadsed haledad hüsteerikud on mingid eksperdid et kes on tark ja kellel on ülim õigus?Kahtlen.
t
to irvitaja/ 30. september 2019 10:01
Suurem osa inimestest saab ilma igasuguse eksperimendita, lihtsalt kirjapandud teksti alusel aru, kas kirjutaja on tark või mitte eriti.
o
Oh/ 30. september 2019 10:02
Rumalat inimest ei olegi nii raske ära tunda, ainult ta ise selle peale ei tule.
v
30. september 2019 10:11
Vabandust, eksperdita, mitte eksperimendita. Rumal muidugi eksimisvõimalust ei tunnista.
i
irvitaja/ 30. september 2019 10:15
Saan aru jah et mõni kommenteeriv isend peab ennast "suuremaks osaks" ja takkapihta ka veel mingi ala eksperdiks.Mul on sellistele halb uudis-neil on diagnoositud emotsionaalkretinism,emotsionaalkretinismi all aga kannatavad mingisugused hälbelised tühisused.Kas tuleks õnne soovida?
v
veelkord to irvitaja/ 30. september 2019 10:23
Tark inimene nii 'leili'ei läheks ja ennast ülimalt puudutatuna ei tunneks, kui tema arvamuse adekvaatsuses kaheldaks. Mitte eriti tark ei suuda teiste arvamust aktsepteerida ja väärikust säilitada. Tark ei pea ilmtingimata tõestama, et ta rumal ei ole.
i
irvitus/ 30. september 2019 10:38
Pigem on diagnoosi saaja leilis.Võibolla tuleks nüüd teil oma põntsu saanud "aikjuud" rahustama minna?Soovitan vältida hüsteerikute seltskonda.
j
Jah/ 30. september 2019 10:49
'aikjuud'? No-no, kui nii, siis muidugi.
s
See irvitaja/ 30. september 2019 10:55
Vaene inimene, kõik saavad juba aru, kuidas ta endal 'margi täis on teinud' aga ta ei suuda lõpetada. Ei oska isegi +/- suhtest kommentaaride all järeldusi teha? Kahju, kahju inimesest.
i
irvitus/ 30. september 2019 11:04
Eks limpsige oma marke siis ja nautige seda odavat tähelepanu.
m
30. september 2019 16:08
Mode keelab kommentaare
1
123/ 29. september 2019 13:34
Kas nii võika ja jõhkra piinamise, peaaegu mõrvakatsete eest, ei ole inimesele liiga lahja karistus määratud? Mida elas läbi see inimene, kelle peal sellist vägivalda tarvitati? Jube.
m
MATI/ 29. september 2019 15:20
aga mis niisuguse mehega peale hakata kes loobib last piki seina ANTS SEE PUUDUTAB SIND JA SINU ARGPÜKSIDEST VENDADEST RANNAVEERED KES ELAVAD AINULT POLITSEI TAGA.
k
K/ 29. september 2019 12:58
Miks naine ei lahkunud? Tihti ähvardatakse ka ohvri lähedastele halba teha ja sellised psühhopaadid leiavad alati kergesti mõjutatavad inimesed keda manipuleerida.
t
Tegelikult/ 29. september 2019 12:53
tahaks väga kuulda ka teise poole,selle elukaaslase arvamust. Mis see ikkagi siis oli,et oli võimatu lahkuda.
ä
ära sina märgi./ 29. september 2019 13:19
Ei pea temaa sulle ega mulle aru andma. Hea, et lõpuks minema pääses. Ainult see ongi tähtis.
k
Kas see uudis/ 29. september 2019 12:47
Ripub jõuludeni siin esilehel?
v
29. september 2019 13:20

p
planet/ 29. september 2019 12:24
tundub, et mehe ilu kaalub üles vägivaldsuse ja naise ilu lolluse.
n
29. september 2019 13:21
nii ilus see madala laubaga mees nüüd ka pole. Eks alul oli armumine, pärast hirm, mis kinni hoidis.
o
Orochimaru/ 29. september 2019 21:20
o
out of topic/ 29. september 2019 12:15
aga seriaal oli vist siiski "Kodu keset linna"
&
29. september 2019 13:39
"Elu keset linna" oli järg esimesele sarjale.
k
29. september 2019 12:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kuidagi ja mitte kunagi pole naise käitumine õige lugejatele./ 29. september 2019 14:10
Kui praegu kirjutataks sama lugu, et naine pääses lõpuks minema, siis kaagutaks samad pooletoobised, et ise ta selle valis ja oleks pidani nüüd surmani koos olema. TEGELIKULT, nii ju kirjutavad. Naisel puudub õigus vigade parandusele. Ise valis, nüüd elagu.
k
kuidagi ja mitte kunagi pole naise käitumine õige lugejatele 2/ 29. september 2019 14:16
Siin on olnud näiteid küll ja küll. Eredaim oli see, kui mees tahtis naise tappa kuna naine tahtis hüljata vägivallatsejat. Hüppas 8.lt korruselt alla politsei eest ja ellu jäi kuna kättemaksu himu suur. Siis veel vanglastki tellis palgamõrtsuka. Õnneks sai politsei jaole ja kõik lõppes hästi. Aga need kommid, et ärge ajage sellise naise pildiga mehi raevu, et ise ta valis ise oleks pidanud mehega jääma. Vaesed mehed peavad selliste pärast istuma...ja aina kaagutasid ja kaagutasid ise tigedad, et naist ei tapetutki, va reeturit. Komme polnud 1 ega 2, neid oli SADU, mida siis järjest kustutati.
k
kuidagi ja mitte kunagi pole naise käitumine õige lugejatele 3/ 29. september 2019 14:22
Aga komme hakati alles siis kustutama, kui jõhkarditele vastata juleti. Meestele ei tohi ju vastu hakata. Peab lausa surmaga (peksust-piinamisest rääkimata), leppima, kui mees seda soovib. Kui juba avalikud seisukohad sellised, mis siis kodudes veel toimub? Kuhu see naine pöörduma peaks, kui ta pole isegi selles kindel, et teda hukka ei mõisteta ja vägisi mehe juurde tagasi ei veeta. Ohvrile tundub mees kõikvõimas, kes saab ka maailma teisest otsast kätte ja tal on mustmiljon abilisi.
t
to ehm / 29. september 2019 11:54
Kirjeldad siin kenasti , vägisi jääb mulje , et oled ise ka asjaga hästi kursis . Külmajudinad tekivad .
i
29. september 2019 11:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Ju siis/ 29. september 2019 11:59
k
kes on neiu?/ 29. september 2019 11:47
m
Mimmi/ 29. september 2019 11:34
e
Elagu Eesti Kohus!/ 29. september 2019 11:34
Julm irvitamine õiguse ja õigluse üle- julmur sai 4 kuud vanglat!!!! -- - - see justiitssüsteem peab saama lammutatud, korrumpeerunud kohtunikkond tapab meie riigi. Hiljuti otsustas kohus rakendada Kooseluseadust lesbide puhul, kuigi Kooseluseadus ei kehti jne jne
k
kuidas ei kehti,/ 29. september 2019 12:00
kui seadus võeti vastu? Oled mingi tippjurist või või harimatu ekrelane pigem?
e
ei kehti/ 29. september 2019 12:12
Kooseluseadus hakkab kehtima koos rakendusaktidega, mida aga Riigikogu vastu võtnud ei ole. Riigikohtu otsus on siinjuures ebaobjektiivne ja poiliitiliselt kallutatud, mistõttu moraalselt õigustühine.
i
irvitaja/ 29. september 2019 13:58
11:34 Õiglane karistus oleks olnud vist kuuks ajaks ja kümne teielaadsega ühte ruumi sulgemine.

d
Daniel sai koduvägivallatsejate kohta väga pika karistuse/ 29. september 2019 11:27
m
Ma / 29. september 2019 11:27
Ekre liige v, seal ju norm selline käie.
a
Arusaamatu, kas tegemist mingi psüühikahäirega tibidega või mis?/ 29. september 2019 10:56
Mul ka absoluutselt arusaamatu, MIKS need tibid siis ära ei lähe selliste jõhkardite juurest!? .... ja pärast lüüakse suurt kella, et vaat kui paha oli!
i
irvitus/ 29. september 2019 11:17
Liigitage aga asi teemasse "Eesti otsib Supernaisepeksjat".Dbiilikutest "feissarlaste" ja räitsakate inin ütleb ära kust poolt tuul puhub selle juhtumi puhul.
1
10,59/ 29. september 2019 15:55
Ära valeta! Kui sind vähegi vastus huvitaks, oleks sa vastavateemalisi psühholoogide artikleid lugenud ja dok.filme vaadanud. Ja juba ammu oleks sul midagigi vastustest ka meelde jätnud. Mis kasu on teiesugustele seletada, kui teid huvitab vaid iga teema all lollusega särada, et vaat kui tark nüüd välja tuli, oskas küsida, aga miks-aga miks-aga miks. Ja nii iga jumala kord, kui teemaks vägivald.
p
Pole uuritud / 30. september 2019 16:19
Miks politsei pole uurinud selle jõhkardi tausta, internetti, kust ta on ammutanud endale sellised jõhkrad meetodid, võib-olla valmistas end ammu ette naiste sarimõrvariks
i
irvitus/ 30. september 2019 17:44
a
29. september 2019 10:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
x
xxxx/ 29. september 2019 11:23
1
10,44, 11,23/ 29. september 2019 17:50
mitte mingi puue, vaid omandatud psühholoogiline probleem juba lapsepõlve kodust. Tegelikult pole see isegi naljakas, kuna väga paljudes eesti kodudes karistatakse lapsi oma enda võimu tunnetamiseks. Teie olete ju samasugused, empaatiavõime ju puudub.
k
ka Aili (kregi teine)/ 30. september 2019 00:43
imestab, ikka miks naine seda, miks naine mitte toda, aga mitte ühtegi halba sõna vägivallatseja suhtes
i
irvitus/ 29. september 2019 10:41
Lühidalt mõlemad,nii mees kui naine on nihkes kujud,inisegu perverdiklubi mida vist kutsutakse "feissarlasteks" palju süda lustib.Arukamad on sellest niigi aru saanud.
k
kinnimaja ei aita/ 29. september 2019 12:02
korralik keretäispeksa ,et verdsituks,siis ehk mõju.
t
**korralik keretäispeksa ,et verdsituks/ 29. september 2019 12:57
tüüpilise vägivaldse siniseäratuse tatika kommentaar
i
irvitaja irvitus/ 29. september 2019 14:11
Pigem kõlab kui taranditempli saanud "feissarlase" haleda kiunatus.
t
Toomas Õismäelt/ 29. september 2019 10:08
Selline rämps ei muutu ega parane. Pikaks ajaks kinni panna, ehk siis kaasvangid näitavad koha kätte!
k
Kodutu/ 29. september 2019 10:23
Meie uus vangla on nii inimsõbralikuks ja meeldivaks tehtud, et iga normaalne inimene tahaks seal kas või mõne nädalakese puhata. Soojad puhtad kõikide mugavustega privaat kambrikesed. Igas kambris on televiisor, süüa saab normaalselt 3x päevas. Võid puhata, sportida, õppida, huviringides käija ja abikaasa võid ka külla kutsuda. Kõikide võimaluste maa.
T
@kodu/ 29. september 2019 11:24
Tasuta äriidee-vanglasviiti majutus.
n
no/ 29. september 2019 09:06
Näkku kirjutatud, et sellist supinahka koolis palju kiusatud, nüüd valab nõrgemate peal, ehk naiste, oma katkist psüühikat välja. Meeste peale sellistel ammugi jõud ei hakka
e
eksid/ 29. september 2019 12:33
see on geenides.Paljusid on koolis kiusatud,kes edaspidises elus on madalam ,kui muru.Normaalseid geene mõjutavad infernaalsed jõud,deemonid,kellele on kannatused toit.

k
29. september 2019 08:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
Aga sa / 29. september 2019 12:04
löö ta mehelt üle ja abiellu, siis saad iga päev arvamust küsida iga asja kohta :)? Miks kass pissis tuppa, miks kärbes lendab, miks maakera on ümar jne?
p
Pasavillem nööri otsa/ 29. september 2019 06:24
o
OK!/ 29. september 2019 00:46
Sellised ei oska naistega lihtsalt midagi muud teha, kui mõnitada, ahistada, peksta. Tal ei ole tglt naist vaja ja selle varjamiseks käitubki nii. Väliselt oleks justkui mees, aga päriselt on midagi puudu. Kardan, et tänapäevaaelu- pidev arvutis istumine jms. ei aita ka kaasa inimeseks saamisele.
k
Katrin/ 28. september 2019 22:39
Psühhiaatrite tasuks inimkonda valgustada.... Millised märgid on ohtlikud inimese käitumises mida tuleks jälgida juba tutvumise perioodil enne kui end kas isiksusehäire, psüühika häire või käitumishäirega inimesega siduda.... Kui oled armunud oled pime, kui oled noor oled naiivne, kui oled naiivne usaldad ja teed ebateadlikult valiku mida aastakümneid hiljem kahetsed... Kui oled noor siis meeldivad pahad poisid ja aru ja arukus tulevad aastatega aga siis on hilja... Vanemad peavad lastega kodus tõsiselt vestlema ja suunama gümnaasiumi eas koolitustele, Ingvar VIlido teeb väga häid koolitusi...
j
Jah/ 28. september 2019 22:50
nõus, aga kui armumine peale tuleb, siis mõistusega võid ju aru saada,et see asi on vale, aga teha ei saa midagi...Üks teooria on selline, et tõmbad enda poole neid inimesi, kellega sul on sarnane energia, aga kas see paika peab...ei tea
j
jep/ 28. september 2019 23:15
iga jumala päev valgustatakse ühel või teisel viisil, aga suurelt jaolt on see kurtidele kõrvadele. Näe isegi kõrgelt haritud kohtunikud vahet ei tee, keda võiks välja lasta, keda mitte. Mis tahta veel madala enesehinnanuga naistest?
k
kats/ 29. september 2019 00:02
kui kodus nägid vanemate vägivalda, siis võib tõesti mõelda, et see tuleb ära kannatada. eks armununa pigistad mõnede vigade ees silmad kinni, aga vägivalda ei tuleks taluda. tutvudes tuleks vähemalt aasta ennem suhelda ja siis alles kokkukolida.
k
29. september 2019 14:00
ka nõus, aga lühidalt öeldes - alguses on armund inimene pime, kurt ja l0=ll. Peale selle oskavad sellised mehed oma vägivallatsemist alguses väga hästi varjate, mängides naistele ette head, mõistvat ja hoolitsevat meest.
k
Katrin / 28. september 2019 22:18
Alustame algusest... Me kõik õpime erialasid ja käime koolis ja teeme eksameid ja loeme kohustuslikku kirjandust kuid partnerlussuhtesse hüppame ilma teadmisteta näiteks isegi sellest et naise ja mehe psüühika on erinev või see et naised ja mehed ei suuda.austada teineteise erinevusi.. Kõik need karistamised ei ole eluterved vaid vajalik on koolitus, teadlikkus, teraapia.... Vägivaldses suhtes olevad inimesed on kas isiksusehäire, käitumishäire või psüühika häirega... Kui vanemad ei ole teadlikud ja ei näe tõsiselt vaeva siis lapse psüühika rikutakse ära ja sealt algab hälbimine....
j
Ja/ 28. september 2019 22:32
kui paljud meist siis saavad ütelda,et neil oli lapsepõlves kõik ideaalne...On lastekodulapsed, alkohoolikute pered, muidu äärmises vaesuses kasvanud, on neid keda kasvatanud vanavanemad...need kõik on mingil määral hälbinud, aga sadismi ei õigusta miski
j
Ja-le/ 29. september 2019 12:06
Asi pole õigustamises, vaid selgitamises, sest igal asjal on põhjus ja neid tuleks teada, et vältida.

k
kossa/ 28. september 2019 22:13
meie kohtute tegevus on alla igasuguse usaldatavuse piiri
a
aga,kui/ 28. september 2019 22:07
sots peksab,siis peaks ju kõik korras olema,rohkem sallivust!
k
Kodanik/ 28. september 2019 22:00
Tüüpilise reformierakonna valija profiil...
m
Mine/ 29. september 2019 05:48
v.... Need poeröövlid ja raadioeetris valetajad on ikka tavaliselt ühe teise erakonna liikmed.
o
oli jah/ 29. september 2019 12:37
jürgen ligi poeg,kes poevargusega vahele jäi.
t
29. september 2019 14:03
tüüpiline KESKERAKONDLANE VÕI EKRELANE nagu ekreKuusik.
c
clinic psyhiatrie / 28. september 2019 21:22
See tüüp ei ole mitte ainult naisepeksija vaid naisepiinaja ! Karistus on liiga leebe , ilmselt on tegemist ikka väga haige inimesega .
e
ehm/ 28. september 2019 22:44
Ei taha su illusioone murda, aga piinamine ongi enamasti see mida mõeldakse, kui kasutatakse väljendit naisepeks. Mõnikord isegi kasutatakse nuge või haamreid ning murduvad luud ning inimesed kaotavad teadvuse. Osad psühhid veel vägistavad ka siis sellise tegevuse käigus oma naist, et eriti alandada.
a
Alles/ 28. september 2019 20:47
meil oli keegi Einroos...mida loodame?
a
29. september 2019 14:04
Alle meil oli naisepeksja minister EKRELANEKuusik!
p
Pühaisa missugune haigesadist,miks see naine ära ei läinud,ma oleks kätte maksnud./ 28. september 2019 20:42
p
pühaema/ 28. september 2019 21:51
oleks-poleks ongi kõige suurem argument, kui inimpsüühikat ei jaga, aga muljet tahaks ikka väga jätta.
e
Et mis mõttes nagu 4kuud.../ 28. september 2019 20:19
tegemist on nii noore inimesega, kes on juba paadunud/haige sadist.Antud juhtumile tuleks ikka täie tõsidusega reageerida... ühiskonnast isoleerida.
s
Sinu nimi/ 28. september 2019 20:07
Tapmis katsete eest tingimisi "karistus"? Nagu päriselt ka või?

n
No/ 28. september 2019 19:53
Vaadake näkku,ta pole ju terve. Arsti abi on vaja,mitte vanglat või siin hirmutamist. See ei toimi niikuinii.
u
uskumatu lugu/ 28. september 2019 23:48
Ah arsti abi vaja, nujaa, kindel see. Kas arst annab "tabletti " , et suurepäraline saaks paremini piinata ? Tappa ?
l
Leon/ 28. september 2019 19:41
n
Noel/ 28. september 2019 19:45
k
kik-miki / 28. september 2019 19:27
tubli mees,need ju ainult rollimängud
m
miki-kiki/ 28. september 2019 21:54
oled rollimängudest valesti aru saanud. Need mängud käivad kõigi osapoolte nõusolekul, ning pole elule ohtlikud.
t
tõesti tubli.../ 28. september 2019 22:15
ole ise ka meheks Kik-miki
x
xMees/ 28. september 2019 19:11
Üks Pärnu kohtunik määras ühele taksojuhile 8 (kaheksa) aastat reaalset vangistust selle eest, et ta teistkordselt teadvalt sõidutas prostituuti (esimene kord oli tingimisi 4 aastat, teisel korral sai uuesti 4 aastat, mõlemad karistused pöörati siis reaalsele täitmisele).
o
oleks on hea boy/ 28. september 2019 23:49
oleks ta seda prostituuti piinanud ,peksnud, röövinud või koksanud, oleks õige mees
k
kuidas küll/ 28. september 2019 18:54
naine juba peale esimest korda varvast ei visanud selle tüübi juurest?
a
Andre/ 29. september 2019 06:50
Huvitav,mis põhjusel sellele kommile 6 miinust anti.Sallijad?
a
andrele/ 29. september 2019 19:39
Seepärast panemegi miinuseid, et ära viskab, kui inimesed nii p.õ.m.m.p.e.a.d, et aju kohe üldse midagi kinni ei püüa. Aga pane rumalaid küsimusi esitama siis alati massiliselt iga jumala vägivalla teema all. Kui küsib, siis jätku juba üks kord meelde, et ohver on lõhutud inimene, kes vajab abi, mitte epistlit teemal, mida üks vaimult lühinägelik asjast sekundiks arvab. Järgmisel sekundil lühinägelik ju ei mäletagi, et vastuse sai.
k
28. september 2019 18:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
ka omakohus on kuritegu - järg/ 28. september 2019 18:43
Kuidagi ei saa õigeks pidada kõikvõimalikke omakohtu ilminguid. Esiteks on seaduse silmis omakohtu toimepanija samasugune kurjategija nagu näiteks see isik, kelle suhtes on kohaldatud omakohut. Teiseks on omakohtu liikumapanevaks jõuks tihtipeale emotsioonid ja kättemaks toimepandud kuritegude või õiguserikkumiste eest. Sellises olukorras aga ei käituta mitte alati kõige mõistlikumal viisil. Riik on loonud kohtusüsteemi selleks, et välistada omakohtulikku õigusemõistmist ja piiramatut kättemaksu.Et eesti seadused on liiga pehmed, see ei õigusta aga mitte mingil viisil omakohut.
m
28. september 2019 19:22
Mis helbekese jutt see nüüd on? Vana hea kohtunik Lynch on ju endiselt elus ning toimetab.
a
Aga mis siis teha?/ 28. september 2019 19:32
Jah, aga mida teha? Kui kohus määrab naeruväärseid - et mitte öelda kahtlaseid karistusi - mida siis teha? Ma ei tea, kas sul on lapsi - näiteks tütar - aga kujuta ette, et mingi psühhopaat peksab su tütart kastruliga näkku, poob, uputab ja kägistab ning siis teeb kohus naeruväärse otsuse, et kõik need piinamised ja kannatused olid väärt neli kuud vangistust.. Prokurör ka ei vaidlusta - polegi enam midagi teha. Tüüp käib ringi ja noolib juba järgmist naist ilmselt.. Vahetab nime ära, muudab natuke välimust ja ongi uus kurikamees valmis. See ei tundu lihtsalt õiglane.
o
ole rahulik/ 28. september 2019 21:58
klähviv koer ei hammusta.Kellel on tõsised kavatsused,see ei kilka sotsiaalmeedias!
s
!?/ 28. september 2019 18:34
see 3 aastat tingimisi oleks pidanud sadistile siiski reaalne vangistus olema-olematud karistused siin eestis....
a
Ants/ 28. september 2019 18:24
Huvitav miks seda sadisti vanglas ära ei kohitsetud.

s
28. september 2019 17:08
sellised peaks miiniväljale jalutama saatma,aga tütarlastele tahaks öelda,et vägivalda ei tohi taluda SELLISED EI MUUTU KUNAGI!
n
28. september 2019 17:07
Näha, et euroopalike väärtuste õpetamine on vilja kandnud: berliinlaste ülikooli õppekavas on pornograafia õppetool ja nüüd ka Tallinna ülikooli õppekavas on "tupelihased trimmi" õppetool, et euroopalike väärtuste harrastajad isikuvabadusi, võrdõigust ei piiraks ja sellega põhiseaduslikku riivet ei toimuks. Vedas sel naisel, et ta Rootsis nekrofiiliga koos elada ei tahtnud, siis poleks ta teadvusele tulnud.
1
16:07 lõdva suuõõne ja keelelihastega ekrelastele / 28. september 2019 17:58
Aga meil, intelligentse eesti rahva kallal verbaalselt vägivallatsejatel siniselÄratusel on hoopis parim helmede-ruubenite õppetool, kus nende palgalistele pannaks kohe kulbiga tigedust, õelust ning eestlastevastast viha ja vaenu pähe.
r
28. september 2019 19:31
Rootsi seksiseadus, mis nõuab kirjalikku nõusolekut suhtes osalejatelt, selleks vastu võetigi, et kriminaalkaristust ei järgneks.
s
saasasd/ 28. september 2019 16:35
vanglast vabanedes üritas peibutada valedega enda juurde 19 aastast neidu
k
28. september 2019 16:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
28. september 2019 18:47
nüüd saab aga autasu rattalt!
j
ja õiguse / 28. september 2019 18:57
aastapäeva lavastusele!
a
Andre/ 28. september 2019 16:20
Huvitav,milline on mitterõve naisepeksja?
a
Andre-le/ 28. september 2019 18:13
Selline, kelle kohta parajasti võimul olev sekt seda kirjutada ei lubaks.Ehk siis: nad on ju alati mitterõvedad olnud.

e
Est/ 28. september 2019 15:51
Tead, sellega on nii, et ma olen üldse natukene imelikus keskkonnas koolis. Vaata, ma tulen perest, kus on mind hästi kasvatatud. Avan tütarlastele uksi, tõusen kui naisterahvas lahkub lauast tean täpselt söögiriistade funktsiooni ja paiknemist. Lisaks sellele olen ma üldse tulnud veidralt koolist, kus oli ka võõraste sh kooli külaliste... https://www.google.com/search?q=daniel+sepp&client=tablet-android-samsung&prmd=ivmn&sxsrf=ACYBGNTeFccMGNfbIAr8EBynIQ46FhNUkA:1569674463831&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi0ltGGxfPkAhXukIsKHY7jB-cQ_AUoAXoECA0QAQ&biw=800&bih=1280&dpr=2#imgrc=ploRKxFyHIK7
k
Kas tegemist oli/ 28. september 2019 15:44
sarjaga "Kodu keset linna"?
k
Kats/ 28. september 2019 19:09
"Elu keset linna" on kaheksa aastat kestnud draamasarja "Kodu keset linna" järg. Muudatusi tehti järjes palju, peategelased ei ole enam Hannes ja Helen, vaid Henri ja Johanna. Uue sarja tegevus toimub peamiselt naisteajakirja Juno toimetuses
p
28. september 2019 15:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
paraku-le/ 28. september 2019 18:15
See punt naisi on alati psühhiaatritele huvi pakkunud jah.
3
3x/ 28. september 2019 23:42
ka siin naisi õpetatakse VEEL JÄTKUVALT meeste p..d l.a.k.k.u.m.a, aga MEHE vägivald selle naise üle on taunitav, sest p.pu l.a.k.k.u.mi.s.e.g.a ei ohusta kedagi, aga vägivaldne uputaja on ohtlik? On väga keeruline?
s
28. september 2019 14:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
irw/ 28. september 2019 16:46
Refi valitsusse kindlasti
s
28. september 2019 17:44
Sobiks tõesti ratase järjekordseks ministriks
a
arvaja/ 28. september 2019 17:48

i
28. september 2019 14:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
28. september 2019 15:14
Ole rahulik ,see alles prügi ja meil savi
h
haige/ 28. september 2019 14:46
kõige rõvedam on see et ta tunnistab oma viga ja ütleb häbematult välja et ta on vägivaldne
v
vähemalt aus haige/ 28. september 2019 17:49
x
XD/ 28. september 2019 14:07
k
28. september 2019 14:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kas/ 28. september 2019 18:26
m
mees/ 28. september 2019 13:58
kui ta nii "tuntud" on siis teda ei ole raske leida ja talle endale korralik koslep anda.

a
28. september 2019 13:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
irvitus/ 28. september 2019 14:04
n
28. september 2019 13:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
Igal oma / 28. september 2019 15:27
kogemus. Nad ei õigusta ju, nad lihtsalt ei suuda
l
Liann/ 28. september 2019 17:25
Tihti on inimene nii suure hirmu all, et lihtsalt ei julge.
l
Liann/ täna, 17:25-le/ 28. september 2019 18:19
POLE MINNA. TULEB JÄRELE. POLITSEI EI SAA AIDATA, SEST POLE MAHA LÖÖNUD. Kui viibki ära, tuleb tagasi.Leiab üles igalt poolt. Terroriseerib tuttavaid ja vanemaid. Jälitab. Laseb raha eest kellelgi peksta.Jne.jne.jne.veel sada asja! ABI POLE, et te teaks!
m
maie/ 28. september 2019 20:12
mina arvan, et iga naine, kes tõesti kannatab mehe vägivalla all, oleks võimeline seda meest ka ise karistama. kasvõi une pealt "enesekaitseks". ei pea kannatama ja ootama....
t
28. september 2019 13:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
r
Riiklikult on oluline tagada, et kuriteoavalduses ei oleks kuriteoteadet !/ 28. september 2019 13:27
Politsei vastus! Torture can never be justified. It is barbaric and inhumane, and replaces the rule of law with terror. No one is safe when governments allow its use. Sadistide apartheidi-režiim !
v
vähemalt/ 28. september 2019 13:09
on on tema nimi ja teod teada ja kerge tal siin enam elada pole.
a
28. september 2019 12:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ä
ära nüüd ekrewunderkind´dile vastu rääkima hakka, saad ka ise neilt koslepi/ 28. september 2019 18:12
mis natsilaagrid?mis sadistid?mis piinajad? madison - natsilaagrid olid liivakastimängud
u
Uskumatu/ 28. september 2019 12:29
Loo peategelane postitas selle artikli ka veel ilmselge uhkusega oma facebooki lehele, seega on ta oma kätetöö üle veel siiani lausa uhke.
n
No jah/ 28. september 2019 13:39
Inimesed annavad veel tähelepanu ka, ilmselt seda ta naudib
m
maakas/ 28. september 2019 20:14
see on ju selgelt HAIGE inimene.
m
28. september 2019 12:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
arvaja/ 28. september 2019 18:04
Mart, ära jama - siis oled ju ise ka vägivaldne

n
28. september 2019 12:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
nainr/ täna, 12:03-le/ 28. september 2019 18:22
Tundub küll, et suure hälbega. Arvatavasti veres sees. Mis esivanemad teevad?
h
Haige/ 28. september 2019 11:47
Selline tuleks magama panna mitte vabadusse lasta.
i
imelik/ 28. september 2019 11:39
kas kannatajal siis tõesti puudub isa,vend,poolvend,sõbrad,kes paha poisi metsa viiksid "seenele"?Või selles suguvõsas aetakse kõik normaalsed mehed eemale?
v
Viiksid / 28. september 2019 15:29
metsa ja pärast mõistetaks vangi. Küllalt teisi kaitsnuid on süüdi mõistetud
v
28. september 2019 19:27
Vangi mõistetakse siis kui süda viimasel hetkel haledaks läheb ja poisi vabaks lased. Läheb joonelt politseisse kaebama. Seda viga ei tohi teha. Laugas ei anna kedagi välja.
o
oled samasugune/ 29. september 2019 12:50
nagu see sakslane,kui tema oma koju tungis moslem ja ta naise ära vägistas,mees ei tulnud naisele appi,kuna kartis vanglat.Selle asemel jooksis politseisse avaldust kirjutama!Ei saa ise olla seadusekuulekas,kui võimu teostavad kurjategijad.
m
28. september 2019 11:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
Orochimaru/ 28. september 2019 11:24
Ka peksja võib algul normaalset ja rahulikku mängida. Ja kes see ikka tänapäeval enam üldse aega leiab töö kõrvalt millegi muu jaoks?
1
11,13/ 28. september 2019 11:37
Millised naised? Sa tahad öelda, et ainult sellised võetud on? Suurelt jaolt võetakse täiesti tavalised mehed endale meheks. Kui sa seda tähele pole pannud, siis peab olema viga sinus või sinu ringkonnas.
l
Lugesin ma õigesti?/ 28. september 2019 11:11
Pole see eesti mingi riik. Sadistide kasvuala. piinamise s ja asadismi eest 4 kuud vangistust?

k
Kerge iroonia./ 28. september 2019 11:05
Muidu oleks poisist vahva mees sirgunud, aga ilmselgelt mõjus kesikute noortkogu rängalt psüühikale. Mõelda vaid, kui oleks veel ekresse kuulunud, siis oleks raudselt laibarida järgi. Milleks see erakondlik kuuluvus sellesse lookesse on topitud?
m
28. september 2019 11:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
Oleks siis, et narkotsi, vaid hobiaianduse eest saad kah rohkem./ 28. september 2019 13:05
b
banaania/ 29. september 2019 11:29
sõidad neli inimest surnuks ja sulle makstakse peale selle eest! omaksed ja leinajad peavad tapjale maksma Eestis ja siis sõlmitakse kurjategijatega kokkuleppe menetlus..
l
liberdemokraadi/ 28. september 2019 10:57
j hingeelust kirjutad,kaovad kommentaarid välgukiirusel.
s
sadist ju!/ 28. september 2019 10:55
vaimse poole pealt pole kindlasti kõik korras, peaks otsima arstilt abi.
s
28. september 2019 10:40
see jääkülmade silmadega raibe tegutseb siiani, nagu midagi poleks juhtunud, "aus ja ontlik" mees.
t
28. september 2019 10:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Thanatos/ 28. september 2019 11:03
Naised võiks vähem meeste kallal vinguda,siis ei juhtu selliseid asju.
1
11,03/ 29. september 2019 13:45
Vinguvad need, kes meest ei karda. Ohvrid ei tee seda mitte kunagi. Kui sina juhtumisi käitud nagu see mees, siis kohe kindlasti mitte naise pärast, vaid ise enda pärast, sa tahad tunnetada võimu. Ilmselt mingid täitmatud ambitsioonid, karm isa ja lühike kasv.
m
MR/ 28. september 2019 10:22
Minu arust peaks sellise inimese karistuse osaks olema kõik samad piinamised

j
JJ/ 28. september 2019 10:17
Meie "õiglane" kohtusüsteem - kui ühele mõistetakse paari müksu eest valurahaks 2 tuhat ja antakse õigus ka võõras raha omastada, siis siin pikemaajalise piinamise eest mõni aasta tingimisi ja lähenemiskeeld, valurahast kannatanule ei juttugi.
t
Täpselt/ 28. september 2019 18:41
e
28. september 2019 10:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
jälle/ 28. september 2019 10:32
üks ullike loodab kellegi teise peale,nagu meil omal mehi ei oleks.Tegelikkuses on mehed kohe olemas,kui on vaja Hardo Aasmäe sugustega hakkama saada.Öösel kukub trepist alla,ning hommikul kell 9 on juba tuhastatud!
h
HELVE/ 28. september 2019 10:01
Närakaga tuleks sama piinamist kasutada.
n
No aga / 28. september 2019 18:42
milles küsimus, hakka uueks tüdruksõbraks ja ...
m
28. september 2019 10:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
Seda / 28. september 2019 10:20
suudab mõista vaid see, kes ise on koduse vägivalla ohver olnud.
a
aga näed,/ 28. september 2019 10:24
nii ongi selliste naistega, miskipärast nad ei lähe ära ja veel kaitsevad oma peksjat. arusaamatu, aga täiesti tüüpiline. tean ise ühte, kes sai ja eks ilmselt saab siiani ikka kõvasti, ilus naine, oli palju tahtjaid, aga tema jäi oma koIeda väqivallatseja juurde, sai kaks tütartki. ja neid on palju, tuletage meelde pohlakute kohtuprotsessi, naine ei läinud ju aastakümneid ära, kõik algas juba kooli ajal, kui tüdruk oli 15. aga mida ma mõista ei suuda, et ka lapsed oma isale sellise asja andestavad, puhas emale näkku süIitamine.
l
lp. 10:20/ 28. september 2019 10:33
Olen näinud ja sellepärast veel rohkem ei mõista.
t
tea/ 28. september 2019 19:00
Samas füüsiline piinamini on suhteliselt enamasti koos vaimse piinamisega. Naisel tekib suur hirm ja ka süütunne, et tema on süüdi.Ilma kõrvalise abita ei ole naine suhtest välja tulema. Iga olukord on omamoodi ja kui ei tea ja tunne reaalset olukorda ei saa meie siin asja nii lihtsustatult võtta.
v
Vänto/ 28. september 2019 09:55
Sellisele tahaks kohe kambaga suitsu pakkuda

m
MT/ 28. september 2019 09:28
Viiskümmend halli varjundit
k
kindlasti mitte/ 28. september 2019 23:25
See see siin oli 50 S.U.R.M.A varjundit. Teistmoodi ja lihtsamad inimesed vahet ei taipa.
o
Oi / 28. september 2019 09:17
Kuidas tahaks tänaval sellist pasakotti kohata!
u
28. september 2019 09:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Marju/ 28. september 2019 09:25
Hirm on selle nimi,miks elatakse,tean omast käest..
w
www/ 28. september 2019 08:51
Noh, kui sai tingimisi karistuse, siis oli ka vaid tingimisi peksja..
h
huvitav/ 28. september 2019 09:35
Kaugel Kuusiku asi on?. Pidi juba ammu süüdistuse saama. Vist pandi kinni juba vaikselt.
l
linnuke/ 28. september 2019 10:35
Kuusiku lugu oli poliitiline tellimus.
t
to linnuke/ 28. september 2019 19:11
unista edasi ja õigusta ekre jobusid
k
KH/ 29. september 2019 08:21
Miks Kersti hukkamõistu pole kuulda ega lugeda?? Süütute kallal on küll kaagutamas aga nüüd vaikib.
m
28. september 2019 08:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
Artur/ 28. september 2019 09:34
Tapjad ja naiste peksjad saavad tingimisi karistada ja elavad vabaduses.Roolijoodikud ja vargad saavad 4 aastat vangistust.Ebaõiglane.Sellised teod väärivad kõik karistust.Antku 2 aastat siis kõigile süüdlastele siis mahuvad vangid vanglatesse ära.Kurb kas pole.
e
emeriitminister/ 28. september 2019 08:33
Kas tõesti on EV kohtusüsteem niivõrd mannetu, et ei saa sadistile teole vastavat karistust (vähemalt 10 aastat vangi) määrata.
n
Nalja teed/ 28. september 2019 10:21
või. Sageli saavad ju tapjadki "kole pika" karistuse - alla kümne aasta
n
noh/ 28. september 2019 10:27
mäletame kõik ju jalaga oma rasedat armukes, kes veel tema alluvgi oli, pe.ksnud teatridirektorit. kas ta sai karistada? muidugi mitte, karistada sai veel ohver, tema oli sunnitud lahkuma. pek.sja sai hoopis ordeni ja austava ülesande võtta üles üks hästi koIe koduvideo ja esitleda seda vabariigi sajandal sünnipäeval. lisaks anus president pek.sjale armu, nii alatu ikka. ja kui palju seal oli võimalusi endale veel hea käitumise eest preemiaraha taskusse panna, võime vaid arvata.
n
noh/ täna, 10:27-le/ 28. september 2019 18:25
Sina tegid rasedaks või? Võiks selle plära juba lõpetada!

k
28. september 2019 08:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Mari/ 28. september 2019 08:20
Mees ju ise tunnistas end süüdi.
ü
Üks samm/ 28. september 2019 08:03
Mõrvani, ta oleks pidanud suurema reaalse karistuse saama. Paistab, et ta naudib seda.
m
Madis/ 28. september 2019 07:54
Sellisele ei tohiks elus kohta olla.
n
nõus/ 28. september 2019 10:29
surmanuhtluse poolt, sadism on progresseeruv, ilmselt poisikesena piinas kassipoegi, järgmiseks on mõrv.
k
küsin/ 28. september 2019 11:05
t
Täpsustab küsimus/ 28. september 2019 07:50
Kas peksja on rõve või on rõve tegu?
s
See/ 28. september 2019 07:44
on tüüpnäite, kuidas meie kohus ässitab kurjategijaid kuritegudele. Ise midagi tõestada ei suudeta ega taheta, järgneb kokkuleppemenetlus ja väike noomitus "äla enam nii tee".

h
28. september 2019 07:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kiki/ 28. september 2019 09:26
miks mu kommentaar modereerimisele saadeti.küsisin harju loogiliselt kas ta ka endast suuremat meesterahvast vägivallaga korrale kutsuks
m
28. september 2019 07:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
Notsu/ 28. september 2019 08:28
Pigem oravajätis kes hakkas märatsema et võimule ei saa
a
Ando/ 28. september 2019 07:19
m
Miks lasta wnd peksta?/ 28. september 2019 03:27
Miks neiu esimesel korral politseisse ei pöördunud?
k
kaeba see naine kohtusse!/ 29. september 2019 00:10
Vaene süütu mees pidi lausa mitu korda mõnitama, et pildile pääseda.
n
n50/ 28. september 2019 02:18
Õnneks saab psühhiaatrilist ravi. Midagi on selle mehe peas nihkes, või on enda mineviku traumad. Naisena kahjuks ei mõista, miks elatakse koos sellisega. Ma ei kannata mingit valu ega piinamist ja 2 korra järel oleks juba politseisse läinud ja lähenemiskeelu võtnud.
n
N53 to n50/ 28. september 2019 06:33
loodud illusioon, et lähen ja võtan on siiski vaid illusioon. riigilõiv on 50 € ja vaid mõnel juhul sajast saabki selle kätte võidelda. ja ka siis suht lühikeseks ajaks. nimelt on vabadus Põhiseaduslik õigus. ja seda ei võetagi nii lihtsalt ära . lähenemiskeeld käib paraku tõesti inimese põhivabaduste alla. teoorias tundub asi lihtne. praktika on paraku teine.
t
To n50/ 28. september 2019 08:24
Mitte ainult mehe peas ei ole nihked, naisel samuti.
n
N50/ 28. september 2019 10:22
No isegi kui maksan 50.eur ja ei anta seda lähenemiskeeldu siis on igal juhul mõistlikum minna varjupaika või kolida lahku kui lasta end iga nädal piinata.
0
02,18/ 28. september 2019 22:39
Väljakujunenud psühhopaat ei saa küll ravist abi, kui teda just juurviljaks ei süstita või elektrišokita. Elatakse koos kuna inimeste psüühika erinev, sul olid mõistvad vanemad ja minul ka, aga paljudele tüdrukutele õpetatakse, et naine PEAB olema ilus ja alandlik, ning ainuke eesmärk on üldse mehele saada. Kui seal peres on veel kalduvusi intsestiks, siis tormavadki vihma käest räästa alla ja taluvad mehe "armastust", et isa-venna-onu "armastuse" eest pääseda. Mis siin nii keerulist ikka olla saab? Ise täiskasvanud inimene, aga nii l.o.l? Või sa teeskled vaid, et tark näida?
s
sa n50 10,22 ja muidu ka/ 28. september 2019 22:44
ikka väga rumal. 50 euri eest sa küll suhtesõltlase eest ei pääse. Kogu oma vara eest ka ei pääse. Isegi elu ja sinu laste elu võetakse, kui sõltlane tahab sulle käru keerata. Pane 50euri tasku tagasi ja lihtsalt ole vait, kui inimhinge tundmine 0 ja miinus 0
n
n50/ 29. september 2019 00:20
ka mul on olnud raskeid suhtekriise ja mõistus on kinni jooksnud, siis pöördun psühholoogi, terapeudi poole, kes siis aitab mul selgusele saada . kui kodus on ohtlik, siis minna turvakodusse. jah raske on eemalduda neist meestest, kuid käed rüpes kannatamine ju ka ei aita, vaid lisab indu vägivallatsejale. antud juhul ju sai politseilt abi ja lähenemiskeelu. lihtsalt nii kaua ei pea kannatama.

p
Pikk vangistus?/ 28. september 2019 02:05
Ajakirjanik on vist Kuu pealt kukkunud - "pikaks ajaks vangi".. Potiga näkku, jalaga näkku, kägistamine, uputamine, kägistamine - neli kuud vangistust..
t
tyyp/ 28. september 2019 06:50
Sellele on Euroopa muud õigusinstantsid ka tähelepanu juhtinud, et Eestis määratakse kindlaks määratud vägivaldse perevägivalla tegude eest naeruväärseid karistusi. Tihti tuleb asi oma kätesse võtta, nagu siin üks nädal tagasi juhtus. ;)
z
Zooloog/ 28. september 2019 01:31
Ja siis ootamatult selgub, et sa kuulud tema suguvõssa. Palju õnne! :)
l
lugu meenutab filmi/ 28. september 2019 01:26
a
Antropoloog/ 28. september 2019 01:21
Kui selline väärand on peres, tuleks profülaktika mõttes kogu suguvõsa kastreerida.
a
arvaja/ 28. september 2019 18:09
ära jama - siis oled ju ise ka vägivaldne - süüdlasele ikka karistus
v
28. september 2019 01:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
tea/ 28. september 2019 11:08
nimemuutmised ei kuulu avaliku teabe juurde!
t
tea/ täna, 11:08-le/ 28. september 2019 18:27
Mõne koerapiinaja ja pedofiili uusi nimesid siiski teame juba!
e
ENSV/ 28. september 2019 01:00
Huvitav, millisel ülimõjuval põhjusel kinkis kohtunik psühhopaadile, kes peksab kastruliga naist näkku ja lämmatab teda teadvusekatouseni, neli kuud vangistust? Kohtunike nimed võiksid olla ikkagi avalikud iga juhtumi puhul. Tore oleks teada, milline inimene määrab olematuid karistusi kannatuste eest, mida üks naine on pidanud kogema. Ameerikas oleks selline mees saanud ilmselt kuskil 10-15 aastat reaalset vangistust, koos miljoni dollarilise kahunõudega.
g
Gerald Stano/ 28. september 2019 05:30
Palun mine siis Ameerikasse elama, kui see on sinu jaoks õigluse etalonmaa.
Ä
täna, 05:30/ 28. september 2019 07:40
Äkki tuleks sulle kastruliga piki piilumist tõmmata, et aru saaksid millest jutt.
a
Ameerikas/ 28. september 2019 10:23
saadavad karistused on ikka aastakümnete pikkused, tihti müttetud, sest mingi valemiga ei jõua inimene seda karistust ära kanda
o
Onari Kämmal/ 28. september 2019 10:57
Kohtunike nimed ongi avalikud, vaata Riigi Teatajast.
a
Ameerikas/ täna, 10:23-le/ 28. september 2019 18:29
ei jõua inimene seda karistust ära kanda...Selle eest saavad 20 a. pärast välja. Enamasti.
m
milleks kiun/ 28. september 2019 00:54
see mees oli naise valik miljonitest.Paljud mehekandidaadid ,tublid ja head mehed lükkas see naine kõrvale ja valis selle ,keda tahtis.No ja ega vanemaid ei kuulata kunagi ja saadetakse pikalt!Naine sai seda,mida vääris.
k
K/ 28. september 2019 03:42
Kus tead, või olla oli just vanemate valik.
t
To milleks kiun/ 28. september 2019 07:24
Ikka ja alati on ainult naised kõiges süüdi. Sinusugune naistevihkaja peaks abi otsima.
k
Karma/ 28. september 2019 09:41
Vaata.et sa ise ei saa, mida teenid. Sul ei ole vist aimugi, kui mesimagusad ja manipuleerivad sellised tüübid olla oskavad. Naisel ilmeslt oligi tunne, et õige asja eest saab, sest lihtsalt psüühiline manipulatsioon nii tugev.
t
to 00.54/ 28. september 2019 10:34
milline sa.ast sa ikka oled :( sellised maniakid oskavad muide erakordselt hästi naistega käituda. alguses. ja siis kui naine on psühholoogiliselt tümaks tambitud, siis selgub tegelik pale. loe natuke psühholoogiaraamatuid, ära aja oma rumalust siis.
t
tõmmake ta rattale!/ 28. september 2019 11:05
Kahjuks modereeritakse selgitavad kommentaarid prügikasti.
a
apua/ 28. september 2019 00:53
midagi nii rõvedat pole ammu lugenud, ise veel noor mees, nii siniste ja süütute silmadega, aga selle taga varjas end koletis...uskumatu.
p
Parandan/ 28. september 2019 06:49
s
super/ 28. september 2019 11:10
hea et veel ÜKT ei antud!
n
nnn/ 28. september 2019 18:44
just internetikeeld ja 8h päevas fyysiline töö peaks olema talle lisakaristused. puude lõhkumine, ladumine,maakaevamine jne. õhtul kukud voodisse ja ei jaksa kedagi lämmatada ja piinata.tundub et see vennike pole elus tõelist tööd teinudki. mingi netis istuja ainult.

s
28. september 2019 00:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
K/ 28. september 2019 03:43
j
juu/ 28. september 2019 00:27
Meil on väga leebed karistused sellise maniaki jaoks. Vähemalt 10 aastat reaalset oleks pidanud saama.
j
juu-le/ 28. september 2019 00:44
Tõsi ta on, sest see on juba meditsiiniline hull, peaks olema psühhoneuroloogiahaigla kinnimaja-palatis.Kas sel "neiul" isa ei ole?Tean täpselt, et minu isa oleks ammu kinni teatava asja eest, kui mul sihuke frukt kaelas oleks...
u
uhh/ 28. september 2019 00:19
õudne milline elukas ikka...samas teda varem teades ei imesta, väga vastiku iseloomuga inimene alati olnud...
j
Jah/ 28. september 2019 00:11
o
oota sa!/ 28. september 2019 10:37
annab su nüüd kohtusse ja maksad 60 000 kahjutasu (nii määras kohus ju tartu ülikooli "naistemehele", küllap määrab tallegi, vaeseke ju nüüd solvatud. küll aga ei määratud nagu ma aru sain, mingit kahjutasu tema ohvrile? miks kohtunike pead veel ei veere? MIKS? mis inimesed meil on kohtunikuks saand? õudus, ohver ei saa kuskilt kaitset.
l
laisik/ 28. september 2019 00:07
ma loodan,et see v'rdjas ei saaks enam kusagil tööd ja ta satuks ise mõne omataolise manjaki ohvriks!
p
Piinlik./ 27. september 2019 23:45
Hullumeelne Eesti kohtusüsteem...Ojasooo eri väljalase-peksan jalaga, topin veega kilekoti pähe...ja jalutan rahus minema.Asi see medal pole vabariigi aastapäeval puhevil rinda saada.Häbi!
i
ime jah/ 28. september 2019 10:38
et kersti pole rutanud veel avalikult kaitsma. seekord võiks ta ju veel kaugemale minna ja ohvrit mõnitada, ojasoo puhul keskenduski vaid ojasoo puhtakspesemisele.

e
Eneli/ 27. september 2019 23:42
Jälk PERVERT! Mis neiu küll selle monstrumiga koos oli...! Arusaamatu!
s
27. september 2019 23:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kesiganes aga Naine/ 28. september 2019 00:01
Omast kogemusest tean kaasarääkida ja mõista kannatanut, see ei ole niiiiiiii lihtne kallid INIMESED, kes pole sellise asjaga kokku puutunud..... Kaugelt- ja kõrvaltkuulduva ja loetavaga saab esitada just küsimusi, et "miks lasi korduvalt teha, miks ei lahkunud......" SEE ON RASKE, mitte, et lihtalt minna, sellega kaasnevad veelkord ohud omakorda.... See ei ole nii lihtne, mõistke, pigem sekkuge, kui kuulete-näete... Oma kogemus on jätnud mind ellu, sain jõudu lõpuks põgeneda ja seda koos lastega, SEE EI OLE KERGE, küll olen suutnud tagantjärgi tarkusena oma kogemuse põhjal tõesti KOHE lahkuda
i
27. september 2019 23:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
Aga/ 27. september 2019 23:34
näojärgi pigem kesikuks!
r
RS/ 28. september 2019 00:05
Näeb välja nagu ekrelane.
n
no aga, 23,27/ 28. september 2019 00:26
kapi.h.o.m.o ongi ju naise suhtes vägivaldne. Kuskilegi tuleb ju oma frustratsioon maandada. Kui saaks olla, kes on, ei peaks naise peal maandama.
2
23:34, 00:05/ 28. september 2019 00:31
Mis vahet seal on, kas kesik või ekre? See ju täpselt üks ja see sama.
y
Y/ 28. september 2019 07:54
Mulle tundus jälle reform olevat. Täpselt seda nägu.
d
doh/ 27. september 2019 23:24
ei saa aru, miks tingimisi anti. eluaegne tuleks sellisele või oodatakse seda, et jälle üks "laip"?
f
Foxxy/ 27. september 2019 23:29
Oodatakse ikka laipa,,, enne ei toimu miskit Enne laip, siis karistus, ei oot, oot, laipa ju pole, viibutsme näppu, et oi oi, ära enam nii tee
r
Rita/ 27. september 2019 23:21
k
kuuuurijat vaatasite/ 28. september 2019 07:23
seal oli ju vastus miks tehakse kokkuleppeid. raha.
j
Jaak/ 27. september 2019 23:19
Näitlejad ja kunstnikud saavad medaleid ja kutseid vastuvõtule.
j
Jaak-le/ 28. september 2019 00:47
Mis on sel medalil asja naisepeksuga?
t
to Jaak-le/ 28. september 2019 10:41
inimene on tervik, või arvad, et juIm mõr.tsukas on ikkagi medalit väärt, kui näiteks joonistab hästi?

a
ants/ 27. september 2019 22:53
niisugust värdit ikka peksaks küll
m
Minu nimi/ 27. september 2019 22:49
Huvitav, kas sellel tüdrukul pole sugulasi ja sõpru? Sellistele pd-dele mõjuvad kõige paremini omakohtu otsused.
v
väike taks/ 27. september 2019 22:48
s
Sellest enam asja ei saa/ 27. september 2019 22:47

n
nyyd/ 27. september 2019 22:45
v
Vaadake,milline on kurjus!/ 27. september 2019 22:41
Jätke kõik see endale nüüd meelde, et tüüp sai tingimi ja istus ainult neli kuud. Kas see on Riik,kes seisab inimeste eest? Süsteem ei kaitse inimest. Kas vägivallatseja on üldse inimene? Looja nägi ülekohut,sellistel elus enam hästi ei lähe.
j
Just/ 27. september 2019 23:19
Usas sai naine 15-aastasega seksimise eest (mis see ka ei tähenda) aastakümnete pikkuse vanglakaristuse, siinmail piinamise eest naeruväärne karistus. Ju naine ikka polnud piisavalt tähtsate inimeste järeltulija
p
pole huIIu/ 28. september 2019 10:43
selle eest kui kätte saadakse, kes n33grile tartus pahad sõnad hüüdis, siis see saab 10 aastat, reaalselt. meil on prioriteedid ja väärtused paigas.
t
to just/ 28. september 2019 10:45
usas sai range karistuse 15aastasega seksimise eest, aga prantsusmaal sai õpetaja, kes oli abielus ja 40aastane, seksimise eest oma 14aastase õpilasega hoopis riigi esimeseks leediks ja keegi ei köhi, kõik kummardavad vana kortsus ped0ka ja tema ohvri, kes nüüdseks president, ees.
s
27. september 2019 22:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
tuli / 28. september 2019 10:46
kõmmar meelde. lihtsalt ühel hetkel saab karikas täis. tema sai ka karistamatult ju tegutseda.
ä
Äbarik kuubis!/ 27. september 2019 22:32
Küll ta oma keretäie kätte veel saab!

i
irw/ 27. september 2019 22:31
Niisugused teod ja tingimise karistus...
m
Mini/ 27. september 2019 22:29
m
27. september 2019 22:51
mitte haige, vaid sulaselge saast. ebaõnnestunud abordi tulemus.
l
laske ikka lahti/ 27. september 2019 22:29
õ
27. september 2019 22:17
Õnneks on Tartu väike,selle Tondi Seppa leiab ülesse.
t
T./ 27. september 2019 22:17
Tont ja hale äbarik, kes naisele nii teeb.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee