Mati Vetevool on veendunud, et tema firmat üritatakse hävitada. Foto: Martin Ahven
Manona Paris 26. september 2019 18:07
„Kas teie ei julgegi kala ampsata?“ M.W. Vooli kalatööstuse loengusaalis äsja lõppenud pressikonverentsi, kus omanikud Mati ja Meelis Vetevool tõrjusid neile „Pealtnägija“ kaudu osaks langenud süüdistusi elanikkonna mürgitamises, on saamas oma loomulikku lõppu pressile kaetud kohvilaua näol. Isuäratavad punased kalalõigud on aga puutumata – isegi kalaettevõtet esindav vandeadvokaat Allar Jõks ei suuda oma isikliku eeskujuga muidu alati näljaseid ajakirjanikke sööma meelitada. 

„Kas teie ei julgegi kala ampsata?“ M.W. Vooli kalatööstuse loengusaalis äsja lõppenud pressikonverentsi, kus omanikud Mati ja Meelis Vetevool tõrjusid neile „Pealtnägija“ kaudu osaks langenud süüdistusi elanikkonna mürgitamises, on saamas oma loomulikku lõppu pressile kaetud kohvilaua näol. Isuäratavad punased kalalõigud on aga puutumata – isegi kalaettevõtet esindav vandeadvokaat Allar Jõks ei suuda oma isikliku eeskujuga muidu alati näljaseid ajakirjanikke sööma meelitada. 

„Pealtnägijas“ avaldatud teade, et Tallinna lähistel asuva M.V.Wooli kalatehases möllas muteerunud ja väga agressiivne bakter, võib ettevõtte hingusele saata. Bakteriga on nakatunud üle Euroopa 26 inimest, kellest kuus surid, neist kaks Eestis.

Saates kalakuningaks tituleeritud Mati Vetevool astub koos ajakirjanike ette kogu oma sarmis. Tunni aja jooksul annab ta koos oma poja Meelisega vägagi mõjusana tunduva vastulöögi, mis keskendub kahele postulaadile: listeeriabakter on rakusisene ja seetõttu sageli kalas ja ka 10 protsendil inimestes alaliselt olemas. Teiseks: pole võimalik otseselt seostada, et haigestunud ja surnud inimesed said bakteri just M.W. Vooli kalatööstuse toodetest. Kolmandaks – ülikarmi kontrolli rakendatakse vaid M.W. Vooli üle.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad