ATKO puhul on kogu viga selles, et omanik perekond Sarapuu on väga kasuahne ja vahendeid valimata tahavad ise rikastuda. Seda on näidanud paljud juhtumid juba vene ajast ja eesti aja algusest.
Me ainult toome esile Atko bussifirma probleeme kuid huvitav on see,et samad probleemid on ka teiste bussifirmadega.Ei ole bussijuhte ega busse.Need bussid mis liiguvad,ei nad näe ega kuule ja luksepad ei jõua ka neid korralikult sõidukorda teha.13-15 tunnine tööpäev ei võimalda töö ja puhkeaja seadust täita.Kokkuvõtvalt on suurim probleem logistikas,tehnopargi tehnilises korras olekus ja bussijuhtide madalas palgas
Mis moodi sul 13 - 15 tunnised tööpäevad ei võimalda puhkeaja seadust täita? Sul ongi lubatud kolm korda nädalas teha kuni 15 tunniseid tööpäevi ja ülejäänud ajal kuni 13 tunniseid tööpäevi. Ise asi , et sõidutunde võib sul olla kaks korda näralas 10 ja ülejäänud ajal 9, ning kahe nädala peale kokku võib olla kuni 90 sõidutundi.
Hyundai ja Kia toob turule 500 000 vesinikautot. Kõrvutades Korea autohiiu plaane Jaapani Toyota omadega võib uskuda, et “H-sõidukite” läbimurdeni on jäänud umbes 10 aastat.
Hyundai Motor Group, mille alla kuuluvad Hyundai Motor Company ja Kia
Motors Corporation, avalikustas vesinikautode strateegilise plaani
rekka oli tehnovigadega kui lagunes laiali ja jäi keelatud kohta seisma. Lisaks selle juht oli üleväsinud, kuna ei jaksanud 50 meetrit tagasi jalutada, et nõuete kohaselt ohukolmnurga püsti panna. Või puudus viimane sootuks? Sellisel juhul ei vastanud ju rekka tehnonõuetele. Ja kui puuidus kolmnurk, siis millest võetakse, et enne avariid põlesid ohutuled? Neid võis ka tagantjärgi süüdata.
Riik ise teeb kõik selleks. Enne kehtis juhiloal D kategooria 10 aastat, nüüd 5, kuigi A ja B kehtivad 10, seega viie aasta pärast juhiloa saamist kaob bussi juhtimise õigus, kui sa riigi maffiale katuseraha ei maksa. Lisaks tuleb käia iga 5 aasta pärast kallil täienduskoolitusel, pärast seda tuleb võtta kutsetunnistuse plastikkaart ja maksta riigilõivu, lisaks on vaja digitaalset sõidumeeriku plastikkaarti, jälle maksa, lisaks arstlik komisjon. Ka selle ametiga seotud muud nõuded, mille puhul suured trahvid, vastutus ja vilets palk, kui juhid tähelepanu firmas ebaseaduslikele nõudmistele...
Nõuka ajal olid linna piiridel liiklusmiilitsa postid. Kord peeti mind tööautoga kinni, kästi sõita estakaadile, näitasin siis, et kastis on rasked alused ratastega, need hakkaksid kallakul veerema. Miilitsionäär ütles hea küll, käis siis ümber auto ja ütles numbrimärk on roostes, tegi trahvi. Kuna oli aastalõpp, siis teed olid soolaplöga täis ja see võttis roostetama. Teine kord oli Kuusalu postis, siis avastas, et splindi asemel oli nael läbi kroonmutri ja poldi löödud ning kõveraks keeratud, siis oli splintidest defitsiit ja nael palju tugevam. Selle eest võeti juhiluba ära. Edasi...
tehnika seisundi eest peaks vastutama omanik.või nn väravamehhaanik mitte juht/ 12. september 2019 11:53
juht on viimane lüli kes kardab kaotada töö ja pere näljas.omalnahal tundsin kuna loobusin romuga sõitmast.tehnilsesesuni eest ei peaks juhti karistama
Pole mõtet kiruda busse, juhte ja ettevõtteid. Pigem tuleks ühiskonnast isoleerida inimesed kes võtavad vastu väärastunud seadusi mis võimaldavad sellistel jopskitel hankeid võita.
Mitu sada kilomeetrit see auto ühe suruõhutankimisega ka läbib? Ja mitu minutid tuleb näiteks 800 kilomeetri läbimiseks ka tankida? Tipkiirus ja kiirendus? Paluks rohkem andmeid.
Pärnumaal võeti ühe päeva jooksul maha 8 bussi,mis ei olnud tehniliselt korras. Iga päev on näha, kuidas mõni buss jälle lekib , tossab, pidurid jäävad peale või lihtsalt ei sõida. Lisaks veel juhtide liikluskultuur, mida osadel kahjuks ei olegi.