Poliitika

Mart Laar: EKRE liikmeid Eesti panga nõukokku ei kutsuta!

Delfi, 27. september 2019, 18:01

159 KOMMENTAARI

m
meenutaja/ 15. oktoober 2019, 22:37
Eeskujuks oli Laarile Inglise peaminister Thatcher. https://lounaeestlane.ee/raamat-thatcher-tahtis-suurbritannia-elist-valja-viia-ja-luua-singapuri-laadse-madalate-maksudega-majanduse/
k
käilakuju/ 15. oktoober 2019, 22:35
http://www.pealinn.ee/tagid/koik/poliitika-kailakuju-vaikne-haabumine-n246101
v
v/ 14. oktoober 2019, 15:04
Mis imedabletti sõid, et inimviha õhutad? Need on ju ka meie rahvas, oma kodumaa pojad. Kuhu kuristikku nad lükata tahad või paadiservalt üle parda. Üksmeelt mitte saavutavate poliitikute koht peaks olema labidas käes ja kulda kaevamas, siis on kõik sinu,teiste arvamust arvestama ei pea. Uus raamat ehk kuidas saada maiseks valitsejaks ? https://www.youtube.com/watch?v=G6kmp_dIsX8 Aga ajaloost arusaamise on ka erinev?
m
Mardike/ 9. oktoober 2019, 02:25
Ehk räägid parem septembrilõpust 1994??
e
E-pankur/ 3. oktoober 2019, 09:24
Isegi EKRE noored pole ekspeaministri pildi pihta tulistanud,millega m.l. hakkama sai.mardisant peaks 41€ kuus sotsiaalabi invatoetusega koduses punkris istuma ja oma mein kampfi kribama,paberi ja tindipliiatsi ostmiseks peaks sente jaguma
n
Nojah/ 2. oktoober 2019, 13:27
No asi ammu imelik seal,hooldekodu klient juhatajaks
v
Van der Sell/ 2. oktoober 2019, 10:04
Kui MART LAAR 6 aastat tagasi rehvide abiga määrati EESTI PANGA nõukogu juhatajaks,röövisid erapangad edasi EW kodanikke enneolematult suurte %-dega.Mis tegi LAAR selle heaks,et meie olukord oleks teiste EL riikidega võrdne?Ta kirjutas oma memuaare seal juhatuses!
r
Rootslane/ 1. oktoober 2019, 21:26
Pangaällel Rootsist on vesi ahjus.

t
tuhaväljade tuul/ 1. oktoober 2019, 16:18
Mart on õigel teel,saame ka nii edas,milla siis EKRE välja imbus
s
Sniper/ 2. oktoober 2019, 09:50
Vale tuule all esined!Jutt tuleb rohkem nagu kõhutuulest...
s
Sant/ 1. oktoober 2019, 00:38
Mart! Istu kodus ja kirjuta memuaare. Sinu aeg on juba ammu läbi.
m
Malt/ 30. september 2019, 18:55
Ekle elakond koosneb kuljadest inimestest kes ei lepi uue euloopa loomisega. Alvan, et Eklest peab ime kiilesti vabanema aga kuladi Latas on täielik pidul.
m
30. september 2019, 18:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Malt / 30. september 2019, 19:53
Mõmmi oled sa ise ma olen kalu ja joon siidlit.
l
Laaril on õigus/ 30. september 2019, 18:26
Miks küll Ekret kuhugile ei taheta? miks Ekret ei austata? miks ainult Ekret kiusatakse? miks Ekrest lugu ei peeta? miks Ekret kohe vihatakse, lausa põlatakse? Vastust teab iga koolilapski - füüsilisi ja verbaalseid vägivallatsejaid, viha- ja vaenukülvavaid, venestadasoovijaid ja Eesti riiki õõnestavaid isendeid põlgavad kõik mõistusega, head ja targad eestlased.
a
30. september 2019, 18:27
Aga ka sellepärast neid ei soovita, sest et ekred solvavad, laimavad, mõnitavad ja kiusavad ju kõiki, kes kaabudega ühel meelel ei ole, ja seda juba aastaid, söögi alla ja söögi peale,- laimatakse kõiki edukaid eestlasi, arste, õpetajaid, politseid, kohtunikke, ülikooli lõpetanuid, eriliselt aga meie mittekommunistidest presidente. Kuidas saab sellistest isenditest, sellisest saastast veel lugu pidada või neid austada?!
m
Malt/ 30. september 2019, 17:38
Ekle on ohtlik, Ekle võib mineviku soblama hakata ja kälu keelata.See Ekle on kuljajuul, igavesed kuljad nuhid. Tuhnivad mineviku plügikastis no ei anna lahu.
j
Jaak/ 30. september 2019, 16:57
k
Kahtlen/ 30. september 2019, 15:53
kas härra Laar on pädev panka juhtima,kuidagi raske on tema juttu jälgida ja arusaada,äkki hoopis selle nurga alt võiks vaadata!

r
Rasvaliidu kolhoosnik/ 30. september 2019, 13:45
Miks? Sobiksid sinna Räime Ester ja Luua Villu!?
m
Mardil mõistust jätkub./ 30. september 2019, 13:41
Samas ei mõista miks tema partei kahjuritega ühes valitsuses on.
e
E-jalgrattur/ 30. september 2019, 07:05
Kiviräha reedeöised küsitlused näitavad,et rehvormierakond teeb järgmistel valimistel puhta töö.Nad saavad 66,7% kõikidest häältest.Ja Mart Laari toetus on eestlaste seas enneolematult kõrge-kõigub 99,98% piirimail.Küsitlused tehti e-hääletades.Kui biomeetriline audentimine juurde pandi,oli rehvide toetus 2% ja Laaril 0,06%.Edu teile!
M
"Vägimees"/ 29. september 2019, 20:45
Mart, kes eestlased sundüürnikuks jättis jne jne.
s
Sündüürnik?/ 30. september 2019, 13:47
kes sul keelab välja kolimast ja endale eluase osta või ise ehitada?
s
Sundüürnikud?/ 30. september 2019, 15:17
Ma olin 7-aastane, vend aasta noorem, kui pidime oma majast välja kolima, kuna see oli hõivatud sundüürnike poolt. Nüüdseks on üks maja lammutatud, kuna sundüürnikud ei teinud midagi, teisele, väiksemale majale ehitati teine korrus peale. Pole midagi tagasi saanud ega kompensatsiooni, kõik tuli oma rahaga ja tööga endale elamispind ehitada. Mäletan, kuidas kunagi üks töökaaslane endale maja ehitas Hiiul, teised naersid (sundüürnikud), vaata kus l0ll, ehitab ise maja, varsti tuleb kommunism ja riik annab meile tasuta maja.
a
Arnold Oksmaa/ 29. september 2019, 19:55
a
ajaloolane/ 29. september 2019, 19:49
Mart Laar oleks pidanud peale esimest pangajuhatajaks olemist ilusti erru minema.Siis oleks ta ehk veel oma nime määrimata jätnd.Nüüd aga see mees küll ajaloo ürikutes tuleb rohkem pankurite koogutajana ja Eesti rahva vaenajana.Häbi sulle!
v
Van der Sell/ 2. oktoober 2019, 09:58
Aga mis MART LAAR tegi esimese panganõukogu juhatajaks olemise ajal?Pangad röövisid meid ikka enneolematute %-dega.Nüüd kui EKRE ja Isamaa alustasid inimestele võrdseid tingimusi nõudes kogu EL alal,lasid pangad hooldustasud alla.M.Laar-kus sa enne olid,va põhulõug?Miks sa ei seisa EW kodanike huvide eest?
m
Mihkel Kõblavart/ 29. september 2019, 17:20
muidu tuleks välja Mardi sahker mahker.
s
See/ 29. september 2019, 12:06
Ju puhas vihakõne Eesti rahva vastu
a
Arvamus/ 29. september 2019, 13:46
Kas Ekre esindab Eesti rahvast,vist mitte,pigem väikest osa.

õ
õnnetu kodanik,kel puudub pangaarve/ 29. september 2019, 11:43
Kui SEB lõpetas oma esindustes sularahaga arveldamise,oli Eesti Panga juhatajal,Mart Laaril suu vett täis.
e
ESTONIAS RAHVAS LAMMAS/ 29. september 2019, 06:27
E-valimised biomeetriliseks!Siis ei saa rehvid oma vanuritekodudest ID-kaartidega nende eest valida.Näotuvastusprogrammiga ei saa teine inimene teiste eest valida.
k
kunagine Laari toetaja/ 29. september 2019, 06:20
EKRE liikmeid ei taheta lasta ei uurimiste juurde ega kuskile,sest nad teevad tööd südamega ja avalikustavad tavaliselt rahvale kõik,mis on siiani sahtlites peidus.Mart Laari kannupojalikkus Rootsi peaministri Carl Biltd-i ees on selle tõestuseks.Tänu sellele saidki rootslased terve Eesti üles osta.Arvan,et isegi siin on juba kuriteokahtlustus.Lisaks muidugi ESTONIA inimeste uppumine vene sõjaväetehnika müümise pärast.Laar kardab avalikustamist!
p
Paistab/ 29. september 2019, 20:46
õ
Õõnespeade/ 30. september 2019, 13:48
koht ei ole Eesti Pangas!
d
Dimitli Kõlvalt/ 28. september 2019, 21:17
Mart Laar tuleb saata keelekursustele!
s
Sent/ 28. september 2019, 20:49
Kallos tuttupea Mart! Istu kodus ja kirjuta memuaare!
s
Sniper, sgt.Thomas Beckett/ 29. september 2019, 06:23
r
Rein/ 28. september 2019, 19:04
Mardil täitsa õige ja mehelik otsus,siit muud sammu ei tulegi
e
Eesti panga praegused funktsioonid kipuvad natuke ebaselgeks jääma./ 28. september 2019, 18:46
Ajalooline ülevaade. Mõiste SINEKUUR on tänapäevainimeste hulgas enamasti tundmatu. See tähendas sellist auametit, mis tõi küll tublisti sissetulekut, kuid millega ei kaasnenud reaalselt tööd, kohustusi ega vastutust. Näiteks paavsti ümbritsevad kardinalide nõukogu liikmed elasid Roomas, kuid igaüks neist oli samal ajal vaat et lausa mitmes eri riigis ka piiskopi või peapiiskopi ametis ja sai kõigilt nendelt ametitelt väga suuri tulusid. Ise kohal käimatagi. Kohtadel tegid tema töö tegid ära kohapeal elavad asemikud, muidugi mõista palju-palju väiksema raha eest.
o
Oops/ 30. september 2019, 16:59
Tuleb tuttav ette selle süsteemi rakendus!

t
Tartu linna elanik/ 28. september 2019, 18:43
Miks peab nii haige inimene sellist koormat vedama, asendamatuid ju ei ole
l
Laar oli ühistegevuse hävitaja / 28. september 2019, 17:52
Laar sai välisriikidelt plekist aumärke, kuna tema juhtimisel hävitati Eestis ühistegevus. Enamikes riikides , isegi USA-s on ühistegevuse käes rohkem kui pool riigi majandusest. Need kolhoosid, kes suurte raskustega , tänu tugevate juhtidele jäid edasi eksisteerima, elavad tänase päevani hästi ja seal ei ole põllu- ja metsamaad välismaalaste kätte läinud. Meie riigiettevõtted, mis Laari juhtimisel likvideeriti, oleksid võinud minna rahva, ehk ühistegevuse kätte. Laari põhieesmärk oli anda Eesti tööstus ja maa odavalt välismaalastele.
e
Eks/ 29. september 2019, 20:49
ikka pugeda ja näidata oma kehva rootsi keele "oskust". Imponeerida ja lolli mängida välismaalaste ees.
t
Tundmatu./ 28. september 2019, 14:55
Seletage palun millega tegeleb Eesti Pank.Ja kust tulevad rahad ,millega teda üleval peetakse,kas keldrist.
t
täiesti avalikult Rein/ 28. september 2019, 19:08
tuleb välja,et meile ei ole mitte midagi vaja,ei metsa ,maad,õhku,vett-ainult suur sõnavada ajab õiget asja
m
Mart Laar/ 29. september 2019, 06:24
Raha tuleb pangaautomaadist!
k
28. september 2019, 14:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
milleks/ 28. september 2019, 15:39
nüüd kiunud?Meil oli ju ühiskond,kus kõik 99,9% inimestest mõtlesid ühte moodi,ning ainuvõimu jagasid Lauristinid,anveldid,kallased ja toomed.Milleks oli vaja see ühiskond lammutada?Miks oli vaja piir kinni panna?nüüd käivad ametnikud ukrainas ja venemaal niuksumas,et tulge meile tagasi,meil töökätest puudus!
m
Moodsa ajad - uued ideaalid ja väärtused./ 29. september 2019, 13:01
Jah, nüüd on moes ju lõimumine, multikulti, inglise keel, ränderaamistik, pagulased, šokolaadipoisid ja homoabielud. Ja lumehelbekeste lalin. Ja kodumaistele huntidele või libahuntidele tuleb eelistada lõunast siia sisse rännanud shaakaleid.
p
protsentidest/ 29. september 2019, 13:04
Mine tea, millised need protsendid siis oleks olnud, kui ei oleks sotside ja oravate ühiste ponnituste ja laimukampaaniatega minister Kuusikut välja söödud. Ja oleks hakatud uurima ja kontrollima selle e-hääletuse tegelikke tulemusi..
u
Urmas/ 28. september 2019, 13:41
Kas Eestil on oma pank??? Mis rahas seal arveldatakse??? Eesti Kroonides?
h
huvitav/ 28. september 2019, 12:59
mis keeles laal räägib, s1ttagi ei saa aru
r
Rein/ 28. september 2019, 18:56
mees mine mustikale,kui räägib siis teab mida ütleb
a
arvaja arvajale/ 28. september 2019, 12:57
arvaja arvajale - jagan täiesti Sinu arvamust aga palun, ära kasuta minu nime.
m
mõttemõlgutaja ka/ 28. september 2019, 18:58
selliseid muuknimesid ei saa aluseks võtta

h
hea mäluga Maali/ 28. september 2019, 12:22
Kes oled sina, Laar kes tuled seda ütlema,Kas oled unustanud kuidas omal ajal keerasid maaelu tuksi?
u
Urmas/ 28. september 2019, 13:46
Mis mõttes keeras maaelu tuksi??? Kuidas saab üks inimene keerata maaelu tuksi? Maaelu keeras tuksi võib-olla NSVL? Ma ei saa aru kas Laar keelustas talumajapidamise või Stalinlik NSVL?! Mis aastal üldse Laar sündis? Enne tema sündimist oli juba maaelu tuksi keeratud!!!
u
Urmas/ 28. september 2019, 13:52
Kas keegi nutab taga kolhoosi korda??? Kus üks usin talunik teenis oma tööga palga välja kümnele laiskvorstile?! Minge sirgelt p...
r
Rein/ 28. september 2019, 19:03
Kes keeras elu maal tagumisee rattasse,kellele erastati varad-traktorid,autod,kombainid,adrad,sõnnikulaotajad,külvikud,kivikorjajad,vankrid,loorehad,kartulvõtu masinad jne.
v
vennike/ 28. september 2019, 11:10
on lihtlabane siioni käpik,kes esindab suurkorporatsioonide huve ,ning töötab kohalioku konkurentsivõime hävitamise nimel!
a
Ajalooline Mälu/ 28. september 2019, 11:07
See,et üks ajaloolane riiki ei oska juhtida saan veel aru aga maaelu tuksi keeramist ei saa küll andeks anda !?!
V
Küsimus laiale ringile ? Kes on see mees, kes pani aluse Eestimaa maaelu hävitamisele ja maarahva v/ 28. september 2019, 10:09
h
28. september 2019, 09:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
0
09:53-le/ 28. september 2019, 10:13
Ära võta siin sõna kogu eestirahva eest. See,et 99,99% teda ei salli on ju loomulik.Kuidas saabki sellist petist ja valetajat austada.Tuletan sulle meelde rubla skandaal: valetas, Savisaare pildi laskmine: valetas jne.jne.
m
minu arvamus/ 28. september 2019, 11:16
Tuleb kahjuks tõdeda, et väga paljudes kommentaarides peitub vaieldamatu tõde Laari kohta, seega pole kõik nn ekrenaudid nagu te sooviksite, vaid tavalised eestlased oma objektiivse arvamusega selle Laari poolt välja öeldu kohta. Tuleb leppida sellega, et kogu Eesti rahval on õigus oma arvamusele, meeldib see siis mõnele või ei.
g
globalistid ja vasaktöllakad/ 28. september 2019, 13:00
ei ole mingi *eesti rahvas*
0
09:13 ei saa sellest ka mitte aru, et/ 28. september 2019, 14:19
ülalmainitud 99,99% on ekretolgused, kes mitte kedagi peale põlluaasade, ruubenite, helmede ja teiste selliste ekre orjapidajate sallida EI TOHI!
h
halloo/ 28. september 2019, 15:44
miks sa siin õhtulehes dillerdad,kui siin nii õudne on?Joo suhkruvett ja kebi päevalehte,kus sul omad joped ees ootamas!
m
28. september 2019, 09:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mart räägib/ 28. september 2019, 10:44

p
pudimeelsele/ 28. september 2019, 07:43
Aga kes korraldas relvavedu, see on ikka meeles veel?
j
28. september 2019, 07:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
28. september 2019, 10:02
ekretib.bla, küll karma sinu ka ükskord kätte saab
m
Mugav ja tasuv, mõttetu töökoht? / 28. september 2019, 04:11
Mis on praegu üldse veel Eesti panga funktsioon? Eesti oma raha meil enam pole. Iseseisvus ja otsustamine on kah praktiliselt juba Tallinnast Brüsselisse ära libisenud. Eesti kunagine kuld oma ammu maha müüdud ja peenrahaks tehtud. Igapäevakuludeks ära kulutatud.. Uue raha trükkimisega tegeleb Euroopa keskpank. Kas see pole ehk mingi anakronism samast vallast, nagu kunagi oli ENSV Välisministeeriumgi? (kes reaalselt mitte mingit välispoliitikat ei ajanud)-
a
28. september 2019, 00:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
28. september 2019, 09:45
kui te selle räige ajupuudega, sellele ekre `` Ajudeta sitaseenele`` miinuse panete, siis teatage palun ka selle raske puudega pu-udli ebasobivast kommentaarist. Aitäh!

a
Andrus K/ 27. september 2019, 22:01
Eesti Vabariigi Põhiseadus § 12. Kedagi ei tohi diskrimineerida poliitiliste veendumuste pärast. Kallis mart, sinu koht peale seda sõnavõtu ei ole kindlasti riigipalgal. vähe sellest, et sul lasub kahtlustus üle 800 inimese mõrvamises, ei tea sa ka Põhiseadust. Aeg kobida nüüd ajalooprügikasti enne kui sulle keegi järgi ei saadeta! Darknet
2
21:01 milline üle 800 inimese mõrvanud lam.m.as/ 28. september 2019, 14:24
ah, et Eesti riigi hävitajaid ei tohigi selles takistad st diskrimineerida?
j
jorh/ 27. september 2019, 21:44
Halloo , on hirm ja seda varjame kuni elame!
b
braavo, poliitiliselt väga eeskujulik lähenemine./ 27. september 2019, 21:42
Pärast selliseid poliitkorrektseid avaldusi on minu arvates järgmisel korral, kui president riiklike teenetemärke jagama hakkab, üks tubli teenetemärk garanteeritud. Näiteks esimese järgu Riigivapp või Valgetäht.
v
27. september 2019, 21:24
väga õige. ma pole küll laariga varem nõus olnud ja peaministrina ta lausa ei meeldinud mulle, siis preagu tundub, et mees on õigel kohal.
p
pole nõus/ 27. september 2019, 21:47
Kahtlen tõsiselt selles.Laar võiks olla kodus ja pidada pensionipõlve, ammu aeg jalga puhata. On jäänud mulje, et see koht on talle kingitud "endiste teenete" eest.
l
Lobo/ 28. september 2019, 09:35
Mul tunne et sa ise nüüd vales kohas
v
27. september 2019, 21:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
27. september 2019, 21:25
Issand!! Sa oled inimene? Sa pead ennast inimeseks? Jäleduse tipp oled. Õudne. Kõik sulle tagasi, mida teistele soovid, tuhande kordselt tagasi.
l
Lihtsalt masendav, kui see totukene suu lahti teeb ja selline juhib Eesti Panga nõukogu!/ 27. september 2019, 21:18

p
pudilõual.../ 27. september 2019, 21:16
...hirm et kui EKRE tuleb siis peab lendamist õppima ja ilmselt maandumiskoht nii soe ja pehme enam ei ole.
e
28. september 2019, 09:37
ekrepudilõug, see helmede alamori,jälle siin pudistamas
j
Jerry/ 27. september 2019, 20:58
Mart! Ära pudista! Sulle on tehtud sotsiaalne töökoht, võibollla peaks hoopis vagunisaatjaks minema.
k
kole lugu küll/ 27. september 2019, 20:34
issand laar, see on pärast ka rma, sellise lause pärast. mis see EKRE sulle tegi?
p
potentsiaalne oht./ 28. september 2019, 03:57
Vahest ohustab mugavat ning mõnusat eksistntsi?
e
27. september 2019, 20:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
imelik/ 27. september 2019, 21:07
ja Mart hakkas ka kohe sõnu ritta seadma.
o
oiy/ 27. september 2019, 20:24
Sinna vargapunti ei taha keegi normaalne tullagi. Mine ja istu kõigi eest.
p
Poliitik on s1tt/ 27. september 2019, 20:23
Kura.di pätt Laar ikka veel vabaduses/elus ?
m
miks ainult oravad/ 27. september 2019, 21:09
seal nõukogus ka keskerakonna esindajaid mitu tükki !
t
28. september 2019, 09:38
Tore, nendel kuradi ekrepättidel on varsti mihklipäev
r
27. september 2019, 20:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
27. september 2019, 20:23
pole ekrelastel sealt enam midagi saada,oravad on teinud puhta töö,terve eesti on maha müüdud ja paljaks varastatud.
i
innuendo/ 27. september 2019, 20:36
liiga palju on Eesti pangas selliseid tegelinkisid. Neid ei ole vaja, sest Eesti Panka ei olegi tarvis- ühest valvurimutist piisaks. EUROPANK on asja nimi ja asi ei ole meil sellega hea s.t. päris halb.

l
lilli/ 27. september 2019, 20:13
see tegelinski läheb ajalukku meie maaelu hävitamisega, veel niisugusega, mis ei jätnud kivi kivi peale, põeme seda siiani.
o
Odin/ 27. september 2019, 20:07
Kas kunagine Viljandi julge poiss Tõnis saatis teispoolsusest pojale vastava korralduse, mis kuulub vastuvaidlematult täitmisele?
k
27. september 2019, 20:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
penskar/ 27. september 2019, 20:10
Taas mingi kesiku kommentaar!
e
elamislubade ja rahapesu / 27. september 2019, 20:37
j
Jm/ 27. september 2019, 20:06
Mõmmibeebi leidnud uue pildi mille poole oma pumbast tuld anda- Mart Helme. Karma juba ühe korra võttis mehe maha, aga ei õpi ülbik üldse.
a
27. september 2019, 20:33
arvasin just samuti, et karma on Laali kätte saanud.
t
to jm/ 27. september 2019, 20:38
mul selline tunne, et see mõmmi ei saagi enam vist päris lõpuni asjast aru.
r
rahamaias/ 27. september 2019, 21:11
aga polegi vaja aru saada, peaasi et rahakest rahva taskust laia joana tiksuks.
e
ekremendid, ärge hõisake siin enne õhtut/ 28. september 2019, 09:40
küll karma ka need Eesti riigi vaenlased ekred ja helmed ka kätte saab
t
Taat/ 27. september 2019, 20:05
Laar,mine ära pensionile,mis Sulle on ette nähtud!
r
rahaisu on suur/ 27. september 2019, 20:40
arvan, et ta on juba palju aastaid invaliidsuspensionär aga sellest ikka veel vähe. rahaisu ajab inimese ikka päris hulluks.
e
E i t/ 27. september 2019, 21:12
vaata Taat, sellele mehele on ette nähtud lausa nii palju, et sina ei oskaks kokkugi lugeda.

m
muidugi,sest/ 27. september 2019, 20:03
need võivad kõik välja nuhkida.
l
linnuke/ 27. september 2019, 19:51
Paneb oma ülbusega jälle oma saatuse proovile,tundub et vähe sai...
d
delfi/ 27. september 2019, 19:47
õpi kirjutama, see on üle mõistuse, kes seal töötavad
j
Jokk/ 27. september 2019, 19:44
Laar on krt teov6imetu ja tuleb vabastada ametist,mis te piinate invaliidi!
p
pasalaar/ 27. september 2019, 19:43
täna on menüüs juurviljasupp
h
27. september 2019, 19:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kae õudu/ 27. september 2019, 19:31
kuidas reformikits mökitab
h
27. september 2019, 20:01
haa ha haa jah. Miinuseid kokku lugedes on sinusugused pidalitõbised, kelledest eemale hoitakse.
m
Mina küll EKRE-t ei põlga ega sellest kõõrvale ei hoia. Pigem näen pidalitõbiseid kusagil mujal./ 27. september 2019, 21:30
Ekred on tagajalgadel? Järelikult seisavad püsti ja on homo capiensid. Seevastu mõned teised on aga põlvili, või lamavad alandlikult põrmus. EKRE-d armastavad oma isamaad, rahvast, keelt, kultuuri ja traditsioone. Mäletava minevikku. Seevastu Brüsselit pimesi kummardavad multikultikud põlgavad eesti keelt ja imetlevad inglise keelelt, põlgavad ära oma rahvuse, kultuuri ja oma mineviku. Ja tahavad kangesti šokolaadipoistega ja prohvetipoegadega lõimuda. Vaimustuvad multikultist ja juubeldavad ränderaamistiku üle. Kus on siin siis see positiivne alge ja lootusekiir?
h
Huvitav lähenemine./ 27. september 2019, 21:34
Nii et normaalsed eestlased on sinu arvates siis ainult multikultilased. lõimujad ning ränderaamistiklased? Need, kes end eestlastena identifitseerivad ja oma riiki, keelt ja rahvust austavad ning armastavad on aga pidalitõbised?
g
27. september 2019, 19:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Viru Võrukas./ 27. september 2019, 19:23
Jumala õige. Laar on üks riigi tasakaalust väljaviija ja sellega on kõik öeldud...
k
kas kutsud kurja karja/ 27. september 2019, 20:05
ja ähvardad saatusega. vaata, et ise pihta ei saa
l
27. september 2019, 20:37
Laar võiks pensionile minna. Halb on vaadata, kuidas sülg suunurka koguneb.

r
reformi maffia/ 27. september 2019, 19:13
Kranich ähvardas laari ja rosimannus soovitas heaga ligi pangabossuks nimetada.... toiduahela nimel vahendeid ei valita.
h
hea lugeda kuidas / 27. september 2019, 19:22
l
lp/ 27. september 2019, 20:08
Ega refimaffiagi panga nõukogu valikuga rahul pole, seega ügaühel oma soovid.
e
27. september 2019, 20:39
erakond EKRE-s on viisakad inimesed ja nemad juba nii madalale ei lange nagu sotsoravad.
k
27. september 2019, 19:10
Kas valitsusel pole õigust Laar minema lüüa sealt?
e
Ettepanek/ 27. september 2019, 19:09
m
mayday, mayday/ 27. september 2019, 19:06
Kutsutakse Estonia komisjoni liikmeid.
t
tibu/ 27. september 2019, 19:00
huvitav, kes oli siis peaminister kui Eesti Põllumajandus tuksi keerati???
v
Viru Võrukas./ 27. september 2019, 19:24
Eks ikka Laali Malt, he-he-heee..
e
Ets/ 27. september 2019, 19:31
tuleks täpsustada: sotsialistlik põllumajandus
e
Eesti põllumajandusel läheb/ 27. september 2019, 20:03
paremini, kui iial varem, lihtsalt töökäsi seoses mahaniseerimisega läheb järjest vähem vaja
p
Piret/ 27. september 2019, 18:58
Eks kutsu uued liikmed Aafriikast

t
Tubli!/ 27. september 2019, 18:58
Järjekordne kõrge riiklik teenetemärk on järgmisel teetemärkide jagamisel enam kui garanteeritud. Midagi soliidsenat, näiteks mingi Riigivapi või Valgetähe esimene järk.
l
Laar/ 27. september 2019, 18:58
on väga palju rahalist kahju eesti rahvale teinud.
p
pangandus/ 27. september 2019, 19:20
ongi rahalise kahju korraldamine
v
vaatan siin/ 27. september 2019, 20:02
o
on teinud !/ 27. september 2019, 20:04
ja mis siis , et on teinud. Sinusuguste k i s a ei peata ka tänase valitsuskaravani samasuunalist uhket sõitu.
i
IRW/ 27. september 2019, 18:58
don Laar on ikka kõva pankur... Putini puudel rahapesunarr.
h
Huvitav, mida arvavaksid nii kategoorilisest välistamisest erapooletu tõiguskantsler ja riigikohus?/ 27. september 2019, 18:55
Ja kuidas s sobib kokku meie põhiõigustega ja meie põhiseaduse sätetega, et mitte kedagi ei tohi diskrimineerida tema vanus, soo, religiooni, poliitiliste tõekspidamiste ja muu taolise pärast?
j
ja jah/ 27. september 2019, 19:07
siis tahan mina ka sinna nõukokku, muidu ju diskrimineeritakse, aga vahet pole, kõik maalased sinna niikuinii ei mahu.
t
to ja jah/ 28. september 2019, 08:59
Kohtade arv on muidugi piiratud. Kuid kui sa omad vastavat haridus ja töökogemust, miks mitte? Kandideeri! Teoreetiliselt on see sinu jaoks võimalik, et äkki väljavalituks osutudki. Aga Laari uue korra järgi võid olla kas või maailma parim finantsist ja vastav õppjõud - aga kui kuulud EKRE-sse, siis mitte mingil juhul!
s
27. september 2019, 18:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kk/ 27. september 2019, 19:00
Eestis toimunud rahapesu on häbiplekk riigi mainele. Seda vist Laar ei tea ega mäleta. EKRE on prillikivi selle kõrval, mis panganduses toimunud on. Karta on, et see soov Laaril läbi ei lähe.
t
tõenäoliselt/ 27. september 2019, 18:53
...siis ka isamaa liikmeid järgmisse valitsusse ei kutsuta.....
k
keda siis rahvas kutsub järgmisse valitsusse/ 27. september 2019, 18:59
ka ainult Keskerakonda, kes suuga sätib suuri asju , käega kobab pimedust.
e
27. september 2019, 18:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
sk/ 27. september 2019, 19:03
Omaloominguline mõttesähvatus pole mingi vanasõna, mine kooli! EKREle edu!
v
vanasõnade väljamõtleja?/ 27. september 2019, 19:14
ajad eesti rahva segi multikultilaste ning ränderaamistiklastega.
m
Mitte vanasõna vaid pigem uus-sõna./ 27. september 2019, 19:17
ja mitte eesti rahva vaid brüssellaste ning multikulti oma.
n
nad on looma tasemele langenud inimesed./ 27. september 2019, 19:21
Seltskond peaks ekrelased üldise põlguse alla panema ja endi keskelt välja heitma.

u
U./ 27. september 2019, 18:51
Olen elujõus mees ja teen lihtlabast rasket tööd. Iga aasta saadetakse tööpoolt arstlikku komisioni ja pean niiöelda tõestama, et olen psüühiliselt ja vaimselt tasemel! Mõngel istub aga tähtsal kohal ja ei peaks nagu erilist arstiharidust olemagi, et öelda. See mees on haige, ning töövõimetu.
e
ei usu,/ 27. september 2019, 20:04
et sa ausalt selt läbi saad
d
27. september 2019, 18:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
samuti/ 27. september 2019, 19:09
kõik ekrelased, sest õõnespead pole normaalsed, vaid puudega :).
m
Meeta/ 27. september 2019, 18:42
Millal teeb see Laar koos Carl bildtiga suu lahti seoses parvlaev Estoniaga toimunuga? Kas Laar ja Bildt on üldse ametlikult üle kuulatud? Mida need kaks võimurit veel ootavad?
r
rs/ 27. september 2019, 19:35
Meeta, ole mureta, karistus tuleb kõrgemalt! Kui kunagi hädad mähkmesse tulevad või miskit muud siis mõelgu oma tehtule!
t
to rs/ 27. september 2019, 20:00
oota ainult, külla kannad mähkmeid sinagi
m
Mees poetagant./ 27. september 2019, 18:42
Jah mõngel! See on ju sinu isiklik pank?
k
27. september 2019, 18:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
KAPO/ 27. september 2019, 19:10
v
27. september 2019, 18:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
arvaja/ 27. september 2019, 19:39
Üldse ei jaga seda arvamust - kuhu jääb demokraatia.
k
kpt/ 27. september 2019, 18:37
Kas see ongi demokraatia Eesti moodi? See on sildistamine, härra laal.
n
no kui Tartu piirkonna etteotsa / 27. september 2019, 18:43
sätitakse juba selliseid , siis see on pesuehtne timukraatlus.
s
see on demok/ 27. september 2019, 19:58
ekre moodi, kui ei meeldi koli venemaale

L
..../ 27. september 2019, 18:26
Laar sobib hästi buratiinole malviinaks?
t
Tegelikult/ 27. september 2019, 18:44
Laar vedaski Buratinovna poliitilisele näitelavale
m
Muigega / 27. september 2019, 18:21
Kui EKRE liikmeid EP nõukokku ei kutsuta, siis võib juhtuda see, et Laari poolt pakutuid EP nõukogu liikmeid ei kinnitata Riigikogu poolt. Üks kord juba oli. Kas Laar on siis üksi seal nõukogus?
j
jah/ 27. september 2019, 19:12
ja saab kõigi palga endale.
o
otsustage ära,/ 27. september 2019, 20:01
kas te ei taha sinna või peavad kõik omad seal olema, muidu teile teeme
i
27. september 2019, 18:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kuhu kadus/ 27. september 2019, 19:12
saatkonna raha, kui kaabu oli saadik?
ä
äkki ei kutsuta,/ 27. september 2019, 19:56
kuna võtaks liiga palju
l
Lijhtne ju./ 27. september 2019, 20:25
Ohtlikud ju kui pole seotud, saavad teada ja paotavad äkki suu -----. kõik see pol p a s kh on omavahel seotud venekantide papiga nagu roosades Kappa dressides setu mahvia.
e
EKRE on ainuke erakond kes pole musta rahaga määritud/ 27. september 2019, 18:18
m
Mida öeldakse / 27. september 2019, 19:13
esimrese miljoni saamise kohta? Alles vana kaabu kelkis sellega.
j
ja keksis ju/ 27. september 2019, 19:57
m
mitu kopkat mõisatallist said?/ 27. september 2019, 21:20
Ega see, et sa oma kaabugängi kogu aeg kiidad, seda punti tegelikult paremaks tee.
e
27. september 2019, 18:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
laal on tuntud vihkaja ja sallimattu/ 27. september 2019, 18:19
siis kui veel omal jalal ringi trampis ei varjanud ka mitte poliitiliste vastaste piltide pihta tulistamist, selle asemel et okupante deporteerida nagu seda muudes endistes NL osariikides tehti
p
27. september 2019, 18:06
Pankurite marionett arvab, et ta on keegi! EKRE ei teekski nii rumalat sammu, et seoks end lääne finantseliidi orjaks!
p
pada sõimab katelt/ 27. september 2019, 19:59
ühed mustad mõlemad, kui on must siis näita ust, ekre liikmed musta valgeks pesemas
a
arvaja/ 27. september 2019, 20:21
Kes peseb musta valgeks? Arusaamatu. Valitsuse erakondade esindajad peavad olema EP nõukogus, nii lihtne see ongi. Laar ei ole seal ainuotsustaja, hea et tal endal seal armust olla lastakse. Seitseteist aastat kehtinud süsteem peab ka lõpuks muutuma.
1
18,06/ 27. september 2019, 20:56
Ta pole pankurite maionett, ta on kampsunite oma. Aga see selleks, EKRE seob end või vana kurjaga, kui vaid võimu-raha ja naisi nautida saaks.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee