Eesti uudised

Martin Helme EKRE-noorte relva- ja laskmislembusest: „Toetan ja innustan kahe käega!“

Marvel Riik, 12. september 2019, 15:42

169 KOMMENTAARI

p
Puritaan/ eile, 11:00
Need ei ole konservatiivid ja pole kunagi seda olnudki.
k
konservatiiv/ eile, 08:58
Teate, siin on midagi valesti. Relva käsitlemise õppimisel on mõned väga tähtsad omadused, mille õpetaja õpilastele edastab ja üks neist on - relvaga ei tehta kunagi nalja. Moraalselt ja eetiliselt peab ikka tugev alus all olema enne kui teismeline sellise asjaga tegelema võib hakata. Väga üllatav on, et Martin Helme aktsepteerib sellist relvadega mängimist. Siin ei ole mitte midagi aktsepteeritavat ja üks täiskasvanud inimene, kellel on vastutustunne, mõistab sellise käitumise väga karmilt hukka.
f
Feja Räim/ 14. september 2019, 04:50
Minu kooliajal oli igas koolis lasketiir ja õpetajad otsustasid, kelle füüsis ja närvisüsteem lubas, said laskmist õppida. Ega see kerge ei ole, tagasilöök on tugev ja valus ka, rääkimata valjust paugust. Kui käed pole tugevad, ei suudeta sihtida. Paljud ei tahtnud teistkordselt enam proovidagi. Muidugi peab õppima, kes suudavad!
t
Toslem/ 13. september 2019, 18:36
Kui tõde kaldus pluss poolele kustutas moderaator kommentaari. Miks? Tahaksin moderaatori kommentaari.
j
Jajah/ 13. september 2019, 16:03
Helmed pole mitte üldsegi seal kus need arvavad end olevat,taevas.Kas te ka korvate ärmad?rongad saadavad tervitusi, needsamad kellele te võlgnete.
p
Puritaan/ 13. september 2019, 15:42
s
Selge/ 13. september 2019, 15:41
Lapsi huvitavad ikka uued mänguasjad, nii ka EKRE lapspoliitikuid! Mis sest nii laialt kellata!
e
ei/ 13. september 2019, 18:37
n
neile/ 13. september 2019, 14:57
kes siin naiste relvalembust kritiseerivad,keerake antisemitismi süüdistus kraesse,kuna iisraelis on ajateenistus naistele kohustuslik!

s
Stanley/ 13. september 2019, 14:38
Manna Liisa. Ma küsiks siis, et miks mitte? Relvi ikla kantakse kaasas. Seda teevad igapäev sajad kui mitte tuhanded inimesed. Milles on probleem? Sinises äratuses ja EKREs? Et sots võib end kaitsta aga EKRElane mitte? Kui inimesel on ametlik relv võib ta sellega käija ükskõik kus. Ja kui on alust relva kasutada siis tuleb seda ilma kõhklustetta ka teha. Vanglast inimene ikka vabaneb, hauast enam tagasi ei tulda, seega soovitan igaljuhul: poisid, tüdrukud, mehed ja naised. Kui esinevad olukorrad kus relva kasutamine on vajalik, siis kasutage seda ilma kõhklustetta!
p
Paremäärmuslaste ja relvade kooslus on traagiline./ 13. september 2019, 14:42
Kas kutsutakse Norra ja Uus-Meremaa veresauna kordamisele?
k
Kooliaasta algas/ 13. september 2019, 15:54
Aga mina soovitan: relvaga vehkimise asemel mine õpi õigekirja! Tahate kõik kangesti rahvuslased olla, aga solgite selle rahva keelt.
l
lol/ 13. september 2019, 18:38
aga miks seltsimees mingeid kolhoosi sioniste rahvuslasteks nimetab?
m
munk ( μοναχός )/ 13. september 2019, 23:08
Traagiline on IoIIi ja relva kooslus. Ülesanne mõtlemiseks - kuidas oleks kulgenud Breiviki juhtum, kui Utøya saare peal oleks rahva hulgas viibinud umbes kümmekond HEA VÄLJAÕPPE ja relvaga isikut. Veelkord rõhutan - oskus on oluline.
m
Manna Liisa/ 13. september 2019, 13:12
Kuni 18 ei tohi tulirelva omada ja relvakandmisluba saada on ka keeruline, igaüks ei saagi. Helme innustab oma ütelusega kolme relva kandmisest noori - kandke ka relva kaasas ...?
l
Lhollakas/ 13. september 2019, 12:48
u
13. september 2019, 12:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
ohsindküll/ 14. september 2019, 17:23
No küll on lugu....sm U, selle sinu urruauguga...igas kommentaaris aina urru ja urru. Püsi parem teemas, kui kommenteerida tahad.
t
tülpinud eestlane/ 13. september 2019, 12:09
Siiber trollpupujukundusest.
e
eu/ 13. september 2019, 12:00
Lp. sallivuslased/soroslased, kes te siin hulgakaupa/üksikult sõna võtate. Palun leppige juba ükskord kokku kelleks te EKRE t sõimata soovite - idapoolseteks putinlasteks/tsekistideks või läänepoolseteks natsionaalsotsideks. Mõlemat poolt ei saaks/suudaks EKRE küll kuidagimoodi etendada!!!
s
See on tore, et EKRE reklaamib ennast urruaugumärgiga./ 13. september 2019, 12:18
Ekre esindanb mõlemat. Nagu natsism ja kommunism on ühe mündi kaks külge.
s
Soros/ 13. september 2019, 13:50
Populistil on pohh.. Ükskõik mis ajahetkel mängib ta ükskõik millist omakasupüüdlikut rolli. Venelastele ollakse üks , eestlastele teine. Nii nagu vaja. Sinu pakutud nimetused on ekre ise endale külge pookinud,mitte mingid müstilised ekre väljamõeldud soroslased
u
urruaugumärk/ 13. september 2019, 13:53
See on EKRE populistlik toode, et oma isandatele noori poisse erakonda meelitada. Oma seksuaalset sättumust on see erakond juba aastatid järjekindlalt rõhutanud
s
sõna sekka/ 13. september 2019, 11:33
Vot , kui vahva , meie rahandusminister kõnnib ringi kolm tukki kogu aeg taskus ! Keda ta küll kardab ja kes saab esimese kuuli !?
t
Teadja/ 13. september 2019, 11:59

m
munk ( μοναχός )/ 13. september 2019, 11:06
Hea lugu. Helmel on kasulikud ja vajalikud mõtted.
k
ka mott/ 13. september 2019, 10:58
Üks USA president on öelnud, et relvastatud rahvas on kõige parem garantii riikliku ürannia tekke vastu.
t
tore garantii?/ 13. september 2019, 12:19
Igal aastal hukkub usas relvade läbi 33 000 inimest.
i
irw/ 13. september 2019, 18:41
kolhoosnik pole veel aru saanud, et usa esindab vaid konksninade ja nende loozide huve
m
m.o.t.t./ 13. september 2019, 10:47
Kinnitust sai tõsiasi,et ähvardav poos fotol on ohuks süvariigi doktriinile,kelle plaanides on ühiskonna feminiseerimine,masside muutmine kaitsetuks tahtejõuetuks lambakarjaks,kelle oma peaga mõtlemine tembeldatakse kuriteoks!
s
Sellised / 13. september 2019, 10:26
totud on varemgi enesel kogemata orchis´sed küljest ära tulistanud....
v
Vanasti / 13. september 2019, 10:21
oli hirm - tulevad pätid ja annavad tappa. Oh oleks ometi tukk taskus! Nüüd on hirm - tulevad pätid, annavad tappa ja VÕTAVD TUKI KA ÄRA....
m
mh/ 13. september 2019, 09:45
Korralikud relvaäpudi ikka, näpud kenasti päästikul.
v
voh, kui võimsad ä.p,ud mehikesed me ikka oleme!/ 13. september 2019, 09:38
Ammu juba teada, kui mõnedel mehikestel, ka ekrelumehelbekestel, nagu ruubenitel, martinitel ja teistel samasugustel ülemisel korrusel midagi ei ole ja veel *omad relvad* ainult via.gra abil vigisevad, siis sellised helbekesed hakkavadki kohe *tukkidega vehklema.
o
13. september 2019, 10:18
Oravate ja sotside lumehelbekesed minestavad ära kui relva näevad.

&
,,/ 13. september 2019, 09:27
"See, et inimesel pea maha nüsiti, pahameelt ei tekitanud" -- kas tüüp on rumal või milles probleem?
h
Hr. Olesk ./ 13. september 2019, 09:02
Kas Helme kavatseb kodusõda alustada ja huvitaval kombel kuidas ta võib kõike kolme relva pidevalt kaasas kanda . Minu teada on relva koht relvakapis aga mitte nagu mingis metsiku lääne filmis pidevalt revolver puusal . Huvitav kuidas sellesse relvaseadus vaatab .
m
metsik lääs/ 13. september 2019, 10:38
ei ole ainult filmis,vaid ta osaleb pidevalt vallutussõdades väikeriikide vastu,kuhu on kaasatud ka meie pimedad kassipojad!
t
Tiit/ 13. september 2019, 10:47
Kui oled kaine voib relv alati kaasas olla.
e
eks/ 13. september 2019, 08:59
reformi-sotside kodusõja ähvardustele peab vastu hakkama.
m
Mats/ 13. september 2019, 08:32
Kahju on eestlastest,kari tigedaid purevaid koeri ,kes lõhuvad kõike mis ette jääb....
s
sorry, peab olema/ 13. september 2019, 09:09
Kahju on EKRELASTEST,kari tigedaid purevaid koeri ,kes lõhuvad kõike mis ette jääb....
n
no/ 13. september 2019, 07:54
no kas siis järgmine sõda tuleb suurte jalaväelaste armeede võitlusena nagu oli üleeelmisel sajandil? Kui ikka vaenlane suure jalaväega sisse marsib, siis oleks kindlasti vaja, et iga eesti lapski treeniks laskmist ja saaks juba lapseeas omale relva. Loodan, et meie armastatud minister, kellel on kolm head relva, suudab ennast , oma ema, isa kallaletungi korral kaitsta. Kas meie riigis ei peaks ikka olema mõistusepäraselt organiseeritud riiklike instantside kaudu kogu rahva laskmistreeningud ja relvade jagamine ka neile, kellelpole raha, et seda osta. Kõik relvile, et kaitsta oma riiki,
u
urruaugumärk/ 13. september 2019, 07:37
Tore, et Ekre on leidnud omale märgi.
t
Tiit/ 13. september 2019, 07:44
Mine ütle seda tuukritele ja tahaks näha kui siniseks sinu silm muutub.
e
13. september 2019, 07:53
Et ekre omad on siis tuukrid?
e
13. september 2019, 12:25
EKRE ongi nii põhjas nagu tuukrid?
e
Ex-soomlane/ 13. september 2019, 05:54
Ma ei tea kas Saksamaal veel on selline relvaseadus mis sallib poliitikudele relva õigused (concealed carry). 15 aastat tagasi veel oli. Igaüks võib mõelda et mis on parem valik a) rahvas kardab poliitikud b) poliitikud kardavad rahvast. Selliseid inimesi ei tasu loota kes tahavad sinu, mõistliku maksumaksja relvad ja rahad vastutasuks "kaitsest"(=politsei tuleb 3 tunni pärast) ja "tasuta" (sundmüüdud) alamõõdulisist teenidusist mille tarnija vastutus on null.
e
EKRE kardab rahvast./ 13. september 2019, 12:26
Mark.si.st H.elme loob ju valitsusvastaste rahvarahutuste mahasurumise üksust.

t
Tiit/ 13. september 2019, 04:30
Vahva lugeda kuidas oravatrollid hulluvad.
ü
13. september 2019, 05:00
Üks Tiit rõngust pidi p.ede olema.
t
13. september 2019, 07:53
Te vist ei ole aru saanud, mis vahe on trollimisel ja lihtsalt kommenteerimisel, sm 'Tiit'. Tervitage Putjat.
s
Sõbralik nõuanne / 13. september 2019, 07:59
Sul Tiit on liialt palju vaba aega, võib-olla otsid endale töö? Või hoopis mõne hobi mis pole internetis poliitiliste kommentaaridega pommitamine?
t
Tiit/ 13. september 2019, 08:13
Trolli üks tunnus ongi koiki kes temaga ühte meelt ei ole seltsimehaks nimetada ja kindlasti peab ka Putini nimi kommentaaris olema. Muidu preemiat ei saa.
t
Tiit/ 13. september 2019, 08:44
Äitäh nouande eest aga kellast kellani nürilt tööd teha sobib rohkem hobustele.
k
Kas putja maksab hästi?/ 13. september 2019, 12:28
EKRE ja kremli tro.llid ju üks sõbralik pere.
e
endine kaitseväelane/ 13. september 2019, 01:01
Sel kolmapäeval tõestasid 2 ETV saatejuhti, Marko Reikop ( Ringvaade) ning Kristjan Pihl (Pealtnägija), et ajateenistus on nende poolt läbimata või jooksnud neil täiega külgi mööda maha. Reikop küsis eridemineerijalt iga lõhkekeha kohta, mis saab kui see plahvatab. Demineerijal jätkus kannatust vastata, et ilmselt saabub surm. K.Pihl pani võhikuna väga pahaks "Sinise äratuse" pilte kus oli naine relvaga. Talle tuleb meelde tuletada, et paljudes riikides on ka naistele kohustuslik ajateenistus. Eestis kohustust pole kuid järjest enam naisi läbib ajateenistuse. Võtke eeskuju, ETV mehed.
s
sa/ 13. september 2019, 07:38
sa võiksid mõelda, et Reikopi küsimused olid selleks,et vaatajale seletataks, millega on tegu. Reikop ei kutsunud esinejat mitte iseenda harimiseks vaid vaataja valgustamiseks.
r
13. september 2019, 07:54
Reikop on pidanud läbima ja läbiski Nõukogude okupatsiooniarmees kohustusliku ajateenistuse, nii et Teil pole siin midagi kobiseda.
e
endisele sõjaväelasele/ 13. september 2019, 10:24
Sõjaväelane ei pea mõtlema, vaid käsku täitma, seega sa oled elukutse ohver, ära rohkem oma l0llust välja näita :).
h
13. september 2019, 00:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
REFF/ 13. september 2019, 08:34
Defineeri sõna röövkolhoosnik?! Kuidas siis eelmist latva nimetada pintsakkrimimaal?! Kõik kes pintsakut kannavad ja eelistatult tõru närivad on meil juba varsti 30 a (isehakanud) aadlikud?!!...ei jõua ära naerda,tuleb meelde saksa mõisa ajad,kus eesti talupoja suurim vaenlane on tihtipeale vaata et veel madalamast soost mõisniku p***se pugenud eestlane!! oofull!
l
lisaks / 13. september 2019, 08:39
odavale tõrule,muidugi ei saa ka ise aru mida see Kaalep ÜLDSE poliitikas teeb,võtku oma joped ja tehku 'pauku' kusagil noortekeskuses! pole muidugi koht kus is.lamiäärmuslaste tegevust ja ohvreid naeruvääristada! inimesed kes nii haigeid nalju teevad ja pooldavad ,panevad kõvasti mõtlema,ka osa (veel)EKRE pooldajaid kindlasti!
e
@reff aka kolhoosi k.u.ivik/ 13. september 2019, 19:01
ega mina ei käskinud wunderkolhoosnikule mingit P.D.ra.s.t.set korsetti ümber tõmmata
k
12. september 2019, 23:11
Kahju koalitsiooni partneritest kui EKRE koguaeg lollusi teeb. Laskmist harjutada võib ka ilma ähvardavate piltideta.
v
Vallo/ 13. september 2019, 00:12
Kahju sinusugustest lollikestest degenerantidest
r
rasvaliidu degenerant/ 13. september 2019, 00:55
parlamendi ainukene ülesanne on seadusi luua, aga see jo.odik vehib hoopis mingi Usraeli muItikuIti tukiga, mida ise pole üldse ostnudki, rääkimata veel loomisest
k
kahju/ 13. september 2019, 01:23
et ühe "põnni" sõrme ümber lõpuks üks välja ilmunud potensiaalne erakond keerleb!
t
Tiit/ 13. september 2019, 07:02
Oleksid oravad samasuguse foto avaldanid, oleks praegu kiidulaul, kuidas kodimaa kangelased tahavad oppida laskma, et vaenlasele vastu astuda.
k
klassika/ 13. september 2019, 07:39
Ühed kusevad, teised pesevad ja nii need päevad läevad,
v
vapsid/ 12. september 2019, 23:07
Hitleri riigikantsleriks saamine ja partei võimuletulek ei lõpetanud aga SA rünnakrühmade vägivalda, mis puhkes mõnikord tänavatel näiteks pärast suuremat pummeldamist.
p
pani mõtlema..../ 12. september 2019, 23:04
Ruuben?mis päritolu sellel nimel võiks olla...Saksa?
r
Ruuben ei ole saksa nimi/ 13. september 2019, 06:06
aastakümnete jooksul jooksul on loetud kuhjade viisi saksa kirjandust ja Ruubeni nime ei ole kohanud ja kui olekski,mis siis,kas kuusnurkne aju muud ei suudagi välja mõelda.
v
vaata/ 13. september 2019, 07:42
vaatasid, kuidas mehike vuntse korda seadis saate ajal?
r
13. september 2019, 09:14
Ruuben on sulasege juudipoisi nimi
ü
12. september 2019, 23:02
Üks asi on lasketiirus harjutada kuid hirmsad on need probokatiivsed pildid.Ning riigikogu liige sellisel ähvardaval pildil.Ta ei ole ju teismeline
a
13. september 2019, 07:40
j
joh/ 13. september 2019, 07:44
aastaid öeldi olevat 26, aga ega mehikese vanus ei näita veel ta arengutaset.
I
../ 12. september 2019, 22:57
Inimene peaks oskama relva käsitleda, ei näe siin midagi halba. Samas demonstratiivne relvadega poseerimine ei meeldi. Kui lasketiirus käiakse, siis peaksid hea tava reeglid ka selged olema ja igaüks ei sobigi relva käsitlema.

k
kalevi poeg/ 12. september 2019, 22:41
varsti punalipu välja toovad,maailma uueks loovad
e
Ettevalmistus/ 12. september 2019, 21:39
Relvastatud riigipöördeks. Alguses Mardi armee, nüüd Kaalepi väljaõppinud noored rünnakrühmlased. Varsti enam valimisi pole vaja.
e
ei/ 12. september 2019, 22:45
rasvaliidu tšekistid ja SS Leninjugend hoopis
v
Vanamees/ 12. september 2019, 21:16
No ka mina olen relvastatud - kohe kui vaja, tõmban rusikad rulli. See on inimese ajaloos esimene relv. Tulenui on lihtsalt rusika pikendus - ulatub kaugemale virutama ...
t
tore kommentaarium/ 12. september 2019, 20:44
orava KaKa kamp ajab oma muinasjuttu,pange otsingusse ,,usa+guns'' ja näete miljonite kaupa igat relvastust,igasugustes poosides,ka laste käes ja mitte keegi ei virise.
j
12. september 2019, 20:58
ja kui palju seal igasuguseid tulistamisi on?
m
MOTT/ 12. september 2019, 21:25
kolhoosnik tahabki juba Eestist Usa muItikuIti I.ibe.ras.tia auku teha
v
Vikipeedia/ 13. september 2019, 07:43
Koolid ei ole enam laste jaoks turvalised, sest relvavägivald on muutunud epideemiaks, mis nõuab Ühendriikides aastas 33 000 inimelu.
j
Jõudu Kaalep ja Helme!/ 12. september 2019, 20:40
Li.b.er.as.t..id ei tea mis ära teeks, et oma (per.ve.rs.set) maailmavaadet kõigile peale suruda.
t
Tublid mehed/ 13. september 2019, 07:45
Kasvatavad uusi Nreivikke ja Tarrante? Paremäärmulaste ja relvade kooslus on traagiline.
l
13. september 2019, 07:57
Liberast on muuseas Venemaal välja mõeldud sõna tähistamaks lääne demokraatiat, mis Kremli pooldajatel harja punaseks ajab. Sama lugu ka 'tolerastiga'. Nii et samast juurikast olete kõik, kesikud, ekre ja nüüd nende küle kleepunud Isamaa ka.
s
Student/ 12. september 2019, 20:24
Ajage see hull valitsusest minema!!!!
m
Martinile.../ 12. september 2019, 20:37
Ära kuse, Martin! Jüril pole aega pesta sinu järel!
1
1 pilt ja 12 kolhoosnikku/ 12. september 2019, 20:20
rasvaliidu-savisaare rohelised mehikesed ja aren.gu.pee.tusega kolhoosisõdalased
e
eesti mees/ 12. september 2019, 20:38
Eks teismelisi ajuvaba liputajaid leidub igasuguseid, kes liputab relvaga, kes millegi muuga....!
j
12. september 2019, 20:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
Otu/ 12. september 2019, 20:25
Just, mastaapset oravajahti on ammu vaja.
k
küsimus/ 12. september 2019, 20:48
Kas neil teismelistel iga päev on ka poliittunnid marksismist-leninismist, kommunismist ja armsast vene võimust?
j
Juss/ 12. september 2019, 20:50
halenaljakas on see pidev "natsikaardi" lauda tagumine

l
lol/ 12. september 2019, 20:06
alles see oli, kui seltsimees põhuaas tahtis kaikaga vastu tanki soomust koIkida ja nüüd ongi juba SS Leninjugend ka kenasti järel
m
12. september 2019, 19:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mart Helme - astu TAGASI!/ 12. september 2019, 20:40
Miks SISEMINISTER magab ja ei võta midagi ette...? Mart, astu TAGASI oma kohalt!
s
see kaabu/ 13. september 2019, 10:31
ei teinud tööd ka siis, kui venelaste võitmatu polk meie tänavatel marssis.
t
12. september 2019, 19:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
ü
Ükskord saabub mihklipäev!/ 12. september 2019, 20:42
Varsti lähevad ekrelased sedasi kümnete kaupa TRELLIDE TAHA koos oma jobust SISEMINISTRIGA!
r
12. september 2019, 19:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
EKRE moderaatorile/ 12. september 2019, 20:45
´Modereeri Helmesid ja nende ajudeta kutsikaid, kes lõugavad kommentaariumis!
h
HÄBIVÄÄRSED!/ 12. september 2019, 21:31
Kaabud toetavad VENEKEELSEID koole Eestis.
t
Tiit/ 13. september 2019, 04:27
President ikka toetab rasedate naiste peksjaid.
t
to R S 19 48./ 13. september 2019, 12:09
Neid toetab ikka rehvide sotside president. Annab aumärgi koguni!
õ
õnne/ 12. september 2019, 19:43
Kas tõesti lasketiirud on lastele keelatud? Kas see lasketiir oli ainult EKRE noortele? Kui pilte nägite ja midagi ei meeldinud,siis miks kohe meediasse? Selge,pildil ka Kaalep,ja "tema lapsed".Võiks saate pealkirjaks panna VIHAÕHUTAMINE

t
Tõlgendamise küsimus/ 12. september 2019, 19:42
Kas ürgvana riistaga tehtud helbeke vajabki ego tõstmiseks tugevama riistaga eputamist.
k
kahekäega võid sa oma/ 12. september 2019, 19:39
h
hommikul/ 12. september 2019, 23:41
e
12. september 2019, 19:36
Ei saa aru,miks Pealtnägija lolli mängib.Kas lasketiirud on keelatud? Kas lasketiirus enam relvakasutust ei õpetata? Kas lasketiir on ainult EKRE noortele? Miks viga nähes kõigepealt meediasse?
m
miks / 13. september 2019, 11:22
k
Kaabu teab,/ 12. september 2019, 19:16
ega Eestit saa ilma relvastuseta Venemaa rüppe kantida.
h
12. september 2019, 19:15
https://lounaeestlane.ee/ootamatu-areng-rootsis-on-puhkenud-juudiviha-ja-seda-ohutavad-sotsiaaldemokraadid/
j
Jälle ekre tsensor/ 12. september 2019, 19:15

t
Tiit/ 12. september 2019, 19:00
Mees peabki oskama relva kasutada ja naistele ka see oskus ülearune ei ole. Kui oravad oleksid laskmas käinud ja pilte teinud oleks meedia täis kiidulaulu.
e
12. september 2019, 19:13
n
Nii et/ 12. september 2019, 19:17
tublid mehed need Breivik ja Tarrant? Eks Timofei?
t
Tiit/ 12. september 2019, 19:38
Mis Breivik siia puutub? Inimene peab oskama oma kodu ja peret kaitsta. Sinisugune pehmo paneb muidugi voodi alla peitu.
t
Timofeile/ 12. september 2019, 20:42
Kõik nad uhkeldasid enne oma relvadega netis, kui läksid ta'pma.
j
Jääk Aru/ 12. september 2019, 20:53
Valimiskampaaniaks Rõivas poseeris Hämaris hävituslennuki taustal.
h
H.aiged olete või?/ 12. september 2019, 18:43
Käisin täna seal samas laskmist harjutada ja pärast tegime pilte ka. Mis siin siis nii imelikku on?
l
12. september 2019, 19:22
j
jajah/ 12. september 2019, 19:36
omanikud on täitsa juhuslikult mingid vladimir vladimiripoeg (respublica) ja seltsimees bahovski (rasvaliit)
1
17:43/ 12. september 2019, 19:38
v,e,n,k,u, ära re-osta meie ilusat eesti keelt!
m
12. september 2019, 18:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
ja kaabu kiidab/ 12. september 2019, 19:18
e
ei/ 12. september 2019, 19:54
isiklik SS Leninjugend on
1
19:18-le/ 12. september 2019, 21:36
Ennem olen natsijugent kui li.be.ra.st.ist pe.de.
v
valvesionist/ 12. september 2019, 18:15
http://objektiiv.ee/ekre-kristlaste-uhendus-kutsub-ules-tunnustama-jeruusalemma-iisraeli-pealinnana/ https://en.wikipedia.org/wiki/Christian_Zionism
e
Elagu urruaugumärk./ 12. september 2019, 18:11
Sisuliselt soovis edu uute Breivikute ja Terrentide sünniks.
t
Tiit/ 12. september 2019, 19:02
Kas see märk on sinu lemmikute teatud kallakuga klubide sissepääsu salamärk.
m
mõisad põlevad, saksad surevad.../ 12. september 2019, 19:43
Helme Mardi organiseeritud eriüksused peavad olema hästi relvastatud ja valmis laskmisteks, kui eestlased selle valitsuse vastu uue 'Mahtrasõja' teevad.
o
ok/ 12. september 2019, 18:05
https://www.eesti.ca/ilves-suudistab-helmesid-rassistliku-kaemargi-tegemises-olles-ka-ise-sama-marki-teinud-objektiiv/article53550
h
Haiged urruaugukummardajad/ 12. september 2019, 18:12
Nüüd järsku on Ilves ekre.mentidele autoriteet?
h
12. september 2019, 19:52
https://www.bustle.com/articles/59752-president-obamas-state-of-the-union-wink-just-made-millions-of-americans-hearts-melt
t
to Haiged urruaugukummardajad/ 12. september 2019, 19:59
https://www.aripaev.ee/opinion/2012/6/7/ropendav-president

p
12. september 2019, 17:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
12. september 2019, 18:03
ö
12. september 2019, 17:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
12. september 2019, 18:06
https://etv2.err.ee/974874/puhtaim-klubi-iisraelis Ka täna kell 23:00 ETV2-s.
n
natsid hakkavad kaitsma?/ 12. september 2019, 19:21
Kas nii, nagu Hitler kaitses? Aitäh, ei soovi.
m
Mia/ 12. september 2019, 17:56
Sedasi poseerivad ainult ajudeta edevad egoistid. Sõja korral saavad sellistest esimesed mõttetud ohvrid ja ongi kõik.
u
U.K./ 12. september 2019, 17:53
Õige jutt Hr. Helme! Aitab sotside ja rehvide üliagarast soovist meid ,,kõigest halvast,, kaitsta. Varsti ei tohi enam kahvliga süüagi!
l
Lhollakas/ 12. september 2019, 18:48
mina mõtlen ka täpselt nii!
m
Maali maalt ja hobesega/ 12. september 2019, 17:45
Kas ameeriklased on nõrgad. Neil on väga palju relvi. Helmed ei tee eraarmeed, seda teeb ju EL. Küsiksin kelle vastu kavatsetakse seda kasutada teie tarkpead?
m
12. september 2019, 18:23
Mis need helmed siia puutuvad ruuben vehib relvaga ju. Eesti on nii ohtlik et relv peab kogu aeg kaasas olema. Peab ennast ekrelaste eest kaitsma
e
Ei ja veelkord ei./ 12. september 2019, 17:35
Helmed on võtnud pähe, luua oma eraarmee. Olgu see siis sisekaitse reserv või sinine äratus. Loodan, et KAPO on need osalised juba jälgimise alla võtnud. Mina ei ole nõus, et ühed aren.....tuse all kannatavad tegelased saavad endale relvastatud üksused käsutada, siis ei ole siin riigis enam miski turvaline.
i
Irw/ 12. september 2019, 17:41
Irw, mida tuutud .. mina väga nõus, kui vaja on paugu ja augutegijad, mitte et enne käib mokalaat mis kuhugi ei vii.
n
Näedsa/ 12. september 2019, 17:46
Kuhu võib viia propaganda, lausa debiilsuseni.
h
12. september 2019, 18:08
http://rahvuslane.blogspot.com/2019/09/prantsusmaa-on-langemas-kaosesse.html
a
aga/ 12. september 2019, 18:19
mina laheks ennem erasse kui oonia omasse....25 a staaziga
m
12. september 2019, 17:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Eino Taruk/ 12. september 2019, 18:07
Nõrk on see kes sõnapuuduliku inimese relva ees rinna paljaks tõmbab, sest enesekaitse on põhimõttevastane.
e
12. september 2019, 18:09
t
Tunnus on see ,kui inimene ei oska kirjutada ega lugeda./ 12. september 2019, 18:11
n
Nõrk on see, kes on surnud. / 12. september 2019, 18:21
j
12. september 2019, 17:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
!/ 12. september 2019, 18:49
veel hullem, rähn lendab ringi...

s
12. september 2019, 17:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
12. september 2019, 17:40
sven,edastasin su kommentaari kapole.varsti võetakse sinuga ühendust.
l
lahe/ 12. september 2019, 19:14
kolhoosikoputajad on ka juba täpselt õigeks ajaks ennast kohale vedanud
m
mis kapole,/ 12. september 2019, 19:24
kas keelevääratus, ikka gestaapole.
h
https://youtu.be/O9RgzXh9BUg/ 12. september 2019, 17:24
Siin videos on Kadri Simsoni, Jüri Ratase, Martin Helme, Siim Kallase, Kaja Kallase, Andrus Ansipi ja Marina Kaljuranna sõbrad.
v
vanaema/ 12. september 2019, 17:24
Olen küll ka ekre toetaja ja sellega nõus,et ka lastele võiks õpetada relvadega ümberkäimist ja eetikat mida võib ja mida mitte(olen saanud omalajal nii koolis kui ülikoolis sõjalisetunde ja relva ka kokkupannud ja laskunud,kuid meile õpetati,et see ei ole mänguasi)Aga selliste piltide tegemist ja meediasse ülespanekut ma küll ei poolda,neid pilte ei ole ilus vaadata ja milleks üldse peab kõike meediasse toppima,sellest ma kahjuks aru ei saa. Ja veel üks asi,see kuidas suhtutakse,et ekrelased on kõik saast ja trollid,on ausalt öeldes solvav,tean palju kõrgharidusega ettevõtlike inimese.
ä
ära valeta/ 12. september 2019, 17:30
Lõug läheb valetamisest viltu pähe. Pole sul mingit kõrgharidust ja vanaema ss pole
K
"vanaemale"/ 12. september 2019, 17:58
Kindlasti pole sa vanaema.Jah koolis ka meil öpetati püssiga laskmisi,kuid öpetaja oli asjatundja ja esimene asi oli,mida öpetati,et kunagi ei saa suunata püssi elusolendi poole.Me oleme kahjuks näinud,milleni need noorte vihaste kambad viivad.Ükski vanaema ei soovi oma lastele vöi lastelastele ,et meil liiguksid sellised kambad.Nii kaua,kui perekond eesotsas ainult teisi süüdistab ja erakond vöib teha,mida vaid,et rahvast löhestada,siis on meie elu väga ebameeldiv ja elame vaid hirmus,mida toob homne
v
vanaema/ 12. september 2019, 18:14
Pean kahjuks(ära valetajale) pettumuse valmistama,olen vanaema 10 lapselapsele,ema 5 lapsele,kõrgharidusega ja omame pereettevõtet juba 22 aastat ja anname ka tööd 5 inimesele.Kuid ma saan aru,sa ei oska ju muud kui kõiki halvustada, kahju sinust.
e
12. september 2019, 17:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
12. september 2019, 18:12
http://symbolisme-du-dajjal.over-blog.com/article-benjamin-netanyahu-signe-des-mains-666-106308076.html
r
rein/ 12. september 2019, 17:20
see et laskmas käiakse, on igati normaalne. See aga, et sedalaadi moel pildil poseeritakse on lihtsamas sõnastuses maitselagedus. aga arusaadav. on nad alles noored ning pole kedagi autoriteetsemat olnud, kes noori pisut suunanud oleks
e
Ei saa aru/ 12. september 2019, 18:57
Miks ei tohi relvaga poseerida. see on mulle arusaamatu.Et relva käsitleda , selleks tuleb teda tunda ja armastada, ja armastada ja hooldada. Iga sõjaväes käinu teab, et relva hooldus peab seal käima nii, nagu hoiaks armsamat, siis ta ei tõrgu vaid on sulle kuulekas.
t
Tule tarvas appi/ 12. september 2019, 17:07
Se on puhas viha õhutamine meedia poolt. Samamoodi võiks riigikaitse tunnid koolis ära jätta. Puhas riigivastane tegevus meedia poolt.
j
Jah/ 12. september 2019, 17:33
Ekrelaste fotode avaldamine ja nende tegevuse kajastamine on viha õhutamine?

o
Odin/ 12. september 2019, 17:07
e
Eino Taruk/ 12. september 2019, 17:05
Absoluutselt ühinen Martin Helmega! Lumehelbekesed ei suuda kaitsta ei ennast, teisi ega riiki.
j
jajah/ 12. september 2019, 19:17
kolhoosihelbekesed kannatavad lihtsalt luululise paranoia all, muud mitte midagi
t
teie, natsid/ 12. september 2019, 19:29
ka ei kaitse, vaid juhite meid Putini rüppe. Tahate anda Putinile põhjuse tulla venelasi kaitsma natside eest.
o
12. september 2019, 16:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Eino Taruk/ 12. september 2019, 17:08
Loen ikka. Nii palju viha kui vasakpoolsete antifade, radikaalfeministide ja äärmuslike looma ning kliimakaitsjate tekstidest annab ikka otsida.
e
Eino Taruk/ 12. september 2019, 17:09
Alles üks neiu soovis tervele inimkonnale kadu ja sai oma sõnavõtuga nädala tegijaks. Sellisele annaksid põhivooluajakirjanikud vist tuumarelva.
j
Jah/ 12. september 2019, 17:34
Taruki meelest peaksid loomad piinlema ja looduse seisukord halvenema?
t
Tarukile/ 12. september 2019, 19:32
on see ekre inimarmastus, kui nõutakse eestlaste peade veeremist, presidenti ja ministreid kujutatakse võ'll'as, sõimatakse eestlasi jne. ????
p
Päris tõega/ 12. september 2019, 16:53
Noorte saamine sõjaväkke on viimastel aastatel suur probleem. Mäletate, üks tarkur väitis lausa, et tema põhimõtted ei luba relva kätte võtta. aga kes siis peaks kodumaad kaitsma? Patriotism ei tohi olla taunitav vaid igati toetust saama. Relv on aga ohutu siis, kui temaga osatakse ümber käia, siin on praktika vajalik.
n
nuh tõega tõesti/ 12. september 2019, 17:03
mina hakkasin laskma algklassides.Ja pisikeste vahedega terve elu(praegu 70) lasknud.Praegugi üks optikaga putukas nurgas.Märki mitte jahil.Põhimõtted?L0ll kes vabandust ei leia.
e
Eino Taruk/ 12. september 2019, 17:16
Mul õnnestus juba nõuka ajal kooliabil laskeharjutustele saada, nn. tossukatele. Enne seda oli vaid õhupüssist lastud.
e
Ega jah/ 12. september 2019, 17:36
Siin suurem osa kommenteerijatest ei suuda aru saada, et taunita mitte lasketiirus käimist vaid sellisel kombel relvadega poseerimist.
n
nuh to 17:36/ 12. september 2019, 17:53
tsuhnaajobu see kõige targem.Kuidas muidu.Kuidas kodune kasvatus nii ka hilisem elu.Minu isa oli EW politseiohvitser.Sinu isa? Mingi kompartei parteifunktsionär?Meil pisikene vahe.Nii silmavaates kui elust arusaamisel.
t
to nuh to 17:36/ 13. september 2019, 10:07
Kas tõesti EW politseiohvitser õpetas kodus, et relv on mänguasi, sellega võib nalja pärast teise inimese poole sihtida? Ilmselt veab vanainimese mälu juba natuke alt, sest EW aegse isa poeg nüüd esimeses nooruses küll olla ei saa.
l
12. september 2019, 16:50
Lihtsalt rõve, kuidas Jůrka seda talub.
o
12. september 2019, 16:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kummaline/ 12. september 2019, 16:55
Kuidas on see haige norralane asjaga seotud? Need noore3d seal saarel pidanuks selle selli ellimineerima, ning kahju, et neil selleks kogemus puudus.
v
volli/ 12. september 2019, 16:57
breivik on tavainimesele rahvuskangelane
e
Eino Taruk/ 12. september 2019, 17:13
Aga hangi siis enese ja oma laste kaitseks relv. Oooh, ei saa, sa oled ju relvavastane. Ja tõenäoliselt ei saaks ka luba.
h
12. september 2019, 18:17
http://www.whale.to/c/norway_massacre.html

e
ei/ 12. september 2019, 16:23
ei ole meil presidenti, peaministrit, valitsust, kui sellised poisikesed laamendavad. Ainult palka on kogu Toompea saamas. Häbi teile.
s
12. september 2019, 16:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
siilike/ 12. september 2019, 16:57
Serviti, ikka serviti andis muiste siil nõu ja pidas silmas, et laud on hea relv, kui seda õieti kasutada.
õ
õige/ 12. september 2019, 16:20
igaüks peab saama osta toru koju.
j
Jääk Aru/ 12. september 2019, 16:41
Vähemalt ühes USA osariigis on kehtestatud seadusega, et peres peab olema vähemalt üks relv.
l
Lepiku Liisu/ 12. september 2019, 16:57
mul on kolm toru ja igast ühest tilgub
n
nimigi sobib/ 12. september 2019, 16:19
e
12. september 2019, 16:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
sina niggerlover oled juba homme surnud tüüp./ 12. september 2019, 16:55

h
härra peaminister/ 12. september 2019, 16:09
kas see on normaalne--- ,et martin helme toetab kahekäega lastele relvadega mängimist ja vihavaenu õhutava tekstidega ,kus relva toru on suunatud rahva poole .
m
miks/ 12. september 2019, 16:18
miks nimetad teda härraks?
k
killu/ 12. september 2019, 16:57
Ilmselt sellepärast, et kõik ei pea laskuma räuskava EKRE tasemele
s
Sotshust lillekesele./ 12. september 2019, 22:05
Oh sa lilleke keset sithajärve, küll sul on ikka raske elada mis siis et ise ei tee midagi ja kui jama käes siis teised aidaku ja kaitsku sinu peret, lapsi ja kodu????
t
to Sotshust lillekesele/ 13. september 2019, 10:08
Selliste tobedate fotode postitajad meid vaevalt kaitsta suudavad, mängivad niisama ja poosetavad.
s
12. september 2019, 16:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
villu/ 12. september 2019, 16:56
varsti algab orava jaht tuleb lasta silma et nahka mitte rikkuda.
p
12. september 2019, 15:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mine puhka jalga/ 12. september 2019, 16:07
Ära sa rohkem peale võta.
k
kuidas Putin kaitseb/ 12. september 2019, 19:38
oma roheliste mehikeste eest? Ega ta asjata rahasta niisuguseid äärmusrühmitusi.
r
12. september 2019, 15:55
Räägib järgmine eliitpoliitik, kes ise vast kohustuslikku ajateenistust läbinud pole. Kes tema peret ja lapsi kaitsma peaks?
e
ei/ 12. september 2019, 19:24
mingi eliitkolhoosnik kõigest
k
12. september 2019, 15:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
AINUKE VÕIMALUS --ON POLITSEI TÖÖLE PANNA ; JA PIIRIVALVE TAGASI/ 12. september 2019, 16:11
NO JÄLGIGE ISE --MIS SIIN ISADEMAAL ÜLDSE TOIMUB ? SELLIST JAMA POLE --ÜHESKI RIIGIS ,VÕI RIIGIKESES ? MINGIT KORDA POLE --ISEGI MINGI NOOR PÄTT -- SÜLITAB POLITSEI ,, PIHTA ? KORRAKAITSE JÕUDE ---PEAKSIME JÄRJEST SUURENDAMA ET TAGADA KODANIKELE ÜKSKORD KA "ÕIGUSERIIGI KORD
p
Politsei/ 12. september 2019, 19:41
Ei saa, meid juhib praegu esinats ministrina, kes tahtis meie organisatsiooni lammutama hakata, kõrvaldades juhi.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee