Eesti uudised

PUHAS TÖÖ: mees tassis pärast lahutust ühise elamise tühjaks ja tegi jagataval krundil lageraiet

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 20. september 2019, 10:47

142 KOMMENTAARI

m
22. september 2019, 21:47
Mõnes riigis hinnatakse ka lapsed ära ning see, kelle juurde pärast lahutust lapsed jäävad peab lahutuse teisele poolele pool laste väärtusest kinni maksma
t
21. september 2019, 22:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
22. september 2019, 09:09
Sellel mehel ongi selgeltnägemisvõimed: ta nägi ette naise ahnust ja tulevasi kohtuprotsesse ning müüs vara selleks et saada endale head advokaadid palgata.
s
22. september 2019, 12:08
See selgeltnägijast mees näeb ka seda, et oma eksnaist ja tütreid ei või külastada, sest talle tahetakse vägistamiskatse kaela määrida
a
Asi on päris kole/ 21. september 2019, 22:06
Naiste korraldet pettustest enam kirjutada ei tohi. Oli nimedeta, viisakas faktidele toetuv kogemus, isiklik kusjuures. Peale kahepäevast ülevalolemist see eemaldati kui mittesobiv. Järelikult naised võivad mehi paljaks varastada ja see pole ÕL jaoks taunitav, vastupidine aga on lausa heakskiidetav.
j
Jep, ikka väga kole./ 22. september 2019, 17:37
Ka meeste (eriti meeste) kangelasteod kõrvaldatakse. Ja mitte ainult selle teema alt, vaid kõikida ebaõiglaste alt.
e
21. september 2019, 17:31
Ehitusseadustik sätestab: Ümberehitamisena ei käsitleta olemasoleva ehitise üksikute osade vahetamist samaväärsete vastu. Seega ei ole uste, akende, WC-pottide, valamute, pesemisseadmete jne. vahetamiseks vaja ehitusluba (ka lammutuse oma). Need võib eemaldada ning seadustes ei ole sätestatud tähtaega millal tuleb samaväärsed asemele panna, kui uute jaoks raha saab siis paneb uued (ju sai vanade müügist nii vähe raha).
t
21. september 2019, 20:42
Tähtaega ei ole, aga ei ole lubatud elamut muuta elamiskõlbmatuks.
a
21. september 2019, 12:05
Aastast 2015 kehtima hakanud uue ehitusseadustiku kohaselt ei tohiks keegi elada kasutusloata või kasutusteatiseta elamus. Selle puudumine võib tublisti pärssida majaostja laenuvõimalusi ning tuua kaasa muidki ebamugavusi, näiteks kopsaka trahvisumma. Seaduse täitmist hakatakse kontrollima aastal 2020. http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/riigikontroll-omavalitsused-ei-tohiks-ebaseaduslikku-ehitamist-taluda?id=67657469
k
Kui ei ehita,/ 21. september 2019, 17:02
siis ei osteta ka ehitusmaterjale, järelikult jääb riik sellest käibemaksust ilma. Imelik, et riigikontroll võitleb riigi vastu? Omavalitsuse ametnikest võib aru saada, tahavad ju lisa sissetulekut, muidu mingit luba ei saa. Järjekordne näide, et pättide ja idio...tide riik.
t
to Kui ei ehita/ 21. september 2019, 20:37
Riigikontroll lähtub näiteks tuleohutusseadusest ja ehitusseadustikust, et tagada ohutus sealsetele elanikele.
k
Kalvis/ 21. september 2019, 11:55
Kõik need asjad olid vallasvara. Kuur on ajutine ehitis ja ei nõua lammutusprojekti. Tundub, et mees teadis täpselt seaduseid, sest kõik on vaieldav ja kõike võis müüa 1€ tükk.
j
21. september 2019, 12:02
Juhul kui kuur on alla 20 m2.
m
Mannike/ 21. september 2019, 10:17
ä
21. september 2019, 09:26
Ärge ajage emmi suust välja. Riigikohus on võtnud juba ammu seisukoha, et vaidlusaluse kinnisvara lammutamine pole kuritegu, kui küsimus on omandi õigusjärgsuse arutamises. Võin ka konkreetse kohtuasja nimetada.
n
nüanss/ 21. september 2019, 11:50
Vastavalt ehitusseadusele kuulub ka elamu lammutamine ehitamisprotsessi alla. Ka lammutamiseks peab omavalitsuselt taotlema kas ehitusteatise või ehitusloa. See sõltub elamu suurusest. Tuleb teha lammutusprojekt ja see tuleb tellida projekteerijalt, kes on registreeritud majandustegevuse registris. Antud juhul oli puudu ka omanikujärelevalve, mida peab teostama pädev juriidiline isik. Omavalitsus teostab ehitusjärelevalvet. https://www.aripaev.ee/uudised/2007/01/30/lammutus-nouab-ehitusluba
v
21. september 2019, 17:13
Väikeste hoonete puhul ei ole mingit projekti ega ehitusluba vaja ning kui hoonele ei ole kasutusluba antud ja registrisse kantud, siis võib selle uuesti koost lahti võtta (ehitusmaterjaliks). Kui ei ole tegemist avaliku hoonega, siis teostab omanikujärelvalvet omanik ise.
t
to täna, 17:13/ 21. september 2019, 20:33
Omanik võib ise teha omanikujärelevalvet vaid üksikelamu (ühepereelamu) korral. Kui on korterelamu või kaasomand, siis peab palkama pädeva juriidilise isiku.

m
Mart/ 21. september 2019, 08:41
e
ehh/ 21. september 2019, 08:11
pole kellelegi uudis, et abielud üldjuhul lagunevad. Õige lahendus on loomulikult mitte abielu sõlmida, igaüks tuleb oma varaga ja lahkub oma varaga. Koos soetatud vara - no eks see tule jagada. Pole vaja olla sinisilmne suures armastuses - juba aastakese pärast oled paljs kui püksinööp ja alimendid kaelas.
m
Mind pani imestama hoopis fraas:/ 21. september 2019, 07:48
2...ehitusluba hoone lammutamiseks ei olnud" Kas ajakirjaniku või meie bürokraatide vaimusünnitus? Kumb? ;)
i
Imesta edasi/ 21. september 2019, 09:21
Lammutamiseks ongi seadusega nõutud just ehitusluba. Oma paarkümmend aastat kindlasti.
a
Ametnik tahab/ 21. september 2019, 17:06
igal juhul füüri saada. Kui tahad ehitusluba, maksa, kui ehitad ilma loata, siis tuleb lammutada, aga selleks jälle luba vaja ehk siis maksa.
s
See parim Mees / 21. september 2019, 07:01
Selliseid pätte on Eesti täis.Mul tassis Naine maja kraamist tühjaks.Pakib vist kõik omale hauda kaasa.
n
Naine/ 21. september 2019, 06:15
Eks ta oma varanduse ära viia.
j
jutt/ 21. september 2019, 08:03
jutt on abielust mitte voodikaaslastest
t
Tee/ 21. september 2019, 06:00
tööd, siis tuleb ka armastus. Tassi, tassi, armastus juba ootab kännu taga.....
m
Minu töökaaslane läks kah naisega lahku. Põhjust ei tea, aga see maja, kus nad elasid oli üles ehita/ 21. september 2019, 01:12
v
vana karu/ 21. september 2019, 01:13
midagi on nihu, ei viitsi edasi rääkida
m
Mart./ 20. september 2019, 23:47
Kuidas küla koerale nii koer külale.

s
Selliseid pätte kaitsevad kõik seadused./ 20. september 2019, 21:40
o
Oeh/ 20. september 2019, 21:11
See elu ikka imelik, mul ka mees leidis noore, kohe 20 aastat noorema Kui lahutust tahtsin läks kohe päris hulluks, kiusas ja manipuleeris.... Tema ei olevat pere lõhkuja, tal lihtsalt keskeakriis,,,,,
n
Naine/ 21. september 2019, 06:16
n
Nipi/ 20. september 2019, 20:50
Ei tea, kuidas siin need lood tapselt olid aga kui mees ise koik suure vaevaga saavutanud, on mingil maaral viha aru saadav. Mul oli kunagi pere tuttav, kelle mees laks minema uue naise juurde ja jattis kaks last emaga maha. See mees vottis kaasa majast koik asjad, isegi raamatud. Vaene naine jai lastega nelja seina vahele. Ei maksnud ta hiljem alimentegi. Sobrad organiseerisid asju, et aidata ja kuidagi toime tulla. Vot sellist meest ikka annab otsida!
m
maie/ 21. september 2019, 22:15
t
Taas kord tõestus,/ 20. september 2019, 20:32
Naine saab meheta hakkama, mees mitte. Lisaks pole mehel mingit uhkust ka, teeb end naerualuseks, et naist kinni hoida. Ta ei saa naiseta hakkama. Peaasi, kui veel mõrvama ei hakka.
2
20:32/ 21. september 2019, 07:36
Ära aja pläma, sain üle kolmekümne aasta ilma naiseta suurepäraselt hakkama. Nüüd saan ka naisega pea kakskümmend aastad hakkama, ainult, et need viimased paarkümmend aastat on närvid läbi nagu politseikoeral ja iseloom muutus parajalt vastikuks.
n
no jah,/ 22. september 2019, 21:26
sinul 07,36 läks iseloom kakaks kätte (mis ei tähenda, et ta valem seda polnud), aga see tüüp nii meeleheitel, kui naine teda hülgas, et loodab ühisvara kallal maradöönitsemisega naist kohtu kaudu enda ligi hoida. Mehel pole uhkust ega julgust naiseta olla, loodab et hakkavad kohut käima ja naine nagu tema küljes kinni. et mõtleb ööd ja päevad kas või vihaga. Aga naine tal ju tugev, läks ühes lastega hädapätaka juurest ära...see naine on selle mehe jaoks kadunud asjade hulgas. Häbiväärselt väiklane hädapätakas see mees:) Ei ole lapsed ega au tal tähtis, ainult piisikene tibatillukene väiklus.
h
20. september 2019, 20:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
ei ole üldse hirmus,/ 20. september 2019, 21:51
Sedapuhku mees ei tapnud naist armukadedusest, ega tapnud lapsi naisele kättemaksuks. Need tema uksed-aknad ja solgipanged on üleelatavad.

f
feministi kirjutis?/ 20. september 2019, 20:17
mis põhjusel naine andis lahutuse sisse? ja kolis ära majast- oma osa pealt. Siis äkki käis kuu aega hiljem vaatamas, et vara pole.... Selles loos pole alust kirjeldatud
o
otse loomulikult/ 20. september 2019, 22:25
andis hea elu pealt avalduse sisse, no et mees liiga hea
t
20. september 2019, 19:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
c
c/ 21. september 2019, 08:04
k
Kombainer/ 20. september 2019, 19:33
Pole vaja traktoristiga abielluda.
t
20. september 2019, 19:51
Tuleb abielluda kombaineriga, see oskab koos sõpradega ka naisele kombaini teha
n
Nipitiri/ 20. september 2019, 19:33
u
Ukse oleks võij/ 21. september 2019, 06:23
u
Uksed ja aknad/ 21. september 2019, 17:11
on maja hinnast tühised.
o
On selline elutarkus / 20. september 2019, 19:28
Kui soovite teada abikaasa tõelist palet, proovige temast lahutada!!!
õ
õnneks või kahjuks,/ 20. september 2019, 22:28
ei viitsi mehed isegi nii palju oma suhtesse panustada.
t
Toslem/ 20. september 2019, 19:13
Politsei ei sekkunud- järelikult oli asi J.O.K.K.
j
J.O.K.K./ 20. september 2019, 21:49
Politsei tuvastas et mees on naisest targem

i
Imelik asi/ 20. september 2019, 18:13
Lahutusest on umbes 1,5 aastat möödas ning nüüd alles ilmus see artikkel. Kas kohus oli mehe poolel?
k
20. september 2019, 17:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
ooda soetasid mingeid kodusi tädidega kellega isegi ei ny--ynd/ 20. september 2019, 18:24
vää a kas armastust polndki vähh
20. september 2019, 19:14
Petised konstrueerivadki oma pettusi lausa muljeltavaldavalt. Vahest lausa koomiliselt ja läbipaistvalt, et ikka "tunnistajaid" ka oleks nende "hea inimese ikoonile".
p
Peast puudulikule/ 20. september 2019, 21:50
Sa ära minu suguelu pärast muretse, see on olnud kindlasti sisukam, nii kvalitatiivselt kui ka kvantitatiivselt sinu niru "ny--ynd"-elust üüberüle. Eriti kui arvestada, missugused olid sinu partnerid ja missugused minu omad. Vaalade seljas pole elanud nagu sina.
a
Ah et õppetund/ 21. september 2019, 01:47
Ometi tõmmati sind kaks korda ninapidi mitte yks 😀
e
Eesti moraal ja eetika/ 21. september 2019, 09:14
Faktipõhjalisi sündmusi kirjeldavale kommentaarile on vastuse kirjutanud mees, kes naisi ei saa ja esitanud küsimuse mingi "ny--yn..." kohta, mis olevatki armastus. On ka feministlik rõõmukiljatus "ometi kaks korda ninapidi" osas. Seega- armastus on mingi "ny--yn.." ja on vahva, et naised saavad meestele teha kümnetesse ja sadadesse tuhandetesse küündivaid "ninapidivedamisi", mis on ülivahva. Kui mees teeb "ninanipsu" naisele, siis on ta jäle šovinist! Resümee: rahva õiglustunne, moraal, vaimsus, eetika jne on alla käinud.
H
20. september 2019, 17:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
ebatsensuursed/ 21. september 2019, 17:17
on isegi mõnede poliitikute ja suguvõsa nimi.
e
20. september 2019, 17:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
oehjah/ 20. september 2019, 17:24
No kuidas sa saad pool maja endale, kui see oli naisel juba enne??? See ei oleks abielu ajal soetatud ühisvaraga. On suur erinevus, kas inimene omas autot enne abiellumist ja inimesega tutvumist või hakkab autot omama siis, kui oled abielus.
p
Pontu/ 20. september 2019, 18:20
Tuleb öòsel tasemel olla ja meeltesegaduses saad kogu maja
e
Eesti mehele/ 20. september 2019, 22:32
Kõik kodutud ja töötud on maha joonud selle, mida pole olnudki. On nad kuidagi rikkaks saanud?
k
kiidan / 20. september 2019, 17:05
õieti tegi kullakaevurlus peab lõppema
e
20. september 2019, 16:47
Ehk lepiti enne lahutust kokku et naine saab lapsed ja kogu vara jääb mehele, aga sõbrannade survel muutis naine oma otsust

i
20. september 2019, 15:43
Igati tubli poiss on mille eest alimentte maksta.
o
onu heino/ 20. september 2019, 15:41
hahaa, naine tuli 1 kuu pärast tagasi ja avastas, et maja müüdud? mis asja, kas päevad hakkasid ja oli vaja pesu vahetada?
m
Mis siin imelikku on/ 20. september 2019, 16:25
Naisel venis lahutusjärgne pidu lihtsalt liiga pikaks.
ü
20. september 2019, 15:38
Üle poole majast on ju alles ning naine saab kohtu kaudu selle endale nõuda.
o
20. september 2019, 15:28
Olid ajad kui vara jagamisel saeti mööbel, elektroonika ja autod pooleks ning mõlemad osapooled said ühe poole endale ning see oli seaduslik
r
RS/ 20. september 2019, 18:22
1
18,22/ 20. september 2019, 22:33
sellisel mehel vahet poleks
n
naisuke Kuusekesele/ 20. september 2019, 15:17
Elamist ei saa tühjaks teha. Saab elamut teha tühjaks.
1
123/ 20. september 2019, 15:04
MIlleks meile politseid vaja kui abi küsima minnes ütlevad, et nad ei saa aidata.......
k
20. september 2019, 15:36
Kohus lahendab tsiviilvaidlused, vara jagamine on ka tsiviilasi. Ju ei tahetud kohtule riigilõivu maksta.
k
20. september 2019, 16:00
Kui mets ja maa ning ka tehnika oli mehe nimelt, siis ei saa politsei nende müüki takistada. Kohtuotsusega jagatakse vara ning määratakse kes saab mingi asja omanikuks.
n
Nuh jah/ 20. september 2019, 15:02
Paljud lapsed peale lahutust ainult maksu koormus ja ainult mida näed on kontolt kuhu raha läheb ja kõikk
e
Eii/ 20. september 2019, 15:18
j
jah nuhh/ 21. september 2019, 22:10
abielu ajal ei maksnudki laste kulusid või? Siis muidugi, abielulahutus sulle üsnagi kulukas, kui eelnevalt vaid hõlpelu viljelesid. Hea, et su naine vabanes sust lõpuks. Isegi, kui sa ei maksa, ikka kasud sees, ei pea sind toitma ega teenindama.
r
Roland/ 20. september 2019, 14:53
ma panin tuuri asju juba abielu ajal ja alle slõpus petsin maja ja metsa välja::))) JOKK
p
Päriselt ka või?/ 20. september 2019, 17:14
Ja ise uhke ja rahul ka veel?

r
RP/ 20. september 2019, 14:40
Kes vara soetas? No mis seal vahet. Elati koos, saadi lapsed. Mingi mees, kes mehe nime ei saaks kandagi. Mees pani kõik tuuri ja naine kahe lapsega kullakaevaja? Olete te mehed hulluks läinud. Need kaks last on ka MEHE lapsed. Kui ükskord lastelt abi tahab, siis on jälle õigusi kui palju.
a
aa/ 20. september 2019, 15:40
on kyll vahe kes soetas, keegi mattis sinna oma tervist ja aega ja pahatihti mõni aint laseb lugu teiste arvelt ja see on ysna tihti nii, aga see kes mingi uue armastuse juurde kimab voib kyll käed taskus minna
t
to aa/ 20. september 2019, 16:44
Ja naine mattis rasedusega oma aega ja tervist, oleks võinud see aeg hoopis karjääri teha. See ka meestele ei sobi.
a
ahah/ 20. september 2019, 19:20
mingit karjääri nad ei tee, soendavad avaliku sektori toole ainult, lapse heal juhul soetavad, kui leivad kellegi mehe kellele konks taha saada sellega
1
19,20, mis sonid?/ 21. september 2019, 22:06
avaliku sektori toolid kõik meeste all, no vähemati need tulutoovamad.
t
tegelt/ 20. september 2019, 14:28
Meestele ei tasu lapsi sünnitada, naised kasutage spermapanka. Saate rahus lapsi kasvatada.
e
20. september 2019, 14:37
eesti lindudelt ei tahagi lapsi,need lasevad poole maailma meestega ringi ja pole teada,kellelt laps ongi.pigem siis juba naine ukrainast või taist.
1
14:37-le!/ 20. september 2019, 15:00
Kas Ukraina ja Tai naised on kõik väga korralikud ja süütud enne siinsetega abiellumist?
o
Orochimaru/ 20. september 2019, 15:32
Tõsiselt? Aga kui sa mõistusega mõtled- normaalne naine ei taha olla üksikema.
t
tty/ 20. september 2019, 16:18
niisugust naist küll ei tahaks kes sünnitab tänu spermapangale las siis spermapank maksab alimendid
a
Aurelius/ 20. september 2019, 20:34
Mis ajast "meestele" lapsi sünnitatakse kui peale lahutust enamasti lapsed naisele määratakse? Lisaks on veel praegu trendiks, et laste isa kasutataksegi spermadoonorida ja pärast saadetakse minema.
t
to tty/ 21. september 2019, 22:20
Mis vahet seal on, kes need alimendid maksmata jätab?
p
pealtvaataja/ 20. september 2019, 14:11
Oh aeg, mis kommentaarid. Niimoodi normaalne inimene ei lõhu vara, olgu see ühine või mitte või hoopis võõra oma, vahet pole. Kui naine koos lastega üürikorterisse kolis ja varajagamisega ei kiirustanud, siis pole ju naine kullakaevaja, pigem tundub mees vara küljes kinni olevat. Mis põhjusel lahutati, pole üldse oluline, inimeseks peab ikka jääma.
l
Lapsed ilma kõigest, see oli ema suur soov/ 20. september 2019, 13:52
Küll mees teadis , mis tegi. Miks jätta vara oma laste uuele kasuisale? Ema ja selle uus peika tõmbaks vara sirgeks varsti niikuinii.
r
re/ 20. september 2019, 14:20
Nüüd saab isa uue naise peale vara sirgeks tõmmata?
1
13,52/ 21. september 2019, 22:02
kuidas see veel võimalik oleks? Uus peika ka ju MEES, mis tähendab et kaasasündinud raharull lõugade vahel. Ta vaeseka ka ju kullakaevuri ohver? Või polegi? Otsustage juba ära, kas siis on mehed rikkad, või rikastuvad naise arvelt. Jube häma siin teema all, küll on mehed huippurikkad, küll tahvad naise arvelt rikastuda. Ja ärgem oravaid unusta! Tänapäeval ei saa ju ükski õige mees rikas ollagi, kuna oravad keelasid ära.
m
20. september 2019, 13:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to mees/ 20. september 2019, 14:22
Laste sünnitamine on kõige suurem töö, asendusemadele makstakse kümneid tuhandeid, aeg on meestel seda teadvustada et maksku raha ja siis saab lapsi.
s
20. september 2019, 14:40
See isa küll lastest ei hooli, kui jättis ema koos lastega taeva alla.Pool oleks ju talle alles jäänud.Ahnus ajas üle ääre.
n
No..../ 20. september 2019, 15:04
....miski pidi selle mehe ikka väga vihaseks ajama! Ehk sai teada, et lapsed pole tema omad ja et naine polnud talle truu?
k
kolla/ 20. september 2019, 13:40
Miks pandi vanasti orkaanidele ainult naiste nimed?Tulles on maru ja märg aga kui tagasi läheb siis on vaese mehe auto ja maja läinud.Õnneks see vend oli nupukam.

i
imelik/ 20. september 2019, 13:32
ja siis imestatakse, et naised eesti meest ei taha
p
20. september 2019, 13:53
pigem ei taha eesti mehed kullakaevajaid omale elukaaslaseks.antud lugu on ju elav näide:mees nägi vaeva,ehitas maja,kasvatas metsa,aga lahutuse korral tuleb tal anda pool oma kogutud varast naisele,kes kodus vaid diivanikaunistuseks oli.
t
to imelik/ 20. september 2019, 14:23
Järjest rohkem naisi valib spermapanga, mehi pole vaja. Pühkigu suud lastest puhtaks. Et naine peab 0€ga lapsed suureks kasvatama, muidu on kullakaevaja?
m
20. september 2019, 14:51
Mees kasvatas metsa!? Hihii Mees omas kasvavat metsa.
ä
äkki nii.../ 20. september 2019, 15:17
või mehed eesti naist...
1
13,53-le/ 20. september 2019, 20:28
Kas sul on kulda või? Ära aja naerma! Ei saa sa ise endagi majandamisega hakkama.
m
Mees/ 20. september 2019, 22:53
Mehed peavadki kahjuks lahutuse korral lastest suud puhtaks pühkima. seadus oleks justkui võrdne aga 99% juhtudel määratakse laste hooldusõigus ikkagi naiste kasuks. Ka siis kui lahutuse põhjustajaks on naine ja/või mees selgelt paremat kodu neile pakkuda saaks. Kus siin on võrdõigusvoliniku silmad? See on kahjuks normaalsus, et lahutuse korral jäävad isale vaid alimendid ja naise armust laste nägemine, lisaks veel avalikkuse hukkamõist, et on ikka mees küll, jättis pere maha (kuigi naine võis hoopis truudusetu olla, külm vms). Kus on siin õiglus??
n
Njah/ 20. september 2019, 13:17
Nii ühepoolne artikkel. Keegi ei tea, kes oma rahadega selle ühisvara soetas. Samuti ei tea me, mida see naine teha plaanis. Mees võibolla kartis suuri alimente ja kohut jne, ning otsustas end ennem kindlustada. See on muidugi võibolla. Me ei tea, mis inimestega meil tegu on. Samuti ei tea, miks lahutati. Ei ole vaja siin enne hukka mõista.
n
nunnu issi ikka,/ 20. september 2019, 13:16
oma lastelt ja laste emalt niimoodi varastada. loodetavasti nõutakse talt viimne kui sent välja koos intressiga. keretäie on ka ära teeninud.
a
Aga.../ 20. september 2019, 15:07
....võib - olla tuli välja, et pole tema lapsed?
ä
äkki nii..../ 20. september 2019, 15:15
Tõenäoliselt kulub see tulu mis ta sai alimentide maksmiseks...ehk otsis lahendust kuidas alimente saaks ära makstud edaspidi
1
15,15-le/ 20. september 2019, 20:46
üsna loogiline, et ta ei taha laste kasvatamisesse panustada. Võttis ära ühiskassa, et siis hädaga pooleks ja kohtutäituri abiga mingeid mürgimaitselisi veeringuid tilgutada. Ma jataks ta veeringud talle, las lämbub, kas või minu raha eest.
t
20. september 2019, 13:03
r
royal/ 20. september 2019, 12:53
mingit yhisvara ei peaks yldse olemas olema, igal olgu oma vara, see totter yhisvaraseadus sätib yhele poole enamasti kohustused, kelle nimel ss asjad ja teisel on enamasti ainult õigused. Kui midagi saada on ss hakkab kohe see poole jutt, aga kui vastutada millegi eest või arveid plekkida ss ikka enamjagu mehe kraesse, hoidku jumal et veel mingite jamadega vangi ei tule minna, nagu nt hodorkovski juhtumi puhul, ss pole naistel mingit asjagi nn yhiselt soetatuga, iga mees yksi tyrmi
s
Saab/ 20. september 2019, 13:11
enne abiellumist teha lahusvara lepingu.Mingit probleemi!!!
a
aga/ 20. september 2019, 13:34
parem ära ela naisega, osta endale teenija ja elagi oma vara keskel, vähemalt on asi õige, et ei ole tasuta teenijat majas
t
to royal/ 20. september 2019, 14:25
Kui ühisvara pole siis on lapsed ema omad! Sest ema sünnitas, mehele ei jää midagi.
t
to to royal/ 20. september 2019, 15:52
emad ei synnita ilma meesteta midagi, ega suuda neile ka yldjuhul ka yksi normaalselt yles kasvatada
r
royalile/ 20. september 2019, 19:42
Ma ei usu sekundikski, et sul mingit raha oli, või et oled suuteline seda teenima. Loed siin lihtsalt teiste raha ja erutud vaid mõttest, et VÕIKSID teenida ja et keegi VÕIKS sellest osa saada. Ära erutu, ei soovi sinu veeringutest keegi osa saada, rääkimata raskest ja väiklasest loomust. Pane oma 10 euri kõrvale ja rõõmusta, et elu elamata ja hauda pole ka nagu midagi võtta.
k
kusjuures/ 20. september 2019, 21:12
kui tehakse abieluvaraleping, siis ongi kõik ära lahterdatud, et mis kellele kuulub. Ole vaid mees ja hoia oma paberid korras! Miks peaks keegi sinu olematut vara riiklikul tasandil kaitsma?
n
20. september 2019, 22:24
naine ei abiellu iialgi mehega,kes hakkab talt enne pulmi lahusvara lepingut nõudma.naised tahavad just tagalat kindlustada ja armastusest pimestatud mees lähebki liimile ja jätab lepingu tegemata.lahutuse korral aga sööstab naine kui raisakotkas vara kallale,mille jaoks tal tegelikult mingit moraalset õigust pole.mehed-mõelge ikka peaga,mitte emmiga!
ü
Ühisvara leping?/ 21. september 2019, 17:41
Aga ka kooselu jooksul võib osta midagi või ehitada oma raha eest. Näiteks vanemate vara kirjutatakse ühe lapse nimele, pärast vanemate surma müüakse see maha ja jagatakse omavahel ära ja selle raha eest ostetakse või ehitatakse midagi, aga see on abielu puhul ka ühisvara, kuigi nagu ühe poolega pole midagi ühist, või võidab keegi lotoga jne.
t
to eile, 22:24/ 21. september 2019, 21:20
Võiks arvata, et mehed abiellumisesõltlased, kes on nõus oma majad ja lossid kaotama, kui vaid peiuks saaks:)))
h
haikala/ 20. september 2019, 12:32
kui tausta ei tea siis ei oska öelda kas keegi süüdi oli. kui mees ise kõik teenis siis võibolla ongi nii õige. kui mitte siis peab kohus otsustama.
j
jajah/ 20. september 2019, 14:42
tean ühte sellist peret, kus naine oli mehe nõudmisel kodune, keetis, koristas, küüris ja kasvatas lapsi. kui lahutamiseks läks (mees leidis noorema), siis ka mees teatas, et jagada pole siin midagi, kõik on ju tegelikult tema oma, naine ei ole sentigi teeninud, ainult kulutanud. naine pani siis kokku ja esitas mehele arve 10 aasta jooksul tehtud kodutööde, laste hoidmise (50%), seksteenuste jne. eest :D
m
20. september 2019, 14:44
Milles lapsed süüdi on?Selline mees ei vääri isa nime.
t
to jahah/ 20. september 2019, 17:01
kuidas on ss võimalik arvet esitada laste kasvatamise ja seksiteenuste eest, kui vpool sellest tegi ju mees ja kodutööe eest, kui mees laua kattis ja arved tasus, enda järgi ilmselt koristas kui mees tööl käis rohkem, puhas totrus
1
17,01-le/ 20. september 2019, 19:37
Tead, kui väiklased mehed natukenegi teenivad (olgu või naisest vähem), siis peavad nad end peretoitjaks ning naiselt täisteenindust nõuavad: naine peab raha küsimata laua katma ning lapsi riietama. Lisaks on ta vastutav, et lapsed oleks viksid-viisakad ja õpiksid hästi, sealjuures ei tohi nad isa oma kohalolekuga mitte kuidagi häirida. Kui isa kodus, siis lapsed hingavad säästurežiimil. Loomulikult peaks naine selle arve esitama. No sexiteema jätaks vahele, aga mine tea, äkki sex selle mehega oligi vaid kohustuslik piin...kindlasti pidi naine end pillidest veel aseksuaalseks sööma, et ...
j
jajahile/ 21. september 2019, 17:44
kas naisel oli ka ettevõtlusluba mehele teenuste osutamiseks ja maksis ka riigimaksud sellest?
t
to jajahile / täna, 17:44/ 21. september 2019, 21:15
nii pea, kui nõue rahuldatud, saab riik omad maksud
e
ehh/ 20. september 2019, 12:32
mõni on ikka id.ioot küll.
n
njah/ 20. september 2019, 12:30
ka müügist saadud tulu on ühisvara, seega esitagu nõue mehe vastu selle alusel.
t
Tiit/ 20. september 2019, 13:17
Müüs, kui olid lahutatud. Nii, et see ei aita

a
arvaja/ 20. september 2019, 12:10
v
20. september 2019, 21:08
Vaevalt ,hoopis naine oma uue katsealusega !
m
20. september 2019, 12:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Valetad/ 20. september 2019, 13:12
Sellise jutu peale pole ime et lahutasid!!!
n
naine/ 20. september 2019, 19:28
pigem andis oma pesu pealekauba, et koormast vabaneda.
n
naine/ 20. september 2019, 11:59
Kui mehe ostetud asjad, miks ta peaks jätma.
a
ab/ 20. september 2019, 13:02
m
mees/ 20. september 2019, 17:54
siis oleks pidanud ju reotveed koos torudega kaasa võtma. Kõige kallim on ju toit tänapäeval. Selleks kulub väga palju raha, et torud töös püsiks. Väiklane mees. Isegi kui ta miskit osta raatsis, mis on vähe tõenäoline.
j
jurist/ 20. september 2019, 11:54
Tavaliselt on vastupidi, et naine teeb kõik tühjaks. Taust on ilmselt see, et naisel uus armuke. Ja kui lapsed väikesed, siis mehel sõidabki katus kohalt.
t
to jurist/ 20. september 2019, 14:35
Tavaliselt on see et mehel armuke ja naisel sai kõrini.
j
juristile/ 20. september 2019, 17:46
Väga paljudel meestel sõidab katus ka siis, kui naisel uut pole, lapsed väiksed. Enamustel äpudel meestel ongi sõitev katus, koguaeg sõidab. Kui naine läheb, siis sõidab, kui ei lähe jälle sõidab. Positiivne on see, et naine koos lastega minema sai, raha pole maailmast otsa saanud, Küll teenib, kui hing. Äkki sai mees oma rahulduse kätte ja naise elu kallale ei tikkugi. Lastel pole sellist ebastaabilset isa ilmselgelt vaja, ela nigu pommi otsas sihukesega.
t
to juristile/ 20. september 2019, 23:45
Reeglina on naised ebastabiilsed. Pealegi, kui ennast väärt naiseks pead, mikas sellise mehe võtsid ? Olen naine ise ka.
t
To jurist/ 21. september 2019, 08:19
Minu tuttaval oli selline lugu, et mees tahtis armukesega ametliku naise ja laste juurde sisse kolida. Kui naine nõus ei olnud, siis sai armutult peksa ning öösel põgenes kolme lapsega oma õe juurde. Hiljem mees keeldus kodust isegi laste voodeid ära andmast. Laste ema alustas nullist ning ehitab praegu elu uuesti ülesse. Vot sellised mehed siis eesti mehed. Ja see pole eriti haruldane, et nij juhtub. Mehed valetavad kohutavalt palju ning tihtipeale teevad naise põhjuseta süüdlaseks.
j
juristile 23,45/ 21. september 2019, 20:39
kui naised ebastabiilsed oleks, siis oleks inimkond otsas ammu juba. Keegi ju ometi inimkonna üleskasvatamise eest vastutab? Need on ju naised, kes kasvatavad vaatamata sellele, et hädistel meestel pahad päevad sünnist surmani. Jääksid sina meeste armu ootama, oleks sa juba ammu väga s.u.r.n.u.d. Pealegi, ei PEA ma ennast naiseks, ma olen NAINE. Mina pole meest võtnud. Valisin selle, kes väga meeldis. Ja ei kurda, kas tead, aknad uksed ees. Kui oleks valimata läinud, äkki poleks uksi-aknaid ja poleks üldse eluski?

n
nüüd polegi muud,/ 20. september 2019, 11:53
v
vot see/ 20. september 2019, 11:37
on tõeline armastus... mis toob alla kuldse kuu ja elektrijuhtmed.
õ
Õhtulehe artikkel soovitas/ 20. september 2019, 11:28
annetage siia ja sinna ja jootrahaks jne.Siis tunned end hästi.Annetasid korraga.Peaks hea tunne olema.Mitte minu arvates vaid ikka tarkurite ja elamist õpetavate inimeste arvates.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee